Ο Eric Kripke είχε το άγγιγμα του Μίδα πολύ πριν το Hollywood του το αναγνωρίσει. Το 2005 δημιούργησε το Supernatural — μία από τις 10 μακροβιότερες δραματικές σειρές στην ιστορία της αμερικανικής τηλεόρασης — η οποία ολοκληρώθηκε το 2020. Αλλά, επειδή επρόκειτο μία φτηνή σειρά φαντασίας σε ένα ξεπεσμένο κανάλι (το The CW ποτέ δεν κατάφερε να αποκτήσει την αίγλη του The WB), ακόμη και οι επόμενες επιτυχίες του (Revolution, Timeless) δεν του έδωσαν την αναγνώριση που του άξιζε. Κι ύστερα, πούλησε την προσαρμογή του αυστηρώς ακατάλληλου κόμικ του Garth Ennis, The Boys, στο Amazon. Σε άλλα χέρια, θα μπορούσε να γίνει ένα Deadpool… διαίτης. Αλλά ο Kripke δημιούργησε μια καυστική σάτιρα της Αμερικής του 21ου αιώνα, όπου ο Homelander, ο αρχετυπικός σούπερ-ήρωας στα χρώματα της αστερόεσσας, είναι ένα υποκατάστατο του Donald Trump. Οι κριτικοί τη λάτρεψαν αμέσως, αλλά η εμπορική της επιτυχία — η πιο πρόσφατη σεζόν συγκέντρωσε περισσότερες προβολές από το The Rings of Power, με 106 δισεκατομμύρια λεπτά θέασης το 2022 — έκανε τον Kripke προτεραιότητα για την πλατφόρμα. Έτσι, γρήγορα επέκτεινε το franchise με ένα spin-off (Gen V), μια ανθολογία κινουμένων σχεδίων (Diabolical) και διάφορα άλλα projects υπό ανάπτυξη.
Ο Kripke, που μόλις έκλεισε τα 50, βραβεύτηκε από το THR ως ο Τηλεοπτικός Παραγωγός της Χρονιάς. Σε πρόσφατη συνέντευξή του, στο πλαίσιο προώθησης της τρέχουσας σεζόν του The Boys, δείχνει να απολαμβάνει τις δάφνες της επιτυχίας του και τη σιγουριά που αυτή του προσφέρει, μιλώντας -μεταξύ άλλων- για την ικανοποίηση του να αποξενώνει θεατές που φοβούνται την πολιτική ορθότητα:
Προφανώς κι έχω μια οπτική των πραγμάτων και δεν ντρέπομαι να βάλω αυτήν την οπτική μέσα στη σειρά. Όποιος θέλει να χαρακτηρίσει τη σειρά “woke” [με αρνητική χροιά] ή κάτι παρόμοιο, δεν με νοιάζει. Ας πάει να δει κάτι άλλο. Αλλά σίγουρα δεν θα συγκρατήσω τον εαυτό μου και δεν θα απολογηθώ για αυτό που κάνουμε. Κάποιοι άνθρωποι που τη βλέπουν θεωρούν τον Homelander ήρωα. Τι να πεις σε αυτούς; Η σειρά έχει πολλά πράγματα. Αλλά η διακριτικότητα δεν είναι ένα από αυτά. Οπότε, αν αυτό είναι το μήνυμα που παίρνεις από αυτή, σηκώνω τα χέρια ψηλά.
Η τεράστια δημοφιλία του The Boys έχει δώσει κύρος σε όλες τις σειρές φαντασίας, ένα είδος που ήταν πάντα παρεξηγημένο. Ο Kripke το ξέρει από πρώτο χέρι αυτό, αφού η καριέρα του αποτελούνταν μέχρι τώρα από υποτιμημένα cult διαμαντάκια.
Είμαι ακόμη πεπεισμένος ότι το επόμενό μου σενάριο θα είναι αυτό που θα καταλάβουν όλοι ότι είμαι τσαρλατάνος. Αυτό το συναίσθημα δεν φεύγει ποτέ. Αυτό που έχει αλλάξει είναι ότι τώρα [με το The Boys] βρίσκω φανς ανάμεσα σε στελέχη και παραγωγούς. Είναι πολύ πιο εύκολο πια να μπαίνω σε ένα meeting. Παλιότερα, νομίζω απλά προσποιούνταν ευγενικά ότι είχαν δει τις δουλειές μου.
Παρόλα αυτά, είναι αρκετά προσγειωμένος σαν δημιουργός και δεν νοιώθει ότι διαμορφώνει συνειδήσεις. Οι φανταστικές ιστορίες που αφηγείται είναι το εργαλείο της δικής του έκφρασης.
Είμαι μεγάλος υπέρμαχος της φαντασίας – των καλών έργων φαντασίας, τα οποία δεν χαίρουν αρκετού σεβασμού. Μέσω της αλληγορίας των υπερ-ηρώων ή του διαστήματος ή οτιδήποτε, μπορείς να πεις ανατρεπτικά πράγματα που δεν θα μπορούσες να πεις στα περισσότερα καθαρόαιμα δράματα. […] Δεν είμαι ιδιαίτερα ψωνισμένος, οπότε δεν ξέρω αν ποτέ θα καταφέρω να αλλάξω ποτέ τη γνώμη κάποιου. Αν τα καταφέρω, θα είναι φανταστικό.