Review – Supernatural 10×02 – Reichenbach

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

dean winchester

Review – Supernatural 10×02 – Reichenbach:

ΕΠΙΚΟ επεισόδιο! Όπως τα λέγαμε, λοιπόν, την προηγούμενη εβδομάδα. Η πρεμιέρα ήταν η “σύνδεση” μεταξύ 9ης-10ης και το 2ο επεισόδιο λειτούργησε θα λέγαμε ως το επεισόδιο δράσης που όλοι περιμέναμε να δούμε 1 εβδομάδα πριν.

then season 10

Στις 21 Ιουνίου 2003, ο Ντιν κυνηγάει -πιθανότατα- μαζί με τον Τζον ένα τέρας. Ο μικρός, τότε, Winchester του κόβει το κεφάλι. Για κακή του τύχη όμως, ο γιος του τέρατος κατεβαίνει από το δωμάτιο του και βλέπει τον Ντιν με το μαχαίρι και τον πατέρα του δολοφονημένο.

young dean winchester

Ήταν το βράδυ όπου ο Dean Winchester δολοφόνησε τον πατέρα του Κόουλ, ο οποίος ζητά εκδίκηση έκτοτε. Ο Ντιν όμως ήξερε πάντα να σβήνει τα ίχνη του όπου και να πήγαινε. Εκείνο το βράδυ, ορκίστηκε εκδίκηση και δεν θα ηρεμήσει αν δεν σκοτώσει τον Winchester. Υπηρέτησε στο Ιράκ, έμαθε τις καλύτερες πολεμικές τέχνες με ένα και μόνο σκοπό. Να πάρει το κεφάλι του δολοφόνου του πατέρα του. Συνεχίζει να βασανίζει τον Σάμμυ, παρ’όλο που ο Winchester του λέει όλη την αλήθεια για τον Δαίμονα Ντιν και τα τέρατα που υπάρχουν εκεί έξω. Ο Κόουλ αδυνατώντας να πιστέψει όλο το υπερφυσικό κομμάτι, αφήνει τον Σαμ, εν αγνοία του, να φύγει ώστε να τον οδηγήσει στον αδερφό του.

demon dean

Εν τω μεταξύ, ο Ντιν συνεχίζει να το διασκεδάζει στα στριπτιτζάδικα και να ξυλοκοπά όποιον του την μπαίνει. Δεν σκοτώνει όμως. Δείχνει έλεος. Ο Κράουλη είναι και πάλι δίπλα του και του λέει ότι πρέπει να σκοτώσει οπωσδήποτε και γρήγορα καθώς το Σημάδι πρέπει να τραφεί. Ο Ντιν πλέον είναι εθισμένος και ο θάνατος είναι το ναρκωτικό του. Του προτείνει έναν εναλλακτικό τρόπο. Να σκοτώνει μόνο όσους έχουν κάνει συμφωνίες για τις ψυχές τους. Το πρώτο θύμα είναι μια γυναίκα που απατά τον σύζυγό της. Ο… κερατωμένος δίνει την ψυχή του για να πεθάνει η γυναίκα του και να γλιτώσει από τα κερατιάτικα.

castiel hand

Ο Καστιήλ είναι πλέον σε ακόμη χειρότερο στάδιο. Δεν μπορεί να γιατρέψει τον εαυτό του και ο οργανισμός του ζητά συνεχώς ύπνο. Τα περιθώρια στενεύουν για τον ίδιο και φαίνεται ότι δεν θα αργήσει να τον βρει ο θάνατος, εάν δεν κάνει κάτι για την χάρη του. Ευτυχώς, δίπλα του είναι η Χάνα η οποία τον βοηθά όσο μπορεί. Την έχει καταβάλει και την ίδια σιγά σιγά τα ανθρώπινα συναισθήματα και φαίνεται να νιώθει έλξη προς τον Κας. Έτσι, λοιπόν, κάνει μια πολύ παράτολμη κίνηση, πηγαίνοντας στον φυλακισμένο Μέτατρον για βοήθεια.

metatron

H Χάνα ζητά από τον Μέτατρον την εναπομείνουσα χάρη του Καστιήλ για να μπορέσει να τον σώσει. Ο Γραφέας του Θεού ζητά την ελευθερία του όπως είναι λογικό, αλλά ο Κας δεν πρόκειται να τον αφήσει να φύγει. Ο Μέτατρον για πρώτη φορά δείχνει ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΚΟΣ που όλοι θέλουμε. Λέει στον Κας ότι κάποια στιγμή μέσα στους αιώνες θα βγει και θα δολοφονήσει τους πάντες. Θα καταστρέψει τον κόσμο μια και καλή και ο Κας θα είναι νεκρός.

demon dean

Ο Δαίμονας Ντιν πηγαίνει να εκπληρώσει το χρέος του αλλά στο σημείο φτάνει ο απατημένος σύζυγος. Ο Λέστερ πήγε εκεί να δει την γυναίκα του πεθάνει και ο Ντιν μπερδεμένος συναισθηματικά μπαίνει στο αυτοκίνητό του και τον δολοφονεί. Ο “κύριος” αυτός βέβαια έχει ήδη απατήσει την γυναίκα του πριν από αυτήν και ο Ντιν το κατάλαβε εύκολα.

angry crowley

Ο Κράουλη είναι έξαλλος με τις κινήσεις του Ντιν και αναρωτιέται και ο ίδιος τι συμβαίνει μέσα του. Δείχνει έλεος σε ανθρώπους; Έχει μείνει ίχνος ανθρωπιάς μέσα του; Ή απλά κάνει ό,τι του καπνίσει; O Ντιν όμως του λέει ότι από κανέναν δεν πρόκειται να πάρει διαταγές και η σχέση τους τελειώνει οριστικά. Ο Κράουλη τον καταδίδει στον Σάμμυ, ο οποίος πηγαίνει και τον βρίσκει. Ξωπίσω του όμως είναι πάντα ο Κόουλ.

demon dean

O Δαίμονας Ντιν έχει αρχίσει να αναρωτιέται και ο ίδιος για τον εαυτό του και σε ποια πλευρά βρίσκεται πραγματικά. Είναι σίγουρα Ιππότης της Κολάσεως και ένας δυνατός δαίμονας αλλά είναι ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ δαιμονικός στην ψυχή του;

demon dean

“Because you are my brother. And I’m here to take you home…”

O Σάμμυ δεν του κάνει κακό και προσπαθεί να τον φέρει στα συγκαλά του ώστε να τον θεραπεύσει από τον δαιμονισμό. Ο Ντιν του λέει ότι συγκρατιέται για να μην του κόψει το λαιμό του με τα δόντια του και ο Κόουλ κάνει την εμφάνισή του αφήνοντας αναίσθητο τον Σαμ. H στιγμή Κόουλ VS Ντιν έφτασε!

demon dean

Ίσως και στην καλύτερη ερμηνεία της ζωής του σε μια ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ μάχη, ο Jensen Ackles αξίζει πολλά βραβεία. Ο Δαίμονας Ντιν με πολύ απλές κινήσεις καταφέρνει να διαλύσει τον Κόουλ και να τον αφήσει ετοιμοθάνατο λέγοντάς του ότι πλέον έχει περάσει στην άλλη πλευρά. Στην πλευρά του κακού. Στην πλευρά των δαιμόνων.  O Σαμ μπαίνει μέσα στη μάχη, ρίχνει αγιασμό και καίει τον Ντιν και καταφέρνει να τον αιχμαλωτίσει. Δίνει στον Κράουλη την Πρώτη Λεπίδα, ο οποίος λέει πως θα την κρύψει είτε σε κάποιο ηφαίστειο είτε στο φεγγάρι. Μακρυά πάντως από τον Ντιν. Ο Κόουλ δεν θα σταματήσει ποτέ να κυνηγά τον Ντιν και αρχίζει πλέον να ψάχνει πληροφορίες για δαίμονες.

crowley and demon dean cowboy hats

ΕΠΙΚΗ η σκηνή με τον Κράουλη να κοιτάζει την φωτογραφία του με τον Δαίμονα Ντιν και να νοσταλγεί τις στιγμές τους δείχνοντας ότι και ο ίδιος παραμένει με ανθρώπινα συναισθήματα. Ο Ντιν λέει στον Σάμμυ ότι δεν του καίγεται καρφί για την Ιμπάλα. Του εξομολογεί ότι δεν έδωσε έλεος στον Κόουλ. Επίτηδες δεν τον σκότωσε για να γνωρίζει ο ίδιος ο Κόουλ ότι είχε την ευκαιρία να σκοτώσει τον δολοφόνο του πατέρα του, αλλά ποτέ δεν τα κατάφερε. Και αυτό δεν λέγεται έλεος…

“And what I’m gonna do to you Sammy? Well that ain’t gonna be mercy either…”

Βαθμολογία επεισοδίου: 10/10

[poll id=”112″]

194 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

194 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Angelous
Angelous
15 October 2014 15:29

Πωωωω!! περιμένω με ανυπομονησία το 10χ3, όπου γυρνάει μεγαλος χαρακτηρας!!! λογικά τώρα που εχουν πει στα σιγουρα ότι θα γυρισει η τσαρλι μαλλον δεν θα είναι αυτη πο γυρναει στο 10Χ3, σωστα? δεν θα ηταν βλακεια να κρταναε μυστηριο το ποιος γυρναει και τελικα να ειναι η τσαρλι που εχουν ηδη πει οτι επιστρεφει?

Μαρία
Μαρία
15 October 2014 16:15
Reply to  Angelous

Ναι, στο 10.3 επιστρέφει ένας μεγάλος χαρακτήρας και νομίζω ότι αυτός θα βοηθήσει τον Σαμ στη θεραπεία του Ντιν. Δεν πιστεύω ότι θα είναι η Τσάρλι, γιατί όσο και σημαντική να είναι για τον Σαμ και τον Ντιν, δεν έχει να προσφέρει κάτι στην προκειμένη περίπτωση.

Sawyer Orestis
15 October 2014 17:36
Reply to  Μαρία

Και εγώ αυτήν την θεωρία έχω. Ότι αυτός που θα επιστρέψει(ΑΝ επιστρέψει τελικά κάποιος) θα βοηθήσει τον Σάμμυ

Sawyer Orestis
15 October 2014 17:35
Reply to  Angelous

Μπα αποκλείεται να είναι η Τσάρλι ρε συ. Η Τσάρλι θα εμφανιστεί σε κάποιο αυτοτελές επεισόδιο πιστεύω για να μάθουμε και για τον ΟΖ

Angelous
Angelous
15 October 2014 17:57
Reply to  Sawyer Orestis

δεν είναι σιγουρο δηλαδη οτι καποιος θα επιστρεψει στο 10Χ3 ?? θυμαμαι ότι έλεγε ότι σιγουρα επιστρεφει.. ακόμα δεν έχει ειπωθει ότι ειναι ιππότης , επίσης η σκηνη που κοβει το χερι του με την λεπιδα και θεραπευεται οπως και απο άλλα χτυτπηματα σημαινει ότι ειναι ιππότης? γιατι δεν θυμαμαι καποιον δαιμονα εκτοσ απο την αμπαντον να το κανει αυτο, να επουλωνεται τοσο γρηγορα.. διορθωσε με αν κανω λαθος..

Sawyer Orestis
15 October 2014 18:00
Reply to  Angelous

Κοίτα οι αναφορές που κάναν και στα spoiler αυτά έλεγαν ότι κάποιος επιστρέφει. Αλλά φοβάμαι μήπως μας τρολλάρουν και ας κρατάμε μικρό καλάθι.

Πιστεύω ναι είναι Ιππότης. Είναι πολύ δυνατός δαίμονας και τον φοβάται και ο Κράουλη

Angelous
Angelous
15 October 2014 18:04
Reply to  Sawyer Orestis

Εγώ αυτό καταλαβα με την γρηγορη επουλωση, μονο η αμπαντον δεν το εκανε αυτό????, ετσι πειστικα οτι όντως πρεπει να είναι ιππότης, όσον αφορα το επόμενο για να δουμε.. αν γυρισει καποιος.

Sawyer Orestis
15 October 2014 18:07
Reply to  Angelous

Ναι ναι. Άλλωστε και ο Κάιν Ιππότης ήτανε αλλά μήπως τον έκανε ο Εωσφόρος; Δεν ξέρω είναι ένα ερώτημα

Angelous
Angelous
15 October 2014 18:20
Reply to  Sawyer Orestis

παρα πολυ πιθανό να τον εκανε ο εωσφορος, με ικανοποιησε παρα πολυ αυτο το επεισοδιο, εξηγησε αρκετα.. εχεισ μηπως το λινκ για το αρθρο για την επιστροφη του χαρακτηρα γιατι δεν το βρισκω.?.

deniz winchester
deniz winchester
16 October 2014 01:17
Reply to  Sawyer Orestis

logika afou to dentro pou deixnei stin foto kai mas leei oti exei ksanaguristei skini kai itan tote me to kathartirio mporei na epistrepsei sto 10.03 kapoios pou einai sto kathartirio…poios arage…apo oti thimamai o benny eixe meinei piso sto kathartirio..

Sawyer Orestis
16 October 2014 01:52

Δεν νομίζω. Κάποιες σκηνές απλά γυρίζονται σε όμοια τοπία και να μην έχουν σχέση οι σκηνές. Δηλαδή στο πρώτο επεισόδιο που είδαμε το ποτάμι, ήταν το ποτάμι από το Καθαρτήριο που είχαμε δει τον Κας

†Legion†
†Legion†
16 October 2014 02:36
Reply to  Sawyer Orestis

Λές να είναι ο γκάρθ?

Sawyer Orestis
16 October 2014 02:56
Reply to  †Legion†

Το σκέφτηκα αλλά ο Γκαρθ δεν υπάρχει λόγος να μπει σε ένα τόσο σημαντικό επεισόδιο. Άλλωστε δεν ειναι και νεκρός

Amalia
Amalia
16 October 2014 03:52
Reply to  †Legion†

Ο Γκαρθ είναι ψιλοκομπάρσικος χαρακτήρας για να τον βάλουν να βοηθήσει σε τόσο σημαντικό επεισόδιο. Εξάλλου, πως ακριβώς θα μπορούσε να βοηθησει με τον δαίμονα Ντιν;

Sawyer Orestis
16 October 2014 13:22
Reply to  Amalia

Εξακτλυ!

Έφη Τρ.
Έφη Τρ.
16 October 2014 19:52
Reply to  †Legion†

Παιδιά ξέρω θα ακουστεί τέρμα βλακεία αλλά μήπως…λέω ΜΗΠΩΣ….θα βρουν οι σκηνοθέτες τρόπο να επιστρέψει ο Bobby?

Sawyer Orestis
16 October 2014 20:20
Reply to  Έφη Τρ.

Δεν ειναι βλακεία έχει πολύ λογική!
Απλά βλέπω τον Jim Beaver να κάνει πολλά guest τελευταία σε άλλες σειρές και μου φαίνεται δύσκολο να επιστρέψει :/

Έφη Τρ.
Έφη Τρ.
23 October 2014 04:31
Reply to  Sawyer Orestis

Πφφ….θα ήταν πολύ καλό εάν επέστρεφε πάντως. Θα περιμένουμε όμως να δούμε τι θα γίνει. :/

Sawyer Orestis
23 October 2014 17:10
Reply to  Έφη Τρ.

Κάνουμε τον σταυρό μας!

†Legion†
†Legion†
16 October 2014 22:11
Reply to  Έφη Τρ.

μακάρι να φέρνανε πίσω τον μπόμπι Έφη………ο αγαπημένος μου….ειδικά στο a weekend at bobby’s

Sawyer Orestis
17 October 2014 02:58
Reply to  †Legion†

Είναι μεγάλο κεφάλαιο για την σειρά!

Έφη Τρ.
Έφη Τρ.
23 October 2014 04:30
Reply to  †Legion†

Και εμένα μου άρεσε πολύ. Είναι φοβερός χαρακτήρας και είναι από τους λίγους που πάντα αποστόμωναν τον Dean και μπορούσε να χειριστεί σωστά την ψυχολογία του πάντα για το καλό.

Μαρία
Μαρία
15 October 2014 15:29

Καταπληκτικό!!! Ο Ντιν σε αυτό το επεισόδιο ήταν ακόμη πιο σκοτεινός! Ο Ντιν δε δίνει πλέον δεκάρα τσακιστεί για τον οποιονδήποτε και τον Κράουλι τον ρεζίλεψε μπροστά στους άλλους. Ειδικά στην τελευταία σκηνή, όλα αυτά που είπε τρόμαξαν τον Σαμ. Αναρωτιέμαι πώς θα θεραπευτεί. Επίσης, η σκηνή ανάμεσα στον Κόουλ και τον Ντιν ήταν πολύ ωραία και κατά κάποιο τρόπο σαν να διάλεξε ο Ντιν επιτέλους τι είναι.
Παρόλο που ο Ντιν τον έσπασε στο ξύλο, ο Κόουλ δε φαίνεται να βάζει μυαλό. Θέλει να βρει πληροφορίες για τους δαίμονες. Αν δε φάει στο τέλος το κεφάλι του, προβλέπω να γίνεται κυνηγός!
Πάντως, εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο Ντιν δεν σκότωσε τον πατέρα του. Ο Κόουλ ξύπνησε από το θόρυβο της πάλης, η οποία ήταν τόσο έντονη που τραντάζονταν οι τοίχοι. Αυτός που σκότωσε τον πατέρα του πρέπει να είχε υπεράνθρωπη δύναμη. Επίσης, ο Κόουλ ποτέ δεν είδε τον Ντιν να δολοφονεί τον πατέρα του, τον είδε ύστερα από ένα λεπτό που ο Ντιν μπήκε μέσα με ένα ματωμένο μαχαίρι στο χέρι του, τίποτε άλλο. Όλο το σαλόνι και η σκάλα ήταν γεμάτα αίματα, αλλά ο Ντιν φαινόταν καθαρός, εάν ήταν εκείνος που είχε κάνει το φόνο θα ήταν λερωμένος και ο Κόουλ θα τον έβρισκε ακριβώς πάνω από το πτώμα. Επιπλέον, όταν ο Ντιν μπήκε μέσα στο σαλόνι είχε στενοχωρημένο ύφος, σαν να μην πρόλαβε να σώσει αυτόν τον άνθρωπο. Όσο για το μαχαίρι, πιστεύω ότι σκότωσε το τέρας μ’αυτό και μετά μπήκε στο σπίτι για να δει σε τι κατάσταση ήταν το θύμα κι έτσι έγινε η παρεξέγηση. Τι θα μπορούσε να εξηγήσει εκέινη την ώρα στο παιδί, το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να φύγει.
Ο Κόουλ μπορεί να είναι κάπως δικαιολογημένος για τη συμπεριφορά του, αλλά όσο πάει και τον αντιπαθώ περισσότερο. Το ίδιο και τον Μαρβ. Του έχουν φορέσει ζουρλομανδύα! Βέβαια δεν τους αδικώ, είναι πολύ επικίνδυνος και αυτό που είπε στον Κας, ότι θα βρει τρόπο να βγει έξω και θα τους σκοτώσει όλους, το εννοεί. Ευτυχώς που ο Κας πρόλαβε τη Χάνα, γιατί ήταν έτοιμη να τον ελευθερώσει. Επίσης, η σκηνή με το παιδάκι και τον Κας ήταν πολύ γλυκειά.
Αυτό όμως που μου έκανε την περισσότερη εντύπωση, ήταν η σκηνή στην οποία ο Ντιν έκοψε το χέρι του με τη λεπίδα και αυτοθεραπεύτηκε. Εάν η λεπίδα δεν μπορεί να τον βλάψει, τι θα μπορούσε;
Τέλος, ενθουσιάστηκα που, έστω και για λίγο, είδαμε τον Ντιν να φοράει ξανά το δερμάτινο μπουφάν και το φυλαχτό που του είχε δωρίσει ο Σαμ!

Nora
Nora
15 October 2014 16:05
Reply to  Μαρία

Ακριβώς ! και επειδή ο Ντιν έχει γίνει δαίμονας δεν το ενδιέφερε να του εξηγήσει απολύτως τίποτα.

Sawyer Orestis
15 October 2014 17:45
Reply to  Nora

Η αλήθεια είναι ότι έχει μια μεγάλη λογική όλο αυτό. Αλλά παίζει και να μην θυμάται και τίποτα ο Ντιν κιόλας

Sawyer Orestis
15 October 2014 17:44
Reply to  Μαρία

Απ’ότι κατάλαβα θα τον θεραπεύσει ο Σαμ όπως πήγε να θεραπεύσει και τον Κράουλη στο 8×23. Το θέμα είναι θα τα καταφέρει;

Καλή η θεωρία σου δεν το είχα σκεφτεί. Η αλήθεια είναι ότι κάποιος βρικόλακας θα ήταν αυτός και πιστεύω ότι όντως τον σκότωσε. Άλλωστε είχε κομμένο λαιμό. Βέβαια θα μπορούσε να το είχε κάνει κάποιο τέρας και να προσπαθούσε να τον προστατέψει ο Ντιν απ’όλο αυτό. Ποιος ξέρει.

Αχ το Μαρβ το σιχαίνομαι. Το έδωσε μόνος του στον εαυτό του και καλά ως Μεσσίας. Το ζώο να πούμε 😛

Έκλαψα στην σκηνή με την μύξα και τον πύραυλο χαχαχαχα

Ο Κάιν αυτοκτόνησε με την ίδια την Λεπίδα και γύρισε πίσω με το Σημάδι. Δεν ήταν κάτι φοβερό αυτό που έπαθε ο Ντιν είναι η αλήθεια με το χέρι του οπότε λογικά ίσως να χρειάζεται φονικό χτύπημα για να πεθάνει.

Samulet <3

Μαρία
Μαρία
15 October 2014 20:51
Reply to  Sawyer Orestis

Μπορεί να θεωρηθώ στενόμυαλη, αλλά αρνούμαι να πιστέψω ότι ο Ντιν σκότωσε έτσι απλά έναν αθώο άνθρωπο μέσα στο σπίτι του, παρουσία της οικογένειάς του. Ακόμη και στην περίπτωση της Έϊμι στο 7.03, παρόλο που εκείνη ήταν τέρας (αν και καταλαβαίνω γιατί τη σκότωσε, δε δικαιολογώ ό,τι έκανε), δεν είχε σκοπό να δει ο γιος της όλο το σκηνικό του φόνου.
Ο Κάιν αυτοκτόνησε, χρησιμοποιώντας τη λεπίδα, ως άνθρωπος. Όταν έδωσε το σημάδι στον Ντιν του ζήτησε να τον σκοτώσει, προφανώς με τη λεπίδα. Σίγουρα ένα θανατηφόρο χτύπημα από μία αγγελική λεπίδα είναι ότ,ι πρέπει. Αλλά είδαμε στο επεισόδιο ότι ο Ντιν, αν και κόβεται με την πρώτη λεπίδα, αυτοθεραπεύεται και μάλιστα, δε φάνηκε η παραμικρή λάμψη. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, έστω και απλή πληγή να γίνει από τη πρώτη λεπίδα, την αγγελική λεπίδα ή το μαχαίρι της Ρούμπι, υπάρχει η συνήθης πορτοκαλί λάμψη. Όμως στην περίπτωση του Κάιν και του Ντιν δε συμβαίνει το ίδιο. Ακόμη και η Άμπαντον όταν χτυπήθηκε με το μαχαίρι της Ρούμπι, παρόλο που δε τη σκότωσε, η λάμψη παρουσιάστηκε κανονικά όπως σε όλους τους άλλους δαίμονες.
Όπως έγραψα και πριν, η πορεία της Χάνα και του Κας είναι ανδιαφέρουσα. Μακάρι ο Κας να αλλάξει τη Χάνα ακόμη προς το καλύτερο και να την κάνει να καταλάβει ότι, ναι μεν χωρίς αρχές υπάρχει χάος, αλλά δεν αξιζουν χωρίς να υπάρχει η ατομική ελευθερία.
Τον Μαρβ πάλι… όλοι τον αντιπαθούμε! Σ’αυτό το επεισόδιο και στο 9.23, αποκάλυψε όλη την κακία και το μίσος του. Ελπίζω μόνο να μην τον απελευθερώσουν.

Sawyer Orestis
16 October 2014 00:32
Reply to  Μαρία

Εγώ συμφωνώ στο ότι δεν σκότωσε έναν αθώο. Απλά μπορει να ήταν τέρας. Βέβαια το να μπήκε σπίτι του στην οικογένειά του στο άκυρο ναι δεν έχει και τόση λογική.

Ναι αλλά αυτό ήταν ένα απλό κόψιμο. Δεν ξέρω βέβαια μένει να δούμε και το επόμενο επεισόδιο.

Στο επεισόδιο αυτό ο Μέτατρον έδειξε πραγματικά πόσο badass κακός μπορεί να γίνει. Εγώ προσωπικά πωρώθηκα όσο και να τον μισώ.

Μαρία
Μαρία
17 October 2014 22:00
Reply to  Sawyer Orestis

Μπορεί να έχεις δίκιο. Ίσως η αυτοθεραπεία να ισχύει μόνο σε μικροτραυματισμούς και όντως η πρώτη λεπίδα να μπορεί να σκοτώσει τον Ντιν. Αλλά ο ίδιος ο Ντιν είναι η πηγή της ενέργειάς της, χωρίς εκείνον και το σημάδι είναι απλώς ένα κόκαλο. Στο 9.11 ο Κάιν το είχε αναφέρει. Παρόλο που ο Ντιν στο επόμενο επεισόδιο θα θεραπευτεί, θα ήθελα να ξεναδείξουν τη λεπίδα. Έχω την εντύπωση πως υπάρχουν κι άλλα πράγματα, σχετικά με το σημάδι και τη λεπίδα, που ο Κράουλι “ξέχασε” να πει. Εξάλλου, ο Ντιν θα συνεχίσει να φέρει το σημάδι και επίσης, δε ξέρουμε αν ο Κράουλι θα εξαφανίσει τη λεπίδα όπως υποσχέθηκε στον Σαμ.

Sawyer Orestis
18 October 2014 00:32
Reply to  Μαρία

Ναι θέλω και εγώ πολύ να δούμε Λεπίδα πάλι! Πιστεύω αυτό το στόρι μπορούν να το εξελίξουν πολύ ωραία κ ξενέρωσα που είπε ο Κράουλη θα την κρύψει

Amalia
Amalia
18 October 2014 01:03
Reply to  Sawyer Orestis

Κι εσύ πιστεύεις τον Κράουλι μωρε; 😛

Sawyer Orestis
18 October 2014 14:21
Reply to  Amalia

Ε η λογική αυτή είναι ρε. Έχει χεστεί επάνω του με τον Ντιν. Ακόμα και αν τον θεραπεύσει ο Σάμμυ πάλι θα χει το Σημάδι

Ionlydas
Ionlydas
18 October 2014 02:44
Reply to  Sawyer Orestis

Πωωωω ναι ρε σύ και γώ ξενέρωσα τρελά που φευγει η Λεπίδα!!!! Αν και να σου πώ προσωρινό το κόβω …πάλι θα την δούμε σύντομα …τουλάχιστον οσο φέρει το σημάδι ο Ντίν!!!

Sawyer Orestis
18 October 2014 14:22
Reply to  Ionlydas

Μακάρι γιατί το Σημάδι είναι από τα αγαπημένα μου στόρι σε όλη τη σειρά!

Μαρία
Μαρία
18 October 2014 17:03
Reply to  Sawyer Orestis

Πάντως εμένα μου φαίνεται πως η ιστορία με το σημάδι είναι φαύλος κύκλος.
Η θεραπεία ενός δαίμονα ουσιαστικά είναι ο εξαγνισμός της εκάστοτε διαστρεβλωμένης ψυχής, η οποία έχει κυριεύσει το σώμα ενός ανθρώπου. Όμως, ύστερα από τη θεραπεία, η ψυχή συνεχίζει να κατοικεί σ’αυτό το άτομο σα να μη συμβαίνει τίποτα.
Τώρα, στην περίπτωση του Ντιν, παρόλο που εκείνος θα θεραπευτεί και η ψυχή του θα είναι ξανά αγνή, το σώμα του θα συνεχίσει να φέρει το σημάδι. Αυτό δε θα έχει ως συνέπεια να αρχίσουν όλα από την αρχή; Βέβαια δε θα έχει μαζί του τη λεπίδα, ώστε να αρχίσει πάλι να σκοτώνει μ’αυτήν και να τον επηρεάζει άσχημα.
Όλα πλέον θα εξαρτιόνται από τον Κράουλι και τις μηχανοραφίες του! Έστω μία φορά ο Ντιν να έρθει στο σημείο να σκεφτεί τη λεπίδα και να την επιθυμήσει, τότε το παιχνίδι θα είναι χαμένο και όλες οι προσπάθειες του Σαμ και του Ντιν θα είναι άκαρπες.
Όλα αυτά που γράφω είναι υποθέσεις, αλλά εφόσον το σημάδι παραμένει, πρέπει να παραμείνει και η λεπίδα.

Sawyer Orestis
18 October 2014 18:07
Reply to  Μαρία

Έχεις δίκιο 100%. Λογικά θα ψάχνουν αργότερα τρόπους να ξεφορτωθούν το Σημάδι. Γιατί είτε έχει την Λεπίδα είτε ότι, ο Ντιν αν πεθάνει πάλι θα ξαναγίνει δαίμονας!

Μαρία
Μαρία
18 October 2014 18:25
Reply to  Sawyer Orestis

Ακριβώς! Δε θέλουν να παραμείνει ο Ντιν δαίμονας για πάντα, αλλά ούτε να κινδυνεύει να ξαναγίνει ένας σύντομα!
Δεν είμαι σίγουρη αν θυμάμαι καλά, αλλά είχα διαβάσει μία συνέντευξη του Carver που έλεγε ότι η ιστορία με το σημάδι είναι κατά κάποιον τρόπο ένα μεταβατικό στάδιο για τον Ντιν και ότι θα εισαχθεί πιο μετά νέα μυθολογία. Δε ξέρω αν αυτό έχει σχέση αποκλειστικά με τον Ντιν ή θα απασχολήσει εξίσου και τους άλλους χαρακτήρες.

Sawyer Orestis
19 October 2014 14:51
Reply to  Μαρία

Ναι αυτό είχε πει ο Κάρβερ. Ότι ουσιαστικά θα έχουμε πολύ σύντομα νέα μυθολογία. Αλλά για να κρατάει το Σημάδι πάει να πει ότι κάπως θα στηριχθεί εκεί πάνω φέτος

Amalia
Amalia
19 October 2014 15:34
Reply to  Sawyer Orestis

@Orestis @Μαρία
Το σκεφτόμουν αυτό με το Σημάδι και τη θεραπεία. Δεν ξέρουμε ακριβώς τι σημαίνει να θεραπευσεις έναν δαίμονα. Πόσω μάλλον στην περίπτωση του Ντιν που έγινε δαίμονας λόγω του Σημαδιού. Έχω κάποιες σκέψεις/ερωτηματα πάνω σε αυτό…

Ένας κανονικός δαίμονας αν θεραπευτεί, χάνει και τις δαιμονικές δυνάμεις του; Και μένει στο σώμα που είχε κυριεύσει; Και η ψυχή του ξενιστή τι απογίνεται;

Στην περίπτωση του Ντιν, επειδή το σώμα είναι δικό του έτσι κι αλλιώς, η θεραπεία θα σημαίνει οτι θα επιστρέψει στην κατάσταση που ήταν πριν πεθάνει; Με το Σημάδι να τον επηρεάζει όπως είδαμε στην 9η σεζόν;

Μου φαίνεται χαζό να γυρίσουν πίσω σε μια κατάσταση την οποία είδαμε ήδη: τον Ντιν να είναι άνθρωπος και να επηρεάζεται απο το Σημάδι. Πιστεύω οτι η θεραπεία του Ντιν δεν θα σημαίνει αυτο ακριβώς που περιμένουμε. Απλά δεν μπορώ να φανταστώ τι…

Dimitris St
Dimitris St
19 October 2014 16:16
Reply to  Amalia

Μετά τη θεραπεία λογικά ο Ντιν θα χάσει όποιες δυνάμεις είχε ως δαίμονας και έχουν οι δαίμονες γενικά…Ίσως όμως κάποια συναισθήματα και πιστεύω που εξέφρασε στα 10×01 και 10×02 αλλά και στο επόμενο επεισόδιο να μην αλλάξουν…Το Σημάδι θα εξακολουθεί να το έχει και θα επιδιώξει να ξαναπιάσει στα χέρια του τη Λεπίδα…Το πως θα το τιθασεύσει ή θα απαλλάγει από αυτό(εφόσον το θέλει και ο ίδιος,που δε νομίζω)ίσως επιφέρει την επιστροφή του Κάιν στη σειρά..

Sawyer Orestis
20 October 2014 01:24
Reply to  Dimitris St

Δεν νομίζω. Πιστεύω ότι ο Ντιν θα ξανανιώσει ξανά και άνθρωπος και θα προσπαθήσει με κάθε τρόπο να καταπολεμήσει την επιθυμία για την Πρώτη Λεπίδα. Δεν νομίζω να ξανακαλύσει δηλαδή

Amalia
Amalia
20 October 2014 02:13
Reply to  Sawyer Orestis

Η επιθυμία για τη Λεπίδα, συνοδεύεται και με επιθυμία να σκοτώσει, που αν θυμάμαι καλά ο Κράουλι του είχε πει οτι αν δεν σκοτώσει θα πεθάνει.

Αν είναι άνθρωπος ξανά δεν βλέπω το τρόπο που θα τον βοηθήσει να μην ξανακυλήσει και να καταφέρει να αντισταθεί στο Σημάδι. (Αφού δεν το κατάφερε πέρσι, γιατι να το καταφέρει φέτος;) Εκτός αν ο εξαγνισμός δεν τον κάνει πλήρως άνθρωπο, κι απλά (;) καθαρίσει τη δαιμονική ψυχή του…

Dimitris St
Dimitris St
20 October 2014 16:58
Reply to  Sawyer Orestis

Συνφωνώ ότι θα θέλει να απαλλαγεί από το Σημάδι και τα σχετικά,αλλά μέχρι τότε λογικά
θα συνεχίσει να έχει την επιθυμία να σκοτώσει…Πάντως,δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον αλλό τρόπο για να να το ξεφορτωθεί πέρα από το να παρέμβει ο Κάιν…Εκτός και αν υπάρχουν κι άλλα που δεν ξέρουμε για το Σημάδι και τη Λεπίδα και τα μάθουμε στην πορεία.

Μαρία
Μαρία
19 October 2014 23:58
Reply to  Amalia

Στο επεισόδιο 8.22, ο τρόπος με τον οποίο θεραπεύτηκε ο δαίμονας μας δείχνει πως το αίμα ενός ανθρώπου, αφού εκείνος εξομολογηθεί και “καθαριστεί”, βοηθάει να “καθαριστεί” με τη σειρά της η μιασμένη ψυχή του δαίμονα. Ίσως μέσω του αίματος να περνάει στον πλέον πρώην δαίμονα η ελπίδα για ζωή.
Ο Κράουλι είχε προσπαθήσει, μέσω του αίματος που έκανε ένεση, να νιώσει το ίδιο. Όμως το μόνο που κατάφερνε, ήταν για κάποιο χρονικό διάστημα να αποκτάει συναισθήματα, τα οποία δε διαρκούσαν για πολύ. Αυτό μάλλον συνέβαινε γιατί η διαδικασία δεν ήταν η ίδια με εκείνη που του είχε κάνει ο Σαμ στο 8.23. Δεν υπήρχε εξαγνισμός του αίματος και συνεκδοχικά ούτε της ψυχής. Έτσι, με τον καιρό οδηγήθηκε στον εθισμό.
Τώρα, απ’ό,τι μας έχουν δείξει, φαίνεται ότι η εξαγνισμένη ψυχή παραμένει στο σώμα του ξενιστή. Η αλήθεια είναι ότι κι εμένα με έχει προβληματίσει το τι γίνεται η ψυχή του κυριευμένου ατόμου. Όσον αφορά στις δυνάμεις του πρώην δαίμονα, μάλλον τις χάνει, εφόσον γίνεται θνητός (αυτό μου φαίνεται το ίδιο, με την περίπτωση του Κας, όταν ο Μαρβ του έκλεψε τη Χάρη).
Μετά τη θεραπεία, ίσως ο Ντιν ξαναγυρίσει στην κατάσταση που ήταν μέχρι και το 9.16, δηλαδή έως ότου πιάσει στα χέρια του τη λεπίδα. Πάντως, δε θα είναι όλα ακριβώς τα ίδια όπως και πριν, ύστερα από όλα αυτά που έχουν συμβεί.

Sawyer Orestis
20 October 2014 01:25
Reply to  Μαρία

Η πιο λογική απάντηση είναι ότι ο ξενιστής πεθαίνει. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο!

Amalia
Amalia
20 October 2014 02:31
Reply to  Sawyer Orestis

Δεν είναι άδικο όμως αυτο; Να σώζεις ένα δαίμονα αλλά να σκοτώνεις μια αθώα ψυχη; Δεν ξέρω, μπορεί και να το υπεραναλύουμε πολύ τώρα, αλλά δεν θα μου άρεσε να ισχύει αυτό. Αλλά πιθανότατα δεν θα το μάθουμε ποτέ. Για τον ίδιο λόγο που δεν έχουν ξαναναφερθει στον ξενιστή του Κας, που έχει τραβήξει τα πάνδεινα το σώμα του και δεν ξέρουμε αν ο καημένος έχει επιζήσει ή όχι… (Αν και από κατι σπόιλερς που είδα για την επιστροφή της Κλερ Νόβακ, μπορεί και να δούμε κάτι για το τι απέγινε ο Τζίμι φέτος)

Εγώ θα έβρισκα πιο λογικο (;) το να καθαρίζει η ψυχή του δαίμονα αλλά να κρατάει κάποιες δυνάμεις, και να μπορεί να βγει απο το σώμα του ξενιστή. Να είναι κάτι σαν φάντασμα δλδ… Ψιλοβλακεία, αλλά προτιμότερο απο το να πεθαίνει η ψυχή του ξενιστή ή να μένει για πάντα παγιδευμένη μέσα στο σώμα που τώρα ανήκει στον εξαγνισμένο δαίμονα!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
27 October 2014 03:30
Reply to  Amalia

Καλά, πιστεύω ότι οι ξενιστές στο Σουπερνάτουραλ κατά 80% έχουν ήδη πεθάνει..Άλλωστε, οι “εισβολείς” δεν προσέχουν και πολύ τη σωματική ακεραιότητα των δοχείων. φαντάζεσαι πχ τώρα εσύ να ζει ο Τζίμι μετά από τόσες φορές που διαλύθηκε το δοχείο του Κας; Πολύ τραβηγμένο μου φαίνεται..

Τώρα αν ζει ο ξενιστής και θεραπεύσουν τον δαίμονα που τον έχει κυριεύσει αυτό είναι όντως ένα ερώτημα, αλλά η θεραπεία ενός δαίμονα δεν είναι και κάτι σύνηθες, όπως ο εξορκισμός

Amalia
Amalia
27 October 2014 03:42

Θα ήθελα πάντως να το εξερευνήσουν αυτό το θέμα…

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
27 October 2014 04:08
Reply to  Amalia

Γενικά εμείς οι φανς θέλουμε να μας απαντούν ερωτήματα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα χαχαχαχα

Sawyer Orestis
20 October 2014 01:22
Reply to  Amalia

Πιστεύω ότι θα θεραπευτεί αλλά θα είναι στην κατάσταση του 9×11 όταν πήρε το Σημάδι. Υποθέτω θα το καταπολεμά και θα προσπαθήσουν να το καταστρέψουν με κάποιο τρόπο

Αυτό με τον ξενιστή το χω και εγώ μεγάλη απορία

Amalia
Amalia
20 October 2014 02:07
Reply to  Sawyer Orestis

Όταν πήρε τη Λεπίδα, άρχισε να έχει συμπτώματα “I get this high and I need to kill”. Τώρα δεν θα έχει τη Λεπίδα, αλλά πάλι το ίδιο δεν θα νοιώθει; Κι αν θυμάμαι ο Κράουλι του είχε πει οτι αν δεν σκοτώσει, θα πεθάνει.

Έχω και μια απορία πάνω σε αυτό. Χωρίς τη Λεπίδα δεν μπορεί να σκοτώσει; Ή και να σκοτώσει δεν πρόκειται να “ταιστεί” το Σημάδι…;

Γενικά με προβληματίζει το όλο θέμα της θεραπείας, γιατι δεν θα ήθελα να ξαναγυρίσουμε στα ίδια που είδαμε και πέρσι με έναν άνθρωπο Ντιν να βασανίζεται απο το Σημάδι.

Sawyer Orestis
20 October 2014 17:14
Reply to  Amalia

Δεν νομίζω να βασανίζεται τόσο πολύ. Το “I Need to kill” το είπε στο τελευταίο επεισόδιο που σημαίνει ότι είχε ήδη σκοτώσει και ζητούσε κι άλλο κι άλλο κι άλλο. Όταν πρωτοείχε το σημάδι, ο Ντιν δεν ζητούσε είναι η αλήθεια τόσο να σκοτώσει.

Νομίζω ότι δεν έχει σχέση η λεπίδα. Θυμήσου τον βρικόλακα “Look at me bitch”. Δεν χρησιμοποιησε Λεπίδα

Μαρία
Μαρία
20 October 2014 17:29
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι, στην αρχή δε ζητούσε τόσο πολύ να σκοτώσει. Από το 9.12 μέχρι και το 9.16, παρέμενε ο κλασικός Ντιν και δεν είχε παρουσιαστεί κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στη συμπεριφορά του. Όμως, από τη στιγμή που ο Μάγκνους έβαλε στο χέρι του τη λεπίδα και ενεργοποιήθηκε το σημάδι, ο Ντιν άρχιζε να αλλάζει.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
27 October 2014 03:34
Reply to  Sawyer Orestis

Ο Ντιν με το που απέκτησε το σημάδι έγινε μεν πιο ευερέθιστος και κυριάρχησαν μέσα του πιο πρωτόγονα ένστικτα, ωστόσο τη δίψα για αίμα δεν την είχε πριν αγγίξει τη λεπίδα πρώτη φορά. Άλλωστε, και τις πρώτες δαιμονικές δυνάμεις που επέδειξε(εκεί με την Άμπαντον), τις απέκτησε μετά από αρκετή ώρα που κρατούσε τη λεπίδα(είχε επιτευχθεί κάτι σαν “δαιμονικός σύνδεσμος” λεπίδας και σημαδιού, όπως το εξέλαβα εγώ).
Άρα, πιστεύω ότι ο Ντιν δεν θα είναι βέβαια ο παλιός καλός Ντιν πριν ξεφορτωθεί το σημάδι, όμως δεν νομίζω να τον δούμε αιμοδιψή ξανά.

Sawyer Orestis
27 October 2014 03:53

Ναι σε κάποιο άλλο σχόλιο κάπως έτσι το γραψα και εγώ. Το Σημάδι όμως συνεχώς θα τον τρώει όσο περνάει ο καιρός δεν θα το ελέγχει

Amalia
Amalia
27 October 2014 03:54
Reply to  Sawyer Orestis

Ρε γαμώτο όλα αυτά όμως τα έιδαμε και περσι! Αδυνατώ να πιστέψω οτι θα ξαναγυρίσουμε στα ίδια πάλι! Δεν γίνεται, κάτι άλλο πρέπει να παιχτει!

Sawyer Orestis
27 October 2014 03:59
Reply to  Amalia

Σκέψου ότι δεν θα ήταν ωραίο έτσι απλά να διώξουν το Σημάδι. Θα λέγαμε πω πω πολύ εύκολα έγιναν όλα. Για θυμήσου επίσης τα Spoilers που μιλάνε για Άβελ και θα πάψεις να ανησυχείς 😉

Amalia
Amalia
27 October 2014 04:01
Reply to  Sawyer Orestis

Όχι, δεν θα ήθελα να διώξουν το Σημάδι! Μ’αρέσει το Σημάδι! Απλά ελπίζω να έχουν στα σχέδια να μας δείξουν κάτι διαφορετικό απο πέρσι! Και ναι, η προοπτική του να δούμε Αβελ είναι θετική! 😀

Sawyer Orestis
27 October 2014 04:18
Reply to  Amalia

Και μένα μ’αρέσει! Αλλά ντάξει λογικά τα πράματα θα είναι διαφορετικά από πέρσι. Ε να σκέψου το 4ο θα έχει να κάνει με τα συναισθήματά τους. Το 5ο ειναι επετειακό. Ε στο 6ο μπορούν να ασχοληθούν και με κάτι άλλο

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
27 October 2014 04:07
Reply to  Amalia

Συμφωνώ ότι δεν γίνεται να δούμε πάλι τα ίδια..σίγουρα δεν θα διώξουν το σημάδι έτσι απλά, αλλά το να δείξουν ξανά τις ίδιες εξελίξεις δεν είναι λογικό..αν ήταν έτσι, κάθε χρόνο θα φοβόμασταν για την Αποκάλυψη :Ρ

Μαρία
Μαρία
20 October 2014 17:16
Reply to  Amalia

Ο Κράουλι είπε στον Ντιν στο 9.23 ότι εάν δεν ολοκληρώνει το φόνο με τη λεπίδα, τότε θα αρχίσει να αρρωσταίνει και θα πεθάνει. Σ’εκείνο το επεισόδιο, ο Ντιν δεν αποτελείωσε τον Γκαντριήλ, επειδή τον εμπόδισαν, και ύστερα μέσα στο μπουντρούμι έκανε εμετό κομμάτια από τον οργανισμό του. Όλες τις άλλες φορές που σκότωσε με τη λεπίδα ή και χωρίς αυτή, δεν είχε πρόβλημα. Επομένως, πιστεύω ότι ο κίνδυνος να αρρωστήσει και να πεθάνει, υπάρχει μονάχα εάν ο Ντιν ξαναπάρει στα χέρια του τη λεπίδα και σκοτώνει με αυτή.
Νομίζω πως το σημάδι τρέφεται μόνο μέσω της λεπίδας. Επίσης, η συμπεριφορά του άλλαξε δραματικά με το που ακούμπησε για πρώτη φορά τη λεπίδα, παρόλο που έφερε ήδη το σημάδι αρκετό καιρό.

Nora
Nora
15 October 2014 15:48

Τι επεισοδιάρα ήταν αυτή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Επιτέλους μάθαμε τι έκανε στον Κοουλ ο Ντιν. Εξακολουθώ να τον αντιπαθώ και είμαι σίγουρη ότι ο Ντιν είχε κάποιο λόγο που το έκανε.Το ενδιαφέρον του Σαμ και του Κας για τον Ντιν είναι απλά
πολύ συγκινητικό και δεν περίμενα κάτι διαφορετικό.Ήταν ενδιαφέρον που είδαμε την Χάνα να έρχεται σε επαφή με τους ανθρώπους,μου θύμισε τον Κας όταν τον πρωτογνωρίσαμε.Το ενδιαφέρον της με ψιλοσυγκίνησε, αλλά όχι ρε κοπελιά να αφήσεις ελεύθερο αυτόν. Ο Μέτατρον κλασικός παπάρας δεν νομίζω ότι θα υπήρχε καμία αλλαγή.Εκπληκτική σκηνή η συνομιλία του Μέτατρον με τον Κας,
Είχε και την σκηνή που νομίζω όλοι περιμέναμε, τη συνάντηση των αδερφών.
Ήμουν σίγουρη ότι ο Κράουλι θα τα βρει πολύ σκούρα στο να καταφέρει να ελέγξει τον Ντιν και πιστεύω ότι πραγματικά τον φοβάται. Αν και στο τέλος εκεί που κοιτούσε τη φωτογραφία τους μου θύμισε άνθρωπο που μόλις έχασε τον κολλητό του. Ο Ντιν λογικά έχει γίνει Ιππότης,αλλιώς γιατί να ενδιαφέρεται τόσο ο Κράουλι για έναν απλό δαίμονα ; Αν και οι περισσότεροι περίμεναν τον δαίμονα Ντιν πιο κακό, έχω την εντύπωση ότι επίτηδες τον άφησαν έτσι, μάλλον στα επόμενα επεισόδια θα αρχίσουμε να σοκαριζόμαστε ομαδικώς από την εξέλιξη του χαρακτήρα του. Είναι πραγματικά ανεξέλεγκτος ούτε η ίδια η λεπίδα δεν μπορεί να τον βλάψει .Με κάποιο τρόπο θα καταφέρει ο Σαμ να τον κάνει ξανά άνθρωπο αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ ακόμα κάποιον. Ανυπομονώ να δω τι άλλο θα κάνει. Το βλέμμα του Ντιν στον Κράουλι όταν ήταν μέσα στο αυτοκίνητο πριν φύγει με τον Σαμ …………εντάξει τι να πω.Τον Σαμ πραγματικά τον λυπάμαι. Εδικά το ύφος του στην
τελευταία σκηνή με τις απειλές του Ντιν, ανατρίχιασα.Είμαι σίγουρη ότι έχω ξεχάσει να σχολιάσω και άλλα πράγματα,αλλά δεν έχω συνέλθει ακόμα.

Ποιος περιμένει τώρα μέχρι την επόμενη εβδομάδα ;

Μαρία
Μαρία
15 October 2014 17:08
Reply to  Nora

Ο Ντιν πράγματι είναι ενεξέλεγκτος και το γεγονός ότι ο Κράουλι ζήτησε από τον Σαμ να του παραδώσει τη λεπίδα, δε νομίζω ότι θα διευκολύνει την κατάστασή του. Κι αυτό το ξέρει ο Κράουλι, περιμένει πως και πως τη στιγμή που ο Ντιν θα γυρίσει κοντά του, ζητώντας να σκοτώσει ξανά. Μπορεί η θεραπεία να επαναφέρει τον Ντιν, αλλά το σημάδι θα συνεχίσει να υπάρχει. Επομένως, ο Κράουλι προσπαθεί να καλύψει τα νώτα του, όχι μόνο για να μην κινδυνέψει από τον Ντιν, αλλά και γιατί ξέρει ότι το σημάδι με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο θα συνεχίσει να επιδρά πάνω στον Ντιν.
Το βλέμμα του Ντιν στον Κράουλι ήταν δολοφονικό. Δεν είναι τυχαίο που ο Κράουλι παρομοιάζει τη λεπίδα με το δαχτυλίδι του Σάουρον, όντως είναι πολύτιμη για τον Ντιν! Τον έχει βάλει στη μαύρη λίστα.
Η αλήθεια είναι ότι η Χάνα έχει αρχίσει να γίνεται πιο συμπαθητική και προσπαθεί με κάθε τρόπο να βοηθήσει τον Κας. Μακάρι να γίνει κι εκείνη περισσότερο ανθρώπινη και να καταλάβει τις απόψεις του.
Ο Σαμ ο κακομοίρης! Πραγματικά είναι να τον λυπάται η ψυχή σου! Είναι η δεύτερη φορά που προσπαθεί να σώσει τον Ντιν από κάτι. Η πρώτη ήταν τότε με τη συμφωνία, από την οποία τελικά δεν μπόρεσε να τον απαλλάξει. Τώρα ο Ντιν είναι δαίμονας! Όταν είπε στον Ντιν ότι θα τον διορθώσει και θα τον πάει σπίτι, ήταν έτοιμος να κλάψει… αλλά ο Ντιν ήταν τελείως ειρωνικός και σκληρός απέναντί του.

Sawyer Orestis
15 October 2014 19:09
Reply to  Μαρία

Ουσιαστικά και γω βρίσκω ότι η Λεπίδα είναι κάτι σαν δικλίδα ασφαλείας για τον Κράουλη. Όπως είπες και εσύ, αν θέλει να ξανασκοτώσει και το Σημάδι θα το ζητήσει, πρέπει να επιστρέψει στον Βασιλιά.

Sawyer Orestis
15 October 2014 17:58
Reply to  Nora

Η φράση “Because you are my brother. And I’m here to take you home…” τα λέει πραγματικά όλα. Θέλω να δω την πρώτη αντίδραση του Κας όταν δει τον Δαίμονα Ντιν. Και θέλω να δω τις αγκαλιές των 3 μετά όταν γίνει ξανά άνθρωπος!

Πιστεύω ο Κράουλη ενδιαφέρεται γιατί, όπως έγραψα και στο ριβιου, έχει ακόμα ανθρώπινα συναισθήματα μέσα σου από το 8×23.

Πιστεύω με τον τρόπο που προσπαθούσε να γιατρέψει τον Κράουλη. Άλλωστε έτσι είχαν πάει να κάνουν στην αρχή και με την Άμπαντον. Τώρα το αν γίνεται μένει να το δούμε.

Ο Σαμ το τι έχει τραβήξει σε αυτά τα 2 επεισόδια δεν περιγράφεται. Και νομίζω θα τραβήξει ακόμα περισσότερα στο επόμενο!

gf4ioat
gf4ioat
15 October 2014 15:48

Εξαιρετικό επεισόδιο, άψογες ερμηνείες από όλους και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Κρίμα αν δεν μείνει δαίμονας για πολύ ακόμα ο Dean, βέβαια μπορώ να φανταστώ πως θα προχωρήσει η πλοκή αν ξαναγίνει άνθρωπος. Θα τον βασανίζει το σημάδι του Κάιν, θα του λείπει το ξεδοντιάρικο μαχαιράκι του, θα τον κυνηγήσει ο Κόουλ και θα μπορεί να τον σκοτώσει αυτή την φορά. Ωραία πράγματα… Τώρα για τον Σαμ που λέγανε ότι θα δούμε την πολύ σκοτεινή του πλευρά, νομίζω πως δεν έχουμε δει ακόμα κάτι τέτοιο, οπότε αναμένουμε. Ο Κας είναι ηλίου φαεινότερο πως θα σωθεί από την Χανά, που θα θυσιαστεί με κάποιον τρόπο, αν και θα ήθελα να γίνουν το πρώτο μακροχρόνιο ζευγάρι της σειράς, μου ταιριάζουν και θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο ζευγάρι νομίζω. Ο υπέρτατος Κράουλι εύχομαι να μην πεθάνει ποτέ, φυσικά φέτος δεν πρόκειται αφού θα είναι πρωταγωνιστής. Μέτατρον μούλε, ή όπως αλλιώς λέγεσαι στην πραγματικότητα, η φάτσα σου είναι από μόνη της villainous, δεν χρειάζεται να μιλάς ή να κινείσαι. Σιχαμένε χαρακτήρα ψόφα! Μην με παρεξηγήσετε, αστειεύομαι…

Sawyer Orestis
15 October 2014 17:50
Reply to  gf4ioat

Το θέμα είναι θα τον σκοτώσει τον Κόουλ; Εδώ δεν το έκανε τώρα θα το κάνει ως άνθρωπος; Πιστεύω θα προσπαθήσει να του εξηγήσει το τι έχει συμβεί.

Πως και πως ανυπομονώ να δω τι σκατά έχει κάνει ο Σαμ αυτές τις εβδομάδες μόνος. Πόσο σκοτεινός έγινε τελικά!

Κλαίω με το σχόλιο σου για τον Μέτατρον χαχαχαχαχα 😀

gf4ioat
gf4ioat
15 October 2014 21:19
Reply to  Sawyer Orestis

Λογικά θα τον σκοτώσει στο τέλος, αφού δεν νομίζω να αλλάξει άποψη ο Κόουλ. Θα τον δούμε ως ψυχολογικά άρρωστο και μανιακό εναντίον του Ντιν. Ο Σαμ ελπίζω να μας εκπλήξει ευχάριστα. Εννοώ ο χαρακτήρας του και το σενάριο γύρω από αυτόν. Επίσης προτείνω μέσω του Supernatural Greece να αρχίσουμε καμπάνια εναντίον του χαρακτήρα Μέτατρον, να τον βγάλουν από την μέση με οποιονδήποτε τρόπο!

Sawyer Orestis
16 October 2014 00:33
Reply to  gf4ioat

Ναι αλλά αν δει την αλήθεια ο Κόουλ ίσως καταλάβει

Amalia
Amalia
15 October 2014 15:58

Πολύ δυνατό επεισόδιο!!! Πάντα εκτιμούσα το ταλέντο του Jensen Ackles, αλλά μετά απο αυτό το επεισόδιο πραγματικά δεν έχω τι να πω! Ήταν ανατριχιαστικός με όλη τη σημασία της λέξης! Μου δημιουργούσε φόβο και άγχος με κάθε βλέμμα. Σαν μια βόμβα που δεν ξέρεις ποτε θα εκραγεί.

Το τελευταίο 10λεπτο ήταν από τις καλύτερες στιγμές της σειράς γενικώς: ο διάλογος των αδερφιών στο μπαρ, η μάχη Κόουλ/Ντιν και η σκηνή στο Impala ήταν όλα top-notch! Το επόμενο επεισόδιο προβλέπεται επικό!

Με όλα αυτά, το subplot του Castiel και η επιστροφή του μισητού σε όλο το fandom Μετατρον πέρασαν λίγο στο ντούκου… Άρχισα να συμπαθω την Χάνα (κακό αυτό μάλλον ε?) και μ’αρεσε που επιτέλους ο Μέτατρον άρχισε να δείχνει σημάδια αληθινού villain!

Η τελευταία σκηνή με τον Κράουλι να αναστενάζει πάνω απο μια φωτο του Ντιν, δεν μπορώ να πω οτι μου άρεσε. Δλδ τι; Όποιος έχει ανθρώπινα συναισθήματα γίνεται αυτόματα και χαζογκόμενα; Βεβαια όλο το υπόλοιπο, με τον Κράουλι να μη μπορεί να συμμαζέψει τον Ντιν και να χάνει εμφανώς τον έλεγχο της κατάστασης μ’αρεσε πολύ! Κατι μου λέει οτι δεν θα τη βγάλει τη σεζόν ως Βασιλιάς!

Sawyer Orestis
15 October 2014 17:48
Reply to  Amalia

Ειδικά στην σκηνή της μάχης ο Jensen έδω ΡΕΣΙΤΑΛ ερμηνείας. Επικός απλά.

Για πρώτη φορά εδώ και καιρό άρχισε να έχει ενδιαφέρον η ιστορία με αγγέλους και ελπίζω να συνεχίσει έτσι. Και ελπίζω ο Κας να έχει ωραίο storyline φέτος.

Δεν έκανε σαν χαζογκόμενα. Για πρώτη φορά στην δαιμονική ζωή του ένιωσε φίλο δίπλα του και ένιωσε ότι μπορεί να κυριαρχήσει μαζί σε ολόκληρο τον κόσμο. Πιστεύω ζηλεύει πολύ την σχέση Σαμ-Ντιν και δεν του ήταν εύκολος αυτός ο αποχαιρετισμός.

Εγώ πιστεύω ότι θα πεθάνει φέτος ο Κράουλη

Amalia
Amalia
15 October 2014 20:03
Reply to  Sawyer Orestis

Αρα ο Κράουλι έχει μεινει συναισθηματικά στο “I deserve to be loved” του fινάλε της 8ης. Έτσι fαίνεται με την όλη του συμπεριfορά πάντως… Δεν με χαλάει αυτό σαν ιδέα. Με χάλασε ο τρόπος με τον οποίο το έδειξαν. Η σκηνή με την fωτο στο τηλ ήταν πολύ γλυκανάλατη…

Sawyer Orestis
16 October 2014 00:34
Reply to  Amalia

Εμένα μου άρεσε πολύ! Πέρα του ότι ήταν ξεκαρδιστική, μπήκαμε στο συναίσθημα του Κράουλη

Καραγιάννης Χρήστος
Καραγιάννης Χρήστος
15 October 2014 22:09
Reply to  Amalia

Παίζει να μαι ο μοναδικός που έχει κάποια ρινίσματα συμπάθειας στον Μέτατρον!!!

Sofia
Sofia
15 October 2014 22:48

Και τώρα το Supernatural Fandom μαζεύει τα συμπράγκαλα για να σε ρίξει στην πυρά 😛

Καραγιάννης Χρήστος
Καραγιάννης Χρήστος
16 October 2014 15:15
Reply to  Sofia

Χαχαχα!!

Amalia
Amalia
16 October 2014 00:07

Πως γίνεται αυτο;;; 😛

Sawyer Orestis
16 October 2014 00:34

Είσαι ο γιος του έτσι; 😛

Kallia Leone
Kallia Leone
15 October 2014 18:35

Πολυ ωραιο επεισοδιο!! Καλυτερο κ απο την πρεμιερα! Αν συνεχισουν με αυτο το ρυθμο να ειναι καθε επεισοδιο καλυτερο απο το προηγουμενο θα εχουμε μια τελεια σεζον!!
Τον Κοουλ δεν πιστευω να τον σκοτωσουν γενικα. Και εχω την εντυπωση οτι θα γινει κυνηγος.
Η Χανα σαν να της γυαλισε ο Κας!!! Αρχιζει και γινεται και αυτη πιο ανθρωπινη. Ο Κας ειναι πολυ εξασθενημενος και η Χανα πηγε να ζητησει χαρη απο τον μ***κα τον Μετατρον. Μετατρον σιχαμερος αν και μου αρεσε που τον ειδα με το σεντονακι που δενουν τα χερακια πισω!!! Ελπιζω να μην κανουνε καμια βλακεια και τον αφησουν ελευθερο. Δεν εχω μισησει ατομο πιο πολυ εδω περα!
Η καρδια μου λιγο σκιρτησε οταν ειδα τον Ντιν με το Samulet!!! Ηξερα οτι θα το ξαναβλεπαμε αν και δεν εννοουσα αυτο :/

Sawyer Orestis
15 October 2014 19:11
Reply to  Kallia Leone

Πιστεύω κάποια στιγμή θα πέσουν οι ρυθμοί. Λογικό είναι άλλωστε.

Ο Κόουλ ήδη άρχισε να ψάχνει για βιβλία οπότε ναι στάνταρ θα γίνει ένα είδος κυνηγού. Τώρα το αν θα μείνει στην σειρά είναι ένα μεγάλο ερώτημα.

Amalia
Amalia
15 October 2014 20:08
Reply to  Sawyer Orestis

Με αυτο το επεισόδιο μας έκαναν να τον λυπηθούμε τον Κόουλ (για να μην πω να τον συμπαθησουμε) Όπως δείχνουν τα πράγματα τον πάνε για κυνηγό. Ειπανε fέτος θα ξαναδοκιμάσουν για spin-off… Λέτε?

Kallia Leone
Kallia Leone
15 October 2014 20:22
Reply to  Amalia

Πολυ πιθανό αλλα ελπίζω να μην εχει την παταγώδη αποτυχία του προηγούμενου!!

Sawyer Orestis
16 October 2014 00:35
Reply to  Kallia Leone

Ελπίζω να έχουν καλές ιδέες για φέτος

Μαρία
Μαρία
15 October 2014 20:57
Reply to  Amalia

Λες να βάλουν στο spin-off τον Κόουλ; Δε ξέρω γιατί, αλλά μου θυμίζει τον Γκόρντον!

Sawyer Orestis
16 October 2014 00:35
Reply to  Μαρία

Και εγώ το σκέφτηκα αυτό!

Sawyer Orestis
16 October 2014 00:35
Reply to  Amalia

Δεν θα με χάλαγε ο Κόουλ για Spin Off. Δυνατός χαρακτήρας πολύ! Αλλά δεν νομίζω να έχει καλές σχέσεις με τους Winchesters

Amalia
Amalia
16 October 2014 00:57
Reply to  Sawyer Orestis

Ποιος είπε οτι οι χαρακτηρες του spin-off πρέπει να’χουν καλές σχέσεις με τους Winchesters? 😛 Εξάλλου, είναι νωρίς ακόμα, αν στεριώσει ο χαρακτηρας, μπορεί οι σχέσεις τους να φτιάξουν…

Sawyer Orestis
16 October 2014 01:53
Reply to  Amalia

Ε υποτίθεται ότι οι Winchesters θα κάνουν κανά Guest στο Spin off. να πηγαίνουν για να δέρνονται δεν έχει νόημα 😛

Amalia
Amalia
16 October 2014 02:35
Reply to  Sawyer Orestis

χαχαχαχα! Αν είναι σκηνες με ξύλο σαν τη σημερινή, δεν έχω κανένα πρόβλημα! 😛

Sawyer Orestis
16 October 2014 02:56
Reply to  Amalia

Ρε τι μας έκανε ο Jensen 😛

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
27 October 2014 03:39
Reply to  Amalia

Εγώ ακόμη τον μισώ(άμα σου κάτσει στραβά ο άλλος…….!) :Ρ

Amalia
Amalia
27 October 2014 03:44

Εγώ ζω για τη στιγμή που θα ξαναβρεθεί με τον Ντιν, ζωσμένος με αγιασμούς και δαιμονοπαγίδες και ο Ντιν θα είναι σε φαση “dude, I’m not a demon anymore…” -_-

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
27 October 2014 04:05
Reply to  Amalia

Χαχαχαχα καλού-κακού τον καφέ του Ντιν ας τον φτιάχνει ο Σαμ με αγιασμό..κακό δεν κάνει :Ρ
Εγώ αν ήμουν στη θέση του θα του κρεμούσα και δέκα προστατευτικά χαϊμαλιά(βλέπε ελληνίδα γιαγιά για να σε προστατέψει από το “μάτι”)

Kallia Leone
Kallia Leone
15 October 2014 20:21
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι το ξερω οτι θα πέσουν οι ρυθμοί αλλα άσε με να φαντάζομαι οτι η αγαπημένη μας σειρα θα σπάσει κάθε ρεκόρ! 😀

Sawyer Orestis
16 October 2014 00:36
Reply to  Kallia Leone

χαχαχαχα.. Απλά κάποιες φορές καλά είναι και τα αυτοτελή επεισόδια 😛

Kallia Leone
Kallia Leone
16 October 2014 00:48
Reply to  Sawyer Orestis

Τις περισσοτερες φορες θα ελεγα.Δεν ειναι πολλες οι φορες που απογοητευτηκα εγω προσωπικα (ειδικά αν δεν υπολογισουμε την 7η σεζον που για μενα ηταν ασχημη!) Παντα χρειαζονται τα αυτοτελη επεισοδια. Τα θεωρω απαραιτητα.

Amalia
Amalia
16 October 2014 01:04
Reply to  Kallia Leone

Τα αυτοτελή της 7ης και της 9ης ακόμα περισσότερο ήταν απάισια. Αν καταφέρουν φέτος και δεν τα σκατώσουν όπως πέρσι με τα φιλεράκια, η σεζόν θαναι απο τις καλύτερες!

Sawyer Orestis
16 October 2014 01:53
Reply to  Kallia Leone

Συμφωνώ αυτοτελή 7ης και 9ης ήταν πολύ άσχημα. Ελπίζω να μην συνεχίσουν στο περσινό μοτίβο!

Christos Pap
Christos Pap
15 October 2014 21:23

Μονο σε μενα το ολο σκηνικο μου βγαζει ενα αισθημα του οτι ο Σαμμυ δεν θα την βγαλει εν τελει καθαρη..? Επικο παντως το επεισοδιο.. Επισης θελω να δω με ποιον τροπο θα σωθει ο Κας..

Sawyer Orestis
16 October 2014 00:36
Reply to  Christos Pap

Πολύ πιθανό. Άλλωστε το είπε και η δαίμονας στο πρώτο επεισόδιο. “A Winchester? One of us?”
Κάτι κακό έχει κάνει

Amalia
Amalia
16 October 2014 03:16
Reply to  Sawyer Orestis

Τι εννοείτε “δεν θα τη βγάλει καθαρη”;; Θα πεθάνει; They’ll just bring him back! 🙂

Christos Pap
Christos Pap
16 October 2014 03:27
Reply to  Amalia

Nννναι αυτο ακριβως εννοω.. Λες οτι θα τον φερουν πισω, το θεμα ειναι ποιος.. Μονο ο Κας αν αποκτησει το mojo του.. Ειδομεν.. Για την ωρα μια χαρα το εχουν ξεκινησει..

Amalia
Amalia
16 October 2014 03:35
Reply to  Christos Pap

Να πεθάνει ο Σάμι? Αυτο κι αν θα ήταν σοκαριστικο πάντως!

Sawyer Orestis
16 October 2014 13:15
Reply to  Amalia

Ούτε καν. Αλλά θα μας δείξουν την σκοτεινή του πλευρά πιστεύω

Dimitris St
Dimitris St
15 October 2014 23:51

ΕΠΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ!!!!Συγκλονιστικές εξελίξεις…Μάθαμε το λόγο που ο Κόουλ θέλει να σκοτώσει τον Ντιν(αν και δεν γνωρίζουμε 100% ότι ο ίδιος ο Ντιν σκότωσε τον πατέρα του Κόουλ),είδαμε την αντιπαράθεση Ντιν-Κράουλι,τη μάχη Ντιν-Κόουλ,την ακόμα χειρότερη κατάσταση του Κας και τέλος,τον χιλιοταλαιπωρημένο Σάμι να αιχμαλωτίζει το μεγάλο του αδερφό προκειμένου να τον θεραπεύσει…Το στόρι των αγγέλων στο επεισόδιο ήταν πολύ πιο ωραίο και ενδιαφέρον σε σχέση με αυτό του 10×01,καθώς επικεντρώθηκε στην εξασθένιση της χάρης του Κας και παρουσίασε τον Μέτατρον ως πραγματική απειλή….Για ακόμη μία φορά βγάζω το καπέλο στον Jensen Ackles για την απίστευτη/συγκλονιστική ερμηνεία του.Του ταιριάζει πολύ ο σκοτεινός ρόλος του δαίμονα Ντιν και πραγματικά δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας.Η 10η σεζόν έχει αρχίσει φοβερά κάλα και ανυπομονούμε πολύ για την συνέχεια.Λίγες ακόμα μέρες για το 10×03!!!

Sawyer Orestis
16 October 2014 00:37
Reply to  Dimitris St

Αυτά τα τελευταία 10 λεπτά του Jensen μπορώ να τα βλέπω συνέχεια χωρίς να βαριέμαι

Amalia
Amalia
16 October 2014 00:48
Reply to  Sawyer Orestis

Α, δεν ειμαι η μόνη δλδ! 😀

Sawyer Orestis
16 October 2014 01:53
Reply to  Amalia

Όχι βέβαια! 😛

Deanmon
Deanmon
16 October 2014 00:21

Εκεινη η σκηνη που ο Σαμ μπηκε στο μπαρ και η κουβεντουλα με τον Ντην …..ετσουξε λιγακι ….ειναι μεγαλο son of a bitch o Deanmon

Sawyer Orestis
16 October 2014 00:37
Reply to  Deanmon

Το θέμα είναι να δούμε αν τα εννοούσε ή όχι

Ater Animus
16 October 2014 02:01

Τόσο εκπληκτικό θέαμα δράσης έχω να δω τουλάχιστον 2χρόνια οπουδήποτε.
Ο Δαίμονας Ντην δεν είναι μπερδεμένος καθόλου και οποιονδήποτε άνθρωπο ή κατάσταση έχει την ικανoτητα (ακόμη, μάλλον οχι για πολύ λόγω του σημαδιού) να τις εκτιμήσει ακρίβεια, να ξέρει πότε να εκθέσει την αβάσταχτη αλήθεια (όπως με την σερβιτόρα στο πρώτο επ), να γαρνήρει με ένα ψέμα που πονά περισσοτερο (όπως μάλλον ότι αυτός ήταν σίγουρα που έκανε κομματάκια τον πατέρα του Κόουλ), να σε πατήσει με τα σχόλια και το φερσιμό του εκεί που πραγματικά πονάς (το πώς πάτησε στον κάλο τον Σαμ, δεν περιγράφεται. Όποιος δεν έχει δει την συνάντηση, επιβάλλεται.), να εφαρμόζει μια αλάνθαστη αίσθηση δικαιοσύνης διαστρευλωμένης που έλκεται από το χείριστο (οι μάχες με τον μπράβο και τον Κόουλ), χωρίς να υπακούει σε εντολές που δεν συμφωνούν με αυτήν (π.χ. με τον πελάτη του Κράουλη, τον ίδιο και οποιονδήποτε άλλο). Έλεος, δεν δείχνει. Καθόλου.
Ο Κράουλη φιλοδοξούσε να συνεχίσει το αδιάλεπτο baby-sitting, άλλα ο ατίθασος newbee ιππότης της κολάσεως είναι το πρόβλημα. Αυτό τον οδήγησε στο να κάνει baby-sitting κατόπιν ραντεβού. Ό,τι δεν είχε την ευκαιρία να ζήσει με τον πραγματικό του γιο, ήταν διατεθημένος να τα ζήσει με χίλια και ακόμη παραπάνω με τον Dean. Για αυτό και η φωτογραφία, στην ο οποία έβλεπε τον άσωτο “υιό” του.
Ο Κόουλ, του έμελλε να γνωρίσει τον κόσμο του υπερφυσικού με τους πιο σκληρούς τρόπους, χωρίς καμμία οποιουδήποτε είδους υποστήριξη, χωρίς να ξέρει ότι έχει να κάνει με αυτό. Ψιλοδικαιολογημένος.
Τελικά είχα δίκιο να υποθέσω πως είχε μείνει κάτι από την χάρη του Κας. Ίσως ο Κράουλη κάνει κάποια συμφωνία με τον Μέτατρον, για να εξασφαλίσει την χάρη του Κάς, την οποία θα του επιστρέψει, κερδίζοντας ένα σύμμαχο. Η Άννα κερδίζει κάποιον στο πλευρό της, μιας και με τον Κας είναι συνεξαρτημένοι.
Αυτό που πραγματικά έχω περιέργεια να δώ, είναι άν ο Κάς και ο Ντην θα προλάβουν να διασταυρώσουν τα βλέμματά τους όταν ο Ντην είναι ακόμη δαίμονας. Αυτό αν γινόταν, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον.
Ο Σαμ ούτε καν θα ξανασκεφτεί στην θέση που είναι να ξαναρχίσει τις 3 δοκοιμασίες. Αλλά, αν ο Σαμ προσπαθήσει να θεραπεύσει τον δαίμονα Ντην με ανθρώπινο αίμα (που ειναι ουσιαστικά η 3η δοκοιμασία), δεν ξέρω αν έχουν σβηστεί/απενεργοποιηθεί οι 2 προηγούμενες δοκοιμασίες που είχε ήδη ολοκληρώσει στο παρελθόν. Αν ναι, θα πεθάνει ο Σαμ. Αν όχι, οκ. Είναι βέβαια και το θέμα αν όντως θα έχει τόσο δυνατή επίδραση πάνω στον Ντην το “πλήσυμο” ώστε να τον απαλλάξει ολοκληρωτικά.

Amalia
Amalia
16 October 2014 03:14
Reply to  Ater Animus

Στο τέλος κάθε δοκιμασίας έπρεπε να πει κι ένα ξόρκι για να ολοκληρωθεί. Οπότε ακόμα κι αν καταφέρει να εξαγνίσει τον Ντιν (αν διαβάσεις ένα σχόλιο μου πιο πάνω έχω κάποιες αμφιβολίες πάνω σε αυτό), αν δεν πει το ξόρκι δεν θα ‘ενεργοποιήσει’ την 3η Δοκιμασία… Οπότε από τις Δοκιμάσίες είναι καλλυμένος νομίζω…

Sawyer Orestis
16 October 2014 13:32
Reply to  Amalia

Άλλωστε η 3η δοκιμασία λέει να βρίσκονται σε ιερό μέρος. Το Bunker μόνο ιερό δεν είναι

Ater Animus
16 October 2014 19:38
Reply to  Amalia

Δεν το διάβασα.
Έτσι φαίνεται όντως καλυμμένος.

Sawyer Orestis
16 October 2014 13:32
Reply to  Ater Animus

Μου άρεσε η παρομοίωσή σου με τον γιο του και τον Κράουλη!

Προς το παρόν πάντως ο Κας δεν είναι διατεθειμένος είναι νερό να του πάει για συμφωνία μαζί του, που λέει ο λόγος. Οπότε δεν νομίζω ότι θα την πάρει έτσι. ΑΝ υπάρχει τελικά γιατί δεν είμαστε σίγουροι μπορεί να λέει ψέματα.

Οι προηγούμενες δοκιμασίες σίγουρα έχουν σβηστεί. Γι’αυτό και ο Σαμ δεν πεθαίνει και είναι καλά πλέον.

Ater Animus
16 October 2014 19:49
Reply to  Sawyer Orestis

Σε ευχαριστώ!
“είναι νερό” I don’t get this reference. Τα Ελληνικά, ακόμη προσπαθώ να τα μάθω :S Καλά, με την ορθογραφία το έχω παρατήσει το θέμα προ πολλού.

Περί δοκιμασιών, βλέπω να συμφωνείτε ουσιαστικά με την Αμαλία. Ευχόμαστε να είναι όλα ΟΚ με τον Σάμμυ.

Sawyer Orestis
16 October 2014 20:19
Reply to  Ater Animus

Ούτε νερό ήθελα να γράψω 😛
Κεκτημένη ταχύτητα χαχαχα

Ater Animus
16 October 2014 21:27
Reply to  Sawyer Orestis

“δεν είναι διατεθειμένος ούτε νερό να του πάει για (ουσιαστικό/αντικείμενο)” ενδιαφέρον σχήμα λόγου.
Καταλαβαίνω ότι λες πως ο Κας δεν θέλει να κάνει συμφωνία μαζί του.
Is it customary να μην πηγαίνεις ούτε νερό σε κάποιον, για τον οποίο δεν θα έκανες τίποτα; I still don’t understand that reference.

Amalia
Amalia
16 October 2014 21:55
Reply to  Ater Animus

Δεν είναι reference. Δεν αναφέρεται σε κάτι. Μια έκφραση είναι. Σχήμα λόγου. Σημαίνει οτι δεν θα έκανε τίποτα για αυτόν, ούτε κατι τόσο απλό όσο είναι το να του πάει ένα ποτήρι νερό.
Ο Κας στην προκειμένη περίπτωση δεν θα εμπιστευόταν ούτε τον Κράουλι ούτε τον Μέτατρον. Οπότε σίγουρα δεν θα έκανε συμφωνία με κανέναν απο τους δυο! (Νομίζω το έμαθε το μάθημα του. Έχει κάνει συμφωνία και με τους δυο στο παρελθόν και κάηκε η γούνα του!) Βέβαια, μπορεί ο Κράουλι να τον βοηθήσει έτσι κι αλλιώς για να κερδίσει την εύνοιά του, για τους δικούς του λόγους…

Ater Animus
16 October 2014 22:25
Reply to  Amalia

Έκφραση/σχήμα λόγου που δεν προέρχεται από κάπου συγκεκριμένα, ΟΚ.
Τώρα κατάλαβα, ευχαριστώ.

Sawyer Orestis
16 October 2014 23:00
Reply to  Ater Animus

Τι δεν κατάλαβες; Λέω ότι ο ΚΑΣΤΙΕΛ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΑΚΟΜΑ Κ ΝΕΡΟ ΝΑ ΖΗΤΑΓΕ Ο ΜΕΤΑΤΡΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ. ΠΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΔΕΝ ΠΙΝΟΥΝ ΝΕΡΟ. Δεν είναι δύσκολο να το καταλάβεις

Ater Animus
16 October 2014 23:14
Reply to  Sawyer Orestis

Το ότι “δεν μπορεί να γίνει γιατί οι άγγελοι δεν πίνουν νερό” είναι αυτό στο οποίο αναφέρεται το “που λέει ο λόγος”, δεν το σκέφτηκα καν.

james
james
16 October 2014 02:01

πιστευετε οτι ο ντιν θα θεραπευτει γρηγορα? εγω θα προτιμουσα να δουμε ποσο σκοτεινος μπορει να γινει.οι εντονες στιγμες αναμεσα σε σαμ ντιν και κας που θα ακολουθησουν ελπιζω να ναιιι σκηνες οχι αστεια.αυτο που δεν κτλαβα ειναι ο ντιν εχει ανθρωπινα συναισθηματα

Sawyer Orestis
16 October 2014 13:24
Reply to  james

Πιστεύω ναι. Ίσως δούμε βέβαια Flashbacks από το όταν ήταν δαίμονας.

Είναι ένα ερώτημα το αν έχει ή όχι. Αλλά απ’ότι φαίνεται δεν καταλαβαίνει το σωστό και το όχι

james
james
16 October 2014 15:40
Reply to  Sawyer Orestis

ελπιζω ο κας να επιζησει γτ καποιοι πιστευουν οτι δεν θα την βγαλει .ναι το φλας μπακ πολυ πιθανο

Sawyer Orestis
16 October 2014 17:41
Reply to  james

Μπα δεν νομίζω. Όσες φορές πήγαν να σκοτώσουν τον Κας δεν τους βγήκε σε καλό

james
james
16 October 2014 22:05
Reply to  Sawyer Orestis

xaxa den exeis ki aiko.ti ennoite tin skotini pleyra tou sam? sorry gia tis äpories alla yparxei mia sxetiki elipsi enimerwsis

Sawyer Orestis
17 October 2014 03:01
Reply to  james

Σίγουρα κάτι κακό έχει κάνει όπως του πε η δαίμονας στο πρώτο επεισόδιο

Amalia
Amalia
16 October 2014 03:12

Μιλάμε εδώ και μέρες οτι πιθανότατα ο Sam να γιατρέψει τον Δαίμονα-Dean. Ξεχνάμε όμως μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια: οτι αυτός που θα κάνει τον εξαγνισμό πρέπει να είναι αγνός στην ψυχή. Ο Σαμ ξέρουμε απο την πρεμιέρα οτι έχει κάνει κάτι πολύ βαρύ. Άρα μήπως είναι ακατάλληλος στο να εκτελέσει αυτήν την διαδικασία πια; Την προηγούμενη φορά εξομολογήθηκε και όλα μέλι γάλα… Τώρα θα είναι τόσο εύκολο;

Christos Pap
Christos Pap
16 October 2014 03:29
Reply to  Amalia

μυριζομαι οτι ο Κας με καποιο τροπο θα βγαλει το φιδι απο την τρυπα..:P

Amalia
Amalia
16 October 2014 03:36
Reply to  Christos Pap

Κι εγώ κάτι τέτοιο περιμένω, αλλά να δούμε πως θα γίνει! Έχω πολλή περιέργεια/αγωνια! 🙂

Christos Pap
Christos Pap
16 October 2014 12:15
Reply to  Amalia

και δεν εισαι η μονη που εχει αγωνια..!!:)

Amalia
Amalia
16 October 2014 12:20
Reply to  Christos Pap

Ι know! Ένα ολόκληρο fandom στην τσίτα! 😀

Christos Pap
Christos Pap
16 October 2014 23:16
Reply to  Amalia

Ωωωω ναιι..:D

Sawyer Orestis
16 October 2014 13:33
Reply to  Amalia

Α ντάξει δεν είμαι ο μόνος που καίγεται ο κώλος του 😀

Sawyer Orestis
16 October 2014 13:25
Reply to  Amalia

Σίγουρα κάποιος θα τον βοηθήσει. Αλλά η ψυχή του νομίζω ότι και να έκανε είναι αγνή

Maul_gr
Maul_gr
16 October 2014 03:39

Μάγκες δεν πολυκαταλαβα τον τιτλο του επεισοδιου 10χ02 Reichenbach; Προφανως μου διαφευγει κάτι, σαν πολυ κουλος τιτλος δεν είναι; παντως το επεισοδιο ηταν χαρμα οφθαλμων, ωραια μαχη ντην-κοουλ, οι μασκες πεσαν με τον μετατρον και φανηκαν οι προθεσεις τους και το κατα ποσο επικινδυνος ειναι εστω μεσα απο τα σιδερα, και ο διαμονας ντην εξαιρετικοτατος.Ας ελπισουμε και για αναλογη συνεχεια και μετα απο το 10χ03, εκει βασικα ηταν τομεγαλο προβλημα της 9ης σεζον στα φιλερ επεισοδια.

Amalia
Amalia
16 October 2014 03:42
Reply to  Maul_gr

Ο τίτλος είναι μια αναφορά στον Σέρλοκ Χολμς. Στους Καταρράχτες Ράιχενμπαχ της Ελβετίας έγινε η τελική αναμέτρηση του Σέρλοκ με την νέμεσή του, τον Μοριάρτι. Στο επεισόδιο έχουμε την αναμέτρηση του Κόουλ με την νέμεσή του, τον Ντιν, που τον κυνηγούσε απο πιτσιρίκι…

Sawyer Orestis
16 October 2014 13:27
Reply to  Maul_gr

Είναι ένα ερώτημα αυτό και υπάρχουν πολλές θεωρίες είναι η αλήθεια. Αυτό που λέει η Αμαλία βέβαια είναι το πιο πιθανό. Επίσης άλλοι λένε ότι θεωρείται ότι ο τίτλος μπήκε για να δείξει ότι ο Ντιν έχει αλλάξει πλέον και ότι αυτός που ξέραμε παλιότερα είναι νεκρός. Όπως δηλαδή ο Σέρλοκ που θεωρούταν νεκρός μετά το Reichenbach Fall

Amalia
Amalia
16 October 2014 22:06
Reply to  Sawyer Orestis

Όντως, μετά την αναμέτρηση με τον Μοριάρτι ο Σέρλοκ υποτίθεται οτι είχε πεθάνει στο Reichenbach. Όμως μετά επιστρέφει, ακριβώς όπως επιστρέφει κι ο Ντιν ως εκ θαύματος θα μπορούσαμε να πουμε. Χμ, δεν είναι κακή θεωρία κι αυτή! 🙂

ovelix
ovelix
16 October 2014 09:11

Τι λέτε για τον Καιν? Είναι νομίζω ο πιο πιθανός χαρακτήρας για επιστροφή

Amalia
Amalia
16 October 2014 12:18
Reply to  ovelix

Όντως, είναι αρκετά πιθανό να δούμε Κάιν. Αν μη τι άλλο, αυτός ξέρει απο πρώτο χέρι τα συμπτώματα του Σημαδιού και μπορεί να βοηθήσει ποικιλοτρόπως τον Ντιν…

Sawyer Orestis
16 October 2014 13:28
Reply to  Amalia

Ποτέ δεν γιατρεύτηκε όμως

Amalia
Amalia
16 October 2014 16:35
Reply to  Sawyer Orestis

Κατάφερε όμως να ζήσει δεκαετίες χωρίς τη Λεπίδα, άρα με κάποιο τρόπο είχε καταφέρει να ξεφύγει απο την εξάρτηση που του προκαλούσε…

Sawyer Orestis
16 October 2014 17:41
Reply to  Amalia

Με την αγάπη για την Κολέτ που είδαμε στο 9×11

Amalia
Amalia
16 October 2014 22:01
Reply to  Sawyer Orestis

Η αγάπη που έχει ο Ντιν για τον Σαμ δεν είναι εξίσου δυνατή;

Sawyer Orestis
17 October 2014 03:02
Reply to  Amalia

Σίγουρα. Απλά για τον Κάιν πέρασαν κάτι χιλιετίες για να γίνει

Amalia
Amalia
17 October 2014 13:24
Reply to  Sawyer Orestis

Κάτσε, σ’εχασα. Πέρασαν χιλιετίες για γίνει τι;
Ο Κάιν παράτησε τη Λεπιδα μετά το θάνατο της Κολέτ (αν θυμάμαι καλά απο το First Born). Άρα έμεινε χωρίς τη Λεπίδα λιγότερο από 2 αιώνες, μέσα στους οποίους έμαθε να ελέγχει την εξάρτησή του μέσω της αγάπης του για την Κολέτ. Και σκέψου, έπρεπε να υπερνικήσει εξάρτηση δεκάδων αιώνων, όχι λίγων μηνών που έχει ο Ντιν. Δεν είμαι ειδική στην απεξάρτηση, αλλά νομίζω για τον Ντιν θα’ναι πιο εύκολο (?)

Sawyer Orestis
17 October 2014 13:44
Reply to  Amalia

Για να αγαπηθεί βέβαια. Για να αγαπήσει πέρασαν χιλιετίες. Για να νιώσει μέσα του

Amalia
Amalia
17 October 2014 13:51
Reply to  Sawyer Orestis

Ο Ντιν αγαπιεται ήδη όμως! Και αγαπάει! (τουλάχιστον αγαπούσε πριν το Σημάδι και την όλη μεταμόρφωση σε δαίμονα…)
Πιστεύω οτι θα παίξει ρόλο η αγάπη και ο δυνατός δεσμός που έχουν τα αδέρφια μεταξύ τους στο να ξεπεράσει ο Ντιν την επίδραση του Σημαδιου…

Sawyer Orestis
17 October 2014 13:58
Reply to  Amalia

Το ίδιο λέμε 😛
Ότι ο Κάιν πέρασαν χιλιετίες για να αγαπήσει

Amalia
Amalia
17 October 2014 14:04
Reply to  Sawyer Orestis

Τι ίδιο λέμε; Αλήθεια; χαχα Δεν θα το καταλάβαινα με τίποτα! 😛 Συνεννόηση level: Garth! 😛

james
james
17 October 2014 02:04
Reply to  Amalia

ο ντιν ειναι ιπποτης της κολασης.τοτε γτ ρωταει τον σαμ γτ δεν θα τον σκοτωσει? αφου ειναι δεδομενο οτι δεν μπορει

Sawyer Orestis
20 October 2014 01:27
Reply to  james

Ίσως να μην έχει τόσες μεγάλες δυνάμεις ακόμα

Amalia
Amalia
20 October 2014 02:36
Reply to  james

Μπορεί να το είπε για να τον ειρωνευτεί (ξέροντας οτι όντως δεν μπορεί να τον σκοτώσει), αλλά μπορεί και να μην ξέρει τι ακριβώς είναι και το αν μπορεί να πεθάνει ή όχι. Εξάλλου, το οτι είναι Ιππότης το υποπτευόμαστε εμείς, δεν έχει ειπωθεί κάτι τέτοιο στη σειρά. Ο Ντιν δεν ξέρει τι είναι…

Sawyer Orestis
20 October 2014 17:17
Reply to  Amalia

Είναι ένας δυνατός δαίμονας αυτό είναι το σίγουρο. Πόσο όμως δεν το ξέρουμε

Μαρία
Μαρία
20 October 2014 17:39
Reply to  Sawyer Orestis

Μπορεί να μην κατέχει τις κλασικές δυνάμεις ενός δαίμονα, όπως π.χ. είναι η τηλεκίνηση, αλλά με το σημάδι και τη λεπίδα (ακόμη και ως άνθρωπος) έχει την ικανότητα να σκοτώνει δαίμονες και Αγγέλους.

Sawyer Orestis
16 October 2014 13:27
Reply to  ovelix

Θέλω τοοοοοοοοοσο να τον δουμε!!! Αλλά μου φαινεται σχεδόν απίθανο για κάποιο λόγο προς το παρόν

Δοκτωρ Χ
Δοκτωρ Χ
17 October 2014 02:06

Το Supernatural επρεπε να τελειώσει είτε στη 5η σεζόν μετά το θεικό Swan Song(κύνειο άσμα) είτε στη 7η αν ακολουθουσαν το αρχικο σεναριο με τον μεταλλαγμενο Θεο Καστιελ ή να αξιοποιούσαν καλυτερα την εναλλακτική με τους Λεβιαθαν και να δινοταν επιτελους ενα ΤΕΛΟΣ!.Πραγματικα ψαχνω ενα λογο ΥΠΑΡΞΗΣ των σεζον 8-10 και πλην ενος καλου arc story αυτού με τον Κάιν και τα τελευταια λεπτα του φιναλε της 8ης μ’ ολους τους αγγελους να πεφτουν στη Γη φτανω στο θλιβερο συμπερασμα πως το supernatural με Showrunner τον Jeremy Carver ειναι ΑΙΣΧΟΣ!!!
υ.γ.φετος τα πρωτα δυο επεισοδια της σεζον ειναι μετριοτατα και ισως πληκτικά, γενικως αυτο που λειπει απο τη σειρά ειναι η ελειψη φρεσκάδας,Ας ελπισουμε τα νουμερα να ειναι πολυ χαμηλα και το καναλι να αναγκαστει να κοψει τη σειρα και οι Jensen Acles και Jared Padalecki επιτελους να κανουν νεα πραγματα!!!

Amalia
Amalia
17 October 2014 13:17

Πόσο περισσότερη φρεσκάδα θες σε μια 10χρονη σειρά από το να μεταμορφώσει τον πρωταγωνιστή της σε δαίμονα;;! ο.Ο

Επίσης, θα σε λυπήσω, αλλά τα νουμερά φέτος είναι πολύ καλά…

Ater Animus
17 October 2014 20:21

Φίλος, έχεις μπερδέψει τα serials. Το HOUSE M.D. τελείωσε με το Swan Song S08E23!