Promo Photos – 12×23 – Part 2 Season 12 Finale, ‘All Along the Watchtower’

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

Promo Photos – 12×23 – Part 2 Season 12 Finale, ‘All Along the Watchtower’  | Επίσημες φωτογραφίες από το δεύτερο μέρος του φινάλε της 12ης σεζόν:

70 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

70 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
ncis merlin like
ncis merlin like
13 May 2017 17:06

Πωπω, καλό φαίνεται, ρε σεις το φινάλε. Και η εικόνα που είναι και τα 3 αγόρια ενωμένα και ετοιμοπόλεμα… Ανατρίχιασα… Άντε να δούμε.

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 19:09

Φαίνεται τέλειο επεισόδιο!!! Και διπλό!!!

ncis merlin like
ncis merlin like
13 May 2017 19:48
Reply to  Castiel Lover

Αχ, ναι. Άντε να δούμε! 1,5 ώρα SPN, ποιος τη χάρη μας! :

UPDATE: Τώρα που είδα καλά-καλά τον Κας, παιδιά, θα τα δώσει όλα αυτός, να μου το θυμηθείτε! Φαίνεται πολύ αποφασισμένος να ξεπαστρέψει τον Εωσφόρο.

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 20:48

Ελπίζω να πάρει την δύναμη του μωρού, και να τον ξεπαστρέψει στα αλήθεια, γιατί ναι μεν λατρεύω Pellegrino, αλλά ήθελα να πάρει εκδίκηση ο Crowley, και όπως και να ‘ναι, έχω αεχίσει να τον βαριέμαι.

ncis merlin like
ncis merlin like
13 May 2017 20:52
Reply to  Castiel Lover

Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν. Καλός, χρυσός ο Pellegrino, αλλά επί 2-3 σεζόν είναι ο κακός της υπόθεσης. Αρχίζει και μου τη δίνει που δεν τον ξεκάνουν.

Castiel Lover
Castiel Lover
14 May 2017 16:28

Και εγώ ακριβώς το ίδιο! Άσε που ο Crowley, ό,τι και να λέμε, την άξιζε την εκδίκησή του!

ncis merlin like
ncis merlin like
14 May 2017 16:32
Reply to  Castiel Lover

Ότι την άξιζε, την άξιζε, αλλά, ρε φίλε, το ότι θα τον έχωνες μέσα στο Κλουβί του και δεν θα σε ξαναενοχλούσε και θα παρέμενες Βασιλιάς της Κόλασης, δεν το σκέφτηκες; Λίγο βλακεία από πλευράς Crowley και λίγο τσαπατσουλιά από πλευράς των σεναριογράφων. Απλά θέλανε ένα λόγο για να μείνει ο Εωσφόρος έξω και σκέφτηκαν αυτόν; Ας το κάνανε κάπως αλλιώς. Να μου πεις, δεν βγήκε και άσχημο το αποτέλεσμα, αλλά, και πάλι, τσαπατσουλιά.

Castiel Lover
Castiel Lover
14 May 2017 16:38

Πράγματι. Και εγώ σκέφτηκα, πως ο Crowley είναι πανέξυπνος, πως το άφησε έτσι στον αέρα; Αλλά τουλάχιστον, μου την έσπασε, γιατί πάνω που πήρε την εκδίκησή του και όλοι το ευχαριστηθήκαμε του την έφερε ο άλλος.
Ακόμα απαιτώ δύο πράγματα: ΦΤΕΡΑ CASTIEL!!!
και ΕΚΔΙΚΗΣΗ CROWLEY ΠΡΟΣ LUCIFER

ncis merlin like
ncis merlin like
14 May 2017 16:52
Reply to  Castiel Lover

Η εκδίκηση θα έρθει, και κάτι μου λέει ότι θα είναι και γλυκιά (και για τον Crowley αλλά και για τους fans). Όσο για τα φτερά του Κας, θέλω να ελπίζω ότι θα εμφανιστούνε στο φινάλε όταν θα έχουμε το τετ-α-τετ με τον Εωσφόρο. Νομίζω, έτσι θα είναι, δεν θα είναι τόσο πολύ Winchesters-Εωσφόρος, αλλά Κας-Εωσφόρος (λόγω Kelly, το ότι ο Κας τον άφησε λάσκα στην 11η κ.ά)

Μπαγερν Μοναχου 1900
Μπαγερν Μοναχου 1900
17 May 2017 20:57
Reply to  Castiel Lover

Castiel Lover & ncis merlin like(?) αξιζει ο Crowley τη εκδικηση του απέναντι στον Λούσιφερ φανταζομαι επειδη τον καταντησε σκυλακι που εγλειφε τα πατωματα, και τι επρεπε να κανει ο Λουσιφερ δηλαδη σ’αυτον που συνεβαλε τα μεγιστα να κλεισθει στο κλουβι να του δωσει μεταλλιο, ή να παρει τη συμφωνη γνωμη του Κράουλι για το εαν πρεπει να βγει απο το κλουβι ή οχι, διοτι μπορει ο Λουσιφερ να εφτιαξε τους δαιμονες και τη κολαση αλλα δεν εχει τη προφορα του Κραουλι, oυτε λεει Hello Boys, πολυ σωστα επραξε ο Λουσιφερ κατα εμε και επρεπε να τον τελειωσει μια και καλη!!!!
ncis σκετο καποιο Las Vegas, L.A., New Orleans,νομιζω διοτι δεν τα βλεπω, merlin αναφερεσαι στη σειρα του Αντ1 ή στον Μαλκολμ Μερλιν απο το Arrow, διοτι θα ηταν κουλο να ισχυε το δευτερο.

Castiel Lover
Castiel Lover
17 May 2017 21:24

Ο Crowley, έπραξε εγωιστικά, αλλά σωστά ναι μεν όταν ήθελε να τον φυλακίσει. Και κέρδισε δίκαια τον θρόνο του στην Κόλαση, και ξαφνικά έρχεται ο Casifer και τον ξεφτιλίζει. Εγώ προσωπικά θα ήθελα να πεθάνει ο Lucifer ή απότ ον CCrowley ή από τον Castiel. Απόψεις βέβαια, αλλά έχουμε διαφορετική οπτική: είσαι Team Lucifer και εμείς Team Crowley. Για να δούμε τον νικητή… 😉😉😉

Μπαγερν Μοναχου 1900
Μπαγερν Μοναχου 1900
17 May 2017 21:49
Reply to  Castiel Lover

Δεν είμαι ακριβως Team Lucifer, 5άλφες, φωτο του Πελεγκρινο κλπ, απλά είμαι ενας φανς της σειράς που σεβεται την παρακαταθήκη της: 5 πρώτες σεζόν και απο 6-11 κρατάω τα θετικα, παραμεριζω τα αρνητικά αλλα συνεχιει να με ελκυει η σειρα, διαφορετικα δεν θα καναμε σημερα αυτή τη κουβέντα, αλλά είμαι κακομαθημενος φαν της σειράς λογω Αζειζελ, Λιλιθ, Εωσφόρος, Μεταλλαγμενος Θεος Κας, Αρχηγός Λεβιάθαν, Κράουλι 8ης σεζόν, Αμάρα και οταν εχω καλομαθει να μου σερβιρουν κρεας και μου φερνεις πιατο φασολαδας τοτε…
Καταλαβαινεις φανταζομαι τη μεταφορά, πλησιαζουμε στο τελος και εχουμε ξεμεινει απο μεγάλους κακους ωστε να κλεισει η σειρά επικά αρα ΝΑΙ στη team Lucifer (Lucifer & Son)…
And the winner is….

Μπαγερν Μοναχου 1900
Μπαγερν Μοναχου 1900
17 May 2017 22:00
Reply to  Castiel Lover

Σκέψου ολιγον το παράδοξο δεν νοειται συμπαν δίχως Θεο και Διαβολο, χωρις Φως και σκοτάδι, χωρις Δαίμονες και Αγγέλους και ότι ζει αναποφευκτα πεθαίνει, κανει τον κύκλο του δηλαδή, ισως ο Λουσιφερ να μην μπορει να πεθάνει με τη ακριβή σημασία του όρου, απλά να φυλακιστεί ή να απενεργοποιηθει, το ιδιο και ο Χαρος (καβαλαρης της αποκαλυψης), οποτε οταν ερθει η στιγμη η Γη να τελειωσει τσουπ θα κανουν ξανα τη εμφανιση τους οι καβαλαρηδες της αποκαλυψης δια μαγείας.
Απο τοτε που εριξα μια ματιά στα σποιλερ, εχω τρελαθει και με βαση τα λεγομενα της Μπιλλυ,ειμαι πεπεισμενος πως φετος κατι κακό θα συμβει σίγουρα, μάλλον αυτο που περσι Τσακ & Λουσι έλεγαν πως θα διαταραχθει η ισορροπια του συμπαντος, ειναι που στο 10Χ23 πεθανε ο Χάρος και δεν συνεβη η παραμικρη επιπτωση….
Τι να πω, αντε ποιος περιμενει μεχρι την μεγαλη(;) Παρασκευη!!!!

Romar Moria
Romar Moria
13 May 2017 17:58

Φαινετε θα ξεμπερδεψουν με τους εγκλεζους πρωτα και μετα θα στραφουν εναντι του Lucy.Χαιρομαι το οτι η Μαιρη ξυπνησε απο την πληση εγκεφαλου που της εκαναν.

maria papadopoulou
maria papadopoulou
13 May 2017 18:09

Team free will έτοιμη για όλα

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 19:10

ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΑΜΕ TFW!!!!!

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 19:09

Πολύ νωρίς τα βγάζουν για να μας ανχώσουν!

ncis merlin like
ncis merlin like
13 May 2017 20:06
Reply to  Castiel Lover

Αν δεν μας πρηζώσουν, τι σόι ενθουσιασμό για το φινάλε θα έχουμε;
😜

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 20:47

Βασανιστήριο!!!

ncis merlin like
ncis merlin like
13 May 2017 20:51
Reply to  Castiel Lover

Δε λες τίποτα. Διάβασα τώρα και την ανάλυση καρέ-καρέ του επεισοοδίου, που έγραψε η Αμαλία, και πρηζώθηκα περισσότερο!!! Θα γεννήσουμε εμείς στο τέλος, αντί για την Kelly! 😜

Amalia
13 May 2017 21:27

XAXAXAXAXA!

ncis merlin like
ncis merlin like
13 May 2017 20:05

Δύο screenshots από το τρέιλερ (το έβαλα σε όσο πιο αργή κίνηση γινόταν και τα έβγαλα). Όποιος βγάλει άκρη με αυτά, μην το κρατήσετε κρυφό. 😜
comment image comment image

Amalia
14 May 2017 22:45

Ο νεκρος πανω είναι καποιος απο τους κυνηγους που θα επιτεθουν με τους Winchesters στους Βρετανούς. Δεν τον βλέπω για καποιον γνωστο παντως, οπότε δεν ανησυχουμε. Ο πρωτος κομπαρσος ειναι που θα πεθανει στη σειρά ή ο τελευταίος; 😛

Το μνμ στο κινητό είναι της Μερι προς τον Κετς. Προφανώς ξεπαστρεψε κι άλλον κυνηγο, καποιον Λεστερ, υπο την επηρεια της πλυσης εγκεφαλου που της εχουν κανει οι Βρετανοι και τωρα περιμένει διαταγες, ποιον άλλον κυνηγο να σκοτωσει.

ncis merlin like
ncis merlin like
14 May 2017 22:59
Reply to  Amalia

Γιατί το όνομα Λέστερ μου φαίνεται ότι το έχουμε ξανασυναντήσει;;;;

Amalia
14 May 2017 23:55

Ναι, σωστά θυμασαι. Λεστερ τον λέγανε κι εκεινον. Θεωρω οτι είναι απλα συνωνυμια εδω…

ncis merlin like
ncis merlin like
14 May 2017 23:58
Reply to  Amalia

Καλά, σίγουρα, απλά από την ώρα που το είδα το όνομα, έσπαγα το κεφάλι μου να καταλάβω πού το έχω ξανακούσει στο SPN. Thanks για την επιβεβαίωση! 😀

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
14 May 2017 22:17

βρε Αγια Τριάδα(Castiel Lover, ncis merlin like, FuckingKingOfFuckingHell) διχως να προσπαθειτε να μου επιβαλετε τις αποψεις σας, οπως και εγώ δεν το επιθυμω να σας επιβαλω τις δικες μου αποψεις,απλα κουβεντα να γινεται και επειδη εχω μια απορια, διοτι κανετε συνεχως λογο οτι ο Crowley αξιζει να παρει τη εκδίκησή του απεναντι στον Lucifer και καποιοι απο σας το χονδρυνουν και μαλιστα το απαιτουν, με επιχειρηματα λοιπον; για ποιο λογο;;;;

ncis merlin like
ncis merlin like
14 May 2017 22:57
Reply to  GeorgeBest_37

Για ποιο λόγο αξίζει ο Crowley να πάρει την εκδίκηση του από τον Εωσφόρο, εννοείς;

Αυτό με την Αγία Τριάδα ήταν πετυχημένο. XD XD

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
14 May 2017 23:01

Ναι με επιχειρηματα 1)….., 2)…… και θα πω και εγω τη γνωμη μου και θα γινει διαλογος….

ncis merlin like
ncis merlin like
14 May 2017 23:03
Reply to  GeorgeBest_37

Θα στο θέσω αλλιώς: Αν ήσουν Βασιλιάς της Κόλασης και έρχεται κάποιος και, όχι μόνο σου παίρνει το θρόνο, σε κάνει και σκυλάκι του, δεν θα ήθελες να τον εκδικηθείς;

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
15 May 2017 02:25

1) Ο Crowley πέρσι αποκαλούσε τον Lucifer “σίχαμα” και γενικώς εχει παντελώς έλλειψη σεβασμού γι’ αυτόν, Οι Ντην & Σαμ οταν αντιμετωπισαν για 1η φορά τον Εωσφόρο είχαν εναν σεβασμο, μια φοβία όπως το ίδιο και ο Καστιέλ, για τον 2ο μεγάλο χαρακτήρα που είχαν σεβασμό ήταν ο Χαρος(εντελώς πληροφοριακά). Το κινητρο για τη εκδικηση του ενμερη το καταλαβαινω ειδικα οταν Οι δαίμονες δεν τον θεωρούν ηγέτη τους και δεν τον έχουν σε μεγάλη υπόληψη πλέον. Δεν τον φοβούνται και αργά ή γρήγορα θα επιζητησουν άλλο διαδοχο και απο τη στιγμή που εχει φαει πολλες φαπες

α) Στην 7η σεζόν τον έκανε ό,τι ήθελε ο Ντικ
β) Στην 8η σεζόν τον έκανε πουτανάκι του ο Κέβιν 😛
γ) Στην 10η έτρεχε πίσω από τον Ντιν
δ) Στην 11η σεζόν δεν μπορούσε να τιθασεύσει την Αμάρα. Στην ίδια σεζόν έγινε περίγελος του Εωσφόρου.

πρεπει να αλλαξει αναγκαστικα το ολο σκηνικό, και το επραξε με το ομολογουμενως πανεξυπνο σχεδιο να κλειδωσει τον Λουσιφερ στο πρωτο του δοχειο και με ξορκι να τον εχει του χεριου του, για να ολοκληρωστι τη εκδικηση του επιθυμει να σκοτωσει το νεφελιμ μπροστα στα ματια του πατερα του ή να σκοτώσει τον Λουσιφερ και να εχει υπο ελεγχο το παιδι του.

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 02:28
Reply to  GeorgeBest_37

Ακριβώς, στα λόγια μου έρχεσαι

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
15 May 2017 02:45

Το μεγάλο σχέδιο από μεριάς του. Να φυλακίσει τον Εωσφόρο “σε κοινή θέα”. Να τον βλέπουν όλοι να γίνει σκυλάκι του Κράουλη. Τι καλύτερο για επίδειξη δύναμης από τον Βασιλιά το να κάνει ό,τι θέλει τον ίδιο τον Σατανά; οπως το ειπε και ο Ορέστης είναι μια αποστολή αυτοκτονίας, ενα ματς μεχρι θανατου οπου δεν παιζει η ισοπαλια, ο Κράουλι ή ο Εωσφόρος θα ειναι επιζήσαντες και ενας απο τους δυο θα ειναι ο βασιλιας της κόλασης. Εαν καποιοι απο σας δικαιολογουν τον αγωνα του Κραουλι σαν δίκαιο διοτι περσι τον εκανε ρεζιλι των σκυλιών, τοτε ο αγωνας του Λουσιφερ το να δει το παιδι του τι ειναι αδικος, οπως και το να εξοντωσει αυτον που απειλησε να σκοτωσει το παιδι του μπροστα στα ματια του ή να του το παρει και να το εχει σαν κατοικιδιο και να το χρησιμοποιει οποτε το εχει αναγκη.

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 04:30
Reply to  GeorgeBest_37

Μα και ο Εωσφόρος σκοτίστηκε για το παιδί του, την δύναμή του θέλει.

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
15 May 2017 04:34

Δεν το ξερουμε 100% αυτό, σαρκα του είναι, ποτε του δεν ειχε ενα διαδοχο, κατι να τον δενει, απλα νευρα απεναντι στη ανθρωποτητα, μισος στον πατερα του διοτι επαψε να ειναι το επικεντρο του συμπαντος. Για τη μανα του παιδιου τη χεσμενη την εχει, συμφωνω, εκτος και εαν δουμε ολικη ανατροπη πανω σ’ αυτο.

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 05:00
Reply to  GeorgeBest_37

Ναι, οκ, συμφωνώ, αλλά δεν τον βλέπω να πολυνοιάζεται κιόλας. Θα δείξει βέβαια η συνέχεια…

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
15 May 2017 03:03

ΙΙ) Αρα δεν εχουμε να κανουμε με ευγενη σκοπό αλλα με τη επικρατηση δυο χαρακτήρων:
του Κράουλι που ειναι εξυπνος και σχεδον παντα καταφερνει να βρισκεται καποια βηματα μπροστα. εχει ευφυια, στρατηγικη και εξυπναδα και του Εωσφόρου που είναι ενας πανισχυρος Αρχάγγελος, με φοβερο λέγην, πανούργος, πολυ ευκολα σε ξελογιαζει και σε παρασυρει και το παει το παιχνιδι στο δικο του τερεν, αναμφιβολα είναι εξυπνος αλλα και μεγαλος αλλαζονας οπως είναι και τα υπολοιπα αδερφια του(Μιχαήλ, Ραφαήλ ακόμα και ο Γαβριηλ σε μικροτερο βαθμο βεβαια απο τους υπολοιπους), το ιδιο είναι και η Θεία τους, ο Αρχηγος των Λεβιαθαν ακομα και ο Κας στο φιναλε της 6ης σεζον επεδειξε μια στιγμη αλλαζονείας, πως να το κανουμε βρε αδερφε οι ισχυροι καβαλανε το καλαμι

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 04:31
Reply to  GeorgeBest_37

Σύμφωνοι

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
15 May 2017 03:27

IV) Πιστεύω πως το ολο θέμα έχει να κάνει με λατρεμενους χαρακτήρες και ερμηνείες των ηθοποιών που τους υποδυονται, ο καθενας εχει τα ατου του και τα μειον του, ισχυρισμοι τυπου α) Άμα ο Crowley πεθάνει, θα είναι μεγάλη βλακεία των σεναριογράφων, καθώς είναι πολύ αγαπητός (μην ξεχνιομαστε πως ο Crowley είναι χρόνια πρωταγωνιστής, ενώ ο Lucifer μπήκε τώρα) ειναι ακυροι διοτι ο Lucifer εμφανιστηκε στο 5×01 και ο Crowley στο 5χ10, β) ο Lucifer, είναι ενδιαφέρον χαρακτήρας, αλλά δεν αρέσει το ίδιο στο κοινό με τον Castiel και τον Crowley ειναι υποκειμενικο διοτί ο Κραουλι δεν εχει να δωσει κατι αλλο στη σειρά (ασχετως σε προηγουμενη αναρτηση μου εδω μεσα υποστηριζα το ακριβως αντιθετο, ειρωνικα το ελεγα, κοινως τρολλαρα) αντιθετως Ο Λουσιφερ Μαρκ Πελεγκρινο ειναι ο εναπομεινοντας μεγαλος κακος ωστε η σειρα να κλεισει μ’ ενα big bang. Απλα οι παραγωγοι πρεπει να τον κανουν μισητο μεχρι αηδιας και κακο οπως ηταν οι Αζέιζελ και ο Λούσιφερ της 5ης σεζόν ωστε να ανακτησει τη χαμενη του αιγλη.

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 04:33
Reply to  GeorgeBest_37

Σωστός, απλά ένα πράγμα: Δεν πιστεύω ότι έχει μείνει καθόλου αίγλη για τον Εωσφόρο. Όπως είπες, τον μισήσαμε, μέχρι αηδίας. Φτάνει, δηλαδή πια, αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
15 May 2017 04:38

Εισαι λάθος δεν τον εχουμε μισησει ακομα, μαλιστα μας αρεσει το ποσο ωραια τον παιζει ο Μαρκ Πελεγκρινο, το ποσο ωραια χειριζεται τα χερια του, το λέγην του, για τη ακριβεια τον εχουμε Θεοποιησει και ειναι αγαπητος, αλλα πρεπει να γινει αδισταχτος οπως ηταν στο hammer of the gods, σκληρος οταν χτυπησε τα δακτυλα του και ξεκανε τον Κας, διοτι η λατρεια στον Σατανα δεν ειναι υγιης, καταλαβαινεις τι εννοω έτσι;

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 04:59
Reply to  GeorgeBest_37

Πρώτον, θα σε παρακαλούσα να μην είσαι απόλυτος με φράσεις του στυλ ‘είσαι λάθος’ ή ‘έχεις άδικο’. Συζήτηση κάνουμε.
Δεύτερον, κατάλαβα, ναι. Τον μισούμε, δεν γίνεται να μην τον μισούμε, είναι ο χαρακτήρας τέτοιος, απλά παίζει τόσο ωραία ο ηθοποιός και είναι έτσι γραμμένος, που είναι από αυτούς τους χαρακτήρες που αγαπάμε να μισούμε. Αλλά, μας έχουν κάνει να τον μισούμε μέχρι αηδίας, νομίζω. Δεν είναι λατρεία στον Σατανά, μην το παίρνεις έτσι. Πάντα παραμένει (ο Διάβολος του SPN) φανταστικός χαρακτήρας. Σε όλους εμάς, μας αρέσει έτσι όπως τον έχουνε γράψει τον χαρακτήρα. Αυτό είναι όλο.

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
15 May 2017 05:15

Sory εαν ακουστηκα απολυτος διοτι το ακριβως αντιθετο επιθυμω,διαλογος να γινεται και τα συναφη, ο Διάβολος του SPN ειναι φανταστικός χαρακτήρας. Σε όλους εμάς, μας αρέσει έτσι όπως τον έχουνε γράψει τον χαρακτήρα, για τη ακριβεια μαζι μ’ αυτον του Αλ Πατσινο, Ρομπερτ ντε Νιρο και του Γκαμπριελ Μπερν οι καλυτεροι διαβολοι της 7ης τεχνης, επισης εαν το 2010 ο Κριστοφερ Λη ήταν 40 χρόνια ηλικιακα νεωτερος και δεχοταν να παιξει το ρολο του Λουσιφερ θα καναμε λογο για τον καλυτερο Σατανα της 7ης τεχνης ολων των εποχων!!!
ΥΓ. Ο ιδιος ηθοποιος οπως ηταν ηλικιακα το 2010 θα μπορουσε να παιξει τον χαρακτηρα του Χαρου.

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
15 May 2017 04:31

V) Με τη φοβια αν φύγουν από την σειρά Castiel και Crowley,δεν θα είναι πια η ίδια, και καποιοι μπορεί να σταματήσουν να την βλέπουν, διοτι Ο Castiel, δίνει μία πολύ ωραία νότα με τον χαρακτήρα του, ενώ ο Crowley με το στιλ του, η σειρα μένει στασιμη και επαναλαμβανεται, επισης ακυρωνει στόρυ προηγουμενων σεζον, οι χαρακτηρες των πεντε πρωτων σεζόν χανουν το σκοπο τους και η ιδιοτητα τους χανει τη τη αιγλη τους, διοτι εαν ενας βασιλιας των σταυροδρομιων και αργοτερα της Κολασης κανει σκυλιτσα του τον Εωσφόρο, και ενας Αγγελος πεταει μολοτοφ σ’ εναν Αρχαγγελο και τον λεει κωλο-ποπε και καταφερνει να ριξει ολους τους αγγελους απο το παραδεισο και να τους κανει εκπτωτους, τοτε οι πριγκηπες και οι ιπποτες της κολασεως ειναι αβουλες γλαστρες με μηδαμινο IQ και με φιλοδοξιες τοπικου πρωταθληματος ποδοσφαιρου, που μπροστα στον Crowley δεν φτουρανε μια, οι Αρχαγγελοι πλην του Γαβριηλ (Μιχαήλ, Εωσφορος, Ραφαήλ) ειναι τοσο Αρχαγγελοι όσο και ο Μετατρον, αρα ειναι Αχαχαγγελοι και καλά θα κανει ο Θεος να διακοψει το πνευματικο του ταξιδι με τη αδερφή του και να δωσει προαγωγη στον Καστιελ σε Αρχαγγελο ωστε να ανοιξει τα φτερα του οπως επιθυμει και η Castiel Lover φετος διοτι ειναι και ζυγη σεζόν ωστε να κρατειται η παραδοση και να υποβιβασει τους Μιχαήλ και Εωσφορο σε Αχαχαγγελους πιο κατω και απο απλους Αγγελους ωστε να γινουν τα παιδια για τα θεληματα και μετα να συνεχισει το πνευματικο του ταξιδι, να ψοφησει και το νεφελιμ ωστε ο Crowley να εχει παρει τη ολοκληρωτικη εκδίκηση του. Οσο για μεγαλους κακους δεν τους εχουμε αναγκη μπουχτισαμε μετα απο 12 σεζον, φτανει πια με τις αποκαλυψεις και το τιθανο τελος του κσομου, μοναχα αυτοτελη επεισοδια, απο εδω και εμπρος, τον Κραουλι να λεει συνεχως Hello Boys, και τον Ντην να στριμωχνει τον κας στη γωνια και να ακουγεται μουσικη υποκρουση Take my breath away-berlin, και να δουμε εξωγηινους κακους στη επομενη σεζον!!!!

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 04:48
Reply to  GeorgeBest_37

Νομίζω έχεις μπουχτίσει με τη σειρά, γενικά. Το ότι ο Κράουλη έκανε ‘σκυλίτσα του τον Εωσφόρο’, από τα λεγόμενά σου, και το ότι ο Κας πέταξε μολότωφ στον Αρχάγγελο Μιχαήλ, δεν πάει να πει ότι μπορούν να κάνουν δυνατότερα όντα από αυτούς ό,τι θέλουν εκείνοι, απλά βρήκαν τρόπους και το κάνανε αυτό. Όσο για την πτώση των Αγγέλων, εκεί έφταιγε καθαρά ο Μέτατρον (ως προς τα κίνητρα) και χρησιμοποίησε έναν αφελή και απελπισμένο Κας για να τα καταφέρει. Να υπενθυμίσω, επίσης, ότι, όταν ο Τσακ ανέστησε τον Κας στο φινάλε της 5ης, ο Κας είπε ότι ανήκε πια, στην κατηγορία των Σεραφείμ. Τα Σεραφείμ είναι ΤΕΡΜΑ πιο δυνατά από τους Αρχαγγέλους, είναι η ανώτατη τάξη αγγέλων, οπότε λογικό και επόμενο να μπορούν να ‘κουμαντάρουν’ δυνατότερα όντα από τα ίδια. Επειδή, όμως, η Χάρη του Κας είναι σε μαύρα χάλια (λόγω ξορκιού Μέτατρον), γι’αυτό έχουμε φρικάρει όλοι (όλοι, όσοι, τέλος πάντων, ανυπονούμε για αυτό) να αναπληρωθεί και, όπως λες κι εσύ, ‘ν’ανοίξει τα φτερά του’. Μιχαήλ και Εωσφόρο, νομίζω δεν γίνεται να τους υποβιβάσει ή ,τουλάχιστον, δεν πρόκειται να το κάνει.

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
15 May 2017 05:07

Απεναντίας ουδεποτε εχει ατονισει η αγαπη μου γι’ αυτη τη σειρα, απλα I) οσο πλησιαζει το τέλος θελω να αδερφια να τα βαλουν με μεγαλους κακους big bads και να φυγουν μαχωμενοι, II) 2-3 είναι οι εναπομειναντες Big Bads (Lucifer, Antichrist-Nefelim, Death) και ο Μιχαηλ αλλά εας μην τον δουμε σαν μεγαλο κακό που μπορουν να κλεισουν τη σειρα επικα, εαν πεθανει ο Λουσιφερ φετος οι επιλογες λιγοστευουν εκτος και εαν επιθυμητε καποιοι απο σας το ρολο του big Bad να τον ξαναπαρει ο Κραουλι.
Για Μετατρον και κας συμφωνω, αλλα η ρετσινια εμεινε στον Κας και αντε να τη βγαλει.
Για τον Κας είπε ότι ανήκε πια, στην κατηγορία των Σεραφείμ. Τα Σεραφείμ είναι ΤΕΡΜΑ πιο δυνατά από τους Αρχαγγέλους, είναι η ανώτατη τάξη αγγέλων, οπότε λογικό και επόμενο να μπορούν να ‘κουμαντάρουν’ δυνατότερα όντα από τα ίδια, σε ποιο σημειο του Swan Song και πως ειπωθηκε διοτι μου διαφευγει;
Για Αχαχαγγελους και εξωγηινους πλάκιτσα κανω, οπως και το στριμωγμα με το take my breath away!!!

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 05:20
Reply to  GeorgeBest_37

Ο Θάνατος έχει πεθάνει (αυτό, δηλαδή, πού να το πω και να με πιστεψουν;), τον σκότωσε ο Ντιν στο φινάλε της 10ης.

Η ρετσινιά έμεινε στον Κας, γιατί επαναστάτησε εναντίον του Παραδείσου και όσοι άγγελοι είναι κόπανοι (οι περισσότεροι, δηλαδή), δεν βλέπουν μπροστά τους και κατηγορούν εκείνον.

Αυτό για τα Σεραφείμ, δεν αναφέρεται στο Swan Song, αλλά στο 8×05 : ” I have to agree with the vampire, Dean. The risk of crossing Purgatory with a seraph, it’s less than strategic.”Είναι όταν ο Ντιν μόλις έχει σκοτώσει τον Ντικ κι έχουνε σταλεί, με τον Κας, Καθαρτήριο.

Ναι, το κατάλαβα. Έχει πλάκα που τους λες Αχαχαγγέλους. Πώς σου ‘ρθε; XD

Castiel Lover
Castiel Lover
15 May 2017 21:01
Reply to  GeorgeBest_37

Λοιπόν:
1) Ο Lucifer, είναι ο Lucifer! (τον μισείς)
2) Ξεφτίλησε τον Crowley (αν σκεφτείς, τότε στην 5η σεζόν, είχε δίκιο που τον πρόδωσε ο Crowley.
3)Αγαπάμε περισσότερο τον Crowley
4) Είναι ο FuckingKingofFuckingHell αδιαμφησβήτητα! Αξίζει τον θρόνο με χίλια!

Υ.γ. Please, κάνε πιο μικρά Comment, γιατί κουράζομαι να τα διαβάζω…

Castiel Lover
Castiel Lover
15 May 2017 20:57

Μην ξεχνάμε και την Maria Papadopoulou!

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 20:59
Reply to  Castiel Lover

Maria!

Castiel Lover
Castiel Lover
15 May 2017 20:59

Τι MAria;

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 21:06
Reply to  Castiel Lover

Δεν απαντάει… Τη χάσαμε από τα comments, ρε συ

Castiel Lover
Castiel Lover
15 May 2017 21:09

Αλήθεια;;; Εμένα μου έκανε πριν 2 ώρες Upvote. Έλα να κλάψουμε μαζί!

@disqus_kyvrUQTbKQ:disqus!!! Μας λείπεις!!! Είμαστε 2 εγκαταλειλημένα παπιά!!! Μπου-χου-χου!!! 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 21:15
Reply to  Castiel Lover

XD XD XD XD XD XD XD “Εγκαταλελειμένα παπιά” λέει η άλλη… XD

Castiel Lover
Castiel Lover
15 May 2017 21:18

Σταμάτα να γελάς!!! Εγώ κλαίω εδω πέρα!!! 😛

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 21:21
Reply to  Castiel Lover

*pat**pat* Σώπα, σώπα, ηρεμίες… Εισπνοή… Εκπνοή… 😛

Castiel Lover
Castiel Lover
15 May 2017 21:26

comment image

ncis merlin like
ncis merlin like
15 May 2017 21:48
Reply to  Castiel Lover

Χαχαχαχα! XD Το έχω ξαναδει, με λόγια, πολύ ωραίο κόμικ! 😀

Castiel Lover
Castiel Lover
15 May 2017 20:57
Reply to  GeorgeBest_37

Συγγνώμη, αλλά είμαστε τετράδα! Μην ξεχνάς την @disqus_kyvrUQTbKQ:disqus!!!

Αλέξανδρος Παππάς
Αλέξανδρος Παππάς
16 May 2017 18:32

Θα πω κατι πολυ σκληρο,ξερω…Αλλα ο Καστιελ ή ο Κραουλι,πρεπει να πεθανουν…οσο και αν με στεναχωρει αυτο

Castiel Lover
Castiel Lover
16 May 2017 20:12

Σνιφ-σνιφ..εκεί το πάνε. Αλλά αν είναι ο Castiel να πεθάνει, δεν μας πολυπειράζει! Θα ξαναστηθεί 1000%!!! (το καλό που του θέλω)

Αλέξανδρος Παππάς
Αλέξανδρος Παππάς
16 May 2017 20:27
Reply to  Castiel Lover

Δεν θελουμε να αναστηθει ρε συ.Ακου αυτο.Οταν τελιωνει μια σειρα πρεπει να τελιωνεις οτι αρχιζεις.ΠΧ,αν το supernatural τελιωνε οταν ο Σαμ εμπαινε στι cage,θα ηταν γενικα ωραιο φιναλε,γιατι θα ειχαν τελιωσει ολα.Ο σαμ θα περναγε την ζωη του στο κλουβι,ο Ντιν θα ξαναεχτιζε την ζωη του,και ο Καστιελ,θα προσπαθουσε να ξαναβοηθησει στον παραδεισοο.Τωρα ομως εχιυν κανει πιλλα.Ο κας,εκανε ΠΟΛΛΕΣ καταστροφες,και νορμαλ ζωη δεν προκειτε να ζησει.Επισης,με τα αγορια αν πουν το κλασσικα “Και αυτοι ζησαν καλα και μεις καλυτερα” με τα 3 αγορια μαζι,θα ηταν ψευτικο και ανοστο.Ο κας,δεν μπορει να εχει μια νορμαλ ζωη ετσι απλα,ουτε να παει ξαφνικα συον παραδεισο και να ειναι αγγελακι.Ο ντιν και σαμ ειναι σιγουρος πως κατι θα κανουν,τουλαχιστων ενας απο τους δυο τους,ο Κας ομως….ηρθε η ωρα να φυγει.Μονιμα.Οπως ξερουμε πως θα φυγει και ο Λουσι,και ο Κραουλι.Πως να στο πω…Ο γκαρθ πες,ζει,και ειναι κυνηγος η λυκανθρωπος,η τζοντυ αστυνομικος,τα αδελφια κυνηγοι με την μαμα αν ζησει,ο κας ΤΙ?Με τα αγορια δεν προκειτε να ειναι παντως για παντα,θα ειναι ψευτικο.Λυπαμε,γτ εν μερη μου θυμιζει λιγο τον εαυτο μου,αλλα τι να πω…Ετσι το βλεπω εγω

Castiel Lover
Castiel Lover
16 May 2017 20:37

Εγώ το βλέπω, πως ο Crowley και ο Castiel, έχουν γίνει μέρος της σειράς. Όσο περισσότερο είναι στην σειρά, τόσο περισσότερο είναι και απαραίτητη για την χημεία της ιστορίας. όπως δηλώνει όμως και το όνομά μου, ο Castiel, είναι ο αγαπημένος μου χαρακτήρας, και αν φύγει, αυτό μπορεί να με κάνει να αφήσω την σειρά. Γενικότερα, είμαι αντίθετη στην άποψη, όταν ένας ρόλος δεν έχει να δώσει κάτι για την ώρα, να πεθάνει , να φύγει από την σειρά. Και οι δύο ηθοποιοί, πιστεύω πως έχουν πολλά να πουν.

Απόψεις είναι βέβαια αυτές. Καλωσήρθες στην ιστοσελίδα!!!

Αλέξανδρος Παππάς
Αλέξανδρος Παππάς
16 May 2017 21:11
Reply to  Castiel Lover

Χαχαχαχα σε ευχαριστω,οντως καινουργιος ειμαι💘😂Κοιτα…οταν ο καστιελ ειχε τραυματιστει ειχα ανησυχησει,προφανος νοιαζομαι,αλλα σου ειπα,καθε ιστορια εχει ενα τελος.Δηλαδη πες οτι ξερω γω ο ντιν συνεχιζει να κυνηγαει,και ετσι τελιωνει η ιστορια του.Ολα οκ.Δωσμου ενα τελος για τον καστιελ.Δεν υπαρχει ιδανικο τελος.Να παει στον παραδεισο?Δεν ειναι καν αγγελος!Εχει το 1/5 δυναμης ενος αγγελου,εχει κυριολεκτικα καψει τα παντα, και ναι,οσο και να τον αγαπαω,εχει κανει κυριως καταστροφη.Να ζησει ως ανθρωπος?Εμμμμ δεν πιστευω να το θελει,το προσπαθησε,αλλα το αφησε γτ δν ανηκει εκει.Μαζι με τα αδελφια? Παλι δεν ταιριαζει,γιατι ειναι πολυ “family ending” και εκτος αυτου,αυτος ειναι αθανατος,και αυτοι θα πεθανουν καποια στιγμη.Ενας χαρακτηρας με παρομοια αντιμετωπηση ειναι η ροβινα και ο κραουλι.Η ροβινα πως θα τελιωνε η ιστορια της?Τι,ζησαμε καλα και μια μαγισσα κακια αναμεσα μας?Το ιδιο και με τον κρα?Θελω, θα μπορουσα να πω,απαιτω,ενα πολυ καλο τελος.Αλλα σε συγκριση με τον κας και κρα,ο κας επειδη ειναι ψυχη απλα ακαθαρτη,με λιγο καλο σεναριο,σωζετε,και δεν πεθαινει,ο κας ομως?Ειναι 1/5 αγγελου,που δεν εχει πλεον σκοπο,οχι για μενα,αλλα για τον εαυτο του.Στο σπιτι του δεν μπορει να ξαναπαει,ο ιδιος εχει ενοχες για το κακο που εκανε,με τα αδελφια για παντα δν πιστευω να ειναι,ζωη κανονικη δεν προκειτε να εχει,γιατι δεν ταιριαζει εκει…Αυτα τα σκεφτομαι εγω που δν εχω γνωσεις,φαντασου οι σεναριογραφοι…Ενας χαρακτηρας πχ που τελιωσε στην ωρα του ηταν ο Bobby,kαι για αυτο θελουμε και αλλο (και οτι και να λενε,εγω λεω πως θα δουμε εστω και λιγο πριν τελιωσει η σεζον).Οσο για αυτο που λες οτι θα αφησεις την σειρα το θεωρω ανωριμοτητα.Ειναι μια ποπυ καλη σειρα.Ο κας σε κραταει μονο εκει???💘

Castiel Lover
Castiel Lover
16 May 2017 21:24

Λοιπόν, εγώ γενικότερα, θεωρώ ότι όπως και να είναι, χρειάζεται στην σειρά. Αποτελεί πια βασικό κομμάτι της. Και ναι, πράγματι τον έχουν κάνει κάπως, αλλά αν θέλουν οι σεναριογράφοι, μπορούν να τον φτιάξουν από την αρχή. Εννοείται σε όλα υπάρχει ένα τέλος, αλλά είναι πολύ νωρίς!!! Και, αγαπώ Castiel, και την σειρά, αλλά την σειρά την λάτρευα και πριν από αυτόν. Από την στιγμή που μπήκε όμως, για εμένα ολοκληρώθηκε. Και αν φύγει δεν ξέρω αν θα μου αρέσει το ίδιο. Δηλαδή κατά την ματιά μου: Τέλειο-(μπαίνει Κας)ό,τι καλύτερο υπάρχει-(φεύγει Κας) κατάθλιψη! :D.

Αλέξανδρος Παππάς
Αλέξανδρος Παππάς
16 May 2017 21:34
Reply to  Castiel Lover

Μπορω να σε νιωσω και γω.Κοιτα τι πιστευω οτι θα γινει.Ειπαν οτι θα μισησουμε τον λουσι στο τελος.Να σκοτωσεξ ενα απο τα αδελφια?Δεν πιστευω.Μαιρη?Μπα,ειναι παρα πολυ ασχετη με τον λουσι.Αρα ποιοι μενουν?Κρα και Κας.Ο κρα να πεθανει αποκλειετε,αν και λεει οτι θα φυγει απο την σειρα, αλλα απο την αλλη υπαρχουν φημες πως ο κας δεν ειναι δηλωμενος στο καστ του οκτωμβριου του ιδιο και ο κρα…Δεν ξερω,για μενα παντως στην φετινη σεζον,ή εστο στο φιναλε,το ενδιαφερων μου εχει ο μυστηριοδης χαρακτηρας που βλεπουμε με την καραμπινα και ο κας λεει “you” και ο κετς (Βρισε με το αξιζω 😂😂😂) οσο για τον κας,μην ξεχναμε οτι εκανε κατι με “κοσμικες συνεπειες” οποτε….η που θα σερνετε,η που θα πεθανει,η που καποιος θα την πληρωσει για χαρη του

Αλέξανδρος Παππάς
Αλέξανδρος Παππάς
19 May 2017 06:13
Reply to  Castiel Lover

ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΕ😭

Sawyer Orestis
19 May 2017 10:41

ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΠΟΙΛΕΡ; Αν ειναι δυνατον ασε τους ανθρωπους να το δουνε πρωτα. Σου διαγραφω το σχολιο

Αλέξανδρος Παππάς
Αλέξανδρος Παππάς
17 May 2017 11:52

Ρε παιδες μπας και το ατομο με την καραμπινα ειναι η μαιρη,και ο κας λεει you γιατι δεν ηξερε οτι ειναι υπνωτισμενη?Αλλα δεν τον βλεπουμε να εχει φαει ξυλο απο της σιδεριγροφιες…οπιτε περιμενουνε καποιον ανεστημενο?Επισεις,εχω μια θεωρεια.Αυτι που λενε κενο μηπως δεν ειναι τοποθεσια,και απλα ειναι ΚΕΝΟ?Και αν ειναι τοποθεσια μηπως εκει πανε νεκροι αγγελοι και δαιμονες?

Μπαγερν Μοναχου 1900
Μπαγερν Μοναχου 1900
17 May 2017 20:36

Λούσιφερ (Εωσφόρε) μείνε διότι είσαι απλά ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΚΟΣ βρε μάγκα, πάρε τη ολοκληρωτική σου εκδικηση σου απέναντι στον Κράουλι, τη Ροβένα και κέρδισε στη μονομαχία τον αδερφό σου (Κας) καθαρά και μάγκικα, για οσους τυχον που θέλουν να πεθάνει, για πείτε μου βρε ξεφτέρια ποιον θα έχουμε για μεγάλο κακό στις επομένες σεζόν; τον Κράουλι μήπως ή δεν χρειαζόμαστε κάποιον.

Κράουλι υπερτίμησες τον εαυτό σου, αρα ότι σου συμβει απο εδω και στο καθεξής σου αξίζει 100%, αυτα παθαίνεις όταν ξεφτυλίζεις τον Μάικ Τάισον, τρως τα μούτρα σου και μάλιστα με το πιο οδυνηρο τρόπο.

Κας είσαι απλά ΥΠΕΡΟΧΟΣ αλλα επειδη προκάλεσες κοσμική αναταραχή (Μπιλλυ) πολυ φοβαμαι πως θα υποστεις τις συνεπειες, σ’ ευχαριστουμε ομως!!!

Showrunners μοναχα αυτη τη φορα αγνοηστε τους φανς και μην σκοτωσετε τη Μαιρη.

Αρχάγγελε Μιχαήλ (Καλός υιός) παρόλο που δεν εβλεπα τις προηγουμενες εβδομάδες με καλό ματι τυχον επιστροφή σου ή να γινεις συμμαχος των Γουίντσεστερς διοτι αυτον τον ρολο τον εχει επωμιστεί ο Κας αποκλειστικά, δεν θα ηταν ασχημη αλλαγη-ανατροπη να αλλαξεις μυαλα και αποψεις και να βοηθησεις τα αδερφια απο εδω και στο καθεξης, ετσι και αλλιως το επραξες μια χαρα στο Legion

Latest

More Articles Like This

70
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x