Review – Supernatural 10×14 – The Executioner’s Song

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

supernatural-10x14 Dean and Cain fight

Review – Supernatural 10×14 – The Executioner’s Song

By Orestis

Ναι! Ναι κύριοι σεναριογράφοι! Αυτό ήταν το ΜΠΑΜ που φωνάζαμε και έπρεπε να γίνει από την αρχή της σεζόν. Αυτό ήταν που έλειπε από την 10η σεζόν για να γίνει αυτό που λέμε ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Ας το παραδεχτούμε άλλωστε. Τι άλλο λείπει από φέτος; Αυτοτελή; Αξιοπρεπέστατα. Τα φετινά είναι πάρα πολύ ωραία και νομίζω πως – προσωπικά – κανένα δεν απογοήτευσε. Χαρακτήρες; Μεγάλη εξέλιξη χαρακτήρων με βάθος και νέους, ωραίους ρόλους (βλ. Κόουλ, Ροβένα).  Στόρι; Πολύ καλό και δημιουργικό με μικρές εξελίξεις! Αρνητικά; Κλαιρ και Mid Season Finale. Τώρα όμως, έστω κι αν άργησε, ήρθε το 14ο επεισόδιο για να εκπληρώσει τις έως τώρα επιθυμίες μας.

supernatural-10x14 crowley and rowena

Ας ξεκινήσουμε με το δίδυμο Κράουλη – Ροβένα. Η μάγισσα προσπαθεί να χειραγωγήσει τον γιο της. Του μαθαίνει πως να είναι σκληρός και ένα μεγάλο αφεντικό της Κόλασης αλλά ο Κράουλη δεν είναι χαζός. Καταλαβαίνει ότι η μητέρα του έχει κάποιο απώτερο σκοπό και δεν θέλει να την βοηθήσει. Ίσως να θέλει τον θρόνο η κυρά Ροβένα; Ίσως τους Winchesters κρεμασμένους; Ίσως τον θρόνο των μαγισσών; Μάλλον λίγο απ’όλα. Η κοκκινομάλλα Σκωτσέζα όμως τον προειδοποιεί να μην βοηθά τους Σαμ και Ντιν, αλλά ο Κράουλη δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.

cain disappers

O Ντιν και ο Σαμ ερευνούν μια περίεργη εξαφάνιση σε φυλακές υψίστης ασφαλείας, νομίζοντας ότι κάποιο φάντασμα βρίσκεται πίσω από την υποτιθέμενη απόδραση. Ανακαλύπτουν όμως τον Κάιν και ο τέλειος συγχρονισμός έρχεται με το τηλεφώνημα του Κας ότι βρήκε τον Πατέρα του Φόνου. Ο Κάιν σκοτώνει και αφήνει πίσω του πτώματα. Το Σημάδι του διψάει για αίμα, για σφαγή, για νέους φόνους, για αφανισμό μιας ολόκληρης γενιάς. Δεν υπάρχει όμως θεραπεία για το Σημάδι όπως εξομολογείται στον Κάστιελ. Επόμενος στόχος του Πρώτου Παιδιού της Εύας και του Αδάμ; Ένα 12χρονο αθώο παιδί…

dean funny expression phone

Ο Ντιν τηλεφωνεί στον Βασιλιά της Κολάσεως και του λέει ότι βρίσκεται και εκείνος στη λίστα Κάιν και σύντομα θα είναι το επόμενο θύμα. Ο Κράουλη δεν δίστασε, δεν άκουσε την μητέρα του και δίνει την Πρώτη Λεπίδα πίσω εκεί όπου ανήκει. Στα χέρια του Dean Winchester. Οι 4 τους αρχικά σώζουν το παιδί και στη συνέχεια αιχμαλωτίζουν τον Κάιν μέσα σε μια δαιμονοπαγίδα. Ο Ντιν δεν πιστεύει όμως ότι μπορεί να κερδίσει την μάχη. “Ι’m scared Sam…” Με ένα του βλέμμα στον αδερφό του είναι σαν να τον αποχαιρετά. Cain VS Dean Winchester. Σε μια μάχη με μόνο 1 νικητή. Ένας θα έχει πλέον το Σημάδι. Ένας θα πατά στη Γη και θα είναι καταραμένος για μια ζωή έχοντας το Σημάδι του Διαβόλου μέσα του, στην ψυχή του. Κι ο άλλος θα έχει “αναπαυθεί“, το πιθανότερο στην Κόλαση απαλλαγμένος απ’όλα.

dean first blade mark of cain effect

O Κάιν ουσιαστικά προσπαθεί με τον δικό του τρόπο να βοηθήσει την ανθρωπότητα. Θέλει να την αφανίσει από τους δολοφόνους αλλά και τις οικογένειες αυτών ώστε να μην υπάρχει ρίσκο για μελλοντικούς “Κάιν”. Ποιος είναι όμως αυτός που θα αποφασίσει την μοίρα και την ζωή ανθρώπων; Ποιος είναι αυτός που θα αποφασίσει για τις αθώες ζωές παιδιών; Ποιος είναι αυτός που θα κερδίσει και θα σκοτώσει τον Dean Winchester σε μονομαχία;

supernatural-10x14 Cain First Blade

Ο Ντιν προσπαθεί να ματώσει -έστω- τον Κάιν και αποτυγχάνει παταγωδώς. Δίνει την Λεπίδα στον Πρώτο Φονιά ο οποίος θέλει να σκοτώσει τον Ντιν για να τον σώσει από το Σημάδι που τον ταλαιπωρεί. Γιατί η μοίρα του, όπως λέει, είναι τραγική. Ο Ντιν ζει την ζωή του Κάιν από το τέλος προς την αρχή. Η ιστορία του Ντιν (και πιθανότατα το ποτάμι και η πηγή που έλεγε και ο αρχιδοΜέτατρον) θα τελειώσει σκοτώνοντας τον ίδιο του τον αδερφό. Αρχικά θα σκοτώσει τον Κράουλη, διστάζοντας αρκετά. Όλο και κάποιον λόγο θα βρει. Μετά θα σκοτώσει τον Κας. Και εκεί θα πονέσει πάρα πολύ. Και μετά από τον άγγελο, έρχεται ο μεγάλος φόνος που δεν θα μπορέσει να επιβιώσει. Εκεί όπου όλα τελειώνουν. Η μοίρα του Dean είναι να σκοτώσει τον Sammy.

dean kills cain

Με έναν κεραυνό για φόντο, ο Ντιν σκοτώνει τον μεγαλύτερο φονιά που έχει περπατήσει στη Γη, το πρώτο παιδί της Ανθρωπότητας, τον γιο του Αδάμ και της Εύας. Ο Winchester όμως δεν θα δώσει την Λεπίδα στον Κράουλη, όπως είχε υποσχεθεί και του εξομολογεί ότι ποτέ δεν ήταν στη λίστα Κάιν πέφτοντας στην αγκαλιά του αδερφού του. Ο Κας θα την πάρει και θα την κρύψει μακρυά από τον Ντιν. Εν των μεταξύ η Ροβένα μπαίνει πιο γερά στο κόλπο και θέτει τον Κράουλη απέναντι στα αδέρφια.

sammy

Ο Σαμ παρηγορεί τον Ντιν ότι πλέον μπορεί να ελέγξει το Σημάδι αφού κατάφερε να κάνει κάτι τέτοιο, με τον Ντιν να συμφωνεί χωρίς να του λέει τι ακριβώς συνέβη. O Σαμ όμως ξέρει. Είτε γιατί ο Κας μπορούσε να ακούσει την μάχη με ό,τι αυτό συνεπάγεται, είτε γιατί ο Σαμ ξέρει από μικρό παιδί τον Ντιν. “Dean’s in trouble…”

Βαθμολογία επεισοδίου: 10/10

[poll id=”128″]

141 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

141 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 05:03

Fuck! FUCK! FUUUUUUUUCK!
Δεν είμαι σε θέση να σχολιάσω ακόμη!
Επικό!!!! Με άριστα το 10, του βάζω 12!

james
james
18 February 2015 14:36

akoma den mporw n synelthw.epiko,gamato k ainigmatiko.mpravo k pali mpravo.ayto, ta tria prwta episodia k t telos tou 9tou episodio fovera.an k m emeine i aporia gt o sam leei oti o dean exei provlima me tetoio yfos.afou o dean den t pe kt k o cas den fenetai na akouse kt

Sawyer Orestis
18 February 2015 15:40
Reply to  james

Αυτός ο κεραυνός νομίζω όταν τον μαχαίρωσε, μας έδειξε ότι ο Κάιν πέθανε. Εκτός κι αν ήταν τόσο τυχαίο όλο τελικά

Amalia
Amalia
18 February 2015 18:56
Reply to  Sawyer Orestis

Το ότι δεν έδειξαν ουτε τη Λεπίδα να τον μαχαιρώνει, ούτε το πτώμα μετά, μόνο αμφιβολίες μπορεί να εγείρει. Μπορεί να σημαίνει κάτι, ή μπορεί να το έκαναν επίτηδες για να συζητάμε…

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:46
Reply to  Amalia

Είναι πούστηδες ρε. Είναι ικανοί να το έκαναν για να σημαίνει και τα 2! 😛

Ionlydas
Ionlydas
19 February 2015 01:13
Reply to  Sawyer Orestis

Ρε παιδια οταν εφαγε την Αμπάντον ελαμψε το σύμπαν εδώ πολύ ομίχλη…Ο αρχαιότερος Ιππότης ο απο αρχής κόσμου προπάτορας του κακού δε θα επρεπε να γίνει Τσουνάμι την ωρα που τον σκότωσε???? κατι παίζει…δεν ξερω αν προσέξατε εκείνο το ειδικό βλέμα του Ντίν που γύρισε και κοίταξε προς τα πάνω…την ωρα που ήταν στην αγκαλιά του Σαμ και του ελεγε you did it Dean you Did it

Sawyer Orestis
21 February 2015 16:20
Reply to  Ionlydas

Είναι περίεργο ναι. Αλλά όπως προείπα, γιατί ο κεραυνός από πίσω εκείνη την ώρα; Τόσο τυχαίο;

james
james
19 February 2015 01:20
Reply to  Amalia

ase pou molis katevike k epese stn aggalia t sammy ,erikse ena periergo vlemma pros ta panw

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 18:48
Reply to  james

Όταν ο Ντιν του έλεγε πως ίσως υπάρχει ελπίδα γι’ αυτόν, φαινόταν σε κάθε έκφραση του προσώπου του ότι λέει ψέματα για να καθησυχάσει τον Σαμ(το κλασικό ύφος του Ντιν σε ανάλογες περιπτώσεις)..αφού σκέψου όταν το έβλεπα, πριν πει ο Σαμ ότι ο Ντιν έχει πρόβλημα, φώναζα στην οθόνη ότι ο Ντιν λέει ψέματα :Ρ
Προφανώς, και ο Σαμ κατάλαβε το ύφος του, απλά δεν του είπε τίποτα κατά πρόσωπο, φοβούμενος ίσως ότι αν τον ανησυχήσει περισσότερο μπορεί να χάσει τον έλεγχο

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:47

Σε κάνω σκηνή να φωνάζεις μες στο σκοτάδι “λέει ψέματα” στα Ρώσικα!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 19:56
Reply to  Sawyer Orestis

Χαχαχαχαχαχαχα για την ακρίβεια φώναζα στα αγγλικά :Ρ
Με όλους αυτούς τους μαραθώνιους στο ΤΝΤ κοντεύω να ξεχάσω τη μητρική μου γλώσσα :Ρ

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:57

Το χεις τερματίσει μου φαίνεται… Βάζει ωραίους όμως το ΤΝΤ. Σήμερα έχει όλα τα επεισόδια με ταξίδια στο χρόνο

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:01
Reply to  Sawyer Orestis

Δευτέρα μετα-μαραθώνιος, Τρίτη νέο επεισόδιο, σήμερα ταξίδια στο χρόνο(ήδη το έχω βάλει να παίζει)…το τερμάτισα όντως!

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:03

Κ τις άλλες μέρες τι κάνεις; Πως ζεις;

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:04
Reply to  Sawyer Orestis

Ήταν ειδική εβδομάδα, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πώς να συνεχίσω τη ζωή μου από αύριο χαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχα

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:07

Θα ρθεις στο event το Σάββατο;

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:09
Reply to  Sawyer Orestis

Όχι 🙁
Το ταμείον είναι μείον

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:10

Πφφφφ.. τελειώνουμε φέτος το ξέρεις;;;;;

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:12
Reply to  Sawyer Orestis

Κλαψ κλαψ 🙁
Μη με ψυχοπλακώνεις κι άλλο

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:13

Καλά σου κάνω μπας και το αποφασίσεις. Το επόμενο είναι τον Μάιο που είναι το τελευταίο. Κανόνισε!!!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:15
Reply to  Sawyer Orestis

Άρα ή θα καταφέρω να έρθω ή θα κάνω ζωντανή σύνδεση που θα σας τραγουδώ “άνοιξε πέτρα για να μπω” τυλιγμένη μ’ ένα μαύρο φακιόλι :Ρ

Sawyer Orestis
21 February 2015 16:24

Αισιόδοξη!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
21 February 2015 19:31
Reply to  Sawyer Orestis

πάντα :Ρ

Dimitris St
Dimitris St
21 February 2015 15:29
Reply to  Sawyer Orestis

🙁 🙁 🙁 Γιατί τελειώνουν φέτος τα events???

Sawyer Orestis
21 February 2015 16:17
Reply to  Dimitris St

Δυστυχώς πρέπει… Ίσως συνεχιστούν, αλλά πολύ πιο λίγα

Dimitris St
Dimitris St
21 February 2015 16:27
Reply to  Sawyer Orestis

Μακάρι να μπορείτε να συνεχίσετε.Το σημερινό στη Θεσσαλονίκη θα είναι το προτελευταίο??

Sawyer Orestis
22 February 2015 16:39
Reply to  Dimitris St

Nαι. 23/05 το επόμενο 😉

Ater Animus
22 February 2015 23:28
Reply to  Sawyer Orestis

Οχι 22 όπως αναφέρθηκε χθές, 23 έκλεισε τλκ.

Sawyer Orestis
23 February 2015 02:41
Reply to  Ater Animus

23 ναι 🙂

cas4ever
cas4ever
18 February 2015 15:02

Δεν ξέρω κατά πόσο ο ντιν σκότωσε τον καιν γιατί δεν είδα ούτε πτώμα ούτε ο ντιν ήταν έτσι όπως όταν σκότωσε τους άλλους με την λεπιδα,επισης δεν πιστεύω ότι η λύση είναι να σκοτώσει Crowley cas Sam και να θεραπευτει,και ο καιν σκότωσε τον αδερφό του αλλά το σημάδι δεν εφυγε,δεν πιστεύω να το φτάσουν εκεί και ο ντιν να τους σκοτώσει ολους,δεν βγάζει νόημα αλλωστε…και όπως είπα δεν νομίζω να σκότωσε τον καιν και να μην άλλαξε η να μην έγινε τιποτα

james
james
18 February 2015 15:14
Reply to  cas4ever

symfwnw m ayto gia ton cain.itan periergo pou den edeiksan kt allo.pws eksigitai omws i stenaxwria tou dean?isws epidi o cain eipe oti den yparxei swtiria k den tha stamatisei tin sfagi?isws gia to oti prepei n ts skotwsei(sam,cas,crowley) ?gt omws prepei n ts skotwsei?afou skotwnodas ts den feygei to simadi.k gt t vlemma t dean itan toso periergo stn teleytaia skini?me toses apories pws tha koimithw t vrady….vasanizomai

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 19:08
Reply to  james

Δεν είναι ότι πρέπει να τους σκοτώσει, όσο ότι φέροντας το σημάδι του Κάιν είναι μάλλον αναπόφευκτο..γι’ αυτό του είπε ο Κάιν “It’s called the mark of Cain for a reason”

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:48

Άλλωστε στην αρχή του είπε ότι έτσι είναι η μοίρα του…

Sawyer Orestis
18 February 2015 15:42
Reply to  cas4ever

Όπως είπα σε προηγούμενο σχόλιο, μάλλον ο κεραυνός υποδηλώνει τον θάνατο του Κάιν..
Όσο για το ότι πρέπει να τους σκοτώσει όλους, η αλήθεια είναι βγάζει νόημα και μπαίνει σε νέα μυθολογία η σειρά. Πιστεύω πως ο Κράουλη θα τα κακαρώσει φέτος άλλωστε

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 18:51
Reply to  Sawyer Orestis

Το υποψιάζομαι κι εγώ από την αρχή της σεζόν και πλέον όσο προχωρά η σεζόν τόσο σιγουρεύομαι -ειδικά τώρα που “παρεξηγήθηκε” όταν ο Ντιν έδωσε τη Λεπίδα στον Κας. Κάτι μου λέει ότι η μανούλα θα τον κάνει να στραφεί εναντίον των Γουίντσεστερς

Amalia
Amalia
18 February 2015 18:58

Με την κίνηση του Ντιν να μην του δώσει τη Λεπίδα, δεν νομίζω οτι ο Κράουλι περιμένει τη Ροβίνα να τον στρέψει εναντίον τους! Για κάποιο λόγο όμως δεν πιστεύω οτι θα σκοτώσουν τον Κράουλι οι Γουιντσεστερς (αν συμβεί αυτό φέτος). Πιο πολύ τη μανούλα υποπτεύομαι!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 19:05
Reply to  Amalia

Τους τελευταίους μήνες η Ροβένα του “τη λέει” που βοηθάει τους Γουιντσέστερς και του φυτεύει σπόρο της αμφιβολίας..μέχρι στιγμής, οι Γουιντσέστερς ήταν το μοναδικό θέμα στο οποίο δε φαινόταν να την αφήνει να τον χειραγωγήσει..ώσπου χθες παρεξηγήθηκε με τη συμπεριφορά τους κι έτσι όπως τον είδε “ζοχαδιασμένο” (:Ρ) η μανούλα βρήκε ευκαιρία να θρέψει το θυμό του. Ε, πλέον, δε θέλει και πολύ..
Τώρα τελευταία έχω αναπτύξει μια θεωρία ότι η Ροβένα θα είναι περισσότερο ηθικός αυτουργός(ή αν το θες “μαριονετίστας), παρά εκτελεστικό όργανο..το μόνο σίγουρο είναι πως φοβάμαι ότι ο Κράουλι θα καταλήξει μακαρίτης φέτος

Amalia
Amalia
18 February 2015 19:12

Δεν την πιστεύω ουτε στιγμή όταν εκφράζει συναισθηματα μητρότητας. Αυτο που λες για το ηθικός αυτουργος, εννοείς στο θάνατο του Κράουλι; Ναι, ίσως δεν του χώσει αυτη το μαχαίρι πισώπλατα κυριολεκτικά, αλλά το ότι του σκάβει το λάκκο είναι σχεδόν σίγουρο.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 19:17
Reply to  Amalia

Καλά αυτό εννοείται! Δε φαίνεται να έχει μέσα της ούτε μια ρανίδα μητρικού φίλτρου :Ρ
Τώρα γιατί δεν το βλέπει ο Κράουλι ή κάνει τα στραβά μάτια νομίζω ότι έχει μια σχέση με το “I deserve to be loved!”..

Έτσι όπως το κλωθογυρίζω στο μυαλό μου, νομίζω ότι μπορεί να θέλει να δημιουργήσει ένα μπάχαλο, που θα οδηγήσει στο θάνατο του Κράουλι έτσι ώστε να εκμεταλλευτεί την αναταραχή και να πάρει ίσως τα ηνία της κολάσεως στα χέρια της..
Το μόνο σίγουρο είναι ότι του σκάβει το λάκκο!

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:52

Μη ξεχνάμε ότι ο Κράουλη έχει μέσα του αίμα από τις φλέβες του Σάμμυ…

Μαρία
Μαρία
18 February 2015 22:28

Έχετε δίκιο που λέτε ότι η Ροβένα δεν νιώθει απολύτως τίποτα για τον Κράουλι. Όμως, προς το παρόν, τον έχει ανάγκη. Είναι ο μοναδικός που έχει τη δύναμη και το “ιππικό” να την προστατέψουν από τη μεγάλη σύναξη των μάγων/μαγισσών. Ειδικά, αυτή τη στιγμή, που ξέρει πως η κύρια εχθρός της είναι εκεί και την αναζητεί. Σίγουρα, όταν την ξεμπλέξει, θα του γυρίσει πάλι την πλάτη. Ή χειρότερα, όπως λέτε κι εσείς.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
19 February 2015 00:36
Reply to  Μαρία

Από την άλλη, βέβαια, αν κλέψει από τα χέρια του την βασιλεία της κολάσεως σίγουρα θα αποκτήσει δυνάμεις για τον πόλεμο με τη σύναξή της

Μαρία
Μαρία
19 February 2015 13:19

Την έχω ικανή για τα πάντα. Όμως, για να κλέψει το θρόνο από τον Κράουλι, θα πρέπει πρώτα να κερδίσει τους πάντες με το μέρος της. Προς το παρόν, όλοι την κοιτούν με μισό μάτι και δεν την εμπιστεύονται. Έχουν πεθάνει εξαιτίας της δύο έμπιστοι του γιου της και συνεχίζει να τον παρακινεί να είναι ακόμη πιο σκληρός μαζί τους. Βέβαια, από την άλλη πλευρά, οι δαίμονες θέλουν για αρχηγό κάποιον που μπορεί να τους τιθασεύσει και να τους εμπνεύσει φόβο, αλλά ταυτόχρονα και σεβασμό. Η αλήθεια είναι πως ο Κράουλι δεν μπορεί να το καταφέρει πλέον. Ήδη ένας διέπραξε αυτοκτονία διαμαρτυρίας και υπήρξαν άλλοι που παράκουσαν τις εντολές του. Γενικά, κάνουν παράπονα για τη διακυβέρνησή του. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως πέρυσι οι περισσότεροι ήθελαν για αρχηγό τους την Άμπαντον. Παρ’όλα αυτά, δεν ξέρω αν θα είναι έτοιμοι να παρατήσουν τον Κράουλι έτσι εύκολα για τη Ροβένα. Στο κάτω-κάτω της γραφής, παρόλο που είναι μάγισσα, παραμένει άνθρωπος.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
19 February 2015 21:36
Reply to  Μαρία

Για όλα την έχω ικανή κι εγώ :Ρ
Το γεγονός ότι οι δαίμονες έχουν παράπονα από τη διακυβέρνηση του Κράουλι και τη σχέση του με τους Γουίντσεστερς σε συνδυασμό με το ότι η Ροβένα έχει ήδη καταφέρει να “φάει λάχανο” δυο έμπιστους δαίμονες του γιου της(και κάτι άσχετους, αλλά δε μετράνε χαχαχαχαχα), όπως λες κι εσύ, μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης για να την πάρουν από φόβο. Παράλληλα, η Ροβένα κατέχει στον υπέρτατο βαθμό την τέχνη της χειραγώγησης, οπότε σίγουρα έχει ένα αβαντάζ.
Βέβαια, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε..το μόνο σίγουρο, ωστόσο, είναι ότι οι περισσότερες θεωρίες των φανς μοιάζουν να συγκλίνουν στην πιθανότητα ο Κράουλι να μην τη βγάλει καθαρή φέτος -και η “μανούλα” να έχει μεγάλη ανάμιξη σε αυτό.

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:51
Reply to  Amalia

Εδώ πήρε σάκους να φύγει. Ήθελα να ξερα τι εβαλε μέσα 😛

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:26
Reply to  Sawyer Orestis

Ας ψάξουν λίγο τα τάπερ τους *δεν είμαι ταπεροκλέφτρααααα* :Ρ
(δεν έχω συνέλεθει ακόμη από χθες, συγχωρέστε με)

Sawyer Orestis
21 February 2015 16:22

Συχωρεμένη τέκνον μου

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
21 February 2015 19:30
Reply to  Sawyer Orestis

YOLO
(unless you are a Winchester)

Sawyer Orestis
22 February 2015 16:38

We are…

Amalia
Amalia
18 February 2015 20:26
Reply to  Sawyer Orestis

χαχα! Κι εγώ την ίδια απορία είχα! Τα φίλτρα και τα πουγκιά της λογικά! Γιατι ένα δευτερο ρουχαλάκι δεν νομίζω να έχει η καημένη! 😛

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
2 March 2015 16:45
Reply to  Amalia

Μια ερώτηση.
Τα αγόρια δεν έχουν μάθει ακόμη ότι η Ροβένα είναι η μανούλα του Κράουλι, έτσι;
Δεν απατώμαι;

Amalia
Amalia
2 March 2015 17:17

Νομίζω πως όχι! Θα έχει πλάκα η αποκάλυψη! Περιμένω αντίδραση Ντιν! χαχα

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
2 March 2015 19:41
Reply to  Amalia

Κι εγώ τώρα το παρατήρησα ότι το οικογενειακό reunion της Κολάσεως έγινε αφού τη γνώρισαν τα αγόρια..Σήμερα που έβλεπα πάλι το About A Boy,στο σημείο που λέει η μάγισσα(Gretel??) ότι ήρθε για να κανονίσει τη Rowena και ο Dean τρώει φλασιά ότι την ξέρει από το Girls Girls Girls :Ρ

Κι εγώ περιμένω πώς και πώς να δω αντιδράσεις στην αποκάλυψη χαχαχα

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:51

Ίσως να ήρθε η ώρα πάντως για ένα μεγάλο “αντίο” στη σειρά. Θα την ξεσηκώσει αναμφίβολα. Άλλωστε ο Jensen το είπε. Ο μεγάλος κακός έρχεται στα επόμενα επεισόδια

Pireas Piraeus
19 February 2015 12:06
Reply to  Sawyer Orestis

ποτε το ειπε?

Sawyer Orestis
21 February 2015 16:19
Reply to  Pireas Piraeus

Σε συνέντευξή του

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:50
Reply to  Amalia

Δεν νομίζω ότι η Ροβένα ήρθε για να φύγει. Δεν έχει κάνει κάτι ουσιαστικό έως τώρα. Προβλέω Ροβένα για Βασίλισσα του Κάτω Κόσμου και θάνατος Κράουλη από την ίδια του την μάνα κιόλας

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 19:57
Reply to  Sawyer Orestis

Μ’ αρέσει που κάνουμε παρόμοιες προβλέψεις :Ρ

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:57

Να φοβάμαι;

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 19:58
Reply to  Sawyer Orestis

Τι να σου πω, εγώ σκιάζομαι κομμάτι χαχαχαχαχαχα :Ρ

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:59

Να γίνουμε δίδυμο και να εκθρονίσουμε Carver;

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:00
Reply to  Sawyer Orestis

Εγώ ψήνομαι! χαχαχαχαχαχα

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:00

Ξεκινάμε Petition!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:03
Reply to  Sawyer Orestis

Μέσα!

Amalia
Amalia
18 February 2015 20:29
Reply to  Sawyer Orestis

Ούτε εγώ τη βλέπω να φεύγει. Καταρχήν, κανείς τους δεν έχει συνειδητοποιήσει το πόσο απειλή είναι. Τα κάνει όλα ύπουλα, και όταν το καταλάβουν θαναι πολύ αργά. Δεν ξέρω αν θα είναι η ίδια που θα τον σκοτώσει, αλλά δεν παίζει να μην τον υπονομεύει με όσα κάνει.

Sofia
Sofia
18 February 2015 20:32
Reply to  Amalia

Like mother like son! Ύπουλα ανέβηκε ο Κράουλι στον θρόνο, ακόμα πιο ύπουλα θα ανέβει η Ροβένα!

Sawyer Orestis
21 February 2015 16:21
Reply to  Amalia

Να δω τι ετοιμάζει όμως. Πολύ θα γούσταρα να την δω Βασίλισσα της Κολάσεως

james
james
18 March 2015 22:02
Reply to  Sawyer Orestis

protimw crowley stn fasi auti.ennow san xaraktira k m kapoia istoria stn seira k sxesi m ta aderfia.ama ton fane k afisoun tn sataniki mana n analavei den kserw kata poso tha tairiaksei.ektos ama ginei villain.tote nai gt den yparxei kanas megas cacos sauthn tn fash

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:49

Και τώρα πρέπει να εμφανιστεί ένας John Winchester να τα γαμήσει όλα η σεζόν!!!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 19:57
Reply to  Sawyer Orestis

Άσε ρε συ, ακόμη φανγκερλίζω για το φάντασμά του στο “then” της προηγούμενης βδομάδας!

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:58

Όλο μπιχτές πετάνε οι πούστηδες μωρέ

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 19:59
Reply to  Sawyer Orestis

Θα μας πεθάνουν ρε συ! Ποτάμια, πηγές, παλιά φαντάσματα..δεν ξέρω αν θα επιζήσω μέχρι το σίζον φινάλε φέτος :Ρ

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:00

Ας έρθει ο Τζον και θα σου πω γω μετά απογείωση η σειρά!!!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:03
Reply to  Sawyer Orestis

ΠΑΝΙΚΟΣ!

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:04

Ρε μη με πωρώνεις άλλο. Αρκετά αυτοπωρώνομαι 😛

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:08
Reply to  Sawyer Orestis

Δε θέλουμε και πολύ! :Ρ

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:10

Για ποιους μας πέρασαν;;;

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:14
Reply to  Sawyer Orestis

Για πωρωμένο fandom που τρελαίνεται ακόμη και με hints;; 😛

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:15

Που κολλάνε με λεπτομέρειες;;;;;;

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:18
Reply to  Sawyer Orestis

I don’t understand that reference

Sawyer Orestis
21 February 2015 16:23

I’ll just wait here then

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
21 February 2015 19:33
Reply to  Sawyer Orestis

Demons I get. People are crazy!

Amalia
Amalia
18 February 2015 15:21

Ορέστη, έλειπες τόσο καιρό από τα ριβιού αλλά μας αποζημίωσες σήμερα! Φοβερό ριβιού και φοβερό επεισόδιο! Το μπαμ που όλοι περιμέναμε! Είμαι ακόμα μουδιασμένη από αυτο που παρακολούθησα (2 φορές καπάκι, έκανα ένα διάλειμμα να γράψω το σχόλιο και πάω για 3η!).

Η μάχη μεταξύ του πανίσχυρου (πόσο μα πόσο γαμάτος χαρακτηρας τελικά) Κάιν και του Dean ήταν επικη, με ένα τέλος τόσο ανατριχιαστικό όσο και αινιγματικό. Η στιγμή που σχεδόν παρακάλεσε τον Κάιν να του πει οτι θα σταματήσει τους φόνους μου τρύπησε την ψυχή – γιατι ουσιαστικά εκείνη τη στιγμή δεν ήταν για τον ίδιο τον Κάιν αυτή η ερώτηση. Το να είναι διατεθιμένος να σταματήσει ο Κάιν θα έδινε ελπίδα στον Ντιν οτι κι εκείνος θα μπορέσει να τιθασευσει το Σημάδι. Όμως ο Κάιν δεν το έκανε και ο Ντιν του χώνει τη Λεπίδα στη πλάτη. (Ή μήπως όχι;) Αλήθεια σκότωσε τον Πατέρα του Φόνου, και αν ναι, τι σημαίνει αυτο για τον Ντιν; Τι είδε ο Σαμι που τον ανησυχησε τόσο πολύ; Ή μήπως είναι αυτο που ΔΕΝ ειδε που τον ανησυχησε; Ξέρει τον αδερφό του και ξέρει οτι τέτοια ηρεμία δεν είναι φυσιολογική. Το αγγιγμα στον ώμο του Κας και το βλέμμα του Ντιν ήταν τρομακτικό. Γενικά, κάθε κίνηση του Ντιν από τη στιγμή που κατέβηκε τη σκάλα με την ματωμένη Λεπίδα σου έκοβε την ανάσα. Οι κινήσεις του ήταν αργές. Περίμενες πότε θα κάνει το απότομο και θα τους σφάξει όλους, όπως προέβλεψε ο Κάιν! (Να πλέξω πάλι το εγκώμιο του Τζενσεν Ακλς; )
Ηταν τόσο ωραίο το main story που επισκίασε την αγαπημένη μου Σκοτσέζα! Κι εκεί πολύ ωραίες σκηνές, γεμάτες νόημα. (Τι φοβεροί ηθοποιοί που είναι και οι 2 τους!) Επιτέλους μάθαμε οτι ο Κράουλι όντως ξέρει οτι τον χειραγωγεί. Αλλά την αφήνει; Γιατι; Τι παίζει με τον Κράουλι φέτος; Θα σκάσω!

Sawyer Orestis
18 February 2015 15:52
Reply to  Amalia

Η αλήθεια είναι ότι στεναχωρήθηκα που πέθανε ο Κάιν. 2 επεισόδια έχει παίξει και τα θεωρώ τα καλύτερα 2 του τελευταίου χρόνου, πέρα του φινάλε και 200ού. Μεγάλος ηθοποιός και εύχομαι να τον δούμε πάλι. Από τους αγαπημένους μου χαρακτήρες.

Νομίζω ότι ο Ντιν όταν τον ρώτησε αν θα σταματήσει τους φόνους, κατάφερε – για την ώρα – να ελέγξει το Σημάδι. Δεν τα κατάφερε στο 9ο που δεν έπρεπε να τους σκοτώσει, τα κατάφερε τώρα που υποτίθεται ο Κάιν έπρεπε να πεθάνει. Πόσο όμως θα τα καταφέρνει; Πόσο το σώμα του θα αντέξει στο να μην είναι άνθρωπος;

Amalia
Amalia
18 February 2015 18:53
Reply to  Sawyer Orestis

Ο Κάιν είναι από τους πιο ενδιαφέροντες χαρακτηρες που μας έχει δώσει η σειρά. Μακάρι να τον δουμε πάλι με κάποιο τρόπο.

Βλέποντας τον Κάιν σε αυτό το επεισόδιο, είναι σαν να βλεπουμε το μέλλον του Ντιν κατά κάποιον τρόπο. Ο Κάιν ήταν δαίμονας και δεν μπορεσε να ελέγξει το Σημάδι. Το ότι ο Ντιν είναι άνθρωπος τώρα (αλήθεια μετά τη θεραπεία είναι θνητός ή όχι; ) τι σημαίνει; Το Σημάδι τον μετατρέπει σιγά σιγά σε δαίμονα; Εχει δίκιο ο Κάιν; Θα έρθει η στιγμή που θα σκοτώσει όσους είναι κοντά του; Έτσι όπως το είπε ο Κάιν, με το να σκοτώσει τον Σαμ, προφανώς δεν θα θεραπευτεί, απλά θα βυθιστεί μέσα στον έλεγχο του Σημαδιού και θα σταματήσει να νοιώθει τύψεις. Θα χάσει ότι τον κάνει άνθρωπο, μεταφορικά θα σκοτώσει την ψυχή του (= θα γίνει δαίμονας).

Μέσα στην τρέλα του ο Κάιν δεν έδειχνε τελέιως αδίστακτος πάντως. Δεν σκότωσε τον Κας, ενώ θα μπορούσε άνετα να το είχε κάνει όταν 2 φορές μπηκε στο δρόμο του. Υποστήριξε οτι ήθελε να βοηθήσει τον Ντιν σκοτώνοντάς τον (όσο αυστηρό και να είναι, έχει μια λογική αυτο). Και στο τέλος, αποδέχτηκε τη μοίρα του σκυβοντας το κεφάλι για να τον σκοτώσει ο Ντιν, δεν προέβαλε αντίσταση. Αυτο μου φάνηκε περιέργη αντίδραση κάποιου που πριν λίγα δευτερόλεπτα είχε εκστασιαστεί κρατώντας τη Λεπίδα και δηλώνοντας οτι όλο αυτο έγινε για να την κρατήσει πάλι στα χέρια του.

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:54
Reply to  Amalia

Μάλλον θα δούμε Άβελ οπότε γιατί όχι και Κάιν;

Εμένα αυτό που με παρεξενεύει είναι ότι στο 9×23 ο Κράουλη είπε στον Ντιν “το σώμα σου δεν αντέχει το Σημάδι. Ο Κάιν τα κατάφερνε γιατί ήταν δαίμονας.” Άραγε γιατί ο Ντιν δεν έχει το συγκεκριμένο πρόβλημα πλέον; Ή απλά έλεγε ψέματα ο Κράουλη

Amalia
Amalia
18 February 2015 20:21
Reply to  Sawyer Orestis

Το ότι θεραπευτηκε από τη δαιμονοποίηση, αυτο τον κάνει αυτόματα και άνθρωπο; Εγώ, δεν νομίζω οτι ο Ντιν ειναι θνητός αυτη τη στιγμή. Ή τουλάχιστον δεν είναι πλήρως άνθρωπος. Γι’αυτο και αντέχει το Σημάδι πια.

Αβελ θα δουμε; Ξέρουμε κάτι επίσημο ή είναι προαίσθημα που έχεις;

Sofia
Sofia
18 February 2015 20:26
Reply to  Amalia

Σίγουρα δεν είναι πλήρως άνθρωπος, αλλά νομίζω είναι θνητός και σίγουρα όχι δαίμονας. Απλά είναι ένα τσακ πριν

Sawyer Orestis
21 February 2015 16:23
Reply to  Amalia

Νομίζω είχε ειπωθεί το καλοκαίρι για τον Άβελ

Μαρία
Μαρία
18 February 2015 21:23
Reply to  Sawyer Orestis

Στο 9.23 ο Ντιν έκανε εμετό, βγάζοντας κομμάτια από την ίδια του τη σάρκα, επειδή δεν κατάφερε να σκοτώσει τον Γκαντριήλ. Γενικά, όταν πάει να δολοφονήσει κάποιον με την πρώτη λεπίδα και δεν ολοκληρώσει το φόνο, τότε θα αρρωστήσει. Μέχρι τώρα, δεν έχει συμβεί κάτι ανάλογο.

Sawyer Orestis
21 February 2015 16:21
Reply to  Μαρία

Ως πότε θα αντέξει χωρίς Λεπίδα;

Μαρία
Μαρία
21 February 2015 19:41
Reply to  Sawyer Orestis

Πραγματικά, δεν ξέρω… Πέρυσι, όσες φορές είχε σκοτώσει με αυτή, βρισκόταν σε έκσταση και μόνο η φωνή του Σαμ τον έφερνε στα συγκαλά του. Επίσης, δεν ήθελε με τίποτα να την αποχωριστεί. Μου φάνηκε πολύ περίεργο που μετά το θάνατο του Κάιν, κατέβηκε κάτω και την παρέδωσε τόσο εύκολα στον Κας. Σίγουρα, κάποια στιγμή θα τη ζητήσει ξανά. Είναι αναπόφευκτο. Μακάρι η πρόβλεψη του Κάιν να μη βγει αληθινή. Ή τουλάχιστον, να μην κάνει πράγματα που ύστερα θα μετανιώσει πικρά.

Sawyer Orestis
22 February 2015 16:37
Reply to  Μαρία

Πάντως αν δούμε το στόρι αντικειμενικά, θα ανεβάσει πολύ την σειρά κάτι τέτοιο. Ο Ντιν κακός με λίγα λόγια αλλά όχι πάντα. Σκοτώνει Κράουλη φέτος και επόμενος στόχος ο Κας…

ovelix
ovelix
26 February 2015 13:51
Reply to  Sawyer Orestis

Εδώ επέτρεψέ μου να διαφωνήσω μαζί σου Ορέστη. Νομίζω ότι αν σκοτωθεί είτε ο Κας είτε ο Σαμ από τον Ντην θα απογοητευτεί το μεγαλύτερο μέρος του φάντομ. Ένας Ντην λίγο κακός ίσως να μας άρεσε αλλά να σκοτώσει τον Κας; Τον ένα και μοναδικό άγγελο που τον έβγαλε από την κόλαση; Να σκοτώσει τον Σαμ; Τον αδερφό του; Μα για να μην πεθάνει ο Σαμ ξεκίνησαν όλα. Για να μην γίνει το δοχείο του Λούσιφερ. Για να μη γίνει κανείς από τους δύο υποχείριο κανενός. Εδώ η σχέση και των τριών (Κας-Ντην, Σαμ-Ντην) έχει περάσει από 40 κύματα και να τελειώσει έτσι; Δε νομίζω ότι θα ήταν το καλύτερο σενάριο. Να πεθάνει κάποιος με άλλο τρόπο ίσως ναι, αλλά να τους σκοτώσει ο Ντην; Αυτό μου φαίνεται πολύ βαρύ. Σόρρυ κιόλας, προσωπική μου άποψη.

Μαρία
Μαρία
27 February 2015 00:37
Reply to  Sawyer Orestis

Φαντάσου τί έχει να γίνει αν συμβεί κάτι τέτοιο! Πάντως, θα άλλαζε όλο το κλίμα της σειράς.

Ater Animus
22 February 2015 23:53
Reply to  Sawyer Orestis

Θα δούμε Άβελ από πρίν τον σκοτώσει ο Κάιν;

Sawyer Orestis
23 February 2015 02:41
Reply to  Ater Animus

Δεν έχουν δώσει λεπτομέρειες

Ater Animus
23 February 2015 12:33
Reply to  Sawyer Orestis

Είναι πάντως μία από τις σειρές, που δεν θα μας εξέπληττε το γεγονός του να δούμε την ψυχή του δολοφονημένου αδελφού να μιλά.

Μαρία
Μαρία
21 February 2015 22:14
Reply to  Amalia

Δεν πιστεύω πως ο Κάιν ήταν τρελός, αλλά απελπισμένος. Ύστερα από το θάνατο των δαιμόνων που του είχαν επιτεθεί, συνειδητοποίησε πως ό,τι κι αν έκανε, παρέμενε ο πατέρας του φόνου και συνέχιζε να φέρει το σημάδι που τον υποδείκνυε ως το δολοφόνο του αδερφού του. Γι’αυτό, αποφάσισε να γλιτώσει τον κόσμο από τη γενιά του και όλους όσοι ήταν ή υπήρχε περίπτωση να γίνουν σαν εκείνον.
Ήθελε να σκοτώσει τον Ντιν για να τον γλιτώσει από την μοίρα του. Για να μην υποφέρει όπως εκείνος. Αν και στο τέλος, όταν είδε πως ηττήθηκε, προτίμησε να ηρεμήσει και να δεχθεί ο ίδιος την τιμωρία/ηρεμία που έδινε στους άλλους, αφήνοντας τον Ντιν να αντιμετωπίσει το πεπρωμένο του. Όμως, το θέμα είναι τι θα γινόταν, αν ο Ντιν δεν αντιστεκόταν και τελικά ο Κάιν τον μαχαίρωνε.
Όταν ο Μέτατρον σκότωσε τον Ντιν, εκείνος μετατράπηκε σε δαίμονα και στη συνέχεια, τον θεράπευσαν, εξαγνίζοντας τη ψυχή του. Έναν οποιονδήποτε δαίμονα, η συγκεκριμένη διαδικασία τον κάνει ξανά θνητό, ζώντας πλέον στο σώμα του ξενιστή. Ο Ντιν, όμως, είναι θνητός ή όχι; Αν όντως, μετά τη θεραπεία, έγινε κανονικός άνθρωπος, στην περίπτωση που ο Κάιν τον σκότωνε, θα επέστρεφε πάλι ως δαίμονας. Αν όχι, τότε η λεπίδα θα μπορούσε να τον εξολοθρεύσει;
Ο Ντιν, όσο ήταν δαίμονας, είχε την ιδιότητα να αυτοθεραπεύεται. Ακόμη και όταν χαράκωσε το χέρι του με αυτή, δεν του έκανε ζημιά. Βέβαια, αυτό το τραύμα ήταν επιπόλαιο και δεν ξέρουμε τι θα μπορούσε να συμβεί στην περίπτωση σοβαρού τραυματισμού. Γενικά, όμως, η λεπίδα λειτουργεί μόνο μέσω του σημαδιού, χωρίς εκείνο είναι άχρηστη. Πώς, λοιπόν, θα μπορούσε να σκοτώσει κάποιον που φέρει αυτό που την ενεργοποιεί και της δίνει ισχύ;
Αν είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο, ο Ντιν και ο Κάιν, πρακτικά, δε θα μπορούσαν να πεθάνουν ή να σκοτωθούν από κάποιο όπλο. Ούτε καν από τη λεπίδα. Θα μπορούσε έτσι να εξηγηθεί το γεγονός ότι δεν έδειξαν το πτώμα του Κάιν; Παρόλο που ο Ντιν τον μαχαίρωσε με τη λεπίδα και όλοι έχουν μείνει πλέον με την εντύπωση πως πέθανε, η σκηνή του θανάτου του είναι περίεργη.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 18:56
Reply to  Amalia

Κι εγώ περιμένω να το δω ξανά για να γράψω το “σεντονοσχόλιο” μου χαχαχαχαχαχαχαχαχα :Ρ

Σχετικά με το πώς τον κατάλαβε ο Σαμ, το έγραψα και πιο πάνω σε σχόλιο:
“Όταν ο Ντιν του έλεγε πως ίσως υπάρχει ελπίδα γι’ αυτόν, φαινόταν σε κάθε έκφραση του προσώπου του ότι λέει ψέματα για να καθησυχάσει τον Σαμ(το κλασικό ύφος του Ντιν σε ανάλογες περιπτώσεις)..αφού σκέψου όταν το έβλεπα, πριν πει ο Σαμ ότι ο Ντιν έχει πρόβλημα, φώναζα στην οθόνη ότι ο Ντιν λέει ψέματα :Ρ
Προφανώς, και ο Σαμ κατάλαβε το ύφος του, απλά δεν του είπε τίποτα κατά πρόσωπο, φοβούμενος ίσως ότι αν τον ανησυχήσει περισσότερο μπορεί να χάσει τον έλεγχο”

Όσο περνάει η σεζόν όλο και πιο πολύ φοβάμαι ότι τα “mommy issues” του Κράουλι θα φέρουν το θάνατό του.

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:55

Γιατί δεν στεκόμαστε και στο γεγονός ότι ο Κας μπορούσε να τους ακούσει απ’έξω;

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:02
Reply to  Sawyer Orestis

Καλά κι αυτό παίζει, αλλά το θέμα είναι ότι έκανε μπαμ ότι ο Ντιν έλεγε ψέματα..κι ο Σαμ τον ξέρει καλά

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:05

Ανυπομονώ για αντιδράσεις του επόμενου επεισοδίου

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:08
Reply to  Sawyer Orestis

Πώς θα αντέξουμε μου λες; Ήδη νιώθω “I’ll just wait here, then” :Ρ

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:11

Εδώ αντέξαμε καλοκαίρι μωρέ

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
18 February 2015 20:13
Reply to  Sawyer Orestis

Τουλάχιστον δούλευα το καλοκαίρι και δεν το καταλάβαινα τόσο..τώρα δεν έχω τι να κάνω :Ρ

Sofia
Sofia
18 February 2015 19:34

ΕΠΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ!!!
Ο Κέιν λατρεία κλασικά και ξενέρωσα άπειρα που τον σκότωσε ο Ντιν αν και δεν ξέρω κατά πόσο όντως τον σκότωσε, αν και είδαμε τη Λεπίδα ματωμένη! Η μάχη τους ήταν επική! Λυπήθηκε η ψυχή μου τον Ντιν (θα αρχίσω πάλι τα “πόσο γαμάτος ηθοποιός είναι ο Τζένσεν” και δε θέλω) και έχω μια υποψία για το ότι αυτή η σεζόν θα τελειώσει πολύ άσχημα. Κάποιον θα σκοτώσει ο Ντιν και αν αυτός είναι ο Σαμ ή ο Κας, δε θα συγχωρέσει ποτέ τον εαυτό του! Ήταν πολύ περίεργο γενικά το γεγονός ότι κατάφερε να συγκρατήσει τον εαυτό του και πόσο πρόσεχε τις κινήσεις του.

Επίσης παίζει να είμαι η μόνη που αντιπαθεί ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ την Ροβένα και θέλει να πεθάνει! Και ενώ βλέπω ότι μπορεί να δώσει πολλά στο σπν, απλά θέλω να φύγει. Λυπάμαι τόσο πολύ τον Κράουλι! Προσπαθεί να πάρει λίγη εκτίμηση και αγάπη από εκείνη (“I deserve to be loved!”) και αυτή τον εκμεταλλεύεται καθαρά!

Υ.Γ Μας έλειψαν τα review σου!

Sawyer Orestis
18 February 2015 19:56
Reply to  Sofia

Έλα ρε η Ροβένα γαμάει και δέρνει. Και εγώ δεν την πολυσυμπαθώ σαν χαρακτήρα, αλλά νομίζω ανεβάζει κάποια επίπεδα τη σειρά..

Sofia
Sofia
18 February 2015 20:11
Reply to  Sawyer Orestis

Καταλαβαίνω το γιατί υποτίθεται ότι την ανεβάζει, αλλά δεν συμφωνώ. Προσωπικά περιμένω πως και πως κάθε σκηνή της να τελειώσει. Είναι το “βαρετό” κομμάτι του κάθε επεισοδίου! Αλλά καταλαβαίνω ότι είναι δική μου παραξενιά.

Sawyer Orestis
18 February 2015 20:12
Reply to  Sofia

Είσαι άδικη μαζί της, είναι φοβερή !

ovelix
ovelix
26 February 2015 14:01
Reply to  Sawyer Orestis

Συμφωνώ απόλυτα για τη Ροβένα. Κι εμένα δε μου πολυαρέσει σα χαρακτήρας αλλά είναι γεγονός ότι ανεβάζει τη σειρά. Ο χειρότερος χαρακτήρας κατά τη γνώμη μου ήταν ο αρχ….Μέτατρον όπως πολύ σωστά προανέφερες!(δε λαμβάνουμε υπόψη την Κλαιρ εννοείται! Αυτή ήταν πιο χάλια κι από χάλια!).

Sofia
Sofia
18 February 2015 20:18

Επίσης ο “μεγάλος κακός” που όλοι μιλάνε, θα μπορούσε να ναι αυτή η Όλιβετ από την Ανώτατη Σύναξη της Ροβένας. Και ένα πιθανό σενάριο είναι, η Ροβένα να σκοτώνει τον Κράουλι, γίνεται βασίλισσα και μετά γίνεται γης μαδιάμ μεταξύ αυτηνής και της Όλιβετ. Αν και δε νομίζω να φάνε τόσο εύκολα τον Κράουλι.

Μαρία
Μαρία
18 February 2015 21:02

Καταπληκτικό επεισόδιο!!! Πραγματικά, έχω εκπλαγεί που ο Κάιν σκοτώθηκε τόσο σύντομα. Νόμιζα πως υπήρχε η πιθανότητα να τον δούμε και σε άλλο επεισόδιο. Παρ’όλα αυτά, απορώ που μετά το θάνατό του, δεν έδειξαν τη σωρό του. Η σκηνή της πάλης του με τον Ντιν ήταν φανταστική, αλλά όλα αυτά που του είπε, ήταν ανατριχιαστικά.
Σύμφωνα με εκείνον, κάποια στιγμή, ο Ντιν θα σπάσει και το σημάδι θα τον οδηγήσει στο σημείο να σκοτώσει τον Σαμ. Δυστυχώς, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, θα το κάνει και αυτή του η πράξη θα τον αλλάξει για πάντα. Όμως, η συγκεκριμένη περιγραφή του μέλλοντος είναι η άποψη του Κάιν. Κρίνει ανάλογα με τα δικά του δεδομένα και τις δικές του πράξεις. Ασχέτως τι κίνητρα είχε, επέλεξε να δολοφονήσει τον αδερφό του. Όταν ο Ντιν είχε παρόμοιους λόγους να κάνει το ίδιο, έπραξε διαφορετικά. Έσωσε τον Σαμ, χωρίς να τον σκοτώσει.
Δεν αμφιβάλλω πως κάποια μέρα, ο Ντιν μπορεί να χάσει ξανά τον αυτοέλεγχό του και ίσως επιχειρήσει να κάνει κακό στον Σαμ, αλλά πιστεύω πως θα συνέλθει στο τέλος, κάνοντας πίσω. Επιπλέον, έχει δίπλα του άτομα που τον αγαπούν και τον νοιάζονται τόσο, ώστε να μην τον αφήσουν να ξεφύγει από τα όρια. Η σχέση του με τον αδερφό του είναι τόσο δυνατή και έχει ήδη υπερβεί πάρα πολλά, ώστε είναι αδύνατο να μην υπερβεί κι αυτή τη δυσκολία.
Βέβαια, τα λόγια του Κάιν, επηρέασαν άσχημα τον Ντιν. Στην τελευταία σκηνή, προσπάθησε να συμπεριφερθεί φυσιολογικά. Να δείξει πως τίποτα δεν άλλαξε, επειδή ξανάπιασε τη λεπίδα και τη χρησιμοποίησε για να σκοτώσει. Παρ’όλα αυτά, κοίταξε επίμονα τον Σαμ, καθώς εκείνος έβαζε καφέ για τον εαυτό του, και μόλις μπήκε μέσα στην κουζίνα ο Κας, ρώτησε πού βρισκόταν η λεπίδα και έπειτα έφυγε βιαστικά από εκεί, σαν να τους απέφευγε. Είναι απολύτως φυσικό που ο Σαμ ανησύχησε από αυτή τη συμπεριφορά. Όμως, δεν μπόρεσε να κάνει τίποτε άλλο, παρά να προσποιηθεί και εκείνος πως όλα ήταν πάλι εντάξει.

Όσον αφορά στον Κράουλι, από το ύφος που πήρε όταν ο Ντιν του αποκάλυψε πως του είχε πει ψέματα, πιστεύω ότι πληγώθηκε. Ύστερα από όλα αυτά που του έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια, έχει μαλακώσει αρκετά. Η Ροβένα έχει δίκιο. Παρόλο που κέρδισε το θρόνο επάξια, δολοπλοκώντας και βγάζοντας από τη μέση όλα τα εμπόδια που συνάντησε, έχει πια καταντήσει να κάνει ό,τι του πουν ο Σαμ και ο Ντιν. Δε θυμίζει καθόλου τον παλιό Κράουλι, όπως ήταν για παράδειγμα στο 8.22 (τον είχα μισήσει σε εκείνο το επεισόδιο).
Δεν ξέρω ποιος είναι ακριβώς ο τελικός σκοπός της Ροβένα. Όμως, δεν κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλό της, ως προς τη χειραγώγηση του γιου της. Σίγουρα, θέλει προστασία από εκείνον. Υπάρχει καινούρια μάγισσα που την κυνηγάει και μάλιστα, είναι η ίδια που την είχε κατηγορήσει παλαιότερα.

BadNews
BadNews
19 February 2015 01:04

Ήταν αναμενόμενα άψογο το επεισόδιο, φυσικά παίρνει άριστα. Τα ερωτήματα που είχαμε για το τι ακριβώς θα δούμε στην συνέχεια, δεκαπλασιάστηκαν. Το ενδιαφέρον πήγε στα «ουράνια» και στο CW το συνδύασαν -όπως ενημερώθηκα μέσω του site σας- με νέα εκνευριστική διακοπή ενός μήνα… Πόσο σε μισώ απαίσιο καναλάκι… Όλοι ένας κι ένας, ποιόν να πρωτοσχολιάσεις; Τον τρομερό Κάιν; Την εκπληκτική Ροβίνα; Τον εξαιρετικό Ντιν; Τον μοναδικό Κράουλι; Τον απολύτως απαραίτητο Καστιέλ; Ή τον σταθερά άριστο Σαμ; Τι να πω δεν ξέρω… Τα fillers τα γνωρίζαμε και όλοι περιμέναμε αυτό το επεισόδιο… μας αντάμειψαν για την αναμονή. Το επεισόδιο δεν κατάλαβα πότε πρόλαβε να τελειώσει, αισθάνθηκα λες και ήταν 5λεπτο (άντε πες 10λεπτο μην υπερβάλω). Δεν ήταν όπως το περίμενα, ας πούμε δεν περίμενα να σκοτώσουν τον Κάιν και να μην δώσει κάποια χρήσιμη συμβουλή. Δεν τον περίμενα τρελαμένο και με σχέδιο θανάτων. Ήλπιζα πως θα κατευθύνει τον Ντιν και έστω θα του ζητήσει να τον σκοτώσει, όχι να παλέψουν και να μην θέλει να πεθάνει. Ο Σαμ μπαίνει όπως φαίνεται γερά στο storyline και λογικά θα παίξει καθοριστικό ρόλο… θα έχουμε σίγουρα δραματικά τελευταία επεισόδια και φέτος. Ο Κας νομίζω θα μείνει σε ρόλο κομπάρσου, έως ότου φτάσει στο τέλος της η δανεική χάρη (το οποίο μαντεύω ότι θα συμβεί σε κρίσιμο σημείο). Ο Κράουλι -δυστυχώς για μένα- θα αρχίσει όπως φαίνεται να ακούει την μαμά του και πραγματικά η Ροβίνα με έχει μπερδέψει και μένα πολύ. Τι να θέλει ακριβώς δεν έχω καταλάβει. Τον θρόνο; Να μπορέσει να βοηθηθεί ως προς τους δικούς της εχθρούς; Δεν ξέρω… Είχαμε όλα αυτά, το τρεϊλεράκι του επόμενου επεισοδίου μας έδειξε και τον Μέτατρον, αυτός μας έλειπε… Άντε τώρα να περιμένουμε ξανά.

Ionlydas
Ionlydas
19 February 2015 01:04

Σ Υ Γ Κ Λ Ο Ν Ι Σ Τ Ι Κ Ο !!!!!! Ε Π Ε Ι Σ Ο Δ Ι Α Ρ Α !!! το μπάμ που περιμάναμε ξεπέρασε τις προσδοκίες μου…..Ολος ο καλός ο κόσμος μαζεμένος σε ενα επεισόδιο που σεναριακά θέτει βάσεις για εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέχεια….Νομίζω δικαίως μπορεί να χαρακτηριστεί Επικό…….μου αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα ειμαι συγκλονισμένος….δε μεταδίδω άλλο……

Ionlydas
Ionlydas
19 February 2015 01:15

Επίσης μια παρατήρηση…το συγκεκριμένο επεισόδιο χαρκτηρίζεται Ιστορικό γιατί μετά απο 11 σεζόν πρώτη φορά είδαμε τον Ντίν να λέει “ΦΟΒΑΜΑΙ” στον αδελφό του!!!!!!!

Amalia
Amalia
19 February 2015 12:31
Reply to  Ionlydas

Ναι! Αυτο δεν το σχολιάσαμε! Όλος ο διάλογος πριν μπει στον αχυρώνα ήταν ένα τεράστιο αντιο, σαν να ήξερε οτι θα πεθάνει. Και το βλέμμα πριν ανέβει πάνω που ‘έκατσε’ λιγες στιγμές στον Σαμ. Ένα σιωπηρό αντίο. Δεν περίμενε να βγει απο τον αχυρώνα, και εγώ πιστεύω οτι κατα κάποιον τρόπο δεν βγηκε. Κάτι έχει συμβεί που θα το μάθουμε στη συνέχεια…
ΥΓ Όσο μας είχε απογοητευεσει το mid-season finale τόσο μας έχει πριζώσει αυτο το επεισόδιο. Αυτος ο μήνας hiatus θα περάσει πολύ δύσκολα!

maryjoanna spn
maryjoanna spn
19 February 2015 01:18

ΤΕΛΕΙΟ!!!! Με Κραουλι και Ροβενα εγώ θα ήθελα να βγει αληθινό εκείνο το παλιό ρητό που λέει η αλεπού 100 χρονών το αλεπουδακι 101.Να φανεί ο Κραουλι πονηρότερος από τη μανούλα του και να γίνει πιο ισχυρός στο τέλος και όχι να πεθάνει.Όσο για τα αγόρια νομίζω πως ο Ντιν θα περάσει αρκετά δύσκολες στιγμές ως το τέλος της σεζόν.Και ο Σαμ ίσως θελήσει να θυσιαστεί αν έχει έστω και μια μικρή πιθανότητα να απαλλαγεί ο Ντιν από το σημάδι.

†Legion†
†Legion†
19 February 2015 02:00

Εντάξει τι να πω…Επεισοδιάρα…ΓΑ-ΜΑ-ΤΟ…10/10 ο Ντήν έπαιξε τέλεια…το δολοφονικό βλέμμα του στο τέλος ήταν πολύ παράξενο…και πιστεύω ότι ο Κάιν πέθανε σίγουρα όχι μόνο από τον κεραυνό αλλά και από τον ήχο που έκανε όταν τον κάρφωσε και μετά έβγαλε τη λεπίδα…καλά μόλις άκουσα ότι έχει 1 μήνα διακοπή κοπάναγα το κρεβάτι μου με όλη μου τη δύναμη…αν είναι δυνατόν γιατιιιιιιιι?

maryjoanna spn
maryjoanna spn
19 February 2015 02:05

Θα ήθελα να ρωτήσω όταν ο Ντιν έκοψε το χέρι του Καιν δεν ήταν σαν να αποκόπηκε από το σημάδι και τη δύναμη που έπαιρνε από αυτό η κάνω λάθος;

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
19 February 2015 03:26
Reply to  maryjoanna spn

Ακόμη κι αν γινόταν να χαθεί η σύνδεση με το σημάδι κόβοντας το χέρι(κάτι που το θεωρώ αδύνατο), το σημάδι βρίσκεται πολύ πιο πάνω από το σημείο που κόπηκε το χέρι του Κάιν(ο Ντιν του έκοψε το χέρι από τον καρπό, ενώ το σημάδι βρίσκεται ψηλά στον πήχη, λίγο πριν τον αγκώνα).
Το ότι του έκοψε το χέρι, απλά τον αποσυντόνισε και του έπεσε η Λεπίδα. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι του έκοψε το χέρι που κρατάει τη λεπίδα κι ότι κόπηκε προσωρινά η σύνδεση σημαδιού-λεπίδας, αλλά ακόμη κι αυτή η θεωρία δε μπορεί να “τραβηχτεί” πολύ.
Άσε που δε νομίζω, επίσης, ότι ήταν ούτε καν μόνιμη η ζημιά. Εδώ την Άμπαντον είχαν κόψει κομματάκια και στο φινάλε του 8ου κύκλου κούνησε τηλεπαθητικά το χέρι της -λες κι ήταν το χέρι από την οικογένεια Άνταμς- κι έβγαλε τη σφαίρα με τη δαιμονοπαγίδα απ’ το κεφάλι της.

maryjoanna spn
maryjoanna spn
19 February 2015 03:47

Ευχαριστω.

ovelix
ovelix
27 February 2015 13:22

Χαχαχα! Οικογένεια Ανταμς! Καλό, πολύ καλό!!! Εσύ βρε κορίτσι μου αδικήσαι!(νομίζω στο έχω ξαναπεί αυτό). Πραγματικά ανυπομονώ να σε γνωρίσω από κοντά! Κάνε κάτι να έρθεις το Μάιο στο event. Φαντάσου εγώ μένω Αθήνα και θα πάω. Ευρουλάκι-ευρουλάκι τα μαζεύω από τώρα κι εσύ που μένεις προς τα κει…
Πάλεψέ το!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
27 February 2015 14:51
Reply to  ovelix

Χαχαχαχαχαχα τέτοια να μου λέτε να ψωνίζομαι :Ρ
Άσε, άσε κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους να καταφέρω να πάω!

ozzmaz
ozzmaz
19 February 2015 03:15

περαν του οτι ειναι το καλυτερο επεισοδειο της σεζον πιστευω οτι ειναι ενα απο τα ΕΠΙΚΟΤΕΡΑ της τελειας σειρας μας!!!!!!απλα ΘΕΙΚΟ!!!!οχι οτι τα υπολοιπα δεν βλεποταν(λεω εγω….)αλλα…….

Pireas Piraeus
19 February 2015 12:04

Γιατι είστε τόσο σίγουροι οτι τον σκότωσει γτ εγω σαν μπουνίδι άκουσα….Πάντως κάτι μου λέει εμένα πως θα γίνει θεραπεία ..η πχ..ηταν τυχαιο που του εκοψε το χερι? (σημαδι κτλ)

Amalia
Amalia
19 February 2015 12:38
Reply to  Pireas Piraeus

Ακούσαμε τον ήχο της Λεπίδας να μπήγεται στη σάρκα, ακούσαμε και τον κεραυνό την ίδια στιγμή, αλλά πτώμα δεν είδαμε και αυτό σίγουρα θα μπορούσε να μη σημαίνει τίποτα αλλά να σημαινει και πολλά! Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω οτι ο Κάιν πέθανε. Μου πέρασαν από το μυαλό αυτά που αναφέρεις και εσύ. Κι εμένα μου φαίνεται μεγάλη συμπτωση το κομμένο χέρι. Σίγουρα δεν έφυγε το Σημάδι επειδή κόπηκε το χέρι, αλλά, αλλά… δεν ξέρω… μου φαίνεται πολύ απότομο για να τελειώσει η ιστορία του Κάιν εδώ. Όπως είπα και σε άλλο σχόλιο, η θεωρία μου είναι οτι ο Κάιν δεν πέθανε και οτι ο Ντιν το ξέρει…

TheDoctor
TheDoctor
19 February 2015 12:19

Ωραίο το επεισόδιο. Ο Dean φοβερός αλλά ο θάνατος του Καιν ξενερωτος (όχι όσο της Abaddon βεβαια). Τα λογια του Σαμ στο τέλος για μένα ηταν η καλύτερη σκηνή!

Amalia
Amalia
19 February 2015 12:27
Reply to  TheDoctor

Δεν ξέρω αν φταίει το ότι το αφήσαν αμφιλεγόμενο (δεν είδαμε πτωμα), αλλά γνώμη μου είναι οτι ο Κάιν δεν πέθανε, και οτι ο Ντιν το ξέρει. Όταν κατέβηκε απο τον αχυρώνα και αγκάλιασε τον αδερφό του, κοίταξε ψηλα, με ένα βλέμμα ύποπτο. Μπορεί και να βλέπω πράγματα που δεν υπάρχουν βέβαια, αλλά πιστεύω ότι ο “θάνατος” του Κάιν ήταν τόσο απότομος (δεν θα έλεγα ξενέρωτος) γιατι δεν ήταν πραγματικά θάνατος. Εγώ πάντως περιμένω να επιστρέψει ο Κάιν ξανα! 😉

TheDoctor
TheDoctor
19 February 2015 13:22
Reply to  Amalia

Εχεις δίκιο σ αυτό που λες.Κ γω το σκέφτηκα. Πάντως ο Dean τον μαχαιρωσε σίγουρα. Οποτε τι; Τον μαχαίρωσε κ μετα του είπε “εντάξει,φύγε τώρα”;!Σίγουρα ο Κάιν δεν πεθαίνει έτσι απλα. Πάντως αν πεθανε όντως,για μένα ο τροπος ηταν ξενερωτος. Αν όχι ανυπομονω να δω τι μας επιφυλάσσουν οι σεναριογράφοι!Το βλέμμα δε το εξελαβα τοσο ως ύποπτο αλλά περισσότερο ως απελπισμένο(επειδή φαίνεται να μην υπάρχει σωτηρία απο το σημάδι),αλλά δεν ηταν ξεκάθαρο! Παιζουν με το μυαλό μας!

james
james
19 February 2015 14:59

diakopi gia ena mina gia poion p**sti logo exoume?

Aleka -B
Aleka -B
19 February 2015 23:18

Παιδιά είναι η ιδέα ιαιμου ή η σκηνή Ντην-Σαμ πριν τη μονομαχία, θύμιζε finale 3ης σεζόν; Τα βλέματα, τα λόγια, είδικά οι εκφράσεις του Ντην, εμένα με γύρισαν στo No Rest for the Wicked. καιρό εία να δω τόσο καλό επεισόδιο. Όσο για θανάτους, δε νομίζω να είναι κανένας από τους 4. Αφού υπέγραψαν και για 11η και ο Κράουλι έχει όπως και να το κάνουμε μεγάλο fan base.

Amalia
Amalia
20 February 2015 10:37
Reply to  Aleka -B

Ενας (προσωρινός) θάνατος στο SPN δεν σημαίνει αυτόματα και οτι ο ηθοποιός θα φύγει απο τη σειρά! 😉 χαχα

Η σκηνή που λες και γενικά όλο το κονσεπτ κι εμένα μου θύμησε φινάλε 3ης. Με μόνη διαφορά ότι ο Ντιν τώρα παραδέχτηκε ότι φοβάται. Φοβερή σκηνή!

Dimitris St
Dimitris St
21 February 2015 16:13

Φανταστικό επεισόδιο!!!Ένα από τα πιο επικά ολόκληρης της σειράς.Είναι από τα επεισόδια που πρέπει να δεις πολλές φορές σε επανάληψη για να συνειδητοποιήσεις τι ακριβώς συνέβη.
Συγκλονιστικά τα λεγόμενα του Κάιν προς τον Ντιν όσον αφορά αυτά που θα πράξει στο μέλλον,δηλαδή τους φόνους των Κράουλι,Σαμ και Κας.Αν και είναι κάτι που είπε ο Κάιν και μπορεί να απέχει αρκετά από αυτά που πρόκειται να συμβούν,θα έχει αρκετό ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση του Ντιν αλλά και οι σχέσεις του με τους προαναφερθέντες.Το δολοφονικό βλέμμα του μετά το φιλικό χτύπημα στον ώμο του Κας,η ερώτηση για το πού βρίσκεται η Λεπίδα,η βιαστική φυγή από την κουζίνα μετά την απάντηση στην ερώτηση και η ανησυχία του Σαμ στο τέλος ίσως προμηνύουν τρομερά πράγματα για τη συνέχεια.
Το γεγονός ότι δεν είδαμε το νεκρό σώμα του Κάιν μπορεί να σημαίνει πολλά και τίποτα,αν και μάλλον είναι νεκρός κρίνοντας από τον κεραυνό που ακούγεται τη στιγμή που ο Ντιν τον μαχαιρώνει και από την απραξία του Κάιν μετά την ανάκτηση της Λεπίδας από τον Ντιν που δείχνει πως ο Κάιν αποδέχτηκε το θάνατό του.
Η σκηνή της μάχης σε συνδυασμό με το διάλογο μεταξύ των μαχόμενων και τα συναισθήματα του Ντιν από τη φρικτή εκδοχή που άκουσε για το μέλλον του ήταν απίστευτη ενώ φάνηκε από την τεράστια δύναμη του Καιν ο λόγος που ο Ντιν είπε στο Σαμ ότι φοβόταν και η απαισιοδοξία του για την έκβαση της μάχης.
Πάρα πολύ ωραία και η ιστορία Κράουλι-Ροβένα.Δε βλέπω να τη βγάζει καθαρή μέχρι την 11η σεζόν ο King of Hell.Η Ροβένα παραδέχτηκε πως τον χειραγωγεί ενώ τα λεγόμενά της αναφορικά με τη συμπεριφορά του γιου της και τον τρόπο διακυβέρνησης της Κόλασης ίσως σημαίνουν την απόπειρα απόκτησης του στέμματος που μπορεί να σημαίνει αυτόματα το θάνατο του γιου της,για τον οποίο δεν την ένοιαζε και τόσο πολύ ακόμα και όταν ήταν θνητό αγόρι.Ίσως δούμε τον Κράουλι να στρέφεται στους Winchesters για να τον βοηθήσουν να την ξεφορτωθεί,αν και στην τελευταία σκηνή του στόρι της Κόλασης στο επεισόδιο είδαμε τον Κράουλι ταπεινωμένο από το γεγονός πως ο Ντιν του είπε δύο φορές ψέματα την ίδια μέρα ενώ η Ροβένα τον είχε προειδοποιήσει για τη συνεργασία του με τα αδέρφια.Ο Κράουλι φαίνεται σε χάλια ψυχολογική κατάσταση.Μέχρι τώρα στη σεζόν έχασε το φίλο του Δαίμονα Ντιν αλλά και την ευκαιρία να αποκτήσει έναν πολύ δυνατό σύμμαχο για τους μελλοντικούς σκοπούς του,φορτώθηκε τη μητέρα του με την οποία διατηρούσε πάντα πολύ κακή σχέση και η οποία τον χειραγωγεί συνεχώς και είναι ουσιαστικά μια μαριονέτα την οποία όλοι εκμεταλλεύονται,κάτι που φαίνεται και από τη διπλή εξαπάτησή του από τον Ντιν και την μη τήρηση της συμφωνίας τους.Από τα παραπάνω πιστεύω πως μετράει μέρες στο θρόνο του και ίσως και στη ζωή,εκτός και αν αποδειχτεί πονηρότερος όλων και έχει μια μεγάλη αντίδραση σε όλα αυτά.
Αν έπρεπε να βαθμολογήσω το επεισόδιο θα έβαζα 11/10.Σχεδόν ένα μήνα Hellatus τώρα μέχρι τη συνέχεια.

charlie
charlie
23 February 2015 20:22

δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψω αυτό το επικό επεισόδιο. Ακόμα και μετά από 10 χρονιά καταφέρνουν να σε κάνουν να μένεις με το στόμα ανοιχτό και να χάνεις τα λογία σου. Ο Κας φόρεσε πάλι γραβάτα (καιρός ήταν) !!! Η τελευταία φράση της Rowena με ανησυχεί διότι θα βάλει τον Crowley σε σκέψεις και μπορεί να μην σε καλό…. Κάτι τελευταίο..μας πετάνε την ατάκα του σαμ ”dean is in truble” και μετά μας βάζουν να περιμένουμε έναν ολόκληρο μηνά!! Πως ακριβώς περιμένουν να συνέλθουμε?

ovelix
ovelix
26 February 2015 11:10

Καλά, γα_ _ _ο επεισόδιο!!! Αν και άργησα να το δω άξιζε η αναμονή.
Δεν θα σχολιάσω, δε θα πω τίποτα γιατί αυτή τη στιγμή σκέφτομαι τόσα πολλά που δεν μπορώ να τα εκφράσω. Γιατί όμως εγώ έχω την εντύπωση ότι ο Ντην ΔΕΝ σκότωσε τον Κάιν;

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
27 February 2015 19:26

Είναι, άραγε, απροσεξία ή εσκεμμένη σκηνοθετική οδηγία ότι ο Κάιν σε αυτό το επεισόδιο δε φοράει τη βέρα του(ενώ στο 9.11 πριν σκοτώσει εκείνους τους δαίμονες όχι μόνο τη φοράει, αλλά και παίζει νευρικά με αυτή);;

*νομίζω πρέπει να σταματήσω να βλέπω το επεισόδιο σε επανάληψη*

Amalia
Amalia
27 February 2015 23:50

Από τους τύπους που έφτιαξαν βιβλιοθηκη εξαρχης “γιατι δεν έβρισκαν καμια αρκετα cool για γυρισμα”, εννοείται ότι δεν περιμένω τίποτα λίγοτερο! Ειναι σιγουρα εσκεμμένη η απουσία της βέρας. Βγάζει νόημα αν σκεφτείς οτι ο Κάιν ντρέπεται ουσιαστικά για τους φόνους που διαπράττει. Άρα βγάζοντας τη βέρα είναι σαν να μην τον βλέπει η Κολέτ…

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
28 February 2015 10:51
Reply to  Amalia

Στο μυαλό μου είσαι;
Έτσι ακριβώς το σκέφτηκα κι εγώ, ότι την έβγαλε για να μη “βλέπει” η Κολέτ! χαχαχαχα 😉

Amalia
Amalia
28 February 2015 12:53

Τα μεγάλα πνευματα…! 😉

Latest

More Articles Like This

141
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x