Review – Supernatural – 12×08 – LOTUS

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

Review – Supernatural – 12×08 – LOTUS

Φτάσαμε και στο τέρμα του 2016. Μια χρονιά για το Supernatural άκρως επιτυχημένη, μια χρονιά που θα μείνει στην ιστορία κυρίως για την μεγάλη εμφάνιση του Θεού. Το 12×08 είναι και το τελευταίο για εφέτος και το Supernatural επιστρέφει τέλη Γενάρη. Η 12η σεζόν τα πήγε και αυτή περίφημα έως τώρα, με 8 εξαιρετικά επεισόδια και ένα mid season finale αντάξιο των προσδοκιών!

Για αρχή πρέπει να επισημάνουμε την εξαιρετική σκηνοθεσία του επεισοδίου. Ο Phil Scriccia έκανε εξαιρετική δουλειά και η σκηνή στο μοναστήρι όπου ο Σαμ και ο Ντιν ψάχνουν τον Εωσφόρο θυμίζει έντονα 1η σεζόν και… τρομακτικές ταινίες κινηματογράφου.

Ο Λούσιφερ λοιπόν ψάχνει το επόμενο δυνατό του δοχείο δίχως να τα καταφέρνει εύκολα. Ο Σαμ δεν θα πει ποτέ το “ναι” και ο Διάολος ψάχνει να κάνει το… κέφι του. Φτάνει λοιπόν στην κορυφή των ΗΠΑ. Φτάνει στον ίδιο τον Πλανητάρχη, τον οποίο πείθει να πει “I do“(βασικά είπε “I humbly accept your guidance“) και πλέον απολαμβάνει τις “δυνάμεις” του. Όμως τα πράγματα θα κυλήσουν πολύ καλύτερα απ’ ότι περίμενε ακόμα και ο ίδιος. Η… κρυφή μνηστή του Προέδρου της Αμερικής του εκμυστηρεύεται ότι θέλει να κάνει το παιδί του κάποια στιγμή και ο Λούσι έχει τις δικές του πονηρές ιδέες.

Έτσι ο Εωσφόρος αποφασίζει να δημιουργήσει ένα βδέλυγμα, ένα Νεφελίμ. Αποφασίζει να δημιουργήσει το ίδιο του το παιδί!! Όλοι οι άγγελοι το αντιλαμβάνονται και ο τρόμος επιστρέφει στον Παράδεισο. Ο φόβος όμως του Διαβόλου θα παραμένει πάντα ένας και έχει και επώνυμο. Winchesters! Οι ταπεινοί άνθρωποι που πάντα θα τον νικάνε

Ο Σαμ, ο Ντιν, ο Κας, ο Κράουλη και η Ροβίνα συνεργάζονται με έναν και μόνο σκοπό: Την εξόντωση του Εωσφόρου. Υπάρχει μόνο ένας τρόπος, όπως γνωρίζουμε από τα προηγούμενα επεισόδια, και αυτός δεν είναι άλλος από το να τον κλείσει η μάγισσα πίσω στο Κλουβί. Για να το καταφέρει όμως αυτό, ο Σατανάς πρέπει να είναι εκτός δοχείου. Και την λύση έρχονται να δώσουν οι Βρετανοί Άνθρωποι των Γραμμάτων.

Ενώ η… ομάδα τρόμου είναι στα χνάρια του Πλανητάρχη, οι άνθρωποι του Εωσφόρου τους εντοπίζουν και σαν από μηχανής Θεός έρχεται ο κ. Κέτς που πήρε την… αναπάντητη του Σαμ για να τους σώσει. Γνωρίζονται, χωρίς φυσικά ο Αρθούρος να πει όλη την αλήθεια, και τους μιλάει για μεγάλα όπλα που κατέχουν οι Άγγλοι. Εντυπωσιακό το μηχάνημα που σκοτώνει βρικόλακες, αλλά και το αυγό α λα Χάρι Πότερ που τους δίνει. Το συγκεκριμένο για να λειτουργήσει δεν χρειάζεται νερό, και διώχνει μακρυά από τα δοχεία τους, Αγγέλους και Δαίμονες.

Πλέον έχουν το όπλο για να νικήσουν τον Εωσφόρο, έχουν και τον τρόπο για να διεισδύσουν στον Πλανητάρχη λέγοντας όλη την αλήθεια στην ερωμένη του. Ο μεγάλος πόλεμος αρχίζει και πάλι. Θα καταφέρουν οι Winchesters να “κλειδώσουν” μια για πάντα τον Διάβολο εκεί που ανήκει; Θα φέρουν την ειρήνη στον κόσμο; Η μάχη ξεκινά…

Όλοι μαζί εναντίον του ίδιου του Σατανά!!! Ο Σαμ ενεργοποιεί το “αυγό” και ο Εωσφόρος ανήμπορος να αντιδράσει αναγκάζεται να βγει από το δοχείου του Πλανητάρχη. Ενώ το παλεύει, λέει στον Σαμ πως τίποτα δεν έχει τελειώσει. Η σύνδεση μεταξύ των δύο είναι και πάλι εμφανής. Τι θέλει να πει ο ίδιος; Η Ροβίνα κάνει το ξόρκι και ΜΠΑΜ ο Λούσιφερ “τελειώνει”. Φεύγει από το δοχείο του και ο Ντιν λέει ότι τον κλείσανε στο Κλουβί και πάλι. Ο Σαμ δείχνει θετικός από την μία στον αδερφό του, όμως κάτι φαίνεται να τον σταματά από την μεγάλη χαρά. Είναι ο Διάβολος ελεύθερος ή όχι;

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά (Νεφελίμ, ερωτηματικό για Εωσφόρο) ο Κράουλη δείχνει πιο δειλός από ποτέ και παίρνει την Ροβίνα και εξαφανίζονται αφήνοντας πίσω του τους υπόλοιπους τρεις. Ο Κας αναγκάζεται να φύγει με την μέλλουσα μαμά και οι Winchesters πρέπει να μείνουν πίσω για να σιγουρευτούν ότι ο Πρόεδρος των ΗΠΑ είναι στα συγκαλά του. Όμως οι άνθρωποι του Πλανητάρχη τους συλλαμβάνουν για απόπειρα δολοφονίας του Ομπάμα, εεε του Τραμπ, εεε αυτουνού εκεί πως τον λένε τελοσπάντων καταλάβατε. Εν τω μεταξύ η Κέλλυ δεν δέχεται να σκοτώσει το βδέλυγμα και φεύγει μακρυά από τον Κας.

Για μια ακόμη χρονιά ο Σαμ και ο Ντιν θα περάσουν τα Χριστούγεννα βάναυσα και καταραμένα. Γιατί το πεπρωμένο των Winchesters θα είναι πάντα πονεμένο. Και ο Κας και πάλι μακριά από την οικογένειά του, από τα μοναδικά πραγματικά αδέρφια που είχε ποτέ. Για μια ακόμη φορά δεν μπορεί να τους βοηθήσει και ο κόσμος χειροτερεύει χωρίς να μπορεί να κάνει τίποτα…

Ερωτήματα:

  1. Είναι ο Εωσφόρος ελεύθερος στη Γη ή επέστρεψε στην Κόλαση; Εγώ πάντως ποντάρω στο πρώτο.
  2. Γιατί τόσο δειλός ο Κράουλη; Γιατί; Άραγε θα βοηθήσει την κατάσταση;
  3. Μπορεί ο Κας να εντοπίσει τους Winchesters; Είναι άγγελος, άρα μπορεί. Έχει όμως πλέον τις δυνάμεις να το κάνει; Μήπως οι Σαμ και Ντιν είναι προστατευμένοι ακόμα στο να μην βρίσκονται από αγγέλους;
  4. Έρχεται νέο στόρι στο Supernatural με το Νεφελίμ! Τι δυνάμεις θα έχει; Θα είναι σίγουρα κακό; Μήπως όταν ο Εωσφόρος είπε “Δεν τελειώσε” εννοούσε ότι το Νεφελίμ θα τον βοηθήσει να επιστρέψει;
  5. Αν ούτε ο Κας μπορεί να ελευθερώσει τους Winchesters τότε ποιος μπορεί; Οι Βρετανοί Men of Letters ίσως;
  6. Ποιο το σχέδιο αλήθεια των Ανθρώπων των Γραμμάτων;
  7. Σε τι φυλακή πηγαίνουν οι Winchesters;
  8. Θα καταφύγει στην βοήθεια της Μαίρη ο Κας; Φαντάζομαι πως ναι…
  9. Τελικά ο Κας έχει δυνάμεις να μπορεί να επαναφέρει κάποιον όταν είναι νεκρός ή όχι; Νομίζω μια τρύπα στο σενάριο. Διορθώστε με αν κάτι μου διαφεύγει…
  10. Ο Εωσφόρος φαίνεται σιγά σιγά να παίρνει και πάλι τα πάνω του και δείχνει αγριεμένος, ειδικά στην τελευταία σκηνή. Ποιο το σχέδιο του αν είναι ακόμα ελεύθερος;
  11. Τι δυνάμεις θα έχει αυτό το “ιδιαίτερο” Νεφελίμ, το παιδί του Σατανά.
  12. Μην ξεχνάτε ότι έχουμε δει μόλις 8 επεισόδια από την νέα σεζόν. Έχει πολύ ψωμί το πράμα ακόμα και ποιος ξέρει τι θα δούμε. Θα είναι ο Νεφελίμ ο big bad της σεζόν; Πόσο γρήγορα θα μεγαλώσει και θα γεννηθεί; ΑΝ γεννηθεί εν τέλη…

Βαθμολογία επεισοδίου: 9/10

[poll id=”184″]

66 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

66 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Maxi
Maxi
9 December 2016 16:18

εκανα την μαλακια πριν δω το επεισοδιο να δω το επομενο τρειλερ! ειναι αληθεια αυτο που ειδαν τα ματακια μου? οποτεεε πηγε καλα το μιντ φιναλε???

Romar Moria
Romar Moria
9 December 2016 17:24

Meh για mid season finale το επεισοδιο ηταν μετριο να πω την αμαρτια μου.Δεν λεω ειχε τις στιγμες του.
Ο lucy αρχιζει να με κουραζει,καιρος να τον ξεπαστρεψουν μια και καλη.
Και το plot line με το παιδι του δεν μ’αρεσει καθολου.

Maxi
Maxi
9 December 2016 17:30
Reply to  Romar Moria

επεισοδιαρα ρεεεε (δεν κανω προσηλυτισμο απλα χαιρομαι) οσο για το παιδι ηλπιζα εκει στο τελος ο Σκετς (τον οποιο τον συμπαθησα με ενα διεστραμμενο τροπο) να την καθαρισει

Romar Moria
Romar Moria
9 December 2016 18:12
Reply to  Maxi

Και εγω αυτο περιμενα,τον αγγλο να σκασει μυτη και να την καθαρισει.
Μαλλον αυτο θα γινει στα επομενα επεισοδια οταν το μαθουν οι εγγλεζοι.
Και οντως ο Σκετς ειναι badass!!!

Maxi
Maxi
9 December 2016 18:30
Reply to  Romar Moria

ελπιζω να μην το γαμησουν οπως εχουν κανει παλαιοτερα. και μιλαω γενικα για την κατευθυνση που πηρε. μην παραγκονισουν τους αγγλους και τον Σκετς και βγαλουν σε δυο επεισοδια τα αδερφια απο την φυλακη. Πριζον μπρεικ μπιτςςς!

Maxi
Maxi
9 December 2016 17:25

Αν δεν ειναι αυτο επεισοδιαρα δεν ξερω τι ειναι. Φετος η σεζον ειχε τα καλα της και τα μετρια της αλλα δεν με εκανε να βαρεθω. Και το καλυτερο, ερχεται και κλεινει με ενα τετοιο επεισοδιο που ηταν στην κυριολεξια καλο στημμενο και κλιφινγκερ. Πρωτη φορα δεν υπαρχει κεντρικο θεμα (οπως στην πρωτη σεζον) οποτε δεν ξερεις τι να περιμενεις κι αυτο το κανει ακομα πιο πριζωτικο. Πραγματικα οτι καλυτερο ειχαν να δωσουν. Το λατρεψα απειρα! Γαμημενο χιατους ή οπως αλλιως λεγεσαι!

Eleni Linaki
Eleni Linaki
9 December 2016 18:33

Φοβερο επεισοδιο!!! Οι φατσες των αδελφων στο τελος ειναι ολα τα λεφτα! Την εχουν πατησει για τα καλα τωρα. Αντε να δουμε!

Joanna
Joanna
9 December 2016 19:45

Καλησπέρα σε όλους! Ελπίζω να περνάτε τέλειά! Χρόνια πολλά και στις Άννες σήμερά!
Πωωω δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα μου άρεσε πολύ το επεισόδιο!
Αρχικά, μου άρεσε πολύ το γεγονός ότι μετά από πολύ καιρό, είδαμε τον Κας να βοηθάει πραγματικά, και θυμηθήκαμε λίγο τις παλιές καλές μέρες οπού μπορούσε να κάνει τόσα πολλά!

Δεύτερον, μου άρεσε η ιδέα των σεναριογράφων ο Λουσι να γίνει πρόεδρος των ΗΠΑ. Δεν ξέρω βέβαια αν ήταν έμμεση αναφορά στον Τράμπ, αλλά σαν ιδέα ήταν πολύ καλή!

Τρίτον, είδαμε επιτέλους τον περιβόητο κύριο Κερτς ή κάπως έτσι τέλος πάντων. Οφείλω όμως να ομολογήσω πως εμφανίστηκε σαν “από μηχανής Θεός, ακριβώς την πιό κρίσιμη στιγμή και “έτυχε” να έχει μαζί του αυτό το κατά τα άλλα, τέλειο εμμμμ…. πράγμα 🙂 που μπορούσε να τραβήξει τον Διάβολο από το σώμα του προέδρου, χωρίς αυτός να πεθάνει.
Όσο και αν βοήθησε όμως, μην ξεχνάτε πως σκότωσε την Μάγδα και πως από ότι έχουν αφήσει να εννοηθεί ο τύπος είναι στυγνός δολοφόνος.

Όσο για την “μάχη” με τον Λούσι, ενθουσιάστηκα με το ότι ο Σαμ ήταν εκείνος που τελικά κατάφερε να τον νικήσει και μάλιστα, ο Σαμ είχε τηλεφωνήσει στον τύπο από τους ΑτΓ. Ο ηθοποιός που αυτή την φορά υποδύθηκε τον Λούσιφερ έκανε καλή δουλειά!

Ακόμα, να πώ οτι το φινάλε ήταν απλά τέλειο. Τα αδέλφια αντιμετωπίζουν ξανά τεράστια προβλήματα με τον νόμο, κάτι που είχαμε χρόνια να δούμε, και που πολλοί σχολίαζαν ως “τρύπα” στο όλο έργο. Τα βλέμματά τους στο τέλος ήταν πολύ παραστατικά, εξάλλου, κατηγορούνται για απόπειρα δολοφονίας του προέδρου της χώρας. Αν αυτό δεν είναι μπλέξιμο τότε δεν ξέρω τι είναι….

Εδώ όμως θα ρωτήσω κάτι που είχα ρωτήσει και παλιά. Βρε παιδιά, να σας πώ, μου φαίνεται ή φέτος ο Ντιν ουσιαστικά δεν συμμετέχει σε κάτι ιδιαίτερό? Ναι, είναι μάλλον σεζόν του Σαμ, αλλά σαν πολύ καινός μου φαίνεται ο ρόλος του, σαν να… πως να το πω, σαν να προσπαθεί ο ίδιος ο ηθοποιός να παίζει λιγότερο.

Τέλος, όσον αγορά το plot twist με το παιδί, σε πολλούς δεν άρεσε καθόλου. Εμένα δεν με πείραξε, εξάλλου δεν αρκούν μόνον οι ΑτΓ για κύρια ιστορία στην υπόλοιπη σεζόν…

Άντε Πάλι σας ζάλισα με τόσα που είπα….
Καλά μας Χριστούγεννα, και υπομονή!
Βαθμός: 8/10!! 🙂

Μαρία
Μαρία
9 December 2016 21:37
Reply to  Joanna

Και εγώ παρατήρησα αυτό που λες για τον Ντην. Είναι περισσότερο στο παρασκήνιο, αλλά δεν νομίζω να έχει να κάνει με τον ηθοποιό, ίσως εφέτος είναι χρονιά του Σαμ. Μού φαίνεται λογικό κάτι τέτοιο, μιας και μέχρι τώρα ασχολιόντουσαν με τον Λούσιφερ και ο Σαμ παραμένει το πραγματικό του δοχείο.

Joanna
Joanna
9 December 2016 21:55
Reply to  Μαρία

Ναι το ξέρω πως ο Σαμ μάλλον θα είναι ο κεντρικός χαρακτήρας της ιστορίας, όχι μόνον λόγω Λουσι αλλά και λόγω ΑτΓ . Αλλά ακόμα και όταν η ιστορία είχε ως κύριο πρόσωπο τον Ντιν (σεζον 9-11) Σαμ έπαιζε εξίσου συμαντικό ρόλο. Ενώ τώρα μου φαίνεται πως αυτό δεν συμβαίνει. Τέλος πάντων, αρκετά σε ζάλισα!

Μαρία
Μαρία
9 December 2016 22:32
Reply to  Joanna

Γιατί καλέ να με ζαλίσεις, μια χαρά συζήτηση έχουμε! 🙂
Δεν ξέρω, μπορεί να αλλάξει αυτό από την καινούρια χρονιά. Πάντως, (σπόιλερς) υπάρχει επεισόδιο με κεντρικό πρόσωπο τον Ντην, όπου κάτι θα πάθει και θα θυμίζει κάπως το Yellow Fever.

Joanna
Joanna
9 December 2016 22:39
Reply to  Μαρία

Xaxaxa θελω πολυ να το δω αυτο! Γενικα δεν με νοιαζει που δεν θα ειναι ο Ντιν κεντρικος χαρακτηρας φετος (I am a Samgirl!) Απλα νομιζω πως γενικα ο Ντιν ειναι λιγο απομακρος και οτι τα αδελφια, παρολο που δεν εχουν πια μυστικα και λοιπα, εχουν καπως πιο…. πως να το θεσω, επειφανιακη σχεση και δεν εχουν πολλες στιγμες μαζι.
Αλλα παλι μαλλον ειναι η ιδεα μου!! 🙂 🙂

Μαρία
Μαρία
9 December 2016 22:47
Reply to  Joanna

Κοίτα, αντικειμενικά, είναι σειρά του Σαμ, γιατί τα τελευταία τρία χρόνια κύριο ρόλο στην υπόθεση είχε ο Ντην εξαιτίας του σημαδιού. Όσον αφορά στη σχέση των αδερφών, νομίζω πως είναι καλύτερα από ποτέ. Πειράζουν ο ένας τον άλλον συνέχεια και το σημαντικότερο, όπως λες κι εσύ, δεν κρατούν μυστικά μεταξύ τους. Έχουμε να τους δούμε έτσι, από την τρίτη σεζόν.

Joanna
Joanna
9 December 2016 22:52
Reply to  Μαρία

Με αυτο συνφωνω απολυτα, καιρος ειναι ο Σαμ να παρει και παλι κεντρικο ρολο! Και πραγματι, το ειχαν πει και οι παραγογοι αυτο, πως κα φετος τα αγορια “θα ειναι στην ιδια σελιδα” δηλ θα δουλευουν καλα μαζι, χωρις μυστικα. Αυτο ειναι για μενα απλ απολαυση!! 🙂 🙂

Βά'ι'ος Τσιμητράς
Βά'ι'ος Τσιμητράς
9 December 2016 20:00

Τωρα παιδια ο lucifer εφυγε απο το σωμα του president και πηγε σε εκεινο που ειχε δωσει ο mr.kets στον sam και παγιδευτηκε η εφυγε γιατι να πω την αληθεια δεν ειδα να μπαινει μεσα σε εκεινο το “βαζακι”;;

Sawyer Orestis
10 December 2016 19:14

Απ’ ότι φαίνεται απλά έφυγε ο Λούσι..

ncis merlin like
ncis merlin like
9 December 2016 20:04

Πάρα πολύ καλό επεισόδιο!!! Το plot twist με το παιδί του Εωσφόρου ήταν άκρως αναπάντεχο και ευχάριστα! Γενικότερα, νομίζω ότι η φετινή σεζόν (μέχρι τώρα πάντα) έχει κάνει και δείξει πράγματα τα οποία δεν πιστεύω να περίμενε πολύς κόσμος. Μέχρι τώρα, έχει πάρει μία πιο “down-to-earth” προοπτική το όλο πράγμα (δεν ξέρω αν θα έχουμε κλιμάκωση, επειδή η άλλη η μαγδάλω αποφάσισε να κρατήσει το παιδί του Διαβόλου, εν γνώσει της αυτού του γεγονότος) και φαίνεται να αποδίδει καρπούς (pun unintended, but made anyway ¯_(ツ)_/¯)

Σε άλλα νέα, τώρα αρχίζει το focus στον Κας που έλεγαν οι παραγωγοί (λογικά μιλώντας, πάντα, από αυτά που είδαμε στο επεισόδιο, αλλά και το τρέιλερ). Το ότι θα αναγκαστεί ο Κας να σκοτώσει – όπως και να το κάνουμε – το ανήψι του, σε κάνει να αναρωτιέσαι πόσο θα κρατηθεί μέχρι να αγανακτήσει κι αυτός και να πει ότι ‘Ξέρετε, κάτι, κυρίες και κυρίοι; Δεν αντέχω άλλο. Έχω σκοτώσει τη μισή μου οικογένεια για βλακείες και τώρα θα αναγκαστώ να το ξανακάνω.’ Η γνώμη μου είναι ότι, όπως και να ‘χει. θα υπάρξει μεγάλη ανάπτυξη του χαρακτήρα του Castiel, γιατί ξαναέρχονται οι άγγελοι στο προσκήνιο και η αιώνια διαμάχη μεταξύ καλού-κακού στα πρόσωπα 2 αδελφών (αυτή τη φορά Castiel – Lucifer). Το έχω πει και θα το ξαναπώ: Κάτι μου λέει ότι θα είναι μία από τις καλύτερες σεζόν η 12η. Για να δούμε…

Μαρία
Μαρία
9 December 2016 22:02

Πολύ ωραίο επεισόδιο, με περισσότερη δράση από το προηγούμενο. Λογικά, ο Λούσιφερ θα πρέπει να κατέληξε ξανά στο κλουβί, από το οποίο τον απελευθέρωσαν, όχι στο κανονικό Κλουβί που βρίσκεται ο Μιχαήλ, σωστά;; Πάντως, είχε δεν είχε σχέδιο την ζημιά του την έκανε. Προβλέπω σύντομα να έχουν πρόβλημα με το νεφιλίμ, εφόσον η κοπέλα μέσα σε μία μέρα κατάλαβε πως είναι έγκυος. Ίσως το έμβρυο (και αφού γεννηθεί;) έχει το ρυθμό ανάπτυξης της Αμάρα ή της Έμμα.
Δεν ξέρω πως να χαρακτηρίσω τον κύριο Κετς. Από τη μία, είχαμε ακούσει πως είναι ψυχοπαθής και σκότωσε εν ψυχρώ την κοπέλα από το τέταρτο επεισόδιο και από την άλλη, συμπεριφέρθηκε καλά στα αδέρφια, καθόλου εχθρικά. Επίσης, είπε πως ακολουθεί μονάχα εντολές και έδωσε στον Σαμ και τον Ντην το μαγεμένο αβγό χωρίς να τού αποκαλύψουν τον λόγο για τον οποίο το ήθελαν. Βέβαια, είναι ακόμη νωρίς για να κρίνουμε, γιατί δεν τον έχουν διατάξει (ακόμη) να στραφεί ενάντιά τους, αλλά δεν μπορώ να πω πως τον αντιπάθησα, παρόλο που σκότωσε άδικα την κοπέλα.
Τώρα, θα πρέπει να περιμένουμε την αλλαγή του χρόνου για την συνέχεια…

ncis merlin like
ncis merlin like
9 December 2016 22:18
Reply to  Μαρία

Ωχ… Σ’αυτό δεν έχεις καθόλου άδικο. Αν μεγαλώσει έτσι το παιδί, την πατήσανε για τα καλά. Λέτε να κάνει ντου κι ο Jesse (ο Αντιχρίστος, δεν θυμάμαι από ποια σεζόν, που ότι πίστευε το έκανε πραγματικότητα) και να ‘χουμε δεν ξέρω κι εγώ τι; All bets are off…

Μαρία
Μαρία
9 December 2016 22:40

O Jesse ήταν στην πέμπτη σεζόν. Σαν παιδί ήταν καλό παρ’όλες τις δυνάμεις του και υποτίθεται πως πλέον θα ‘χει μεγαλώσει, αλλά αμφιβάλλω αν θα ξαναγυρίσει σαν χαρακτήρας. Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση θα ήταν αρκετά χρήσιμος.

ncis merlin like
ncis merlin like
9 December 2016 22:41
Reply to  Μαρία

Γι’αυτό το είπα.

Constantinos V.
Constantinos V.
10 December 2016 11:49
Reply to  Μαρία

Το ότι κατέληξε στο κλουβί δεν το ξέρουμε,το εργαλείο του Κετς έλεγε ότι διωχνουν εναν Άγγελο μέσα απτο δοχείο,για μένα κάπου αλλου πηγε και οχι στο Κλουβί,το βιβλίο των καταραμένων θα μπορουσε να τον έστελνε πάλι πίσω.Όσο για το νεφελίμ συμφωνώ,λογικά θα χει την εξέλιξη της Αμάρας…

Μαρία
Μαρία
10 December 2016 16:46

Κι εγώ αυτή ακριβώς την απορία έχω, γι’αυτό στο τέλος έβαλα τα ερωτηματικά. Εάν ήταν μόνο το αβγό, δε θα ήμουν μπερδεμένη, γιατί αυτό εξορκίζει ό,τι κυριεύει το δοχείο, αλλά εδώ συμμετείχε η Ροβένα με ξόρκι. Γιατί άλλο θα την ήθελαν μαζί τους, εκτός από το να στείλει τον Λούσιφερ ξανά στο κλουβί;

Constantinos V.
Constantinos V.
10 December 2016 17:17
Reply to  Μαρία

Αγνωστο,εχεις δικιο,αλλα το ξορκι της Ροβενα δεν ειχε να κανει με το να τον στειλει πισω μιας κ υπηρχε το αυγο,αλλα να τον σταματησει απτο να αντιδρασει καπως?Αλλωστε,δεν της εχω εμπιστοσυνη,που ξερω αν αυτο το ξορκι της τον εσωσε κ τον πηγε καπου αλλου?Τραβηγμενο μιας κ ηθελε να της κανει κακο αλλα με μια πονηρη μαγισσα ποτε δεν ξερεις.Γιατι φυγανε με τον Κραουλι στο τελος…ειναι αρκετα περιεργο

Amalia
10 December 2016 17:42

Χμ… Αυτο δεν το ειχα σκεφτεί. Να τα έχουν κανει πλακακια ο Κραουλι με τη μαμα του και να έστειλαν τον Λουσιφερ όχι στο Κλουβί αλλά κάπου αλλου για να τον έχουν του χεριου τους – ίσως σε εκεινο το κελι του περσινου mid-season finale. (Δεν ξερω καν αν υφισταται αυτο να μπορει καποιος να ελεγξει τον Λουσιφερ). Πάντως τη Ροβινα για αυτο το λογο την είχανε εκει, ο Σαμ θα χρησιμοποιούσε το αβγο για να εκδιωξει τον Λουσι από το δοχείο και η Ροβ θα τον έστελνε πίσω στο Κλουβί. Τωρα τι ακριβώς συνέβη θα το μαθουμε σε 1μιση μηνα…

Constantinos V.
Constantinos V.
10 December 2016 19:29
Reply to  Amalia

Σα χαρη που ανατιναξε τον αρραβωνιαστικο της να τον εστειλε καπου ετσι ωστε ο Κραουλη να τον κανει οτι θελει,δε νομιζω να του αρκει η επιστροφη στο κλουβι μετα απαυτα που του κανε ο Λουσιφερ.Θα γουσταρα αν γινοταν κατι τετοιο,και οι 2 εχουν στο αιμα τους το double cross

Μαρία
Μαρία
10 December 2016 23:33
Reply to  Amalia

Κι εγώ έχω την εντύπωση πως έστειλαν τον Λούσιφερ στο κλουβί που βρίσκεται στη Λίμπο. Από εκεί ελευθερώθηκε και λογικά εκεί θα κατέληξε. Το κανονικό Κλουβί είναι πολύ βαθιά και ανοίγει μονάχα με τις 66 σφραγίδες και το θάνατο της Λίλιθ ή με τα 4 δαχτυλίδια των Καβαλάρηδων. Κι οι δύο τρόποι είναι πια πρακτικά ανέφικτοι.

Μαρία
Μαρία
10 December 2016 23:26

Το αβγό υποτίθεται πως θα τον εξόρκιζε από το σώμα του Τζεφ και το έκανε. Μετά από αυτό είπε η Ροβένα το ξόρκι. Στο δεύτερο επεισόδιο είχε πει στον Κράουλι ότι θα μπορούσε να τον στείλει ξανά πίσω μόνο στην περίπτωση που ο Λούσιφερ δεν κυρίευε κάπιον.
Όσο για τη Ροβένα, όντως δεν είναι αξιόπιστη, αλλά δεν νομίζω πως πλέον θέλει να έχει την οποιαδήποτε σχέση με τον Λούσιφερ μετά τα όσα της έκανε. Στο τέλος, απλώς ο Κράουλι έφυγε γιατί έτσι τον συνέφερε, κλασική του συμπεριφορά, η μόνη διαφορά είναι πως αυτή τη φορά πήρε και τη μητέρα του μαζί.

Amalia
10 December 2016 00:29

Είχα χαμηλές προσδοκίες για το επεισόδιο, γιατι η περίληψη δεν μου είχε γεμίσει το μάτι. Όμως λίγο η χορταστική ερμηνεία του David Chisum ως Εωσφόρος (ας με συγχωρήσει ο Rick Springfield αλλα, παιδιά, ΕΤΣΙ παίζεται ο Εωσφόρος!! Μου θύμησε Pellegrino κι αυτό μόνο καλό μπορει να ειναι!) και λίγο η ανατροπάρα με το Νεφελιμ, το επεισόδιο μου άρεσε πολύ! Δεν το λες επικό, νταξει, αλλά το λες ένα αξιοπρεπέστατο mid-season finale που ανοιξε πάρα πολλές υποθέσεις για τη συνέχεια!

Λατρεψα επίσης τόσο τη σκηνοθεσία (όντως η σκηνή στην αρχιεπισκοπή ήταν πολύ creepy), αλλά περισσότερο το γράψιμο του επεισοδίου. Τελικά το “nepotism duo” μπορεί να γράψει και καλά επεισόδια, who knew? 😛 Μου άρεσε που δεν ήταν τέρμα σοβαρό επεισόδιο, κι είχε στιγμές που έσκαγες στο γέλιο (η σκηνή στο νεκροτομείο, η σουρεάλ φάση όταν σκάει μυτη ο Κετς με τον εκτοξευτη χειροβομβιδων, η αντιδραση του Κας και του Σαμ όταν ήρθε ο Κράουλι στο Καταφυγιο, η ανατίναξη του “μνηστήρα” της Ροβίνα, κλπ).

Έχω ένα μεγάλο κενό στο αν ο Εωσφόρος επεστρεψε στο Κλουβί. Οι Winchesters είπαν ναι, αλλά εγώ δεν το πιστεύω. Αποκλείεται να τελειωσε τόσο εύκολα η όλη φάση. Αν έχετε δίκιο και το Νεφελίμ μεγαλώσει γρηγορα όπως η Αμαρα (που κάτι τέτοιο διαφαίνεται), τότε σίγουρα δεν είναι η τελευταία φορα που βλέπουμε φέτος τον Λούσι! Και -fingers crossed- ίσως δουμε και Μιχαηλ;

Το μόνο που δεν μου πολυάρεσε στο επεισόδιο ήταν το τσαπατσούλικο τελευταίο δίλεπτο. Με το που εκδίωξαν τον Εωσφόρο από τον Πρόεδρο, έδιωξαν την Κέλι με τον Κας (για ποιο λόγο, δεν καταλαβα?) και τα αγόρια έμειναν πίσω. Μόνο και μόνο για να δώσουν ευκαιρία στους ομοσπονδιακούς να τους πιάσουν; Σεναριακή ευκολία μου φάνηκε αυτο παρα λογική εξέλιξη. Τεσπά, μικρό το κακό, αφου θα έχουμε Prison Break στο επόμενο επεισόδιο (?)

Διαβαζα πριν μια συνεντευξη του Robert Singer που έλεγε πως στο δευτερο μισο της σεζόν θα εισχωρήσουμε στην ιστορία με τους MoL, και θα τους βλεπουμε πιο συχνα. Κι εδώ πρέπει να σχολιάσω πόσο έξυπνα φαίνεται να διαχειρίζονται φέτος την εξέλιξη της σεζόν και τη διασπορά των αυτοτελών. Ξεκινήσαμε με δυο επεισόδια που εισηγαγαν την 1η κύρια ιστορία (τους ΑτΓ), μετά είχαμε 4 αυτοτελή (που εμπεριείχαν πινελιές κυριας ιστορίας), και κλεισαμε το mid-season με 2 επεισόδια της 2ης κυριας ιστορίας (τον Εωσφόρο). Υποθέτω στο 2ο μισό της σεζόν οι δυο ιστορίες θα σμίξουν κάποια στιγμή, και με κάποιο τρόπο θα δέσει και η Mary μέσα σε αυτές. (Το νοιώθω το αρθράκι με τις θεωρίες να παιρνει σχήμα μέσα στο μυαλό μου) Μακάρι να συνεχίσουν σε αυτό το ρυθμό και να μην κάνουν τα λάθη του Τζερεμι Καρβερ που στα 4 χρόνια που ήταν showrunner δεν καταφερε να μας δώσει σεζόν χωρίς κοιλιά…

Τα πρώτα δείγματα για τη σεζόν είναι πάρα πολύ καλά. Ανυπομονούμε για τη συνέχεια, που δυστυχως αργεί… 48 μέρες ακόμα… 🙁

Βαθμολογία από εμένα 8/10

Maxi
Maxi
10 December 2016 00:41
Reply to  Amalia

για μενα σεναριακη ευκολια-μαλακια, ονομασε το οπως θες, θα ναι να λυσουν το θεμα “φυλακιση” σε δυο επεισοδια, το θεμα “λουσι τζουνιορ” πριν καν αρχισει για να ανοιξουν καινουργια θεματα. Ποσο το μισω αυτο δεν περιγραφεται. Να σου ανοιγουν προοπτικες που ευτυχως καρα γουσταρεις και να σου κλεινουν αμεσως μετα την πορτα στην μαπα. Οπ, λυθηκε παιδια, παμε για αλλα

Amalia
10 December 2016 00:55
Reply to  Maxi

Λογικά το θέμα φυλάκιση θα επιλυθεί στο επόμενο επεισόδιο. Πόσο να κρατήσεις φυλακισμένους τους δυο πρωταγωνιστές σου; Δεν είμαστε Prison Break εδώ! 😛 Το θέμα με το Νεφελιμ πιστευω (και ελπίζω) θα μας πάει μεχρι το season finale. Νομίζω βρήκαμε τον Big Bad της σεζόν μας! 😉

Constantinos V.
Constantinos V.
10 December 2016 11:54
Reply to  Amalia

Αμαλία το βιβλίο των καταραμένων θα τον έστελνε στο κλουβί,αυτό το εργαλέιο του Κετσ πιστεύω απλά τον έβγαλε έξω απτο δοχείο ουσιαστικά χωρίς το δοχείο να πάθει κάτι.Αυτό και για τους ΒτΓ θέλοουν όντως συνεργασία ή παίζει κάτι άλλο?Θεωρητικά η μνήμη του προέδρου έσβησε και δε θυμάται τίποτα,ίσως είναι μια λύση να γλυτώσουν τα αδέρφια αλλιώς με τι τρόπο θα ” αθωοθούν ”?

Amalia
11 December 2016 00:39

Ναι το αβγο τον έβγαλε απο το δοχείο και η Ροβίνα ηταν εκεί για να τον στείλει πίσω στο Κλουβί (ή στο κελί που είχαν στησει στην Κόλαση). Είμαι πεπεισμένη όμως ότι κάτι δεν πήγε καλά. Θα δουμε στην πορεία.
Ο Κας ανεφερε ότι η μνήμη του Προέδρου έσβησε και δεν θα θυμάται τίποτα. Αρα δεν θα μπορει αυτος να επιβεβαιώσει την αθωότητα των Winchesters. Με άλλο τρόπο θα γλιτώσουν. Ο Κράουλι λογικά δεν θα εμπλακεί για να παει να τους τηλεμεταφέρει εύκολα από εκεί μέσα. Αρα πιστεύω ότι μάλλον θα παίξει συμμαχία του Κας με τους Βρετανούς των Γραμμάτων και με κάποιον τρόπο θα τους σώσουν εκείνοι.

Sawyer Orestis
10 December 2016 19:12
Reply to  Amalia

Μόνο γω δε ψήνομαι για Μιχαήλ;

Amalia
10 December 2016 19:47
Reply to  Sawyer Orestis

Ουτε εγω τον συμπαθησα ποτε σαν χαρακτηρα, αλλά θέλω να δειξει τι σκατα του συνέβη. Δλδ δεν θέλω απαραίτητα να επιστρέψει, ή να βγει έξω, απλά να δουμε τι παίχτηκε με Μιχαήλ και Άνταμ. Έτσι, για να μην υπάρχει αυτό το σεναριακό κενό που αιωρείται εδώ και τοσα χρόνια!

Eleni Linaki
Eleni Linaki
10 December 2016 20:58
Reply to  Amalia

Παίζει να το έχουν ξεχάσει και οι ίδιοι μου φαίνεται…

Sawyer Orestis
12 December 2016 11:20
Reply to  Amalia

Ε για 1 επεισόδιο καλά θα ναι. Μετά βαριέμαι 😛

Constantinos V.
Constantinos V.
10 December 2016 11:42

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.Αρχικά θα τονίσω το εξαιρετικό review του επεισοδίου που μάφησε ικανοποιημένο και με κάλυψε αρκετά και εν συνεχεια το mid-season finale ήταν εξαιρετικό μετά απτα 2 μέτρια σχετικά επεισόδια.Νομίζω όμως πως ακόμα έχουμε αμφιβολίες για τον ΚΑΚΟ της σεζόν είναι ο Εωσφόρος,οι Βρετανοί των Γραμμάτων ή το Νεφελίμ? Το σενάριο γίνεται πιο badass ,ποιος θα περίμενε να δηιουργήσουν τον σπόρο του Εωσφόρου στο φιναλε εκεί που ελπίζαμε στην τελική του εξόντωση ή στο ακριβως αντίθετο.Δεν τελείωσε του Εωσφόρου η δουλειά,το ” δεν τελειωσε ακομα ΣΑΜ ” και μόνο απαυτό σημαίνει ότι θα ξαναδούμε τον Διάβολο αργά ή γρήγορα.Όσο αφορά τους ΒΤΓ δεν ξέρω τι παίζει,ο Σαμ απτη μια ζητάει τη βοήθειά τους και απτην άλλη υπάρχουν αμβιφολίες για τη συνεργασία των δυο πλευρών.Στο κάτω κάτω,δεν πιστεύω ότι αυτό το εργαλείο έστειλε το Λούσιφερ πίσω στο κλουβί,αλλά απλά τον έβγαλε απτο δοχείο και τον πήγε ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ,άγνωστο το που,θεωρητικά θα το’κανε το βιβλίο των καταραμένων.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ο Crowley για μένα και ο Κας δεν εκαναν ΤΙΠΟΤΑ δραστικό στο επεισόδιο,θέλω τον παλιο καλο εαυτό και των δυο,εδω παρουσιάζονται σαν αδύναμοι,φτιάξτε λίγο κ.σεναριογράφοι,έχετε φτιάξει όλα τ’άλλα και ΝΑΙ ο ΣΑΜ τον έδιωξε(προσωρινά)όπως και έπρεπε,να ναι επιτέλους αυτός το κεντρικό πρόσωπο και όχι ο Dean που θα κάνει κάτι μεγάλο.Καιρό είχαν να πιάσει τα αδέρφια η αστυνομία,δίδυμο Κας-Μαίρη ενδιαφέρον φαίνεται πως θα εξελιχθεί είναι το θέμα,τι στο καλό επιτελους παιζει με τους Βρετανούς και το ερώτημα με τον Εωσφόρο παραμένει(όσο και για το Μιχαήλ-Ραφαήλ)

*** Το ΝΕΦΕΛΙΜ,άλλη ιστορία έρχεται και η συνέχεια αναμένεται εξαιρετικά επικινδυνη και ενδιαφέρον,μπορεί αυτό να επαναφέρει τον Εωσφόρο,υπάρχει τρόπος να σταματήσουν την Κέλυ εφόσον θέλει να το κρατήσει?Και εδώ με βάζει σε σκέψεις για το φινάλε της σεζόν,εφόσον δεν ειναι κανονικό παιδί(δε γεννιεται σε 9 μηνες γήινα όπως η Αμάρα μεγάλωσε γρήγορα)θα μπορούσα να σκεφτώ τη σεζόν να κλείνει με τη ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΦΕΛΙΜ πηγαίνοντας ολοταχώς για τη 13 season.

ΥΓ : Α ρε Λούσιφερ,αν και γκομενιάρης που ούτε εγώ στο’χα, έχεις τρομερό γούστο ρε φίλε….. 9,5/10

Sawyer Orestis
10 December 2016 19:10

Έχω την εντύπωση ότι αυτή η σεζόν θα μας προετοιμάσει το Νεφελίμ για την 13η ως Big Bad. Η αλήθεια είναι ότι έχουμε αρκετά μέτωπα αυτή τη στιγμή. Έτσι μέχρι να γεννηθεί, να μεγαλώσει κτλ ε φτάσαμε στην 13η. Οπότε η λογική λέει ότι απλά φέτος θα βλέπουμε τα σχέδια του Λούσι και τις δυνάμεις του Νέφελιμ

Constantinos V.
Constantinos V.
10 December 2016 19:15
Reply to  Sawyer Orestis

Ακριβως,αρα μαλλον θα βλεπουμε την προετοιμασια και οχι το ιδιο το νεφελιμ,εξαλλου εχουμε ΒτΓ και το Λουσιφερ που δεν το πιστευω οτι τελειωσαμε μαζι του τοσο ευκολα.

Dimitris St
Dimitris St
10 December 2016 18:21

Πάρα πολύ ωραίο το finale!!!
Μου άρεσε πάρα πολύ και μένα η σκηνοθεσία του επεισοδίου όπως είπατε,η ερμηνεία του David Chisum ως Πρόεδρος των ΗΠΑ/Εωσφόρος,η ανατροπή με το Νεφελίμ,η επιστροφή των ΑτΓ μέσω του Κετς και το cliffhanger με τη σύλληψη των αδερφών για απόπειρα δολοφονίας κατά του Προέδρου.

Όντως υπάρχει ένα ερωτηματικό για το εάν το ξόρκι της Rowena έστειλε πράγματι τον Λούσι πίσω στο Κλουβί,αλλά όπως και να χει η δημιουργία του Νεφελίμ και το “Δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμα” που είπε στον Σαμ,καθιστούν πολύ πιθανή την σύντομη επιστροφή του Σατανά στη σεζόν.Άλλωστε,οι παραγωγοί μίλησαν και για επιστροφή του Mark Pellegrino κάποια στιγμή αν δεν απατώμαι.

Η φυλάκιση τον αδερφών θα φέρει στο επίκεντρο Κας και Μαίρη και έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πώς θα τους σώσουν και τι ρόλο θα έχουν στη συνέχεια της σεζόν οι Βρετανοί ΑτΓ,τους οποίους θα βλέπουμε πολύ περισσότερο από εδώ και πέρα.Επίσης,Κράουλι και Ροβένα φαίνεται να τα βρίσκουν μεταξύ τους,με ότι αυτό συνεπάγεται για τη συνέχεια.

Περιμένω με πολύ αγωνία να δούμε πως θα χρησιμοποιήσουν οι παραγωγοί το Νεφελίμ.Ίσως μεγαλώσει,αν γεννηθεί,και λειτουργήσει σαν δοχείο για τον Λούσι ή τον βοηθήσει να βγει από το Κλουβί(εφόσον έχει όντως φυλακιστεί ξανά).Πάντως,έχει μεγάλη προοπτική σαν στόρι και αν το χειριστούν σωστά μπορεί να είναι και από τους καλύτερους Big Bad που έχουμε δει.

Η αναμονή μέχρι το mid-season premiere είναι πολύ μεγάλη.Άντε να περάσει τώρα 1,5 μήνας περίπου.Καταραμένο hiatus 🙁

Andreas Goudelis
Andreas Goudelis
10 December 2016 18:42

Συμφωνώ ότι το παιδί ο λουσι δεν τελείωσε ακόμα φάνηκε από το βλέμμα του Σαμ σορρυ που δεν θυμάμαι αλλά δεν έχουνε συναντήσει ακομα ένα διαβολοπαιδι τότε στην αποκάλυψη? Η δεν ήταν το ίδιο
Λογικά οι δυνάμεις του κας είναι περιορισμένες λόγω του ότι η χάρη του ήταν σχετικά συρρικνωμενη συμφωνώ με το σενάριο σου και θα το εμπλουτισω ως ότι θα τους βοηθήσει ο κ.κετς να εμπλέξουν θα ενώσουν τις δυνάμεις εναντίων λουσι και υιού και θα έχει και η μαμά κάποιο ρόλο άμεσα στο στόρι

Sawyer Orestis
10 December 2016 19:03

Ναι είχαμε δει στην 5η σεζόν αλλά εκείνος δεν ήταν ο γιος του Εωσφόρου. Ήταν γιος δαίμονα με μάνα άνθρωπο. Αυτό το (νέο) παιδί θα είναι κάτι πολύ χειρότερο όπως φαίνεται. Τσέκαρε εδώ περισσότερα για ενημέρωση http://supernaturalgreece.gr/supernatural-plasmata-cambions-antichrist/

Andreas Goudelis
Andreas Goudelis
10 December 2016 19:13
Reply to  Sawyer Orestis

Σίγουρα θα είναι χειρότερο γιατί θα έχει την καθοδήγηση του ίδιου του πατέρα του έχεις δίκιο για το παιδι νόμιζα ότι ήταν Τ λουσι έχει περάσει καιρός από την 5η σεζόν ευχαριστω πάντως και ελπίζω να γίνει badass κακός γιατί να πω την αλήθεια μου μετά από την ίδια την αδερφή του Θεού δεν πίστευα ότι μπορεί να υπάρξει κακός που να μπορεί να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες

Eleni Linaki
Eleni Linaki
10 December 2016 19:11

Να πω και εγώ τη γνώμη μου….Φοβερό επεισόδιο!
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕΝΤΟΝΙ:
Λούσιφερ-Νέφελιμ: Βρίσκω ωραία και εμπνευσμένη την ιδέα με το Νέφελιμ και εάν αυτό γεννηθεί και πέσει στα χεριά του Εωσφόρου αναρωτιέμαι πως θα του φερθεί.Ο Λου πλέον δεν είναι ενας badass άγγελος αλλά ένα θυμωμένο παιδάκι που χαλά τα πράγματα του πάτερα του για να του τραβήξει την προσοχή. Δεν θα με εξέπληττε αν τον βλέπαμε να βγάζει όλα τα απωθημένα που έχει από τον Θεό στο κακόμοιρο το Νεφελιμακι εκτός και αν γίνει κάνας στοργικός πατέρας το αντίθετο του δικού του πατέρα και προσπαθήσει να προστατέψει το παιδί του με το να καταστρέψει τον κόσμο.
Για να τελειώσω με το θέμα του Εωσφόρου πιστεύω οτι δε γύρισε στο Κλουβί και πως ο Σαμ το αντιλήφθηκε αυτό και δεν είπε τίποτα στον Ντιν για λόγο που δε μπορώ να φανταστώ.
Σαμ-Ντιν: Να δω πως θα αποδράσουν από εκεί που θα τους χώσουν. Αυτή τη φορά τη πάτησαν για τα καλά και μάλιστα από ανθρώπους. Οι εκφράσεις τους στο τέλος δείχνουν οτι αντιλαμβάνονται πως έμπλεξαν πολύ άσχημα. Τόσα χρόνια έμαθαν πως να παίρνουν τα μέτρα τους ενάντια σε υπερφυσικά πλάσματα και μάλλον έχουν ξεχάσει το πόσο ικανοί ειναι οι υπόλοιποι άνθρωποι να πιάνουν άλλους ανθρώπους.
Κας: Είμαι περίεργη να δω τι θα κάνει. Μπορεί να στραφεί στον Κράουλι και τη Ροβένα για βοήθεια σχετικά με το Νέφελιμ η να προσπαθήσει να βρει άλλους αγγέλους και παράλληλα να βρει τα αδέλφια.
Ροβενα-Κραουλι: Αυτοί οι δυο στο τέλος θα τα βρούνε με κάποιο σαδιστικό αιματηρό τρόπο και θα γίνουν φοβερό δίδυμο!

ΤΕΛΟΣ ΣΕΝΤΟΝΙΟΥ!

Μπορεί κάποιος να μου πει σε τι αναφέρεται το nepotism duo? Ευχαριστώ!

ncis merlin like
ncis merlin like
10 December 2016 20:40
Reply to  Eleni Linaki

To Nepotism Duo αναφέρεται στο δίδυμο των σεναριογράφων Brad Buckner και Eugenie Ross-Leming (ούτε ‘γω το ‘ξερα, το έψαξα). Αυτοί είναι που έγραψαν και το επεισόδιο.

Eleni Linaki
Eleni Linaki
10 December 2016 20:57

Αυτό το βρήκα και εγώ αλλά δεν κατάλαβα γιατί τους αποκαλούν έτσι

ncis merlin like
ncis merlin like
10 December 2016 21:01
Reply to  Eleni Linaki

Λένε ότι όταν εμπλέκονται αυτοί οι δύο δεν είναι και πολύ καλά τα επεισόδια. Προσωπικά, δεν μπορώ να σου πω αν ισχύει αυτό, γιατί δεν κοιτάω ποιος γράφει τι XD

Eleni Linaki
Eleni Linaki
10 December 2016 21:26

Ούτε εγώ το κοιτάω αλλά ο όρος μου τράβηξε τη προσοχή! Σε ευχαριστώ!

ncis merlin like
ncis merlin like
10 December 2016 21:27
Reply to  Eleni Linaki

Τίποτα! ;D 😀

Amalia
11 December 2016 00:30
Reply to  Eleni Linaki

Νεποτισμός ειναι η παραχώρηση θέσεων και αξιωμάτων σε συγγενείς και φίλους (στα ελληνικά οικογενειοκρατία). Η Eugenie Ross Lemming του εν λόγω σεναριακού διδύμου είναι η συζυγος του εκτελεστικού παραγωγού Robert Singer και πάει πακετάκι με τον επι χρόνια συνεργάτη της Brad Buckner. Εδώ μέσα ένα άλλο παιδί (δεν θυμάμαι ποιον ας με συγχωρέσει) αρχισε να τους αποκαλει nepotism duo ειρωνικά και μου κόλλησε και το λεω κι εγω! 🙂

Το nepotism duo λοιπόν είναι διαβόητο οτι δεν γράφει και τα καλύτερα επεισόδια, γιαυτο και μου έκανε εντυπωση το πόσο καλογραμμένο ήταν αυτο.

Eleni Linaki
Eleni Linaki
11 December 2016 01:03
Reply to  Amalia

Μάλιστα. Έκανε φοβερή δουλειά το nepotism duo έχω να πω!

Angelous
Angelous
11 December 2016 15:24
Reply to  Amalia

Παρόν!! Το παιδί που το είπε χα χα

Amalia
11 December 2016 17:07
Reply to  Angelous

Α γεια σου ρε παιδι! 🙂

Joanna
Joanna
11 December 2016 11:15

Καλημέρα παιδιά! Όπως πάντα πολύ καλό ριβιού μπράβο! Πάντως θα άθελα να πω κάτι το οποίο είδα και με στεναχώρησε πολύ. Μπορεί σε εμάς γενικά το επεισόδιο να άρεσε, αλλά καθόμουν και διάβαζα μηνύματα των οπαδών της σειράς, τα οποία γράφονταν στην επίσημη σελίδα στο facebook (Supernatural)

Διάβασα καμιά 50αρια τουλάχιστον, και η πλειονότητα των σχολείων αυτών ήταν…. Αιχμηρά. Δεν τους άρεσε το επεισόδιο, και γενικά το οτι ο Λούσι δεν είχε κανένα σχέδιο, και πάρα πολλοί έλεγαν πως οι j2 πλέον απλά “χαραμίζονται”. Τα γράφω αυτά γιατί σκέφτομαι μήπως όντως εγώ απο την αγάπη μου στην σειρά δεν μπορώ να δω αντικειμενικά κάποια πράγματα.
Ελπίζω απλά να μην είναι όντως αυτή η γνώμη των περισσότερων αμερικανών τελεθεατών της σειράς…

maria papadopoulou
maria papadopoulou
11 December 2016 14:10

Πολύ καλό επεισόδιο για mid season finale, μας άφησε με αρκετά ερωτήματα για το αν θα επιστρέψει ο Lucifer και τι ρόλο θα παίξει το παιδί του Εωσφόρου απο δω και πέρα. Αγαπημένη σκηνή του επεισοδίου η εμφάνιση του κ. Κέτς είχε πολύ στυλ η όλη φάση. Περιμένω το επόμενο επεισόδιο πως θα συνεργαστούν ο Cas με τη Mary για να σώσουν τα αδέρφια και εν τέλει ποιος θα είναι ο πραγματικός ρόλος μέχρι το τέλος της σεζόν των βρετανών ανθρώπων των γραμμάτων ?

SavvinaVvi
SavvinaVvi
11 December 2016 20:35

Τρομερη, απλα τρομερη η σκηνη στην αρχη που ο αρχιεπισκοπος περπαταει και οι σταυροι γυριζουν αναποδα…. ανατριχιλα!!
Πολυ καλο επεισοδιο.. και με comic relief οπου χρειαζοταν (η σκηνη της Ροβενα που λεει ”this is the sweetest thing you’ve ever done for me” ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ ειναι απλα θεικη xD)

Οσον αφορα τα ερωτηματα..:
4. Να πω την αληθεια, μου εκανε εντυπωση η αντιδραση τους για το Νεφελιμ…. εχουμε ξαναδει στη σειρα, το οποιο απλα ζουσε κρυμμενο και χωρις κανενα προβλημα…. δεν ξερω βεβαια αν εχει σημασια που εδω θα ειναι Νεφελιμ απο αρχαγγελο. Και για να πω την αληθεια, οταν η τυπισα του ειπε οτι θελει γιο, με το βλεμμα που πηρε ο Λουσιφερ (που ΝΑΙ, αυτος ηταν πιο απολαυστικος απο τον Rick!!) εγω σκεφτηκα μηπως θυμηθηκε το αλλο αγορακι…. αλλα μου φαινεται αυτον και τον Ανταμ μονο εμεις τους θυμομαστε πια 😛

6. Αυτο αληθεια ειναι ενα μυστηριο….. και αυτος ο Κετς ακομα περισσοτερο….. εμενα παντως μου εχει κολλησει οτι δεν ηταν τιποτα τυχαιο απο μερους τους. Ενω ξερουμε οτι τους παρακολουθει καιρο τωρα, αυτος ειπε ”I’m a good dog, I come when called” και γενικα δεν μου φανηκε πολυ ειλικρινης….
Επισης ποσο τυχαιο μπορει να ηταν, πως ενω τους ελεγε οτι οι Βρετανοι εχουν εξελιξει διαφορα οπλα και μπλα μπλα, μολις το ΔΕΥΤΕΡΟ οπλο που τους εδειξε ηταν ακριβως αυτο που χρειαζονταν;;; Και τους το εδωσε ετσι απλα χωρις να ζητησει καν να παρει μερος στην ”αποστολη”;;;;; Κατι μου λεει οτι οι MoL θελουν τα αδερφια ακριβως εκει που βρισκονται…… γιατι ομως;; Και πως θα τους δουμε στη συνεχεια;;

9. Δε νομιζω να εχει αυτη τη δυναμη πλεον….. γιατι να την εχει; Αν λες για τον Προεδρο, νομιζω ηταν απλα λιποθυμος, δεν τον επανεφερε απο τους νεκρους..

Υ.σ. Ποσο μου ειχε λειψει αυτο το κουταβι που ακουει στο ονομα Καστιελ…..μα ποσο! Απολαυστικες οι σκηνες του και σε αυτο αλλα και στο 7ο επεισοδιο, μ’αρεσει που εχει επιστρεψει η κωμικοτητα στον χαρακτηρα του!

Sawyer Orestis
12 December 2016 11:26
Reply to  SavvinaVvi

4) Ο Τζες δεν ήταν γιος του. Δεν είχε κάποια σχέση μαζί του, ήταν γιος δαίμονα με άνθρωπο. Τώρα για πρώτη φορά έχει 100% δικό του γιο (ή κόρη ποιος ξερει)

6) Εμένα πάλι κάτι μου λέει ότι ο Κετς θα τους βοηθήσει να αποδράσουν, ίδωμεν…

9) Γιατί να μην την έχει; Όχι δεν εννοώ για τον Πρόεδρο ήταν περισσότερο γενική η ερώτηση.

SavvinaVvi
SavvinaVvi
12 December 2016 15:54
Reply to  Sawyer Orestis

6. Ρε δε ξερω, μου χει κατσει πολυ στραβα αυτος. Ειδικα μετα τη Μαγδα, ολο προσπαθω να σβησω αυτη τη σκηνη απο τη μνημη μου και δε με αφηνουν 🙁

9. Γιατι η χαρη του ειναι κουτσουρεμενη…. ουτε να τηλεμεταφερθει μπορει…. το να επαναφερει καποιον απο τους νεκρους χρειαζεται να εχει καποια δυναμη, ο Κας δεν εχει ουτε λιγη δυναμη να βοηθησει σε εναν καβγα…. που ειναι οι παλιες καλες εποχες που εμπαινε στη μεση και τελειωνε τον καβγα σε δυο λεπτα :/ Τωρα τρωει ξυλο αβερτα :/

Sawyer Orestis
16 December 2016 20:46
Reply to  SavvinaVvi

Ποια Μάγδα ωρέ;

Να τηλεμεταφερθεί δεν μπορεί κανένας άγγελος πλην Λούσι. Αφού χάσαν τα φτερά τους στο τέλος της 8ης. Τώρα για τις δυνάμεις του συμφωνώ. Ένα μέρος της Χάρης του χρησιμοποιήθηκε στο τελετουργικό του Μέτατρον. Αλλά και πάλι. τον δείχνουν αδύναμο ρε φίλε και δεν είναι ωραίο. Μαρέσει που είπαν ότι θα τον δούμε όπως στην 4η. Μέχρι στιγμής αρχίδια. Ευελπιστώ σε δυναμική συνέχεια στον χαρακτήρα όμως στην 12η

SavvinaVvi
SavvinaVvi
17 December 2016 18:27
Reply to  Sawyer Orestis

Η κοπελιτσα με τις ψυχικες δυναμεις που σκοτωσε ο ηλιθιος -.-

Δυστυχως δε νομιζω να το δουμε…. ο Κας της 4ης σε full angel mode δυσκολα θα γυρισει πισω, τζαμπα αυτα που μας εταζαν… 🙁

Ionlydas
Ionlydas
13 December 2016 01:12

Αξιοπρεπέστατο mid season ….με πολλά ερωτηματικά να μπαίνουν πάλι και με απρόσμενη εξέλιξη εγκυμοσύνης Νεφελίμ !!!!! Για να δούμε λοιπόν…
Top σκηνή το μακελειό στη Αρχιεπισκοπή …πολύ classic supernatural μου έκανε….
Τωρα σεναριακά λιγο ξενέρωσα με τη φάση πρόεδρος των ΗΠΑ ……πολιτειακές φυλακές κλπ κλπ braking bad και prison brake …
Χάθηκα λίγο…..
Αυτό που μου άρεσει πολύ είναι οι σκηνές που είναι όλοι μαζί και συνεργάζονται!!!!…. όλα τα λεφτά …..
Εντύπωση τέλος μου προκαλεί ο Κας ρε παιδί μου ….τόσο αδύναμος είναι? … …. δηλαδή μια μνήμη σβήνει και αυτό !! εκατό φάσεις γίνανε και αυτός χαζεύει …. Δηλαδή αν δεν ερχόταν ο Άγγλος MoL τί;;;
Καλά Κράουλι την έκανε κατευθείαν κλασικός …..
Τέλος πιστεύω οτι ο Λούσι δεν γύρισε στο κλουβί …αυτό που είπε οτι δεν τελειώσαμε με βάζει σε σκέψη …. εκτός κι αν αναφέρεται στο Νεφελίμ αλλα και αυτό σε πόσο χρόνο θα γεννηθεί και πως θα μεγαλώνει !!!!
Εκτός κι αν πηγαίνει με ρυθμούς Αμάρα…!!!!
Αναμένουμε λοιπόν!!!!

iwanna katri
iwanna katri
14 December 2016 22:19

Ίσως λιγάκι άκυρο, αλλά λέτε τελικά ο Λούσι να εισχωρήσει πάλι μέσα στον Σαμ? Πάντως δεν θα ήταν απίθανο. Θα μπορούσαν με αυτόν τον τρόπο να συνδυάσουν σχεδόν όλα, την επιστροφή της Μαιρης, τον Λουσι και τους ΑτΓ.
Μην ξεχνάμε οτι πολλά σημάδια αυτό δείχνουν. Ποιος μας λέει ότι δεν θα προσπαθήσει ο Εωσφόρος να πείσει τη Μαιρη να πει “ναι” (Γιατί λογικά θα μπορούσε και εκείνη να είναι ένα δοχείο όπως και ο Τζον ήταν για τον Μιχαηλ), και ο Σαμ αποφασίζει να πει εκεινος το “ναι” για να την προστατέψει ή θα αποφασίσουν ως σχέδιο να βρει ξανά τις δυνάμεις του ο Σαμ ώστε να δεχτεί τον Λουσι και να τον παγιδέψουν στο κλουβι. Έπειτα οι ΑτΓ θα προσπαθούσαν να εξοντώσουν τον Σαμ καθώς σκοτώνουν οτιδήποτε κακό υπάρχει.

Σοφια Π.
Σοφια Π.
10 February 2017 22:59

ασχετο, αλλα ο παπας με την κοκκινη στολη στην αρχη του επεισοδιου, δεν ειχε παιξει μαζι με τον misha collins στο divine οπου εκανε παλι τον παπα; Τον κοιταγα, τον ξανακοιταγα και ημουν σε μια φαση “κατι μου θυμιζεις εσυ μαν μου”

Amalia
11 February 2017 00:22
Reply to  Σοφια Π.

Αν λες αυτόν που έκανε τον Deacon Jim, όχι. Τον έψαξα στο imdb. Λέγεται Allen Sawkins, και εντελώς συμπτωματικά είχε παίξει στο Mother’s Little Helper της 9ης σεζον!
Ο Αρχιεπισκοπος που λες εσυ ονομαζεται Michael Querin.

Σοφια Π.
Σοφια Π.
11 February 2017 12:02
Reply to  Amalia

αα οχι, εε; κριμα 😛 μοιαζανε παντως παρα πολυ

Latest

More Articles Like This

Φτάσαμε και στο τέρμα του 2016. Μια χρονιά για το Supernatural άκρως επιτυχημένη, μια χρονιά που θα μείνει στην ιστορία κυρίως για την μεγάλη εμφάνιση του Θεού. Το 12x08 είναι και το τελευταίο για εφέτος και το Supernatural επιστρέφει τέλη Γενάρη. Η 12η σεζόν τα πήγε και αυτή περίφημα έως τώρα, με 8 εξαιρετικά επεισόδια και ένα mid season finale αντάξιο των προσδοκιών!Review - Supernatural - 12x08 - LOTUS
66
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x