Review – Supernatural 10×13 – Halt & Catch Fire

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

10x13 Dean on the phone

Review – Supernatural 10×13 – Halt & Catch Fire

by Amalia

Η ιστορία: Ο Dean έχει αρχίσει να απελπίζεται με την έρευνα για το Σημάδι. Το ότι ο Cas έχει «ίσως» βρει ένα στοιχείο για το που βρίσκεται ο Κάιν, τον γεμίζει με εκνευρισμό κι όχι με ανυπομονησία. Αντί να καθίσει να περιμένει άλλη μια απογοήτευση, παίρνει τον Sam να ερευνήσουν τον περίεργο θάνατο ενός φοιτητή. Μετά από τους θανάτους 2 ακόμα φοιτητών της ίδιας παρέας, οι έρευνες αποκαλύπτουν ότι πίσω από τους φόνους βρίσκεται το φάντασμα ενός καθηγητή που είχε πεθάνει σε ένα ατύχημα που είχαν προκαλέσει οι 4 φοιτητές. Το φάντασμα εκδηλώνεται μέσα από το ασύρματο σήμα WiFi και είναι ουσιαστικά πανίσχυρο, αφού ούτε το αλάτι φαίνεται να είναι ικανό να το απομακρύνει.

10x13 Dean & Sam lighterΗ εκτέλεση: Ενώ το επεισόδιο της περασμένης εβδομάδας ήταν ένα παράδειγμα του πώς η προσέγγιση monster-of-the-week μπορεί να λειτουργήσει εξαιρετικά καλά, αυτό το επεισόδιο έδειξε ότι δεν είναι μια αλάνθαστη συνταγή. Το Halt & Catch Fire ήταν ένα περίεργο μείγμα νοσταλγίας για τα παλιά καλά επεισόδια με φαντάσματα, και ταυτόχρονα ένα (άτσαλο, κατά τη γνώμη μου) σχόλιο για την εμμονή του σημερινού πολιτισμού (και ειδικά των νέων) με τα social media, καθώς και για την ασφαλή οδήγηση.

10x13 Dean & sorority girlΗ κεντρική ιδέα του επεισοδίου είναι αρκετά πρωτότυπη, όμως οι μονοδιάστατοι χαρακτήρες, σε συνδυασμό με τις νερόβραστες ερμηνείες (πέστε μου αν νοιαστήκατε έστω και για έναν από τους φοιτητές που τα τίναξαν, ή έστω για την κλαμένη χήρα), κλέβουν πολύ από το τελικό αποτέλεσμα. Επίσης οι διάλογοι ήταν αρκετά βεβιασμένοι (λέμε ατάκες για να τις πούμε ένα πράμα) – για παράδειγμα, η συζήτηση που κάνει ο Dean με την Delilah για την αντιμετώπιση των λαθών, γίνεται για να βγάλει ο χαρακτήρας από μέσα του κάποια πράγματα, και ταυτόχρονα να τα ακούσει και η κοπέλα, όμως φαίνεται πολύ επιτηδευμένη. Το τέλος ήταν επίσης κακό. Η χήρα μιλά στο φάντασμα του άντρα της μέσω βιντεοκλήσης;; Και τον πείθει να βρει τη γαλήνη;;;; Και μετά εκείνη συγχωρεί την κοπέλα;;;; Πιο κλισέ πεθαίνεις.

Στα θετικά του επεισοδίου, οι χαριτωμένες αναφορές στην ποπ-κουλτούρα (με προσωπικό αγαπημένο την σκηνή που συστήνονται ως Πράκτορες Grohl και Cobain) και οι σκηνές των Winchesters. Αυτή τη νεοαποκτηθείσα ειλικρίνεια μεταξύ τους τη λατρεύω. Επίσης, ο πρώτος διάλογος με τη Delilah και το προφανές χάσμα γενεών έβγαλε αρκετό γέλιο (Μα είναι δυνατόν να μην ξέρει την Christine;;; χαχα Επικές γκριμάτσες Jensen εκεί.)

10x13 Dean smashing computerΗ ετυμηγορία: Η ιδέα ενός φαντάσματος που ταξιδεύει μέσω οποιασδήποτε συσκευής που είναι συνδεδεμένη με το WiFi θα έπρεπε να είναι τρομακτική, αλλά η εκτέλεση ήταν διαδικαστική και το αποτέλεσμα άκρως προβλέψιμο. Η εσωτερική πάλη του Dean με τα δικά του προβλήματα και η στιγμή της επιφοίτησης στο τέλος ότι από τον ίδιο πρέπει να πηγάσει η δύναμη για να παλέψει το Σημάδι (αχ, Dean-o τα ίδια δεν σου’λεγε ο Sammy πριν κανα 2 επεισόδια; ), έχουν βάρος, αλλά δεν είναι αρκετά για να αντισταθμίσουν το αδύναμο σενάριο.

Για να μην είμαι τελείως άδικη, να πω ότι αυτό το αυτοτελές, αν και το βρήκα μη-πρωτότυπο και λίγο βαρετό, δεν με χάλασε συγκρίνοντάς το με τα περσινά fillers. Γενικά φέτος τα αυτοτελή είναι αξιοπρεπή, και σίγουρα δεν σε κάνουν να θες να βγάλεις τα ματάκια σου (πχ. 9×12).

10x13 Dean eating sloppyΚαι κάτι τελευταίο: Η πείνα του Dean στο επεισόδιο μπορεί να έβγαλε αρκετό γέλιο (κόψτε φάτσα!), όμως εμένα με ανησυχεί. Πριν 2 επεισόδια είχε αποφασίσει να κάνει κράτει, όμως από το προηγούμενο επεισόδιο φάνηκε να ενδίδει όλο και περισσότερο. Την τελευταία φορά που τον είδαμε να τρώει σαν γουρούνι (10×09) σκότωσε εν ψυχρώ ένα δωμάτιο με ανθρώπους. Όλο αυτό το φαΐ να είναι οιωνός ότι έρχεται κι άλλο μακελειό; Με το 14ο επεισόδιο να κοντοζυγώνει, πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θα έχουμε πολλά δράματα…

Βαθμολογία: 3/10

 

[poll id=”127″]

61 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

61 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Jim Moriarty
Jim Moriarty
11 February 2015 12:22

Δεν ξέρω για σας ρε παιδιά, αλλά τα φετινά filler μ αρέσουν πάρα πολύ. Πέρυσι ήταν πολύ χάλια, αλλά φέτος είναι πολύ καλύτερα κ θυμίζουν πρώτες σεζόν.

Sawyer Orestis
11 February 2015 18:49
Reply to  Jim Moriarty

Συμφωνώ απόλυτα!

Sawyer Orestis
11 February 2015 18:52

Διαφωνώ κάθετα με το Review. Το επεισόδιο ήταν πολύ ωραίο. Δεν μπορούμε 10 χρόνια μετά να περιμένουμε κάτι παραπάνω. Θύμισε παλιές (και συγκεκριμένα Route 666) εποχές. Η σκηνοθεσία κλασσική, καλή όπως πάντα. Το σενάριο του επεισοδίου αυτό που έπρεπε. Όχι κανα φοβερό τέρας, αλλά πολύ ωραίο και καλά εμπνευσμένο. Είχαμε και το πρωτότυπο με το Wi-fi κτλ.

Πολύ καλά τα αυτοτελή φέτος. Αυτό μπορώ να τους το δώσω. Αυτό που θα λέω και θα ξαναλέω είναι ότι έως τώρα το πρόβλημα είναι η ιστορία. Δώστε περισσότερο Κράουλη και Κας. Δώστε ένα μεγάλο ΜΠΑΜ. Αυτό λείπει από την 10η.

Πως γίνεται ένα επεισόδιο να είναι αξιοπρεπές και καλύτερο από τα περσινά και να παίρνει 3/10; 😛

Γιατί ρε σεις οι γυναίκες του SPN πεθαίνουν; Τι είναι αυτό το πράμα 😛
7.5/10 από μένα

Μαρία
Μαρία
11 February 2015 20:43
Reply to  Sawyer Orestis

Νομίζω πως ένα μεγάλο μπαμ, μας περιμένει στο επόμενο επεισόδιο με την επιστροφή του Κάιν. Το πρόβλημα είναι πως μετά θα πρέπει να περιμένουμε έναν ολόκληρο μήνα για τη συνέχεια!

Sawyer Orestis
11 February 2015 21:17
Reply to  Μαρία

Σίγουρα θα είναι ωραίο επεισόδιο! Αλλά θα γίνει μεγάλο μπαμ; Θα μας ενθουσιάσει; Μήπως ο Ντιν σκοτώσει τον Κάιν αλλά του μείνει το Σημάδι;

Μαρία
Μαρία
11 February 2015 21:35
Reply to  Sawyer Orestis

Δεν νομίζω πως θα σκοτωθεί ο Κάιν. Θα ήταν πολύ εύκολο και από ό,τι είδα στο τρέιλερ δε σκοπεύει να πέσει αμαχητί. Προσωπικά, το προηγούμενο επεισόδιο στο οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά, με εντυπωσίασε. Περιμένω κι από αυτό το ίδιο. Δεν ξέρω, αλλά έχω την αίσθηση ότι ο Κάιν θα πάρει τη λεπίδα και θα φύγει.

Amalia
Amalia
11 February 2015 21:40
Reply to  Μαρία

Όταν είδα τον Κάιν να κρατάει τη Λεπίδα, φοβήθηκα κάτι. Καλά, το να την πάρει και να φύγει είναι το πιο λογικό (και ανώδυνο). Και θα ξανακυλήσει στις παλιές του μοβόρικες δόξες (με τη Λεπίδα να του τρέφει το Σημάδι και το εσωτερικό σκοτάδι, όπως έκανε με τον Ντιν). Εγώ άλλο φοβάμαι όμως. Αν σκοτώσει τον Ντιν και φύγει με τη Λεπίδα; Τι θα σημαίνει αυτο; Χωρίς τη Λεπίδα, θα αναστηθεί ο Ντιν ως δαίμονας όπως πριν ή όχι; Δράμα υπόσχονται οι παραγωγοί. Τι πιο δραματικό από αυτο το σενάριο;

Μαρία
Μαρία
11 February 2015 22:31
Reply to  Amalia

Αυτό το σενάριο, όντως, είναι δραματικό. Στην πρώτη περίπτωση, όπως λες κι εσύ, ο Κάιν θα ξανακυλήσει στις παλιές του συνήθειες. Νόμιζα πως μεταφέροντας το σημάδι, θα είχε ξεφύγει από την επιρροή του. Όμως, βλέποντας το τρέιλερ, φαίνεται πως πιάνοντας ξανά τη λεπίδα, έχει την ίδια αντίδραση με τον Ντιν όταν εκείνος την πιάνει. Εάν από μόνος του είναι μία φορά επικίνδυνος, δεν μπορώ να φανταστώ τι μπορεί να κάνει, έχοντάς τη μαζί του. Έτσι, ερχόμαστε στη δεύτερη περίπτωση που ανέφερες, στην οποία, φυσικά, θα μπορούσε εύκολα να σκοτώσει τον Ντιν.
Όντως, την προηγούμενη φορά ο Ντιν επανήλθε στη ζωή, ως δαίμονας, με τη βοήθεια της λεπίδας. Γενικά, η λεπίδα τον βοηθούσε να ενεργοποιήσει το σημάδι. Όμως, μετά την πρόκληση από τον Μέτατρον, εκείνο ενεργοποιήθηκε, χωρίς εκείνη, χρησιμοποιώντας μόνο την οργή του Ντιν. Άρα, στην πάλη μεταξύ του Κάιν με τον Ντιν, θα μπορούσε αυτή η λεπτομέρεια να βοηθήσει τον Ντιν να επιζήσει.
Εφόσον, αυτό έχει γίνει ήδη μία φορά, θα μπορούσε να υπάρξει η πιθανότητα, ακόμη κι αν ο Ντιν χτυπηθεί θανάσιμα, να μην πεθάνει και να συνεχίσει έτσι όπως είναι, χωρίς να γίνει δαίμονας.

Amalia
Amalia
11 February 2015 22:58
Reply to  Μαρία

Ξερουμε απο τον Κράουλι, ότι ο Κάιν είχε προσπαθήσει να αυτοκτονήσει με τη Λεπίδα και δεν τα κατάφερε. Οπότε ίσως όποιος ‘Σημαδεμένος’ πεθαίνει απο τη Λεπίδα επανέρχεται; Όμως αυτό δεν εξηγεί το γιατι δεν πέθανε η Αμπαντον. Και αυτη δεν ήταν Ιππότης; Όλοι οι Ιππότες δεν έχουν το Σημάδι;

Sofia
Sofia
11 February 2015 23:09
Reply to  Amalia

Μισό γιατί σκάλωσα! τι εννοείς “Όλοι οι Ιππότες δεν έχουν το Σημάδι;” 😛

Amalia
Amalia
11 February 2015 23:25
Reply to  Sofia

Ολοι οι Ιππότες της Κόλασης έχουν το Σημάδι; Ή μόνο ο Κάιν; Και τώρα και ο Ντιν; Η Άμπαντον είχε το Σημάδι; Δεν είδαμε ποτέ κάτι τέτοιο…

Sofia
Sofia
12 February 2015 00:18
Reply to  Amalia

Όχι. Ο Κέιν και τώρα ο Ντιν. Η Άμπαντον και οι υπόλοιποι ιππότες απλά εκπαιδεύτηκαν από τον Κέιν.

Amalia
Amalia
12 February 2015 00:51
Reply to  Sofia

Ω, δεν είχαν το Σημάδι αυτοί; Τέλεια! Οπότε αυτό σημαίνει οτι ο Ντιν ουσιαστικά δεν μπορεί να πεθάνει τώρα που έχει το Σημάδι! Οπότε και να τον σκοτώσει ο Κάιν, θα επανέλθει. Βέβαια όσο και να θέλω να ξαναδω Deanmon δεν νομίζω οτι θα γίνει έτσι… Κάτι άλλο θα παιχτει με τον Κάιν…

Sofia
Sofia
12 February 2015 01:07
Reply to  Amalia

Ναι δεν παίζει να ξαναγίνει αυτό. Κάτι άλλο θα γίνει. Ίσως του πει καμιά φρικτή θεραπεία

Ionlydas
Ionlydas
12 February 2015 01:15
Reply to  Amalia

παραβλέπετε το θέμα Μέτατρον και το τι γνωρίζεςι σχετικά με το σημάδι….

Amalia
Amalia
12 February 2015 12:25
Reply to  Ionlydas

Ε, δεν το παραβλέπουμε, το χουμε κι αυτο στο πίσω μέρος του μυαλού μας! 😉 Θα μπει κι αυτός στο χορό κάποια στιγμή παλι μετά τον Καιν…

Ionlydas
Ionlydas
12 February 2015 12:55
Reply to  Amalia

σσσσσσσσσσσσσσσσσωραία!!!!!

Μαρία
Μαρία
11 February 2015 23:32
Reply to  Amalia

Η Άμπαντον ήταν δαίμονας που εκπαιδεύτηκε από τον Κάιν. Ήταν δύσκολο να σκοτωθεί, αλλά ποτέ δεν είπαν πως είχε το σημάδι. Επίσης, το μαχαίρι της Ρούμπι μπορεί να μην τη σκότωσε, αλλά την πλήγωσε, βγάζοντας τη γνωστή λάμψη. Όταν ο Κάιν μαχαιρώθηκε από αυτό στην καρδιά, δεν έπαθε απολύτως τίποτα. Ούτε καν λάμψη έβγαλε.
Νομίζω πως αυτό που εννοούσε ο Κράουλι, είναι πως ο Κάιν αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει με τη λεπίδα όσο ήταν άνθρωπος και έτσι, μετατράπηκε σε δαίμονα. Το σημάδι τον έφερε πίσω, ακριβώς όπως τον Ντιν. Η λεπίδα δεν έχει καμία σχέση. Ο Ντιν, όσο ήταν δαίμονας, είχε τη δυνατότητα να αυτοθεραπεύεται. Μέχρι τώρα δεν έχουμε ξανασυναντήσει κάτι παρόμοιο, ίσως και γι’αυτό να ευθύνεται το σημάδι.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
13 February 2015 01:24
Reply to  Amalia

Το σημάδι το έδωσε ο Λούσιφερ στον Κάιν κι εκείνος ως δαίμονας έγινε ο 1ος Ιππότης της Κολάσεως. Στη συνέχεια ο Κάιν εκπαίδευσε τους επόμενους Ιππότες, αλλά μόνο εκείνος είχε το σημάδι -μέχρι πέρσι. Οι υπόλοιποι Ιππότες δεν είναι “αθάνατοι”. Απλά είναι τόσο δυνατοί, ώστε να είναι απαραίτητη η Πρώτη Λεπίδα για να σκοτωθούν(αυτός είναι, άλλωστε, ο λόγος που ο Ντιν έπρεπε να πάρει το σημάδι ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιήσει το μόνο όπλο που σίγουρα θα σκότωνε την Άμπαντον). Ο Κάιν προσπάθησε να αυτοκτονήσει ως άνθρωπος κι έγινε δαίμονας, όπως άλλωστε κι ο Ντιν(η λεπτομέρεια που είχε “ξεχάσει” να του πει ο Κράουλι).

Sofia
Sofia
11 February 2015 23:09
Reply to  Μαρία

Το έχει ακόμα το σημάδι όμως ο Κέιν.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
13 February 2015 01:26
Reply to  Μαρία

Διαφωνώ ότι η Λεπίδα ενεργοποιεί το σημάδι. Το σημάδι είχε ήδη αρχίσει να αλλάζει τον Ντιν πέρσι, πριν ακόμη αγγίξει τη λεπίδα πρώτη φορά, αλλάζοντας σταδιακά το χαρακτήρα του, διαφθείροντας τον και ενεργοποιώντας τα “αρχέγονα” ένστικτα του. Σημάδι και λεπίδα μοιάζουν να είναι δυο κομμάτια αλληλένδετα, σαν ένα παζλ, που μόλις ενωθούν ξεκλειδώνουν το “τέρας” που το σημάδι δημιουργεί μέσα σε αυτόν που το κουβαλάει(γι’ αυτό, άλλωστε, ο Ντιν μπόρεσε -έχοντας ήδη δημιουργήσει τη σύνδεση ανάμεσα σε αυτά τα δύο- να τηλεμεταφέρει τη Λεπίδα στο χέρι του).

Μαρία
Μαρία
13 February 2015 18:54

Ακριβώς. Στην ουσία, η λεπίδα είναι απλώς ένα κόκαλο, το οποίο λειτουργεί μόνο μέσω του σημαδιού. Όπως λες κι εσύ, το σημάδι άρχισε να “δουλεύει” κατευθείαν, από την ώρα που ο Ντιν το έλαβε. Όμως, αυτό που ήθελα να πω παραπάνω, είναι πως όταν ο Ντιν έπιασε για πρώτη φορά στα χέρια του τη λεπίδα (9.16), εκείνο έλαμψε, επιτυγχάνοντας την πρώτη “σύνδεση” μεταξύ αυτών και του Ντιν. Τότε αφέθηκε ελεύθερο μέσα του το “τέρας” που αναφέρεις. Ήταν η πρώτη καθαρή ενεργοποίηση του σημαδιού.
Όταν γράφω για “ενεργοποίηση” του σημαδιού, μέσω της λεπίδας, εννοώ τη δύναμη και τα συναισθήματα που δημιουργούνται από την ένωσή τους. Ουσιαστικά, το σημάδι τρέφεται από τους φόνους που γίνονται με όπλο τη λεπίδα. Με αυτό τον τρόπο, ο κάτοχός του αποκτάει περισσότερη δύναμη. Ακόμη κι ο Κάιν που δεν έχει πλέον ανάγκη τη λεπίδα – από άποψη δύναμης – δεν μπορεί να αντισταθεί στα συναισθήματα/ένστικτα που ξυπνούν μέσα του, όταν την κρατάει. Παρόλο που το σημάδι ευθύνεται για όλα, πολλές φορές (προς τα έξω), φαίνεται υπαίτια η λεπίδα.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
14 February 2015 16:59
Reply to  Μαρία

Υπό αυτή την άποψη, ναι..επειδή σημάδι και λεπίδα συνδέονται τόσο έντονα, όταν βρίσκονται μαζί φτιάχνουν ένα καταστροφικό σύνολο, το οποίο προφανώς μπορεί να επηρεάσει και τον Καιν(γι’ αυτό δεν την πέταξε άλλωστε;)

Amalia
Amalia
11 February 2015 21:36
Reply to  Sawyer Orestis

Αυτο είναι που φοβάμαι κι εγώ. Αλλά δεν γίνεται, ακόμα και να τον σκοτώσει τον Κάιν και του μείνει το Σημάδι (που το λογικό είναι να του μείνει), σίγουρα κάποια αποκάλυψη θα έχουμε απο τον Κάιν που θα δώσει ώθηση στην ιστορία.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
13 February 2015 01:30
Reply to  Amalia

Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν το σημάδι κάνει τον δαίμονα που το κουβαλά αθάνατο(εντάξει, ξέρουμε ότι όταν πεθαίνει ο άνθρωπος που το κουβαλάει γίνεται δαίμονας)..με προβληματίζει ιδιαιτέρως ότι ο Ντινμον έκοβε τον εαυτό του με τη λεπίδα και αυτοθεραπευόταν στο καπάκι.
Αν όντως τον κάνει αθάνατο, τότε ο Κάιν ξέρει κάποιο καλό μυστικό επί του θέματος, αφού πέρσι είχε πει στον Ντιν ότι θα τον καλέσει κάποια στιγμή και ότι θα του ζητήσει να τον σκοτώσει.

Μαρία
Μαρία
13 February 2015 19:09

Αυτό ακριβώς αναρωτιέμαι κι εγώ. Γενικά, οι δαίμονες δεν αυτοθεραπεύονται. Όταν ο ξενιστής τους τραυματιστεί θανάσιμα, συνεχίζει να λειτουργεί, εξαιτίας του δαίμονα που τον χρησιμοποιεί. Όμως, από τη στιγμή που αυτός φύγει από το σώμα, ο ξενιστής πεθαίνει. Το ίδιο συμβαίνει και με ένα ήδη νεκρό σώμα, όπως στην περίπτωση της δεύτερης Ρούμπι. Η περίπτωση του Ντιν διαφέρει. Εάν ήταν ένας οποιοσδήποτε άλλος δαίμονας, μετά την επίτευξη της θεραπείας, το σώμα θα έπρεπε κανονικά να είναι νεκρό, παρ’όλα αυτά ο Ντιν ήταν ολοζώντανος. Προφανώς, τα τραύματα που του είχε προκαλέσει ο Μέτατρον θεραπεύτηκαν. Φαίνεται πως το σημάδι δεν τον επενέφερε απλώς ως δαίμονα.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
14 February 2015 17:13
Reply to  Μαρία

Ακριβώς! Σε αντίθεση με τους αγγέλους, οι δαίμονες δεν θεραπεύουν το σώμα που “κατέχουν”.
Ακόμη και η Άμπαντον, μια Ιππότης της Κολάσεως, που μπόρεσε να επιβιώσει όταν την έκοψαν σε κομμάτια, όταν κατάφερε να γίνει ξανά η δαίμονας που ήταν, μετά το “ράψιμο”, οι ραφές ήταν ολοφάνερες! Ακόμη και το “δοχείο” της το ανέκτησε στον 9ο κύκλο, όπως είπε η ίδια, από ξόρκι.
Ο Ντιν, όμως, όταν κόπηκε με τη λεπίδα αυτοθεραπεύτηκε ολοκληρωτικά..

Η πρώτη Μεγκ -θανάσιμα τραυματισμένη από τους Winchesters- μετά τον εξορκισμό πέθανε. Η δεύτερη Ρούμπι κατελήφθη από τη δαίμονα ενώ ήταν εγκεφαλικά νεκρή. Οι δαίμονες είναι διαστρεβλωμένες ψυχές που κρατούν τα “δοχεία” τους ζωντανά όσο οι ίδιοι βρίσκονται μέσα τους.

Μαρία
Μαρία
14 February 2015 20:09

Σωστά! Όμως, αυτό που μου κάνει περισσότερη εντύπωση είναι οι δυνάμεις που έχει ο Κάιν. Είναι ο μοναδικός που το μαχαίρι της Ρούμπι δεν πληγώνει, μπορεί να τηλεμεταφερθεί και να τηλεμεταφέρει τρίτους, έχει τηλεκίνηση και πατάσσει δαίμονες με τα χέρια του, βγάζοντας μία έντονη κόκκινη λάμψη. Επίσης, μπορεί να πραγματοποιήσει ξόρκια (χωρίς καν να τα προφέρει!), με τα οποία αν το θελήσει, μπορεί να αφαιρέσει προσωρινά τη φωνή κάποιου και να παγιδέψει πολλά άτομα σε ένα συγκεκριμένο μέρος. Κι όπως αποδείχτηκε στο 2ο τρέιλερ του 10.14, ακόμη κι ένας απλός Άγγελος δεν μπορεί να τον εμποδίσει.
Φαίνεται πως όσον αφορά στην ποιότητα των δυνάμεων, είναι υπεράνω όλων. Κανείς δεν μπορεί να του κάνει κακό ή να τον σταματήσει, εκτός από τον Ντιν, επειδή έχει και αυτός το σημάδι. Παρ’όλα αυτά, δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί του. Ακόμη και με τους προηγούμενους ισχυρούς δαίμονες, δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Υποτίθεται πως η Λίλιθ ήταν η πρώτη που μετατράπηκε σε δαίμονα και ήταν η ισχυρότερη από όλους. Κι όμως, σε σχέση με τον Κάιν, φαίνεται πως κατείχε ελάχιστες δυνάμεις. Βέβαια, το σημάδι ευθύνεται για όλες αυτές τις ικανότητες και οι μοναδικοί που το έχουν είναι ο Κάιν και ο Ντιν.
Η συμφωνία που πραγματοποίησε ο Κάιν ήταν η καταδίκη της ψυχής του στην κόλαση, παίρνοντας τη θέση του αδερφού του. Για να γίνει αυτό, έπρεπε πρώτα να τον σκοτώσει. Όμως, στη συνέχεια, αντί να πάει εκεί που πλέον ανήκε, έλαβε ένα σημάδι που τον μετέτρεψε σε αιμοσταγή δολοφόνο. Μην μπορώντας να το αντέξει, αυτοκτόνησε και μετατράπηκε σε ιππότη της κόλασης.
Κατά τη γνώμη μου, πιστεύω πως ο Κάιν ξεγελάστηκε. Σίγουρα, η ψυχή του καταδικάστηκε, αλλά όχι ακριβώς όπως νόμιζε. Ήταν αναγκασμένος να συνεχίσει να σκοτώνει. Κι ήταν αθάνατος. Αναρωτιέμαι, γιατί ο Λούσιφερ δεν τον μετέτρεψε σε δαίμονα, με τον ίδιο τρόπο που άλλαξε τη Λίλιθ. Για ποιο λόγο του έδωσε το σημάδι και γιατί αυτό δίνει σ’εκείνον που το φέρει τις συγκεκριμένες δυνάμεις.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
14 February 2015 21:48
Reply to  Μαρία

Μην ξεχνάς ότι τις δυνάμεις του τις αντλεί από το σημάδι του. Το σημάδι του το έδωσε ο Λούσιφερ, ένας αρχάγγελος, άρα σίγουρα υπερβαίνει τις δυνάμεις τόσο ενός τυπικού δαίμονα όσο και ενός “απλού” αγγέλου, όπως ο Κας. Δεν πιστεύω, βέβαια, ότι είναι απόλυτα ασταμάτητος έναντι του Κας, απλά ότι είναι “αθάνατος”.
Ο Ντιν, από την άλλη, απ’ όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής, δεν νομίζω ότι απέκτησε ακόμη τη δύναμη να αντιμετωπίσει τον Κάιν, αφενός επειδή έχει το σημάδι πολύ λιγότερο καιρό, αφετέρου επειδή δεν τρέφει το σημάδι(ούτε ως δαίμονας το έθρεψε ιδιαίτερα), ώστε να γίνει δυνατότερο.

Το μαχαίρι της Ρούμπι έχει στους δαίμονες ίδια επίδραση με τις σφαίρες του Κολτ. Ο Λούσιφερ είχε πει ότι υπάρχουν 5 ειδών όντα που δεν σκοτώνονται από το Κολτ, χωρίς να εξειδικεύσει ποια είναι αυτά. Προφανώς, οι Ιππότες της Κολάσεως ανήκουν σε μια απ’ αυτές τις κατηγορίες(εδώ δεν σκότωνε πιο “νορμάλ” δαίμονες, όπως ο Αλασταιρ). Πόσο μάλλον έναν ανώτερο δαίμονα που φέρει ένα σημάδι δοσμένο από τον ίδιο τον Εωσφόρο.
Η Λίλιθ μπορεί να ήταν να ήταν χρονολογικά η πρώτη δαίμονας, αλλά δεν ήταν ούτε καν Ιππότης της Κολάσεως, συνεπώς είναι ολοφάνερα πιο αδύναμη από τον Κάιν.

*Τη λεπτομέρεια ότι ο Κάιν σκότωσε εν τέλει τον Άβελ δεν τη θυμάμαι έτσι. Εγώ θυμόμουν ότι η ιστορία τους δεν είχε καμία ομοιότητα τελικά με το βιβλικό μύθο.

Δεν μου κάνει τόσο εντύπωση ότι ο Λούσιφερ επέλεξε να τον “βασανίσει” με αυτόν τον τρόπο έναν ενάρετο άντρα που θυσιάζει τον εαυτό του για να σώσει τον εαυτό του. Μη σου πω το διασκέδαζε κιόλας(Μην ξεχνάς ότι επαναστάτησε επειδή ο πατέρας του έδειχνε περισσότερη αγάπη για τους “ελαττωματικούς” ανθρώπους). Και στον Ντιν, πιστεύω, το ίδιο θα έκανε.
Από την άλλη, το γεγονός ότι διαστρέβλωσε έτσι έναν πρώην ενάρετο άνθρωπο μπορεί να είχε κι άλλη αξία, συμβολική, που δεν έχουμε μάθει ακόμη(όπως το να χύσει ο Ντιν αίμα στην Κόλαση).
Επίσης, οι υπόλοιποι δαίμονες είχαν έτσι κι αλλιώς μια προδιάθεση(αλλιώς δεν θα πήγαιναν στην Κόλαση).

Μαρία
Μαρία
15 February 2015 00:58

Εννοείται ότι ο Κάιν οφείλει τις δυνάμεις του στο σημάδι, ενώ οι άλλοι ισχυροί δαίμονες που έχουμε δει ως τώρα, δεν το είχαν. Από την άλλη πλευρά, ο Ντιν είναι “σχεδόν” άνθρωπος και όπως λες κι εσύ, δεν έχει εκμεταλλευτεί τις ιδιότητες του σημαδιού.
Συμφωνώ πως για τον Κάιν, οι συνέπειες που ακολούθησαν την παραλαβή του σημαδιού ήταν ένα είδος βασανιστηρίου. Ίσως, έχεις δίκιο και για τον συμβολισμό του, δεν το είχα σκεφτεί έτσι.
Όσον αφορά στο μαχαίρι της Ρούμπι, το ανέφερα, επειδή ναι μεν δεν σκοτώνει τους ιππότες της κόλασης, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν τους επηρεάζει. Στο 8.12, όταν ο Ντιν μαχαίρωσε πισώπλατα την Άμπαντον με αυτό, εκείνη ούρλιαξε από τον πόνο και ταυτόχρονα παρουσιάστηκε η συνηθισμένη πορτοκαλί λάμψη. Αντίθετα, όταν ο Ντιν μαχαίρωσε τον Κάιν, συνέβη ακριβώς το ίδιο πράγμα που έγινε στην πρώτη συνάντησή του με τον Κας. Τίποτα. Καμία απολύτως αντίδραση. Επίσης, πιστεύω πως ο Άλασταιρ μπορούσε να πεθάνει από το μαχαίρι της Ρούμπι. Στο 4.16, όταν έσπασε η παγίδα και αφού είχε γροθοκοπήσει άσχημα τον Ντιν, ο Κας επενέβη, μαχαιρώνοντάς τον πάνω από την καρδιά. Τα λόγια του Άλασταιρ ήταν τα εξής: <>. Ύστερα, ο Κας άρχισε να στρίβει το μαχαίρι, πράγμα που του προκαλούσε πόνο, μέχρι που το αφαίρεσαι.
Στο 9.11, ο Κράουλι είπε στον Ντιν ότι όταν ο Κάιν σκότωσε τον Άβελ, έγινε δαίμονας και πιο μετά, ο ίδιος ο Κάιν του είπε επίσης, πως εκείνος έστειλε τον αδερφό του στον Παράδεισο, με το να τον σκοτώσει.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
15 February 2015 06:34
Reply to  Μαρία

Λογικό είναι ένας δαίμονας τόσο ανώτερος από τους υπόλοιπους, που αντλεί τις δυνάμεις του από ένα σημάδι που του έχει δοθεί από αρχάγγελο, να μην επηρεάζεται καθόλου από το μαχαίρι. Εδώ είδαμε τον Ντιν να αυτοτραυματίζεται με την πρώτη λεπίδα κι ούτε καν να μορφάζει!

Όταν μιλάω στο παραπάνω σχόλιο για επίδραση του μαχαιριού, εννοώ τη θανατηφόρο. Το να νιώσει έστω και λίγο πόνο το έχουμε δει μέχρι και στην Άμπαντον, παρόλο που ξέρουμε ότι δεν μπορεί να τη σκοτώσει το μαχαίρι(επίσης -αν και άσχετο- υποθέτω ότι -πίσω στον 4ο κύκλο- ούτε καν ο Σαμ με τις “δαιμονικές” του δυνάμεις μπορούσε να τη σκοτώσει).

Αν ο Άλασταιρ ήταν επιρρεπής στην επίδραση του μαχαιριού, τότε θα πέθαινε όπου κι αν πετύχαινε ένα θανατηφόρο χτύπημα με το μαχαίρι -πόσο μάλλον σ’ εκείνο το επεισόδιο που τον πέτυχε κοντά στην καρδιά. Το σχόλιο του προς τον Κας ήταν ειρωνικό -ότι δηλαδή ο Θεός τον βοήθησε και δεν μπορεί να σκοτωθεί με το μαχαίρι της Ρούμπι- επειδή ο Κας είναι άγγελος.

*Πραγματικά δεν τη θυμάμαι καθόλου αυτή τη λεπτομέρεια..πρέπει να το ξαναδώ αυτό το επεισόδιο μια απ’ αυτές τις μέρες

Μαρία
Μαρία
15 February 2015 20:28

Το μαχαίρι καρφώθηκε πάνω από την καρδιά, με αποτέλεσμα το χτύπημα να μην είναι θανατηφόρο. Επίσης, καταλαβαίνω ότι το σχόλιο του Άλασταιρ για τον Θεό ήταν ειρωνικό, αλλά ακριβώς πριν, όταν είδε πού χτυπήθηκε, είπε τη λέξη <>. Αναφερόταν στο μαχαιρί, το οποίο παραλίγο να τον πετύχει στην καρδιά.
Όσο για τις δυνάμεις του Σαμ, δεν μπορώ να πω με σιγουριά, αν θα έκαναν κακό, ή όχι, στην Άμπαντον. Ουσιαστικά, έδειξαν περισσότερο τον εξορκισμό, παρά την ικανότητά του να σκοτώνει με τη σκέψη. Σίγουρα, σκότωσε άνετα τον Άλασταιρ, αλλά όταν επιτέθηκε στη Λίλιθ για να τη σκοτώσει, εκείνη δεν πάλεψε καν. Αναρωτιέμαι τι θα γινόταν στην περίπτωση που γινόταν πραγματική μάχη ανάμεσά τους. Ποιος από τους δύο θα νικούσε, άραγε. Το σχέδιο είχε καταστρωθεί από την αρχή, έτσι ώστε η Λίλιθ να πεθάνει εξαιτίας του Σαμ. Γι’αυτό, κι εκείνη δεν αντέδρασε.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
16 February 2015 18:26
Reply to  Μαρία

Από ανατομικής απόψεως, ένα τόσο βαθύ χτύπημα σ’ εκείνο το σημείο(που περνάνε αγγεία) μπορεί να αποβεί επίσης θανατηφόρο. Άσε κιόλας που με αυτό το μαχαίρι έχουν σκοτώσει δαίμονες μαχαιρώνοντας τους ως επί το πλείστον στο στομάχι(που στο στομάχι και σφαίρα να φας δεν πεθαίνεις ακαριαία). Συνεπώς, το χτύπημα δε χρειάζεται να είναι με ιατρική ακρίβεια θανατηφόρο.
Το “παραλίγο” εγώ το εξέλαβα ως ειρωνεία για το αν ο συγκεκριμένος δαίμονας σκοτώνεται με αυτό το μαχαίρι ή όχι(όπως η αντίδραση του Λούσιφερ στον πυροβολισμό του από το Κολτ). Ο Άλασταιρ ούτως ή άλλως ήταν ένας πολύ δυνατός δαίμονας, είχε επιτεθεί μια φορά και μ’ εκείνη τη λευκή λάμψη που μόνο η Λίλιθ έχει χρησιμοποιήσει.

Η Λίλιθ μπορεί να κάθισε να πεθάνει, αλλά το ζήτημα είναι αν ο Σαμ είχε ή όχι τη δύναμη να τη σκοτώσει(ασχέτως αν για να αποκτήσει αυτή τη δύναμη έπρεπε να πιει το αίμα ολόκληρου δαίμονα)…
Γενικότερα, από τη στιγμή που μπορούσε να τη σκοτώσει, η πιθανότητα να αντισταθεί η Λίλιθ δεν εγείρει περαιτέρω ερωτήματα. Ίσως ο Σαμ να χρειαζόταν περισσότερη “εκπαίδευση” για μια επικείμενη μάχη, αλλά από τη στιγμή που είχε τη δύναμη να τη σκοτώσει, αυτομάτως είχε και 50% πιθανότητες να βγει νικητής από τη μάχη.

Μαρία
Μαρία
16 February 2015 18:57

Συμφωνώ σε αυτά που λες, ειδικά για την ανατομία. Αν και για το στομάχι, νομίζω πως οι περισσότεροι δαίμονες πεθαίνουν, επειδή είναι κατώτερης κατάταξης από άλλους, πιο ισχυρούς.
Νομίζω ότι αυτός που χρησιμοποίησε τη λευκή λάμψη, ήταν ο Σαμχέιν (4.07) και όχι ο Άλασταιρ.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
16 February 2015 19:51
Reply to  Μαρία

Δε νομίζω ότι έχει διαφορά το επίπεδο της δύναμης του δαίμονα.. Αν είναι να τον σκοτώσει, θα τον σκοτώσει. Σίγουρα έχει διαφορά να χτυπηθεί ένα χέρι ή ένα πόδι, αλλά όταν μιλάμε για τέτοιου είδους σημεία του σώματος, ποντάρω ότι όλοι οι δαίμονες που μπορούν να σκοτωθούν από το μαχαίρι θα πεθάνουν.

Έχω την εντύπωση ότι και ο Άλασταιρ τη χρησιμοποίησε στο “I know what you did last summer”, ωστόσο ακόμη κι αν το θυμάμαι λάθος, δεν αποκλείεται να έχει αυτή τη δύναμη. Όλα τα supernatural wiki κατατάσσουν τους δαίμονες με λευκά μάτια(Λίλιθ και Άλασταιρ) πάνω από όλους τους υπόλοιπους(πριν την εμφάνιση των Ιπποτών), ακόμη κι απ’ τον Σαμχέιν που έχει γκρίζα. Συνεπώς, ο Άλασταιρ κατατάσσεται αυτόματα στην κατηγορία “βαρέων βαρών” λόγω λευκών ματιών.

Μαρία
Μαρία
16 February 2015 23:57

Σίγουρα, ο Άλασταιρ ήταν ένας από τους ισχυρότερους δαίμονες. Αν και δεν χρησιμοποίησε καθόλου τη λευκή λάμψη, όπως λες, θα μπορούσε να έχει αυτή τη δύναμη.
Πάντως, παρόλο που οι ιππότες της κόλασης μπήκαν αργότερα στην ιστορία, πιστεύω πως ο Άλασταιρ, η Λίλιθ και οι υπόλοιποι του είδους τους, σε σύγκριση μαζί τους, θα βρίσκονταν πάλι υψηλότερα στην κατάταξη/ιεραρχία. Βέβαια, οι ιππότες υποτίθεται πως ήταν σχεδόν αθάνατοι, επειδή μόνο η πρώτη λεπίδα μπορούσε να τους σκοτώσει. Επίσης, ήταν πολύ κακοί, όπως προδίδει το όνομα της Άμπαντον. Όμως, στο 9.02, εκείνη το έσκασε, όταν κατάλαβε πως υπήρχε μαζί με τα αδέρφια ένας Άγγελος. Παρ’όλα αυτά, ο Άλασταιρ (4.10, 4.16) όταν πάλεψε με τον Κας, παρόλο που δεν είχε τη δύναμη να τον σκοτώσει, προσπάθησε να τον στείλει πίσω στον Παράδεισο με ξόρκι.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
17 February 2015 21:40
Reply to  Μαρία

Τώρα ανοίγουμε μια μεγάλη -φιλοσοφική- συζήτηση..γιατί -όπως βλέπουμε στην ανθρωπότητα- ο βασιλιάς δεν είναι απαραίτητα ο πιο δυνατός πολεμιστής..αυτή είναι δουλειά του ιππότη.
Οι Ιππότες της Κολάσεως ήταν περισσότερο “κυνηγόσκυλα”..ήταν πολύ δυνατοί κι έκαναν τη βρωμοδουλειά..όσοι έχουμε δει να κάνουν κουμάντο στην Κόλαση μπορεί να ήταν δυνατότεροι από τους υπόλοιπους δαίμονες, αλλά κατείχαν σε υπέρτατο βαθμό την τέχνη της χειραγώγησης. Συνεπώς, συμφωνώ μαζί σου ότι μάλλον οι Αζαζελ, Λίλιθ και ΣΙΑ Ο.Ε.( :Ρ ) θα έκαναν κουμάντο(λόγω καλύτερων ηγετικών ικανοτήτων).

Amalia
Amalia
11 February 2015 21:00
Reply to  Sawyer Orestis

Γιατι δεν μπορούμε να περιμένουμε κάτι παραπάνω; ο.Ο Το ότι έχουμε φτάσει τα 10 χρόνια δεν σημαίνει οτι πρέπει να ρίξουμε τα στανταρτ μας στο πάτωμα. Ας πουμε το 10.12 μας έδωσε το κάτι παραπάνω. Ηταν έξυπνα γραμμένο. Εμένα αυτο το επεισόδιο μου φάνηκε αρκετά προβλέψιμο και άρα χωρίς αγωνία. Ακόμα και το Route 666 που αναφέρεις (το οποίο ούτε ο ίδιος ο Κρίπκι δεν το θεωρεί απο τις καλύτερες στιγμες της σειράς) σου δημιουργούσε έναν τρόμο, μια αγωνία για το τι θα συμβεί. Εδώ ήταν όλα προδιαγεγραμμένα απο τη στιγμή που αποκαλύπτεται ότι το φάντασμα βρίσκεται μέσα στο wifi. Δεν τρόμαξα ούτε μια στιγμή με το φάντασμα.

Το ότι του έβαλα 3 δεν έχει και τόση σημασία, μην κολλάς εκεί. Ένας αριθμός είναι. Και το 3 δεν είναι με σύγκριση τα περσινά αυτοτελή, αλλά με τα φετινά. Στο Ask Jeeves ας πουμε είχα βάλει 4 (κι αυτό χαμηλό). Οπότε αυτο ως κατώτερο (για μένα) πήρε 3.

Εμένα η ιστορία της σεζόν μου αρέσει. Οκ, είναι αργόσυρτη, αλλά πάει καλά. Τα επεισόδια που ασχολούνται με το κεντρικό arc είναι λίγα μέχρι στιγμής αλλά όλα δυνατά. Το οποίο εμένα δεν μπορεί παρά να με γεμίσει με ελπίδα για τη συνέχεια, οτι κάποια στιγμή όντως θα γίνει αυτό το πολυπόθητο ΜΠΑΜ που λες. Το οποίο όπως όλα δείχνουν μπορεί και να γίνει στο επόμενο επεισόδιο. Πιστεύω οτι θα είναι κομβικό σημείο της σεζόν το 14ο επεισόδιο.

Sawyer Orestis
11 February 2015 21:27
Reply to  Amalia

Δεν ξέρω εμένα μου άρεσε το σημερινό. Καλά δεν ήταν αυτοτελές τύπου Bloody Mary, αλλά μου άρεσε. Οπότε δεν θα με χάλαγαν σαν το σημερινό να είναι και τα υπόλοιπα.

Και το Ask jeeves μου άρεσε πάρα πολύ. Δεν τα βρίσκουμε στα επεισόδια χαχαχαχα..

Δεν είναι ότι είναι άσχημη. Είναι ωραία. Αλλά δεν μπορεί να συνεχιστεί έτσι. Δεν μπορεί απλά. Θέλει να γίνει μια μεγάλη αλλαγή. Εκτός αν χτίζουν κάτι μεγάλο για την 11η. Τότε θα το δεχτώ.

Amalia
Amalia
11 February 2015 21:34
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι, στα αυτοτελή νομίζω οτι σπάνια συμφωνούμε! Ε, και; Ποικιλία απόψεων! χεχε 😉

Όντως η κύρια ιστορία δεν μπορεί πρακτικά να συνεχιστεί έτσι. Καλά ήταν στην αρχή μετά τη θεραπεία, αλλά το τραβήξαν παααρα πολύ με το Σημάδι μέχρι τώρα. Εγώ πιστεύω οτι κάτι δραστικό θα γίνει στο 14. Αν δεν γίνει, αυτο θα σημαίνει οτι λόγω ανανέωσης για 11η σεζόν έχουν αναγκαστει να ξεχειλώσουν το συγκεκριμένο στόριλαιν για να τους φτάσει μέχρι το φινάλε. Ελπίζω να μην ισχύει αυτό, γιατι καλό χρυσό το κύριο στόρι, αλλά χρειαζόμαστε και μια εξέλιξη εκτός απο το ότι “ο Ντιν επηρεάζεται απο τον Σημάδι”. Το ότι κάτι “χτίζουν” για την 11η αυτο ειναι το μόνο σίγουρο! 🙂

Μαρία
Μαρία
12 February 2015 00:09
Reply to  Amalia

Κατά τη γνώμη μου, δεν νομίζω πως έχουν παρατραβήξει την ιστορία με το σημάδι. Απλώς τα γεγονότα χρειάζονται χρόνο, ώστε να ξεδιπλωθούν και να ωριμάσουν. Τα πρώτα τρία επεισόδια αφορούσαν στον Ντιν, όσο εκείνος ήταν ακόμη δαίμονας. Το τέταρτο και πέμπτο επεισόδιο έγιναν ακριβώς μετά τη θεραπεία του και δε συνέβη τίποτα σημαντικό. Στο έκτο, σκότωσε για πρώτη φορά. Στο έβδομο επεισόδιο, ήταν η κατάλληλη στιγμή, ώστε να εξηγήσει τα πάντα στον Κόουλ σχετικά με τον πατέρα του, ενώ στο όγδοο, πίστεψε πως το σημάδι δεν τον επηρεάζει. Βέβαια, αυτό τον οδήγησε στη σφαγή του ένατου επεισοδίου και στα επόμενα δύο, όπου ο Ντιν βρισκόταν συνεχώς σε ένταση, φτάνοντας πολλές φορές στα άκρα. Μόνο στο δωδέκατο, μπόρεσε να ξεφύγει λίγο από αυτό, θυμίζοντάς του πως δουλειά του είναι να σώζει ζωές και αυτό ακριβώς έπραξε στο χθεσινό επεισόδιο. Φυσικά, θα γίνει κάτι σημαντικό στο 14ο, όπως λες, και η κατάσταση θα ανατραπεί. Επίσης, χωρίς το επόμενο, μένουν άλλα εννέα επεισόδια. Σίγουρα, η ιστορία θα εμπλουτιστεί ακόμη περισσότερο.

Amalia
Amalia
15 February 2015 11:16
Reply to  Μαρία

Συμφωνώ, κάθε επεισόδιο μέχρι τώρα είχε και μια εξέλιξη για το Σημάδι (από μικρή εως απειροελάχιστη κάποια). Δεν πάει άλλο όμως, η αφήγηση έχει “κολλήσει” τώρα, χρειάζεται κάτι παραπάνω, το οποίο λογικά θα μας δώσει το 14ο.

Μαρία
Μαρία
15 February 2015 20:32
Reply to  Amalia

Αυτό ελπίζω κι εγώ. Πιστεύω πως το 10.14 είναι κομβικό επεισόδιο για την ιστορία.

charlie
charlie
11 February 2015 19:47

Εμενα αντιθετος μου αρεσε παρα πολυ το επεισοδιο. Ειδαμε τους Winchester να κανουν αυτο που ξερουν καλυτερα..να βοηθουν και να σωζουν ανθρωπους.Επισης λατρεψα που ειδα ξανα επειτα απο τοσο καιρο φαντασμα κατι που θυμισε παλιες καλες εποχες.

Μαρία
Μαρία
11 February 2015 20:38

Επιτέλους, μία υπόθεση κυνηγιού με φάντασμα! Πραγματικά, μου έχουν λείψει τέτοιου είδους επεισόδια. Η ιδέα ενός φαντάσματος που ταξιδεύει μέσω διαδικτύου είναι όντως πρωτότυπη. Γενικά, μου άρεσε πολύ σαν επεισόδιο και το μόνο που με ενόχλησε, όπως ειπώθηκε στο review, είναι ο τρόπος με τον οποίο η χήρα υποδέχθηκε στο σπίτι της την κοπέλα. Σίγουρα, ο θάνατος του συζύγου της ήταν ατύχημα και παρόλο που η κοπέλα δεν ήταν άμεσα υπεύθυνη, ήταν περίεργο να βλέπει κανείς τη χήρα να καλωσορίζει χαμογελαστή ένα από τα άτομα που ενεπλάκησαν σε αυτό.
Όσον αφορά στο φαγητό, πιστεύω πως αυτή τη φορά ήταν πραγματικά ο Ντιν και όχι κάποια προσποίησή του. Στο 10.09, η γενική συμπεριφορά του ήταν βεβιασμένη. Προσπαθούσε να πείσει τον εαυτό του ότι όλα είναι φυσιολογικά και τίποτα κακό δε θα συμβεί. Αυτό οφειλόταν κυρίως στον εφιάλτη που είχε δει, στον οποίο είχε σφάξει αθώους ανθρώπους. Στο χθεσινό επεισόδιο, ο Ντιν ήταν, κλασσικά, ο εαυτός του και πως σε όλη τη διάρκειά του ήταν χαλαρός. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχάσουμε το γεγονός ότι στο προηγούμενο από αυτό, για λίγες ώρες, το σώμα του είχε αλλάξει, χάνοντας το σημάδι. Μετά από πολύ καιρό ήταν ελεύθερος από την επιρροή του. Ίσως αυτή η εμπειρία τού έδωσε άλλη οπτική γωνία των πραγμάτων.

Ο Σαμ, στο 10.10, είπε στον Ντιν πως ο ίδιος έχει τη δύναμη να παλέψει και να νικήσει το σημάδι. Όμως, μου φαίνεται, από τα λόγια του Ντιν, πως παρόλο που θέλει να το ξεφορτωθεί, δεν είναι, από ‘δω και πέρα, διατεθιμένος να ανησυχεί καθημερινά γι’αυτό. Αυτή η διαδικασία τον “σκοτώνει”, τον φθείρει ψυχολογικά. Δεν είναι τυχαίο που αυτή τη φορά, βρήκε εκείνος υπόθεση. Όπως το χαρακτήρισε, το να σώζει ανθρώπους είναι ο δικός του τρόπος για να βρει ηρεμία και να μπορέσει να διαχειριστεί την κατάσταση. Δεν παραιτείται, αλλά το να σκέφτεται συνέχεια το σημάδι, δεν τον βοηθάει.

james
james
11 February 2015 22:26

kalo filleraki ,xalaro san to palio kalo kairo alla odws provlepsimo.m tin dinei pou me toso gamato storyline(mark of cain k rowena) kilaei toso arga.protimw n enswmatwsoyn crowley,cas k xamo me ton dean para n prosthetoun fillerakia san dialeima moiazoun.an k to proigoumeno filler m arese poly.telos ayto gia to ypervoliko fagito k ton dean na mpanizei ts mathitries den mporw n apofasisw an itan anysixhtiko i oxi

Sofia
Sofia
11 February 2015 23:07

Δεν μπορώ να πω ότι ήταν τέλειο, αλλά ήταν ένα πολύ καλό επεισόδιο για φίλερ, ειδικά αν το συγκρίνεις με τα περσινά. Καλή και σχετικά πρωτότυπη ιστορία και κλασική σκηνοθεσία. Οι ερμηνείες δεν έλεγαν κάτι ιδιαίτερο αλλά δεν ήταν και χάλια!
Εμένα αυτό που με παραξένεψε (και πείτε ότι ασχολούμαι με λεπτομέρειες 😛 ) είναι το ότι και καλά δεν είχε καλό σήμα στο υπόγειο, αλλά μίλησαν μια χαρά με βίντεο κλήση!
Αυτό που με ενοχλεί με την φετινή σεζόν είναι ότι πάει υπερβολικά αργά! Δεν είναι άσχημη αλλά είναι κουραστική. Έχει ωραία φιλεράκια και τα επεισόδια πάνω στο βασικό arc είναι πολύ δυνατά, αλλά θέλω κάτι να με συνταράξει λίγο. Ελπίζω για το 14 γιατί ο Κέιν μπορεί να δώσει πααααααρα πολλά, και μακάρι να τον εκμεταλλευτούν καταλλήλως.

Vanias Soep
Vanias Soep
12 February 2015 00:33

παιδια κανενα σιτε να το δω με ελληνικους υποτιτλους???? υπαρχειι

Sofia
Sofia
12 February 2015 00:36
Reply to  Vanias Soep

Δεν έχουν βγει ακόμα υπότιτλοι.

Ionlydas
Ionlydas
12 February 2015 01:24

Νομίζω πώς το επεισόδιο ήταν ενα κλασσικό Filler της τάξης του 7 στα 10….μου θύμησε μια παλια ταινία θρίλερ και καλα με εναν τυπο που κυκλοφορούσε μεσω των καλωδίων του ρευματος και καλά……Αυτό που με απασχολεί όμως ειναι το πότε θα γίνει το ΜΠΑΜ που θα μας μπάσει πάλι δυνατά στο Story Line γιατί λίγο ακόμη και αρχίζουμε να κάνουμε κοιλίτσα…..Θα μπορούσε κάλιστα να εδειχνε σαν επεισόδιο την προσπάθεια του Κας στο να βρεί τη λύση στο θεμα σημαδι…και οχι μια απλή αναφορά απο τον Σαμ στο τέλος……

unexplained
unexplained
12 February 2015 08:16

Αρκετά καλό filler επεισοδιο…μου θυμισε λίγο τις πρώτες season.Αρκετα εξυπνο σενάριο και είχε και λίγη αγωνία σχετικά με το πως μπορούν να το σταματήσουν.Φοβερη η τελευταια σκηνη…

Όποιος έχει το σημάδι ειναι καταραμένος και ούτε ο ιδιος ο Καιν μπορει να ξεφυγει απο την επιροη του…τουλάχιστον αυτο δειχνη το trailer απο το επόμενο πολύ μεγάλο επεισόδιο της φετινής season…
Το σημάδι προτρέπει τον Καιν να συνεχισει τις δολοφονιες και απο τι φαινεται τα καταφερνει,εντελως διαφορετικος ο Καιν δεν σκοπευει να πεθάνει και παίρνει στα χερια του την λεπίδα…ο jensen ειπε προσφάτα οτι θα φανερωθει ο Big bad της 10ης…και ο Καιν αυτη την στιγμή ειναι το φαβορί.

Υ.Γ Η πηγη του σημαδιου τελικά μάλλον ειναι αυτος,αρα καθολου τυχαιο που θα ειναι ο big bad,ε θα ηταν υπερβολικά εύκολο απλα να τους αφήνε να τον σκοτωσουν και να εξαφανιζοταν το σημαδι 😛

υ.γ 2 Ειδαμε και ξορκι στην Λεπιδα απο τον Καιν….

†Legion†
†Legion†
12 February 2015 17:49

Ωραίο επεισόδιο δεν ήταν ούτε τέλειο ούτε χάλια…Ήταν ένα ωραίο επεισόδιο που το είδα ευχάριστα και η υπόθεση σε κράταγε μέχρι το τέλος…Διαφωνώ με το review…Αλλά έχω και δύο παράπονα πού είναι ο Castiel και πού είναι ο Crowley?Είναι το τρίτο επεισόδιο στη σειρά που δεν μας τους δείχνουν

BadNews
BadNews
12 February 2015 18:24

Επιτέλους φάντασμα, αλλά το συγκεκριμένο φάντασμα δεν μου άρεσε, επομένως και το επεισόδιο γενικά. Έχουμε δει και χειρότερα, αλλά από τα φετινά επεισόδια είναι πολύ χαμηλά. Το μοναδικό ωραίο στοιχείο, ήταν πως, προσωπικά εμένα μου ικανοποίησε την νοσταλγία των αρχικών σεζόν.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
13 February 2015 01:07

Προσωπικά βρήκα το επεισόδιο ωραίο, ειδικά για filler. Μου θύμισε πολύ τα αυτοτελή της 1ης σεζόν, και κυρίως το 1.07 (Hook Man) με τους αστικούς θρύλους.

Χάρηκα πάρα πολύ που είδαμε μετά από τόσο καιρό φαντάσματα και το γεγονός ότι το συγκεκριμένο -λες και τα τηλέφωνα, τα αυτοκίνητα και ό,τι άλλο έχουμε δει στοιχειωμένο στη σειρά δεν ήταν αρκετά- κυκλοφορούσε και στοίχειωνε μέσω wifi(ιδιοφυΐα το φάντασμα, τι να λέμε τώρα) ήταν μια πολύ ιδιαίτερη πινελιά.
Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα ένα καλό παραδοσιακό “salt and burn” αλλά τι να έκαναν τα αγόρια; Να έκαιγαν την κεραία(τώρα πού το σκέφτομαι βέβαια αν την έκαιγαν θα τους κυνηγούσε ξανά η αστυνομία κι έχουμε καιρό να τους δούμε επικηρυγμένους… χαχαχαχαχα);

Στο σημείο αυτό θέλω να τονίσω ότι αυτό το επεισόδιο παίζει να είχε ένα από τα πιο ΕΠΙΚΑ “then” που έχουμε δει στη σειρά! Εκτός του ότι μας θύμισε πολλά “αγαπημένα” φαντάσματα παλαιότερων επεισοδίων(και την Καλλιόπη να μας θυμίζει πάλι το 200ο λες κι ήταν δυνατό να το ξεχάσουμε! :Ρ), είδαμε τα πνεύματα των John και Bobby σε μία εισαγωγή(κι εγώ με το ζόρι κρατιόμουν να μην φωνάξω!). John και Bobby! John και Bobby!!! (Μην μας κλείνουν πάλι το μάτι οι συντελεστές και δεν το παίρνουμε χαμπάρι; Πολλές αναφορές στο παρελθόν δεν γίνονται φέτος; Ναι ξέρω, wishful thinking..) Νομίζω και τίποτα απολύτως να μην έβλεπα μετά από αυτήν την εισαγωγή, θα έλεγα ότι είδα ένα καλό επεισόδιο. *αφήστε με να fangirlίσω στη γωνιά μου*

Σε κάποια σημεία ίσως να χώλαινε λιγάκι το επεισόδιο, αλλά δεν ήταν αρκετά για να με απογοητεύσουν. Επίσης ό,τι είδους “αρνητικά” στοιχεία εντόπισα βλέποντας το, δεν είχαν να κάνουν με τη φθορά των 10 σεζόν ή την έλλειψη καλών ιδεών. Αντίθετα, ήταν “λάθη” που μου θύμισαν τις πρώτες σεζόν -προβληματάκια δηλαδή που έχουμε δει ακόμη και σε επεισόδια του ίδιου του Kripke.

Σε γενικές γραμμές, είχε καλό υλικό το σενάριο, απλά ήθελε λίγη ακόμη δουλίτσα.. Μέχρι στιγμής, τα αυτοτελή δεν με έχουν απογοητεύσει όσο πέρσι(ίσα-ίσα, μερικά τα λάτρεψα κιόλας!). Ακόμη και τα πιο αδύναμα(βλέπε paper moon) είχαν τις καλές στιγμές τους. Θα συμφωνήσω με τον Ορέστη, ότι αυτό που μας λείπει τώρα είναι ένα μεγάλο μπαμ, όμοιο μ’ εκείνο της φετινής -τριμερούς- πρεμιέρας. Από την άλλη, πολύ φοβάμαι ότι το επόμενο επεισόδιο θα μας αφήσει -μετά συγχωρήσεως- μ@λ@κες και μετά θα πρέπει να περιμένουμε ένα μήνα για το επόμενο!

ΥΓ Ωραία τα review της Αμαλίας, δεν έχω παράπονο, αλλά ρε Ορέστη τι θα γίνει;
Θα το παρατήσεις το σπορ τελείως;
Δουλειά… Δουλειά…! :ΡΡ

Amalia
Amalia
15 February 2015 11:09

Όπως λες κι εσύ είχε καλό υλικό το επεισόδιο, αλλά η εκτέλεση χώλαινε. Προσωπικά αυτό με χάλασε, αλλά και πάλι συνεχίζω να πιστεύω ότι τα αυτοτελή φέτος είναι ανωτερα κατά πολύ των περσινών. Ακόμα και τα πιο αδύναμα (όπως αυτό εδώ ή το Ask Jeeves) έχουν τα θετικά τους.

Αυτό με τις αναφορές στο παρελθόν, με κάνει και εμένα να φανγκερλιάζω κάθε φορά, αλλά μάλλον είναι μόνο κλείσιμο του ματιού. Ξέρουν πως να μας πριζώνουν μόνο και μόνο από το “previously on”! Αλλά εμείς δεν το βάζουμε κάτω! Θα ελπίζουμε μέχρι το τέλος!! 😉

Το μεγάλο μπαμ που λέμε όλοι, πιστεύω/ελπίζω να έρθει στο 14ο επεισόδιο. Από το τρέιλερ έτσι φαίνεται πάντως! (Άντε 2 μερούλες μείνανε!)

ΥΓ Ορεστηηηη, το κοινό σου σε ζητάει! 😀

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
16 February 2015 18:38
Reply to  Amalia

Η εκτέλεση θα μπορούσε να ήταν καλύτερη, αλλά σίγουρα το επεισόδιο δεν με απογοήτευσε σαν σύνολο..

Καλά, δε θέλουμε και πολύ για ν’ αρχίσουμε να φανγκερλίζουμε(με πολύ λιγότερα και πριζωνόμαστε)! χαχαχαχαχα
Άσε, εμείς θα ελπίζουμε και μετά το τελικό φινάλε της σειράς :Ρ

Κι εγώ σ’ αυτή τη φάση “πιστεύω/ελπίζω” είμαι σχετικά με το 14ο επεισόδιο…πάντως να μας υποβάλλουν ξανά σε χελλ-ατους μετά, μάλλον κάτι πολύ καλό θα δούμε!!

Sawyer Orestis
15 February 2015 14:43

Tι να κάνω. Πρέπει να κάνω χώρο στο νέο αίμα χαχαχα..

Θα επιστρέψω δριμύτερος το υπόσχομαι 😀

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
16 February 2015 18:28
Reply to  Sawyer Orestis

Χαχαχαχαχαχαχα τα ριβιού σου έχουν και γκρούπις, τι άλλο θες; 🙂

ovelix
ovelix
13 February 2015 13:46

Εμένα μου άρεσε παίδες το επεισόδιο! Μου θύμισε το παλιό καλό SPN. Τώρα όσο για το σημάδι θεωρώ πιθανό ο Ντην να το “παντρεύτηκε” χωρίς όμως αυτό να είναι και κακό. Μπορεί να ζει με το σημάδι και να συνεχίσει τη ζωή που έκανε πριν απ’ αυτό. Ακριβώς όπως έκανε και ο Κάιν. Σίγουρα ο Κάιν θα του ζητήσει να τον σκοτώσει όπως άλλωστε του είχε πει κιόλας. Ίσως ο Ντην να το κάνει ίσως και όχι. Πάντως απ’ ότι είδαμε στο επεισόδιο έχει αρχίσει να δέχεται την ύπαρξη του σημαδιού και σίγουρα θα τα καταφέρει να ξεπεράσει τις άσχημες συνέπειές του. Άλλωστε μιλάμε για έναν Winchester!

Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
13 February 2015 21:35

Μου εδωσε την εντυπωση πως απο την στιγμη που ανανεώσανε για ακομη μια σεζόν , αν και το κόβω για 12η σίγουρα , το έχουν πάρει λίγο πιο χαλαρά το θέμα και δεν το τρέχουν . Καλό ήταν αλλά με κουρασε η αναμονη καιρός να μπουν στην ουσία απο το επόμενο

Areti Spirito
Areti Spirito
17 February 2015 17:53

Πολυ λιγο τ εβαλες! Απο τα καλυτερα επεισοδια για μενα φετος κ ως πληροφορικαρια π ειχα πηξει στα δικτυα ηρθε κ εδεσε(αργησα να το δω το επεισοδιο λογω εξεταστικης)! Θυμιζε παλιο καλο supernatural κ η πλοκη τ πολυ ενδιαφερουσα απο το κλασσικο αντικειμενο π καιμε ή κοκαλα κ λοιπα! Κ ηταν κ μια αλλαγη να δουμε το φαντασμα να εχει δικιο κ μια φορα κ συγκινητικο αυτο με την γυναικα τ! ΟΚ θα συμφωνησω η ερμηνεια θα μπορουσε να ειναι λιγο καλυτερη αλλα για μενα ειναι απο τα επικα τ Supernatural!Επισης εκει π πεταχτηκε το φαντασμα σε μια φαση με “τρομαξε” κ λιγο κ με πηγε 10 χρονια πισω! Αν ειχε κ την σκοτεινη σκηνοθεσια του πρωτου κυκλου ακομα καλυτερα! εχουμε πολυ ωραια αυτοτελη φετος σε συγκριση με περυσι!

Latest

More Articles Like This

61
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x