Review – Supernatural – 12×07 – Rock Never Dies

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Amalia
Amalia
Με θυμάμαι να βλέπω ξένες ταινίες και σειρές πριν μάθω καλά-καλά να διαβάζω τους υπότιτλους. Αγαπημένο είδος ήταν πάντα το fantasy/sci-fi (βλ. μαγισσούλες, φαντασματάκια, υπερδυνάμεις, και τα συναφή). Ανακάλυψα το Supernatural το 2008 και ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Άρχισα να γράφω για το Supernatural Greece το καλοκαίρι του 2014. Δύο πράγματα πράγματα που πρέπει να ξέρετε για εμένα: λατρεύω την ποπ-κουλτούρα και τον Dean Winchester!

rock-party-lucifer-rick-springfield-2-12x07

Review – Supernatural – 12×07 – Rock Never Dies

Το επεισόδιο ξεκινάει με δυο ντεμέκ σατανιστές που κατά λάθος ανασύρουν τον Εωσφόρο από τον ωκεανό που τον είχε στείλει η Rowena, και του δίνουν ένα απολιθωμένο φτερό του, το οποίο λειτουργεί ακριβώς όπως τα Χέρια του Θεού και του αποκαθιστά -προσωρινά- το κατεστραμμένο δοχείο του. 

Λίγο πριν τους σκοτώσει ο Εωσφόρος, οι άτυχοι σατανιστές του υπενθυμίζουν ότι βρίσκεται στο σώμα ενός ροκ ειδώλου που λατρεύεται από το κοινό του. Έτσι, ο Λούσι ξεκινά να αναβιώσει την καριέρα του Vince Vincente και να νοιώσει την αγάπη του κοινού, που δεν απέχει πολύ από την θρησκευτική αφοσίωση. Και το τεστάρει αυτό, βάζοντας μια groupie να χαρακωθεί στο όνομά του.

lucifer-rick-springfield-man-in-black-12x07-water-hurt

Η επανεμφάνιση του Vince Vincente στο προσκήνιο δεν περνάει απαρατήρητη από τα social media ούτε από τον Castiel και τον Crowley που είναι στο κατόπι του. Το δίδυμο (της συμφοράς) καλεί τους Winchesters στο Los Angeles όπου θα πρέπει να ψάξουν να βρουν τον Εωσφόρο. Το να ψάξεις να βρεις έναν έκπτωτο άγγελο στην… Πόλη των Αγγέλων, είναι ακόμα πιο δύσκολο από όσο ακούγεται. 

Οι Winchesters και Σια δοκιμάζουν τα πάντα για να ανακαλύψουν που σκοπεύει να κάνει την κρυφή συναυλία ο Λούσι/Vince με το παλιό του συγκρότημα, τους Ladyheart. Παριστάνουν μέχρι και τους Αμερικανούς Oasis (!) μπας και βγάλουν καμία άκρη, αλλά τίποτα. Κι εκεί που έχουν παραδώσει τα όπλα, τους σκάει μήνυμα από τον Tommy ο οποίος τα έκανε απάνω του βλέποντας το αληθινό πρόσωπο του Διαβόλου.

rock-party-lucifer-rick-springfield-12x07

Οι Winchesters με το δίδυμο (της συμφοράς) φτάνουν στο σημείο της κρυφής συναυλίας όπου ο Εωσφόρος έχει μαζέψει καμιά 100αριά fangirls και fanboys για να τον λατρέψουν. Το σχέδιο είναι να σώσουν τους ανθρώπους του κοινού και να πιάσουν με κάποιο τρόπο τον Εωσφόρο. Για το δεύτερο, δεν ξέρω τι ελπίδες υπήρχαν εξαρχής, οπότε ο βασικός στόχος είναι να σωθούν οι αθώοι. Απλά πράγματα. Γι’αυτό και ο Cas με τον Crowley προσφέρονται να απασχολήσουν τον Λούσι μέχρι τα αγόρια να εκκενώσουν την αίθουσα. Κι όταν λέμε να “απασχολήσουν” τον Λούσι εννοούμε να τον αφήσουν να τους σπάσει στο ξύλο. Οι Winchesters διώχνουν τον κόσμο (σε μια επική σκηνή για τον Sam όπου κρατά τις πόρτες μόνος του ενάντια στην τηλεκινητική δύναμη του Διαβόλου) αλλά παγιδεύονται τελικά οι ίδιοι κι έρχονται αντιμέτωποι με τον Σκοτεινό Πρίγκιπα, ο οποίος τους αποκαλύπτει ότι είναι ακόμα θυμωμένος με τον μπαμπάκα του (κελ σιρπρίζ) και ότι δεν έχει κάποιο σκοπό από εδώ και πέρα παρά μόνο να “διασκεδάσει διαλύοντας τα παιχνιδάκια του Θεού”. Κι αν πάρουμε γραμμή από το body count αυτού του επεισοδίου, αν δεν βρουν τρόπο να τον σταματήσουν, αυτός θα έχει ξεκληρίσει τη μισή Αμερική μέχρι το τέλος της σεζόν!

12x07-rock-never-dies-sam-holding-door-against-lucifer

Με τα πολλά και με τα λίγα, το σώμα του Vince Vincente τελικά καταρρέει και ο Εωσφόρος την κάνει για Washington μεριά. Και κάπου εδώ, ένα σχετικά βαρετό επεισόδιο κλείνει με έναν δυνατό διάλογο μεταξύ των Winchesters του Crowley και του Castiel, όπου ο Sam μου θύμισε για άλλη μια φορά γιατί ήταν η πρώτη μου αγάπη στο Supernatural: είναι ο μόνος που αναγνωρίζει την σημασία της απώλειας του Vince Vincente κι όλων των υπόλοιπων ανθρώπινων ψυχών, και συνεχίζει να τον νοιάζει όταν δεν καταφέρνουν να σώσουν κάποιον, όσο χαμένη υπόθεση και να ήταν εξαρχής. O Sam αναγνωρίζει την πικρή αλήθεια:

It’s all on us. We’re not winning. We’re losing slow.

12x07-rock-never-dies-crowley-castiel-duo-frustrated

Οι παραγωγοί νομίζω προσπάθησαν να κάνουν ένα αξιομνημόνευτο επεισόδιο που εισχωρεί στα άδυτα της ροκ, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν τα κατάφεραν. Ο Robert Berens κάτι προσπάθησε να κάνει στο σενάριο, αλλά η σκηνοθεσία του Eduardo Sanchez ήταν άνευρη και άτσαλη σε πολλά σημεία (πχ. στην σκηνή που πάει να μπουνίσει ο Cas τον Lucifer, ο Misha Collins είναι σαν αγγούρι, αυτό δεν το είδε ο σκηνοθέτης; ) και το 40λεπτο ήταν στο μεγαλύτερο μέρος του ανιαρό. Είχε κάποιες σκόρπιες αναζωογονητικές στιγμές χιούμορ (όπως η αγανάκτηση του Cas με τον Crowley και οι Winchesters ως ροκάδες), αλλά γενικά μέχρι το τελευταίο 10λεπτο που άρχισε η δράση, το επεισόδιο δεν μου είπε πραγματικά τίποτα. Το κοινωνικό σχόλιο που προσπάθησαν να κάνουν, παραλληλίζοντας τους σύγχρονους celebrities με θρησκευτικά είδωλα, μου φάνηκε κάπως επιφανειακό, ειδικά αν συγκρίνουμε το τελικό αποτέλεσμα με παλαιότερα επεισόδια παρόμοιας θεματικής, όπως το Fallen Idols

rock-party-lucifer-rick-springfield-finger-castiel-misha-collins-12x07

Ο Rick Spriengfield μου έφταιγε από την αρχή γιατί δεν μου έβγαζε αυτό το δέος που πρέπει να νοιώθει κάποιος παρουσία του Εωσφόρου. Πάντως, σε αυτό το επεισόδιο έκανε αξιοπρεπή δουλειά και μου άφησε καλή επίγευση η συμμετοχή του στη σειρά. (Αλλά δεν θα μου λείψει κιόλας! 😛 )

rock-party-sam-and-dean-winchesters-jensen-jared-padalecki-ackles-12x07

Θα κλείσω με ένα σχόλιο για τον Dean. Dude, what the hell? Τα έλεγε ο Ορέστης στο προηγούμενο επεισόδιο ότι ο Dean κάνει σαν 15χρονο, αλλά δεν τον πιστεύαμε. Η όλη συμπεριφορά του έχει να κάνει εν μέρει και με τη Mary (ουπς, έκανα μια ακούσια ομοιοκαταληξία). Σαν να έχει επιστρέψει στην εφηβεία του, κάνει μούτρα, μιλάει αφ’υψηλού, δεν φαίνεται να τον νοιάζει τίποτα ουσιαστικό, και γενικά είναι πιο douchebag από ότι συνήθως. Δεν ξέρω, ίσως ήταν πάντα έτσι και τώρα που άρχισε να νοιάζεται ο Sam περισσότερο να είναι πιο εμφανής ο σταρχιδισμός του Dean, αλλά πραγματικά έχει φτάσει σε σημείο να μου τη σπάει. Ποιον, εμένα, που αντί για αίμα στις φλέβες μου τρέχει το κυλιόμενο μήνυμα “I’m a Deangirl”. 

crowley-with-whiskey-glass-of-sitting-desk-12x07

Ναι, είπα θα κλείσω, αλλά τώρα θυμήθηκα και τον Crowley ο οποίος πασχίζει να γίνει μέλος της ομάδας. Βλέπαμε από την 10η σεζόν πόσο ανυπόφορα βαρετή του φαινόταν η διακυβέρνηση, και τώρα που έχει τη ευκαιρία να ξαναγυρίσει στο θρόνο του, δεν το κάνει, προβάλλοντας ως δικαιολογία την εκδίκηση προς τον Λούσιφερ. Έχοντας αποδείξει ξανά και ξανά τόσα χρόνια το πόσο αγαπάει το τομάρι του ο Crowley και πως κάθε φορά που μυρίζεται κίνδυνο την κάνει με ελαφρά, δεν του το είχα να επιλέξει από μόνος του να έρθει αντιμέτωπος με τον Εωσφόρο έτσι και να τον αφήσει να τον σαπίσει στο ξύλο. Ξέρουμε όμως όλοι πόσο εθιστική μπορεί να είναι η παρέα με τους Winchesters και ο Crowley βρίσκει τον εαυτό του πάλι να τους βοηθάει, κι ας απογοητεύεται όταν δεν ακούει ούτε ένα ευχαριστώ. (Θα μου πείτε, μου θέλει και ευχαριστώ μετά από όσα έχει κάνει; ) 

Ένα επεισόδιο απομένει ακόμα για φέτος και μετά έρχεται το χειμερινό hellatus. Έχω περιέργεια να δω πως θα κλείσει το mid-season finale…

Βαθμολογία: 6/10

[poll id=”183″]

36 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

36 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Maxi
Maxi
2 December 2016 14:26

Ελα ρε Λουσι, τον Τομμυ? Δεν ξηγιεσαι καλα! Ποσο γουσταρα αυτο το επεισοδιο. Καιρο περιμενα την τετραδα να συνεργαστει παλι. Η σεζον μεχρι στιγμης παει πολυ καλα. Ο Σαμ μου αρεσει φετος. Ο Κας επισης. Ο Κραουλη λιγο αδιαφορος πλεον. Το θεμα το χω με τον Ντιν. Ο Ντιν ηταν απο τους αγαπημενους χαρακτηρες απο την αρχη γιατι εδινε τον αερα “bad boy” , εκφρασεις προσωπου, γοης, θρασυς και τα λοιπα. Πλεον μου μοιαζει, δεν ξερω τι ειναι οι εκφρασεις το στορυ ή κατι αλλο, σαν καρικατουρα. Σαν να εχασε αυτο το κατι που τον εκανε γαματο ,να ξεχωριζει. Γενικα καλα παμε. Περιμενω να δω τους Βρετανους σε δραση! Και τον Λουσιφερ επισης οπως προβλεπεται! Και ενα μπραβο στον Βινς. Πολυ καλος σαν Λουσιφερ. Στο χθεσινο τουλαχιστον ηταν εξαιρετικος ο καριολης

Eleni Linaki
Eleni Linaki
2 December 2016 15:11
Reply to  Maxi

Για τον vince: Οντως επαιξε ωραια, Ισως να εκανε μερικα μαθηματα υποκριτικης

Eleni Linaki
Eleni Linaki
2 December 2016 15:10

Πολυ καλο επεισοδιο, φανηκε πλεον οτι ο Λουσιφερ συνεχιζει να ειναι ενα μικρο παιδακι που θελει τη προσοχη του μπαμπακα και στην ουσια του κρατα μουτρα με καταστροφηκες συνεπειες για τον κοσμο. Δεν περιμενα παντως οτι ο Vince θα πεθανει. Η ομιλια του Σαμ στο τελος ηταν γαματη! Ειχε απολυτο δικιο!

Maxi
Maxi
2 December 2016 18:59
Reply to  Eleni Linaki

Ναι. Και συνολικα την εχει χρησιμοποιησει νομιζω 3 φορες

ncis merlin like
ncis merlin like
2 December 2016 20:48
Reply to  Eleni Linaki

Ναι! Αλλά η μολότοφ ήταν στον Μιχαήλ…

maria papadopoulou
maria papadopoulou
3 December 2016 01:26
Reply to  Eleni Linaki

Όπως επίσης την ίδια φράση είπε και στο επεισόδιο 11χ10 πριν μπει στο κλουβί με τον Λούσιφερ

Romar Moria
Romar Moria
2 December 2016 17:06

Μετριο επεισοδιο να πω την αληθεια,ας ελπιζουμε την επομενη βδομαδα το mid season finale να ειναι καλυτερο.
Το καλυτερο κομματι του επεισοδιου ηταν ο Κας.Ειδικα στο σημειο που λεει στον Ντιν οτι μοιαζει με ξυλοκοπο xD.

Eleni Linaki
Eleni Linaki
2 December 2016 17:54
Reply to  Romar Moria

Το δυδυμο Κας-Κραουλι ειναι ολα τα λεφτα!

maria papadopoulou
maria papadopoulou
3 December 2016 01:31
Reply to  Eleni Linaki

Πραγματικά αρχίζω να πιστεύω ότι ένα Spin-off Cas-Crowley θα ήταν ιδανικό.

Eleni Linaki
Eleni Linaki
4 December 2016 00:04

Συμφωνω, αρκει να κανουν τον Κας λιγο πιο δυναμικο να κοντραρει λιγο τον Κραουλι!

Joanna
Joanna
2 December 2016 20:28

Γιά σας παιδιά και καλό μήνα! Αν και περιμένω πρώτα να δω το ριβιού, θα ήθελα να πω, πως το επεισόδιο δεν ήταν τόσο καλό όσο το περίμενα. ήταν αξιοπρεπές, με πολλά καλά σημεία, αλλά νομίζω πως του έλειπαν κάποια στοιχεία…. Καλό, αλλά με τίποτα τόσο καλό με είχε κάνει να πιστεύω πως θα είναι…
Τα υπόλοιπα μετά το άρθρο των παιδιών!

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
6 December 2016 22:23
Reply to  Joanna

Καλο μηνααα!

Joanna
Joanna
6 December 2016 22:26

χαχα καλό μήνα αγαπητέ Λούσι! 🙂

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
7 December 2016 14:39
Reply to  Joanna

Μην με μπερδευεις. Δεν ειμαι ο Λουσι:-P

Μαρία
Μαρία
2 December 2016 23:48

Συμφωνώ με το ρέβιου, το επεισόδιο ήταν καλό, αλλά περίμενα κάτι περισσότερο. Ίσως αυτό συμβεί την επόμενη εβδομάδα, θα δούμε… Ο Σαμ πραγματικά, αυτή τη σεζόν, κάνει τη διαφορά και μπορώ να πω ότι, απ’όλες τις σεζόν, εφέτος μού αρέσει πιο πολύ. Όσο για τον Ντην, φάνηκε κάπως αναίσθητος σε ό,τι αφορούσε το θάνατο του Βινς, αλλά θεωρώ πως, από την αρχή, όλοι ήξεραν ότι από τη στιγμή που ο Βινς είπε ”ναι” στον Λούσιφερ ήταν χαμένος.

Maxi
Maxi
3 December 2016 00:05
Reply to  Μαρία

μονο σε μενα αρεσε απο τι βλεπω. και ισως γιατι δεν περιμενα απολυτως τπτ. το φιλτρο της ευτυχιας

Constantinos V.
Constantinos V.
6 December 2016 14:34
Reply to  Μαρία

Εννοείς ή μαλλον αφήνει να εννοηθεί αυτό που λέγεται εδώ κ μέρες,οτι ο Ντιν κάνει σα παιδάκι στο όλο θέμα λόγω Μαίρης,αναίσθητος φάνηκε και ο Κας και ο Κράουλη(καλα ας πω εδω κιαλλο),και δεν περιμενω να τελειωσει ο Εωσφορος τοσο ευκολα…Συμφωνω για το Σαμ,πρεπει καποια στιγμη να ναι το κεντρικο προσωπο σε μια υποθεση.

Μαρία
Μαρία
8 December 2016 22:21

Δεν εννοώ πως ο Ντην κάνει σαν παιδί στο θέμα της μητέρας του. Δεν το διαχειρίζεται βέβαια με τον καλύτερο τρόπο, αλλά στην κηδεία του Άσα Φοξ, είχε δίκιο που τσαντίστηκε. Πάντως, απ’ό,τι φαίνεται επικοινωνεί με την Μαίρη και προσπαθεί να της δώσει χρόνο. Κι από την άλλη, θέλω να πιστεύω πως η Μαίρη κάνει προσπάθειες στο να κρατήσει περισσότερη επαφή με τα παιδιά της.

Όσον αφορά στην “αναισθησία” του Ντην, έχεις δίκαιο, ούτε ο Κράουλι ούτε ο Κας φάνηκαν να νοιάζονται για την απώλεια του Βινς και το αποδίδω στο ότι από την αρχή ήξεραν πως δε θα τον έσωζαν. Ο Σαμ, παρ’όλα αυτά νοιάστηκε γιατί ήταν θαυμαστής του.

Ούτε εγώ βλέπω να τελειώνει γρήγορα η ιστορία του Λούσιφερ, αλλά (το έχω ξαναπεί) θα προτιμούσα να έχει λιγότερες εμφανίσεις. Λίγες και καλές, έτσι ώστε ο χαρακτήρας να έχει κάποιο νόημα. Όπως περίμενα, αυτός ο “μεγάλος κακός” δεν έχει κάποιο σχέδιο (προς το παρόν) και φοβάμαι μήπως χειροτερέψει η κατάσταση, κάνοντας κακό στον χαρακτήρα.

Πιστεύω πως προς τα εκεί το πάνε οι σεναριογράφοι. Τα τελευταία χρόνια η ιστορία είχε να κάνει περισσότερο με τον Ντην, εξαιτίας του Σημαδιού. Τώρα, είναι πια σειρά του Σαμ. Το έχω ξαναγράψει, αλλά κανείς δεν μού το βγάζει από το μυαλό ότι θα “παίξει” κάτι με το ότι ο Σαμ είναι το πραγματικό δοχείο του Λούσιφερ και ότι θα έχει μεγάλο ρόλο και η Μαίρη σ’αυτό. Δεν μπορεί να την επανέφεραν από τους νεκρούς μόνο και μόνο για να είναι απούσα και να της κρατάει “μούτρα” ο Ντην.

Sawyer Orestis
3 December 2016 01:04

Εμένα μου άρεσε το επεισόδιο. Δεν ήταν κάτι το φοβερό αλλά ήταν πάνω κάτω όπως το περίμενα. Σας τα έλεγα με τον Λούσι από το 2ο επεισόδιο που τον είδαμε. Φαινόταν από την αρχή ότι πλέον δεν έχει κάποιο σχέδιο και ότι δε τον νοιάζει ούτε καν αν θα γίνει κατακτητής της ανθρωπότητας ή του Παραδείσου.

Πολύ καλός ο Ρικ μπράβο του. Ούτε εμένα θα μου λείψει αλλά κράτησε αξιοπρεπέστατα έναν δύσκολο χαρακτήρα. Έναν χαρακτήρα που έπρεπε να τον δούμε διαφορετικά απότι ως συνήθως. Και τα κατάφερε πλήρως. Μπράβο Ρικ. Το επεισόδιο ήταν αφιέρωμα πάνω του ουσιαστικά.

Η μόνη απογοήτευση είναι ότι περιμέναμε αφιέρωμα στην ροκ αλλά δεν ήταν καν αφιέρωμα αυτό το πράμα. Anyways δεν με ενοχλεί κιόλας να πω την αλήθεια.

Η σκηνοθεσία δεν ήταν κακή. Αντίθετα μου άρεσαν τα πλάνα από το Los Angeles, έβλεπες κάτι καινούριο στις σκηνές.

Δεν μπορώ να σκεφτώ τι θα γίνει στο φινάλε. Αλλά κάτι μου λέει ότι είτε είναι καλό είτε όχι σαν επεισόδιο, ίσως ήρθε το τέλος του Εωσφόρου. Ίσως από μόνος του να τα παρατήσει και να θελήσει να επιστρέψει στο κλουβί. Κάτι όμως θα γίνει, και πιστεύω κάτι μεγάλο. Δεν θέλω να βγει από την μέση. Είναι ο Διάολος. Κάτι πρέπει να κάνουν. Όπως επίσης και αν πάμε σε 13 σεζόν, ποιο το πλάνο των παραγωγών; Τι σκέφτονται άραγε; Που το πάνε; Οι απαντήσεις σύντομα…

Βαθμολογία: 8/10

maria papadopoulou
maria papadopoulou
3 December 2016 14:54

Καλό επεισόδιο αλλά δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο, αρκετά αστείες στιγμές όπως οι σκηνές του Cas με τον Crowley αλλά περίμενα κάτι καλύτερο θέλω πραγματικά στο επόμενο επεισόδιο που θα είναι mid-season φινάλε να μας αφήσουν με το στόμα ανοικτό να περιμένουμε με αγωνία τι θα γίνει μετά τις γιορτές.

cas4ever
cas4ever
3 December 2016 16:59

εχω μια υποψια ότι ο Lucifer θα μπει στην mary Winchester….πειτε το ψεμα αλλα εχω μια διαισθηση

Sawyer Orestis
4 December 2016 13:09
Reply to  cas4ever

Θα είναι ηλίθιο πάντως να πει το ναι η Mary :/

Constantinos V.
Constantinos V.
6 December 2016 14:38
Reply to  Sawyer Orestis

Ηλίθιο μεν αλά σκέψου ότι η Μαίρη δεν χει προσαρμοστεί ακόμα στο παρόν που ζεί,θελει να ναι εδω,δε θέλει,θέλει να γυρίσει στον παράδεισο? Μην έχουμε και άποψη διαφορετική όλα παίζονται,μέχρι και ο Σαμ να πει το ναι,η Μαίρη θα κολλαγε στο να σώσει τους γιους της φαντάζομαι…Η Rowena ομως μπορει να στειλει τον Εωσφορο πίσω στο κλουβι,δεν την ειδα στο τρέιλερ για το φιναλε,ευχάριστο,προσωρινά δε βλέπω να τελειώνει η δουλειά με το Λούσιφερ(επίσης ευχάριστο)

Amalia
6 December 2016 17:51

Η Rowena εμφανιζεται στο τρειλερ του φιναλε (στο 00:08). Παρόλα αυτά κι εγώ δεν νομιζω να ξεφορτωθούμε τόσο γρήγορα τον Λούσι. Ή τελος πάντων δεν ξεμπερδεψαμε με το Κλουβί τόσο ευκολα. Θα είναι πραγματικά κρίμα να επιστρέψει στο Κλουβί και να μην μάθουμε τι γίνεται με Μιχαήλ κι Άνταμ.
Το να πει η Μέρι το “ναι” κάποια στιγμή για να σωσει τους γιους της το θεωρώ πολύ πιθανό σενάριο. Αλλά όχι στο mid-season. Εγώ πιστεύω οτι κάπως έτσι θα κλείσει η σεζόν το μάιο.

Μαρία
Μαρία
8 December 2016 22:23
Reply to  cas4ever

Κι εμένα αυτό ακριβώς μού έχει κολλήσει από το τέταρτο επεισόδιο κιόλας που ανέφεραν ξανά τις δυνάμεις του Σαμ.

Constantinos V.
Constantinos V.
3 December 2016 21:28

Ένα επεισόδιο για μένα και για εσας και γενικά για όποιον είναι οπαδός της ροκ.Γιατι μα γιατι ξανα και ξανα αναφέρεσαι στο Ρικ σα να τον παρουσιάζεις ως μη κατάλληλο για Εωσφόρο? Έκανε ποοολύ καλά τη δουλειά του,συνηθίζαμε το Λούσιφερ αστείο να κάνει τα κόλπα του και τώρα τον παρουσιάσαν σαν κάτι πιο σοβαρό με λίγο απτ’άλλα.Το επεισόδιο είχε χιούμορ(αλήθεια τώρα? ξυλοκόπος?),ένταση,συναίσθημα ξύλο και έχω την εντύπωση ότι ο Εωσφόρος είναι ο ΚΑΚΟΣ της 12ης σεζόν…όχι?? ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ,συγνώμη,ΒΡΕΤΑΝΟΙ, δεν αναφέρθηκαν που-θε-νά,ουσιαστικά δεν έχουμε κάτι απαυτούς. Είχε προαναφερθεί κάποιος στις ” δυνάμεις ” του Σαμ,τώρα μου κάνει πολύ εντύπωση να τις έφερναν πίσω,ως όπλο για να κερδίσουν τον Εωσφόρο και να τον στείλουν απο κει που τον ελευθέρωσαν.Ποιος άλλος να το κανει ομως εκτός απο τη Rowena? ΑΝ ειχαν καμια ανάμειξη οι Βρετανοί των Γραμμάτων θα πόνταρα σαυτό,να βοηθήσουν τους Winchesters να πολεμήσουν τον Εωσφόρο με ότι καλύτερο διαθέτουν.Το επεισόδιο τα σπασε όσο αφορά το αφιέρωμα στο Springfield ενώ η τελευταία σκηνή,το πλάνο με το Σαμ και το σκηνικό που τους έβγαλε όλους εξώ με βάζει στην υποψία ότι ο ΣΑΜ ξέρει ΚΑΛΥΤΕΡΑ τον Εωσφόρο,ξέρει πολύ καλά πόσο κακό έχει κάνει και θα κάνει ακόμα μεγαλύτερο στην ανθρωπότητα και ότι ο ΣΑΜ ΘΑ ΕΙΝΑΙ αυτός που θα τον νικήσει. Πρέπει να μπει στο ρόλο ή μάλλον στον κεντρικό ρόλο και ο Σαμ μια φορά δε νομίζετε?

1) Ο Dean δεν μπορεί να κάνει τίποτα ουσιαστικά,το ότι λέει και κάνει δεν έχει καμιά απολύτως σημασία το ότι φέρεται σα παιδάκι κλπ,ακόμα και αν ειναι επηρεασμένος απτην απουσία της Μαίρης,δε νομίζω να τον ” ρίξουν ” τόσο πολύ οι σεναριογράφοι
2) Δίδυμο Κας – Κράουλη με ξετρελένει,ΟΜΩΣ,απτη μία ο Κράουλη φαίνεται να γίνεται αυτός που ξέραμε,απειλητικός,πρόθυμος να βοηθήσει και να μπεί στην ομάδα ΑΛΛΑ ο ΚΑΣ φαίνεται πολύ αδύναμος,να μου πεις ρε φιλε ουτε 3′ δεν αντέχει με τον Εωσφόρο,ναι αλλά αυτός είναι ο ΚΑΣ που ΕΛΕΓΑΝ θα θυμίσει αυτόν της 5ης? Δεν το χω δει αυτό ελπίζω ακόμα
3) Το midd-season finale ΚΑΙ αυτής της σεζόν θα χει να κάνει με Εωσφόρο,τι πιο καλύτερο,αναφέρθηκε ο Θεός και η Αμάρα,θέλω να πιστευω ότι θα τους δούμε και ΟΧΙ,γιατι να ναι το ΤΕΛΟΣ του Εωσφόρου? Δεν εχει νοημα μετα η σεζόν ΑΝ αυτος είναι ο κακός.
4) Ο Εωσφόρος έφυγε και…………ψάχνει δοχείο? που να μπεί άραγε? (χωρίς να χω δει τρέιλερ για το επόμενο και ούτε θα το δω απο αγωνία) τι λές ΣΑΜ,θα πεις το ΝΑΙ??????????

8/10

Eleni Linaki
Eleni Linaki
4 December 2016 00:06

Σχετικα με τις δυναμεις του Σαμ….Δεν ειαι λιγο περιεργο που μπορεσε να αντισταθει στην τηλεκινηση του Λουσι? Θελω να πω οτι ποση μυικη δυναμη πρεπει να εχει καποιος για να βαλει αντισταση στη τηλεκινηση του Λουσι?

Dimitris St
Dimitris St
4 December 2016 15:26

Δεν ήταν κακό σαν επεισόδιο,αλλά ίσως να περίμενα κάτι παραπάνω.
Μου άρεσε ο διαφορετικός τόνος που είχε το επεισόδιο(ροκ συναυλία,Los Angeles,Rick Springfield/Lucifer σαν κεντρικό πρόσωπο),όπως επίσης και οι κωμικές σκηνές(το δίδυμο Κας-Κράουλι φοβερό),αλλά δεν εντυπωσιάστηκα όσο περίμενα και όταν ο Εωσφόρος άφησε το σώμα του Βινς η πρώτη μου σκέψη ήταν:”Αυτό ήταν το επεισόδιο?”.Για μένα highlight ήταν η τελευταία σκηνή και κυρίως τα λόγια του Σαμ.Συμφωνώ με την Αμαλία.Ο Σαμ είναι μέχρι τώρα στην φετινή σεζόν ο μοναδικός χαρακτήρας που καταλαβαίνει πραγματικά τι συμβαίνει και σκέφτεται λογικά,τόσο για το θέμα Lucifer όσο και για την Μαίρη.
Ελπίζω το επόμενο επεισόδιο να μας απογειώσει ξανά,θα είναι και το mid-season finale άλλωστε.
Υ.Γ.Μόνο σε μένα έκανε εντύπωση ότι ο Κράουλι στα καμαρίνια μπόρεσε για μια στιγμή και έριξε κάτω τον Εωσφόρο???Ή μήπως μου διαφεύγει κάτι?Και ο Λούσι γιατί έδειχνε να ζορίζεται(τρόπος του λέγειν)να τα βάλει με Κας και Κράουλι ενώ μπορεί ουσιαστικά να τους εξαφανίσει κουνώντας απλά τα δάχτυλά του???Λογικά δεν ήθελε να τους σκοτώσει αλλά να τους αφήσει να τον βλέπουν να “διαλύει τα ήδη διαλυμένα παιχνιδάκια του Μπαμπά”,όπως είπε.

Amalia
4 December 2016 23:52
Reply to  Dimitris St

To λέω εδώ και καιρό (απο τη 10η σεζόν που δεν τον επηρέασε το hexbag της Rowena) ότι ο Κράουλι είναι πολύ πιο δυνατός από ότι δείχνει κι ότι κάτι παίζει. Δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι έχει να κανει με το ποιος είναι ο πατέρας του. Περιμένω υπομονετικά να μας το λύσουν το μυστήριο.
Γενικά ήταν περιεργο όμως που ο Λουσι δεν προσπάθησε καν να τους σκοτώσει με μια κινηση του δαχτύλου του. Ίσως δεν μπορούσε. Το δοχείο είχε αρχίσει να διαλυεται και το ένοιωθε.

Eleni Linaki
Eleni Linaki
5 December 2016 01:37
Reply to  Amalia

Για τον Κράουλι: Είναι όντως πολύ δυνατός και ιδιαίτερος δαίμονας. Ο καπνός του είναι κόκκινος, επίσης, πιστεύω ότι δεν είναι δειλός ούτε ανίκανος να πολεμήσει σώμα με σώμα αν χρειαστεί, απλά προσποιείται ότι είναι πιο αδύναμος από ότι δείχνει, για να μην ξέρουν οι εχθροί του τις πραγματικές του δυνατότητες και αδυναμίες και πάρουν τα ανάλογα μέτρα εναντίον του. Ας ελπίσουμε ότι θα μάθουμε για τον πατέρα του.

Dimitris St
Dimitris St
5 December 2016 01:43
Reply to  Amalia

Περιμένω και εγώ να μας δείξουν για τον πατέρα του Κράουλι,όπως και τον Γκάβιν,για τον οποίο ξέρουμε πως θα εμφανιστεί φέτος.
Για τον Λούσι,όντως ίσως να είχε να κάνει και με το δοχείο.Αν και ούτε το δοχείο του Νικ ήταν αρκετά ανθεκτικό,όμως μπορούσε να σκοτώσει με μεγάλη ευκολία τους παγανιστές θεούς στο 5×19.Και πάλι όμως,μπορεί να υπάρχει διαφορά στην ιεραρχία όσον αφορά παγανιστές θεούς-δαίμονες-αγγέλους και ο Λούσι να χρειάζεται το πραγματικό του δοχείο ή το δοχείο ενός αγγέλου(Κας),αρκετά ανθεκτικό δηλαδή,για να χρησιμοποιεί τη δύναμή του στο μέγιστο.

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
6 December 2016 22:21

Αυτο το σχολιο τον Κραουλη, με εκνευριζει!!:) Οταν αρχζεται και ξεχωριζετε κακους απο καλους και θεωρειται οτι και οι winchesters ειναι καλοι, με πιανει μια πολυ μικρουλα κριση θυμου. Βεβαια στην προκειμενη περιπτωση δεν ειπες οτι οι winch. ειναι καλοι, αλλα το εχεις κανεις σε αλλο review 🙂 Οι winchesters δεν ειναι πιο καλοι απο τον Κραουλη, τον Λουσιφερ κτλ Εχουν κανει παρα πολλα, που δεν θα ταναφερω ολα(εχω γραψει ηδη σχολιο για αυτο), απλα να επισυμανω οτι ελευθερωσαν τον Λουσιφερ(χωρις την θεληση τους, αλλα δεν εχει συμμασια), λογω του εγωισμου του Ντην, ο Σαν δεν θυσιαστηκε για να κλεισουν οι πυλες τις κολασεως και επομενως εκατονταδες ανθρωποι πεθαινουν καθημερινα απο δαιμονες και τελος ελευθερωσαν το σκοτος. Επιπλεον ο Κραουλη εχει καταρχην βοηθησει στο να σταματησουν την Αμαρα και αλλα πολλα εχει κανει που δεν μου ερχονται τωρα:P(ξερω γω δεν εχει κανει τιποτα αλλο και αυτο που ανεφερα ηταν για να σωσει το τομαρι του μονο 😛 Αλλα σωθηκε και κοσμος.)

Amalia
6 December 2016 23:28

Αν βαλει καποιος φωτιά και ο πυροσβέστης δεν την σβήσει φταίει ο πυροσβέστης το ίδιο με τον πυρομανή; Περίεργη λογική έχεις, Βασιλιά της Κόλασης…
Τεσπά, ποτέ δεν εννόησα ότι οι Winchesters ειναι άγιοι, αλλά μην μου υπερασπίζεσαι και τον Κράουλι. Τον Κράουλι. Σοβαρά τώρα;

Sawyer Orestis
7 December 2016 11:04

Νομίζω κάπου το έχεις χάσει. Το ότι οι Winchesters έχουν σκοτώσει κόσμο το έχουν κάνει όχι γιατί θέλουν να τους σκοτώσουν. Αλλά επειδή προσπαθούν να τους σώσουν. Το ότι έφεραν την Αποκάλυψη δεν σημαίνει ότι ήθελαν την καταστροφή του κόσμου. Προσπάθησαν να την αποφύγουν με λάθος επιλογές. Ποιος να περίμενε ότι το να σκοτώσεις την Λίλιθ θα έφερνε την συντέλεια;
Όσο για τις Πύλες, προσπάθησε να έρθεις λίγο στη θέση τους. Θα θυσίαζες τον εαυτό σου; Θα θυσιάζες τόσο εύκολα τον αδερφό σου; Δε νομίζω. Δε λέω ότι ήταν η σωστή επιλογή, αλλά δεν είναι και εύκολη. Ο κόσμος ζει εδώ και χιλιάδες χρόνια με δαίμονες. Οπότε γιατί όχι και τώρα; Αυτή είναι η λογική τους.

Ο Κράουλη είναι ΚΑΚΟΣ. Και γιαυτό τον αγαπάμε άλλωστε. Επειδή είναι κακός. Όσο έχει βοηθήσει τους Winchesters το έχει κάνει επειδή έχει συμφέρον όχι επειδή έχει καλή καρδιά.

Μην μπερδεύεις το καλό και το κακό. Οι Winchesters είναι ο ορισμός του καλού. Και ο Κράουλη το αντίθετο

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
7 December 2016 14:37
Reply to  Sawyer Orestis

Οτι ειπες, το ειχα αναφερει και εγω στο σχολιο μου! Ειπα οτι δεν το εκανα παντα με την θεληση του, αλλα στο σημειο με την θυσια του Σαμ, μην τους δικαιολογεις. Φυσικα και θα θυσιαζα την αδερφη μου, αν ηταν να γινει κατι τοσο καλο. Ενταξει ο Ντην μπορει να τον ειχε κυριευσει ο εγωισμος εκεινη την στιγμη, μπορει να ηταν αυθορμητο, αλλα ο Σαμ θα μπορουσε να το κανει.Δεν μπορει ο Σαμ στο 12×07 να λεει οτι πεθαναν αθωες ψυχες απο τον Εωσφορο και οτι και ο rick επρεπε να σωθει και οτι δεν κερδισανε αλλα χασανε, ενω εξαιτιας του αθωοι ανθρωποι σκοτωνονται απο δαιμονες. Θελει να το παιξει και καλος, μη χεσω:-P 😉 Ειπα κιολας οτι ο Κραουλη κανει πραγματα απο συμφερον, αλλα δεν θα αποκαλουμε αυτον κακο και θα χαρακτηριζουμε τους wich. καλους!

Sawyer Orestis
7 December 2016 15:00

Ξαναλέω τα έχεις μπερδέψει. Κακός είναι αυτός που θέλει το κακό. Οι Winchesters θέλουν το καλό και δεν κάνουν κακές πράξεις. Προσπαθούν για το καλύτερο. Είναι άνθρωποι. Με αδυναμίες. Δεν ειναι ο ΘΕΟΣ. Ο Θεός τα έχει φτιάξει όλα. Γιατί λοιπόν ο Σαμ και ο Ντιν να θυσιαστούν; Γιατί να θυσιάζουν συνέχεια την οικογένειά τους;

” Why is it my job to save these people? Why do I have to be some kind of hero? What about us, huh? What, Mom’s not supposed to live her life, Sammy’s not supposed to get married? Why do we have to sacrifice everything, Dad?”

Είναι άνθρωποι λοιπόν. Πολύ εύκολα λες ότι θα θυσίαζες την αδερφή σου πάντως 😛

Latest

More Articles Like This

Αδιάφορο τελικό αποτέλεσμα για ένα επεισόδιο που υποτίθεται ρίχνει μια ματιά εκ των έσω στον κόσμο του ροκ και της show-biz. Ο Robert Berens κάτι προσπάθησε να κάνει στο σενάριο, αλλά η σκηνοθεσία του Eduardo Sanchez ήταν άνευρη και άτσαλη σε πολλά σημεία, και το 40λεπτο ήταν στο μεγαλύτερο μέρος του ανιαρό. Ο Rick Springfield έκανε φιλότιμες προσπάθειες, αλλά δεν κατάφερε να αποδώσει σωστά, ούτε σε αυτήν την τελευταία του εμφάνιση στο ρόλο, την επιβλητική παρουσία του Εωσφόρου.Review - Supernatural - 12x07 - Rock Never Dies
36
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x