Review – Supernatural – 11×07 – Plush

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Sofia
Sofia
Χάζευα πολλά χρόνια το Supernatural στην τηλεόραση χωρίς να ξέρω ακριβώς τι είναι, αλλά δεν είχα κάτσει ποτέ να τη δω ολόκληρη. Όταν το έκανα ήταν λίγο ανάποδο αφού είδα την 8η σεζόν πρώτα και μετά την έπιασα απ'την αρχή. Την λάτρεψα αμέσως και ήταν αυτή που με εισήγαγε στον μαγικό κόσμο των ξένων σειρών. Ανακάλυψα το Supernatural Greece λίγους μήνες αργότερα και μπήκα στην ομάδα σχεδόν αμέσως. Όσες σειρές και να δω, καλύτερες ή χειρότερες, το Supernatural θα είναι πάντα το NO.1 στην καρδιά μου. Επίσης δεν θα καταφέρω ποτέ να διαλέξω ανάμεσα στο τρίο Ντιν/ Σαμ/ Καστιέλ.

11x07-plush-sam-dean-donna2Review – Supernatural – 11×07 – Plush

Φτάσαμε στο 7ο επεισόδιο της σεζόν για να έχουμε ένα καθαρό φίλερ, με το όνομα “Χνουδωτό”, κατά το οποίο η Σερίφης Ντόνα τηλεφωνεί στον Σαμ και τον Ντιν για βοήθεια, μετά από μια τρομακτική δολοφονία που περιλαμβάνει ένα… κεφάλι λαγού. rabbit ghost 11x07 plushΜετά από δύο ακόμα περιστατικά, και μία ξεκαρδιστική σκηνή του Σαμ με μια μάσκα κλόουν, καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για το εκδικητικό πνεύμα του εμψυχωτή παιδικών πάρτυ, Chester, ο οποίος δολοφονήθηκε κατά λάθος, από 2 πατέρες που νόμιζαν ότι ασελγούσε στα παιδιά τους και η αδερφή του είχε επίσης συμφωνήσει, μιας και φοβόταν για τον δικό της γιο. Ο Chester αποτεφρώθηκε και το πνεύμα του είχε δεθεί με τα παλιά του κουστούμια, και έτσι όποιος τα φόραγε καταλαμβάνοταν από αυτόν, και κυνηγούσε τους δολοφόνους του. Η Donna καίει όλα τα κουστούμια αφήνοντας ένα κεφάλι ελαφιού. Ο Chester τελικά επιτίθεται στην αδερφή του και οι Winchesters τον νικάνε, καίγοντας και το τελευταίο κεφάλι.

11x07-plush-girl-deer-headΗ Donna θεωρείται πλέον hunter, αφού αυτή ήταν η τρίτη της υπόθεση και από ότι φαίνεται έχει ένα πολύ συγκεκριμένο τύπο στους άντρες, ειδικότερα σε ότι αφορά αστυνομικούς με το όνομα “Doug”.

Ο Σαμ συνεχίζει να προσεύχεται θεωρώντας ότι τα οράματα έρχονται από τον Θεό και δεν καταλαβαίνει τι σημαίνουν. Λέει στον Ντιν ότι βλέπει το κλουβί και σκέφτεται μήπως η λύση για το Σκοτάδι βρίσκεται εκεί, και ο Ντιν του το ξεκόβει λέγοντας του ότι το κλουβί είναι καθαρή αυτοκτονία.11x07-plush-dean-down

Χαλαρό επεισόδιο, χωρίς κάποια ιδιαίτερη εξέλιξη. Κατανοώ ότι μετά από 6 επεισόδια, που ενώ μπορεί κάποια να ήταν φίλερς είχαν κάποια εξέλιξη, χρειαζόταν και ένα καθαρό φιλεράκι, αλλά βαρέθηκα πολύ στο συγκεκριμένο. Βέβαια δεν ήταν τόσο άσχημο. Είχε τις συζητήσεις των αγοριών περί Θεού και κλουβιού, και τις αστείες του στιγμές με τα αδέρφια και τον λαγό ή με τον Σαμ και τον κλόουν, αλλά λίγο που δεν έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση την Ντόνα και το χιουμοράκι της, λίγο που μας πέταξαν τελείως από την υπόθεση, δεν συμβαδίζει με την μέχρι τώρα πολύ καλή σεζόν.

Βαθμολογία επεισοδίου: 5/10

[poll id=”149″]

50 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

50 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Amalia
Amalia
19 November 2015 16:48

Μέτριο προς κακό επεισόδιο. Ανεμπνευστη ιστορία. Ανεμπνευστο χιουμορ. Αδιάφορη η Ντόνα (που εμένα γενικα μου αρέσει σαν χαρακτήρας). Το μόνο που μου άρεσε ήταν το creepy λαγουδι στο πρωτο μισο που μου θύμισε τον τρόμο των πρωτων σεζόν. Σημαντικός ήταν επίσης κι ο τελευταίος διάλογος των αγοριών στο αμάξι. Ο Σαμ είναι πεπεισμένος ότι ο Θεός του στέλνει οράματα και επιβεβαιώνει ότι βλέπει στα οράματα το Κλουβί και το σκέφτεται να κατέβει εκεί για να ζητησει βοήθεια. Αναρωτιέμαι γιατι ο Ντιν είναι τόσο αρνητικός με το όλο θέμα; Είναι απλά απογοητευμένος με το Θεό και δεν θέλει να στηριχτει στην φρουδα ελπίδα οτι θα τους βοηθήσει, ή ο αρνητισμός του έχει να κάνει με την έλξη που νοιώθει προς την Αμαρα; Αν κρίνω από την συναντησή τους στο προηγουμενο επεισόδιο, μάλλον τείνω προς το δεύτερο.

Κατα τα άλλα, αυτο παιζει να ηταν το χειρότερο επεισόδιο των 2 τελευταίων χρόνων… 3/10 από εμενα

Eleftheria Cimorelli
Eleftheria Cimorelli
19 November 2015 17:02
Reply to  Amalia

εγω θα εβαζα 8/10 συμφωνω αλλα σοβαρα 3/10?????

Amalia
Amalia
19 November 2015 17:16

E, ναι, δεν μου άρεσε ιδιαιτερα! Ασε που φημίζομαι για τις αυστηρες βαθμολογίες μου! 😛

Eleftheria Cimorelli
Eleftheria Cimorelli
19 November 2015 18:12
Reply to  Amalia

χα,χα,χα,χα ναι τις εχω δει

Sofia
Sofia
19 November 2015 17:40

Άμα βάλουμε εδώ 8, στα καλά επεισόδια τι θα βάλουμε; 😛

Eleftheria Cimorelli
Eleftheria Cimorelli
19 November 2015 18:11
Reply to  Sofia

10

Sofia
Sofia
19 November 2015 18:39

Ε δεν είναι όλα τα καλά επεισόδια για 10. Το προηγούμενο ας πούμε που ήταν πολύ καλό πήρε 9 αλλά δεν ήταν για 10. Τα λιγότερο καλά είναι για 8 και πάει λέγοντας.

Eleftheria Cimorelli
Eleftheria Cimorelli
20 November 2015 14:36
Reply to  Sofia

καλα ντε! παντως εμενα μου αρεσουν ολα 😛

Μαρία
Μαρία
19 November 2015 20:53
Reply to  Amalia

Νομίζω πως ο Ντιν είναι αρνητικός επειδή είναι ήδη απογοητευμένος. Πέρσι στο 10.16, κατά τη διάρκεια της εξομολόγησής του, είχε πει πως πιστεύει πως ο Θεός δεν έχει πλέον πίστη στους ανθρώπους.

Constantinos Berdousis
Constantinos Berdousis
20 November 2015 00:52
Reply to  Amalia

Τα’πες όλα,συμφωνώ σε όλα…Πολύ δυνατή και σωστή σκέψη το ότι τον ελκύει η Αμάρα

Jim Chai
Jim Chai
22 November 2015 17:12
Reply to  Amalia

o Dean ειναι αρνητικος γιατι θυμαται ποσο πραγματικα δυσκολη ηταν για τον ιδιο κυριως η περιοδος της αποκαλυψης

Vasilis Karavasilis
Vasilis Karavasilis
19 November 2015 16:58

Καλούτσικο επεισόδιο!! Γενικα οταν δείχνει spoilers απο κλουβί-θεό κτλ κτλ ειναι ολα τα λεφτά!! Το προηγούμενο επεισόδιο ήταν μακράν καλύτερο!!

Μαρία
Μαρία
19 November 2015 20:46

Ωραίο επεισόδιο. Μου αρεσούν περισσότερο οι υποθέσεις με φαντάσματα. Γενικά τις βρίσκω πιο τρομακτικές από εκείνες που έχουν σχέση μόνο με τέρατα. Ιδιαίτερα ανατριχιαστικές ήταν οι σκηνές με τον λαγό και τον κλόουν.

Το περίμενα πως ο Σαμ θα συναντούσε τον κλόουν, αλλά πραγματικά δεν ξέρω πως να αντιδράσω σε αυτή τη σκηνή. Υποτίθεται πως οι συγκεκριμένες μεταμφιέσεις προκαλούν χαρά, διασκεδάζοντας τον κόσμο, δεν προκαλούν φόβο – αν και υπάρχουν εξαιρέσεις. Ο Σαμ είχε παγώσει από τον τρόμο του. Για μερικά δεύτερα, νόμιζα πως θα τον άφηνε να φύγει χωρίς καν να τον εμποδίσει.

Δεν πιστεύω πως ο Τσέστερ παρενοχλούσε παιδιά, εξάλλου ο Ντιν ανέφερε πως ο άδικος θάνατος προκαλεί εκδικητικό πνεύμα. Παρ’όλα αυτά αναρωτιέμαι τι έκανε εκείνους τους άντρες να νομίζουν πως ο Τσέστερ παρενοχλούσε τα παιδιά τους. Η αδερφή του είπε πως δεν είχαν αποδείξεις εναντίον του και γι’αυτό δεν τον κατέδωσαν στην αστυνομία, αλλά δεν θα πρέπει να υπήρξε κάποιο σημάδι από την πλευρά του Τσέστερ για να πιστεύουν κάτι τέτοιο; Ή μήπως παρεξήγησαν τις κινήσεις του από φόβο, εξαιτίας των εγκλημάτων που είχαν διαπραχθεί παλιά από ανθρώπους σαν εκείνον; Πάντως, ο Μαξ είπε στον Ντιν πως ο θείος του ήταν καλός. Επιπλέον, το παιδί εμπιστεύτηκε τον Ντιν και τον κάλεσε μέσα στο σπίτι. Δεν φάνηκε να τον φοβάται.

Μπορεί να είναι η ιδέα μου, αλλά και σε αυτό το επεισόδιο μου φάνηκε πως υπήρξε παραλληλισμός με τη γενική ιστορία. Η μητέρα του Μαξ προσπάθησε να υποστηρίξει τον “περίεργο” αδερφό της, αλλά στο τέλος φοβήθηκε και η ίδια για το παιδί της. Αντί λοιπόν να εμπιστευτεί τον Τσέστερ και να του μιλήσει, εμπιστεύτηκε τους άλλους που τον θεωρούσαν κακό, κάνοντας τα πράγματα χειρότερα. Διαβάζοντας την περίληψη του 11.09 και βλέποντας το σημερινό επεισόδιο, μου δίνεται η εντύπωση πως τα λόγια της είναι σπόντες για αυτά που πρόκειται να δούμε στη συνέχεια. Από το βλέμμα του Σαμ, στο τέλος, φάνηκε πως είναι διατεθιμένος να δώσει βάση στα οράματά του και να ψάξει για το κελί παρά τις αντιρρήσεις του Ντιν. Θα φτάσει στο σημείο να συνεργαστεί ακόμη και με τον Κράουλι.

Harry Klmt
Harry Klmt
20 November 2015 00:28

Εγώ θα διαφωνήσω με την αγαπητή Amalia, και θα πω ότι συγκριτικά με τα fillers άλλων season (πχ 8-9-10) ήταν πολύ καλό, δεν βαρέθηκα στιγμή, σαφώς το έχουμε ξαναδεί το concept, αλλά κάτι το creepy λαγουδάκι κάτι το mood μου άρεσε, αφήστε που μου θύμησε και ένα επεισόδιο από τις “Ανατριχίλες” του R.L. Stine, όποιος γνωρίζει ήταν ένα επεισόδιο που ένα κορίτσι φορούσε μια μάσκα και δεν μπορούσε να την βγάλει, γινόταν μέρος της…χαχα! Λοιπόν όσον αφορά τον Dean, θεωρώ ότι είναι αρνητικός επειδή ο Θεός, δεν τους βοήθησε ποτέ μέχρι τώρα (έτσι θεωρεί εκείνος) οπότε δεν πιστεύει ότι τώρα ο Θεός θέλει να τους βοηθήσει.

fanofC
fanofC
20 November 2015 02:57
Reply to  Harry Klmt

Σεζόν 4 στο φινάλε τους βοήθησε 😀

Amalia
Amalia
20 November 2015 14:19
Reply to  Harry Klmt

Πωωωω! Ανατριχίλες! Που το θυμήθηκες;; 🙂 Το επεισόδιο αυτο που λες δεν το θυμάμαι πάντως… :/

Το λαγουδάκι μου άρεσε κι εμένα, ήταν αρκετά creepy στιγμή. Γενικά, το πρώτο μισό του επεισοδίου ήταν καλό, μετά βαρέθηκα. Και με χάλασαν πολύ οι διάλογοι, πολύ ψεύτικοι. Το πήγαιναν για αστείο επεισόδιο, αλλά το χιούμορ μου φάνηκε πολύ κλισέ και κρύο. Αλλά αυτό είναι η προσωπική γνώμη, έτσι. Το πως εκλαμβάνει κάποιος το χιούμορ είναι καθαρά υποκειμενικό.

Ο Ντιν μου φαίνεται περισσότερο αρνητικός από όσο πρέπει. Ο Θεός τους έχει βοηθήσει σε καίριες στιγμές της πορείας τους (πχ. τους έβγαλε από την εκκλησία όταν άνοιξε το Κλουβί, ή έφερε πίσω στη ζωή τον Κας οταν τον σκότωσε ο Μιχαήλ). Θεωρώ αχάριστο εκ μέρους του Ντιν να μην το αναγνωρίζει έστω αυτο. Για αυτο λέω ότι η έλξη που νοιώθει προς την Αμάρα τον εμποδίζει να σκεφτεί σωστά…

Eleftheria Cimorelli
Eleftheria Cimorelli
20 November 2015 14:39
Reply to  Amalia

συμφωνω! μακαρι να παει με το μερος τους
μηπως ο θεος αλλαξε γνωμη για τη δημιουργια του κοσμου και την θυσια της αδερφης του για αυτο κι ολας κρυφτηκε??????

Amalia
Amalia
20 November 2015 14:57

Χμ! Καλή θεωρία! Κρύφτηκε από τη ντροπή του για αυτό που έκανε στην αδερφή του. Σαν να αυτοεξορίστηκε ας πουμε, ως αυτοτιμωρία.

Eleftheria Cimorelli
Eleftheria Cimorelli
20 November 2015 15:20
Reply to  Amalia

ναι για αυτο κι ολας εχω υποψιες οτι δεν θα παει με το μερος τους

Μαρία
Μαρία
20 November 2015 17:06
Reply to  Amalia

Έχεις δίκιο στο ότι ο Ντιν δείχνει αχαριστία προς τον Θεό, με τη στάση του. Όντως, τους έχει βοηθήσει αρκετές φορές. Αν πάρουμε τον ρόλο του Τσακ όπως παρουσιάστηκε στο τέλος του 5.22, τότε αποδεικνύεται πως ακόμη και στο μέλλον (5.04) παρέμενε δίπλα στον Ντιν.
Παρ’όλα αυτά δεν με παραξενεύει η συμπεριφορά του Ντιν. Δεν πιστεύω πως είναι άθεος, απλώς δυσκολεύεται να πιστέψει πως συμβαίνουν καλά πράγματα. Όταν παρουσιάστηκαν οι Άγγελοι, είχε αρχίσει να πιστεύει πως του δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία και πως θα βοηθήσουν εκείνον και τον Σαμ, αλλά η Τέσα τον προσγείωσε στην πραγματικότητα με την προειδοποίησή της στο 4.15. Στη συνέχεια αποκαλύφθηκαν τα σχέδιά τους και όταν είχε πλέον απελπιστεί και στράφηκε προς τον Θεό, του είπαν πως Εκείνος είχε φύγει. Όσο κι αν τους είχε βοηθήσει, στο τέλος, ο Ντιν είδε τα αδέρφια του να πέφτουν στο κενό. Επίσης, θυμάται το θάνατο της μητέρας του. Τα τελευταία λόγια της σ’αυτόν ήταν πως “οι Άγγελοι τον προσέχουν”, όμως όταν εκείνη πέθανε κανείς δεν εμφανίστηκε για να την προστατέψει. Πιστεύω πως αυτή ήταν η πρώτη απογοήτευση του Ντιν σχετικά με το Καλό. Έπειτα, ο πατέρας τους τούς έμαθε να στηρίζονται στον εαυτό τους και να μην περιμένουν εξωτερική βοήθεια.

Ίσως όλα αυτά να τον έχουν κάνει ακόμα πιο δύσπιστο και γι’αυτό φέρνει τόσες αντιρρήσεις στο θέμα των οραμάτων και δεν τον αδικώ. Για να πω την αλήθεια, αρχίζω να πιστεύω τη θεωρία σας για το ποιος μπορεί να τα στέλνει τελικά. Από τη στιγμή που διάβασα για συνεργασία ανάμεσα στον Σαμ και τον Κράουλι, άρχισα να ανυσηχώ για το τι θα προκαλέσουν. Δεν μου άρεσε καθόλου το βλέμμα του Σαμ στο τέλος του επεισοδίου.

Red
Red
20 November 2015 03:24

Μερικούς ανθρώπους δεν σας καταλαβαίνω με τίποτα. Σέβομαι το δικαίωμα του καθενός να εχει διαφορετική άποψη αλλα enough is enough. Απο τα καλύτερα επεισόδια της σεζόν μέχρι τώρα και το αποκαλείτε μέτριο? Η ιστορία του φαντάσματος του Τσέστερ μου άρεσε περισσότερο απο το κεντρικό θέμα της σεζόν. Είναι 2-3 επεισόδια τώρα απο αυτήν την σεζόν που μου θυμίζουν έντονα παλιό καλό Supernatural και ξέρετε πια κοινά σημεία έχουν? Όχι Κράουλι, όχι Καστιελ και όχι μέτριες νεαρές ηθοποιοί στο ρόλο της Αμάρα (η οποία πρέπει να “μεγαλώσει” οσο πιο σύντομα γίνεται).

Θεωρώ οτι είμαι ενας απο τους Original Die-Hard fans του Supernatural (καλοκαιράκι 2008, 1 η ώρα το βράδυ στο Στάρ για να θυμούνται οι παλιοί) και είμαι απογοητευμένος απο αυτά που διαβάζω σε αυτο – το κατα τα άλλα υπέροχο site – τον τελευταίο καιρό όσον αφορά τα Reviews. Ξανα τονίζω οτι σέβομαι την άποψη του καθενός αλλα δεν μπορώ να μην εκφράσω και την δική μου. Επεισόδια όπως το χθεσινό και το “Baby” είναι αυτο ακριβώς που αντιπροσωπεύει – η τουλάχιστον αντιπροσώπευε κάποτε – το Supernatural.

Το Supernatural δεν χρειάζεται πλέον τον ανούσιο Κάστιελ και τον άχρηστο Κράουλη. Υπάρχουν μόνο και μόνο γιατι αρέσουν στο “Fandom” της σειράς. Ο ρόλος του Κάστιελ έκανε τον κύκλο του στην 7η σεζόν ενω ο Κράουλι έπρεπε να πεθάνει στην 8η. Τώρα πια σέρνουν απλά τα κουφάρια τους. Τρομεροί ηθοποιοί δεν λέω, αλλα χωρίς αυτούς η σειρά όχι μονο μπορεί να συνεχίσει ακάθεκτη αλλα να γίνει και καλύτερη. Απλά καθίστε και δείτε 1-2 επεισόδια απο τις πρώτες 2 σεζόν της χρυσής πενταετίας και πείτε μου ειλικρινά αν είναι απαραίτητοι σε αυτη την σειρά αυτοί οι δύο.

Οσον αφορά την αδερφή του Θεού, έγινε σχετικά καλή αρχή αλλα μετα που ανακατεύτηκε ο Κράουλι ολα πήραν την κατηφόρα. Ελπίζω πως τώρα που η Αμάρα είναι μόνη της, θα μεγαλώσει σύντομα για να γίνει η γυναίκα(ρα) που είδαμε στο πρώτο επεισόδιο και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να έχουμε λίγο character development.

Α, και χρειαζόμαστε περισσότερες “στιγμές” μεταξύ Σαμ και Ντιν. Τυχαίο, που αυτές οι “στιγμές” άρχισαν να ελαττώνονται απο τότε που οι ρόλοι των Καστιελ και Κράουλι άρχισαν να μεγαλώνουν? Δεν νομίζω.

Αν εκ θαύματος, η Ροβίνα ξεχαστεί τελείως απο τους σεναριογράφους (σαν τον φουκαρά τον Άνταμ) τότε θα ανοίξω σαμπάνια. Ας πάρει τον γιό της και σε άλλη παραλία. Ζητώ συγγνώμη για το μεγάλο και λίγο ορμητικό post αλλα είναι στιγμές που δεν μπορώ να κρατηθώ, μιλώ σαν κάποιος που δέθηκα με την σειρά απο μικρή ηλικία και δεν μπορώ να μην πω την γνώμη μου. Βαθμολογία επεισοδίου απο μένα: 8/10.

Amalia
Amalia
20 November 2015 14:08
Reply to  Red

Λες ότι σέβεσαι το δικαίωμα του καθενός να έχει διαφορετική γνώμη, αλλά εμένα δεν μου έδειξες κάτι τέτοιο στο σχόλιό σου όταν λες “enough is enough”. Το ότι κάποιοι αντιλαμβανονται και αξιολογούν διαφορετικά αυτο που βλέπουν στην οθόνη δεν σημαίνει οτι οι μεν κάνουν λάθος και οι άλλοι τα λενε σωστά. Και εδώ μέσα δεν κάνουμε διαγωνισμό ποιος είναι ο πιο “die-hard fan”. Αν είναι έτσι όπως τα λες, αυτός που βλέπει περισσότερα χρόνια τη σειρά έχει και μεγαλύτερο βάρος γνώμης. Τότε η δική μου γνωμη είναι η σωστή γιατι εγώ βλέπω SPN από πριν ακόμα αρχίσει να το δείχνει το Star, οπότε είμαι πιο παλιά φαν, άρα η γνώμη μου μετράει περισσότερο;;; Φυσικά και ΔΕΝ είναι έτσι, και ελπίζω να καταλαβαίνεις το λάθος του συλλογισμού σου. 🙂

Όλα είναι θέμα γούστου και οπτικής γωνίας. Κάποια πράγματα αρέσουν σε κάποιους και κάποια άλλα όχι. Ό,τι γράφουμε εδώ μέσα (στα reviews, κλπ) είναι η γνώμη μας, δεν προσπαθούμε να πείσουμε κανέναν να αλλάξει τη δική του. Το ότι μπορεί να μην συμφωνούν όλοι κάποιες φορές δεν είναι βάση για απογοήτευση (αν είναι δυνατόν!!), είναι βάση για συζήτηση. Για αυτό είναι ενεργοποιημένα τα σχόλια από κάτω, για να συζητάμε και να ανταλλάσσουμε γνώμες, ακόμα κι αν διαφωνούμε, ΕΙΔΙΚΑ αν διαφωνούμε…

Πάμε τώρα να μιλήσουμε πιο ειδικά. Θα συμφωνήσω σε αυτό που λες ότι η σεζόν φέτος θυμίζει παλιό καλό SPN. Θα συμφωνήσω επίσης για τα αδύναμα storylines των Castiel και Crowley, οι οποίοι σέρνονται απο πέρσι. Θα συμφωνήσω οτι χρειαζόμαστε περισσότερες αδελφικές στιγμές (αν και δεν νομίζω οτι ο λόγος που δεν τις έχουμε είναι η ύπαρξη του Crowley ή του Cas – άσχετο το ένα με το άλλο). Όσον αφορά την ιστορία στο μόνο που διαφωνώ μαζί σου είναι η Ροβίνα την οποία γουστάρω πολύ – βέβαια φέτος ξενέρωσα στο επεισόδιο που εμφανίστηκε. Για λίγες εμφανίσεις καλή είναι, λατρεύω την αυθάδειά της.

Γενικά (για να κλείσω κιόλας, γιατι πολλά είπα πάλι), έχω την εντύπωση ότι πιάστηκες από μια κακή κριτική για να μας κατηγορήσεις οτι τον τελευταίο καιρό στα reviews δεν λέμε καλά λόγια για τη σειρά, όταν από τα 7 επεισόδια που έχουν παιχτεί, στα 4 έχουμε βάλει από 9 και πάνω!! Για να μην μιλήσω για το ειδικό αφιέρωμα που έγραψα εγώ η ίδια μετά το υπέροχο Baby!
http://supernaturalgreece.gr/baby-to-epeisodio-poy-apedeikse-oti-to-spn-akoma-mporei-na-ksexorisei/

Πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είναι κακό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Αλλιώς θα νοιώθεις απογοητευση όταν διαβάζεις διαφορετικές γνωμες και θα γράφεις τέτοια σχόλια στο σάιτ και θα φαίνεται σαν να μπήκες να κράζεις μόνο για να κράξεις, φίλε μου… 🙂

Eleftheria Cimorelli
Eleftheria Cimorelli
20 November 2015 14:40
Reply to  Amalia

μικρο σχολιο εκανες

Amalia
Amalia
20 November 2015 14:56

Πάντα είμαι λακωνική! 😛

Eleftheria Cimorelli
Eleftheria Cimorelli
20 November 2015 15:21
Reply to  Amalia

χα,χα,χα,χα

Eleftheria Cimorelli
Eleftheria Cimorelli
20 November 2015 14:41
Reply to  Red

ενταξει ο καθενας εχει τι γνωμη του αλλα αυτο δε σημενει οτι δεν μας αρεσει το supernatural ή λεμε κακα λογια απλως υπαρχουν επεισοδεια που ειναι λιγο απογοητευτηκα

Red
Red
21 November 2015 20:45

Το συγκεκριμένο όμως δεν ήταν ενα απο αυτά κατα την γνώμη μου.

Eleftheria Cimorelli
Eleftheria Cimorelli
21 November 2015 21:27
Reply to  Red

καλα οτι νομιζεις…..

Sofia
Sofia
20 November 2015 14:51
Reply to  Red

Παρά το σχόλιο της Αμαλίας, αισθάνθηκα ότι έπρεπε να απαντήσω, μιας και το review είναι δικό μου.
Το Supernatural πλέον είναι στην 11η σεζόν του και ακολουθεί μια συγκεκριμένη γραμμή ενός συγκεκριμένου στόρυ. Δεν είναι πλέον αυτο που ήταν, δηλαδή δύο αδέρφια που απλά κυνηγούσαν φαντάσματα και τέρατα. Όταν ακολουθείς μια ιστορία που γίνεται της ιερόδουλης, και ξαφνικά πας και μου κυνηγάς κουνελάκια, όχι δε μου αρέσει. Ίσως όταν ξαναδώ τη σεζόν αφού τελειώσει να μου αρέσει περισσότερο, αλλά τώρα που έχω αγωνία τι θα γίνει, τα αυτοτελή δε με ενθουσιάζουν γενικά. Πόσο μάλλον στο συγκεκριμένο που μου φάνηκε και ανιαρό. Δεν είμαι κατά των αυτοτελών. Η σειρά μας έχει δώσει κάποια υπέροχα αυτοτελή, και όχι μόνο στις πρώτες σεζόν. Αυτό για μένα δεν ήταν μέσα σε αυτά. Για αυτό υπάρχουν όμως τα σχόλια από κάτω. Για να λέει ο καθένας την γνώμη του. Αλλιώς θα είχαμε ένα σαίτ και θα το παίζαμε δικαστές.
Προσωπικά έπιασα τη σειρά ενώ μόλις είχε τελειώσει την 7η σεζόν της (οπότε κατα τα λεγόμενα σου δεν είμαι Die-Hard fan) 😉 . Κατά τα άλλα συμφωνώ με την Αμαλία οπότε δε θα τα σχολιάσω.

Red
Red
21 November 2015 20:48
Reply to  Sofia

“Δεν είναι πλέον αυτο που ήταν, δηλαδή δύο αδέρφια που απλά κυνηγούσαν φαντάσματα και τέρατα.” Δυστυχώς συμφωνώ σε αυτό. Για αυτό λέω πως το Supernatural “τελείωσε” στο Swan Song. Όπως όμως μας έχει διδάξει αυτή η σειρά τα πάντα μπορούν να “αναστηθούν”.

Μαρία
Μαρία
21 November 2015 21:29
Reply to  Red

Πιστεύω πως είναι λογικό να ξενίζει περισσότερο η σειρά από τον έκτο κύκλο και μετά. Εννοείται πως η αλλαγή στους σεναριογράφους την επηρέασε, επειδή ταυτόχρονα άλλαξε στυλ, αλλά, προσωπικά, δε θεωρώ πως το Supernatural “τελείωσε” στο 5.22. Εξάλλου, ούτε τότε ήταν μόνο δύο αδέρφια που κυνηγούσαν τέρατα και φαντάσματα. Στο τέλος του δεύτερου κύκλου, όταν άνοιξε η πύλη προς την κόλαση και ελευθερώθηκαν εκατοντάδες δαίμονες, πιστεύω πως τότε ήταν η στιγμή που η σειρά πήρε μία μεγάλη στροφή στην ιστορία της.
Στην ουσία, από τον τρίτο κύκλο και ύστερα, κύριο μέλημα του Σαμ και του Ντιν ήταν να κυνηγούν δαίμονες και ύστερα όλα τα άλλα. Επίσης, δεν ήταν πλέον μόνοι τους. Η παρουσία του Μπόμπυ αυξήθηκε, προστέθηκαν η Μπέλλα και η Ρούμπι. Στον τέταρτο κύκλο, μπήκαν και οι Άγγελοι.
Θεωρώ πως τα καθαρά κυνήγια υπήρξαν μόνο στους δύο πρώτους κύκλους. Τότε ναι, ήταν πραγματικά μόνοι τους. Ο Μπόμπυ, η Έλεν, η Τζο και ο Ας ήταν μονάχα γνωστοί του πατέρα τους, οι οποίοι εμφανίζονταν κατά καιρούς με σκοπό να βοηθήσουν τα αδέρφια, τίποτε άλλο. Όμως, στη τρίτη σεζόν, ο Μπόμπυ έγινε ο “θείος Μπόμπυ”.

Red
Red
21 November 2015 23:11
Reply to  Μαρία

Με την διαφορά όμως οτι τότε όλοι όσοι πλαισίωναν τους Sam & Dean είχαν εναν σκοπό στην σειρά. Ο Μπόμπυ κατέληξε να έχει μεγαλυτερο ρόλο γιατι ηταν αγαπητός στον κόσμο αλλα είχε και μια ουσιαστική ύπαρξη. Ο Κάστιελ απο την άλλη ήταν στα καλύτερα του απο την 4η εως και την 6η σεζόν. Όπως είπα και πρίν, η 7η έπρεπε να ήταν και η τελευταία του αν και κάτι πήγε να γίνει και στην 8η αλλα εν κατα κλείδα δεν εχει προσφέρει και πολλά τα τελευταία 3 χρόνια.

Είναι καλό να υπάρχουν supporting characters, αλίμονο εαν για 5 σεζόν είχαμε μόνο τον Σαμ και τον Ντιν να τα κάνουν όλα. Φυσικά και πρέπει να υπάρχουν και κάποιοι που τους βοηθούν η απλά να συμμετέχουν στη ιστορία απλα θεωρώ πως ο Κας και ο Κράουλη εξάντλησαν αυτή τους την χρησιμότητα.

Όταν λέω πως η σειρά τελείωσε στο φινάλε του 5ου κύκλου εννοώ πως εκει τελείωσε η κεντρική ιστορία 5 ολόκληρων χρόνων καθώς ότι έγινε απο το πρώτο επεισόδιο της 1ης σεζόν μέχρι και το Swan Song ηταν προγραμματισμένο να γίνει έτσι ωστε να φτάσουμε σε εκείνο το σημείο. Απο την αρχή της 6ης σεζόν μέχρι και σήμερα παρακολουθούμε το fallout των γεγονότων της “μάχης” μεταξύ Lucifer & Michael καθώς εαν δεν είχε παρέμβει ο Ντιν και ολοκληρωνόταν η αποκάλυψη, τίποτα απο όσα έχουν γίνει τα τελευταία 5 χρόνια δεν θα είχε γίνει τελικά. Ο Σαμ και ο Ντιν άλλαξαν την μοίρα όλου του κόσμου, και έκτοτε παρακολουθούμε το λεγόμενο “domino effect” δηλαδή μια σειρά απο εξελίξεις που δημιουργούν η μία την άλλη και σαν πυρίνα τους έχουν τα όσα έγιναν στο 5.22.

Η τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ. 😛

Μαρία
Μαρία
22 November 2015 01:35
Reply to  Red

Και εγώ πιστεύω πως ο Κας τα τελευταία δύο χρόνια δεν είναι χρήσιμος. Όσο για τον Κράουλι, θεωρώ πως ο εθισμός του στο ανθρώπινο αίμα ήταν απλώς ένα μεταβατικό στάδιο ύστερα από τα όσα έγιναν στο 8.23. Παρ’όλα αυτά έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ιστορία με το σημάδι του Κάιν. Δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε όπως τον παρουσίασαν πέρυσι, αλλά θεωρώ πως κι αυτό εξυπηρετούσε την υπόθεση.
Γενικά, ελπίζω πως φέτος θα υπάρξει περισσότερη εξέλιξη στους χαρακτήρες και των δύο και πως δε θα μείνουν στάσιμοι ή αμέτοχοι στην κύρια πλοκή. Ο Κας είναι πλέον σαν αδερφός για τον Σαμ και τον Ντιν και ο Κράουλι, από τον έκτο κύκλο και μετά, χάρει στην πονηριά του, αποτελεί το αναγκαίο κακό.
Συμφωνώ απόλυτα όπως το εκφράζεις. Πριν, δεν είχα καταλάβει ακριβώς τι εννοούσες. Και εγώ σαν ντόμινο το έχω σκεφτεί. Ουσιαστικά, ό,τι έγινε στην έκτη σεζόν έγινε για να μην επαναληφθεί η Αποκάλυψη και αυτό με τη σειρά του έφερε τους Λεβιάθαν, οι οποίοι ξέθαψαν τις πλακέτες. Εξαιτίας των πλακετών, τα αδέρφια προσπάθησαν να κλείσουν τις πύλες της κόλασης, αλλά αντί για αυτές ο Μέτατρον έκλεισε εκείνες του Παραδείσου. Ο Σαμ κινδύνεψε να πεθάνει από τις δοκιμασίες και ο Ντιν, για να τον σώσει, τον ξεγέλασε, προκαλώντας (κατά λάθος) το θάνατο του Κέβιν. Έτσι, ο Ντιν, έχοντας τύψεις, πήρε το σημάδι του Κάιν και έγινε δαίμονας. Φυσικά, ο Σαμ, με τη σειρά του έσωσε τον Ντιν, ελευθερώνοντας το Σκοτάδι.
Πάντως, αυτό που παρατηρώ είναι πως αυτή η σειρά των γεγονότων οδηγεί ξανά τα αδέρφια πίσω στην ιστορία των πέντε πρώτων κύκλων. Ανεξάρτητα εάν σταμάτησαν τη μάχη μεταξύ του Λούσιφερ και του Μιχαήλ, όσο είναι ακόμη ζωντανοί, αποτελούν τα πραγματικά τους δοχεία και αυτό δεν αλλάζει. Είναι η μοίρα τους. Ακόμη και στην πλοκή με το σημάδι, ο Ντιν ήταν κατά κάποιο τρόπο προορισμένος να σκοτώσει τον Σαμ – εκτός του ότι υπήρχε και η σύγκριση με τον Κάιν και τον Άβελ, όπως ακριβώς υπήρξε στο Changing channels. Είναι σαν να συνέβησαν όλα αυτά για να βρεθούν πάλι στο 5.22.

Red
Red
22 November 2015 04:34
Reply to  Μαρία

Σωστή σκέψη. Ίσως – λαμβάνοντας υπόψη τα τελευταία tease για το κλουβί – τελικά να καταλήξουν πάλι στο – σχεδόν – ίδιο σημείο.

Sawyer Orestis
22 November 2015 13:12
Reply to  Red

Δεν πάμε καλά μου φαίνεται. Καθόλου καλά. Ποια reviews λες τον τελευταίο καιρό θα μας τρελάνεις; Έχουμε δει 7 επεισόδια, από τα οποία μόνο 2 είπαμε δεν μας αρέσουν στα Reviews. Και δεν κατάλαβα τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν μας αρεσαν 2 και πάει να πει πρέπει να λέμε καλά λόγια. Όταν μιλάς για το σάιτ, θα φέρεις παραδείγματα και να μην μας κράζεις στο άκυρο γιατί χαλάμε πολλές ώρες την ημέρα για να ενημερώνεστε εσείς και να είμαστε αντικειμενικοί.

Die Hard επειδή το βλέπεις από το 2008; Ε και; Ακόμα και να είσαι όπως λες, δεν έχεις κανένα παραπάνω δικαίωμα από κάποιον που ξεκίνησε χτες τη σειρά.

Δεν σας καταλαβαίνω. Δεν μπορείτε να λέτε την αποψη σας – όποια κι αν ειναι αυτή – χωρίς να προσβάλλεται κάποιους;

Και επί του πιεστηρίου, δες εδώ όλα τα Reviews μας και δες τι λέμε σε κάθε ένα από αυτά. Βγαίνεις άκυρος παντελώς http://supernaturalgreece.gr/reviews/

Ionlydas
Ionlydas
20 November 2015 03:55

Δεν Ξερω αν παίζει να ήταν το χειρότερο επεισόδιο αλλα σίγουρα ήταν μετριο…Καθαρό filler..αλλα εγώ πλέον έμαθα να μην γκρινιάζω….απολαμβάνω ακόμη και αυτά τα επεισόδια . Τώρα θα μου πείς μας εχουν δώσει και πολύ δυνατά fillers ….Anyway το σημαντικό για μένα ειναι το στοιχείο που δίνει ο Σαμ στον τελευταίο τους διάλογο με τον Ντίν στο αυτοκίνητο οτι το κλουβί είναι του Λούσι και οτι εκεί ισως κρύβεται η βοήθεια που αναζητούν…..Αυτό τωρα κατα την γνώμη μου θα φερει νεα τροπή στην υπόθεση και περιμένω να δω πως θα την εξελίξουν…..

Amalia
Amalia
20 November 2015 14:25
Reply to  Ionlydas

Το να πούμε ότι ήταν κακό επεισόδιο δεν είναι γκρίνια! 😉 Πάντα υπάρχουν τα καλά και τα κακά επεισόδια. Μας έχουν δώσει στο παρελθόν και αυτοτελή που έβαζαν τα γυαλιά ακόμα και στα επεισόδια της κύριας ιστορίας. Αυτό δεν ήταν ένα από αυτά, τι να κάνουμε; 🙂 Γενικά η σεζόν φέτος είναι δυνατή, οπότε δεν μας απογοητεύει ένα μέτριο φιλερ! Πάμε φόρτσα για το mid-season! χαχα

Όντως, ο διάλογος των αδερφών στο αμάξι, ήταν το highlight του επεισοδίου. Επιβεβαιώθηκε το Κλουβί και το ότι εκεί βρίσκεται η λύση του προβλήματος. Κι εγώ έχω περιέργεια να δω πως θα το εξελίξουν. Μέχρι τώρα πίστευα ότι μπορεί να ανοίξουν το Κλουβί και να τους βγάλουν όλους έξω. Τώρα πιστέυω ότι θα κατέβει ο Σαμ στο Κλουβι. Αλλά πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ πως θα βοηθούσε αυτο. Τι μπορεί να ξέρει ο Λούσι που θα τους βοηθησει ενάντια στην Αμάρα;

Ionlydas
Ionlydas
20 November 2015 14:54
Reply to  Amalia

Αν βασίσουν το σενάριο βιβλικά τουλάχιστον…που το εχουν κάνει πολλές φορές….ο λούσι ήταν το δεξί χερι του Θεού και ο αγαπημένος του πρίν την πτώση….Και πρίν την δημιουργία του ανθρώπου θα είχαν τις δολοπλοκίες τους Θεός, Σκοτάδι, Λούσι οπότε μάλλον κάτι θα ξερει και ίσως εκεί βρίσκεται το κλειδί που λύνει την υπόθεση…..Μενει μόνο να δούμε αν κατέβει ο Σαμ…

Dimitris St
Dimitris St
20 November 2015 18:19

Δεν μπορώ να πω πως ήταν κακό επεισόδιο(ίσως δεν το κάνω ή το δεν έχω κάνει ποτέ για κανένα επεισόδιο),αλλά σίγουρα ήταν αρκετά λιγότερο ενδιαφέρον από τα προηγούμενα.Σε καμία περίπτωση δε με απογοήτευσε.Μπορεί να μην έφτασε τα επίπεδα των προηγουμένων,αλλά η ώρα περνούσε ευχάριστα(όπως πάντα) βλέποντάς το.
Μου άρεσε το όλο mood του επεισοδίου,που συνδύαζε μια κλασσική υπόθεση με φάντασμα και creepy αμφιέσεις με χιουμοριστικές ατάκες-αναφορές και την επιστροφή της Ντόνα.Κρατάω τη θέληση του Σαμ για την ερμηνεία και αποσαφήνιση των οραμάτων,την επιβεβαίωση πως στο τελευταίο όραμα είδαμε όντως το Κλουβί και την κάθετη αντίθεση του Ντιν στην προοπτική συνεργασίας με το Θεό και στην αναζήτηση βοήθειας/απαντήσεων από το Κλουβί.Σε αυτό το σημείο συμφωνώ με την Αμαλία.Είναι πολύ πιθανό η αντίδραση του Ντιν στα λεγόμενα του Σαμ να οφείλεται στην ιδιαίτερη σύνδεσή του με την Αμάρα.Ίσως σε βάθος χρόνου έχουμε πάλι τα αδέρφια σε ρήξη,με τον Σαμ να τάσσεται στο μέρος του Θεού και τον Ντιν στο μέρος της Αμάρα.Ξέρω ότι οι συντελεστές έχουν πει πολλάκις πως φέτος θα έχουμε τα αδέρφια ενωμένα απέναντι σε ένα μεγαλύτερο κακό,αλλά για πόσο μπορεί να κρατήσει αυτό;Προσωπικά,μου φαίνεται πως όπως ο Ντιν έχει μια ιδιαίτερη σχέση με την Αμάρα,έτσι κι ο Σαμ έχει μια ιδιαίτερη σχέση με το Θεό.Γιατί,όπως φαίνεται,ο Σαμ θα το ψάξει περισσότερο το θέμα με τα οράματα παρά την αντίδραση του αδερφού του.
Αν έπρεπε να αναφέρω αρνητικά θα έλεγα πως μερικοί διάλογοι ίσως δεν ήταν απαραίτητοι και πως δεν είδαμε κάτι καινούριο όσον αφορά την όλη εξέλιξη της υπόθεσης από την αρχή μέχρι να νικηθεί το φάντασμα(αν και πάντα μου άρεσαν τα επεισόδια με φαντάσματα).
Σε μια σεζόν με 23 επεισόδια από τα οποία έχουν προβληθεί τα 6 που στη συντριπτική πλειοψηφία τους ήταν κεντρικής πλοκής και εξαιρετικά,ήταν λογικό να έχουμε ένα επεισόδιο σε πιο χαμηλά επίπεδα,αν και η γενική άποψή μου για το συγκεκριμένο είναι θετική παρά τα όποια αρνητικά του.Όπως έχουμε πει πολλές φορές,η σεζόν πάει πάρα πολύ καλά ως τώρα και το επόμενο επεισόδιο φαίνεται πολύ ωραίο.Υπομονή μέχρι τις 2/12 😉

Maxi
Maxi
21 November 2015 17:55

Μαρεσε το φιλερακι.μαρεσε η ανατριχιλα με τον λαγοκεφαλο δολοφονο και τον κλοουν.μαρεσε η σκηνη που ο σαμ προσευχεται στον θεο και διακοπτεται απο τον ντιν ο οποιος ειναι αντιθετος με το ολο θεμα.αυτο που περιμενα ηταν μια πιο εντονη συζητηση στο τελος.γιατι διαβαζα οτι ο ντιν ειναι τελειως καθετος με την ολη φαση θεος-οραματα αλλα δεν μου εβγαλε αυτο η συζητηση.βασικα η συζητηση μου φανηκε αδιαφορη και το βλεμμα του σαμ..νταξει κλασσικο βλεμμα σαμ.ξερω τι προοικονομειται εδω περα.οτι θα παιχτουν μαλακιες λογικα πισω απο την πλατη του ντιν.αυτο που διαβασα ομως οτι ο σαμ θα “συμμαχησει” με κραουλι απο που βγηκε?

Μαρία
Μαρία
21 November 2015 20:55
Reply to  Maxi

Κι εμένα μου φάνηκαν περίεργα τα λόγια της Ρίτα περί εμπιστοσύνης. Νομίζω πως έχουν να κάνουν κυρίως με αυτά που κρύβουν τα αδέρφια μεταξύ τους. Ο Ντιν ακόμα δεν έχει πει στον Σαμ για τη σύνδεσή του με την Αμάρα και ο Σαμ, παρόλο που ήταν ειλικρινής και μίλησε ανοιχτά για τα οράματά του σχετικά με το κελί, σκοπεύει να ψάξει να βρει την απάντηση για αυτά χωρίς τον αδερφό του. Ναι μεν, ο Ντιν είναι ανένδοτος, αλλά πιστεύω πως ο Σαμ θα πάρει μεγάλο ρίσκο με τη συνέργασία του με τον Κράουλι. Την τελευταία φορά που αυτός ανακατεύτηκε με ένα από τα αδέρφια, αυτό (ο Ντιν) κατέληξε να φέρει το σημάδι του Κάιν.
Όσο για το “μια ζωή τον υπερασπιζόμουν”, μου θυμίζει τον τρίτο κύκλο, στον οποίο οι περισσότεροι δαίμονες που συναντούσε ο Σαμ, του έλεγαν πως πάντα τρέχει πίσω από τον Ντιν για να τον ξεμπλέξει από τα προβλήματά του. Παρόλο που ο Σαμ δεν έδινε σημασία, στον ακριβώς επόμενο κύκλο, συνεργάστηκε με τη Ρούμπι. Όσο και καλό σκοπό να είχε, οι πράξεις του είχαν καταστροφικές συνέπειες.
Ίσως οι “ανίερες συμμαχίες”, που θα δημιουργηθούν, είναι ο προάγγελος του συγκεκριμένου επεισοδίου. Η Ρίτα οδήγησε τον αδερφό της στο θάνατο, επειδή εμπιστεύτηκε ξένους. Έτσι, ο Σαμ και ο Ντιν, αν δεν εμπιστευτούν ο ένας τον άλλον, μπορεί να χειροτερέψουν περισσότερο την κατάσταση.

Maxi
Maxi
21 November 2015 23:56
Reply to  Μαρία

Μολις επιβεβαιωσες τις χειροτερες φοβιες μου γι αυτην την σεζον.καποιος θα κανει την μλκια και πιθανως οπως προβλεπεται ο σαμ.αλλα γιατι πιστευεις με τον κραουλι η οτι θα παει πισω απο την πλατη του ντιν?δεν ξερω αλλα επειδη οι ηθοποιοι ειπαν οτι φετος θα τους εχουμε ενωμενους απεναντι στον ιδιο σκοπο γι αυτο εχω δευτερες σκεψεις.αλλα οντως αναφερθηκαν και ανιερες συμμαχιες.κατα βαθως γουσταρω κι ας παρει ασχημη τροπη.πλεον ξερω ο σαμ και ο ντιν νοιαζονται το ιδιο ο ενας για τον αλλον κι ας κανουν συνεχως “λαθη” .ο ντιν παντως μου φανηκε πιο καθετος απεναντι στο κλουβι παρα στο θεο.αυτο που θα ειναι ενδιαφερον ειναι τι θα κανει ο κας και θα ενταθει η σχεση του με τα αδερφια…μου θυμισες τον κυκλο με την ρουμπι και τους δαιμονες θα ανεβαζα πιεση αν ημουν σε κρισιμη ηλικια.

Μαρία
Μαρία
22 November 2015 02:01
Reply to  Maxi

Στην επίσημη περίληψη για το mid season finale, λένε πως ο Σαμ θα συνεργαστεί με τον Κράουλι και πως θα κάνουν κάτι που θα μπορούσε να έχει καταστροφικές συνέπειες. Επίσης, οι ηθοποιοί έχουν αναφέρει ότι ο Σαμ θα ψάξει να βρει απαντήσεις για τα οράματά του χωρίς τον Ντιν. Ίσως αυτό θα συμβεί, επειδή ο Ντιν τρόμαξε μόλις άκουσε για το κελί και δεν ήθελε να ακούσει ούτε λέξη παραπάνω για αυτό.
Συμφωνώ στο ότι ο Ντιν ήταν πιο κάθετος στο θέμα του κλουβιού παρά για τον Θεό. Με όσα έγιναν κατά τη διάρκεια της Αποκάλυψης και μετά αυτής, είναι λογικό να είναι ανένδοτος. Εάν φτάσει ο Σαμ στο σημείο να ανοίξει το κλουβί, θα πρέπει να πει ναι στον Λούσιφερ και να αρχίσει να πίνει δαιμονικό αίμα ξανά. Ουσιαστικά, όλα θα ξεκινήσουν από την αρχή και στην περίπτωση που ο Σαμ ξαναπέσει στο κλουβί μαζί με τον Λούσιφερ, αυτή τη φορά δε θα υπάρξει κανείς που θα μπορούσε να φέρει πίσω τον ίδιο και τη ψυχή του.
Έχω έρθει σε σημείο που ούτε στον Σαμ δεν μπορώ να θυμώσω πια, αν και στον ένατο κύκλο έφτασα πάλι τα όριά μου, αλλά ευτυχώς το ξεπέρασα. Κι εγώ, μόνο τα γεγονότα του τέταρτου δυσκολεύομαι να ξεπεράσω. χαχαχα!!!
Νομίζω πως ο Κας, επειδή έχει ήδη καταπιεσμένο θυμό μέσα του, ίσως δεν ανεχτεί άλλο τις κρυφές αλήθειες του Σαμ και του Ντιν. Πάντως, πιστεύω πως ό,τι κι αν συμβεί ενδιάμεσα, προς το τέλος θα είναι όλοι μαζί ενωμένοι.

Maxi
Maxi
22 November 2015 14:13
Reply to  Μαρία

Πες το ετσι εχετε ενημερωθει για τις επιμησες περιληψεις.γιατι δεν τις κρατανε κρυφες γιατι εχω δει πολλα σποιλερς να γινονται να διαρρεουν εικονες κτλ.αφου ειχα διαβασει οτι καποιοι ειχαν δει σε φωτο το κλουβι πριν το δειξουν.ο σαμ τωρα ρουμπι κυκλος-9ος κυκλος μεγαλο αρχιδι μαρια.εφτασα σε φαση να χαιρομαι που σκουτωθηκε ο ντιν μπροστα στα ματια του για να παρει το μαθημα του.δεν νομιζω βεβαια που λες δεν ξερω ειναι τρελη παλλιδρομινση να γινει τζανκιε παλι η να πει ναι στον λουσιφερ.μπορει να μην ειναι αναγκαιο αμα ανοιξει το κλουβι.τελος και γω πιστευω οτι πλεον η τριαδα οτι και να γινει εχουν βιωσει τοσα που θα τα ξεπερασουν και να μεινουν ενωμενοι στην τελικη…τελος εκθεσης!

Μαρία
Μαρία
22 November 2015 16:30
Reply to  Maxi

Συγγνώμη για τα σπόιλερς! Πάντως, αυτά που έγραψα παραπάνω για το κελί και τον Λούσιφερ είναι απλές υποθέσεις, ο δικός μου ο φόβος για το τι μπορεί να συμβεί. Ακόμη κι αν πάνε όντως προς εκείνη την κατεύθυνση, συμφωνώ πως δεν είναι απαραίτητο να δείξουν ακριβώς τα ίδια.

Maxi
Maxi
22 November 2015 16:46
Reply to  Μαρία

Οχι και γω πιστευω οτι θα προσπαθησει να το ανοιξει η να επιχειρησει να επικοινωνησει.αλλα τωρα τι θα συμβει ενας τσακ ξερει.και να ξερει και να μην ομως γραμμενους μας εχει μεχρι στιγμης.ντροπαλος μας βγηκε ο μπαγασας!αντε και ο εγκεφαλος μου εχει καει απο τις υποθεσεις.παλι καλα μπαινω εδω και βλεπω κιαλλους καμμενους

Μαρία
Μαρία
22 November 2015 19:56
Reply to  Maxi

Αν είμαστε έτσι περιμένοντας να δούμε το mid season finale, δε θέλω να φανταστώ πώς θα είμαστε μετά. Από τώρα σκέφτομαι τις μέρες που θα ακολουθήσουν…

Manuel
Manuel
23 November 2015 05:45

μονο εμενα μου θυμισε η υποθεση του επεισοδιου Φρεντι Κρουγκερ??
Τελοσπαντων δεν γινεται να βγει μια σεζον μονο με εξελιξεις οποτε αυτα τα φιλερ ειναι απαραιτητα και ας μην γελιομαστε εχουμε δει πολυ χειροτερα στις προηγουμενες σεζον…Επισης δεν βλεπω κανεναν να αναφερει οτι ο Ντιν κρυβει πολλα απο τον Σαμ, την ιδια ωρα που εκεινος του αναφερει οτιδηποτε συμβαινει μεσα στο κεφαλι του!

ovelix
ovelix
25 November 2015 23:53

Εμένα πάλι μου άρεσε το επεισόδιο. Παλιά κλασική ιστορία SPN με φαντασματάκι κλασικό και εννοείται βέβαια ότι ΕΛΙΩΣΑ στο γέλιο με τη σκηνή στο ασανσέρ με τον κλόουν και το Σαμ! Και μόνο αυτό μου έφτανε!

Alex Pap
Alex Pap
28 November 2015 03:25

Κατα τη γνωμη μου καλο επεισοδιο με κλασικη δραση Supernatural και ιστορια με πνευμα που παντα ειναι πιο ενδιαφερον απο τα τερατα η σχεδον παντα τελος παντων…
Σαν βαθμολογια δεν νομιζω να του αξιζει το 3/10 η 5/10 πιστευω μπορει να φτασει το 8/10 αντε για να μη φανω υπερβολικος 7/10 το αξιζει σιγουρα. Αν το δουμε ψυχραιμα η ιστορια του επεισοδιου εξελιχθηκε ωραια, χωρις κενα και ολο το παρασκηνιο της υποθεσης εβγαζε νοημα. Παρολο που εχουμε δει αμετρητες ιστοριες με φαντασματα στο supernatural, βρεθηκε τροπος να δουμε κατι διαφορετικο εμεις ως θεατες αλλα και συνηθισμενο στην τελικη για τα αδερφια και το στυλ της σειρας…Ενταξει για τα τεχνικα χαρακτηριστικα δεν χρειαζεται να πω κατι ακομα και ο πιο κομπαρσος ειναι πειστικος στο ρολο του και υπηρχαν σκηνες τοσο δραματικες οσο και κωμικες που ηταν πετυχημενες και ευχαριστες…

7/10 και ισως να φτανει στο 8

Γιατι να ειμαστε τοσο αυστηροι επειδη ενα επεισοδιο βγηκε λιγο περα απ’τα ορια του βασικου σεναριου; Αν και δεν ειχε αμεση σχεση με την βασικη ιστορια της σεζον, δεν φανηκε οτι ηταν ανουσιο η ξεκαρφωτο η εξω απ’το κλιμα του σοου και ειχε διαφορα σημεια που συνδεοταν με την εξελιξη της ιστοριας. Εξαλλου φημιζεται γι’αυτο το supernatural απο τη 1η σεζον, οτι φαινομενικα ασυνδετα μεταξυ τους επεισοδια τελικα συνθετουν μια ιστορια με νοημα και αν το δουμε αλλιως, χρειαζονται που και που μεμονομενες ιστοριες-υποθεσεις να σπαει η μονοτονια.

Και τα αδερφια εχουν ζωη, δεν γινεται να ασχολουνται μονο με το σκοταδι, πρεπει να δουλεψουν λιγο για να ειναι σε φορμα 😛

Υ.Γ: Αν και μου αρεσουν πολυ οι Καστιελ, Κραουλι, μπορω να πω οτι δεν μου ελειψαν καθολου, ειναι και αυτο μια επιτυχια της σειρας. Ο μονος τροπος να μη λειτoυργει σαν σειρα θα ηταν να λειπει ενας απ’τους Sam και Dean…

Latest

More Articles Like This

50
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x