Review – Supernatural – 12×21 There’s Something About Mary

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

Και πάμε για το τέλος της 12ης σεζόν. Την επόμενη εβδομάδα θα απολαύσουμε δίωρο Supernatural Season finale, αλλά μέχρι τότε πάμε να σχολιάσουμε το 12×21.

Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να γράψω το Review αυτού του επεισοδίου. Από την ώρα που έπαιξε στην Αμερική, έχει δεχθεί τόνους κακής κριτικής και πολύ μίσος. Στο Twitter οι 2 σεναριογράφοι έγιναν δέκτες άπειρων κακών σχολίων και κατάφεραν να γίνουν και Trend!  Άλλοι έκραζαν γιατί απλά πριν δουν το επεισόδιο βλέπουν ότι το έχουν γράψει οι Buckner & Ross-Lemming και είναι προκατειλημμένοι, άλλοι γιατί δεν τους αρέσει η Μαίρη και άλλοι γιατί βλέπουν τα προβλήματα του επεισοδίου. Σε γνωστή αμερικάνικη ιστοσελίδα σειρών, το 12×21 ψηφίστηκε ως το χειρότερο επεισόδιο της σειράς και την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές το 76% των ψήφων ήταν στην λέξη “απαίσιο“. Σου έρχεται κρίμα, στενοχωριέσαι, αναρωτιέσαι τι πήγε στραβά μιας και η 12η σεζόν είναι -αναμφίβολα- εξαιρετική. Εγώ, όμως, θα πάω κόντρα στο ρεύμα και θα πω ότι επεισόδιο ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!

Ε ναι λοιπόν το είπα και δεν ντρέπομαι να το ξαναπώ. Το επεισόδιο μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ και το θεωρώ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. Μόλις τελείωσα έτρεμα από τα νεύρα και την αγωνία και σε συνδυασμό με το τελευταίο, επικό trailer της 12ης σεζόν, αδυνατώ να συνεχίσω αυτό το Review. Πρέπει όμως γι’αυτό πάμε να δούμε πιο ψύχραιμα τα πράγματα, να δούμε τι πήγε καλά και τι όχι στο επεισόδιο.

CROWLEY VS LUCIFER

Οι σεναριογράφοι προετοίμαζαν την απελευθέρωση του Εωσφόρου για το δοχείο του Mark Pellegrino για όλη τη σεζόν. Με κάποιο τρόπο θα έπρεπε να φέρουν πίσω τον αγαπημένο μας ηθοποιό και τον έκανα το μόνιμο -πλέον- δοχείο του Διαβόλου. Ο Κράουλη τον εμπαίζει, τον κάνει ό,τι θέλει μέχρις ότου… Reverse the Polarity! Fans του Doctor Who απ’ ότι φαίνεται οι σεναριογράφοι και εδώ πολλοί βλέπουν μια σεναριακή τρύπα. Το σχέδιο του Κράουλη για να φυλακίσει τον Λούσι του γυρίζει μπούμερανγκ  Μήπως όμως να σκεφτούμε ότι έχει μια λογική; Από τη μία λέμε ότι ήταν fail του σεναρίου που κατάφερε ο Κράουλη να αλυσοδέσει, ουσιαστικά, το κελί και από την άλλη όταν αυτό το σχέδιο αποτυγχάνει βρίσκουμε 2ο fail! Ο Βασιλιάς της Κόλασης προσπάθησε να φτιάξει από την αρχή κάτι που είχε καταφέρει ο Θεός με τις δυνάμεις Του και φυσικά βλέπουμε, πλέον, ότι απέτυχε παταγωδώς!!! Που βρίσκεται λοιπόν η σεναριακή τρύπα;

Ο Εωσφόρος είναι και πάλι ελεύθερος και κάνει ό,τι θέλει τον Κράουλη και τον έχει του χεριού του. Αποφασίζει, όμως, ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να παίζει το παιχνίδι του και έτσι τον δολοφονεί! Έλα όμως που ένα ποντικάκι πέρναγε από εκεί και ο Κράουλη μπήκε μέσα του… ΕΔΩ όμως έχουμε plot hole! Σοβαρά τώρα; Ολόκληρος διάβολος δεν κατάλαβε ότι ο Κράουλη διέφυγε μπροστά στα μάτια του; Ούτε καν είδες τον κόκκινο καπνό;

Αλήθεια τώρα υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι ο Κράουλη είναι νεκρός;!

Εν τω μεταξύ ο Κράουλη πρόδωσε για μια ακόμη φορά τους Winchesters αφού συνεργάστηκε με τους Βρετανούς δίνοντάς τους ένα Σκυλί της Κολάσεως και κλείνοντας το στόμα του σχετικά με τους φόνους κυνηγών.

Το μέρος του επεισοδίου με την απελευθέρωση του Εωσφόρου ήταν απαράδεκτα προβλέψιμο καθώς επίσης και το πως ο Κράουλη την γλιτώνει και πάλι. Περιμέναμε αρκετό καιρό για την ολοκλήρωση αυτού του (αδύναμου) στόρι και ευτυχώς ήρθε πριν το δίωρο φινάλε. Πλέον θα απολαύσουμε για τα καλά τις δυνάμεις του Διαβόλου. He’s back bitches!!!

Mary VS The Winchesters

Να και ένας τίτλος που ποτέ δεν περίμενα να χρησιμοποιήσω. Η καημένη η Μαίρη έμπλεξε με όλα αυτά που έκανε στην 12η σεζόν και η αλήθεια είναι ότι τα θελε το κωλαράκι της. Αντί να καθίσει με τους γιους της, πήγε με κάποιους αγνώστους οι οποίοι προσπάθησαν να δολοφονήσουν τον ίδιο τον Σαμ. Αλλά ναι μόνο η Τόνι έφταιγε…

Και σαν να μην έφταναν όλα όσα τράβηξε στο προηγούμενο επεισόδιο, οι Βρετανοί Άνθρωποι των Γραμμάτων της κάνουν πλύση εγκεφάλου ώστε να ξεκινήσει και αυτή τον πόλεμο κατά των Αμερικανών κυνηγών. Η Μαίρη λοιπόν δολοφονεί έναν φίλο της κυνηγό, χωρίς καν να το γνωρίζει. Και η συνέχεια δεν θα είναι εύκολη. Καταλαβαίνει τι συμβαίνει και προσπαθεί να αυτοκτονήσει καθώς δεν θέλει να κάνει κακό σε κάποιον άλλον. Ο Κετς δεν την αφήνει και την κλειδαμπαρώνει, ώστε να έρθει η Τόνι να συνεχίσει το… πλυντήριο.

Plot Hole Vol. 2: Αν η Μαίρη ήθελε να αυτοκτονήσει μπορούσε να χτυπήσει με δύναμη το κεφάλι της στον τοίχο. Ακόμα και να μην πέθαινε, δεν θα είχε την εγκεφαλική ικανότητα για πολλά πολλά.

 

Το τηλέφωνο του Σαμ όμως χτυπάει και τα νέα είναι άσχημα. Τα μάτια του βουρκώνουν γιατί η Eilleen είναι νεκρή. Ένα χαρακτήρας τόσο όμορφος που κατάφερε να επιζήσει μόνο 3 επεισόδια. Άδικο, όπως άδικο ήταν και με τον Μικ. O Κετς την δολοφόνησε με την βοήθεια του Κράουλη ελέγχοντας ένα Σκυλί της Κολάσεως. Ο Σαμ όμως δεν το γνωρίζει και πηγαίνει να την δει για μια τελευταία φορά. Οι Winchesters είναι πολλού δυνατοί αλλά ο Σαμ προσπαθεί να αντέξει και αυτό το χτύπημα. Γιατί οι φόνοι κυνηγών συνεχίζονται και φτάνουν τους 7 μέσα σε 3 εβδομάδες. Οι άνθρωποι αυτοί ήταν έμπειροι στο επάγγελμά τους και οι Winchesters αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι κάτι δεν πάει καλά.

Ανακαλύπτουν μικρόφωνα μέσα στο Καταφύγιο και αντιλαμβάνονται ότι πίσω απ’ όλα κρύβονται οι Άνθρωποι των Γραμμάτων. Έτσι τους στήνουν παγίδα και αρπάζουν την Λαίδη Τόνι. Εκείνη τους τα ξεφουρνίζει όλα και προσπαθεί να τους εκνευρίσει. Τους ενημερώνει ότι η μαμά τους θα είναι εναντίον τους αλλά μάλλον δεν έχει καταλάβει με ποιους τα έχει βάλει.

Επιστρέφοντας στο Καταφύγιο, οι Βρετανοί Άνθρωποι των Γραμμάτων τους περιμένουν έχοντάς τους στήσει ενέδρα. Οι Winchesters σκοτώνουν τους περισσότερους και σημαδεύουν τον Κετς. Η Μαίρη όμως έρχεται να σώσει τα πράγματα. Όχι, όχι για τους γιους της. Αλλά για τους Βρετανούς. Απειλεί ότι θα σκοτώσει τα αγόρια αλλά δεν γνωρίζουμε κατά πόσο ήταν διατεθειμένη να κάνει κάτι τέτοιο ακόμα. Έτσι τους κλειδώνουν μέσα στο bunker, χωρίς νερό και χωρίς ιδιαίτερο οξυγόνο. Το πολύ σε 3 μέρες οι Winchesters θα ξεμείνουν από αέρα και θα πεθάνουν. Ο Κετς αφήνει πίσω και την Τόνι, αναλαμβάνοντας πλέον την αρχηγία των Βρετανών. Επιλέγει τον δύσκολο (γι’ αυτόν) τρόπο φόνου, καθώς η Μαίρη δεν ήταν έτοιμη να δει τα παιδιά της να πεθαίνουν έτσι εύκολα. Οι δυο τους αποχωρούν και ο ψυχοπαθής δολοφόνος της λέει ότι θα ξεχάσει τους γιους της και ότι η ζωή της μετά τον Τζον θα είναι απλά μια μακρινή ανάμνηση…

Η τελευταία σκηνή με τον Εωσφόρο στα δερμάτινα και τα καταπράσινα βουνά από πίσω του δεν είχαν κανένα νόημα. Ήταν τόσο κακή που αρχικά νόμιζα ότι ήταν κάποια διαφήμιση του καναλιού.

Επιμέρους βαθμολογίες

Σενάριο
Σκηνοθεσία
Ερμηνείες
Villains
Εφέ / VFX

Συνοψη κριτικής

Απαγορεύονται τέτοια plot holes από τους σεναριογράφους και ίσως ήρθε η ώρα για τους Buckner & Ross-Lemming να σταματήσουν εδώ και τώρα από το Supernatural. Το επεισόδιο ήταν πάρα πολύ καλό, με τα πολλά λάθη του και παρ'ότι χώλαινε στην ιστορία Lucifer - Crowley, το story της Mary ήταν εξαιρετικό!

82 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

82 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Romar Moria
Romar Moria
12 May 2017 11:54

Ηξερα οτι οι βαθμολογιες του IMDB ειναι γελοιες αλλα αυτο και αν ειναι ενα κανουριο επιπεδο bias.

Sawyer Orestis
12 May 2017 12:04
Reply to  Romar Moria

Τι εννοείς;

Sawyer Orestis
12 May 2017 12:07
Reply to  Romar Moria

Ψηφίζει ο κόσμος, όπως ψήφιζε και πριν. Απλά αντί για Τέλειο πχ βάζει 5 αστέρια. Που το πρόβλημα;

Romar Moria
Romar Moria
12 May 2017 13:05
Reply to  Sawyer Orestis

Οι ψηφοριες του IMDB ειναι παντα προκαταλυμενες.Ή θα εχουνε τελεια σκορ οπως 10/10 ή χαλια π.χ. 1/10,ας μην μηλισω για τις κριτικες.Αυτοι που βαζουν χαμηλα σκορ παω στοιχιμα ειναι haters που θελουν την σειρα να τελιωσει.

Romar Moria
Romar Moria
12 May 2017 13:08
Reply to  Romar Moria

Εμενα αυτο το επεισοδιο δεν μου πολυ μαρεσε,αλλα να βαζεις 3/10 σα βαθμολογια ειναι λιγο αδικο δε λες?Τελος παντων ο καθενας εχει την γνωμη του και ας ψυφιζει οπως θελει.

Sawyer Orestis
12 May 2017 13:17
Reply to  Romar Moria

Συμφωνώ σε αυτά που λες αλλα δεν καταλαβαίνω ποιο το πρόβλημα με την συγκεκριμένη ψηφοφορία. Φαντάσου ότι και στις προηγούμενες ψηφοφορίες είχαμε την επιλογή “χάλια” και μπορούσαν και πάλι οι haters να ψηφίζουν. Οπότε νομίζω σε οποιαδήποτε ψηφοφορία υπάρχει το συγκεκριμένο πρόβλημα…

Romar Moria
Romar Moria
12 May 2017 13:26
Reply to  Sawyer Orestis

Οντως,ακομα και εδω βλεπω χαμηλες ψηφοριες κατα περιοδους.Οπως λενε Haters gonna hate.

Sawyer Orestis
12 May 2017 13:28
Reply to  Romar Moria

Exactly 😉

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:03
Reply to  Romar Moria

Angels gonna pray, pray, pray, and the Demons gonna hate, hate, hate, and Im just gonna shake, shake, shake, shake it off!

Amalia
12 May 2017 20:04
Reply to  Romar Moria

Εχω την εντυπωση οτι υπάρχει μια παρανοηση εκ μέρους σου. Η βαθμολογία που βλέπεις παραπανω δεν ειναι η βαθμολογία του imdb, είναι η βαθμολογία έτσι όπως διαμορφώνεται απο τις δικές σας ψήφους εδώ στο σάιτ μας, και είναι στα 5 όχι στα 10 όπως η βαθμολογία του imdb. Άρα η βαθμολογία που έχουν δωσει οι χρήστες (δες εκει που λεει user rating) αυτη τη στιγμή ειναι 4/5 (τουτέστιν 8/10).

Η αναλυτική βαθμολογία του επεισοδίου από το SPNGreece θα εμφανιστεί όταν γραφτει το review.

Οπότε μην τρελαίνεσαι! 😉 Δεν μου άρεσε ουτε εμένα το επεισόδιο, αλλά όντως δεν ήταν για 3/10! Για 3/5 όμως άνετα! (Τόσο του έβαλα)

Joanna
Joanna
12 May 2017 20:38
Reply to  Amalia

σοβαρά, έβαλες 3,5??

Amalia
12 May 2017 21:07
Reply to  Joanna

3 στα 5 ρε παιδια! Γιατι δεν μπορουμε να συνενοηθουμε?? χαχα Οχι 3,5 στα 10, αλλα 3 στα 5!

Romar Moria
Romar Moria
12 May 2017 22:19
Reply to  Amalia

Εγω μιλουσα για την βαθμολογια του IMDb,που ειναι 3,4/10.

Romar Moria
Romar Moria
12 May 2017 22:20
Reply to  Romar Moria

Και εγω εβαλα 3/5 εδω περα.

Amalia
12 May 2017 22:26
Reply to  Romar Moria

A, οταν κοιταξα εγω στο imdb ηταν στο 5,5 και νομιζα οτι εννοουσες κατι άλλο! 🙂 Χαμηλα θα παραμεινει το επεισόδιο παντως. Και στο spoilertv που κοιταξα το πρωι ένα 77% ειχε ψηφισει το επεισοδιο ως “awful”! Τεραστιο ποσοστο!

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:02
Reply to  Romar Moria

Αθηνόραμα στυλ;

πανος αμορανιτης
πανος αμορανιτης
13 May 2017 19:15
Reply to  Castiel Lover

Τι ήθελες βρε Castiel Lover και μου τους θυμησες(Αθηνόραμα), στο Star Wars Episode II το θαβανε με φτιαρι σανελ Νο5, το Star Wars Episode III που ηταν κατα γενικη πλειοψηφια ενα απο τα καλυτερα επεισοδια, το τι θαψιμο απο τους δηθεν κουλτουριαρηδες , αμεροληπτους κριτικους δεν περιγραφεται, okay για καποιο λογο δεν σου αρεσει το συγκεκριμενο είδος, τοτε μην περιγραφεις, ετσι και στο Supernatural υπάρχουν αυτοι που επιμενουν πως επρεπε η σειρα να τελειωσει στη 5η σεζον, οτι και να τους δειξεις απο τοτε εως σημερα θα τους αφηνει ανικανοποιητους για το απλουστατο λογο επειδη ειναι κολλημενοι σε μια αποψη!!!

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 20:49

Ωραίο σχόλιο!!!
φτιάρι σανέλ νο5;;; 😛😛😛😛😛😛

Joanna
Joanna
12 May 2017 14:05

δεν προλαβαίνω να πω πολλά τώρα γιατί θα πρέπει να διαβάσω… Αλλά το επεισόδιο ήταν σκληρό και ”δύσπεπτο…” Πολλοί θάνατοι, σκληρές οι σκηνές με την Μαίρη, και δυνατές ταυτόχρονα… Και μια ΤΕΡΑΣΤΊΑ ΤΡΥΠΆ ΣΤΗΝ ΠΛΟΚΗ. Τι παει να πεί “η πολικότητα του ελέγχου αντιστρέφεται”?????????????????????????????? Γιατί ρε, με μπαταρίες δουλεύει να πούμε, ή μήπως είναι σαν τις πρίζες που το φορτίο είναι μια θετικό μια αρνητικό? Συγνώμη, αλλά αυτό εμένα μου φάνηκε άθλια δικαιολογία, χωρίς καμιά λογική εξήγηση, την οποία σκέφτηκαν στο πόδι, και δεν είχαν καν προετοιμάσει. Θα ήταν λογικό να μην μπορεί ο Κράουλι να κρατά υπο τον έλεγχό του τον Λούσι όλη την ώρα, ή να υπάρχει κάποιος λόγος για τον οποίο μειώθηκε η επιρροή του πάνω στον Λουσι (πχ επειδή έφυγε από την κόλαση) αλλά όχι να μπορεί ξαφνικά να πούμε ο Λούσι να ελέγχει τον Κράουλι…

Αν έχασα κάτι που εξηγούσε αυτό το γεγονός, ζητώ συγνώμη και θα ήθελα αν το έχετε καταλάβει να μου το πείτε και εμένα βρε παιδιά…
Υγ. Το ”πούλι του θανάτου….” ξαναχτυπά… Μπράβο στον Τζέρεντ για τις πολύ καλές κατά την άποψή μου, εκφράσεις στο πρόσωπό του στις αντίστοιχες σκηνές… Πόνος λοιπόν….

Romar Moria
Romar Moria
12 May 2017 14:34
Reply to  Joanna

Συμφωνω για το plot hole,δηλαδη τι..στα καλα καθουμενα ο Lucy εχει το ελενχο και οχι ο Crowley??
Επισης ελπιζω να εχουμε ενα μεγαλο θανατο στο finale,δεν με νοιαζει ποιος θα ειναι το μονο που θελω ειναι το finale να μας αφησει με ενα μεγαλο μπαμ.

Harris Zacharis
Harris Zacharis
12 May 2017 20:38
Reply to  Romar Moria

Μετα απο το περσινό φινάλε (που προσωπικά το θεώρησα στα χειρότερα αν όχι το χειρότερο του SPN) σταμάτησα τελείως να βλέπω SPN. Και ημουνα απο αυτούς που παρακολουθούσαν φανατικά επι χρόνια. Το ξεκίνησα το 2007. Έχοντας δει μόνο τον πιλότο της 12ης μπαίνω και διαβάζω τα reviews εδω ισα ισα για να δω τι γίνεται. Επειδή το SPN όσο και θάβω άλλο τόσο δε μπορώ να το αποχωριστώ (ειδικά στα Season Finale του που κάθε χρόνο λαχταρώ) αποφάσισα να δω το χθεσινό penultimate ισα ισα για να είμαι έτοιμος για το 2πλο φινάλε. Δεν ήταν τόσο άσχημο, πέραν του τεράστιου plot-hole (παύλα βαρεθήκαμε-δεν ξέραμε τι να γράψουμε) με την πολικότητα και γενικά σαν κάτι να έχει αλλάξει προς το χειρότερο στη σκηνοθεσία. Ελπίζω το φινάλε να είναι καλό ωστόσο αυτό με τον Κράουλι-Εωσφόρο πρέπει να τελειώσει γιατί το τραβάνε απο τα μαλλιά και στην ουσία δεν δείχνει και κατι το συνταρακτικό. Ας κάνουνε τον Εωσφόρο big villain για μια 2η και τελευταία φορα όπως πολλοί φανς το περιμέναμε εδώ και χρόνια και ας τελειώσει εδω(είναι και συμβολικό το 13!). Εννοείται πως όλοι μας δε θέλουμε να δεχτούμε τη σκληρή αλήθεια οτι το SPN μπορεί να τελειώσει για πάντα (το έζησα στο πετσί μου αυτό με το Person of Interest) αλλά καλύτερα να τελειώσει όσο ακόμα μπορεί για να μην καταντήσει τελείως σούπα. Αυτά που διαβάζω οτι μπορεί να πάει αλλες 10 σεζόν είναι ουτοπικά και είναι κλασσικό Hollywood-milking της σειράς. Θεωρώ τον εαυτό μου hard-core φαν της σειράς και με πονάει να βλέπω να σέρνεται έτσι και να μπαίνει σε μονοπάτια που κουράζει. Ταπεινή & προσωπική μου άποψη πάντα.

Agent Constantinos
Agent Constantinos
12 May 2017 20:51

Σε χάλασε η επιστροφη της Μαίρη??? Μα να μου πεις περιμενες κατι μεταξυ σκοταδιου και Θεού γουατέβερ,αλλα δεν ηταν και το χειρότερο…

Apostolos Tsioulakis
Apostolos Tsioulakis
13 May 2017 12:32

η πολικοτητα των μοριων μεσα στο dna αντιστρεφεται.εχει διπολο λογικα(διπολικη ροπη)που επιτρεπει την μετακινηση φορτιου(ενεργειας) και προς τις δυο κατευθυνσεις.

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
13 May 2017 22:02

Χαχαχαχα εχουμε και τον Βιολογο μας 🙂

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
12 May 2017 16:41

Πω πω πόσο χάλια επεισόδιο ήταν το χθεσινό, στο πιο ενδιαφέρον storyline της σεζόν αυτό του Λούσιφερ εναντίον του Κράουλι το plot hole η σεναριακή ευκολία “η πολικότητα του ελέγχου αντιστρέφεται” καταφέραν και το κατέστρεψαν, ακομη και ο “υποτιθέμενος” θανατος του κραουλι που αμφιβαλω εαν πέθανε πραγματι, διοτι ειμαι 99,9% πως ειτε θα επιστρεψει και αυτος ειναι που θα σκοτωσει τον Λούσιφερ ή θα τον κλεισει στο κλουβι και θα σωσει τη μέρα ειτε θα επιστρεψει αργοτερα οταν θα κοπασει η μπορα, παντως εαν σπασει ο διαολος το ποδαρι του και ειναι μονιμος ο θανατος του, του αρμοζε πιο ηρωικος θανατος με μπαμ και οχι να πεθανει σαν ενας κοινος δαιμονας γ’ κατηγορίας. Εαν και φαν του Πελεγκρινο αρχισε να με κουραζει και εχει χασει τη αιγλη του και επειδη ποτε δεν θα δουμε επικη κοντρα Μάικλ Vs Εωσφόρου, οπως δυστηχως δεν είδαμε ποτε Θεού vs Αμάρα εας ξεμπερδεουμε μια και καλη φετος και με τον Εωσφόρο και να ασχοληθούμε του χρονου ειτε με το υιο του, ειτε back to basics, με τερμα πια τις αποκαλυψεις, τους Big Bad, τους αγγελους, οπως ηταν η σειρα τις πρωτες 3 σεζόν.

Joanna
Joanna
12 May 2017 17:26
Reply to  GeorgeBest_37

ο κράουλι μπήκε μέσα στο ποντίκι, στην τελευταία σκηνή το βλέπουμε να ακολουθεί τους δαίμονες που κουβαλάνε το σώμα του.

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
12 May 2017 17:51
Reply to  Joanna

Μου διέφυγε εντελώς αυτή η λεπτομερεια διοτι το εβλεπα στη δουλεια, και διχως subs και σε descent ποιοτητα live , τοτε αλλαζουν τα πράγματα.101% ο μεγαλος θανατος ή οι μεγαλοι θανατοι της 12ης σεζόν θα είναι ο Λουσιφερ, η Κελλι, μπορει και ο Κας(εας ελπισουμε οχι), και εαν δεν υπαρχουν μεγαλοι θανατοι σιγουρα ο Λουσιφερ θα απενεργοποιηθει με καποιο τροπο ή θα γυρισει στο κλουβι. Πάντως οτι και να γινει τον Κράουλι θα τον έχουμε και στη επομενη σεζόν ενεργο, διοτι ειναι μεγαλο κεφαλαιο στη σειρα και ισως ο μεγαλυτερος ηθοποιος υποκριτικα αυτη τη στιγμη, και ασχετως εαν με κουρασε οφειλω να του δωσω τεραστιο RESPECT και υστερα απο τις χθεσινες γελοιοτητες please stay, απο το να βλεπω τον Μαρκ Πελεγκρινο φετος να ειναι η σκια του εαυτου του και με παραπανισια κιλα, αναρτωτιεμαι αφου σεβεται τον χαρακτηρα 100% πως δεκτηκε αυτη τη προσβολη, υβρις, διοτι καταντησαν οι showrunner τον Λουσιφερ καρικατουρα , η ζημια ξεκινησε βεβαια απο περσι που τον εδειχναν σαν ενα δυστροπο εφηβο(να τα λεμε με το ονομα τους) τοτε Satan bye, bye στο καλο και να μας γραφεις.

Castiel Lover
Castiel Lover
12 May 2017 20:54
Reply to  Joanna

Άι στο καλό σου!!! Δεν έχω δει το επεισόδιο ακόμα!!! Μου έβγαλε το σχόλιό σου κάτω κάτω στα προτεινόμενα και είδα το σχόλιο!!! Θα κλάψω!!! Δεν μου φταις καθόλου εσύ, αλλά γ@μω τα Spoilers!!!

Joanna
Joanna
12 May 2017 20:58
Reply to  Castiel Lover

ααααααααααχχχχχ συγνώμη, που να φανταστώ οτι δεν το έχεις δει και έμπαινες εδώ, χίλια συγνώμη…. έγω απάντησα στο πάνω σχόλιο…

ApostolisKK
ApostolisKK
13 May 2017 10:32
Reply to  Joanna

Εγω σκεφτηκα την μαγισσα που ηταν το χαμστερ..μηπως τον αναστησει.

Joanna
Joanna
13 May 2017 12:33
Reply to  ApostolisKK

ναι είναι και αυτό, αλλά τότε γιατί δεν είδαμε να “τρεμοπαίζουν” τα μάτια του Κράουλι, ή να ακούγεται αυτός ο ήχος που ακούμε όταν μια λεπίδα διαπερνά έναν δαίμονα? Όπως και να έχει, έχουν δίκιο εδώ τα παιδιά, η Αμαλία και ο Ορέστης, αυτό είναι τρύπα στην πλοκή…πάντως νομίζω μπήκε μες στο ποντίκι… Θα δούμε….

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:08
Reply to  Joanna

Στο trailer, που βγήκε, 100% το ΄χερι είναι Crolwey!!! @ncismerlinlike:disqus Χεχε. Προαίσθημα!

Joanna
Joanna
13 May 2017 18:17
Reply to  Castiel Lover

λες ε?? Μακάρι!!

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 16:32
Reply to  Joanna

Σιγά καλέ! Κακό του κεφαλιού μου και εμένα. Είπα στον εαυτό μου: Δεν θα μπεις στο Review, και δεν θα κοιτάξεις τα σχόλια στο πλάι. Που να σκεφτώ ότι θα είναι και τα κάτω! Πάντως σε ευχαριστώ, γιατί με ηρέμησες λίγο, γιατί θα μου ερχόταν εγκεφαλικό, μέχρι να μπει στο ποντίκι!

DimitrisCrowley fans
DimitrisCrowley fans
12 May 2017 18:01

Τώρα σκέφτομαι κατι αλλο αισιόδοξο σαν φαν του Κράουλι. Αν ήταν να σκοτωναν το κραουλι Θ το εκαναν σε αυτό το επεισόδιο αλλιώς ποιο το νόημα να μπει σε ένα ποντίκι για να πεθανει στο επόμενο επεισόδιο; κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Κατα τα άλλα όπως και εγω ετσι και σχεδον κανεις μας δεν καταλαβε πως πηρε τον ελεγχο ο Λουσιφερ και τελος προσωπικα βαριεμαι απιστευτα την ιστορια με τους Βρετανους. Σκοτωστε τους να τελειωνουμε.

Maxi
Maxi
12 May 2017 18:33

εαν ο Μαρκ (ο ηθοποιος που υποδυεται τον κραουλι) θα αποχωρησει απο την σειρα *κατι φημες καπου λενε* και δεν θελουν να βγαλουν απο την μεση τον Κραουλι σαν χαρακτηρα, αχρηστευουν το σωμα του και μπουμ… καινουργιος κραουλι. Ο μονος λογος που δεν δεχομαι να πιστεψω οτι σκοτωσαν τον κραουλι ειναι ο τροπος που εγινε. Ο θανατος ενος σημαντικου χαρακτηρα παντα ειναι πιο επικος, ενδοξος… αυτο ηταν οπως καποιος σχολιασε λες και σκοτωσαν τον τριτοξαδελφο ενος δαιμωνα που εκανε καμεο στην 8η σεζον.

Marianna Winchester
Marianna Winchester
13 May 2017 14:38
Reply to  Maxi

JESUS φανταζεστε να φερουν ΝΕΟ ηθοποιο για τον Crowley ;;;;;;;;;

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:10

100% το χέρι που ‘εδειξε να βγαίνει (trailer) είναι Crowley!!! Πιστέψτε με!

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:09
Reply to  Maxi

100% στο trailer, το ΄χερι είναι Crowley!

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:09

100% συμφωνώ!
Ο ΒΑΣΙΛΙΑ ΖΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και δεν βασιλεύει.

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
13 May 2017 22:06
Reply to  Castiel Lover

Φυσικα και ζω, you idjots! Οπως ελεγε και ο φιλος μου Μπομπυ:) Μονο που δεν βασιλευω: P Αλλα ειμαι δεκα βηματα μπροστα καλεε( οχι οτι ταπεινωθηκα τελειως και καταστραφηκε το σχεδιο μου :P)
Εαν φερουν καινουριο ηθοποιο για Κραουλη…οχι ΔΕΝ πρεπει να φερουν καινουριο ηθοποιο για τον Κραουλη 😛 Θα ειναι σαν να φερνουν καινουριο ηθοποιο για τον Κας. Δεν θα μπορεσουμε ποτε να τον συνηθισουμε οι fans.

Castiel Lover
Castiel Lover
14 May 2017 16:18

Συμφωνώ 100%. Θα χαλάσει η σειρά. Για την Ρούμπι, πολύ που μας ένοιαζε, αλλά όχι και τον Crowley!!! Θα προτιμούσα να πεθάνει. Κανείς σαν τον Mark Sheppard!

Καλέ, 10 βήματα; Μήπως 10 πίσω;;; Το καλό που σου θέλω να τρέξεις να τον προλάβεις τον Lucifer!

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
14 May 2017 16:26
Reply to  Castiel Lover

Δεν δεχομαι εντολες απο εναν αγγελακο 🙂

Castiel Lover
Castiel Lover
14 May 2017 16:31

Οκ… Calm Down!!! Im sorry…

comment image

Maxi
Maxi
12 May 2017 18:15

Μια απο τις πιο ωραιες σεζον. Μαρεσουν, με μια πρωτη ματια, σχεδον ολες οι πτυχες τις. Η επιστροφη της Μαιρη και η μια οχι τοσο συμβατικη ξεδιπλωση της μανας-νοικοκυρας αλλα μιας κυνηγου, με ελλατωματα, σκληροταχυλη και απομακρη αλλα εαισθητη. Δραστηρια, ατιθαση, δεν τρεχει πισω απο την φουστα των αγοριων της αλλα συνεχιζει να νοιαζεται. Μαρεσει αυτη η σχεση “απο μακρυα και αγαπημενοι” Κραουλη και αδερφων. (ειναι νεκρος ρε???) Μαρεσει η διαφορετικη σταση που κραταν τα αδερφια απεναντι στον Κας. Μαρεσουν τα μαραφετια, οι στρατηγικες, οι διασυνδεσεις, ο ιστος των Βρετανων. Μαρεσει ο χαρακτηρας του Κετς. Μαρεσει που ειναι ψυχρος, επιβλητικος, ανεκφραστος, με κρυο χιουμορ που μυριζει θανατιλα, το ποσο σαπιος και κενος ειναι. Μαρεσει η ευαισθησια στα ματια του οταν ειδε την Μερι απελπισμενη. Μαρεσει που τα επεισοδια φετος δεν με κανουν να κοιταω την ωρα. Μαρεσει που η πλοκη ειναι απροβλεπτη. Μαρεσει η σκηνοθεσια, η μουσικη, και σε γενικες γραμμες οι ιστοριες τους φετος. Αδιαφορω για πιθανες τρυπες στην πλοκη ειδικα οοταν δεν με επηρεαζουν σημαντικα σαν θεατη και γνωριζω πολυ καλα οτι εκτος απο τα αδερφια ολοι οι αλλοι ειναι αναλωσιμοι οσο καλοκαρδοι, ικανοι, αστειοι, σεξι κι αν ειναι. Γενικως οπως καταλαβατε κατι μαρεσει φετος.

Igna1993
Igna1993
12 May 2017 20:19

Μεγάλη σεναριακή τρύπα, εκεί που περιμέναμε να δούμε κάτι το οποίο θα βοηθούσε ώστε να ελευθερωθεί ο εωσφορος ξαφνικά βλέπουμε να του λέει ο δαίμονας ότι έχει συνδέσει το DNA του ο Κραουλη με του εωσφορου και ότι μπορεί να ελέγχει τον Κραουλη. όσο γιαυτό που είπε ο @georgebest_37:disqus έχει δίκαιο, αν και είμαι φαν του Pellegrino δεν έχει καμια σχέση με τον Εωσφόρο της 5ης και 7ης σεζόν που ήταν μέσα στο κεφάλι του σαμ. Ελπίζω να δούμε ωραίο φινάλε και όχι πάλι επεισόδιο με τέτοια τρύπα όπως αυτή!!

Amalia
12 May 2017 21:01

Λοιπόν… (Ακολουθεί αρκετό κράξιμο να ξερετε) Ειδα το επεισόδιο χωρις να ξερω ποιος ειναι ο σεναριογράφος, όταν το τελείωσα όμως ήμουν σίγουρη ότι το είχαν γράψει οι Buckner & Ross-Lemming. Τόσα σεναριακά κενα και παδαριώδεις σεναριακές ευκολίες ποιός άλλος;; (Κάπου πηρε το ματι μου οτι κανει trend στο Twitter το #FireBucklemming, ρεζιλικια ρε φιλε, αντι να γινεται trend για κατι θετικό, διατυμπανιζουμε το πόσο ΑΤΑΛΑΝΤΟΙ είναι οι δυο κυριότεροι σεναριογράφοι της σειράς) Αυτοι πανε φιρι φιρί να καταστρέψουν τον Εωσφόρο… Είχα χαρει τοσο όταν επεστρεψε ο Πελεγκρίνο, αλλα αυτο που βλεπω μου αρεσει όλο και λιγότερο… Ενα χτυπημα ηρθε με τις σεναριακές τρυπες στο Family Feud που τις καταπια (γιατι Πελεγκρινο, είπαμε! 😛 ), και άλλο ένα δυνατο χτύπημα σε αυτο το επεισόδιο με τη γελοια ανατροπή της “πολικότητας” του ξορκιου που έδενε τον Εωσφόρο στον Κράουλι, έχω αρχίσει και ξενερώνω άσχημα…

Ο θάνατος της Αιλιν ήταν ότι πιο ξεκάρφωτο και εξοργιστικό μας έχει δώσει ποτέ η σειρά. Εξοργιστικό να σκοτώσεις έναν σχετικά σημαντικό χαρακτηρα έτσι στο πρωτο λεπτό λες και ειναι ο τελευταίος κομπάρσος! Δεν άξιζε στον χαρακτηρα τέτοιο πράγμα. (Ειμαι τοσο στενοχωρημενη που ουτε πλάκα για το Πουλί του Θανάτου δεν έχω όρεξη να κανω… :/ ) Αν της Τσάρλι ο θάνατος ήταν μια φορα κρίμα, της Αιλιν ήταν απλά έγκλημα. Όταν φτάνουμε σε σημείο να σκοτώνουμε αδιακρίτως τους χαρακτηρες μόνο για shock factor και τίποτε άλλο, κατι δεν κάνουμε καλά.

Στον αντιποδα, το στόρι της Μέρι μου άρεσε. (Και ήταν ουσιαστικά το μόνο που μου άρεσε στο επεισόδιο. Συνεχίζω να συμπαθώ τη μαμά και να θεωρώ τελείως άδικο το hate που τρώει απο το fandom). Ήταν αναπαντεχα “βαριά” εξέλιξη. Περίμενα να την βασανίσουν και να τελειώσει εκεί, με τα αγόρια της να τη σώζουν την τελευταία στιγμή, βαριά τραυματισμένη αλλά ευγνώμονα. Την πλύση εγκεφάλου δεν την περίμενα. Η σκηνή που παίρνει το όπλο του Κετς και παει να τινάξει τα μυαλά της στον αέρα πολύ δυνατή. Η Σαμ Σμιθ γενικά δεν το έχει και πολύ με την επικοινωνία συναισθημάτων ,αλλά εδώ μου άρεσε το παίξιμό της. Για την αποκάλυψη οτι οι Βρετανοί κανουν πλύση εγκεφάλου με φάρμακα δεν έχω ακομα αποφασίσει πως νοιώθω. Αν αποκαλυφθεί παντως πως όλοι τους είναι άβουλα όντα που τους χαπακώνουν για να ειναι ψυχάκηδες όπως η Μέρι νομιζω θα ξενερώσω…

Τώρα πια που φτάσαμε ουσιαστικά στο τέλος του στοριλάιν των Βρετανών θα επαναλαβω κάτι που ειχα πει και πριν λιγο καιρό. Δεν με χάλασε πολύ σαν ιδέα, αλλά στην εκτέλεση είχε ένα τεράστιο μειονέκτημα: οι Βρετανοί είναι είναι οι στεροτυπικά κακοί, καρικατούρες, των οποίων το endgame (να σκοτώσουν όλους τους κυνηγούς) δεν βγάζει ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΗΜΑ! Και απέναντί τους έχουν τους στερεοτυπικά καλούς, τους χοντροκομμενους αλλα καλόκαρδους Αμερικανους κυνηγούς που δεν μπαίνουν σε καλούπια. Οπότε ας τους σκοτώσουμε όλους. Ναι, ξεχειλίζει από νόημα όλη η φάση… Οχι ότι έχουν ένα σωρό γκατζετάκια με τα οποία θα μπορούσαν να έχουν καθαρίσει τα τέρατα της Αμερικής και να φυγουν και χεστηκαν για τους κυνηγους. (btw για το ότι έχουν hellhound στην κατοχή τους τι έχετε να πείτε; αμφιταλαντευομαι…)

Δεν είδα κανέναν να σχολιάζει όμως το δευτερο ΤΕΡΑΣΤΙΟ σεναριακό κενο του επεισοδίου. Ο Κετς για ποιον ρημαδη λόγο να αφήσει τους Winchesters και την βλαμμένη ζωντανους στο Καταφυγιο και να μην τους φυτεψει μια σφαίρα στο κεφάλι; Για τον Κετς μιλάμε, δεν βγάζει νόημα να μην είναι αυτο η πρώτη του (και μοναδική) αντιδραση. Γελοία σεναριακή ευκολία λοιπόν για να ξεκινησει το επόμενο επεισόδιο και τσουπ να το σκάσουν με τη βοηθεια της βλαμμενης και να αλλάξει το παιχνίδι και οι συμμαχίες. Τέτοιες σεναριακές ευκολίες (για τις οποίες ειναι διαβόητο το δίδυμο των συγκεκριμένων σεναριογράφων) εμένα με διαολίζουν! Δεν μου αρέσει όταν το σενάριο υποτιμά την νοημοσύνη μου, όσο κι αν λατρευω τη σειρά…

Και για να κλείσω (είστε τυχεροί που δεν έγραψα εγώ το ριβιου σημερα! χιχι), είναι απαραδεκτο να έχουμε φετος αυτοτελή επεισόδια που είναι άψογα πραγματικά (απο νεοφερμένους σεναριογράφους κιολας) και επεισόδια κύριας ιστορίας, ειδικά ένα τόσο κοντά στο φινάλε, να είναι πατάτες!

ΥΓ Η fake κοιλάδα στο κλείσιμο του επεισοδίου ήταν από τα πιο άσχημα cgi που έχουμε δει ποτέ στη σειρά… (Θα έσκαγα αν δεν έβγαζα απο μεσα μου αυτην την τελευταία γκρινίτσα! ^_^ ) Πάντως, το νέο δερματινάκι του Λουσι τα σπάει! 😀

Joanna
Joanna
12 May 2017 21:23
Reply to  Amalia

συμφωνώ σε όλα, πλην ενός. Μπορεί να είναι σειριακή ευκολία το να τους κλείσει στο καταφύγιο και να μην τους σκοτώσει, αλλά έχει μια λογική. 1ον και κύριων, η Μαίρη ήταν εκεί και αν και σημάδευε με όπλο τα αδέλφια, δεν νομίζω να συνέφερε τον Κετς να τους σκοτώσει μπροστά της. Μπορεί να πάθαινε κανένα σόκ και να τον σκότωνε μετά η Μαίρη τον Κετς.

2ον σκέψου πως σκοτώνουν και τους υπολειπόμενούς κυνηγούς. Το κάνουν να μοιάζει με ατύχημα, ώστε να έχουν όσο το δυνατόν καλυμμένα τα νότα τους. Οπότε, με αυτόν τον τρόπο, θα μοιάζει σαν κάτι να πήγε στραβά και να ”κλειδώθηκαν κατά λάθος” τα αδέλφια μέσα στο καταφύγιο.

όσο για το hellhound, από ότι κατάλαβα το χρησιμοποιούν χάρις την βοήθεια του Κράουλι, αυτός δίνει την σφυρίχτρα… Τώρα, που και πως το βρήκαν, δεν ξέρω…

Υγ. Συγνώμη αλλά μπερδεύομαι με το παλιό σύστημά βαθμολόγησης! Θα το μάθω όμως!! 🙂

Amalia
12 May 2017 21:29
Reply to  Joanna

Το Καταφυγιο ειναι μυστικό έτσι και αλλιώς, κανεις δεν θα τους έβρισκε ακόμα κι αν τους εκτελουσε εκείνη την ώρα… Δεν είχε νόημα δλδ να το κανει να φανει σαν ατυχημα. Αυτο που λες με τη Μέρι είναι πιο πιθανό σενάριο.

ΥΓ Θα κανουμε ολοι μας λιγο καιρο να το συνηθισουμε το νεο συστημα βαθμολογησης!

Joanna
Joanna
12 May 2017 21:46
Reply to  Amalia

λοιπόν κάτι τελευταίο και υπόσχομαι να σταματήσω να γράφω σήμερα σχόλια….
Είναι και μια σκηνή που με χτύπησε πραγματικά σαν γροθιά στο στομάχι. Εκεί όπου η Τονι μιλά στην Μαίρη για τον Τσον, και πως αυτός σιγά-σιγά οδηγήθηκε προς το σκοτεινό μονοπάτι της εκδίκησης και πως άφηνε τα παιδιά του μόνα τους, “τα εγκατέλειπε και τα ”κακοποιούσε, υπό μία έννοια” για να χρησιμοποιήσω τα λόγια της. Της λέει δηλαδή αυτό που τα αγόρια δεν τολμούσαν, αν και ο Ντιν το είχε αναφέρει λίγο, στα πρώτα επεισόδια. Απλά λάτρεψα την σκηνή και την σκληρότητά της…

Maxi
Maxi
12 May 2017 23:01
Reply to  Amalia

σε δευτερη αναλυση θα συμφωνησω με τον θανατο της Ειλιν. Το γεγονος οτι παιχτηκε στο πρωτο πενταλεπτο, δειξαμε λιγο πρωματακι και παμε παρακατω. Προχειρο και ατιμοτικο κατα καποιον τροπο. Δευτερον αυτο με τα κινητρα των βρετανων. Ή τους βλεπουν καθαρα ανταγωνιστικα, αμερικανοι=αντιπαλο στρατοπεδο και περα απο την εξολοθρευση τερατων γουσταρουν το killing-spree. Ή δε το πολυεψαξαν και δεν τους πολυνοιαζει να δωσουν ενα βαθος ή κατι πιο συγκεκριμενο σαν κινητρο. Δεν με πειραζει τοσο αυτο. Οσο γιατι ο Κετς δεν τους καθαρισε επι τοπου (ξερουμε ρε παιδια οτι αυτο δεν γινεται. αν ηταν ετσι ο κραουλι, ο λουσιφερ… ολα τα ισχυρα κεφαλια απλα θα τους καθαριζαν με μια κινηση δεν θα υπηρχε κηνηγιτο). Αφηνοντας τους εκει τους δινει εναν αγωνιωδη θανατο. Αργο πιο σκληρο. Δεν ξερω. εχω σταματησει πλεον να αναλυω οταν ξερω οτι πολλα δεν τα χουν αναλυσει οι ιδιοι ή οταν δεν υπαρχει κινητρο και βαση πισω απο καθε τους κινηση.

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:17
Reply to  Amalia

Σχετικά με την τρύπα με τον Ketch, εγώ σκέφτηκα πως θέλει να τους βασανίσει. Να αργοπεθάνουν. (να αρχίσω να ανησυχώ, που μου έρχονται τέτοιες σκέψεις τόσο έυκολα;;;😛)

Συμφωνώ με το παίξιμο της Mary, και με τον Pellegrino και που και εμένα δεν με ενθουσίασε (Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΖΕΙ!!!!!!!!!!!!), και μου την έσπασε και εμένα χοντρά η κοιλάδα. (συμφωνήσαμε και σε κάτι καλέ! 😛😛😛😛)

πανος αμορανιτης
πανος αμορανιτης
12 May 2017 22:39

Σαν νεο μέλος, τη προηγουμενη εβδομαδα για να προλαβω τις εξελιξεις και για πρωτη γνωριμια δεν εδωσα κριτικη, σημερα ιδού:

Σκηνοθεσία ειχε ΤΡΥΠΆ ΣΤΗΝ ΠΛΟΚΗ 2/5
Σενάριο δεν ηταν κακο απλα ασχημο σε εκτελεση 2, 2,5/5
Ερμηνείες καλες 3, 3,5/5
Monster of the Week Lucifer & Crowley ειναι κατι παραπανω αρα –
Ειδικά εφέ στανταρ, αρα το αφηνω κενο,

το σκηνικο της κοιλαδας δεν ηταν το χειροτερο που εχω δει ποτε σε σειρα αλλα ούτε και το καλυτερο.
ενδυματολογικα ο Lucifer στο τελος τα εσπαγε, ο ατιμος ειναι free man οπως και ο Σπαρτακος και πολυ επικινδυνος θα συμπληρωσω, οτι του συνεβη: η προσγειωση ανωμαλα απο τη Αμαρα, το οτι εψαχνε εδω και εκει δοχεια, το δοχειο του ροκ σταρ και του πλανηταρχη, το one night stand + more με τη Κελι Κλαιν, το οτι θα γινει πατερας, τα καψονια απο τον Crowley, το οτι περιοριστηκε σ’ ενα δοχειο μονιμα και το οτι ειναι ελευθερος τωρα, αυτη η μικρη περιπετεια του ευρύνει τους ορίζοντές του, τερμα ο κλασσικος Lucifer που ξεραμε, αυτος είναι κατι άλλο, νέο, απροβλεπτο, διχως καλουπια. Για πρωτη φορα στη ζωη του ειναι στη κυριολεξια ελευθερος!!!!

Red
Red
13 May 2017 00:13

Καλό ήταν το επεισόδιο για μένα. Έχουμε δει και πολύ χειρότερα. Παρόλα αυτά υπήρχαν ΠΟΛΛΑ αρνητικά όπως το οτι μου σκότωσαν την Eileen – αλλα αυτό είναι κάτι προσωπικό οπότε δεν πιάνεται – ο Lucifer δεν πήρε χαμπάρι οτι ο Crowley δεν πέθανε (έλεος), ακόμα δεν καταλαβαίνω πως αντιστράφηκε το ξόρκι που είχε κάνει ο Crowley για να ελέγχει τον Lucifer και επίσης γιατί απλά ο Ketch δεν φύτεψε απο μια σφαίρα στα κεφάλια των Σαμ και Ντιν να τελειώνει (never underestimate the Winchesters mate)

Πάντως ο Ketch είναι by far ένας απο τους καλύτερους κακούς της σειράς. Δεν παίζει να υπάρχει ούτε ένας που να μην τον μισεί. Ανυπομονώ για τον θάνατο του.

Πολύ καλή σεζόν πάντως φέτος συνολικά, καμία σχέση με τις μέτριες 9, 10 & 11.

kallia_leone
kallia_leone
13 May 2017 01:29

Παιδια πως ψηφιζουμε? Προσπαθω αλλα δε γινεται τπτ

ncis merlin like
ncis merlin like
13 May 2017 01:36
Reply to  kallia_leone

Εκεί που λέει ‘User Rating’, πατάς πόσα αστέρια νομίζεις ότι αξίζει το επεισόδιο.

Akis13
Akis13
13 May 2017 07:33

Ουτε εγω καταλαβα πως εγινε και ΞΑΦΝΙΚΑ αντιστραφηκε το ξορκι. Να τον ελευθερωνε ο μαυρος που τον γιατρευε και να εκανε καποιο ξορκι ο λουσι, ναι θα ειχε καποια λογικη. Αλλα ετσι ξαφνικα;;; δε στεκει. Εκτος απο αυτο, το μονο που δε μου αρεσε ηταν το τελος. Ειλικρινα εβλεπα απο ελληνικο site το επεισοδιο και αυτοι βγαζουν ολες τις διαφημισεις. Οποτε βλεπω τη σκηνη και το πρωτο πραγμα που μου ηρθε στο μυαλο, ηταν ακριβως αυτο που λεει και το αρθρο! “Τι φαση; ξεχασαν να αφαιρεσουν αυτη τη διαφημιση;;;” ΑΘΛΙΟ! Αχρειαστο εντελως!
Ολο το υπολοιπο μου αρεσε. Δειχνει τη σκληροτητα των Ανδρων των Γραμματων και οτι συμμαχουν και με τον Βασιλια της Κολασης, που δε το ξεραμε πριν… προκειμενου να πετυχουν την καθαρση τους!
Απλα σε αυτο, ισως το παρακανουν. Θελω να πω, δεν ειναι και ολοι οι αμερικανοι κυνηγοι σαν τον Σαμ και τον Ντιν. Οι περισσοτεροι ειναι αθλιοι και για το πουτσο χαρακτηρες. Οποτε ελπιζω να μην κανουν το λαθος και το γυρισουν ή το φερουν προς μια διαμαχη Αγγλων και Αμερικανων. Δε χρειαζεται κατι τετοιο. Γιατι δυστυχως εκει βλεπω οτι παει το πραμα.
Ενα χιουμοριστικο πικαντικο σχολιο για κλεισιμο. Αφου εμεινε η σεξυ ψυχοπαθης με τον Σαμ και τον Ντιν, κλειδωμενη και μαζι θα περασουν τις υποτιθεμενες τελευταιες τους ωρες, νομιζω οτι σιγουρα τα αγορια μας θα ηθελαν να την “τακτοποιησουν” για ολα οσα τους ειπε, αλλα και κυριως τους ειχε κανει στο παρελθον! Δε νομιζω να τη χαλαγε και αυτη αν κρινω απο το χαρακτηρα της. 😛 😀

Υ.Γ: Η ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ!!!
Δωστε καμια συμβουλη. Να το δω live με κινδυνο να κολλησει και να χασω σημεια ή και ολοκληρο μερος του επισοδιου; (συν τις διαφημισεις) ή να περιμενω δυο μερες μετα, προσεχωτας τι ανοιξω και σε τι σελιδες και ποστ πεφτω, ωστε να μη φαω spoiler? Κατι που βεβαια, ειναι σχεδον απιθανο, εκτος εαν δεν ανοιξω καν το facebook. Διοτι με το Game of Thrones, το πρωτο πραγμα που ειδα οτι ανοιξα το facebook δυο ωρες μετα το τελος του επεισοδιου της 5ης σεζον, ηταν… S P O I L E R

S P O I L E R ALERT!!!

…………………………………………………………………………..ο Τζον νεκρος!!!
Ε, οποτε κατααβαινετε, δε θελω να δω κατι παρομοιο και τωρα. Γιατι δυστυχως νεκρο βλεπω να εχουμε και μαλιστα κορυφαιο χαακτηρα 🙁

Marianna Winchester
Marianna Winchester
13 May 2017 14:50
Reply to  Akis13

Περιμενε λιγο και δες το μετα με την ησυχια σου. Οσο για το fb εε…κανε κατι αλλο, διαβασε ειδησεις :’) ή αμα εχεις τιποτα μηνυματα μπες απ’ το μεσεντζερ. 😀

Akis13
Akis13
13 May 2017 15:36

Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ να σου πω τη αλήθεια. Απλώς ξέρεις… η αγωνία παρατείνεται ακόμα περισσότερο έτσι! 😛

Sawyer Orestis
13 May 2017 16:58
Reply to  Akis13

Γενικότερα στη μάχη Αμερικανών και Βρετανών δεν έχει να κάνει με τις χώρες αλλά με hunters vs men of letters. Έχουμε δει και παλιότερα ότι υπήρχε κόντρα αλλά πλέον η κόντρα πήγε σε άλλο επίπεδο με αυτούς τους ψυχοπαθείς!

Akis13
Akis13
13 May 2017 23:05
Reply to  Sawyer Orestis

Για να είμαστε ακριβείς… Οι Άγγλοι Men of letters έχουν γίνει σχεδόν ίδιοι με τα τέρατα που σκοτώνουν προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους. Αυτό που δε ξέρω , είναι εάν πήραν στραβο δρόμο με τις τελευταίες εξελίξεις ή εάν ήταν από πάντα τόσο σκοτεινή και ψυχροί σαν οργάνωση.

Marianna Winchester
Marianna Winchester
13 May 2017 15:01

Λοιποοοοοον. Ας πω κι εγω τα δικα μου.
Εμενα γενικα το επεισοδιο μου αρεσε, με εξαιρεση το γνωστο plot hole της ελευθερωσης του Λουσι. Οσο για την Eilleen εε…κοιταξτε. Ξερω οτι για τους περισσοτερους ειναι απο τους πιο αγαπητους χαρακτηρες στη σειρα μαζι με την Charlie. Εμενα τοσο η μια οσο και η αλλη απλα με αφησαν αδιαφορες (χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν τις συμπαθουσα). Δεν στανοχωρηθηκα και τοοοοοσο για το θανατο της ακριβως επειδη για μενα…ηταν..αλλη…μια…..αμερικανιδα hunter (μη με βρισετε σας παρακαλω). Εεεε αυτα λοιπον.

ΑΛΛΑ! Μην νομιζετε οτι τελειωσα.

Δεν μπορω να μην αναφερω και αυτο:
Λεει η λαιδη Τονι στον Κετς: “phycopath” και μουρμουριζω εγω “high functioning sociopath” 😉

Sawyer Orestis
13 May 2017 16:54

Ε όχι και Σέρλοκ αυτό το βλήμα 😛

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:00

και εγώ δεν την πολυπήγαινα την Eileen.

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:01

Εγώ, ξετρελάθηκα με το επεισόδιο!!! Πραγματικά όμως, αν τραβήξει αλλη μία σεζόν με Pellegrino, θα με κουράσει. Και εγώ τον γουστάρω, αλλά όχι και για κεντρικό.

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΖΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Λοιπόν, να σοβαρευτούμε. Τέλειο επεισόδιο! Το μόνο που με χάλασε, ήταν ότι είδαμε λίγους Winchesters, και ότι ο Lucifer, ελέγχει το Crowlάκο μου! Ρε παιδιά, την αξίζει την εκδίκησή του ο Crowley! Γιατί του την πήρατε πίσω;;;

Τέλος πάντως, αγωνία για τον Crowley μέχρι το τέλος!!! :disqus Δεν μου φάνηκε περίεργο, που δεν τον πήρε χαμπάρι ο lucifer, πιο πολύ, που δεν το είδαν οι άλλοι δαίμονες, γιατί, είχε γυρισμένη την πλάτη του. Εδώ, ο Castiel,που είχε την ίδια φάση με τον Crowley, και ήταν και μπροστά στα μάτια του, το πήρε χαμπάρι αργότερα.

Ευτυχώς, δεν ήρθε καρδιακό, χάρη στην :disqus, που αναφέρθηκε στο ποντίκι, αλλιώς θα είχα γυρίσει από την άλλη και θα φώναζα: Δεν θέλω να βλέπω!!! Τι νακάνω, τον αγαπώ τον άτιμο τον Crowley! Συγχαρητήρια για την ερμηνεία του Mark Sheppard, είχε κάτι που μου άρεσε πολύ σε αυτό το επεισόδιο!Στο σημείο που ο Lucifer tτου έκοψε την μύτη ανατρίχιασα! ναι, και εμένα μου φάνηκε λίγο κουφό που μεταβιβάστηκε η επιρροή του ξορκιού, αλλά το κατάπια.

Πρώτη φορά συμπάθησα την Mary. Όταν πήγε να αυτοκτονήσει σκέφτηκα: Όπα κοπελιά μαζέψου! Και πάλι μπράβο στην ηθοποιό για την ερμηνεία της σε αυτήν την σκηνή.

Τα αγόρια έπαιξαν λίγο, και αδιάφορα, αλλά τέλος πάντων.

Γαμάτο, με αγωνία τέλος, μου κλείνουν το στόμα για τα παράπονά μου για το προηγούμενο επεισόδιο.

Βαθμολογία: 9,665/10 (έτσι για το γαμ#το, γιατί σε αντιπάθησα Lucifer!)

Υ.Γ.@amalia2013:disqus δεν αντιπάθησες ακόμα τον Lucifer;;; Εγώ πολύ! 😛😛😛

Sawyer Orestis
13 May 2017 17:03
Reply to  Castiel Lover

Υπάρχει άνθρωπος που αντιπαθεί του Λούσιφερ;;!!

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:04
Reply to  Sawyer Orestis

Από σήμερα ναι! Δεν είναι, απλά έχω αρχίσει να τον βαριέμαι.

Sawyer Orestis
13 May 2017 17:05
Reply to  Castiel Lover

WTF 😛

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:06
Reply to  Sawyer Orestis

Διορθώνω: WTH.

Amalia
13 May 2017 20:15
Reply to  Castiel Lover

Οταν λες οτι ο Κας “είχε την ίδια φάση με τον Κράουλι”, εννοείς τοτε που τον είχε “σκοτώσει” υποτιθεται στην 6η σεζόν; Τότε τα είχαν μιλημένα αν θυμαμαι καλα. Ηταν σκηνοθετημένο για να κοροιδεψουν τους Winchesters. Ηξερε ο Κας οτι δεν τον σκοτώνει πραγματικά….

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 20:47
Reply to  Amalia

Όχι, στο 11×01 που ήταν υπό του ξορκιού της Rowena, και ο Crowley την έκανε από τον αεραγωγό.

Castiel Lover
Castiel Lover
13 May 2017 17:25

Είναι άδικο!!! Παραδίδω 3 εργασίες τετραμήνου την άλλη εβδομάδα, και πρέπει να αρχίσω διάβασμα για εξετάσεις, έχω ακόμα 2 διαγωνίσματα, και έρχεται και το διπλό φινάλε! Μπράβο σας! Με κάνετε να τεμπελιάζω και έτσι όπως πάει, δεν θα παραδώσω τις εργασίες εγκαίρως!Πλάκα κάνω, απλά σας αποχαιρετώ, για κάποιο διάστημα, γιατί έχουν πέσει όλα μαζεμένα (έτσι λέω τώρα, αλλά θα ξαναμπω σε 2 ώρες για να ξανατεμπελιάσω πανάθεμά σας!)

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
13 May 2017 21:34

Ωραιο επεισοδιο! Απο την αρχη καταλαβα οτι δεν πεθανε ο Κραουλη, αφου οταν του εμπηξε την λεπιδα στον θωρακα δεν ακυοστηκε το ‘κσσσ” και δεν εμφανιστηκε το κοκκινο φως 🙂 Ισχυει οτι ηταν βλακεια που δεν καταλαβε καν ο Λουσιφερ οτι ο κραουλη μεταφερθηκε στο ποντικι 😛
Για το 2o plot hole ΔΕΝ συμφωνω οτι ηταν plot hole. Η Μαιρη προφανως, οπως και αλλοι ανθρωποι που επιθυμουν να αυτοκτονησουν, δεν θελουν να πεθανουν τοσο επωδυνα χτυπωντας το κεφαλι στον τοιχο μεχρι να καλυφθουν στα αιματα και τελικα να ΜΗΝ πεθανουν και να μεινουν παραλυτοι σε αναπηρικα καροτσακια. Θελουν να πεθανουν πιο ανωδυνα και να εχουν σιγουρο θανατο, οπως για παραδειγμα με το πιστολι.
ΕΠΙΣΗΣ η Μαιρη εαν αρχιζε να χτυπαει το κεφαλι της θα την εβλεπε ο Κετς ή ο ισυνεργατες του απο την ακμερα παρακολουθησης και θα την σταματουσα! Ελπιζω να συμφωνεις με τα επιχειρηματα μου, Ορεστη! 😉
Kαι οπως ελεγα και πριν κατι εμρς, 10 βηματα μπροστα ειμαι ρε παιδια![Οχι οτι με ταπεινωσε τελειως ο Λουσιφερρ και οτι γαμηθηκε το σχεδιο μου 😉 ]

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
13 May 2017 21:55

Ωραιο το επεισοδιο! Απο την αρχη ηξερα οτι δεν πεθανε ο Κραουλη, αφου οταν ο Λουσιφερ εμπηξε την λεπιδα στον θωρακα του δεν ακουστηκε ”κσσσ” και δεν εμφανιστηκε το κοκκινο φως 😉
Οσο αφορα το 2o plot hole ΔΕΝ συμφωνω οτι ηταν plot hole. Η Μαιρη και τα αλλα ατομα που επιθυμουν να αυτοκτονησουν δεν θελουν να πεθανουν επωδυνα και να οδηγηθουν στο να μην καταφερουν να πεθανουν και τελικα να μεινουν παραλητοι σε αναπηρικο καροτσακι. Θελουν να πεθανουν πιο ανωδυνα και να εχουν σιγουρο θανατο, οπως θα μπορουσαν για παραδειγμα με το πιστολι.
ΕΠΙΣΗΣ εαν η Μαιρη προσπαθουσε να χτυπησει το κεφαλι της στον τοιχο, θα τη εβλεπε ο Κετς ή οι συνεργατες του απο την καμερα παρακολουθησης και θα την σταματουσαν.Ελπιζω να συμφωνεις μετα επιχειρηματα μου, Ορεστη!

Sawyer Orestis
14 May 2017 12:16

Άμα είσαι δέκα βήμα μπροστά πες μας και τι θα γίνει στο φινάλε 😛

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
14 May 2017 21:46
Reply to  Sawyer Orestis

Οχιι, δεν εννοω οτι ειμαι ΕΓΩ δεκα βηματα μπροστα και μπορω να μαντευω τι θα γινει στα επεισοδια. Απλα με σε κατι συζητησεις σε αλλα αρθρα κανουμε πλακα με κατι παιδια οτι και καλα ειμαι ο Κραουλι λογω της εικονας και του ονοματος μου και συγκεκριμενα εχω αναφερει πολλες φορες οτι ειιμαι 10 βηματα μπροστα σαν Κραουλη που ειμαι( το ειχε πει ο κραουλη στην σειρα πριν λιγα επεισοδια).
Δεν ξερω τι καταλαβες, απλα στοαναλυω λιγο το θεμα για την αποφυγη τυχων παρεξηγησεων 🙂

Sawyer Orestis
16 May 2017 11:25

χαχαχαχα οκ σε πιασα

Agent Constantinos
Agent Constantinos
14 May 2017 00:13

Η σειρά μου λοιπόν για το επεισόδιο.Γιατί όλοι ασχολιόσαστε με τις ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ? Εγω προσωπικα ποτε δεν τις κοιταγα,μαρέσει να βλέπω supernatural είτε κάνει νούμερα είτε όχι,saving people,hunting things the family business. Πάμε και στο επεισόδιο. ΚΡΙΜΑ,για την ΕΙΛΙΝ που έφυγε απτη σειρά,το ήξερα ότι θα την σκότωναν αλλά είχα μια κρυφή ελπίδα.Επιτέλους χάρις εκείνη μάθανε για τους κοριούς των Βρετανών και σαν badass brothers τους έστησαν παγίδα…πους τους ήρθε μπουμερανγκ.Ο Κράουλι θύμισε κλασικό κράουλι,απο κει που πεθανε βρίσκει τη στιγμή και ξαναμπαίνει στο παιχνίδι.Ομως,πολυ απλά για μενα ελευθερώθηκε ο Εωσφόρος,τι ιδεα κ αυτη η ένωση με τον Κράουλη και η αντιστροφη?? Πρόχειρη και ελειπής.Εχω μια ΑΠΟΡΙΑ σχετικά με μια σκέψη που την διατυπώνω στη συνέχεια σχετικά με τους ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ.Ο Κετς και η Τονι κανουν πλυση εγκεφαλου στη Μαίρη,εκεί τα χασα όταν έστρεψε τα σιδερικά στους γιους της,τα χασε και η ιδια και ο Κετς την έφερε στην Τόνι(που ημουν σιγουρος πως και εκεινη ήταν στο Κέντρικ,τουλάχιστον πέρασε καλά ο Κετς) που άφησε τα αδερφια χωρις νερό και οξυγόνο για 3 μέρες,μα σαν παλιές καραβάνες θα βρουν τη λύση,έρχεται το μεγάλο διπλό φινάλε και ολα είναι πιθανά. ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΜ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΕΙΛΙΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΚΕΤΣ.

1. Eileen,και αλλοι 7 κυνηγοι πέθαναν απτους Βρετανούς,ρε παιδιά παρατήρησε κανείς πως στη λίστα ήταν και το όνομα της CLAIRE????????? Δεν την έχουν αγγίξει,λέτε να ναι εκείνη στη φωτογραφία με τους 3 στο φινάλε νεκρή?? (και γιαυτο ο Κας να ορμάει στον Εωσφόρο?)
2. ΜΑΙΡΗ…ΝΑΙ,θα το πω κ γω,τοσο αηδια στορυλαιν δεν το περίμενα,πως σώνεις τους γιους σου αφου τους απειλεις με τα οπλα και δεν πιστευω πως ήταν απτην πλύση εγκεφάλου,πραγματκά δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ λόγο η μαίρη στη σειρά,λυπάμαι που το λέω αλλα μετα το επεισόδιο αυτό κατάλαβα,αν την σκοτώσουν δε θα μου κάνει καμια εντύπωση.Περιμένω επιστροφή ΤΖΟΝ έστω και για λίγο…
3. CROWLEY : Μετά τα χθεσινά,δύσκολα θα φύγει απτη σειρά,αλλάζουν τα δεδομένα αλλά που θα καταλήξει όλο αυτό?
4. ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΑΜ – Επιπτώσεις Μπιλη : Περιμένω και εκεί μια εξέλιξη ειδικά στο 2ο που θα το λεω μέχρι να δω τι έχουν σχεδιάσει

ΥΓ: Ποιος δε θα κανε τρελο sex με την Τόνι μέσα σε ενα καταφύγιο και να ξέρει πως έχει 3 μέρες ζωής χωρις νερό και οξυγόνο?? 😛 ……….. 9/10

Eleni Linaki
Eleni Linaki
16 May 2017 00:37

Γεια σας! Δεν έχω δει ακόμη το επεισόδιο λόγω προβλημάτων με τον υπολογιστή μου ωστόσο είδα στο youtube τη σκηνή που ο Κραουλη καταλαβαίνει ότι έχασε τον έλεγχο που είχε πάνω στον Λουσιφερ και μου φάνηκε απλά ΑΘΛΙΑ! Δηλαδή συγγνώμη τώρα, καταλαβαίνει ο Κραουλη ότι δεν έχει υπό έλεγχο τον Λουσιφερ και αντί να χτυπήσει τα δάχτυλά του και να εξαφανιστεί σε καμιά σπηλιά στην άλλη άκρη της γης σαν κλασσικός Κραουλη, αρχίζει και τρέχει!! Φυσικά ο Λουσιφερ τον πετά κάτω με την τηλεκίνηση και τον κάνει ότι θέλει σε μια, κατά τη γνώμη μου πάντα, κακοσκηνοθετημένη σκηνή με αποκορύφωμα το ότι δεν παίρνει χαμπάρι ότι ο Κραουλη διέφυγε (και σεναριακή τρύπα). Αυτά προς το παρόν και όταν πάρω τον καινούργιο μου υπολογιστή θα επανέλθω με κριτική για το επεισόδιο!

Ionlydas
Ionlydas
16 May 2017 02:07

Τελικά δεν ξέρω αν ήταν καλό ή κακό επεισόδιο …. το σίγουρο είναι οτι σίγουρα λειτούργησε ως γέφυρα για αυτά που έπονται στο επικό φινάλε ….τουλάχιστον όπως αφήνεται να εννοηθεί στο φοβερό trailer του season finale …,,,και ελπίζω να είναι επικάρα …..
Αντε και να τελειώνουμε με τους BMoL γιατι μας τα ψιλό ζάλισαν …
Να μπούμε στην 13 με το κυνήγι του Luci να φχαρηστηθούμε λιγο SPN OLD TIME CLASSIC!!!!!

Δημήτρης
Δημήτρης
21 May 2017 00:09

πολύ ωραίο review..θα ήθελα να ρωτήσω κάτι γιατί όσο και να έψαξα δεν έβγαλα κάποια άκρη….ξέρουμε για ποίο λόγο ο Κράουλη έχει κόκκινο καπνό ενώ όλοι οι άλλοι μαύρο?

Sawyer Orestis
21 May 2017 00:12

Γιατί ήταν ο Βασιλιάς των Crossroads 😉

Latest

More Articles Like This

Απαγορεύονται τέτοια plot holes από τους σεναριογράφους και ίσως ήρθε η ώρα για τους Buckner & Ross-Lemming να σταματήσουν εδώ και τώρα από το Supernatural. Το επεισόδιο ήταν πάρα πολύ καλό, με τα πολλά λάθη του και παρ'ότι χώλαινε στην ιστορία Lucifer - Crowley, το story της Mary ήταν εξαιρετικό!Review - Supernatural - 12x21 There’s Something About Mary
82
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x