Προς σεναριογράφους: ΣΥΜΜΑΖΕΨΤΕ ΤΑ ΑΣΥΜΜΑΖΕΥΤΑ!!!

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

dean hugs sam

Προς: Σεναριογράφους Jeremy Carver, Robert Singer
Από: Supernaturalgreece.gr
Θέμα: Κοιμάστε και κοιμίζετε και εμάς

Για καθίστε ρε μάγκες. Φτάσαμε τέλη Μάρτη και τι έχουμε δει; Ουσιαστικά ένα τίποτα την φετινή σεζόν. Αλλά ας τα πάρουμε όλα από την αρχή για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

(ΠΡΟΣΟΧΗ! Το άρθρο έχει γραφτεί στο 16ο επεισόδιο της 10ης σεζόν)

Τα 3 πρώτα επεισόδια ήταν αφιερωμένα στον Δαίμονα Ντιν, όπως ήταν λογικό. Μια πραγματικά μοναδική ερμηνεία από τον Jensen Ackles, που δεν τον άφησαν να αγιάσει όμως! Πρώτο μεγάλο λάθος της σεζόν λοιπόν! Γιατί ο Ντιν δεν έμεινε περισσότερο ως ο κακός της υπόθεσης; Γιατί δεν μας άφησαν να δούμε τις πραγματικές του δυνάμεις; Γιατί δεν άφησαν αυτόν τον μεγάλο ηθοποιό να ξεδιπλώσει το ταλέντο του ακόμη περισσότερο; Την ίδια ώρα που ο Jensen Ackles, όπου σταθεί και όπου βρεθεί λέει πόσο ήθελε να παίξει κι άλλο τον Δαίμονα. Την θεραπεία στο 3ο επεισόδιο δεν την πήραμε και τόσο στα σοβαρά γιατί ήταν απλά η αρχή της σεζόν. Ποιο το νόημα λοιπόν του μεγάλου Cliffhanger της 9ης σεζόν, αφού μέσα σε 3 επεισόδια όλα πήραν τον “σωστό” δρόμο; Οι σεναριογράφοι δεν πήραν τα ρίσκα που έπρεπε, φοβήθηκαν να “επαναστατήσουν“, δεν ήξεραν πως να χειριστούν την υπόθεση των αυτοτελών επεισοδίων αλλά και του 200ού. Αναλυτικά παρακάτω για τα συγκεκριμένα θέματα.

Είδαμε για πρώτη φορά έναν νέο χαρακτήρα, τον Κόουλ, και πραγματικά πιστεύω είναι κάτι πολύ θετικό. Δεν ξέρω αν τον πάνε για spin off ή όχι, πάντως ο Travis Aaron είναι εξαίρετος ηθοποιός και δίνει μια άλλη “νότα”, μια άλλη ποιότητα στο Supernatural. Επίσης, η Ροβένα εισήχθη ως μια μάγισσα που προκαλεί ένα μίνι πανικό γύρω της, και κατέληξε ως μητέρα του Κράουλη. Ένα ακόμη θετικό αυτής της σεζόν. Η Σκωτσέζα ηθοποιός έχει δώσει όμορφες ερμηνείες και σίγουρα θα μας προσφέρει πολλές συγκινήσεις ακόμα.

Τα θέλω των fans. Όπως εύστοχα είπαν κάποιοι από εσάς σε σχόλια παλιού άρθρου, οι σεναριογράφοι φαίνεται ξεκάθαρα ότι προσπαθούν να ικανοποιήσουν τους πιο hardcore fans του Supernatural. Ψάχνουν Tumblr, Facebook, Twitter κτλ; Σωστό σωστό. ΛΑΘΟΣ!!! Τι ψάχνουν; Συγκεκριμένα blogs; Συγκεκριμένα accounts; Γιατί κανείς δεν ακούει τόσο καιρό που φωνάζει όλος ο πλανήτης για ένα Supernatural που θέλει ένα μεγάλο ΜΠΑΜ για να εκτοξευτεί; Γιατί δεν βλέπουν ότι κάτι λείπει από αυτή τη σεζόν; Γιατί εθελοτυφλούν; Αυτό το κάτι που ακόμα και η -μέτρια- 9η σεζόν είχε. Να θυμίσω μια τριλογία επεισοδίων 9×099×109×11; Τα θυμηθήκατε; Ωραία. Από τότε έχουμε να νιώσουμε για συνεχόμενα επεισόδια κάτι πραγματικά ΜΕΓΑΛΟ σε αυτή τη σειρά. Το Σημάδι του Κάιν είναι μια πολύ καλή ιστορία. Αλλά ΔΕΝ μπορεί να εξελιχθεί ΣΩΣΤΑ όπως φαίνεται.

Είδαμε ένα Mid Season 10 Finale, ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΟ για φινάλε. Η Κλαιρ, μια άστοχη και κακή επιλογή από τους σεναριογράφους, δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ως Η ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ μέχρι τώρα. Και την έβαλαν σε ολόκληρο φινάλε του 2014. Με ποια λογική; Γιατί θα έπρεπε να σοκαριστούμε με την τελευταία σκηνή στην οποία ο Ντιν δολοφονεί κάποιους ανθρώπους, τους οποίους εδώ που τα λέμε τους έτρωγε το κωλαράκι!; Έλα Jeremy, ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ!!! Και για το 2015, πέρα από το 14ο επεισόδιο που έγινε ένα μεγάλο ΜΠΑΜ με αυτά που είπε και έκανε ο Κάιν, δεν είδαμε κάτι το αξιόλογο.

200th episode dean breaking fourth wall

Το πρόβλημα των αυτοτελών επεισοδίων και του 200ού. Το κυριότερο πρόβλημα που δημιουργήθηκε όταν ο Ντιν έγινε δαίμονας, ήταν τι θα γίνει με τα αυτοτελή επεισόδια και με το 200ό. Πως ο Δαίμονας Ντιν θα κυνηγούσε μαζί με τον Σάμμυ σε αυτοτελή επεισόδια; Γιατί για να λέμε την αλήθεια, Supernatural χωρίς αυτοτελή επεισόδια δεν γίνεται. Επίσης, πως ο Ντιν θα βρισκόταν κανονικά στο 200ό επεισόδιο; Δύσκολο το να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα, αλλά όχι και αδύνατο. Μια πρόχειρη σκέψη για το επετειακό είναι ένα flashback, ή ένα εναλλακτικό σύμπαν; Τα αυτοτελή θα μπορούσαν να τα μειώσουν ή να τα μηδενίσουν τουλάχιστον μέχρι το mid season finale. Πόσο τέλειο θα ήταν για 9 συνεχόμενα επεισόδια -πλην του 200ού- να βλέπαμε τον Ντιν ως Δαίμονα. Ο Σαμ να ξεσκίζεται να τον βρει, να ζητά βοήθεια από ΠΑΝΤΟΥ και τελικά με τα χίλια ζόρια να τον πιάνει με πολλές όμως απώλειες.

Μια διαφορετική νότα σκηνοθεσίας. Μόνο εγώ εντυπωσιάστηκα από την πρώτη σκηνή του 15ου επεισοδίου της 10ης σεζόν; Για όσους δεν θυμούνται, ήταν η σκηνή στην οποία ένας άντρας είχε δέσει ανάποδα μια γυναίκα και της έκοψε τον λαιμό για της πιει το αίμα. Θύμισε Χάνιμπαλ να πω την πικρή μου αλήθεια. Ε, μετά το υπόλοιπο επεισόδιο κινήθηκε στα ίδια επίπεδα όπως των προηγούμενων. ΟΚ. Θα μου πείτε τώρα εκεί είναι το πρόβλημά μας; Όχι. Αλλά δεν θα μας χάλαγε και μια σκηνοθετική αλλαγή.

Για να λέμε τα πράγματα όμως με το όνομά τους, τα επεισόδια φέτος δεν είναι άσχημα. Απλά δεν έχουν το κάτι παραπάνω που θα σε κάνει να ανυπομονείς για τα επόμενα. Ωραία αυτοτελή και παράπονο δεν έχω από αυτό το σκέλος. Πόσοι όμως από εσάς – με το χέρι στην καρδιά – ανυπομονείτε να δείτε πλέον το επόμενο επεισόδιο της σειράς; Περισσότερο πλέον ανυπομονώ για το The Flash – το αναφέρω γιατί είναι στο ίδιο κανάλι και μου αρέσει πάρα πολύ – παρά για το Supernatural.

Το πρόβλημα των αγγέλων και του Κας/Κράουλη. Ο Mark Sheppard ανακοινώθηκε μετά το τέλος της 9ης σεζόν ότι θα είναι Series Regular. Ανυπομονούσαμε λοιπόν να δούμε και αυτού το στόρι. Ποιο στόρι του; Στα περισσότερα επεισόδια ήταν με κατεβασμένο κεφάλι επειδή ο Ντιν τον παράτησε. Μέχρι και το 14ο επεισόδιο, ο χαρακτήρας του έγινε ουσιαστικά ανούσιος και αν δεν είχε την Ροβένα στο πλευρό του σίγουρα θα μας έπαιρνε ο ύπνος με το storyline του. Τα ίδια συμβαίνουν και με τον Κας από την ώρα που έγινε ξανά άγγελος (9×10). Η ιστορία του δεν σε συναρπάζει, δεν βλέπουμε κάτι αξιόλογο και τον βλέπουμε μία στο τόσο. Έχουμε φτάσει στο σημείο να λέμε ‘καλύτερα ας τον αφήσουν απ’ έξω‘. Το θετικό με την όλη ιστορία φέτος είναι ότι έχουμε δει ελάχιστα τους αγγέλους. Δεν θα άντεχα άλλη μια σεζόν με καυγάδες αγγέλων κτλ. Η ιστορία τους όμως έχει μείνει μισή. Πρέπει να δούμε τι θα απογίνουν τα φτερά τους, το ξόρκι του Μέτατρον και οι Πύλες του Παραδείσου.

Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικός ή ζητάω πολλά. Θέλω και από εσάς τα σχόλιά σας. Μπορεί να κάνει το comeback του Supernatural; Για μένα φυσικά και μπορεί. Το έχει ξανακάνει άλλωστε μετά την κάκιστη 7η σεζόν. Τώρα δεν θα μπορεί; Εσείς πως πιστεύετε πάει φέτος η σειρά;

ΥΓ: Κάτι μου λέει όμως ότι από το 17ο επεισόδιο και μετά θα γίνουν πολλά όμορφα πράγματα. Για να δούμε…

98 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

98 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Preator
Preator
27 March 2015 14:40

Καλησπέρα στην ομάδα. Ήμουν μεγάλος fan της σειράς κ έχω σταματήσει να ασχολούμαι εδώ και καιρό με το να παρακολουθώ μόνο κάποιες σκόρπιες πληροφορίες από το wiki. Άποψη μου και χωρίς hate για την σειρά είναι ότι έπρεπε να έχει τελειώσει στον 5ο κύκλο άντε 6ο. Παρακολούθησα μέχρι τα μισά του 7ο κύκλου και άπλα βαρέθηκα. Είναι μια σειρά που μου προσέφερε ώρες πώρωσης άλλα τώρα είναι ένας νεκρός που άπλα τον τραβούν από τα μαλλιά.Η 3η και 4η σεζόν ήταν η κορυφαίες για μένα και αν θέλω να δω πάλι supernatural αυτές θα δω πάλι. Μπορεί κάποιος να πει ότι είμαι κολλημένος άλλα ειλικρινά πιστεύω ότι είχε να προσφέρει η σειρά τ πρόσφερε δεν υπάρχει άλλο lore. Κάλο απόγευμα και καλό σαββατοκυριακο να έχουμε.

Sawyer Orestis
27 March 2015 14:45
Reply to  Preator

Δεν θα διαφωνήσω στο 100%. Έχεις δίκιο ότι η 7η ήταν κακή σεζόν. Όπως και το ότι η 6η δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Άλλωστε το παραδέχονται και οι ίδιοι οι ηθοποιοί ότι εκεί στην 7η χάθηκε η μπάλα. Τώρα όσον αφορά το μετά, η 8η σεζόν είναι η αγαπημένη μου προσωπικά. Πραγματικά την θεωρώ συγκλονιστική και παράλληλα πανέμορφη με το φινάλε του να είναι επικό. Από κει και πέρα η 9η μας τα χάλασε στα αυτοτελή του και για την 10η αναλύσω παραπάνω.

Δεν θεωρώ όμως ότι η σειρά πέθανε. Είναι μια σειρά φαντασίας. Κι όσο υπάρχει η φαντασία στο μυαλό ενός σεναριογράφου, τόσο μπορεί να διαρκέσει και μια τέτοια σειρά

Amalia
Amalia
27 March 2015 14:47
Reply to  Preator

Με κάθε σεβασμό στη γνώμη σου, διαφωνώ κάθετα. Όχι γιατι δεν παρακολουθείς τη σειρά εδώ και 3 χρόνια, και άρα δεν μπορείς να έχεις εμπεριστατωμένη άποψη. Ο καθένας μπορει να εκφέρει τη γνώμη του. Διαφωνώ με αυτό που λες οτι δεν υπάρχει άλλο lore. Η παγκόσμια μυθολογία είναι ΤΙΓΚΑ στους μύθους από οπου θα μπορούσαν να στηριχτούν για καινούργιες ιδέες. Η σειρά για μένα έχει ακόμα πράγματα να προσφέρει, απλά οι σεναριογράφοι δεν παίρνουν ρίσκα και ακολουθούν μια πολύ ασφαλή (και βαρετή) τακτική…

Sofia
Sofia
27 March 2015 14:40

Εμένα το παράπονο μου είναι ο Κας! Φέτος κάνει την cheerleader. Όχι ότι στις άλλες σεζόν έκανε κάτι ας πούμε (πέρα από λίγες εξαιρέσεις) αλλά φέτος δεν κάνει τίποτα! Ο Κράουλι χρειάζεται λίγο ξύπνημα αλλά να πω την αμαρτία μου μου αρέσει που είναι σύμμαχος με τα αγόρια. Απλά θα έπρεπε να είναι πιο ενεργός.
Το θέμα με τον δαίμονα Ντιν όσο και αν κλαιγόμαστε έχει λήξει. Οκ όλους μας ενόχλησε, αλλά “έπρεπε” να το κάνουν για το 200ο που προσωπικά πιστεύω ότι άξιζε η θυσία. ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ! Δε γίνεται όπως πχ σε αυτή τη φάση που είμαστε, ο Ντιν να έχει 3 καλά επεισόδια και ΞΑΦΝΙΚΑ να έχει θέμα με το mark. Χαλάνε το βασικό στόρυ για να κάνουν αυτοτελή και κερδίζουμε μια μιεχ ιστορία. Που για να είμαστε δίκαιοι τα αυτοτελή φέτος είναι πολύ καλά και γενικά η σκηνοθεσία και η ατμόσφαιρα είναι πολύ καλή (κλασικά εντάξει δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τη σκηνοθεσία του σπν).
Η Κλαιρ πάλι είναι άλλο δράμα! Είχαμε πωρωθεί όλοι με την badass επιστροφή της κοπέλας που ο Κας της χάλασε τη ζωή, και μας ήρθε ένα ξανθό κλαψομουνάκι που δεν κάνει κάτι άλλο από το να γκρινιάζει.

Sawyer Orestis
27 March 2015 14:49
Reply to  Sofia

“Φέτος κάνει την cheerleader”. ΚΛΑΙΩ χαχααχαχχα

Εμένα μου άρεσε όταν τον είχαμε άνθρωπο. Γιατί δεν τον άφησαν ετσι. Θα ήταν ο 3ος της παρέας και δεν θα με χάλαγε καθόλου σε πληροφορώ. Τώρα είναι απλά κάποιος που επειδή είναι αγαπητός ηθοποιός πρέπει να παίζει. Παίζει περισσότερο η Ροβένα πλέον παρά αυτός ρε

Το πρόβλημα δεν είναι ότι ο Ντιν είναι καλά και ΞΑΦΝΙΚΑ δεν θα είναι. Ο Ντιν όλη τη σεζόν δεν είναι καλά. Και το πολεμάει. Απλώς έφτασε πλέον σε σημείο να μην αντέχει άλλο.

Sofia
Sofia
27 March 2015 14:59
Reply to  Sawyer Orestis

Μ`άρεσε υπερβολικά ο Κας ως άνθρωπος αλλά δεν ξέρω αν θα τον ήθελα μόνιμα έτσι. Αλλά σίγουρα θα ήταν καλύτερα από αυτό που γίνεται τώρα.

Ναι οκ ο Ντιν θεωρητικά δεν είναι καλά, αλλά σχεδόν όλη τη σεζόν μια χαρά το ελέγχει. Γενικά δε μου βγάζει νόημα. Εδώ σκότωσε τον Κέιν με την Λεπίδα στο χέρι παρακαλώ παρακαλώ, και πέρα από τον φόβο του και το “Dean is in trouble” που είπε ο Σαμ (που χαίρω πολύ ρε φίλε λες και δε το ξέραμε) ήταν “καλά”, τι μπορεί να τον ωθήσει στο να μην αντέχει άλλο; Ναι βλέπω ότι το παλεύει, όπως πχ όταν έσπασε στο ξύλο την Τσάρλι, αλλά δεν υπάρχει αυτό το “βγαίνω εκτός εαυτού” και “δεν αντέχω άλλο” ώστε να τον οδηγήσει στο μεγάλο ξέσπασμα. Στο 16 ήταν μια χαρά. Πώς στο 17 ξεσπάει;

Sawyer Orestis
27 March 2015 15:06
Reply to  Sofia

Για μια ολόκληρη σεζόν θα ήταν ότι πρέπει ο Κας άνθρωπος. Και φέτος του δίναν κάτι καινούριο. Ή αν δεν μπορούσαν ας τον σκότωναν βρε αδερφέ. Δεν μπορώ άλλο να τον βλέπω σε ελάχιστες σκηνές και τέρμα βαρετό.

Σκέψου έναν ιό. Μια απλή ίωση βασικά. Την μία μέρα είσαι καλά και την άλλη δεν είσαι. Κάπως έτσι γίνεται λογικά και εδώ.

Sofia
Sofia
27 March 2015 15:20
Reply to  Sawyer Orestis

Έλα όχι να τον σκοτώσουν. Αλλά ναι ας έμενε άνθρωπος και φέτος να γινόταν κάτι, ή ας ξαναγινόταν άνθρωπος. Η πικρή αλήθεια με τον Κας είναι ότι ακόμα και αν στην 10η είχαν δώσει κάποιο καλό στόρυ στον Παράδεισο, με τις πύλες τα φτερά κτλ, αυτός πάλι βαρετός θα ήταν. Χρειάζεται κάτι διαφορετικό. Αλλά όχι να τον σκοτώσουν. Μάλλον είναι εγωιστικό και λάθος, αλλά ο Κας είναι θρησκεία.

Ναι καταλαβαίνω πως το σκέφτεσαι αλλά δεν ξέρω. Δε μου πολυκάθεται καλά.

Sawyer Orestis
27 March 2015 16:04
Reply to  Sofia

Προτιμώ έναν μεγάλο θάνατο που θα κάνει μπαμ, παρά αυτό που βλέπουμε μιαμιση σεζόν τώρα. Το να έχεις έναν χαρακτήρα σε μια σειρά απλά για να υπάρχει και να μην έχει ουσιαστική ιστορία, δεν έχει νόημα

Sofia
Sofia
27 March 2015 16:13
Reply to  Sawyer Orestis

Καταλαβαίνω πως το λες και εν μέρη συμφωνώ. Αλλά δε θα είμαι ποτέ οκ με το να πεθάνει ο Κας.

Sawyer Orestis
27 March 2015 16:27
Reply to  Sofia

Ποιος είναι; 😛

Dimitris St
Dimitris St
27 March 2015 14:42

Το cliffhanger της 9ης σεζόν άνοιξε το δρόμο για μια φανταστική 10η σεζόν και αναγέννησε μια σειρά δέκα πλέον χρόνων.Οι παράγοντες όμως που αναφέρθηκαν στο άρθρο δεν επέτρεψαν το να ξεδιπλωθεί ένα φοβερά ανατρεπτικό στόρι,αυτό του Δαίμονα Ντιν.Σίγουρα υπήρχαν πάρα πολύ άλλοι τρόποι για να εξελιχθεί η ιστορία,αλλά δεν ξέρουμε γιατί η θεραπεία ήρθε τόσο γρήγορα και τι σημαίνει αυτό για τα επερχόμενα επεισόδια.
Η 10η σεζόν μου φαίνεται αρκετά καλή ποιοτικά(τα αυτοτελή έχουν βελτιωθεί αισθητά,έχουν προστεθεί στο cast πολλοί καλοί ηθοποιοί και οι ερμηνείες έχουν βελτιωθεί πολύ από όλους),όμως συμφωνώ πως λείπει αυτό το ΜΠΑΜ που περιμένουμε όλοι με ανυπομονησία.Ουσιαστικά το μόνο ανατρεπτικό που είδαμε φέτος ήταν ο θάνατος του Κάιν και τα λεγόμενά του στον Ντιν.Κατά τα άλλα,ακόμα ακούμε πως το Σημάδι αρχίζει να επηρεάζει τον Ντιν και πάλι,πως ο Ντιν δείχνει να θέλει να το αποδεχτεί ενώ ο Σαμ θέλει να βρει λύση και πως δε γνωρίζουμε ακόμα αν όντως υπάρχει κάποια θεραπεία.
Επίσης,συμφωνώ πως τα stories Κας και Κράουλι είναι πολύ φτωχά φέτος και πως δείχνουν να τους παραμερίζουν.Είναι πολύ βασικοί,αγαπητοί και σημαντικοί χαρακτήρες για τη σειρά και σίγουρα τους αξίζει μια καλύτερη ιστορία με περισσότερο ενδιαφέρον και καίρια σημασία.
Γενικά,η 10η σεζόν δεν είναι άσχημη.Ωστόσο,χρειαζόμαστε μια συγκλονιστική ανατροπή που θα αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον και θα εκτοξεύσει μια σειρά που αυτή τη στιγμή αδικείται.

Sawyer Orestis
27 March 2015 15:03
Reply to  Dimitris St

Το ΜΠΑΜ ουσιαστικά φέτος έγινε στο 14ο επεισόδιο με τον θάνατο του Κάιν και με όσα είπε. Από το ΜΠΑΜ όμως, αυτό που ακολούθησε είναι 2 αυτοτελή επεισόδια! Γιατί ρε παιδιά; Δώστε μας μια συνέχεια, κάτι μεγάλο, κάτι καλό.

Dimitris St
Dimitris St
27 March 2015 15:11
Reply to  Sawyer Orestis

Συμφωνώ.Εννοούσα μια ανατροπή αναφορικά με τα αδέρφια και το Σημάδι.Σίγουρα προς το τέλος θα έχουμε συγκινήσεις,αλλά δε γίνεται να σκοτώνεται ο προκάτοχος του Σημαδιού,και μάλιστα από τα χέρια του Ντιν με τη Λεπίδα,και μετά από αυτό να έχουμε αυτοτελή σαν να μην έγινε τίποτα.

Sawyer Orestis
27 March 2015 16:29
Reply to  Dimitris St

Για κάποιο περίεργο λόγο τις ανατροπές τις κρατάνε για το τέλος φέτος. Δεν ξέρω γιατί

Dimitris St
Dimitris St
27 March 2015 17:22
Reply to  Sawyer Orestis

Πολύ γουστάρω που έχουμε φοβερές ανατροπές στα τελευταία επεισόδια κάθε κύκλου και που μεγάλα cliffhangers μας κάνουν να υποφέρουμε μέχρι τη νέα σεζόν και να γράφουμε αμέτρητες θεωρίες για τη συνέχεια,αλλά αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να παραμερίζεται μέχρι τότε η κύρια ιστορία και να καθυστερεί τόσο πολύ η εξέλιξη της.

Sawyer Orestis
30 March 2015 09:32
Reply to  Dimitris St

Σωστός. Και μιας και είχαμε καθυστέρηση στη φετινή πλοκή, προβλέπω ένα δύσκολο και μεγάλο καλοκαίρι…

Dimitris St
Dimitris St
30 March 2015 20:45
Reply to  Sawyer Orestis

Το πιο πιθανό να μπούμε ξαφνικά στην τελική ευθεία του main plot με επικά επεισόδια και έπειτα να πρέπει να υποστούμε άλλο ένα hellatus χωρίς τελειωμό…

Amalia
Amalia
27 March 2015 14:42

Θυμάσαι το άρθρο που είχα γράψει μετά το 3ο επεισόδιο όπου έλεγα πόσο φοβάμαι ότι ήταν λάθος που θεραπευσαν τον Ντιν τόσο γρήγορα; (http://supernaturalgreece.gr/itan-lathos-to-na-therapeftei-o-dean-toso-grigora/) Τότε είχα πολλές ελπίδες οτι δεν ζήσαμε τη μεγαλύτερη απογοήτευση του fandom μας. Τώρα όμως, 13 επεισόδια μετά, εύχομαι να ήταν έτσι. Άλλα δεν είναι…

Κάναμε υπομονή από το 4ο επεισόδιο μέχρι το 9ο για κάτι συνταρακτικό. Έγινε εκείνο το μακελειό στα τελευταία δευτερόλεπτα, που συνταρακτικό δεν το λες, απλά μας ταρακούνησε λίγο απο το λήθαργο. Μετά, μέχρι το 14ο άντε πάλι τα ίδια. Κι εκεί λες αντε θα σκοτώσει τον Κάιν και κάτι θα γίνει μετά. Πάλι τίποτα μετά. Μας άφησε ο Σαμ με ένα “Dean’s in trouble”, αλλά μέχρι εκεί. Πάλι στην ίδια κατάσταση. Έχουμε δλδ ουσιαστικά 13 επεισόδια που ακούμε οτι ο Ντιν επηρεάζεται από το Σημάδι, θα πεθάνει, κλπ κλπ, κινδυνολογίες, αλλά δεν γινεται τίποτα. Πόσο να αντέξουμε; Δεν είναι πια 1η-2η σεζόν για να δικαιολογούνται τόσα ξεκάρφωτα αυτοτελη.

Ακόμα και να ανακάμψει η σεζόν απο εδώ και πέρα (που αλήθεια το πιστεύω γιατι το 17 και το 18 από τα τρειλερ φαίνονται ‘ζουμερά’ επεισόδια, και γενικά πάντα έχουμε κακό χαμό στα τελευταία επεισόδια) η ιστορία φέτος έχει κάνει τρομερή κοιλιά μέχρι εδώ που μιλάμε, γιατι επικεντρώνεται μόνο στον Ντιν αυτη τη στιγμή (που κι εκεί απλά μας έχουν πεθάνει στη συζήτηση για ένα ρημαδοσημάδι), και λίγο στη Ροβίνα. Κράουλι, Σαμ και Κας δεν έχουν ιστορία φέτος! Ο Κράουλι, όπως τα λέει ο Ορέστης, κάθεται και μυξοκλαίει γιατι δεν τον παίζουν οι Winchesters. Ο Σαμ τίποτα, μηδεν, είναι μόνο ο “φυλακας του αδερφού του”. Και για τον Κας διάλεξαν οι παραγωγοι βολικά να του δώσουν δανεική χάρη, βάζοντάς τον έτσι ουσιαστικά στον πάγκο. Όταν έλεγα από πέρσι ότι ο Κας έχει αρχίσει να γίνεται βαρετός σαν χαρακτηρας κάποιοι πέσατε να με φάτε. Πεστε μου ειλικρινά, με το χέρι στην καρδιά, όσο κι αν τον αγαπάτε (κι εγώ τον αγαπώ), σας αρέσει φέτος η παρουσία του;;;

Ο Δαίμονας Ντιν ήταν ένα ρίσκο που ήταν δύσκολο να τα σκατώσουν κι όμως τα κατάφεραν (πάντα μιλώντας με τα δεδομένα που έχουμε αυτη τη στιγμή). Η Ροβίνα είναι από τους καλύτερους χαρακτήρες που μας έχει δώσει η σειρά. Κι ο Κόουλ είναι ενδιαφέρων. Η σεζόν αυτη είχε όλα τα φόντα να είναι πραγματικά επική. Πως τα κατάφεραν και μας έχουν ρίξει σε τέτοιο ύπνο;;; Προσπαθώντας να τους ευχαριστήσουν όλους τους φανς, μετρίασαν τη δύναμη του στόρι της σεζόν, και τα αποτελέσματα τους ήρθαν μπουμερανγκ νομίζω… Στη φάση που βρισκόμαστε (11 σεζόν ρε φίλε), δεν είναι ώρες για κοτούλες, θέλουμε σεναριογράφους με αρχ@@ που να παίρνουν ρίσκα!

Sawyer Orestis
27 March 2015 14:57
Reply to  Amalia

Θα γούσταρα μια επιστροφή Kripke πάντως. Ο κύριος έχει αρχίδια όπως λες. Και το δείχνει. Anyway. το θέμα είναι ότι είναι περίεργη σεζόν. Όταν π.χ. το καλοκαίρι κάνουμε επανάληψη της σεζόν βλέποντας 23 επεισόδια σε 5 μέρες, θα μας φανεί πολύ ωραία σεζόν. Γιατί; Γιατί δεν θα χουμε να περιμένουμε κάτι να γίνει στο επόμενο. Θα χεις 23 επεισόδια στη διάθεσή σου και όχι ένα.

Ας βάλουν μυαλό για την 11η σεζόν. Βάλαν μυαλό για την 10η στα αυτοτελή, ήρθε η ώρα να μας δώσουν έναν big bad, και ένα μεγάλο στόρι.

Amalia
Amalia
27 March 2015 15:32
Reply to  Sawyer Orestis

Μα ΕΙΝΑΙ ωραία σεζόν. Αυτο ειναι το παράξενο της υπόθεσης. Δεν τίθεται θέμα ποιότητας της ιστορίας, αλλά δύναμής της. Είναι ξεχειλωμένη, αυτό ειναι το πρόβλημά της…

Sawyer Orestis
27 March 2015 15:38
Reply to  Amalia

Εννοώ ότι όταν θα την βλέπεις συνεχόμενα δεν θα πολυκαταλαβαινεις την κοιλιά

Amalia
Amalia
27 March 2015 16:30
Reply to  Sawyer Orestis

Ε, ναι, όταν (ξανα)βλέπεις μια σεζόν συνεχόμενα, είναι διαφορετικά. Από τη μία ξέρεις ήδη τι θα γίνει και εκτιμάς διαφορετικά κάποια πράγματα. Από την άλλη δεν έχεις το ψυχοφθόρο περίμενε που σε απογοητεύει αν η ιστορία δεν έχει καλή συνοχή όπως φέτος.

Για το άλλο που είπες πριν και δεν το σχολίασα. Στην 11η σεζόν πρέπει να βρουν εναν (ή και γιατι όχι περισσότερους; ) Big Bad που να φυσάνε. Καλες οι ψυχολογικές αναζητήσεις φέτος, αλλά κακά τα ψέματα χωρίς έναν-δυο Big Bad να ανάψουν τα αίματα δεν κάνουμε δουλειά! 😛 Αν φέτος μαζί με το Σημάδι είχανε κι έναν Κακό να κυνηγανε δεν θα ήταν τόσο βαρετά τα πράγματα…

Sawyer Orestis
27 March 2015 16:36
Reply to  Amalia

Δεν θα με χάλαγε η ροβένα για Βασίλισσα της Κόλασης. Αλλά πραγματική Βασίλισσα

insideman75
insideman75
27 March 2015 14:43

Εχω την εντύπωση ότι φέτος τα πράγματα είναι λίγο ανάποδα από άλλες χρονιές. Εννοώ ότι τα αυτοτελή επεισόδια είναι μια χαρά τα περισσότερα άνω του μέτριου σε σχέση με άλλες σεζον που μερικά δεν μπορούσες να τα δεις, άλλα 2-3 main story. με αποκορύφωμα το σημάδι είναι αδύναμα χωρίς μεγάλο βάθος με αποτέλεσμα την ανακύκλωση ιδεών και καταστάσεων, Ε μοναδικό στόχο να τους βγουν τα επεισόδια. Σε αυτό μεγάλο ρόλο έχει παίξει μάλλον και η 11η σεζόν που θα βγουν. Για την ώρα ας απολαύσουμε τα καλά αυτοτελή ελπίζοντας σε μια δυναμική Επιστροφή που θα μας αφήσει άφωνους.

SavvinaVvi
SavvinaVvi
27 March 2015 15:20

Ελεγα να μη σχολιασω γιατι στα παντα σχεδον συμφωνω με το αρθρο και τα σχολια.. αλλα δε μπορεσα να κρατηθω :Ρ
Θα σταθω σε δυο φρασεις στα σχολια που – εκτος του οτι ελιωσα στα γελια – συμφωνω απολυτα :
1. ”Ο Κράουλι, κάθεται και μυξοκλαίει γιατι δεν τον παίζουν οι Winchesters” by Amalia 😛 = απο εκει που ηταν ενας απιστευτα ενδιαφερον χαρακτηρας, εχει καταντησει βαρετος. Ειναι πλεον το σκυλακι τους οπως του ειπε και η – ΘΕΑ – μανουλα και σε αυτη τη σεζον δεν κανει τιποτα αλλο περα απο το να περιμενει να τον παρουν τηλεφωνο. Γιατι να αφησουν εναν τοσο καλο και πανεξυπνο χαρακτηρα – μην ξεχναμε πως εχει επιβιωσει ως εδω γιατι ηταν ο μονος που δεν υποτιμουσε τα αδερφια! – να πεσει ετσι; 16 επεισοδια και δεν εχει κανει τιποτα..

2. ” Ο Κας φέτος κάνει την cheerleader.” by Sofia = τον λατρευω. τον αγαπαωωωωωω. ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ. Δε θελω με τιποτα να φυγει απο τη σειρα….θελω να σταματησει αυτη η κατασταση του ” θελω να βοηθησω, οποτε θα τα κανω ολα πουτ@ν@ ” -την πρωτη φορα ηταν αξιολατρευτο, την δευτερη μεχ, φτανει..εχει περασει τοσα, δε γινεται να μην εχει μαθει πια – και ο παραγκωνισμος του. Στην 4η σεζον μπηκε ενας badass χαρακτηρας με απιστευτη δυναμη και τοσο πορωτικες σκηνες……και πλεον ειναι απλα μια ευκολια για οποιο επεισοδιο δεν βγαινει αλλιως η πλοκη. Στιψτε λιγο τα κεφαλια σας και δωστε του ενα στορυ!

Που ειναι το στορυ του Σαμ ΟΕΟ?? Δεν θυμαμαι ποτε ειχε βγει, αλλα ειχα δει εδω αρθρο οτι ερχεται νεο στορυ για τον μικρο αδερφο σε αυτη τη σεζον, μπλα μπλα μπλα. ΠΟΥΝΤΟ? Εχουν μεινει 7 επεισοδια και μετα τελειωνει η σεζον, ποτε περιμενουν να του δωσουν κατι να κανει?????

Για το θεμα δαιμονας Ντην δε θα σχολιασω με εχουν καλυψει πληρως το αρθρο και τα σχολια….. ελπιζω να γινει πραγματικα χαμος στα επομενα, αλλιως θα παει τζαμπα ολη η αναμονη και η αγωνια του καλοκαιριου..

Θα διαφωνησω μονο σε ενα σημειο : στην Κλαιρ. Δεν ειναι ο πιο αχρηστος χαρακτηρας στη σειρα ρε.. :Ρ Ναι, η ηθοποιος που την επαιζε φετος ηταν ενα ΑΓΓΟΥΡΙ και μισο….και ναι η ιστορια της ηταν απαισια και φουλ στα κλισε. Αλλα δεν μπορω να την πω αχρηστη…..πιο πολυ γιατι ειχα ελπιδες οτι θα εδινε στον Κας ενα καλο στορυ και περιμενα την επιστροφη της πως και πως. Αλλο που απογοητευτηκα τερμα..

Κλεινοντας, και σορρυ για την εκθεση, πιστευω οτι το καλυτερο που μας εχει δωσει η 10η σεζον μεχρι τωρα ειναι το 200ο επεισοδιο και η Ροβενα. Ο Κοουλ καλος ειναι – δε με τρελενει σα χαρακτηρας – αλλα εχει προοπτικες. Περα απο αυτα, δεν εχω τιποτα αλλο να θυμαμαι απο φετος.
Ο δαιμονας Ντην ηταν φανταστικος, αλλα περασε και δεν ακουμπησε. Ο Καιν επισης – τρομερο το επεισοδιο με τον θανατο του, αλλα εχουμε τοσο καιρο να δουμε εξελιξη της ιστοριας που ξεχαστηκε, για μενα τουλαχιστον. Ο Μετατρον θελω να ψοφησει αργα, βασανιστικα και επιπονα. Αυτα 🙂

Sofia
Sofia
27 March 2015 15:26
Reply to  SavvinaVvi

Ο Σαμ φέτος κάνει babysitting στον Ντιν. Η αλήθεια είναι ότι δε με ενοχλεί και πολύ, γιατί μέχρι τώρα σχεδόν πάντα γινόταν το αντίθετο, αλλά ότι χρειάζεται να κάνει και κάτι πέρα από το να ψάχνει όλο το google για το mark, είναι μια πικρή αλήθεια.

SavvinaVvi
SavvinaVvi
27 March 2015 15:37
Reply to  Sofia

Να σου πω ουτε εμενα με ενοχλει…..ειναι ωραιο οτι φετος καιγεται για τον αδερφο του και προσπαθει να βρει τροπο να τον σωσει παση θυσια. Αλλα οπως το ειπες : σε πολλα επεισοδια το μονο που το βλεπουμε να κανει ειναι να ψαχνει στο ιντερνετ για το σημαδι. Τιποτ’ αλλο δεν κανει ολη τη μερα? Το got το τελειωσε? :Ρ

Sawyer Orestis
27 March 2015 16:50
Reply to  SavvinaVvi

Ούτε εμένα με ενοχλεί ο Σαμ. Καθόλου μάλιστα. Αν το στόρι προχωρούσε κι άλλο μάλιστα θα είχε πιο ενδιαφέρον η όλη ιστορία με τα αδέρφια

Sawyer Orestis
27 March 2015 16:03
Reply to  SavvinaVvi

Γιατί όχι άχρηστη η Κλαιρ; Πέρασε και δεν ακούμπησε. Όπως είπε η ιστορία της ήταν απογοητευτική. Άρα αυτόματα και η ίδια. Ο χαρακτήρας είναι ένα μηδενικό ως τώρα. Χειρότερη και από την Μπέκι.

Marios Perdikakis
Marios Perdikakis
27 March 2015 15:44

Πραγματικά εμείς οι έλληνες έχουμε άποψη για όλα ε?και αν όχι άποψη,ξέρουμε κάτι παραπάνω.

Sawyer Orestis
27 March 2015 15:56

Απαγόρεψε μας κιόλας να μιλάμε.

Amalia
Amalia
27 March 2015 16:24

Μπήκες στο σάιτ του Supernatural να μας την πεις οτι έχουμε άποψη για “όλα”; Ποιά “όλα”;;; Αν εννοείς για τα της σειράς, ναι, έχουμε άποψη (και ελευθερία να την εκφράσουμε απ’όσο ξέρω), και ξέρουμε κάτι παραπάνω για αυτην.

Sofia
Sofia
27 March 2015 16:27

Χμμμ… “ελευθερία γνώμης” σου λέει κάτι;
Και μπήκες σε ένα σαιτ που λέγετε “SupernaturalGreece”. Προφανώς και ξέρουμε “κάτι παραπάνω” και νομίζω έχουμε κάθε δικαίωμα να την κρίνουμε.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
28 March 2015 03:30

Εντάξει; Τα ευχαριστήθηκες τα 15 λεπτά δημοσιότητας;

Δεν είμαι συντάκτρια της εν λόγω σελίδας, αλλά ως μία από τους πιο τακτικούς επισκέπτες της οφείλω να υπερασπιστώ τα παιδιά που αφιερώνουν το χρόνο -και τον κόπο- τους για να μπορούμε εμείς να μαθαίνουμε εξελίξεις, να παρακολουθούμε συνεντεύξεις των συντελεστών, να διαβάζουμε ενδιαφέροντα αφιερώματα και να έχουμε ένα ιστότοπο όπου μπορούμε να ανταλλάσσουμε θεωρίες και απόψεις με άλλους fans της σειράς.

Καταρχάς, θέλω να τονίσω το άτοπο του σχολίου σου. Μπαίνεις σε μία ιστοσελίδα με τίτλο SupernaturalGreece και κατακρίνεις(με περισσή αγένεια μάλιστα) την ύπαρξη ενός άρθρου -και κατ’ επέκταση, φαντάζομαι, και των σχολίων από κάτω- σχετικά με τη σειρά Supernatural και την παρούσα σεζόν.
Βρίσκεσαι σε ένα fansite μιας τηλεοπτικής σειράς και οι άνθρωποι που διατυπώνουν απόψεις σχετικά με αυτή είναι fans που έχουν ήδη παρακολουθήσει 211 επεισόδια και άπειρα αφιερώματα. Άντε και μερικά τρολς. Σαφώς και ξέρουν πέντε πράγματα παραπάνω επί του θέματος και αναμφίβολα έχουν δικαίωμα να εκφράσουν την άποψή τους σχετικά με κάτι που αγαπούν και το επιλέγουν συνειδητά για να γεμίσουν το χρόνο τους.
Σε τελική ανάλυση, αν δεν σχολιάσουν τη σειρά οι θαυμαστές της, τότε ποιος;

Μολαταύτα, ακόμη και να είχε βάση το σχόλιο σου, υπάρχει ένα θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα που ονομάζεται ελευθερία της έκφρασης, στο οποίο συνίσταται η ελεύθερη διατύπωση άποψης καθώς και η ελεύθερη ανταλλαγή ιδεών. Συνεπώς, αν μια ωραία πρωία αποφασίζαμε όλοι εμείς εδώ μέσα να αναλύσουμε το κυπριακό ζήτημα λόγου χάριν, κανείς δεν θα μπορούσε να μας απαγορεύσει να εκφράσουμε τη γνώμη μας(εφόσον, βεβαίως, δεν παρανομούμε εκφράζοντας τη).

Sawyer Orestis
30 March 2015 09:37

Τζάμπα ασχολείστε παίδες. Ανούσιο σχόλιο ήταν του τυπά που απλά δεν σκεφτόταν. Είχε μπει στο auto

Roula Y. Collins
Roula Y. Collins
27 March 2015 15:59

Φιλε/φιλη, δεν μπορεις να φανταστεις ποσο χαιρομαι που καποιος φαν αποφασισε να φτιαξει ελληνικο μπλογκγια το supernatural. αυτα που ειπες για την 10 στεκουν και αληθεια,ειναι μια αδυναμη σεζον. ομως ος φαν ελπιζω το καλυτερο και ευχομαι να τελειωσει γαματα η σεζον. ας ελπιζουμε για μια καλυτερη 11η

Sawyer Orestis
27 March 2015 16:49

Ευχαριστούμε και Welcome! Νομίζω και φέτος θα έχουμε ένα φοβερό φινάλε και ελπίζω να διορθωθούν αρκετά πράγματα στην 11η. Ιδέες υπάρχουν 😉

Roula Y. Collins
Roula Y. Collins
27 March 2015 16:05

το μονο που μπορει να σωσει την σεζον ειναι να εκπληρωθουν αυτα που ειπε ο Καιν.Λατρευω τον Κας,Σαμ και Κραουλι και δεν θελω να πεθαουν αλλα αυτο θα δημιουργουσε ενα αμειζινγκ φιναλε

TheDoctor
TheDoctor
27 March 2015 16:12

Ευλογα τα ερωτηματα σου και η απογοητευση σου. Εγω απο επεισοδια χαιρομαι μονο τα finale και αυτα ετσι κ ετσι. Η σειρα μετραει 10 χρονια και ειναι λογικο να εχει πεσει κατα πολυ. Δεν υπαρχει σειρα που να εχει αντεξει με αξιοπρεπεια τοσα χρονια. Για μενα η σειρα δεν ειναι αυτο που ητανε παλια και δεν θα γινει ποτε. Απλα κραταει την αξιοπρεπεια της. Ο μονος χαρακτηρας που δεν με κουραζει γενικα (ασχετα με το storyline)ειναι ο dean. Θα θελαμε ολοι οι φανατικοι της σειρας να πουμε οτι η σεζον ειναι ωραια και οτι η σειρα εχει ακομα να δωσει αλλα νομιζω πρεπει να το αποδεχτουμε οτι εχει εδω και 5 σεζον που αρχισε τον κατηφορο,οπως ηταν αναμενομενο και πλεον δεν εντυπωσιαζει οπως παλια. Ακομα παρακολουθω τη σειρα αλλα ουτε ξαφνιαζομαι ουτε ανυπομονω να δω τη συνεχεια. Απλα ειναι χαρακτηρες που εχω αγαπησει. Για αυτο πιστευω ειναι καλυτερο να σταματανε τις σειρες στις 5 σεζον. Τοτε ολοι θα θυμοντουσαν το supernatural ως σειραρα και παραδειγμα προς μιμηση στα fantasy.

Sofia
Sofia
27 March 2015 16:17
Reply to  TheDoctor

Δε νομίζω ότι δεν έχει πράγματα να δώσει. Φαίνεται από το storyline ότι έχει πολλά. Απλά κάπου το χάνουν. Και όπως και να έχει το spn θα είναι πάντα παράδειγμα προς μίμηση. Ναι οι πρώτες 5 σεζόν ήταν επικές, αλλά και η 8η ήταν τρομερή και η 9η αρκετά καλή. Είναι λογικό σε 10 σεζόν να υπάρχουν σκαμπανευάσματα. Από τη στιγμή που έχει μια σειρά ακόμα πράγματα να δώσει δε βρίσκω το λόγο να τη σταματήσουν στις 5 σεζόν.

TheDoctor
TheDoctor
27 March 2015 16:27
Reply to  Sofia

Θελω να πω οτι αν ειχε τελειωσει νωριτερα θα ειχε τελειωσει με αξιοπρεπεια. Τωρα φοβαμαι οτι μεχρι να τελειωσει η σειρα θα την εχουμε σιχαθει. Εχω δει και αλλες σειρες που τραβηξαν περισσοτερα χρονια απ οτι επρεπε και στο τελος ευχαριστουσαμε το θεο που τελειωσαν :Ρ Δεν λεω οτι αυτο θα συμβει, κ γω εμπιστευομαι τους σεναριογραφους/ηθοποιους αλλα δεν ξερω τι μπορουν να προσφερουν πλεον.

Sofia
Sofia
27 March 2015 16:29
Reply to  TheDoctor

Την αγαπάνε οπότε δε φοβάμαι. 😛 Μπορούν να προσφέρουν πολλά αρκεί να μην προσπαθούν να τους ικανοποιήσουν όλους και να το βάλουν λίγο να σκεφτεί. Πάντως για πολλούς λόγους δε νομίζω να γίνει από τις σειρές που παρακαλάς να τελειώσουν.

TheDoctor
TheDoctor
27 March 2015 16:38
Reply to  Sofia

Σωστα,την αγαπανε και αυτο παιζει σπουδαιο ρολο. Το αν θα γινει σειρα που παρακαλας να τελειωσει νομιζω βρισκεται σε συναρτηση με τις σεζον. Δεν ξερουμε τι θα γινει και αναμενουμε να δουμε τι μας εχουν ετοιμασει. Απλα για μενα η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι η σειρα που περιμενω πως και πως το επομενο επεισοδιο και δεν βρισκεται πλεον στο top 5 μου :Ρ Αλλα αγαπαω dean k sam!

Sawyer Orestis
27 March 2015 16:48
Reply to  TheDoctor

Αξιοπρέπεια η αλήθεια είναι ότι είναι βαριά λέξη. Και το Supernatural την κρατά ψηλά την σημαία της αξιοπρέπειας. Μπορεί όλα αυτά που λέω στο άρθρο να ισχύουν, δεν παύει όμως να κράτα δυναμικά την αξιοπρέπειά του κατά την γνώμη μου. Τα επεισόδια όχι δεν είναι όπως παλιά. Δεν παύει όμως να είναι μια σειρά που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα άλλες που είναι ακόμα σε 1η-2η-3η σεζόν. Να μιλήσω με παραδείγματα:

1) Arrow. η 3η του σεζόν είναι τόσο μα τόσο χάλια που απλά πλέον το βάζω για να παίζει. Δεν ξέρω γιατί δεν το κόβω.
2) Γκόθαμ. Τίποτα το φοβερό. Αργές εξελίξεις(χελώνας), αυτοτελή που βαριέσαι την ζωή σου.
3) TWD. Η σειρά παρωδία κι ας την αγαπώ πολύ. Μηδενικές εξελίξεις, και το μόνο που δείχνει και σε αυτό στηρίζεται είναι οι θάνατοι χαρακτήρων. Δεν έχει να μας δείξει τίποτε άλλο αυτή η σειρά. Κι όμως κάνει παγκόσμιο ντόρο. Δεν ξέρω για ποιο λόγο.

Μπορώ να συνεχίσω σε περισσότερες σειρές αλλά το νόημα το πιάσαμε. Νομίζω ότι το Supernatural ακόμα και φέτος κρατά πολύ γερά κάποια θεμέλια

TheDoctor
TheDoctor
27 March 2015 16:58
Reply to  Sawyer Orestis

Ωραια τα παραδειγματα σου και συμφωνω αν και twd δε βλεπω(ειδα τις πρωτες 2 σεζον και μετα ηθελα να βγαλω τα ματια μου :Ρ). Αλλα σαν φανατικη της σειρας δεν μ αρεσει που λεμε εχει ακομα αξιοπρεπεια και κραταει γερα θεμελια. Συμφωνω οτι η σειρα ειναι σε γενικες γραμμες ωραια. Αλλα μια σειρα πρεπει να κρινεται με το συνολο της οπως λες το arrow 1+2 σεζον σ αρεσαν περισσοτερο και εχεις βαρεθει στη 3η, ετσι λεω κ γω για το supernatural.Που ειναι η σειρα που σ αφηνε με ανοιχτο το στομα,με τους εξυπνους διαλογους και με το storyline που κυλουσε σαν βουτυρο μεσα σε μια σεζον; Εχει χασει την αιγλη και την μαγεια της και οσο περναει ο καιρος θα την χανει κ αλλο εκτος πια αν ειναι η μονη σειρα που μετα απο 10 χρονια κανει το μπαμ.

Sawyer Orestis
30 March 2015 09:45
Reply to  TheDoctor

Διαφωνώ. Το Supernatural μπορεί όντως να έχει χάσει την αίγλη των πρώτων σεζόν, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι βαρετό (κατ’εμε).

Οι διάλογοι παραμένουν έξυπνοι. Έχουν και το συναισθηματικο τους και το αστείο τους.

Μιας και απ’ότι κατάλαβα βλέπεις Arrow, δεν είναι ότι το έχω βαρεθεί. Απλά πλέον δεν παλεύεται σε άλλους τομείς.
1) Έλεος με το Olicity. Μεξικάνικο κατάντησε
2) Πολλοι ανούσιοι χαρακτήρες
3) Μια σεζόν χωρίς βασικό κακό
4) Το σενάριο μπάζει από παντού. Και αυτό είναι το πιο βασικό δηλαδή. “Σκότωσαν”

ουσιαστικά τον Όλιβερ και τον έφεραν πίσω με βότανα. Γελάει ο κόσμος. Και γενικά το σενάριο μπάζει σε κάθε επεισόδιο και στις λεπτομέρειες.

Σου ανέφερα αυτά τα 4 για να σου δείξω πως μια σειρά κρατά αξιοπρέπεια που λες και πως όχι. Το ότι το Supernatural έχει πέσει φέτος, δεν σημαίνει ότι έχασε τα πάντα. Και αξιοπρέπεια έχει και διαλόγους ωραίους και πολύ καλά επεισόδια φέτος. Απλώς χρειάζεται μια πιο δυνατή κύρια πλοκή.

TheDoctor
TheDoctor
30 March 2015 11:17
Reply to  Sawyer Orestis

Το arrow και μενα δε μου αρεσε αυτη τη σεζον κυριως για τους λογους που αναφερεις. Ειχαν deathstroke περσι (manu bennett)και δεν καταφεραν να τον ξεπερασουν ή το στορυ. Εγω παντα συγκρινω μια σειρα με τον εαυτο της. Σκοπος ειναι να ειναι καθε σεζον καλυτερη,να σε καθηλωνει και να εχει πραγματα να δωσει γνκ. Δεν επεσε μονο φετος το supernatural και σε αυτο νμζ συμφωνουμε σχεδον ολοι.
Ο καθενας εχει την αποψη του και τα γουστα του. Δεν προσπαθω να πεισω κανέναν. Η αποψη μου ειναι το supernatural εχει πεσει πολυ και ειναι λογικο γιατι ειναι 10η σεζον. Σε καποιους αρεσει ακομα σε καποιους οχι.Κουρασε σε πολλα σημεια. Παντα ξεκιναω τη σεζον αισιοδοξα αλλα απογοητευομαι. Παραμενει ωστοσο μια καλη σειρα. Και δεν ειπα οτι εχει χασει την αξιοπρεπεια (οτι δε βλεπετε/οτι χαλασαν τους χαρακτηρες)αλλα οσο περναει ο καιρος θα την χανει γιατι η σειρα φθειρεται οπως ειναι φυσικο και φοβαμαι μη καταντησει μια σειρα που εχουν τραβηζει σεναριο και χαρακτηρες απο τα μαλλια. Και λεω φοβαμαι γιατι ειναι μια σειρα θρησκεια για μενα :Ρ Η σειρα δεν ειναι οπως ηταν πχ την 4η σεζον και δε θα ξανα γινει ποτε. Ειναι αδικο κ απο μας να περιμενουμε τους σεναριογραφους να κανουν θαυματα. Παντως στο sueprnatural φετος λειπει οπως λες το story σιγουρα αλλα και οι cas/crowley.

Sawyer Orestis
31 March 2015 12:35
Reply to  TheDoctor

Πραγματικά φοβερός ο Deathstroke. Κρίμα που τον είδαμε ουσιαστικά τόσο λίγο. Βασικά κρίμα που δεν έχουμε κάποιον μεγάλο κακό φέτος.

Κοίτα δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες για τις σεζόν. Απλά όταν έχεις μια σειρά στην 10η-11η σεζόν, είναι λογικό να μην είναι τόσο πωρωτική όσο η 3η π.χ.

Δεν διαφωνώ. Δεν πρέπει να την τραβήξουν από τα μαλλιά και να χάσει την αξιοπρέπειά της. Αλλά από την άλλη δεν φοβάμαι για κάτι τέτοιο. Ο λόγος; Η 7η-8η σεζόν. Στην 7η πήγαν όλα να διαλυθούν. Το πήραν πρέφα και άλλαξαν σεναριογράφο και team. Έτσι ήρθε μια επική 8η σεζόν.

TheDoctor
TheDoctor
31 March 2015 13:13
Reply to  Sawyer Orestis

Εγω την 8η σεζον δεν θα την χαρακτηριζα πορωτικη!Δεν την θυμαμαι και πολυ καλα, βεβαια.Παντως απο τα καλυτερα story line ηταν οι αντρες των γραμματων.

Sawyer Orestis
31 March 2015 16:51
Reply to  TheDoctor

Μου άρεσε πάρα πολύ η 8η. Πέρα από Αμελία και το όλο στόρι με τον Σαμ που δεν έψαξε τον αδερφό του, ήταν πάρα πολύ ωραία. Καθαρτήριο, επιστροφή κας και ωραία ιστορία, ταμπλέτες, δοκιμασίες, ανθρωποι των γραμμάτων κτλ και ένα επικό φινάλε. Για μένα το 8χ23 είναι το καλύτερο επ της σειράς

TheDoctor
TheDoctor
31 March 2015 19:16
Reply to  Sawyer Orestis

Το καλυτερο της σειρας για μενα ειναι το The French Mistake. Επεισοδια σαν αυτο με εκαναν να λατρεψω τη σειρα!Που δεν φοβοντουσαν να δοκιμασουν αλλα πραγματα!Αυτο ελεγα πριν,μας πορωνουν με ενα φιναλε και τα πρωτα της επομενης σεζον ειναι ξενερωτικα :Ρ, Οπως και με το καθαρτηριο, περιμενα αλλα πραγματα,ποτε μπηκε ποτε βγηκε, χαμπαρι δεν πηρα :Ρ Ετσι και φετος με τον δαιμονα ντιν!

Sawyer Orestis
1 April 2015 10:36
Reply to  TheDoctor

Είναι αυτά τα ρίσκα που λέγαμε ότι πρέπει να πάρουν. Μια σειρά σαν το Supernatural πρέπει να δίνει ό,τι καλύτερο έχει και να μην κοτεύει.. Για φαντάσου να μας έδιναν δαίμονα Ντιν για τουλάχιστον 9 επεισόδια! Δεν θα ήταν φοβερή σεζόν;

TheDoctor
TheDoctor
1 April 2015 10:44
Reply to  Sawyer Orestis

Συμφωνα απολυτα!Μια σειρα που δεν κοτευε οπως λες τοσα χρονια και εκανε παντα τη διαφορα δεν θα πρεπε να φοβαται και να δισταζει τωρα. Τωρα ειναι που πρεπει να δοκιμασει καινουργια πραγματα και να παρει ρισκα. Θα ηταν εκπληκτικη σεζον αν διαρκουσε ο δαιμονας ντιν (με τη φοεβερη ερμηνεια του jensen) και θα ειχε παρει αλλη τροπη.

Sawyer Orestis
1 April 2015 12:18
Reply to  TheDoctor

Νομίζω πως ο Κάρβερ φοβάται πολύ επειδή η σειρά είναι στην 10η. Οπότε σου λέει “αν πάρουμε τόσα ρίσκα και μας πουν ότι καταστρέψαμε την σειρά; καλύτερα να μείνουμε σε ένα νορμάλ επίπεδο παρά να ρισκάρουμε”. που φυσικά είναι λάθος σκέψη

Amalia
Amalia
1 April 2015 13:11
Reply to  Sawyer Orestis

O Καρβερ και η ομάδα του έχουν αποδείξει οτι κατεβάζουν καλές ιδέες, αλλά όταν έρχεται η στιγμή να τις αναπτύξουν, φοβούνται να βγουν απο την πεπατημένη έστω και ελάχιστα. Είναι δυνατόν κυριέ μου στην 10η σεζόν να δηλώνεις οτι “ο κόσμος θέλει τα αδέρφια μαζι;” 9 χρόνια τους φάγαμε στη μάπα “μαζι”! Δώσε μας κάτι διαφορετικό τώρα! Δώσε στον δαίμονα Ντιν περισσότερα επεισόδια και μετά ξαναβάλτους μαζί. Έτσι ναι, αλλά όχι να κάθεται να παραπονιέται για ένα Σημάδι που υποτίθεται τον κυριεύει για 11 ρημάδια επεισόδια!

TheDoctor
TheDoctor
1 April 2015 15:36
Reply to  Sawyer Orestis

Μπορει ομως και να μην εχουν καλες και πρωτοτυπες ιδεες!

Sawyer Orestis
1 April 2015 17:21
Reply to  TheDoctor

Δεν ξέρω. Ιδέες μου φαίνεται έχουν. Απλά δεν τις απλώνουν σωστά στα επεισόδια.

Katerina
Katerina
27 March 2015 16:19

κι εγώ συμφωνώ με όλα.. Βέβαια για να πω την αλήθεια, ήμουν σίγουρη ότι ο Ντίν θα σταματούσε να είναι δαίμονας από τα πρώτα επεισόδια, γιατί έτσι μ’έχει συνηθίσει η σειρά.. Πάντα η μία σεζόν σε άφηνε με τρομερό κλιφχανγκερ, π.χ. όταν ο Ντίν πήγε στην κολαση κ από το 1ο επεισόδιο της επόμενης σεζόν, τσουπ “κομπλέ” ο Ντιν.. Θα ήθελα να το αργήσουν κι αλλο, να αγχωθούμε!! Οπότε γι’αυτο ήταν αναμενόμενο όλο αυτό φέτος, αν και φυσικά ενώ το περίμενα όπως και να’χει απογοητεύτηκα.. Όπως και με τα αυτοτελή, αν και είναι πολύ ωραία φέτος γενικά οι σεναριογράφοι ακολουθούν ακριβώς το ίδιο πλάνο επεισοδίων σε όλες τις σεζόν! Κανουν καποια εισαγωγικα επεισόδια με τα θέματα που άφησαν στο προηγουμενο φινάλε, μετα αυτοτελή.. Εκεί γύρω στο μιντ σίζον πάλι κανουν κατι, μετά αυτοτελή κ πάει λέγοντας.. Ξεκολλάτε λίγο, κάντε κάτι διαφορετικό! Αλλάξτε λίγο το πλάνο να μη ξέρουμε από πού μας ήρθε!!!
Κατα τ’άλλα μ’ενοχλεί κ μένα το πόσο αδιάφοροι είναι πλέον ο Κράουλη κ ο Κας.. Ελπίζω ότι μέχρι το τέλος θα έχει γίνει κάτι συνταρακτικό, όπως π.χ. να πάρει τη χάρη του πλέον ο Κας, να ψοφήσει ο Μέτατρον κ να μπουν τα πραγματα στη θέση τους στον Παραδεισο (μην αφήσουν αυτο το θέμα σε εκκρεμότητα κ στην άλλη σεζόν, έλεος) κι ελπίζω να γίνει κάτι κ με Κράουλη-Ροβίνα για να μην πάνε τζάμπα οι Οικογενειακές τους Ιστορίες που παρακολουθούμε τελευταία 😛 …κάποιοι λένε μήπως η Ροβίνα σκοτώσει Κράουλη κ παρει τη θέση του.. ενδιαφέρον σενάριο, αλλά δεν το θέλω, τον λατρεύω τον Κράουλη! Οπότε ελπίζω να γίνει το αντίθετο 😛 (παντως μ’αρέσει που τον δείχνει να του λείπει ο Ντιν κλπ. γιατι δείχνει ότι ακόμα ειναι αρκετά άνθρωπος κ ίσως να εξανθρωπιστεί εντελώς στην πορεία;!)
Όσο για τον Σαμ, μ’αρεσει που επιτέλους ασχολείται κι αυτός με τον Ντιν! Με είχε κουράσει λίγο που κάθε σεζόν είχε να κάνει με κάτι συγκλονιστικό που συμβαίνει σε αυτόν.. Απλα πριν ξεκινήσει η σεζόν λέγανε όλοι ότι ο Σαμ σε αυτή τη σεζόν θα είναι άλλος άνθρωπος με αυτά που θα αναγκαστεί να κάνει για να βοηθήσει τον αδερφό του… Ε μέχρι στιγμής τον είδαμε απλώς να βασανίζει μερικά δαιμονάκια, δεν ήταν δα και η πρώτη φορά.. οπότε ελπίζω να μην αναφέρονταν σε αυτό κ να κάνει και κάτι ουάου στην πορεία 😛

Sawyer Orestis
27 March 2015 16:41
Reply to  Katerina

Λένε ότι φέτος το Σημάδι του Κάιν θα φύγει. Κι ότι ο Σαμ θα κάνει κάτι για να φύγει. Και ίσως εκεί ξεκινήσει ένα στόρι του Σαμ. Κάτι κακό κάνει δηλαδη για να φύγει το Σημάδι του Ντιν.

Areti Spirito
Areti Spirito
27 March 2015 17:14

Ειναι καλα τα επεισοδια αλλα δεν ειναι αυτο π θα σε κανει να κατσεις να σχολιασεις τι εγινε κ να ψαχτεις παραπανω! Τα βλεπω κ παιρναω ωραια ενα 40λεπτο αλλα μεχρι εκει! Δεν ανυπομονω για την συνεχεια! Συμφωνω οτι ο Ντιν επρεπε να μεινει περισσοτερο δαιμονας κ αν θελανε για το στορι του 200ου να τον κανανε ανθρωπο κ μετα ας ξανακυλουσε! Ο Κραουλι εχει πεσει παρα πολυ σε σημειο π δν τον αναγνωριζω! Ειναι ο βασιλιας της Κολασης! Ειναι η σκευωρια η ιδια! Δεν γινεται αυτο το πραγμα! Ο καστιελ επισης δεν εχει κανει κατι τρομερο! Νομιζω εχουν ριξει ολο τον κυκλο πανω στον Ντιν κ εχουν παραμελησει τα υπολοιπα! Μου αρεσουν φετος τα αυτοτελη εκτος απο ενα δυο αλλα σαν πορεια ο 10ος κυκλος ειναι μετριος! Φυσικα δεν ειναι στην καταντια του 7ου κ ειναι καλυτερος απο τον 6ο αλλα δεν μου εχει δωσει το κατι παραπανω!

Sawyer Orestis
30 March 2015 09:47
Reply to  Areti Spirito

Από την μία είναι λογικό ο Κράουλη να είναι έτσι. Σκέψου δηλαδή στην 8η-9η σεζόν τι πέρασε με το ανθρώπινο αίμα και τα συναισθήματα. Και πάνω που προσπαθεί να συνέλθει, κάνει σχέδια με τον Ντιν και αυτός του την φέρνει. Άρα έχει μια λογική όλο αυτό. Αλλά όχι για τόσο πολύ. ΟΚ δείξ’ τον να είναι ράκος σε 2 άντε 3 επεισόδια. Όχι ως το 16ο.

George Aleuropoulos
George Aleuropoulos
27 March 2015 18:49

Παιδιά ο Eric Kripke ειναι η ψυχή του Supernatural. Οι 5 πρώτες σεζόν είναι ΕΠΙΚΕΣ και ποτε δεν θα ξεπεραστουν. Το Supernatural για μένα τελείωσε στο Swan Song. Ύστερα απο το φινάλε της 5ης σεζόν η σειρά απλά σέρνει το κουφάρι της. Η 6η σεζόν ήταν μέτρια, η 7η σεζόν σε αντίθεση με πολλές κακες κριτηκές εμένα μου άρεσε αλλα έπειτα η 8η, 9η και φετινή κινούνται σε επίπεδα κάτω του μετρίου. Η σειρά εχει χάσει την αίγλη της για μένα. Απορώ πραγματικά τι θα σκεφτούν για την 11η σεζόν. Ελπίζω να μην επαναλάβουν τα λάθη τις φετινής.

Romar Moria
Romar Moria
27 March 2015 20:00

Συμφωνω απολυτα με το αρθο αλλα θελω επισης να κανω ενα δικο μου παραπονω.Διαβασα καπου οτι σε αυτη την σεζον ο κεντρικος κακος της ιστοριας θα ειναι τα ιδια τα αδελφια,καθως θα βγαλουν στην φορα την σκοτεινη πλευρα τους.Μεχρι τωρα ομως κανενας τους δεν εκανε κατι τοσο συνταρακτικο και “σκοτεινο” ωστε να προκαλεσει ενα μεγαλο ΜΠΑΜ.Ας ελπιζουμε οτι στα επομενα επεισοδια η σειρα θα μας κανει να αλλαξουμε γνωμη για αυτην την σεζον,που μεχρι τωρα ηταν πανω κατω μονοτονη.

Sawyer Orestis
30 March 2015 09:51
Reply to  Romar Moria

Κοίτα αυτό το λέγανε για την αρχή της σεζόν. Ο Ντιν ως δαίμονας δηλαδή και ο Σαμ γι’αυτά που έκανε για να σώσει τον Ντιν. Τώρα απ’ ότι φαίνεται θα έχουμε τις μάγισσες ως κακές. Υποθέτω ο big bad θα είναι η Ροβένα

Μαρία
Μαρία
27 March 2015 20:31

Καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου, όπως και των υπόλοιπων, για την εξέλιξη του φετινού κύκλου, αν και προσωπικά δεν έχω απογοητευτεί από τη σειρά των επεισοδίων και ανυπομονώ για τη συνέχεια. Κι εγώ πιστεύω πως η ιστορία, μέχρι τώρα, δεν έχει μία μεγάλη ανατροπή και χρειάζεται επειγόντως μία. Όμως, πιστέυω παράλληλα πως η γενική πλοκή (όχι μόνο αυτής της σεζόν) συνεχώς αναπτύσσεται και αφού ακολουθεί τουλάχιστον ένας κύκλος, είναι φυσικό να παρατείνουν την ιστορία αυτού του κύκλου. Έτσι, υπάρχουν πιο πολλά αυτοτελή επεισόδια απ’ότι θα έπρεπε κανονικά.
Ένας ακόμη λόγος, που πιστεύω πως δεν έχει υπάρξει, προς το παρόν, ανατροπή, είναι το ότι δεν υπάρχει κάποιος μεγάλος κακός. Όλοι οι κύριοι χαρακτήρες, ο Σαμ, ο Ντιν, ο Κας και ο Κράουλι, βρίσκονται σε ένα ταξίδι ψυχικής αναζήτησης. Ο Σαμ, για πρώτη φορά στη ζωή του, γίνεται ο φύλακας του αδερφού του, ενώ ο Ντιν, κι εκείνος για πρώτη φορά, αντιμετωπίζει το σκοτάδι που υπάρχει μέσα του. Ο Κας έχει δανεική Χάρη και δεν μπορεί να βοηθήσει τα αδέρφια όπως θα ήθελε να το κάνει. Ακόμη και ο Κράουλι, μετά από όλα αυτά που πέρασε τα προηγούμενα χρόνια, είναι μπερδεμένος και δε συμπεριφέρεται σαν δαίμονας. Γενικά, όλοι τους είναι συγχισμένοι. Έχουν έρθει τα πάνω-κάτω στις ζωές τους.

Βέβαια, συμφωνώ με το άρθρο στο γεγονός ότι ο Κας και ο Κράουλι δεν έχουν ικανοποιητικές ιστορίες, ενώ ο Σαμ, μέχρι τώρα τουλάχιστον, δεν έχει δική του ιστορία. Δεν ξέρω αν ήταν εύκολη λύση η δανεική Χάρη που δώθηκε στον Κας, αλλά θα ήθελα να λυθεί άμεσα αυτό το πρόβλημα γιατί το είχαν δείξει πέρυσι. Αν βρεθεί η χαμένη του Χάρη, θα λυθεί επιτέλους το θέμα που είχε δημιουργηθεί με τον Παράδεισο και τους Αγγέλους. Όσο για τον Κράουλι, όσο και αμφιταλαντευόμενος και ευαίσθητος να είναι εξαιτίας της τρίτης δοκιμασίας και του ανθρώπινου αίματος που λάμβανε, είναι πλέον καιρός να επιστρέψει στην κανονική φύση του. Να γίνει ξανά ο παλιός “καλός” Κράουλι, ο οποίος είναι πανούργος και τους εκμεταλλεύεται όλους για δικό του όφελος.
Επίσης, θα συμφωνήσω με άλλα σχόλια που λένε ότι ο Σαμ δεν έχει δική του πλοκή. Καταλαβαίνω πως θέλει να βοηθήσει τον αδερφό του και να τον στηρίξει, αλλά δεν έχει καταφέρει κάτι έως τώρα. Πρέπει να του δώσουν κι εκείνου κάτι παραπάνω. Από τη μία πλευρά, κατανοώ ότι κάτι τέτοιο χρειάζεται χρόνο. Ο Ντιν για να μπει για τα καλά στην κύρια υπόθεση της σειράς, χρειάστηκε να περάσουν τρεις ολόκληροι κύκλοι και για να αποκτήσει καθαρά δική του υπόθεση, χρειάστηκαν εννέα. Από την άλλη πλευρά όμως, η σειρά δε βρίσκεται στις πρώτες σεζόν, ώστε να έχει το ανάλογο περιθώριο.

Πράγματι οι χαρακτήρες του Κόουλ και της Ροβένα αποτελούν ευχάριστη έκπληξη. Παρόλο που όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά ο Κόουλ δεν τον συμπάθησα, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι άκουσε ό,τι είχε να του πει ο Ντιν. Δεν έχει σημασία αν τον πίστεψε κατευθείαν ή όχι. Το θέμα είναι ότι του έδωσε την ευκαιρία να του εξηγήσει τι συνέβη πραγματικά τη νύχτα του θανάτου του πατέρα του. Θα μπορούσε κάλλιστα να μην τον αφήσει να το κάνει και απλώς να τον σκοτώσει, μόνο και μόνο επειδή τον μισούσε. Ελπίζω να τον δούμε και άλλες φορές. Η Ροβένα είναι καταπληκτική, παρόλο που ο χαρακτήρας της είναι κακός. Ύστερα από το χθεσινό επεισόδιο εμπλέκεται άμεσα στη βασική ιστορία και όχι απλώς ως η μητέρα του Κράουλι. Μακάρι να μπορέσει να συνεφέρει τον Κράουλι, γιατί δαίμονας και καλός δεν ταιριάζουν μαζί σαν στοιχεία της φύσης του.
Η Κλαιρ, ως χαρακτήρας, μου φάνηκε εντελώς αδιάφορη. Παρόλο που θα την ξαναδούμε, δεν με ενδιαφέρει η δική της ιστορία. Όντως πέρασε πολύ δύσκολα, ύστερα από την εγκατάλειψη των γονιών της, αλλά δεν ήταν λύση το να πάει να μείνει με έναν άνθρωπο που ήξερε πως την εκμεταλλευόταν. Φυσικά, το χειρότερο είναι ότι μετά τη σφαγή και παρόλο που ήξερε ότι αυτός την είχε πουλήσει, έφυγε από εκεί που έμενε με τον Κας και έκανε παρέα πάλι με άτομα που ήθελαν να την μπλέξουν σε φασαρίες.

Προσωπικά, το mid season finale μου άρεσε σαν επεισόδιο. Βέβαια, περίμενα κάτι παραπάνω, ειδικά μετά από εκέινο το τρέιλερ που έδειξαν. Έπρεπε να είχε περισσότερη δράση. Παρ’όλα αυτά, μου άρεσε που είδα αυτή την πλευρά του Κας. Μπορεί να ήθελε να προστατέψει την Κλαιρ εξαιτίας των τύψεών του για την καταστροφή της οικογένειάς της, αλλά φέρθηκε πολύ γλυκά και σχεδόν πατρικά προς εκείνη. Ασχέτως αν η Κλαιρ δεν το εκτίμησε. Ως προς το μακελειό που έγινε στο τέλος, θα προτιμούσα να δω ολόκληρο το συμβάν και όχι μόνο μία σκηνή.

Όσον αφορά στο δαίμονα Ντιν, βρίσκομαι σε δίλημμα. Θα ήθελα να δω περισσότερα από εκείνον, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τι θα συνέβαινε εάν δε θεραπευόταν στο τρίτο επεισόδιο. Όντως γιατρεύτηκε πολύ γρήγορα και ίσως γι’αυτό ευθύνεται το 200ό επεισόδιο. Επίσης, ποια θα ήταν η εξέλιξή του; Πιστεύω πως οι σεναριογράφοι ήθελαν να δώσουν μία σκοτεινή ιστορία στον Ντιν, όπως είχαν κάνει παλαιότερα με τον Σαμ και τον Κας. Όμως, παράλληλα δεν ήθελαν να καταστρέψουν το χαρακτήρα του. Ουσιαστικά, ως δαίμονας, σκότωσε μόνο έναν άνθρωπο και αυτός είχε κλείσει νωρίτερα συμφωνία για να πεθάνει η γυναίκα του. Τα πέντε άτομα που έσφαξε στο 10.9 ήταν μαφιόζοι και ξέσπασε πάνω τους αφού τον είχαν χτυπήσει μία φορά και τους είχε προειδοποιήσει να μην τον ξαναχτυπήσουν.
Επιπλέον, σαν δαίμονας, ο Ντιν ήθελε μόνο να διασκεδάζει και να αποφύγει όλα αυτά που προηγουμένως τον βάραιναν. Δεν ήθελε να έχει καθόλου ευθύνες και δεν ανεχόταν τίποτα και κανέναν. Γενικά, από τη φύση του ο Ντιν είναι ανεξάρτητος και τον μόνο άνθρωπο που υπάκουε, χωρίς ενδοιασμούς, ήταν ο πατέρας του. Εκτός από αυτό, είναι άτομο που δεν επιθυμεί οποιοδήποτε είδος εξουσίας. Πιστεύει πως η δύναμη διαφθείρει και αυτή η άποψη δεν άλλαξε με τη δαιμονοποίησή του. Όταν ο Κράουλι του πρότεινε να συνεργαστούν, έφυγε κατευθείαν και αντί να σκοτώσει τη γυναίκα του Λέστερ, σκότωσε τον ίδιο. Έπειτα, πήγε στον Κράουλι και τον ταπείνωσε μπροστά σε άλλους.
Δεν ήθελε εξουσία και δεν ήθελε να συνεργαστεί με τον Κράουλι. Επομένως, τι θα γινόταν μετά; Εφόσον ο Ντιν δεν ανεχόταν ούτε τον ίδιο του τον εαυτό και δεν μπορούσε να εξελιχθεί σε μεγάλο κακό, έπρεπε να γίνει κάτι για αυτή την κατάσταση. Γι’αυτό η θεραπεία συνέβη τόσο νωρίς. Αν και πιστεύω – κρίνοντας και από το τρέιλερ του επόμενου επεισοδίου – πως, παρόλο που εξαγνίστηκε κανονικά η ψυχή του, το σημάδι με τον καιρό άρχισε να την απορρίπτει σιγά-σιγά από τον οργανισμό του Ντιν.
Στο 10.5 ο Ντιν ανέφερε πως ήταν ιππότης της κόλασης, αλλά δεν είδαμε τις δυνάμεις του, πέρα από το γεγονός ότι μπορούσε να αυτοθεραπευτεί. Το θέμα είναι ότι ήταν δαίμονας για πολύ μικρό χρονικό διάστημα, μόνο για λίγες εβδομάδες. Ο Κάιν ήταν δαίμονας για χιλιάδες χρόνια και οι δυνάμεις που κατείχε μπορεί να τις απέκτησε σιγά-σιγά με το πέρασμα των αιώνων ή να τις αποκτούσε με κάθε φόνο που διέπραττε με τη λεπίδα. Άρα, δεν μπορούμε να υπολογίσουμε ακριβώς εκείνες που είχε ο Ντιν. Ήταν ακόμα πολύ νωρίς γι’αυτό.

Θα ήθελα να αναφερθώ στη σχέση μεταξύ των σεναριογράφων και των τηλεθεατών. Σίγουρα μία σειρά έχει επιτυχία όταν οι τηλεθεατές είναι ευχαριστημένοι με αυτό που παρακολουθούν και ψυχαγωγούνται. Είναι καλό οι σεναριογράφοι να ακούν τις επιθυμίες και τις απόψεις τους, αλλά δεν νομίζω πως πρέπει να τις ακολουθούν κατά γράμμα. Πρέπει να μένουν πιστοί στην ιστορία που θέλουν να δείξουν, ασχέτως αν αυτή ικανοποιεί τους τηλεθεατές, οι οποίοι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να παρακολουθήσουν ή να απορρίψουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Κι εγώ, όπως έγραψα παραπάνω, θα ήθελα να δω κάποια πράγματα να γίνονται στην αγαπημένη μου σειρά. Όπως όλοι μας, μπορώ να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου ή τις απόψεις μου πάνω σε διάφορα θέματα. Όμως, δεν μπορώ με οποιονδήποτε τρόπο να πιέσω τους σεναριογράφους να ασπαστούν τις δικές μου επιθυμίες. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να παρακολουθήσω ολόκληρο τον κύκλο και στο τέλος να αποφασίσω εάν μου άρεσε το σύνολο.
Γενικά, όσο κι αν φαίνονται ωραίες διάφορες σκέψεις/απόψεις για την εξέλιξη της σειράς, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην ταιριάζουν με τη γενική υπόθεση. Στο κάτω-κάτω της γραφής, δική τους είναι η ιστορία.
(συγγνώμη για το τεράστιο σχόλιο)

Sawyer Orestis
30 March 2015 09:56
Reply to  Μαρία

Ντάξει σίγουρα ανυπομονούμε και μεις απλά προσωπικά όχι σε βαθμό που να σκάω για το επόμενο επεισόδιο. Διαφωνώ σε αυτό που λες για τα αυτοτελή. Το ότι ο κόσμος μένει και ανανεώθηκαν για 11η και ίσως 12η, δεν σημαίνει ότι τραβάμε την ιστορία από τα μαλλιά. Δηλαδή αν είχαν σκοπό π.χ. να έχουνε φέτος 15/23 μη αυτοτελή και είδαν ότι έχουν τηλεθέαση και τα έκαναν 10/23, ήταν τεράστιο λάθος. Μένεις στον σχεδιασμό σου και δεν παρεκκλίνεις..

Ο Σαμ ουσιαστικά γίνεται 2η φορά φύλακας του αδερφού του. Η 1η ηταν στην 3η σεζόν. Συμφωνώ σε αυτό που λες για τον big bad αλλά για πόσο. Φτάσαμε 17ο επεισόδιο και δεν έχουμε έναν κακό φέτος. 10η σεζόν είμαστε όχι 2η.

Μαρία
Μαρία
30 March 2015 17:20
Reply to  Sawyer Orestis

Αντικειμενικά, έχεις δίκιο σε ό,τι αφορά στον αριθμό των αυτοτελών επεισοδίων. Κανονικά πρέπει να υπάρχει ισορροπία μεταξύ αυτών και εκείνων της κύριας πλοκής. Απλώς εμένα μου αρέσουν αυτού του είδους τα επεισόδια κι έτσι δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τη ροή της ιστορίας. Πάντως, ούτε εγώ θέλω να την τραβάνε από τα μαλλιά. Όπως έγραψα στο σχόλιό μου, χρειάζεται να έρθει άμεσα η ανατροπή που περιμένουμε, γιατί, όπως λές κι εσύ, ο κύκλος βρίσκεται ήδη μετά τη μέση του.

Όσον αφορά στον κακό, νομίζω πως από την αρχή του κύκλου οι σεναριογράφοι είχαν πει πως εφέτος δε θα υπάρξει κάποιος που να είναι πολύ επικίνδυνος. Κι εδώ που τα λέμε, ο δεύτερος κύκλος είχε κακό τον Κιτρινομάτη. Ο δέκατος είναι ο πρώτος στον οποίο δεν υπάρχει κύριος εχθρός. Αν και πιστεύω πως δεν πρέπει να ξαφνιαζόμαστε, αφού ο ένας από τους δύο κύριους χαρακτήρες της σειράς βρίσκεται μεταξύ καλού και κακού.

Mike Apostolakos
Mike Apostolakos
27 March 2015 20:45

Τελειωστε την σειρα να ξεμπερδευει ο Jensen μπας και κανει κανα τρελο η DC και τον παρει για Green Lantern.Τον θεωρω ιδανικο για τον ρολο.

Στις 2 ερωτησεις που εκανες οι απαντησεις μου ειναι οχι.Στο αν περιμενω πως και πως και αν πιστευω οτι θα φτιαξει.

Το Flash ειναι το SPN στην 4η και 5η σεζον απο αποψη ενδιαφερον και αναμονης

TheDoctor
TheDoctor
28 March 2015 00:04

Δικιο εχεις να αποδεσμευτουν απο τη σειρα να δουμε (τον jensen κυριως) και σε αλλους ρολους.

Sawyer Orestis
31 March 2015 12:35

Τον Jensen τον ρώτησες;

Mike Apostolakos
Mike Apostolakos
31 March 2015 14:11
Reply to  Sawyer Orestis

Θα τον χαλαγε ενας τεραστιος ρολος ε?Εκτος αν προτιμαει να παιζει σε ψευτοθριλερακια με κοριτσακια.Του αξιζουν περισσοτερα απο αυτο

Sawyer Orestis
31 March 2015 16:49

Για ποιο λόγο μιλάς ειρωνικά; Και ναι προτιμά το Supernatural. Το έδειξε όταν απέρριψε τον ρόλο του Captain America. Ούτε εγώ ούτε εσύ έχουμε το δικαίωμα να λέμε στον καθένα τι θα κάνει στη ζωή του. Το τι αξίζει το Jensen το ξέρει ο ίδιος, εσύ μην αποφασίζεις λοιπόν. Η ζωή του είναι η οικογένεια του. Και γι’αυτόν οικογένεια είναι το Supernatural. Αρέσει δεν αρέσει έτσι είναι

Mike Apostolakos
Mike Apostolakos
31 March 2015 17:51
Reply to  Sawyer Orestis

Εσυ μιλησες ειρωνικα και εγω ακολουθησα.Εγω ειπα μια ευχη μου,να τον δω σαν GL δηλαδη.Εγραψα μπας και γινει κανα τρελο και τον δουμε στο συμπαν της DC
Επισης εψαξα για αυτο που ειπες για το Captain America και ειδα ενα βιντεο στο οποιο ειπε οτι δεν του εγινε προταση και οτι ειναι φημες.Τον ρολο θα τον παρει ενας μεγαλος σταρ και οχι ενας τυπος απο το CW.Ετσι ειπε..

Συμφωνοι με ολα αυτα.Καλα κανει και γουσταρει το SPN σαν την οικογενεια του..Μια ερωτηση να σου κανω.Θεωρεις οτι ο Jensen ειναι ηθοποιος για να παιζει μονο στην τηλεοραση?

Amalia
Amalia
31 March 2015 18:38

Παιδιά δεν έχει νόημα να τσακώνεστε για τις επιλογές καριέρας του Jensen. Υποθέτω αν ήθελε να φύγει απο το ΣΠΝ θα το έκανε και δεν θα ανανέωνε το συμβόλαιό του καθε φορά. Τωρα το αν το κάνει απο αγάπη για τη σειρά, επειδή του αρέσει ο καιρός στον Καναδά, ή επειδή το είδε σε όραμα, αυτό δεν έχει καμία σημασία…

Όντως ειναι καλός ηθοποιός, και εσύ Mike μπορει να νοιώθεις οτι χαραμίζεται στο ΣΠΝ, και θα ήθελες να τον δεις και κάπου αλλού. Οκ, δεκτόν, κι εγώ θα ήθελα (αν και διαφωνώ στο οτι χαραμίζεται). Αλλά στην τελική δικιά του απόφαση είναι, οπότε θα πρέπει να τη δεχτούμε, κι όταν τελειώσει το ΣΠΝ θα τον ακολουθήσουμε σε αυτά που θα κάνει…

Mike Apostolakos
Mike Apostolakos
31 March 2015 19:37
Reply to  Amalia

Δεν ειπα οτι χαραμιζεται.Ισως να το αφησα να εννοηθει ..Αν μπορουσε να γινει αυτο που θελω και να κανει και την σειρα τοτε ενταξει.Γιαυτο το λογο ειπα να τελειωσει με την σειρα.8 μηνες παιρνει μια σεζον σε γυρισματα οποτε λιγο δυσκολο να κανει και ταινια ταυτοχρονα

Αν χαραμιζεται καπου αυτο ειναι το CW,που απορω πως την εχει γλυτωσει το SPN και δεν εχει αχρειαστο ρομαντζο..

Αυτο το ψευτοθριλερακι ηταν για το Valentine κατι που ειχε κανει και οχι για το SPN προς αποφυγη παρεξηγησεων

Amalia
Amalia
1 April 2015 00:33

Κατάλαβα τι λες. Και ηταν προφανές οτι μιλούσες για το Valentine. Έτσι όπως το βλέπω εγω ειναι οτι ο Jensen έχει κάνει την επιλογή του και μένει στη σειρά (έχοντας μια σταθερη δουλειά για 8 μηνες – μια δουλειά που γουστάρει κιόλας). Όσο κι αν θα μας άρεσε εμας των φαν να τον δουμε σε κάτι μεγάλο, ειναι δύσκολο στο Hollywood να τα καταφέρεις. Γιατι δεν εξαρτάται μονο από το ταλέντο που έχεις. Θέλει θυσίες που προφανως δεν ειναι διατεθειμένος να κάνει ακόμα (έχει κι ένα μωρό πισω έτσι; ) Για να μην μακρυγορώ, πιστεύω οτι είναι συνειδητή επιλογή αυτο που κάνει, επειδή η τηλεόραση (στη φάση που ειναι τωρα ο Jensen, σε μια επιτυχημένη σειρά, που και μόνο που χτύπησε τις 11 σεζόν θα αφήσει ιστορια) μπορει να φέρνει λιγότερη -συγκριτικά- αναγνώριση, αλλά είναι πιο ασφαλής από μια κινηματογραφική καριέρα…

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
27 March 2015 22:47

Τα λάθη, κατ’ εμέ, της φετινής σεζόν είναι δύο: κακή οργάνωση στα hiatus και την εναλλαγή storyline-fillers, αφενός, αφετέρου ότι οι σεναριογράφοι μοιάζουν να “κρατιούνται”, σαν να φοβούνται να πάρουν ρίσκα, με αποτέλεσμα να βλέπουμε πολύ αργές εξελίξεις. Κυρίως το δεύτερο.
Πιστεύω ότι για το τελευταίο -το φόβο των σεναριογράφων δηλαδή- οφείλονται είτε οι “φανς” -τονίζω τα εισαγωγικά- που ψάχνουν ευκαιρία να κράξουν και να γκρινιάξουν ότι η σειρά έπρεπε να είχε τελειώσει στον 5ο κύκλο είτε οι -γκουχ γκουχ- Destielίτσες που πέρσι παραλίγο να ξεκινήσουν εμφύλιο μέσα στο fandom όταν ο Cas γνώρισε τον “εσωτερικό κόσμο” της θεριστο-εκτελεστή(μου διαφεύγει τώρα το όνομά της).

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι ο 10ος κύκλος είναι κακός(ίσα-ίσα παίζει να είμαι από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές της φετινής σεζόν), καθώς φέτος έχουμε δει μερικά από τα καλύτερα επεισόδια ολόκληρης της δεκαετίας Supernatural. Απλά έγιναν μερικά ανόητα λάθη, που αν δεν είχαν γίνει θα μπορούσε πραγματικά να απογειωθεί η σεζόν.
Ας τα πάρω, όμως απ’ την αρχή(ναι, ακολουθεί σεντονοσχόλιο :Ρ)..

Black-Reichenbach-Soul Survivor: Ας είμαστε ειλικρινείς, οι πρεμιέρες σεζόν σχεδόν κάθε χρόνο ήταν -εντάξει όχι βαρετές- ψιλοαδιάφορες. Εξαίρεση η πρεμιέρα της 2ης(σε σχέση με το φινάλε που προηγήθηκε), της 4ης, της 7ης άντε λίγο και της 9ης(την 1η δεν τη μετράω, επειδή ήταν ο πιλότος της σειράς και ήταν η δουλειά του να κάνει μπαμ ώστε να πάρει η σειρά το πράσινο φως). Φέτος, όμως, ήταν η πρώτη φορά που όχι ένα, όχι δύο, αλλά τρία πρώτα επεισόδια σερί είναι πραγματικά δυναμικά. Ειδικά το Reichenbach είναι ένα από τα αγαπημένα μου επεισόδια όλων των σεζόν!
Το γεγονός ότι θεραπεύτηκε ο Ντιν τόσο γρήγορα με απογοήτευσε όταν το διάβασα το Σεπτέμβριο ως spoiler, ωστόσο βλέποντας το 1ο επεισόδιο θεώρησα ότι ήταν τελικά μια καλή επιλογή να τον θεραπεύσουν νωρίς(ένεκα και του επετειακού), ελπίζοντας όμως ότι θα φτάναμε στο mid-season finale και ο Ντιν θα ξανακυλούσε και θα ξαναγινόταν δαίμονας ή έστω θα έφτανε πολύ κοντά σε αυτό.
Ο δαίμονας Ντιν των πρώτων επεισοδίων βρισκόταν σε μια κατάσταση άρνησης -δεν ήθελε να ξαναγίνει άνθρωπος, αλλά ούτε είχε ενστερνιστεί απόλυτα τη δαιμονική του υπόσταση. Ήθελε απλώς την ησυχία του. Εξέλιξη που βρήκα ιδιαίτερα ευρηματική.
Η δαιμονοποίηση του σε αυτή την κατάσταση δεν μπορούσε να δώσει περισσότερα απ’ όσα ήδη έδωσε στη σεζόν. Η επική “εισαγωγική τριλογία” λήγει με τη θεραπεία του Ντιν και πολλή αγωνία για το αν αυτή θα είναι οριστική ή προσωρινή.
Το μόνο σημείο που με “χάλασε” λιγάκι ήταν οι ενέργειες του Σαμ, από την άποψη ότι μας είχαν προετοιμάσει για μερικές απελπισμένες -εκτός ορίων- ενέργειες εκ μέρους του και τελικά αυτό το τόσο τραγικό που είχε κάνει είναι ότι χρησιμοποίησε έναν μπετόβλακα ως δόλωμα, ο οποίος έκανε τη συμφωνία, παρόλο που ο Σαμ του φώναξε να σταματήσει. Θα προτιμούσα να έβλεπα μερικές πιο αγωνιώδεις προσπάθειες, όπως εκείνες του Mystery Spot(επεισόδιο που έγραψε ο Carver, γι’ αυτό εκνευρίζομαι λίγο επειδή ξέρω ότι το “κατέχει” το σπορ).

Paper Moon τα πρώτα πέντε λεπτά του επεισοδίου ήταν φοβερά -τέτοια ωραία είσοδο λυκανθρώπου δεν είχαμε δει ούτε στο Heart. Στην πορεία, ωστόσο, το έχασαν με το πολύ μπλα-μπλα και τη Μπάρμπι λυκάνθρωπο και το επεισόδιο κατέληξε σχεδόν αδιάφορο. Εν τέλει, ήταν ένα επεισόδιο χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο ύπαρξης.

Fan Fiction εντάξει, δεν έχω λόγια γι’ αυτό το επεισόδιο. Ήταν επετειακό και το τίμησε αυτό στο έπακρο, από την αρχή ως το τέλος. Το λάτρεψα: το είδα τουλάχιστον 5 φορές και τα τραγούδια κόλλησαν στο μυαλό μου 2 ολόκληρες βδομάδες! Δεν θα άλλαζα τίποτα απολύτως από το 200ο!

Ask Jeeves ένα ωραίο αυτοτελές επεισόδιο, αλλά στη θέση που έπαιξε δεν είχε τίποτα να προσφέρει στη σεζόν. Κατανοώ ότι ίσως θέλησαν να δείξουν τον πρώτο φόνο του θεραπευμένου Ντιν μετά το 200ο(πιθανόν ώστε να είναι ήρεμος στο επετειακό), αλλά αν αυτό το επεισόδιο έπαιζε στη θέση του 4ου(και μετά το Fan Fiction περνούσαμε κατευθείαν στο Girls Girls Girls) θα συμπληρώναμε ένα σερί 5 υπέροχων εισαγωγικών επεισοδίων.

Girls Girls Girls η μόνη αρνητική κριτική που έχω γι’ αυτό το επεισόδιο είναι ότι προσπάθησαν να χωρέσουν πολλές εξελίξεις μέσα σε ένα επεισόδιο, με αποτέλεσμα η ιστορία της Hannah(της οποίας το κουβάρι ξετυλίχθηκε και κλιμακώθηκε σε σκηνές συνολικής διάρκειας 10 λεπτών) να είναι απολύτως αδιάφορη και ο Κας να παίζει ρόλο ντεκόρ(εν ανάγκη μπορούσαν να τον βάλουν στα πρώτα επεισόδια να ψάξει στο ίντερνετ για τον Jimmy και την οικογένειά του, ώστε να μην είναι ουρανοκατέβατη η εμφάνιση της Claire).
Θα μου άρεσε, επίσης, αν εκείνα τα λίγα λεπτά που “σπατάλησαν” στη Hannah τα αφιέρωναν στη μεταστροφή του Cole, ώστε να μη γίνει τόσο απότομα(εντάξει, είπαμε, τα στενάχωρα πράσινα μάτια του Ντιν κάνουν θαύματα, αλλά να πείσουν τον άλλον μέσα σε δύο λεπτά να ξεχάσει το μίσος 12 χρόνων είναι λίγο “κουλό”). Ακόμη καλύτερα, το The Things They Carried να έπαιζε κάπου εδώ και να “συμφιλιωνόταν” με τον Ντιν επειδή του έσωσε τη ζωή. Θα ήταν πιο πιστευτή η μεταστροφή του Κόουλ, αν ο Ντιν του είχε αποδείξει έμπρακτα ότι δεν είναι αυτό που νόμιζε.

Hibbing 911 Όσο κι αν αγαπώ τη Τζόντι(κι όσο κι μου άρεσε το δυναμικό δίδυμο Τζόντι-Ντόνα), το συγκεκριμένο επεισόδιο πραγματικά δεν είχε κανένα απολύτως λόγο ύπαρξης. Ειδικά οι βαμπιροχίπις ήταν από τα πιο βαρετά τέρατα που έχουμε δει. Το γεγονός δε ότι ακολούθησε ένα αδύναμο mid-season finale, με κάνει να εύχομαι η βαρετή Claire να εμφανιζόταν σε αυτό το επεισόδιο και η αυλαία του 2014 να έπεφτε με τον Meta-douche και την αινιγματική του φράση “ο ποταμός τελειώνει στην πηγή”

The Things We Left Behind το πιο αμφιλεγόμενο επεισόδιο της σεζόν. Τις επικότερες σκηνές(κι ίσως τις μόνες που άξιζαν) του επεισοδίου τις “έκαψαν” σ’ εκείνο το τρομακτικά πωρωτικό πρόμο και το μόνο που έμεινε να παρακολουθήσουμε ήταν η κλαψομ***α Claire. Εντάξει είχε κι αυτή τα δίκια της, αλλά η επικών διαστάσεων αταλαντοσύνη της ηθοποιού, σε συνδυασμό με τις σχεδόν ανύπαρκτες εξελίξεις γύρω από την ιστορία της χαράμισαν ένα ολόκληρο mid-season(ούτε καν αυτοτελές, δηλαδή, αν έχεις τον Τσακ σου!). Επιπλέον, ήταν το μοναδικό επεισόδιο που η -απολαυστικότατη- Rowena δεν είχε λόγο να εμφανιστεί.
Ας ήταν ένα αυτοτελές επεισόδιο πάνω στον Κας και την προσπάθειά του να επανορθώσει για την Claire. Ίσως αν ήταν όλο δουλεμένο πάνω στον Κας(και στο παρασκήνιο παρατηρούσαμε hints σχετικά με τη σταδιακή διαφθορά -ξανά από την αρχή- του Ντιν από το σημάδι), να μην μας άφηνε αυτή την πικρή γεύση.
Αν αυτό το επεισόδιο ήταν το προτελευταίο του ’14, πιστεύω ότι η γενική αίσθηση γύρω από τη φετινή σεζόν θα αναβαθμιζόταν αισθητά.

The Hunter Games όπως έγραψα παραπάνω, χίλιες φορές να βλέπαμε αυτό το επεισόδιο ως mid-season finale, έτσι ώστε να περνούσαμε το hiatus απορώντας τι εννοούσε ο ποιητής με τα ποτάμια, τις πηγές και τα λαγκάδια, και λίγο μετά να μας χτυπούσαν με το The Executioner’s Song.
Αρκεί, βέβαια, το κομμάτι της Claire να απουσίαζε από το επεισόδιο :Ρ

There’s No Place Like Home-About A Boy αυτά τα δύο επεισόδια τα λάτρεψα(κυρίως το δεύτερο), αλλά ρε γ****ο η συγκυρία δεν ήταν καλή. Δεν έχουμε δει καμία ουσιαστική εξέλιξη από τη στιγμή που θεραπεύτηκε ο Ντιν και το The Hunter Games δεν είναι κάποιο συγκλονιστικό επεισόδιο, ώστε να δικαιολογούνται δύο(για το 3ο γράφω παρακάτω) συνεχόμενα αυτοτελή, όσο ωραία κι αν είναι αυτά.
Halt & Catch Fire ένα αρκετά καλό αυτοτελές επεισόδιο(όσο μας έλειψαν πέρσι, τόσο μας μπούκωσαν φέτος), που όμως δεν είχε λόγο ύπαρξης. Είπαμε, σε αυτό το σημείο θέλαμε ένα ΜΠΑΜ και σίγουρα θα ήταν πολύ καλύτερο να πάρει μια σκοτεινή τροπή η σεζόν στο 2ο μισό της.
*Η μόνη μου αρνητική κριτική για το “χτίσιμο” των εν λόγω αυτοτελών επεισοδίων είναι ότι δεν έχουν συνοχή ως προς την κατάσταση του Ντιν. Δε γίνεται στο ένα επεισόδιο να γρονθοκοπεί την Τσάρλι(ακόμη κι αν εκείνη είναι η κακή της πλευρά), στο επόμενο να τον βλέπουμε να ξαλαφρώνει λιγάκι, μετά να χάνει τις ελπίδες του για την ύπαρξη θεραπείας, στο καπάκι να τον τσακίζει η μάχη με τον Κάιν. Κουράζει και το κοινό αυτή η αδιάκοπη εναλλαγή.

The Executioner’s Song, ξέρω ότι επαναλαμβάνομαι, αλλά αυτό το επικό επεισόδιο(το οποίο ήταν και το μόνο που δε με χάλασε ο σχεδόν διακοσμητικός ρόλος του Κας) θα προτιμούσα να ήταν το ΜΠΑΜ μετά το mid-season και ύστερα από το θάνατο του Κάιν να άρχιζε η “ντεκαντάνς” του Ντιν στο δαιμονικό εαυτό που δημιουργεί το σημάδι.
Έστω, να είχε μεσολαβήσει ένα αυτοτελές μεταξύ Meta-douche και Cain, να το δεχτώ.

The Things They Carried υπέροχο επεισόδιο, αλλά σε αυτό το σημείο(πόσο μάλλον μετά από ένα hiatus ενός μήνα) δεν έχει κάτι ουσιαστικό να προσφέρει στη σεζόν. Όπως έγραψα παραπάνω, καλύτερα να το είχαμε δει κάπου κοντά στο Girls Girls Girls.
Paint It Black ένα ακόμη αυτοτελές που λάτρεψα φέτος. Είναι ένα από εκείνα τα αυτοτελή που έχουν έναν ιδιαίτερο τρόπο παρασκηνιακά να προωθούν το storyline(λίγο η εξομολόγηση του Ντιν, λίγο η στοχοποίηση των Ανδρών των Γραμμάτων από τη Ροβένα…). Εξαιρετική πινελιά το φάντασμα της Ιταλίδας μοναχής-φόνισσας(να δύο λέξεις που πριν το ΣΠΝ δεν περίμενα να συνδυάσω στην ίδια πρόταση!) και η ιστορία Αναγεννησιακής εποχής.
Το παράπονο, όμως, παραμένει. Πού είναι οι συγκλονιστικές εξελίξεις που περιμένουμε; Γιατί δε ρισκάρουν καθόλου οι σεναριογράφοι; Στον 8ο κύκλο δεν προλαβαίναμε να μετρήσουμε τα μέτωπα που άνοιγαν, το ένα μετά το άλλο.. Φέτος ναι μεν βλέπουμε πολύ ωραία επεισόδια, αλλά κάπου χάθηκε η ένταση και η αγωνία. Δεν πιστεύω ότι φταίει η φθορά των 10 χρόνων -όχι ενώ ακόμη γράφονται επεισόδια όπως το Reichenbach και το The Executioner’s Song. Ίσως γι’ αυτό εκνευριζόμαστε λίγο παραπάνω, επειδή βλέπουμε ότι το “χάνουν” το παιχνίδι από βλακείες.

Ειδική μνεία:
1) Cas μέχρι και το 3ο επεισόδιο, η παρουσία του Cas είχε ενδιαφέρον. Στην πορεία, ωστόσο, κυρίως από την επανεμφάνιση της Claire(την οποία περιμέναμε με λαχτάρα, μα δυστυχώς αποδείχτηκε περίτρανα βαρετή-μέχρι-θανάτου) ο αγαπημένος μας άγγελος κάπου χάθηκε και κατάντησε χειρότερα κι από αμπαζούρ στη φετινή σεζόν. Αν είναι να τον βλέπουμε τόσο λίγο ως series regular, ας ξαναγίνει recurring :Ρ
2) Crowley όσο κι αν λάτρεψα όλες τις σκηνές με τη Βασιλομήτωρ της Κολάσεως, πιστεύω ότι μπορούσαμε να δούμε πολύ περισσότερα. Ή έστω να μην περιμέναμε μέχρι το 16ο επεισόδιο για να της φέρει την Olivette.
3) Sam το έγραψα σε αρκετά σχόλια, φέτος μου είναι πιο συμπαθής από κάθε άλλη σεζόν, επειδή επιτέλους βλέπουμε να αλλάζουν οι ρόλοι και να γίνεται αυτός ο “φύλακας” του αδερφού του. Επιπλέον, χάρηκα ιδιαίτερως που επιτέλους μια σεζόν είναι περισσότερο επικεντρωμένη στον Ντιν. Το πρόβλημα είναι ότι στην πορεία -μετά το 3ο επεισόδιο- παραγκωνίστηκε και καταχωρήθηκε κι εκείνος στην κατηγορία “αμπαζούρ”, ενώ με αυτά που έλεγαν οι συντελεστές το Σεπτέμβρη περιμέναμε να τον δούμε να μπαίνει σε λειτουργία “Full Metal Jacket”(όπως τον είχε ειρωνευτεί ο Gabriel στο Mystery Spot) και να φτάνει στα άκρα προσπαθώντας να σώσει τον αδερφό του.

Τέλος, θα συμφωνήσω απόλυτα με αυτό που είπες για τη σκηνοθεσία στα πρώτα λεπτά του 10.15. Ενθουσιάστηκα με το επεισόδιο εξαιτίας εκείνης της σκηνής!
Αν μου λείπει κάτι πολύ από τις πρώτες σεζόν, αυτό είναι η “θριλερική” ατμόσφαιρα και σκηνοθεσία των επεισοδίων. Οπότε, ναι, θεωρώ ότι μια λίγο διαφορετική σκηνοθετική ματιά μπορεί να βελτιώσει τα επεισόδια πολύ.

Amalia
Amalia
27 March 2015 23:01

Ελα πες, ξεκίνησες από το μεσημέρι να γράφεις και τώρα τελείωσες! χιχι Ξεπέρασες τον εαυτό σου με το αυτο το σεντονοσχόλιο! 🙂 Και συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις! 🙂

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
27 March 2015 23:07
Reply to  Amalia

Χαχαχαχαχαχαχα καλά, όχι από το μεσημέρι, αλλά μου πήρε μπόλικη ώρα :Ρ

Γι’ αυτό έκανα ρε συ hiatus από τα reviews για να επιστρέψω με επικών διαστάσεων σεντονοσχόλιο

Amalia
Amalia
27 March 2015 23:20

Λογικό είναι. Αυτο δεν είναι σχόλιο-σεντόνι. Αυτό είναι τέντα, από εκείνες τις μεγάλες των τσίρκων! 😛
ΥΓ Μη λες τη λέξη hiatus… Με ενοχλει για κάποιο λόγο! 😛

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
27 March 2015 23:39
Reply to  Amalia

Χαχαχαχαχαχα τέντα λέει
Περάστε κόσμε, εδώ τα καλά τεντόπανα!

Προτιμάς hellatus? :Ρ

Amalia
Διαχειριστής
27 March 2015 23:58

Πω, χειρότερα αυτό! 😛

Sawyer Orestis
30 March 2015 09:58

Δεν πιστεύω να θες απάντηση σε όλα αυτά έτσι; χαχαχαχαχα 😛

ΥΓ: Respect. Μου πήρα κανα τέταρτο να το τελειώσω 😛

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
30 March 2015 19:32
Reply to  Sawyer Orestis

όχι, εντάξει είναι πολλά :Ρ

Ή σχολιάζεις ολοκληρωμένα ή δεν σχολιάζεις καθόλου χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :Ρ

Geographer
Geographer
28 March 2015 00:16

Καλησπέρα σε όλους. Αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την παρουσία σας supernaturalgreece εδώ και τόσα χρόνια. Αν και δεν συμμετέχω στις συναντήσεις σας λόγω επαρχίας, ούτε σχολιάζω εδώ, σας παρακολουθώ όπως παρακολουθώ και τη σειρά μας χρόνια. Συμφωνώ με το άρθρο σας. Κακά τα ψέματα μέχρι και τον 5ο κύκλο το supernatural, όπου και τελείωσε το αρχικό story (αν δεν κάνω λάθος), ήταν τρομερό! (βέβαια εγώ ήθελα μια επική μάχη Σαμ σαν Εωσφόρο και Ντιν σαν άγγελο Μιχαήλ. αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία) Τώρα πια κι εγώ περιμένω να βγει το Flash και το Arrow με μεγαλύτερη ανυπομονησία και νομίζω ότι το CW έχει στρέψει την προσοχή του σε αυτές τις δύο σειρές. Εύχομαι όμως να μην τελειώσει το Supernatural, δεν θα ήθελα με τίποτα να κόψουν την σειρά γιατί την έχω συνηθίσει τόσα χρόνια και θεωρώ ότι οι πρωταγωνιστές της είναι απόλυτα ταυτισμένοι με τους ρόλους τους. Αυτό που χρειάζεται είναι λίγη έμπνευση από τους σεναριογράφους και ένα καλό main story μαζί με τα αυτοτελή, που σε αυτή τη σεζόν μου αρέσουν περισσότερο από ότι η κεντρική ιστορία.

Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
28 March 2015 01:46

Πολύ απλα παίδες . Απο την στιγμη που αποφασίσανε πως θα παει για ακομη μια σεζόν , πολύ πιθανόν και για 12η , το πηγαίνουν πιο χαλαρα . Σίγουρα θα μπορουσανε να έχουνε τον δαιμονα Ντην ως κυρίως θέμα μέχρι το τέλος της μισής σεζόν και να ασχολιόντουσαν με την θεραπεία και τον Καιν στην υπόλοιπη . Οι ενδιάμεσοι χαρακτήρες θα ταιριάζανε ανετα στο σεναριο μετά

Sawyer Orestis
30 March 2015 09:59

Έτσι φαίνεται. Αλλά αν συνεχίζουν να το πηγαίνουν χαλαρά θα τους έρθει μπούμερανγκ και δεν θα έχει άδικο ο κόσμος

Tolis Papadimitriou
Tolis Papadimitriou
28 March 2015 21:20

Γειά σας..πρώτη φορά γράφω εδώ πέρα…συμφωνώ με αυτό το άρθρο απόλυτα….Την σειρά αυτή την παρακολουθώ φανατικά από το γυμνάσιο…από την πρώτη σεζόν….αλλά να πώ την αλήθεια στα μέσα της τρίτης με κούρασε…Όταν είδα όμως την πρεμιέρα της 4ης σεζόν είδα οτι αποκτά το κάτι παραπάνω…ουσία και έναν νέο πρωταγωνιστή τον Cass…που είναι και ο αγαπημένος μου….Για μένα η μόνη σεζόν που συνέχισε επάξια το supernatural μετά τον cripke ήταν η 8η….όλοι οι χαρακτήρες είχαν ουσία…ήθελες να δείς τι θα γίνει στην συνέχεια…το φινάλε ήταν τρομερό και τότε πίστεψα οτι η σειρά ξαναβρήκε τον δρόμο της…για μένα η 9η σεζόν ήταν ένα μεγάλο let down…μπορούσε να ήταν τρομερή αλλά ήταν πολύ μέτρια. (ο cass από τότε είναι σαν μαύρο πρόβατο στην σειρά χωρίς ουσιαστικό ρόλο όπως και ο crowley στην τωρινή σεζόν)..η 10η είναι σαφώς καλύτερη αλλά λείπει το κάτι παραπάνω…Κλείνω λέγοντας οτι ενώ η σειρά έχει πολλές αφορμές για το μπάμ,αυτό δεν γίνεται από προχειρότητες των σεναριογράφων(αυτό πιστεύω εγώ)

Konstantinaki MeTrela
Konstantinaki MeTrela
29 March 2015 15:51

Και μενα με εχει κουρασει ιδιαιτερα η 10η σεζον. Καταληγω να ξεχναω οτι εχει βγει νεο επεισοδιο και να το βλεπω μερες μετα..Το κυριο παραπονο μου ειναι η ελλειψη του Cas και του Crowley στη σεζον. Τον πρωτο ποσα επεισοδια τωρα τον εχουμε γραψει, και ο δευτερος αν και αγαπημενος μου χαρακτηρας της σειρας σε αυτη τη σεζον κοιμαται ορθιος παρεα με τους σεναριογραφους…Δεν ξερω κατα ποσο θα καταφερει να βελτιωθει η κατασταση σε αυτη τη σεζον καθως δε μενουν και πολλα επεισοδια οποτε πρεπει να παρουν αμεσα μπρος για να υπαρχει καποιο καλο αποτελεσμα. Ελπιζω του χρονου, που κατ εμε θα πρεπει να ειναι και η τελευταια σεζον αν δεν εχει αλλαξει η κατασταση προς το καλυτερο, να γυρισουμε λιγο στα παλια καλα επεισοδια..Αλλιως δεεεεεεν..

ΛΙΜΠΕΡΤΙ
ΛΙΜΠΕΡΤΙ
30 March 2015 12:15

ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΝΑ ΕΡΩΤΕΥΟΝΤΑΙ Κ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΝ DEAN.ΟΠΟΙΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜ ΤΗΝ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ :Ρ

TULIPAS30
TULIPAS30
30 March 2015 19:41

Αυτο που φοβάμαι εγώ ειναι οτι απλά βαριούνται και σιγά σιγα θα την τελιωσουν την σειρά ειναι είδη 10 χρονιά αμα δεν γίνει ενα σεναριακο θαύμα του τυπου να επανέλθει ο Εωσφόρος απτό καθαρτηριο μαζί με καιν και αμπαντον και ο ντιν εναντίον τους σαν δαιμονας μαζί με σαμ,κραουλι, καστιελ αλα και τον ιδιο το θεο το σεναριογράφο των βιβλίον τυπου 200 επισοδιο και κανα cary on soundtrack,προκοπή δεν βλεπω,εξαλου υπαρχουν τόσες σειρές με βρικόλακες και τέρατα ενα αληθινό αντίπαλο δεν βλεπω σιγα τον γραφια το αλμπατρον και τους λεβαιθαν ποιο παλιά τόσοι παγανιστικοι θεοί τοσοι μύθοι

Spyr George Rikon
Spyr George Rikon
31 March 2015 03:15

δεν είπες τπτ για την μουσική που σε κάνει σχεδόν να θέλεις να κοιμηθείς και για το ότι στα 30 λεπτά από τα 43 κλαίνε… από τα πιο σημαντικά πιστεύω ιδικά τα soundtrack είναι απαράδεκτα εδώ και 2μιση seasson

Sawyer Orestis
31 March 2015 12:37

Όχι βέβαια. Η σειρά δεν έχει αλλάξει καθόλου χαρακτήρα όσον αφορά την μουσική. Παίζει ακόμα κλασσική ροκ που έπαιζε πάντα. Το ότι δεν παίζουν τα ίδια κομμάτια σε καθε επεισόδιο είναι απολύτως λογικό. Μην λέμε ότι θέλουμε

Spyr George Rikon
Spyr George Rikon
1 April 2015 17:11
Reply to  Sawyer Orestis

prepei na kaneis plaka den eksigite alliws… thelw na klapsw an ta pisteveis auta… ta tragoudia pou paizei einai gia na ta akoune 15xrona koritsakia kai na klaine se mia gonia mona tous…vale na deis ligo 1h seasson des thn oloklhrh kai meta pane des thn teleutaia kai ksana skepsou thn apantish sou.

Sawyer Orestis
1 April 2015 17:19

Ότι να ναι. Τσέκαρε την μουσική εδώ: http://supernaturalgreece.gr/tag/supernatural-music/

Δεν έχει αλλάξει κάτι. Τώρα αν θες να πιστεύεις τα δικά σου, δικαίωμά σου είναι

Spyr George Rikon
Spyr George Rikon
2 April 2015 03:52
Reply to  Sawyer Orestis

apla kane mia volta sthn 1h seasson den lew tpt allo

Sawyer Orestis
3 April 2015 15:30

Στο επεισόδιο πριν λίγες μέρες ακούσαμε το Gambler. Τραγουδάρα από τις λίγες προφανώς.

Latest

More Articles Like This

98
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x