Review – Supernatural 9×21 – King Of The Damned

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

abaddon

Review για το 21ο επεισόδιο της 9ης σεζόν – 9×21:ΑΝΑΣΑ! Επιτέλους επιστρέφουμε σε μεγάλα επεισόδια, σε επεισόδια που χρειαζόμαστε λίγο πολύ όλοι μας. Τέλος στα (κακά φετινά) αυτοτελή και μένουν μόλις 2 επεισόδια για το τέλος της 9ης σεζόν. Ήδη ο ένας μεγάλος κακός της σεζόν έφυγε από τη μέση, και μένει να δούμε τον πόλεμο μεταξύ των αγγέλων.

ANGELS

interrogation sam and dean

O Καστιήλ έχει φτιάξει ένα (ας το πούμε) “καταφύγιο”. Ο στρατός του τον αποκαλεί διοικητή και αρχηγό και όλοι μαζί προσπαθούν να εντοπίσουν τον Μέτατρον και τα σχέδιά του. Εν τω μεταξύ η “αρμάδα” του Κας αιχμαλωτίζει έναν από τους στρατιώτες του Μέτατρον και προσπαθούν μάταια να του αποσπάσουν πληροφορίες. Μέχρι που κάνουν την εμφάνισή τους οι Winchesters…

castiel

Τα αδέρφια ανακρίνουν τον άγγελο με… χιουμοριστικό τρόπο. Προσπαθούν να τον πείσουν ότι λέει ψέματα στο ότι ήταν με τον Μέτατρον. Ο ίδιος είναι αρκετά αφελής και δίνει σημαντικές πληροφορίες. Οι Πύλες του Παραδείσου, όπως ήδη γνωρίζουμε, είναι κλειστές. Ο Μέτατρον έχει μια μόνο Πόρτα, με την οποία μπορεί κάποιος να πηγαινοέρχεται στον Παράδεισο. Αυτή η Πόρτα όμως είναι κινούμενη, άρα και αδύνατο να την βρει κάποιος αν δεν ξέρει την τοποθεσία της στον σωστό χρόνο.

gadreel castiel

O Κάστιελ πιστεύει ότι ο Γκαντριήλ δεν είναι κακός. Απλά ακολουθεί εντολές και είναι χαμένος μετά τη φυγή του Πατέρα τους. Συναντιέται μαζί του και του ζητά να μην γίνει αυτός ο πόλεμος μεταξύ των αγγέλων. Να δίνει αναφορές στον Κας σχετικά με το που βρίσκεται και το σχεδιάζει ο Μέτατρον ώστε να τον “ρίξει” από την καρέκλα του θρόνου. Μένει να δούμε αν ο Γκαντριήλ τον ακούσει ή όχι…

DEMONS

time travel

Η Άμπαντον δείχνει πλέον να φοβάται πολύ την Πρώτη Λεπίδα και έχει σχέδιο να εξοντώσει τους Winchesters. Ταξιδεύει πίσω στον χρόνο και απαγάγει την γιο του Κράουλη. Τον πηγαίνει στον πατέρα του και τον απειλεί ότι θα τον σκοτώσει εάν δεν παγιδεύσει τους Winchesters.

gavin

O Gavin αρνείται να πιστέψει ότι ο Κράουλη είναι ο Βασιλιάς της Κολάσεως. Θέλει να γυρίσει πίσω στο χρόνο, στην πατρίδα του όπου θα ταξιδέψει με ένα πλοίο για νέες αποικίες. Ο Κράουλη γνωρίζει ότι αυτό το πλοίο βυθίζεται και πεθαίνουν όλοι όσοι βρίσκονται πάνω σε αυτό, και προσπαθεί να τον αποτρέψει από το να φύγει. Τελικά δεν τον πηγαίνει πίσω στο σπίτι του αλλά τον αφήνει στον 21ο αιώνα. Οι Winchesters τον προειδοποιούν ότι το παρελθόν ΔΕΝ πρέπει να αλλάξει!

hellhound

Τα αδέρφια δέχονται τηλεφώνημα από τον Κράουλη, ο οποίος υπό την απειλή της Άμπαντον τους λέει την τοποθεσία της Πρώτης Λεπίδας αλλά προειδοποιεί τον Ντιν για την Βασίλισσα της Κολάσεως. Λέει ψέματα στον Σάμμυ για να τον σώσει από τα χέρια της και η τελική μάχη ξεκινά…

Dean beats Abaddon

H Άμπαντον χτυπάει και “κολλάει” στον τοίχο τον Ντιν. Το Σημάδι του Κάιν παίρνει φωτιά!mark of cain burns

O Ντιν έχει τρομερή δύναμη και καταφέρνει και αντιστέκεται στην Άμπαντον! Με το μυαλό του φέρνει στο χέρι του την Λεπίδα και δολοφονεί άγρια την Βασίλισσα της Κολάσεως!!! ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ JENSEN!!!

abaddon dies

Τέλος η Άμπαντον με τον Ντιν να έχει χάσει τον έλεγχο για μια ακόμη φορά και να τον συνεφέρει ο Σαμ. Αφήνουν τον Κράουλη να ζήσει μιας και τους βοήθησε και φεύγουν για μια φοβερή σκηνή τέλους…

dean says no

O Σαμ βλέπει και κατανοεί ότι ο αδερφός του πλέον έχει αλλάξει. Το Σημάδι και η Λεπίδα του Κάιν τον αλλάζουν σε κάτι. Του προτείνει να κλειδώσουν σε ασφαλές μέρος την Λεπίδα, αλλά ο Ντιν αρνείται.

  1. Τι είναι αυτό που θέλει ο Ντιν;
  2. Γιατί τον επηρεάζει τόσο η Λεπίδα;
  3. Γιατί μπόρεσε και αντιστάθηκε στην Άμπαντον;
  4. Πως με το μυαλό του άρπαξε την Λεπίδα;
  5. Μήπως κάτι δαιμονικό δημιουργείται μέσα του;
  6. Άλλαξε τον παρελθόν; Κι αν ναι ποιες οι συνέπειες;

Βαθμολογία επεισοδίου: 9,5/10

[yop_poll id=”6″]

57 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

57 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
mpampis
mpampis
7 May 2014 15:31

epitelous ena kalo episodeio

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
7 May 2014 16:23

Ντάξειι!! Τι επεισοδιάρα ήταν αυτήηη;;;
Από την αρχή φαινόταν πολύ “δυνατό” επεισόδιο!
Ο Κας έχει το δικό του καταφύγιο και το δικό του σχέδιο για τον Μέτατρον. Δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να εμπιστευτεί τον Γκαντριήλ όμως. Μακάρι να βγει σε καλό όλο αυτό.
Το μόνο που βλέπω να μην καταλήγει σε καλό είναι ο Ντιν. Αφού σκότωσε την Άμπαντον είδαμε πόση δύναμη του δίνει η First Blade! Πολύ φοβάμαι ότι στα επόμενα δύο επεισόδια θα δούμε την Dark side του Dean!

pepe
pepe
7 May 2014 18:19

Για έμενα δεν ήταν επεισοδιαρα. Ήταν πολύ μέτριο για επεισόδιο κρίσιμο που οδηγεί στα τελευταία. Δεν μου άρεσε το όλο στόρι με τον γιο του κραουλι που έδειχνε για έμενα υπερβολικά πολλές σκηνές, δεν μου άρεσε το όλο σκηνικό με το γκαντριελ μου φάνηκε σαν να το τρέχανε (δηλαδή θα ήθελα να βρισκοντουσαν ο καστιελ με τον γκαντριελ τουλάχιστον και σε άλλα δυο επεισοδια πιο πριν και να μιλανε) και τρίτον δεν μου άρεσε η σκηνη με την στιγμη θανάτου της Αμπαντον. Το ολο εφφε που ηταν σηκωμένη ήταν πολύ κακοφτιαγμενο. Τέλος νομίζω το έχουν παρακανει με την ολη φαση” Ειμαι ο Ντιν ειμαι Ο μεγαλύτερος Και δολοφονιεστερος που πρεπει να προστατεψει τον μικρο 30-φευγα αδελφο μου.” Anyway ας δουμε τι θα προκυψει

Olga Ristani
Olga Ristani
7 May 2014 19:07

ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ,ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΟΛΩΝ ΑΝΤΑΞΙΕΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΙ ΑΓΑΠΗΣΕΙ…ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ,ΕΛΠΙΖΩ, ΑΜΕΣΑ…

Sofia.T.
Sofia.T.
7 May 2014 19:51

Ένα επεισόδιο στο οποίο γινόταν το έλα να δεις και το κάτσε
ν’ ακούσεις.Πολύ καλό,όντως.Εύχομαι τα υπόλοιπα δύο να είναι ακόμα καλύτερα.

Αρχάγγελος Στεφ
Αρχάγγελος Στεφ
7 May 2014 22:47

Ο sawyer Orestis την 15/02/13 ανάρτησε το εξής άρθρο «Jeremy Carver: Αυτός που μαςέπιασε σφιχτά και μας ανύψωσε απο τον όλεθρο» αναφέροντας τα λάθη της προηγούμενης showrunner και τονίζοντας τα θετικά στοιχεία του νέου showrunner(επιστροφή της ιμπάλα,ροκ μουσική,νέοπλάνο,flashbacks,φοβερά εφέ,
τον καστιέλ σε πιο ενεργό ρόλο,νέα μέτωπα-αγγέλοι,δαιμόνες,ταμπλέτες,ανθρωποι
των γραμμάτων,νέοι ενδιαφεροντες Guest star:Benny, Abaddon αλλά δυστηχώς η 8ησεζόν είχε δύο απο τα πιο χειρότερα επεισοδια στη ιστορία της σειράς
το 8χ04:Bitten με αδιαφορους και πληκτικούς χαρακτήρες και μια σκηνοθεσία που φάνταζεερασιτεχνική,και το 8χ19:Taxi driver το επεισόδιο που έχει κανει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ζημιά στο Supernatural με το να καταστρέψει τη πλοκή της 6ης και 3ης σεζόν και επιπλέον το σενάριο εμπαζε από παντού, επίσης είχαμε αρκετά βαρετά αυτοτελή επεισοδια όπως τα: 8χ11:LARP And the real girl, 8×15:Man’s best friend with benefits, 8×18:Freaks And Geeks, 8χ20:Pac – Fever.Πάνω κάτω όμως η 8η σεζόν κινήθηκε στα ίδια επίπεδα με τη 6η, μονο που στη 6η είχαμε μυθολογικούς χαρακτήρες
όπως ο Αρχάγγελος Ραφαήλ, τη ανιερή συμμαχία Κράουλι-Κας και στο φινάλε τη απιστευτη ανατροπή με τον μεταλλαγμενο Θεο Κας (ας είναι καλά ο Κριπκε γι’ αυτό) ενώ στη 8η έχουμε σαν κακό τον Κράουλι και στο φινάλε τον Μέτατρον ένας
χαρακτήρας που σε γενικες γραμμες είναι αδιάφορος στο ευρυ κοινο εως προς το Development του (ενας χαρτογιακάς Άγγελος που κλήθηκε απο το Θεό να
γράψει τους Λόγους του και του δοθηκε τιμητικά ο τίτλος του Αρχαγγέλου)
επίσης η επιλογή του Curtis Armstrong είναι λανθασμένη γιατί στερητω επιβλητικότητας.

Sawyer Orestis
7 May 2014 22:58

Που θες να καταλήξεις και προς τι αναφορά σου σε παλιό άρθρο; Δεν έχει καμία σχέση με το 21ο επεισόδιο. Μπαίνεις κάθε φορά εδώ μέσα μόνο και μόνο για να κράξεις. Για ποιο λόγο;

Αρχάγγελος Στεφ
Αρχάγγελος Στεφ
7 May 2014 23:06
Reply to  Sawyer Orestis

Φίλε μου βαστα λίγο, με λένε Στέφανο και είμαι νεος χρήστης και πρωτη φορα σημερα σχολιαζω στη κοινοτητα του supernatural, δεν εχω ολοκληρωσει ακομα τις σκέψεις μου περιμενε λιγακι πριν βγαλεις βιαστικα συμπεράσματα για μενα!!!
υ.γ. αν δεν κανω λάθος ο άλλος ονομαζοταν Αρχαγγελος Στεφανία και ήταν τρελαμμενος φαν του Καστιέλ, εμένα αντιθέτως μου αρέσει σαν χαρακτήρας ο Ντην και αγαπημενος μου Άγγελος είναι ο Μιχαήλ όπως εμφανιστηκε με δοχείο τον Τζον.

Sawyer Orestis
7 May 2014 23:10

Πρώτη φορά, αλλά γνωρίζεις την άλλη περίπτωση και έχετε ακριβώς το ίδιο username. Τέλος πάντως ας το προσπεράσουμε αυτό.
Δεν κατάλαβα τον λόγο της επίθεσης προς εμένα. Και μην μου πεις απλά λες την γνώμη σου. Μπαίνεις στο 21ο επεισόδιο, με κατονομάζεις και βγάζεις άκυρα τα άρθρα μου. Άλλο λοιπόν λέω την γνώμη μου και σέβομαι τον αρθρογράφο, κι άλλο τον εκθέτω σε σχόλια 1 χρόνο μετά από παλαιότερο άρθρο.

Και το τι αρέσει στον καθένα είναι αντικειμενικό. Καλά κάνεις και δεν σου άρεσε η 8η και το σέβομαι. Πες το όμορφα όμως και μην εκθέτεις εμένα..

Amalia
Amalia
7 May 2014 23:31

Δεν συμφωνώ με τα περισσότερα απ’οσα λες για την 8η σεζόν, αλλά ένα μόνο απο αυτά θα σχολιάσω γιατί έχει να κάνει και με αυτό το επεισόδιο (ενώ τα άλλα είναι παλιά και δεν ταιριάζουν σαν σχολιασμός σε αυτό το ποστ). Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι θεωρείς την επιλογή του Curtis Armstrong λανθασμένη. Το οτι στερείται επιβλητικότητας είναι ο μοναδικός λόγος που πέτυχε το σχέδιο του να κλείσει τον Παραδεισο και να τους πετάξει όλους έξω, ακριβώς επειδή κανείς δεν πίστευε/περίμενε οτι ο κατακαημένος γραφιάς που έμεινε αιώνες κρυμμένος στο καβούκι του θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο. Ασε που διαφωνώ κάθετα με το ότι είναι ‘αδιάφορος’ στο ευρύ κοινό. ‘Μισητός’ θα ήταν ο πιο κατάλληλος προσδιορισμός. Κατάφερε να είναι πιο αντιπαθής κι απο τον Ζαχαρία, που δεν περίμενα ποτέ να συμβεί!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
8 May 2014 20:40
Reply to  Amalia

Ο Curtis Armostrong, πάντως, όπου έχει παίξει ήταν κακός ή έστω αντιπαθητικός, οπότε κι εγώ νομίζω ότι ήταν η καταλληλότερη επιλογή :Ρ

Amalia
Amalia
7 May 2014 23:21

Επιτέλους πήγε μπροστά η ιστορία, αλλά έχω να πω οτι γενικά η φετινή
σεζόν είναι χλιαρή. Έχουν σύρει ένα απλό storyline σε τόσα επεισόδια και
μας έπηξαν στα filler φέτος!

Γενικά, αυτό εδώ ήταν καλό
επεισόδιο (με τίποτα όμως δεν θα το χαρακτήριζα επεισοδιάρα). Ο θάνατος
της Αμπαντον ήταν μεγάλη έκπληξη, οχι οτι δεν περίμενα να γίνει, απλά
δεν το περίμενα τώρα. Το όλο θέμα με τη Λεπίδα και πως επηρεάζει τον
Ντιν, άρχισε ήδη να με κουράζει ελαφρώς. Λέτε να πάνε το Ντιν για Big
Bad αυτη τη σεζόν; Να μας σοκάρουν αλα-season 6? (btw είμαι σχεδόν
σίγουρη οτι ο Ντιν σκότωσε εκείνον τον χαζοάγγελο)

Το ταξίδι στο χρόνο για να φέρει το Γκαβιν πίσω ήταν λίγο τραβηγμένο. (Είναι η ιδέα μου ή ο Γκάβιν είναι μήλο που έπεσε κάτω απο τη μηλιά; Τελείως καλό παιδί δεν πρέπει να ειναι!) Είναι ενδιαφερον να δούμε την ανθρώπινη πλευρά του Κράουλι πάντως. Και το ότι τον άφησε στον 21ο αιώνα σίγουρα θα έχει συνέπειες! Λέτε ναναι το storyline της 10ης σεζόν, οι επιπτώσεις της αλλαγής του παρελθόντος (και του μέλλοντος) λόγω της άφιξης της Άμπαντον και τωρα του Γκάβιν; Να’χουμε κανα τύπου “My Heart Will Go On” alternate-universe στορι ολόκληρη την επόμενη σεζόν; Fringe θα το κάνουνε! 😛

Sawyer Orestis
7 May 2014 23:28
Reply to  Amalia

Το σκέφτομαι όλη τη μέρα αυτό με τον χρόνο! Ετοιμάζω και αρθράκι και η αλήθεια είναι πολύ θα το γούσταρα!!

Amalia
Amalia
7 May 2014 23:34
Reply to  Sawyer Orestis

Θα μας δώσει την ευκαιρία να δούμε κατι διαφοερετικό επιτέλους, γιατι πόσες σεζόν ακόμα θα τσακώνονται ο Ντιν και ο Σαμ; Αν γίνει ενα reset τα πράγματα θα γίνουν πολύ ενδιαφέροντα! Αρκει φυσικά να τοο χειριστούν καλά οι σεναριογράφοι…

Sawyer Orestis
7 May 2014 23:37
Reply to  Amalia

Σταμάτα πορώνομαι 😛

Θα χει ενδιαφέρον αλλά φοβάμαι μην τα μπλέξουν. Γιατί το τέλος του Fringe δεν μου άρεσε!

Amalia
Amalia
7 May 2014 23:51
Reply to  Sawyer Orestis

Κι εγώ φοβάμαι μην τα μπλέξουν, γιατι πάντα τα χρονοταξίδια είναι πονοκέφαλος, θα δημιουργηθούν πολλές τρύπες που μπορεί να χάσουν τη μπάλα εύκολα! Όπως έπαθε το Fringe…

insideman75
insideman75
9 May 2014 01:03
Reply to  Amalia

ο Κας σκοτωσε τον με συνδρομο νταουν Αγγελο γιατι ο Κας ακολουθει το πλανο του Μετρατον.. δες παλι το τελος του 18ου και θα το καταλαβεις…
Υ.Γ Θυμασαι που σου ειχα πει οτι το πιθανοτερο ειναι το bloodline να μην καν σειρα?? 😉

Sawyer Orestis
9 May 2014 11:23
Reply to  insideman75

Δε νομίζω πάντως να του έχει γίνει πλήση εγκεφάλου πάλι του Κας… Το είδαμε πέρυσι αυτό, δίχως αποτέλεσμα

Amalia
Amalia
9 May 2014 22:40
Reply to  insideman75

Έχουμε δει ‘κακό’ Κας στο παρελθόν! Πάλι; Θέλω να πιστεύω πως δεν θα ανακυκλώσουν 3η φορά το ίδιο κόνσεπτ. Εγώ άλλο φοβάμαι, μην τον σκοτώσουν. Ή ακόμα χειρότερα, μην τον σκοτώσει ο Ντίν! :/

ΥΓ Κι εγώ δεν μπορώ να πω οτι εξεπλάγην με την ακύρωση του Bloodlines, όσο κι αν προσπάθησα να του βρω καλά στοιχεία. Κάπου διάβασα οτι η ιδέα ενός spin-off δεν έχει φύγει απο το τραπεζι. Θα το προσπαθήσουν μέχρι να τα καταφέρουν; χαχα!

Thanos Geronimos
Thanos Geronimos
7 May 2014 23:26

Λιγο εύκολα πέθανε η Αμπαντον…..ωραια σκηνη αλλα ηθελα λιγο παραπανω μαχη…κριμα γιατι ηταν και πολυ Hot γυναικα….η σκηνη στο τελος που του λεει να το παμε καπου το σπαθι….θυμισε αρχοντα με το δαχτυλιδι…χαχαχαχαχαχα..my precious ..

Sawyer Orestis
7 May 2014 23:28

χαχαχαχαχαχαχαχα ΚΛΑΙΩ

Thanos Geronimos
Thanos Geronimos
7 May 2014 23:32
Reply to  Sawyer Orestis

εεεεεμα ναι…..αδικο εχω?? πολυ καυτη απο το πρωτο της επισοδειο….μια φορα να βαλουν μια γκομενα εκει μεσα και να μην τη σκοτωσουν???!!!! χαχαχαχα my precious sword….δε το αφηνωωωωωωωωω…….αραγε σε αγγελους τι να κανει αυτο???? χχμμμμ

Sawyer Orestis
7 May 2014 23:35

Είναι ένα ερώτημα αλλά όπως όλα δείχνουν τους σκοτώνει.. Δες το Sneak Peek δηλαδή του 9×22!

Αρχάγγελος Στεφ
Αρχάγγελος Στεφ
8 May 2014 00:47

Δυστηχώς ότι ξεκίνησε φέτος με υψηλές προσδοκίες ύστερα απο
το περσινο φινάλε και τα πρωτα δυό επεισοδια της φετινής σεζόν ήρθαν οι
παραγωγοι να το καταστρέψουν
α. με το 3ο χειρότερο επεισοδιο του supernatural όλων των εποχών το I’ m no
Angel που ρίχνει άκυρο σ’ ότι ξέραμε για τους θεριστές μέχρι και τη 7η σεζόν.
β. με τα πολλά φίλερ επεισοδια και τις συνεχεις διακοπές της σειράς υπάρχει μια
πρωτογνωρη χαλαροτητα στη συνοχή της.
γ. Με τις τρύπες στο σεναριο που αναιρουν τη τελειοτητα των σεζον 1-5
π.χ. όπως συνέβη με τη χαρη του Αγγέλου που έκλεψε ο Κας και στο θλιβερό
Bloodlines που ο αλλαζόμορφος όταν άλλαξε δερμα δεν πέταξε το παλιο του
πριν,οσο για την εξαιρεση με τη 6η σεζον αυτος ήταν Alpha.

Angelica Sfakianou
Angelica Sfakianou
8 May 2014 01:04

Συμφωνω γενικα με την τοποθετηση σου αλλα το επεισοδιο I’m no angel δε μπορω να το χαρακτηρισω χειριστο ναι μεν οι θεριστες εμφανιζονται ως κακοι οιωνοι η ως θεριστες των ψυχων αλλα ο Καστιελ ειχε φερει μεγαλη αναστατωση με το κλεισιμο του παραδεισου και σιγουρα αυτο δυσκολευει και τη δουλεια των θεριστων (πχ ο Κεβιν δεν καταφερε να παει στον παραδεισο) οποτε δεν κολλαω εκει αφου δικαιολογειται κατα καποιον τροπο με το β συμφωνω απολυτα μαλιστα ο 8ο κυκλος ειχε πολυ καλυτερα filler και το γ απο οτι ειδαμε οι αγγελοι μπορουν να παρουν τη χαρη αλλου αγγελου οπως εκανε ο Μετατρον στην 8η σεζον για το ξορκι ετσι την πηρε ο Κας για αποκτησει δυναμεις οι οποιες οπως ειδαμε στο 9χ18 εξαντλουνται οποτε δε μπορω να πω οτι καταρριπτεται κατι απο τις σεζον 1-5 βεβαια απο το Bloodlines αυτο που ανεφερες ηταν κουκιδα στο χαλι που μας παρουσιασαν βεβαια θα του ξαναδωσω μια ευκαιρια μηπως ηταν απλα ενα ατυχες επεισοδιο …θα δουμε :/

Sawyer Orestis
8 May 2014 09:18

Α) Δεν νομίζω ότι ήταν χειρότερο. Αντιθέτως ήταν ένα από τα καλύτερα επεισόδια της σειράς (για μένα). Είδαμε τον Κας άνθρωπο σε εκπληκτική ερμηνεία Misha. Και δε νομίζω ότι ρίχνει κάποιο άκυρο. Απλά τα δεδομένα αλλάζουν με τις σεζόν και μετά από τέτοιο χαμό που έχει γίνει σε Κόλαση και Παράδεισο..

Β) Συμφωνώ σε αυτό. Τα φίλλερ φέτος δεν ήταν ικανοποιητικά σε αντίθεση με την 8η σεζόν που ήταν εκπληκτικά. Όσο για τις διακοπές, δεν ήταν σωστό το πρόγραμμα του CW. Φταίει καθαρά το κανάλι εδώ.

Γ) Τρύπες στο σενάριο υπάρχουν παντού. Αλλά μιλάμε για Υπερφυσικό. Όπως π.χ. στο Doctor Who ή στο Fringe αποδέχεσαι ότι υπάρχουν παράδοξα που δεν έχουν νόημα, έτσι και εδώ είναι Υπερφυσικό.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
9 May 2014 18:58
Reply to  Sawyer Orestis

Η αλήθεια είναι ότι τα φίλλερ φέτος ήταν ως επί το πλείστον απογοητευτικά, κάτι που με εξέπληξε επειδή ο Τζέρεμι Κάρβερ έχει γράψει μερικά τα καλύτερα αυτοτελή επεισόδια στην ιστορία της σειράς! Σίγουρα, βέβαια, ένας από τους λόγους που απογοήτευσαν τόσο ήταν και το κακό πρόγραμμα του CW.

Όσον αφορά τις τρύπες στο σενάριο που αναφέρετε, σε μια σειρά υπερφυσικού περιεχομένου το να αλλάζει κάτι όσον αφορά τα υπερφυσικά πλάσματα είναι αναμενόμενο(κι είναι κάτι που οι συγγραφείς μπορούν να το δικαιολογήσουν με επιχειρήματα τύπου “είναι άλλη ράτσα’ πλάσματος :ΡΡ). Σε τέτοιες σειρές οι μόνες τρύπες σεναρίου που με ενοχλούν, ίσως, είναι εκείνες που αφορούν τις σχέσεις των πρωταγωνιστών.

Angelica Sfakianou
Angelica Sfakianou
8 May 2014 00:52

Μπορω να πω οτι ηταν ενα πολυ καλο επεισοδιο σε σχεση με τα προηγουμενα…
Ο Καστιελ φαινεται μεχρι τωρα να προχωρα ηρεμα ισορροπημενα προσειλωμενος στο στοχο του αλλα ειναι και αρκετα ανοιχτομυαλος , νομιζω η συνεργασια του με το Γκαντριελ θα ειναι ενδιαφερουσα φαινεται πως θα τον “ψησει”Αντιθετως για πρωτη φορα στην ιστορια του Supernatural ο Ντην παιρνει εντελως την κατω βολτα και οχι ο Σαμ με ανησυχει η εξελιξη του. Η ιστορια του Κραουλη με το γιο του δε μου τρςβηξε το ενδιαφερον αλλα σιγουρα μας τονισε και παλι την ανθρωπινη φυση του. Τελος πιστευω θα μπορουσαμε να δουμε πολλα περισσοτερα απο την Αμπαντον ως ιπποτης της κολασης θα επρεπε να ηταν μεγαλη απειλη αλλα την ξεπεταξε ο Ντην σαν ενα δαιμονα κατωτατης ταξης περιμενα η αποχωρηση της να ηταν “φαντασμαγορικη” μετα απο σκληρη μαχη αφου μας την ειχαν παρουσιασει ιδιαιτερα απειλητικη μπορω να πω οτι σε αυτο το σημειο απογοητευτηκα λιγο….φυσικα αναμενω με ανυπομονησια τη συνεχεια

Αρχάγγελος Στεφ
Αρχάγγελος Στεφ
8 May 2014 01:13

Όσο για το σημερινό επεισοδιο το χιουμοράκι ήταν κάπως παραπάνω απο όσο χρειαζόταν ενα επεισοδιο τέτοιας μυθολογίας και επισης πέθανε κάπως εύκολα η Άμπαντον. τι κρίμα γιατί ήταν πολύ Hot παρουσία και διεθετε τη επιβλητικότητα της Μεγκ 1ης σεζόν,Ρούμπι, Λίλιθ αλλά ακολουθήθηκε για μια ακομα φορα δυστηχώς η περπατημένη: οι ομορφες γυναικες δεν έχουν μακροζωία σ’ αυτή τη σειρά (ακούς Τέσα, στο επόμενο επεισοδιο έρχεται η σειρα σου) και ότι και να γίνει ο κραουλι στο τέλος παντα θα επιζεί.
υ.γ.1 πάντως ήταν καλό επεισόδιο το σημερινό.
υ.γ.2 Βρε Ντήν πριν σκοτωσεις την Άμπαντον δώσε της πρωτα ενα αποχαιρετιστήριο φιλί, πες καμμια ατακα τύπου Look at me Bitch θα φαινοταν πιο cool σκηνή, και μετα γίνε σφαγεας στυλ Τζέισον.

Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
8 May 2014 01:24

Επιτέλους επιστροφή στον σωστό δρόμο !! Καιρός ήταν !! Γεμάτο επεισόδιο και με νέο χαρακτήρα , τον γιο του Κράουλι !. πιστευω πως θα τον ξαναδούμε ίσως να θέλει να πάρει αυτός τελικά την εξουσία απο τον πατέρα !!!

Υ.Γ . Μαθαίνεις να διαβάζεις πρώτη φορά στην ζωή σου και ο μεταγλωττιστής σου βάζει να εκστομίζεις αυτό το ερώτημα !! Γαυρος θα ειναι !!! χααχχααχχαχα Επικό !!

George Kagioulis
George Kagioulis
8 May 2014 11:01

ΤΕΛΕΙΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ…
SUPERNATURAL REVIEW

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
8 May 2014 21:00

Πολλοί περιμέναμε να δούμε το θάνατο της Άμπαντον στο τελευταίο επεισόδιο, γι’ αυτό ίσως ξίνισε πολλούς αυτό το επεισόδιο…κατ’ εμέ το επεισόδιο ήταν φοβερό, έριξα το γέλιο του αιώνα γι’ άλλη μια φορά και βλέπουμε πλέον καθαρά τις επιπτώσεις της λεπίδας στον Ντιν. Σίγουρα δεν ήταν για season finale, αλλά για δύο επεισόδια πριν το φινάλε είναι απλά φοβερό!
Κάτι που ίσως με χάλασε είναι ότι προηγήθηκαν δύο αδιάφορα επεισόδια(το δε spin off ήταν σαν να μην είχε καν επεισόδιο την προηγούμενη εβδομάδα) και τώρα έγιναν όλα μαζί(δεν το χάρηκα αρκετά). Πιστεύω, όμως, ότι κάτι μεγάλο ετοιμάζουν για το φινάλε, γι’ αυτό ξεμπέρδεψαν με την Άμπαντον τόσο γρήγορα.
Σχετικά με τα εφέ κατά τη διάρκεια του θανάτου της Άμπαντον, ήταν όντως κάπως πτωχά και σε κάποιες σκηνές φαινόταν ότι χρησιμοποίησαν απλώς το πράσινο φόντο, όπου ενσωμάτωσαν το επιθυμητό -ειδικά ο τρόπος που αιωρείτο η Άμπαντον ήταν αρκετά ψεύτικος. Αλλά δε με χάλασε και τόσο γιατί ο Τζένσεν έπαιξε φοβερά και χρησιμοποίησε υποκριτικά όλο του το σώμα(από τις ρίζες των μαλλιών μέχρι τις παρανυχίδες των ποδιών, που λένε χαχαχαχαχα :ΡΡΡ).
Ειδικά όσον αφορά το 4ο ερώτημα του ριβιου(πώς μετακίνησε με τη σκέψη του τη Λεπίδα), αυτό που σκέφτηκα εγώ βλέποντας το -αν και εντάξει, ήταν προβλέψιμο- είναι πως το σημάδι και η Λεπίδα είναι δυο κομμάτια που συμπληρώνουν ένα παζλ, άρα όταν δημιούργησε την επαφή και την κράτησε τόση ώρα άρχισε να μαζεύει μέσα του τις δυνάμεις που σχετίζονται με αυτό το παζλ(και μία από αυτές θα είναι και το να αντισταθεί στις δυνάμεις της Άμπαντον και η τηλεκίνηση).
Σχετικά με το 5ο και το αν δημιουργείται μέσα του κάτι δαιμονικό, έχει μήνες που διαλαλώ ότι είμαι σίγουρη ότι το σημάδι θα τον διαφθείρει στο τέλος. :Ρ
Όσον αφορά τον Γκάβιν, πιστεύω ότι θα έχει κάποιο αντίκτυπο η παραμονή του στον 21ο αιώνα(ίσως όχι όπως εκείνο του Τιτανικού, το οποίο θα ήταν βαρετό να το δούμε ξανά) αλλά κάποια αλλαγή επιφυλάσσει. Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι φαίνεται αρκετά “τσογλανάκι”, αφού ήδη στον 6ο κύκλο ήταν τόσο το μίσος του που αποκάλυψε στον Μπόμπι πού βρισκόταν ο τάφος του πατέρα του.

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
9 May 2014 21:53

Καλά τον Ντιν εγώ το βλέπω να γίνεται ο κακός της υπόθεσης από δω και πέρα…Κάτι μου λέει πως τη συνεργασία Crowley – Dean δεν μας την εισήγαγαν έτσι στη σειρά…. Δεν ξέρω γιατί αλλά μου χει κολλήσει!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
9 May 2014 23:16

Κι εγώ το έχω σκεφτεί αυτό…ίδωμεν! (θα μας πεθάνουν!) :Ρ

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
9 May 2014 23:32

Ναιιιι ρε συ…τι θεωρίες έχω κάνει…άσεεεεε

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
11 May 2014 00:03

κάτι άλλο που έχω σκεφτεί είναι ότι ο Κράουλι ήξερε πολύ καλά τι αντίκτυπο θα έχει το σημάδι στον Ντην και το επεδίωξε για να τον κάνει στρατιώτη του 😉

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
11 May 2014 19:41

Καλά ότι ο Κράουλι το ήξερε είναι σίγουρο…Μπορεί να το κανε για να μην τον σκοτώσουν κιολας αν γίνει κακός ο Ντιν 😛

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
13 May 2014 14:58

Ότι ήξερε είναι το μόνο σίγουρο..έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι ο σκοπός του Κράουλι ήταν γι’ άλλη μια φορά πιο βαθύς από αυτό που φαίνεται :Ρ

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
13 May 2014 20:22

Πάντα είναι… Πάντα κάτι κρύβει…πάντα όμως!!!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
14 May 2014 20:43

αφού είναι πολύ μπροστά το άτομο :ΡΡ

insideman75
insideman75
9 May 2014 00:48

πολυ ΚΑΛΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ με ουσια δυναμη αιμα και αποριες για το τελος… γνωμη μου ειναι οτι θα μπορουσαν να αποφυγουν τον τραγελαφικο χαρακτηρα του αιχμαλωτου αγγελου ή εστω να ειχαν εναν κανονικο χαρακτηρα και οχι εναν .. Αγγελο?? με .. μειωμενη αντιληψη (Αγγελο με συνδρομο νταουν) πρωτη φορα βλεπω). Ακομα και η ιστορια με τον.. γιο του Κραουλι ειναι λιγο.. ο,τι να ναι.. αλλα τελος παντων… (γενικα με ενα δωματιο γεματο δαιμονες και την Αμπαντον εκει δεν χρειαζοταν ενα ταξιδι στο παρελθον για να τον απειλησει με εναν γιο που εχει χεσμενο εδω και 300 χρονια) .Γενικα απ τα καλυτερα επεισοδια (και μονο η σκηνη μαχης του Ντιν με την Αμπαντον μας αποζημιωνει) της φετινης χρονιας.
Υ.Γ Κανεις δεν εχει καταλαβει ο Κας εχει τελικα συμφωνησει με το σχεδιο του Μετατρον και παιζει το ρολο του ηγετη που θα οδηγησει τους οπαδους του στην σφαγη???(ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 18ου ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ )

Angelica Sfakianou
Angelica Sfakianou
9 May 2014 21:03
Reply to  insideman75

Θυμαμαι πολυ καλα το 18ο επεισοδιο και με ειχε προβληματισει κι εμενα αυτο…ομως πιστευω ο Κας δε θα κανει αυτο το τρομερο λαθος ξανα απο οτι ειδαμε προσπαθει να αποσπασει απο το Μετατρον τον Γκαντριηλ αλλα αυτο που με βαζει σε σκεψεις ειναι η φραση του “πρεπει να τελεωσει ο πολεμος μεταξυ των αγγελων ” μηπως τελικα αντι να σφαχτουν οι ακολουθοι του θυσιαστει ο ιδιος ωστε να πολεμησει τον Μετατρον? Δε ξερω απλα προσπαθω να κατανοησω σε βαθος το σεναριο :/

insideman75
insideman75
9 May 2014 22:54

καλη σκεψη που θα μπορουσε να εχει βαση… αλλα απ την αλλη παλι μετα τον θανατο του Μπομπυ θα μεινει στην σειρα μονο ο Κραουλι να πλαισιώνει τα αδερφια.. και αυτο μαλλον κακο θα εκανε στην σειρα

Angelica Sfakianou
Angelica Sfakianou
9 May 2014 23:05
Reply to  insideman75

Βεβαια θα εχανε πολυ η σειρα μιας και ολοι οι αλλοι ειναι πεθαμενοι αλλα ο Misha ανανεωθηκε για 10η σεζον πριν λιγο οποτε δεν τον χανουμε ομως θα ηταν τραβηγμενο να κανει βλακεια ο Κας για 3η φορα και ολα να διαλυονται εξαιτιας του αξιζει να λυτρωθει λιγο ο χαρακτηρας του Δε θα συμμαχουσε ξανα με το Μετατρον μετα απο οτι περασε επισης ειπε ο Μετατρον οτι γνωριζει το φιναλε και οτι και να γινει οτι αλλαγες κι αν υπαρξουν θα καταληξουν σε αυτο οποτε δε μπορουμε να τον κατηγορησουμε για οτι γινει. Δε ξερω εχουν πει οτι το φιναλε θα ειναι ανατρεπτικο ισως να μη μπορει να παει το μυαλο μας :/

insideman75
insideman75
9 May 2014 01:45

και μια που δεν ξερω που αλλου να τα γραψω να τα πω εδω 3-4 πραγματα γενικα για την σειρα… Α) ή στην 4η ή στην 5η σεζον μας δειχνει σε ενα και μοναδικο επεισοδιο εναν πιτσιρικα με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δυναμη.. (τον εκοψα πιο δυνατο τελικα απο τον λουσιφερ) τον οποιο μαλιστα τον ονοματισανε ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ. Γιατι χαθηκε,,, γιατι δεν εγινε ΠΟΤΕ άλλοτε νύξη για αυτον αν δεν υπηρχε λογος τοτε γιατι εμφανιστηκε. Β) Αφου υπαρχει Θεος Σατανας αντιχριστος (μεχρι και ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΘΟΡ) γιατι ΠΟΤΕ δεν εχει γινει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΝΥΞΗ Στον Χριστο? Στο σεναριο ”παιδια του Θεου” εμφανιζονται οι Αγγελοι αλλα ο πραγματικος Γιος Του ουτε καν ονομαστικα δεν κανει την εμφανιση του. Στον 5ο κυκλο ο Ντιν πυροβολει τον Λουσιφερ με το κολτ… και οταν ο Λουσιφερ ….ξεσκονίστηκε του εξήγησε οτι το κολτ δεν σκοτωνει ΜΟΝΟ 5 πλασματα στο συμπαν… ο ενας ηταν αυτος… με απλη λογικη λοιπον δεν σκοτωνει ακομα τον Θεο και τους τρεις Αρχαγγελους (Μιχαηλ, Γαβριηλ, Ραφαηλ) Αρα σκοτωνε τον Ντικ (λεβαθιαν), Αμπαντον, Μετρατον και καμια 10αρια ακομα κακους που φτυσαν αιμα η φτυνουν ακομα… Αποριες απλα διατυπώνω και πιθανα κενα σεναριου τιποτα παραπανω

Αρχάγγελος Στεφ
Αρχάγγελος Στεφ
9 May 2014 04:46
Reply to  insideman75

Insideman75
Α)Το πιτσιρίκι ο Αντίχριστος(υιός ενός δαίμονα και μιας θνητής και όχι υιός του Εωσφόρου) είχε μεγάλη δύναμη επειδή ο Εωσφόρος ήταν στη Γη, με το που ξαναβρέθηκε στο κλουβί έχασε ένα μεγάλο μέρος της ισχύης του ο πιτσιρικάς.Πάντως το πιτσιρίκι και οταν είχε φουλ ισχυή δεν ηταν δυνατότερο του Μιχαήλ και του Εωσφόρου για την ακρίβεια ουτε καν ο Μεταλαγμενος Θεός Κας μπορούσε να αντιμετωπίσει αυτούς τους δυο.
β) Στο θέμα του Χριστού δεν έχει αναφερθεί η σειρά επειδή είναι πολύ λεπτό θέμα και με το παραμικρο λάθος στη απόδοσή του στο γυαλί θα ξεσηκώσει θύελλες αντιδράσεων και θα κάνει τεράστια ζημιά στη σειρά.
γ) Τα 5 πλασματα στο συμπαν που δεν μπορεί να σκοτώσει το κόλτ είναι:
1.Θεός
2.Θάνατος ο καβαλάρης και ίσως και τα αδέρφια του(με καθε επιφύλαξη)
3.Χριστός
4.Αρχάγγελοι(Μιχαήλ,Εωσφόρος,Γαβριήλ,Ραφαήλ)
5.Ο Αρχηγός των Λεβιάθαν(Ντίκ)
Μια διόρθωση:όταν ξεσκονίστηκε ο Εωσφόρος στον Σαμ έδωσε την εξήγηση και όχι στον Ντήν που προηγουμέως τον έβγαλε νοκ αουτ.

insideman75
insideman75
9 May 2014 10:23

Αν θυμαμαι καλα πουθενά δεν αναφέρεται οτι ο μικρος αντλουσε δυναμη απ τον Λουσιφερ ουτε πολυ περισσοτερο οτι εχασε τις οποιες δυναμεις του με την φυλάκιση του εκ νεου.
Ο Χριστος δεν υπαρχει σαν αναφορα αρα δεν μπορω να Τον συμπεριλαβω στη λιστα… επισης οι λιστα σου εχει απο 8 ως 10 πλασματα και οχι 5. Ο Λουσιφερ μιλησε για 5 πλασματα οχι 5 κατηγοριες πλασματων και ξεχασες να βαλεις στην λιστα και τον Ραφαηλ )αρχαγγελος γαρ και αυτος).
Εχεις δικιο στην διορθωση σου. Το ολο θεμα εχει να κανει καθαρα με τον τροπο που ο καθενας απο μας αντιλαμβανεται τα πραγματα που προβαλει η σειρα χωρις να τα εξηγει παραπανω. Για μενα ας πουμε οτι δεδομενου οτι το τελευταιο επεισοδιο της 5η σεζον θα ηταν sirie finale και οχι season finale ο Τσακ ηταν τελικα ο Θεος, για αλλους οχι. Ευχαριστω παντως για τις απαντησεις σου

Sawyer Orestis
9 May 2014 11:31
Reply to  insideman75

Εδώ θα συμφωνήσω με τον Στεφ…

Ο Λούσιφερ εννοούσε 5 κατηγορίες πλασμάτων. Γιατί και ο Μέτατρον είναι Αρχάγγελος και ο Ραφαήλ. Οπότε δε νομίζω να πεθαίνουν έτσι απλά με το Κολτ.

Ο Αντίχριστος και εγώ θεωρώ και έχει μεγάλη λογική, ότι έχασε τις δυνάμεις του από την στιγμή που “έπεσε” ο Εωσφόρος. Άλλωστε τότε άρχισε να αποκτά δυνάμεις, όταν ο Εωσφόρος ανήλθε.

Ο Χριστός μπλέκει πολύ τα πράγματα και για μένα ευτυχώς που δεν τον έχουν δείξει. Δεν υπάρχει λόγος είναι υπερβολικά ευαίσθητο θέμα, πιο πολύ και από του Θεού.

Δεν νομίζω πάντως ότι σόνυ και καλά πρέπει να βρίσκουμε τρύπες στο σενάριο. Έχει τρύπες δε διαφωνώ, αλλά γιατί να τα σκαλίζουμε τόσο αντί να ευχαριστηθούμε ένα μεγάλο φινάλε που έρχεται;

Αρχάγγελος Στεφ
Αρχάγγελος Στεφ
9 May 2014 14:23
Reply to  Sawyer Orestis

sawyer Oresti
τα παραπονα μου(ισως υπερβολικά) που υπέβαλα στο review του 21ου επεισοδίου οφείλεται στο εκνευρισμο μου επειδή οι υπευθυνοι της σειράς σπατάλησαν μια μοναδικη ευκαιρία να ανεβασουν το supernatural στα ύψη και να κάνουν την 9η μια απο τις καλύτερες σεζόν της σειράς μας.Είναι απαράδεκτο την ώρα που υπαρχουν τα 3 δυνατότερα επεισοδια των τελευταιων χρόνων 9×09, 9×10, 9×11 και αυτο φαίνεται και απο τις τηλεθεάσεις και το ποσο γουσταρε ο κοσμος τις νεες ιδέες οπως του Καιν να μας πετάνε επεισοδια με τον γκαρθ, αυτο με το σπα, και αλλα φιλερακια οπως αυτα με τους Ghostfacers, τη σερίφη Μιλς και να χανεται η συννοχή της κύριας ιστοριας.
Οσο για τις συνεχεις διακοπές εχεις δίκιο οτι φταει το καναλι αλλα ας ελπισουμε στη 10η να βελτιωθουν τα πράγματα και μετα τη 10η να υπαρξει τουλαχιστον μια τηλεταινία όπως συνέβη με το 24 redemption, το αξιζει η σειρά μας!!!

Sawyer Orestis
9 May 2014 14:45

Δεν μπορώ να διαφωνήσω σε αυτό το θέμα. Έχεις δίκιο. Τα αυτοτελή φέτος (όχι όλα) ήταν επιεικώς απαράδεκτα και απλά περνούσαν. Έχουν ακόμα την ευκαιρία να εκτοξεύσουν την σειρά πάντως. Θα έχουμε άλλα 2 δυνατά και πρέπει να εκμεταλλευτούν την 10η και να την κάνουν την δυνατότερη.

Αρχάγγελος Στεφ
Αρχάγγελος Στεφ
9 May 2014 15:09
Reply to  Sawyer Orestis

Το Supernatural επιφερει πολλά κέρδη στο καναλι CW έτσι δεν είναι; Τότε απο θέση ισχύος θα πρεπει να διαχειριστουνε σωστά το όλο θεμα με τις διακοπες.Κατα τη γνωμη μου θα έπρεπε να υπάρχουν σερί επεισοδια 1-10 μετά μια μεγαλή διακοπή έως τέλη φεβρουαρίου ύστερα συνεχεια απο 11-16 και μια ακομη μεγαλη διακοπή και μετα απο 17-22(23) σερί.
Καλό θα ήταν τα φίλεράκια να ήταν 3-4 το πολυ και να ήταν στη αρχή της σεζόν ωστε σιγα σιγα που θα προχωράει η κυρια υποθεση να υπαρχει μια συννοχή!!!

Sawyer Orestis
9 May 2014 15:50

Αυτό δε γίνεται. Όλες οι σειρές του CW έχουν το ίδιο πρόγραμμα οπότε είναι λάθος να λέμε ότι αυτό έφταιξε φέτος. Ίσως και γώ να το προτιμούσα έτσι αλλά δεν γίνεται…

Όσο για τα φίλλερ, επίσης δεν γίνεται διότι πάντα το Supernatural σε κάθε σεζόν είχε φίλλερ. Απλά χρειάζονται να είναι πιο δυνατά.

Αρχάγγελος Στεφ
Αρχάγγελος Στεφ
9 May 2014 13:55
Reply to  insideman75

Insideman75
Στη λίστα μου θεωρώ σαν δεδομένο πως ο Θάνατος σίγουρα δεν πεθαίνει απο το κολτ και υποθέτω πως μάλλον δεν πεθαινουν και οι υπόλοιποι τρεις καβαλάρηδες της αποκάλυψης.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
9 May 2014 19:21

Το πιτσιρίκι εκείνο έχω την εντύπωση ότι ήταν δυνατότερο από τον Εωσφόρο, με επιφύλαξη όμως γιατί έχω καιρό να δω το επεισόδιο..ο λόγος που τον χάσαμε είναι ότι εξαφανίστηκε με δική του πρωτοβουλία για να μην εκμεταλλευτεί ο Εωσφόρος τις δυνάμεις του(και την ίσως αμφίρροπη φύση του). Μπορεί και να τον ξαναδούμε..ποτέ δεν ξέρεις.
Δεν νομίζω πάντως ότι έχασε την ισχύ του όταν φυλακίστηκε ξανά ο Εωσφόρος, γιατί ούτε η Κόλαση έχασε την ισχύ της(από τη στιγμή που ο Αντίχριστος ήταν παιδί δαίμονα πιστεύω ότι αντλούσε τις δυνάμεις απευθείας από την Κόλαση, κι όχι από τον Εωσφόρο).

Όσον αφορά το Χριστό, ο λόγος που δεν έχει αναφερθεί είναι αφενός επειδή είναι λεπτό θρησκευτικό ζήτημα(ενώ ο Θεός ως φιγούρα αναφέρεται σε όλες τις θρησκείες των Γραφών, δηλαδή Ιουδαϊσμό, Ισλάμ, χριστιανισμό) κι αφετέρου ο ίδιος ο Ιησούς ως μονάδα δεν σχετίζεται άμεσα με κάποια μυθολογία ή κάποιο πλάσμα.

Τα πέντε πλάσματα που εγώ πιστεύω ότι δεν σκοτώνει το Κολτ είναι:
1) Θεός
2) Θάνατος(και με επιφύλαξη και τους υπόλοιπους Καβαλάρηδες)
3) Εύα
4) Αρχάγγελοι
5) Αρχηγός των Λεβιάθαν(και με επιφύλαξη όλοι οι Λεβιάθαν)

nikosZl
nikosZl
9 May 2014 20:37
Reply to  insideman75

Οσο αναφορα το κολτ, πιθανοτερο να χαθηκε, να το πηρε ο Εωσφορος κλπ αφου δεν το εχουμε δει καθολου πλεον στη σειρα περα απο ενα ταξιδι στο παρελθον που ο Ντιν σκοτωσε εναν Φοινικα. και πιστευω οτι εκαναν την καλυτερη δουλεια βγαζοντας το απο τη σειρά. Ναι στην αρχη της σειρας ηταν απαραιτητο για να σκοτωθει ο Κιτρινοματης, αλλα τοτε ειχαν μονο πεντε σφαιρες η δυο δε θυμαμαι. Η Ρουμπι ως μαγισσα τους βοηθησε να κανουν και αλλες σφαιρες διαφορετικα τους ηταν αχρηστο. Αν κρατουσαν περισσοτερο το οπλο στη σειρα δε θα ειχε καμια κλινακωση. θα ηταν περιπου στο στυλ ” Ε, Ντιν ενας καινουργιος μεγαλος κακος προεκυψε. Τι κανουμε?” ” Μπαμ, με το κολτ , και κατω και ολα μελι γαλα!”

Angelica Sfakianou
Angelica Sfakianou
9 May 2014 21:04

OMG πεθανα XD

Ionlydas
Ionlydas
13 May 2014 01:29

Επιτέλους ενα πολυδύναμο επεισόδιο!!!! Ειχε απ¨ολα μονο που αν σκεφτεί κανείς πω ς ξεκίνησε η σεζόν και πως φτα΄σαμε ως εδω νιώθει ιδρωμένος…..και αναφέρομαι στα πολλά filers επεισόδια. Παρά ταυτα θεωρώ πως ειναι ακόμα απο τις πολύ καλές σεζόν με πιο ξεκάθαρο τοπίο προς το φινάλε…
Διαφαίνεται οτι μπαίνουμε στην επόμενη με επίκεντρο πάλι τον Ντίν με κυριότερο ερώτημα το σημάδι του Καιν και πως θα γλιτώσει απ¨αυτό καθως μεσα του φαίνεται να δημιουργείται κατι τερατώδες…….
Αναμένουμε τα επόμενα δυο τελευταία…..

Latest

More Articles Like This

57
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x