Review – Supernatural 8×07 – A Little Slice of Kevin

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

Sam questioning look 8x07

Review του νέου επεισοδίου – 8×07! Όσοι το είδατε μπορείτε να το σχολιάσετε παρακάτω :

Επικό, εκπληκτικό επεισόδιο! Πραγματικά συγκαταλέγεται σε ένα από τα μεγαλύτερα και πιο επικά επεισόδια του Supernatural ever!Δεν υπάρχουν λόγια και αναμφίβολα το καλύτερο επεισόδιο της 8ης σεζόν! Απαντήσεις, επιστροφή Κας, τι έγινε στο Καθαρτήριο, νέοι Άγγελοι, τρίδυμο Κας-Ντιν-Σαμ και πολλά πολλά νέα ερωτήματα!!! Εκπληκτικά εφέ για μια ακόμη φορά για την σειρά καθώς όχι μόνο εντυπωσίασε το Καθαρτήριο και πάλι, αλλά και η πρώτη σκηνή και οι μάχες με τους Δαίμονες!

NOW

Ο Ντιν και ο Σαμ ερευνούν κάποιες εξαφανίσεις όπου στις περιπτώσεις συνέβησαν ακραία καιρικά φαινόμενα και όλα δείχνουν ότι Δαίμονες κρύβονται πίσω απ’όλα! O Κράουλη λοιπόν έχει απαγάγει όλους τους μελλοντικούς Προφήτες και προσπαθεί απεγνωσμένα να μάθει τι λέει ο Λόγος του Θεού! Μια μάγισσα προδίδει την κυρία Τραν και ο Βασιλιάς της Κολάσεως απαγάγει και τον Κέβιν και τον βασανίζει για να του πει τι γίνεται με τον Λόγο! Τον Λόγο και Αυτόν τον έχει γράψει ο Μέτατρον και λέει πως υπάρχει μια ολόκληρη επιτομή από Λόγους του Θεού!

Ο Κας επιστρέφει μυστηριωδώς από το Καθαρτήριο και ο Ντιν φαίνεται να μην πιστεύει στα μάτια του αλλά και στα αυτιά του καθώς ο Κας δεν θυμάται πως επέστρεψε! Μόλις έμεινε πίσω προσπαθούσε να αποφύγει τους Λεβιάθαν και ξαφνικά γύρισε πίσω στην Γη! Οι 3 τους αναλαμβάνουν να σώσουν τον Κέβιν. Σκοτώνουν πολλούς Δαίμονες αλλά ο Καστιήλ δείχνει να μην έχει πολλές δυνάμεις και κουράζεται πολύ πιο εύκολα απ’ότι συνήθως. Σώζει τον Κέβιν και διώχνει τον Κράουλη μακρυά αλλά μέσα στην μάχη σπάει ο Λόγος του Θεού και ο Κας καταφέρνει να πάρει μόνο τον μισό.

Ο Ντιν δείχνει ένοχος για το ότι έμεινε στο Καθαρτήριο ο Κας και του λέει ότι δεν τον εγκατέλειψε και δεν είναι δικό του το λάθος! Όμως δεν τα θυμάται εντελώς σωστά τα πράγματα. Ο Άγγελος όμως λέει ότι δεν ήθελε να σωθεί. Ήθελε να μείνει εκεί γιατί εκεί ανήκε! Είχε αποφασίσει να μείνει στο Καθαρτήριο για όλα αυτά που έκανε σε Γη και Παράδεισο…

Ο Καστιήλ ξαφνικά βρίσκεται στον Παράδεισο όπου εκεί είναι μια Άγγελος η Ναόμι. Σε έναν χώρο όπου δεν πηγαίνουν πολλοί ‘Αγγελοι. Η Ναόμι του λέει ότι τον έσωσαν από το Καθαρτήριο και τον εξαναγκάζει (?) να της πει για τα αδέρφια. Θα της δίνει πλήρη αναφορά για τους Γουίντσεστερ και δεν θα το θυμάται ο ίδιος καθόλου…

ΤΗΕΝ

Μπένι-Κας-Ντιν φτάνουν στην πύλη του Καθαρτηρίου και φτάνει η ώρα για να φύγουν. Ο Μπένι “μπαίνει” στο χέρι του Ντιν και με τον Κας πολεμούν κάποιους Λεβιάθαν ώστε να φύγουν! Ο Ντιν πηγαίνει στην πύλη, προσπαθεί να τραβήξει τον Άγγελο όμως εκείνος γλιστράει και μένει μόνος πίσω!

Η πραγματική αλήθεια είναι όμως άλλη. Ο Κας αποφασίζει να αφήσει τον Ντιν να φύγει μόνος του και έτσι τον σπρώχνει στην πύλη και μένει με την ίδια του την θέληση πίσω στο Καθαρτήριο!

Ερωτήματα :

1) Διάβασε όλο Τον Λόγο του Θεού ο Κέβιν στον Κράουλη; Αν ναι τότε και οι 2 γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν..
2) Θα δούμε κι άλλους Λόγους; Θα τους ψάξουν τα αδέρφια ή ο Κράουλη;
3) Πώς έσωσαν οι Άγγελοι τον Κας; Ποια είναι η Ναόμι και πως εξαναγκάζει τον Κας; Τι θέλει από τα αδέρφια;
4)Θα ξαναδούμε Flashbacks; Αν ναι, τι ακριβώς; Τον Κας μόνο ή περισσότερα από τους 3;
5) Μπαίνει και ο Γκαρθ στο παιχνίδι;

Βαθμολογία επεισοδίου : 10/10!

Quote Επεισοδίου : “You can’t save everyone my friend..”

[poll id=”39″]

153 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

153 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
alex
alex
15 November 2012 16:32

πραγματικα επικοτατο!! και τα ερωτηματα που δημιουργουνται..δηλαδη αυτα που ανεφερες σε πορωνουν περισσοτερο!! η τελευταια σκηνη με την αγγελο ναομι πολυ με παραξενεψε και μπορω να πω με μπερδεψε κιολας!! Επισης θελω ο γκαρθ να μπει στην ομαδα τους θα εχει φαση!! Αυτο παντως με την επιτομη των λογων φαινεται μια ιστορια που μπορουν να την αναπτυξουν ωραια!! μακαρι να τα ψαξουν!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 17:14
Reply to  alex

Φαινεται οτι στην 8η σεζον βαζουν πολλες χαρακτηρες στην σειρα και νομιζω μονο θετικο μπορει να ειναι αυτο καθως μοιαζει πολυ στην 5η σεζον!

kelleso
kelleso
15 November 2012 17:05

Kαταπληκτικο επεισοδιο!!δεν εχω λογια!το ειδα 3 φορες..Η 1η σκηνη με εντυπωσιασε και εμενα παραα πολυ(φανηκε απο την αρχη οτι θα ειναι γα@ματο το επεισοδιο).Μου ειχε λειψει πολυ ο Καςς και επιτελους επεστρεψε..Εχουμε νομιζω και αλλους’κακους’ στο παιχνιδι.τους αγγελους που σωσανε τον Καςς!Και νομιζω οτι θα ξαναδουμε τους λογους του Θεου και μπορει και τον Μετατρον!Μετα απο αυτο το επεισοδιο,η 8η σεζον με πορωνει ακομα περισσοτερο!!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 17:14
Reply to  kelleso

Eιναι μεγαλο ερωτημα πως θα συνεχισει η σειρα. και επισης τι πραγματικα γινεται με τους αγγέλους και αν ειναι κακοι ή οχι..
Μετατρον δυσκολο καθως στο Λογο για τους Δαιμονες ελεγε οτι τελειωνει μετα το γραψιμο. Αρα πέθανε;

Bill
Bill
16 November 2012 01:17

Βασικα στο supernatural εχουμε δει πολλους πεθαμενους να επιστρεφουν οποτε δεν νομιζω να ειναι προβλημα 😛

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:32
Reply to  Bill

Ποτέ όμως δεν είδαμε Αρχάγγελο.. Ίσως βέβαια να μην πέθανε αλλά απλά να “αποσύρθηκε” ή να είναι μαζί με τον Θεό 😉

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
16 November 2012 23:46

όχι απαραίτητα. ο Metatron είναι η “φωνή” του θεού, το έργο του ήταν να δώσει τη συνταγή για να σκοτώσουν δαίμονες, να κλείσουν τις πόρτες της κόλασης κτλ. από ότι κατάλαβα παρουσιάζεται μόνο όταν είναι να εκτελέσει εντολές του θεού.απλά βρίσκεται στο παρασκήνιο μέχρι να τον χρειαστούν πάλι. οι προφήτες κηρύσσουν το λόγο του θεού, ο metatron τις εντολές.

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:28
Reply to  ♔Amal!a♔

Σωστη αλλα δεν νομιζω να τον δούμε γιατί ο Θεός είναι “εκτός”. Άρα κάποιος πρέπει να πει τον Λόγο του Θεού ώστε να τον γράψει ο Μέτατρον..

Charlie Scene Valantis Ampelid
15 November 2012 17:15

To epeisodio itan epiko kai epitelous gurise o kas, episeis eidame kai ena polu teleio efe kata tin epi8esi tou kas me ta galazia matia kai ta ftera(8eeiko)!!pistevw pws einai 1 apo ta kalutera epeisodia supernatural kai pistevw pws i 8i season 8a exei kai alla tetoia fantastika epeisodia!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 20:21

Δεν υπαρχει αμφιβολλια νομιζω οτι η 8η θα ειναι γεματη τετοια επεισοδια! 🙂

Charlie Scene Valantis Ampelid
16 November 2012 21:17

ena akoma erwtima pou dimiourgeitai kai to 3exasame einai ti apegine o Samadriel giati o Crowley eipe valton se anamoni alla den 3eroume ti egine meta…

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:28

Σωστος το σκεφτηκα οταν ξαναβλεπα 2η φορα το επεισοδιο! Απ’ότι είδαμε δεν τον σκότωσε πάντως, ελπίζω να μην έχει πεθάνει ήταν συμπαθητικός!

Charlie Scene Valantis Ampelid
18 November 2012 14:22

xaxaxa ontws

stavrosLost
stavrosLost
15 November 2012 17:34

Το καλύτερο της σεζόν!!! Δε με χάλασε τίποτα, ίσα ίσα έβαλε τα πράγματα στη θέση τους! Ο Ντιν τελικά δεν εγκατέλειψε τον Κας (σωστή κίνηση κατά τη γνώμη μου από τη μεριά των σεναριογράφων)! Ενδιαφέρον και η επιστροφή του Κας!!! Για να δούμε τώρα τι θα γίνει με την πλακέτα…

Υ.Γ. Νομίζω μετά από αυτό το επεισόδιο θα αναρωτιούνται ακόμα περισσότεροι το αν ο Τσακ είναι ο Θεός :PPP

Ηλίας Κώτσαρης
Ηλίας Κώτσαρης
15 November 2012 19:21
Reply to  stavrosLost

Για τον Τσάκ Νόρις λες αδερφέ Σταύρο ? Γιατί για να βάλουν να παίζει τον Θεό ο Τσάκ, μάλλον θα ρίξει κάνα κεραυνό ο κανονικός και θα τους κάψει τους σεναριογράφους !!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 20:07

Για τον Τσακ τον προφητη 😛

Χρήστος Καζαντζόγλου
Χρήστος Καζαντζόγλου
14 July 2017 05:43

τελικα το χες βρει… τι εκπληξη

Sawyer Orestis
17 July 2017 16:28

Μεγάλη

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 20:21
Reply to  stavrosLost

Τουλαχιστον ρε εσυ ειπε ο Κας οτι εχει πεθανει γιατι μας ζαλισαν μαυτο το θεμα..

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
16 November 2012 09:31
Reply to  stavrosLost

εγώ πιστεύω ήταν ο Θεός κ δεν έχει πεθάνει. θέλω τσακ πίσω.

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:33
Reply to  ♔Amal!a♔

Προσωπικά να πω την αλήθεια δεν θα ήθελα να είναι ο Θεός, γιατί είναι το μόνο “πλάσμα” που δεν θέλω να μας δείξουν. Και νομίζω ούτε οι σεναριογράφοι το θέλουν, σκεφτείτε αντιδράσεις από fans και εκκλησιαστικούς..

Δημητρης
Δημητρης
17 November 2012 20:24

εγώ βέβαια έχω σκεφτεί και το γεγονός οτι ο Θεός μπορεί να είναι ο Θάνατος! >> Ο καβαλάρης >> έχει βοηθήσει τα αγόρια αρκετές φορές, είναι το μονο “πλασμα” που δεν μπορεί να σκοτωθεί και γενικώς με βάζει παντα σε σκεψεις οταν εμφανιζετε..

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 20:44

Νομιζω οτι ο 4ος Καβαλαρης ειναι απλα ο 4ος Καβαλαρης.

Leit Dedukos
Leit Dedukos
15 November 2012 18:28

πραγματικα δεν εχω λογια για αυτο το επεισοδιο….10/10

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 20:19
Reply to  Leit Dedukos

Και παραπανω μη σου πω 😛

Leit Dedukos
Leit Dedukos
16 November 2012 19:00

αα ξεχασα να αναφερω..στην συζήτηση Castiel-Crowley ο κραουλη λεει στο κας πως “καταφερες να το σηκωσεις αλλα δεν μπορεις να το κρατησεις ψιλα” και οτι “μπλοφαρει” προφανως αναφερετε στο σπαθη που κραταει, αλλα ποτε ακουσαμε πως ειναι δισκολο για εναν αγγελο να σηκωσει το σπαθη ; θα μου πεις μπορει και να μιλαει γενικα, και να εννοει πως ειναι τοσο αδυναμος που δεν μπορει να πολεμησει. τελος παντων. εμενα το μυαλο μου αρχικα πηγε σε καποια καινουρια ιδιοτητα του κας, σε μια νεα δυναμη, γιατι μου φανηκε λιγο καπως η συζητηση..αν και μαλλον δεν ειναι τιποτα, ελπιζω να δικαιωθω

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:30
Reply to  Leit Dedukos

Νομίζω ο Κράουλη κατάλαβε ότι ο Κας είναι αδύναμος. Φαινόταν άλλωστε και από την στάση του σώματος. Οπότε σου λέει ο Κράουλη “1 χρονο στο Καθαρτήριο, βγήκε, κοίτα πως είναι τι μπορεί να μου κάνει”.

Ηλίας Κώτσαρης
Ηλίας Κώτσαρης
15 November 2012 18:54

11/10 χαλαρά ! Αυτά είναι τα επεισόδια που σε φτιάχνουν, όπως και να το κάνεις.Όπως το περιμέναμε, ο Ντινάκος δεν εγκατέλειψε τον Κάς, δεν έπαιζε το σενάριο αυτό…Η μάνα του Κέβιν, την έκανε την πατατιά της, δεν άντεξε – πάει το δάκτυλο του μικρού ! Ο Κάς έχει ενοχές για τις πράξεις του και ψάχνει την λύτρωση, ο Ντίν ελπίζω να ηρεμήσει πλέον μετά τις εξηγήσεις του φίλου του – η Ναόμι τι ρόλο βαράει που το παίζει και ιστορία, ένας Θεός ξέρει, δείχνει σαν να έχει ¨υπνωτισμένο¨ και υποχείριο της τον Κάς και βλέπω στο τέλος, να γνωρίσει τι σημαίνει Ντίν από την καλή και την ανάποδη! P.S.1 Ο Κράουλι δεν πρέπει να φύγει ποτέ από το σόου, είναι μια κατηγορία μόνο του το παλικάρι…P.S.2 Τι έπαθε ο Κάς και άρχισε και φώτιζε λες και θα εκραγεί ρε παιδιά ? Μου θύμισε τότε που είχε τα Λεβιάθαν μέσα του, σαν πυρηνικός αντιδραστήρας ένα πράγμα! P.S.3 Μοναδικό μικρό παράπονο :εμφανίζεται ο Κάς στον Ντίν και ούτε αγκαλιές ούτε τίποτα ρε γαμώτο ??? Με την μια αλλάζει σκηνή και τους δείχνει να μιλάνε σαν να μην τρέχει μία – why?

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 20:19

Βασικα αυτο με την μαχη με τον Κραουλη το εκανε για να τον φοβιζει και του λεει ξερω γω μπορω να σε φαω ανα πασα στιγμη!

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
15 November 2012 19:06

τι είπε ο Castiel στο 04×18 – The monster at the end of this book

If anything threatens a prophet, anything at all, an archangel will appear to destroy that threat. Archangels are fierce, they’re absolute, they’re heaven’s most terrifying weapon.

και τον είδαμε στο καινούριο επεισόδιο να λέει στον Crowley:

Kevin is coming with me.

και να γίνονται τα μάτια του μπλε και είδαμε κ τα φτερά κτλ κτλ. Μήπως λέω μήπως, θα κάνουν τον Castiel αρχάγγελο;

Ηλίας Κώτσαρης
Ηλίας Κώτσαρης
15 November 2012 19:18
Reply to  ♔Amal!a♔

Τι είπες τώρα ρε κοπελιά? Θυμάσαι με λεπτομέρεια και ακρίβεια το σκηνικό τότε και όντως με έβαλες σε σκέψεις, θα έχει γέλιο πάντως ο Κάς να είναι Αρχάγγελος πλέον και να κάνει πλάκα στον Κράουλι, ο οποίος και θα .. λυσσάξει τότε !!!

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
15 November 2012 19:22

μπορεί να είναι κ προσωρινό μέχρι να σώσουν τον Kevin αλλά πιστεύω ότι μπορεί να γίνει και θα ήταν μαμάτο

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 20:14
Reply to  ♔Amal!a♔

Αν γινει ομως δεν θα ναι “ευκολο” μετα για τα αδερφια; Δηλαδη π.χ. τωρα γιατι να του παρουν τις δυναμεις;

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
16 November 2012 09:30

πιστεύω προς το τέλος της σεζόν θα μάθουμε τι στα διάλα γίνεται με τον Cas, θα γίνει ο κακός χαμός με δαίμονες & αγγέλους, θα αρχίσει να θυμάται ο Cas τι γίνεται με τους αγγέλους, θα αρνηθεί να τους βοηθήσει (γιατί πάντα κρύβουν κάτι αυτοί, δεν τους εμπιστεύομαι), κ ίσως τότε δούμε Michael πίσω (μπορεί να τον έβγαλαν οι άγγελοι για να σκοτώσουν τον Cas), o οποίος δε θα σκοτώσει τον Cas γιατί τον χρειάζεται στον παράδεισο…πρέπει σεναριογράφος να γίνω..

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:35
Reply to  ♔Amal!a♔

Στο χω ξαναπει ότι έπρεπε να πάρεις την θέση της Sera. Τώρα απλά πήγαινε στο πλάι του Jeremy χαχαχαχα.. 😛
Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει να γίνει ένας κακός χαμός φέτος και αν λένε ότι έχουν σχέδια για περισσότερες σεζόν, και η συγκεκριμένη μοιάζει με την 3η τότε τι έχει να γίνει στις επόμενες;
Ο Κας αφού εξαναγκάζεται, παίζει πλέον τον ρόλο του κακού ο καημένος χωρίς καν να το ξέρει και να το θέλει..

Chris Liatsi Mellark
Chris Liatsi Mellark
16 November 2012 17:44

δεν μου αρέσει όμως όλο αυτό..να τον κάνουν τον κακό της υπόθεσης!!!

Chris Liatsi Mellark
Chris Liatsi Mellark
16 November 2012 02:13
Reply to  ♔Amal!a♔

Μπράβο σουυυ!!!
Ούτε εμένα μου πέρασε απο το μυαλό….Και τώρα που το είπες με έβαλε σε σκέψη ότι ίσως γι αυτό τον έσωσαν απο το καθαρτήριο τον Κας οι άγγελοι και με το να προσέχει τους Winchester είναι κάποιο σημάδι…!
Και πάλι μπράβο!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:37

Λες να έρθει πάλι η Αποκάλυψη και να γίνει η τελική μάχη που δεν έγινε στην 5η; Γαμάτο ακούγεται 😛

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 20:12

Αρχαγγελος και τα μυαλα στα καγκελα γουσταρω!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 20:11
Reply to  ♔Amal!a♔

Ολε Respect No1!

Ωραια θεωρια μπορω να πω πολυ καλη ουτε καν την σκεφτηκα. Κ ειναι καλη και δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο στο τι σκατα θελουν τελικα οι Αγγελοι. Κατι μεγαλο, αλλα γιατι να τον βαλουν ας πουμε να παρακολουθουν τα αδερφια για κατι κακο; Δεν υπαρχει λογος. Αν θελουν την Αποκαλυψη οπως ο Ραφαηλ θα ξαναβλεπουμε τα ιδια κ θα ναι fail..

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
16 November 2012 09:27

όχι απαραίτητα κακό, απλά θέλουν κάποιον δυνατό να προσέχει τον Kevin και δεν τους περισσεύουν αρχάγγελοι. ο Michael είναι στο κλουβί, οι Gabriel & Raphael έχουν πεθάνει, οπότε χρειάζονται έναν δυνατό άγγελο. ο Metatron είναι απλά η φωνή του θεού, κάτι σαν αντιπρόεδρος να το πούμε (λολ στην κόλαση θα πάω)… κάποιος πρέπει να βγάλει επιτέλους τον Raphael κ τον Adam από το κλουβί…

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:38
Reply to  ♔Amal!a♔

*Τον Michael*

Aυτός ο Ανταμ παει ξεχαστηκε αποτι καταλαβα..
Ναι αλλα το ερωτημα ειναι γιατι θελουν να προστατεψουν τοσο τον Κέβιν με τον Κας και του πηραν τις δυναμεις; Ετσι δεν μπορει να τον προστατεψει πληρως..

DemetBlu
DemetBlu
17 November 2012 19:01
Reply to  ♔Amal!a♔

Μου αρέσει πολύ αυτή η θεωρία και έχει και βάση, αφού δεν είναι δυνατόν να μένουν απροστάτευτοι οι προφήτες και ο λόγος του Θεού! Όμως θέλω να επισημάνω δύο πράγματα: πρώτον, εάν υπήρχε η πρόθεση να γίνει ο Καστιέλ αρχάγγελος, ώστε να προστατεύει τον Κέβιν και τους Γουίντσεστερ, για ποιο λόγο να μην το γνωρίζει και ο ίδιος; Αυτή η μυστικότητα, “θα μας λες τι γίνεται και μετά δεν θα το θυμάσαι”, είναι ύποπτη… δεν μου αρέσει η ιδέα του Καστιέλ-υποχείριο, ακόμα κι αν είναι για καλό σκοπό… Και κάτι άλλο: τη στιγμή που βλέπουμε τον Καστιέλ με αγγελική μορφή, έντονα μάτια, φτερά κλπ, πράγματι είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί και θα μπορούσε να σημαίνει ότι παίρνει μορφή αρχαγγέλου. Το θέμα είναι ότι ο Κράουλι, φαντάζομαι, έχει ξαναδεί αρχαγγέλους, οπότε θα καταλάβαινε τι συμβαίνει. Αντίθετα, δεν τον είδαμε να εκπλήσσεται. Ίσως απλά έτσι να είναι οι άγγελοι και εμείς (οι Γουίντσεστερ και οι θεατές) να μην τους έχουμε δει ως τώρα. Άσε που αν ήταν αρχάγγελος δεν θα είχε και μεγαλύτερη δύναμη; Κατά τ’ άλλα, το καλύτερο επεισόδιο που είδαμε φέτος!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
20 November 2012 13:52
Reply to  DemetBlu

Παντως αυτο με τα φτερα κ τα μπλε ματια πρωτη φορα το βλεπουμε. Αρα μηπως ειναι κατι καινουριο; Ή απλα το εκανε για να τρομαξει τον Κράουλη; Πολλές θεωρίες μπορούμε να βγάλουμε αλλά να δούμε τι ισχύει τελικα 😛

DemetBlu
DemetBlu
21 November 2012 00:46

Ξαναβλέποντας το επεισόδιο, τη στιγμή που παίρνει αυτή τη μορφή, ο Κράουλι του λέει “Μπλοφάρεις”…. άρα ίσως δεν είναι απλά μια μορφή που παίρνουν οι άγγελοι, αλλά κάτι παραπάνω… ο Κράουλι τρόμαξε… ό,τι κι αν είναι, ήταν φανταστική σκηνή!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
21 November 2012 01:57
Reply to  DemetBlu

υπεροχη απλα.. για να δουμε η συνεχεια θα τα δειξει ολα!

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
15 November 2012 19:08

επίσης, στη σκηνή στο Purgatory που ο Castiel ακουμπάει τον ώμο του Dean, είναι το ακριβές σημείο που είχε ο Dean το handprint, όταν τον έβγαλε ο Cas από την κόλαση.

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 20:19
Reply to  ♔Amal!a♔

Ρισπεκτ Νο2!!!

Τι ειπες τωρα;;; Που το παρατηρησες;;;; Απιστευτη λεπτομερεια που ομως κανει την διαφορα…!

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
16 November 2012 09:31

όταν έχεις δει τα επεισόδια αμέτρητες φορές τα προσέχεις ^_^ εντελώς καμμένη

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:40
Reply to  ♔Amal!a♔

χαχαχαχαχαχα, πιστεψε με οσες φορες και να τα βλεπα τα επεισοδια δεν υπηρχε περιπτωση να το παρατηρησω 😛

Reyson
Reyson
16 November 2012 20:09

Παιδιά νομίζω ότι όλες αυτές τις λεπτομέρειες δεν τις παίρνουν ούτε οι ίδιοι οι συντελεστές της σειράς υπόψιν! Σε πολλές σειρές αντιφάσκουν τα στοιχεία του παρελθόντος με του μέλλοντος.

Reyson
Reyson
16 November 2012 20:10
Reply to  Reyson

Ή δεν δίνουν απλά τόση σημασία.

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:31
Reply to  Reyson

Ισως εδω να το πηραν χαμπαρι γιατι τετοια δεν μας τα συνηθιζει το Supernatural. Ισως ειναι στοιχειο που εισαγει σιγα σιγα το νεο boss της σειρας..

ovelix
ovelix
16 November 2012 03:16
Reply to  ♔Amal!a♔

ΜΠΡΑΒΟ ΑΜΑΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αυτό θα πει SUPERNATURAL φαν! Αλλά λύσε μου μια απορία. Τα θυμάσαι αυτά ή βλέπεις SUPERNATURAL συνέχεια?

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
16 November 2012 09:21
Reply to  ovelix

συνέχεια τα βλέπω χεχεχχεε. καμμένη fan ^_^

Giwrgos Galanakisb
Giwrgos Galanakisb
15 November 2012 20:02

apla teleioooo!!! ontws wraia efe,k fysika mhn xexnate paidia tn palio cas(toylaxiston se loyk)!!!!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 20:17

Οταν βγηκε απο το μπανιο αλλαγμενος ηταν ολα τα λεφτα ανατριχιαστικη σκηνη!

Maria Koulakidou ღ
Maria Koulakidou ღ
28 November 2012 08:11

ΕΠΙΚΟ επεισόδιο!!!! Με γύρισε στον 4ο κύκλο!!!!! Ένα απ’ τα καλύτερα επεισόδια της σειράς!!!!

Παιδιά τα σκέφτηκα κι εγώ αυτά περί αρχαγγέλων και προφητών.Κάτι έχει αλλάξει με τον Κας..Κι ενώ τα έχουμε ξαναδεί τα φτερά του, πρώτη φορά βλέπουμε αυτό με τα μάτια.Αυτό που σκεφτήκαμε αρκετοί από μας -ότι δηλαδή τώρα που έπεσε περονόσπορος στον Παράδεισο γίνεται αρχάγγελος- έχει μια βάση πάντως, γιατί κάθε φορά που “επέστρεφε” ο Κας ήταν “νέα και βελτιωμένη έκδοση”.Και το “γραφείο” στον Παράδεισο, που τόσα χρόνια άγγελος δεν το είχε ανακαλύψει, μήπως όντως δείχνει ότι πρόκειται για “προαγωγή” σε αρχάγγελο(ας μην ξεχνάμε ότι εκεί πήγε μετά τα φτερά και τα μάτια.)? Απ’ την άλλη, όμως, γιατί να του κρύβουν τα σχέδιά τους οι Άγγελοι? Κάτι πρέπει να μαγειρεύουν και δε μ’ αρέσει… :Ρ

Επίσης δεν ξέρω για σας, αλλά μου κάθισε κάπως ότι μετά από 3 κύκλους θυμήθηκαν ξαφνικά τον Τσακ.Μου φάνηκε σαν να είναι έτοιμοι να μας ξεφουρνίσουν κάτι για τον Τσακ ενώ τον είχαμε ξεχάσει.Μπορεί όμως και να ‘ναι η ιδέα μου..

Όσο για τη Μεγκ δεν την είχαν πιάσει οι δαίμονες του Κράουλι? Κι όντως τη λεπίδα την είχε η Μεγκ στο τελευταίο επεισόδιο και την είχε πάρει από τον Κας.Εγώ πιστεύω ότι κάπως ξέφυγε πάλι η Μεγκ και κρύβεται, αλλιώς θα το είχαμε μάθει..(λογικά)

Τέλος, τα φετινά αυτοτελή είναι πολύ ωραία κι αφήνουν όλα το σημάδι τους στα επόμενα επεισόδια(στο 4ο σκέφτονται το θεό από το 3ο, στο 6ο αναφέρεται η λυκάνθρωπος απ’ το 4ο, στο 7ο αναφέρεται ξανά ο Γκαρθ) και πάντα μου άρεσε ο συνδυασμός αυτοτελών και συνεχόμενων επεισοδίων στη σειρά. Εκτός αυτού, φέτος στη σειρά τα αυτοτελή επεισόδια έχουν ενδιαφέρουσα σκηνοθετική άποψη(το 4 με την κάμερα ανά χείρας, το 6 με τη σεκανς του νομίσματος)..

Maria Koulakidou ღ
Maria Koulakidou ღ
28 November 2012 08:27

*επίσης παιδιά δε νομίζω ένας απλός(και μάλιστα αποδυναμωμένος από το καθαρτήριο) άγγελος να έχει τη δύναμη να σπάσει το λόγο του θεού(τον οποίο έγραψε αρχάγγελος)..

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
28 November 2012 10:09

http://www.youtube.com/watch?v=7p4HcFmFYMM

Tσεκαρε την σκηνη. Περυσι ο Λογος ειχε σπασει πολυ πιο ευκολα απλα την αφησε ο Κας οποτε δε νομιζω να ειναι θεμα αυτο 😉

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
28 November 2012 10:06

Εχεις κ ενα δικιο. Δεν εχουμε ξαναδει μπλε ματια. Αλλα αυτο που με παρεξενευει στην ολη ιστορια ειναι οτι με το ζορι σκοτωσε εναν Δαιμονα κ δεν ειχε πληρως τις δυναμεις του. Αρα αφου γινεται Αρχαγγελος(αν) τοτε ποιος ο λογος να μην εχει δυναμεις; Και μ φαινεται δυσκολο απλα να επελεξαν δυναμεις για τον Κας.

Οντως τον ανεφεραν απροσμενα. Τον ειχαν αναφερει λιγο περυσι στο 7×08 αλλα τιποτα φοβερο μονο για την Μπεκι. Πιστευω πρεπει να μας το αναφερουν τι απεγινε γιατι δεν μου πολυαρεσε ολο αυτο που ακουγεται οτι ειναι ο Θεος και ολα αυτα δεν συμφωνω με τιποτα..

Ναι την πηραν στο 7×23. Αλλα την λεπιδα την ειχε παρει λιγα επεισοδια πριν οπως ειχε πει απο κατι Αγγελους οταν τους ειχε σκοτωσει ο Κας στο 7χ01. Πιστευω θα την ξαναδουμε την Μεγκ να πω την αληθεια αλλα το θεμα ειναι σαν εχθρο ή σαν φιλο;

Συμφωνω 100% για τα αυτοτελη που λες εχεις δικιο! ειναι υπεροχα κ πραγματικα τα απολαμβανεις!

Olga Ristani
15 November 2012 20:26

excellent!!!!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 21:28
Reply to  Olga Ristani

Kαι λίγα λες 😛

Loki's Greek Army
Loki's Greek Army
15 November 2012 20:29

Σκηνές Κας και Ντην για αυτές αναπνέουμε που λέει ο λόγος. Η χημεία τους είναι απίστευτη…
Α ρε Ντην, είχες δεν είχες, το σύνδρομο του μάρτυρα δεν μπορείς να το αφήσεις πίσω σου… τόσο πολύ που σου διαστρέβλωσε και την εικόνα του Κας που σε άφηνε.
Επικό επεισόδιο. Και όσο για Αρχάγγελο Καστιέλ, πού υπογράφω;

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 21:28

χαχαχαχαχαχαχαχα μακάρι όντως να γίνει θα βοηθήσει πολύ την σειρά πιστεύω!!!

Loki's Greek Army
Loki's Greek Army
26 November 2012 23:25

πλάκα πλάκα, πόσους φαν έχει το ελληνικό κλαμπ; Στο περίπου πάντα;

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
27 November 2012 12:26

Κοντεύουμε περίπου τους 10.000! http://www.facebook.com/SupernaturalGreece

Irene Winchester
Irene Winchester
15 November 2012 20:48

Κάθε επεισόδιο πιο επικό απο το προηγούμενο,αλλά μια απορία αν ο Τσακ είχε πεθάνει δν θα το γνώριζε ο Κας ακόμα και τώρα που μόλις γύρισε;Και μήπως η Ναόμι καταλήξει να είναι ένας ακόμα Ραφαήλ που θέλει να ελέγχει το παράδεισο και το κάνει ήδη ένα μεγάλο χρονικό διάστημα ή είναι κάποια άγγελος που έπεσε;για να ζητάει τακτά πληροφορίες για τα αγοριά τέτοια ένημερωση για καλό δν είναι

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
15 November 2012 21:30

Τον Τσακ τον είδαμε να εξαφανίζεται, τελείωσε το έργο του άρα νομίζω πήγε στον Παράδεισο..
Σ’αυτό για την Ναόμι έχεις απόλυτο δίκιο να δούμε τι παίζει μ’αυτήν..

ovelix
ovelix
16 November 2012 03:25

Συμφωνώ απόλυτα!!!!!!!!

Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
16 November 2012 00:50

Απο τα καλύτερα επεισόδια πράγματι και καλό θα είναι να παραμείνουν σε αυτη την πλοκή και οχι να πετάνε ασχετα αυτοτελή .

Αν θυμάστε στο τέλος της 5 σεζόν , που ο Εωσφόρος είχε σκοτώσει τον αδύναμο Κας τότε ,αυτός επέστρεψε ανασταίνοντας τον Μπόμπι ( μεγάλη απώλεια, προσωρινά ελπίζω ) και είχε πει οταν τον ρώτησαν πως εγινε ” I am back , new and improved ” και υπέθεσαν οτι το έκανε ο Θεός.

Απο τότε και ύστερα που εγινε και διοικητής στον παράδεισο θαρρώ πως ήταν πλέον Αρχάγγελος αλλα δεν το διευκρίνισαν . Τωρα το έδειξαν

Για τον Τσακ που λέτε , υποθέτουν οτι πέθανε , δεν ειναι σίγουροι . Μας είχαν δείξει απλα οτι …εξαφανίστηκε πίνοντας ενα ποτήρι ουίσκι !! Θα τον ξαναδούμε αργότερα σίγουρα για εμένα

Η Ναόμι θεωρώ πως θα είναι μέλος μιας ομάδας αγγέλων , υψηλόβαθμων που μετα την “παρακμή” του Κάστιελ πήραν την εξουσία και ίσως να θέλουν να επαναφέρουν το θέμα της αποκάλυψης . Και η παρακμή αυτη του Κας , ψυχολογική όπως μας την εννόησαν που ένιωθε τύψεις ,να τον εμποδίζει αν και Αρχάγγελος να εχει τον πλήρη έλεγχο του συνειδητού του , εξάλλου μας δείξαν οτι ακομη δεν εχει δυναμώσει πλήρως !!

Θα δούμε ……..εξάλλου για 10 σεζόν διάβασα κάπου οτι θα κάνουν χαλαρά !!

Bill
Bill
16 November 2012 01:20

Κοιτα σιγουρα θα δουμε και αλλα αυτοτελη γιατι δεν ειναι ευκολο να φτιαξεις μια ολοκληρη σεζον μονο με αυτην την ιστορια… Απλως εγω θελω ενα συνδυασμο 😛

Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
16 November 2012 01:23
Reply to  Bill

Δεν διαφωνω απλα μπορούν να μην κουράσουν και για χαρη των αυτοτελή να αφήσουν πολλά κενα ή να δούμε απότομο τέλος όπως εγινε πέρσι . Θα προτιμούσα πιο ψαγμένη υπόθεση και λιγότερη αερολογία όπως ηταν στην σεζόν 4 και 5

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:45

Σ’αυτο εχεις δικιο δεν χρειαζεται να ειναι ολα τοσο αποτομα αλλα φαινεται η 8η δεν εχει καμια σχεση με την 7η.. Το πανε πολυ καλα μεχρι στιγμης

Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
16 November 2012 22:53

Συμφωνώ απόλυτα σε αυτο ως τωρα πάνε πολύ καλύτερα απο πέρσι

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:32

Το θεμα ειναι να το συνεχισουν και ετσι αν κ δεν φοβαμαι για φετος..

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:44
Reply to  Bill

Συνδυασμος θα υπαρχει σιγουρα. Κ πιστευω και τα αυτοτελη δεν ειναι ασχημα 😉

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:44

Παντως θα ναι απολυτως λογικο να εχουμε κι αλλα αυτοτελη γιατι μεχρι και στην 5η σεζον ειχαμε οποτε γιατι οχι και τωρα; Παντα ειχε το Supernatural 😉

Το ειχε πει το new and improved διοτι στην 5η σεζον ειχε χασει τις δυναμεις του, και οταν πεθανε κ επεστρεψε ηταν κανονικος Αγγελος παλι.

Οι σεναριογραφοι περυσι ειχαν πει οτι δεν προκειται να ξαναδουμε Τσακ αλλα φετος το αφεντικο αλλαξε οποτε πολυ πιθανον 😉

Αυτο για την Αποκαλυψη να σου πω την αληθεια το σκεφτηκα και εγω. Αλλα δεν νομιζω γιατι ο Κας οταν πηρε τις ψυχες απο το Καθαρτηριο, σκοτωσε ολους τους Αγγελους οι οποιοι ηθελαν την Αποκαλυψη. Αρα πιστευω κατι αλλο θελουν οι νεοι Αγγελοι.

Παμε φουλ για 10 σεζον 🙂

Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
16 November 2012 22:58

Θα δείξει αυτη ειναι και η ομορφιά ενος καλού σεναρίου . Ιδιως αν θέλουν 10 σεζόν και ίσως και παραπάνω , ειναι η ευκαιρία τους να βάλουν σωστές βάσεις . Μην ξεχνάμε αλλωστε πως όπως ειχε πει ο Ντην καποια στιγμη , εμπόδισαν την Αποκάλυψη και ίσως την φυσική εξέλιξη των πραγμάτων και έδειχνε μετανιωμένος
Μπορεί καποιοι Αγγελοι να το συμμερίζονται αυτο ξανα . Θα δούμε .

Οσο αφορά τον Τσακ-Θεό , καιρός ειναι κάποια στιγμη να μπει και ο Θεός στο παιχνίδι εστω και στο οριστικό τέλος της σειράς καποια στιγμη στο μέλλον .

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:34

Σιγουρα εχουν καποια πραγματα στο μυαλο τους και ο Jeremy εχει πει οτι υπαρχουν οι βασεις για επομενες σεζον και ξερει πως να το παει. Ελπιζω να μην ξαναδουμε Αποκαλυψη να σου πω την αληθεια δεν θελω να ξαναδω τα ιδια.. Εκτος αν μας το παρουσιασουν διαφορετικα..

Chris Liatsi Mellark
Chris Liatsi Mellark
16 November 2012 02:10

Yπέροχο επεισόδιο πραγματικά απο τα καλύτερα…!Είχαμε τα πάντα…!
Έχω εντυπωσιαστεί ευχάριστα και δεν ξέρω τι να πω για όλες αυτές τις ανατροπές….Είμαι τόσο χαρούμενη που επέστρεψε ο Κας και αναρωτιέμαι τιθα γίνει….
Και όντως τα ερωτήματα που θέτετε μας απασχολούν!!! Τι θέλει η Ναόμι απο τα αδέρφια;; Και πόσο καλά θα εξελιχτεί όλο αυτό;;…
Οσο σκέφτομαι οτι θα πρέπει να περιμένουμε 2 εβδομάδες για το επόμενο επεισόδιο..Με πιάνει τρέλα!!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:46

Ναι ρε γαμωτο ο κακος χαμος γινεται και πωρωνομαστε πολυ μαυτα κ μαυτα. Και εμειναν μονο 2 επεισοδια για το 2012 δυστυχως!

Chris Liatsi Mellark
Chris Liatsi Mellark
16 November 2012 18:06

ναι…Μόνο δύο ακόμα επεισόδιο και μετά θα πρέπει να κάνουμε ακόμα περισσότερη υπομονή…!
Τι να πω…Τουλάχιστον μας έχουν εξεπλήσει ευχάριστα και αυτό είναι καλό!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:35

Λογικο νομιζω να εχουμε διακοπες απο δω κ περα καθως πρεπει να βγει κ η σεζον. Αλλα αποτι ειδα δεν εχουμε κ πολλες φετος. Μεχρι τον Φλεβαρη εχουμε πολυ μικρες(εκτος απο τα χριστουγεννα που ειναι απολυτως λογικο). Καιρος για επαναληψουλα!!!!

Chris Liatsi Mellark
Chris Liatsi Mellark
28 November 2012 04:36

Πάλι καλά ναι φέτος δεν έχουμε διακοπές…!
Όσο για επανάληψη ευχαρίστως να τα ξαναδώ…αφού τα περισσότερα επεισόδια τα έχω δει 4-5 φορές…..Δεν θα τις φτάσω τις 10? 😛

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
28 November 2012 09:46

Eγω δυστυχως την 8η δεν την εχω δει ακομα σε επαναληψη την εχω κρατησει βεβαια για τα Χριστουγεννα τι θα κανουμε στις διακοπες 😛

ovelix
ovelix
16 November 2012 03:34

Πολύ καλό το επεισόδιο 10/10 (το 20/10) το φυλάω…. χαχα!) Τελικά η όγδοη πάει από το καλό στο καλύτερο. Επιτέλους Κας, Ντην και Σαμ πάλι μαζί.Σίγουρα θα έχουμε θέμα με τη Ναόμι, σίγουρα θα επανέλθουν παλιοί χαρακτήρες. Τελικά αυτό το σήριαλ αντί να “ξεφτίζει” με τα χρόνια γίνεται ακόμα καλύτερο!!!!!!! Δεν το χορταίνω!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:47
Reply to  ovelix

Φυλα το νομιζω θα χρειαστει στανταρ για μετα χαχαχαχαχα…

Αυτο με το παλιοι χαρακτηρες το σκεφτομαι και εγω να δω ποιος θα γυρισει.. Ευχομαι Τζον 😀

ovelix
ovelix
17 November 2012 01:22

Ναι!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:37
Reply to  ovelix

Πολλοι μπορουν να γυρισουν κ να μας εκπληξουν! Ευχομαι συντομα…

GV
GV
16 November 2012 04:23

And may HE does not appear but They are worsipping HIS plan….

Dont rush mates….

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 12:48
Reply to  GV

I totally Agree..

xalias
xalias
16 November 2012 14:19

Το επεισόδιο ήταν καταπληκτικό, δεν έχω λόγια!! Δεν ξέρω τι μπορούν να δείξουν ακόμη από το καθαρτήριο, όλα τα ερωτήματα απαντήθηκαν, το μόνο που μπορεί να δούμε είναι flashback από την πλευρά του Κας για την περίοδο που ήταν μόνος του στο Καθαρτήριο μέχρι να τον σώσουν. Επίσης θα ήθελα να δω Σαμ από την μέρα που πήγε ο Ντιν στο καθαρτήριο αντιδράσεις και τα λοιπά. Είμαι σχεδόν πεπεισμένος πάντως ότι ο Σαμ δεν έψαξε για τον Ντιν (δυστυχώς). Όσον αφορά την πλοκή με τους λόγους πολλά υποσχόμενη ανυπομονώ για την συνέχεια.Ήθελα ποιό πολύ δράση από το Καθαρτήριο αλλά εντάξει θα δούμε στη συνέχεια.

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:38
Reply to  xalias

Νομιζω πως για τον Σαμ θα δουμε σιγουρα flashbacks κ θα υπαρχει μια πιο σοφη δικαιολογια που δεν εψαξε για τον Ντιν. Και ισως τον δικαιολογησουμε και μεις, θα δειξει βεβαια..
Φοβαμαι μηπως δεν ξαναδουμε Καθαρτηριο..

Henry Morgan
Henry Morgan
16 November 2012 14:28

Το επεισόδιο ήταν απλά τέλειο, να πω την αλήθεια δεν το περίμενα γιατί είχε γίνει πολύ συζήτηση και όταν γίνεται αυτό, καταλήγει να είναι μέτριο, αλλά όχι, χάρηκα που επιτέλους ο Κας δεν είναι τρελός, η Ναόμι δεν ξέρω ποια είναι, αλλά σίγουρα δεν έχει να κάνει με Κράουλη κτλ κτλ γιατί πρέπει να είναι πολύ δυνατή για να εξαναγκάζει τον Κας να της λεει ΌΤΙ θέλει, και μετά να μην θυμάται τίποτα, Άγγελος πιστεύω αλλά το θέμα είναι τι θέλει;

Ο Κασσιήλ στην πραγματικότητα είναι Αρχάγγελος, οπότε επόμενο είναι να γίνει και ο τηλεοπτικός το ίδιο!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 14:53
Reply to  Henry Morgan

Θα χει ενδιαφερον να δουμε τελικα τι σκοπο εχουν για τον Κας

HLIAS1979
HLIAS1979
17 November 2012 00:08
Reply to  Henry Morgan

Βλέπω να την τρώνε οι ρέγγες στο τέλος τη Ναόμι (λέγε με Ντίν), υποχείριο τον καλύτερο του φίλο ? Ας ρωτήσει να μάθει τι έπαθαν όσοι τα έβαλαν με τα αδέρφια και να ηρεμήσει, αν θέλει να συνεχίσει να υπάρχει !!!

ovelix
ovelix
17 November 2012 01:13
Reply to  HLIAS1979

Αυτό είναι αλήθεια!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:38
Reply to  HLIAS1979

χαχαχαχααχαχχαχαχαχαχα ποσο σωστος εισαι φιλε χαχααχαχχαχαχαχαχα!!!

ovelix
ovelix
17 November 2012 01:20
Reply to  Henry Morgan

Ίσως ο Κας να εξαναγκάζεται τώρα γιατί ακόμα είναι αδύναμος. Ίσως στο μέλλον να μπορέσει να αντισταθεί στον εξαναγκασμό και απλά να την κοροϊδέψει λίγο τη Ναόμι. Άλλωστε τις δυνάμεις τους τις δίνει ο Θεός. Έτσι τουλάχιστον νομίζω. Και μην ξεχνάμε ότι ο Κας παρ’ όλα τα λάθη του στο τέλος πάντα τα αδέρφια βοηθούσε.

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:39
Reply to  ovelix

Πιστευω επιτηδες του πηραν καποιες δυναμεις και τον εκαναν αδυναμο για να μην μπορει να “επαναστατησει”.

Irene Winchester
Irene Winchester
29 November 2012 17:58
Reply to  Henry Morgan

και μόνο στην ιδέα να είναι ο Κας Αρχάγγελος ανατριχιάζω!Ένας Μπόμπι λείπει τώρα για να απογειωθεί η σειρά!

Henry Morgan
Henry Morgan
16 November 2012 14:33

Σκέφτηκε κανείς σας ότι ο Τσάκ είναι ο Μέτατρον; Έγραφε την ιστορία των Winchester, θα μου πείτε τώρα “Ναι είναι προφήτης” αλλά εμένα κάτι δεν μου κολλάει, επίσης είδατε τι είπε όταν σήκωσε το τηλέφωνο σε ένα επεισόδιο ο Τσάκ “Lady Magdalene?” ποιος θα το έλεγε αυτό; ο Θεός όχι, ο Χριστός (και καλά) ίσως;

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
16 November 2012 14:54
Reply to  Henry Morgan

Η αληθεια ειναι οτι τον Χριστο ουτε σε αναφορες δεν τον εχουμε δει θα χει ενδιαφερον αν δουμε τι εχουν σκεφτει οι σεναριογραφοι. Για τον Τσακ πιστευω η ιστορια του εχει τελειωσει να πω την αληθεια..

ovelix
ovelix
17 November 2012 01:45

Σχετικά με τα ερωτήματα και συγκεκριμένα αν ο Κέβιν διάβασε όλο το λόγο του Θεού στον Κράουλι πιστεύω πως όχι. Ο Κέβιν απέδειξε ότι μαθαίνει γρήγορα και μην ξεχνάμε ότι είναι ένα “παιδί θαύμα”, φέρθηκε έξυπνα με τον Κράουλι στο παρελθόν οπότε γιατί να μην το κάνει και τώρα?

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
17 November 2012 11:40
Reply to  ovelix

Οντως ναι σωστα αλλα δεν τον εμπιστευομαι και πολυ προσωπικα. Ενταξει 17 χρονων ειναι, βλεπει μπροστα του κοσμο να πεθαινει, του κοβουν το δαχτυλο δεν ειναι κ ευκολο. Και αποτι ειδα το δαχτυλο οταν διαβαζει την επιγραφη το ειχε πιο κατω απο την μεση αρα ειχε διαβασει πολλα. Ή απλα “πηδηξε” παραγραφους.

nikitas
nikitas
18 November 2012 18:35

ekei pou o kass einai mesa sto domatio me ton dean kai ton kevin kai sikonei ta ftera tou ti akrivos paei na kanei pou fovatai o crowley?

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
18 November 2012 20:10
Reply to  nikitas

Του δείχνει την δύναμη του ως Άγγελος ώστε να φύγει γιατί θα τον σκοτώσει!

Maria Smith
Maria Smith
18 November 2012 20:46

Το επεισόδιο ήταν πραγματικά το καλύτερο μέχρι στιγμής. Είχε πολλές αποκαλύψεις, αλλά νομίζω ότι ήταν υπερβολικά πολλά τα δεδομένα και δεν ξέρω τι να πρωτοπω. Ο Κράουλι είναι τόσο απελπισμένος να μεταφράσει την πλάκα, που απαγάγει ανθρώπους για να το καταφέρει. Η μητέρα του Κέβιν εμπιστεύεται μία μάγισσα που τους προδίδει με την πρώτη ευκαιρία, με αποτέλεσμα να απαχθεί και ο Κέβιν. Ο Κράουλι του κόβει το μικρό δάχτυλο του αριστερού χεριού και τον απειλεί ότι του έμειναν άλλα εννιά, αν δεν μεταφράσει τον Λόγο του Θεού. Στο μεταξύ, ο Σαμ, ο Ντιν και ο Κας σπεύδουν να τον σώσουν. Ο Ντιν επισημαίνει ότι ο Κας δεν έχει αρκετή δύναμη για να τα βάλει με τον Κράουλι, αλλά εκείνος δεν τον ακούει. Σκοτώνουν μερικούς δαίμονες και μετά ο Κας βρίσκεται αντιμέτωπος με τον Κράουλι. Του λέει ότι ο Κέβιν θα έρθει μαζί του και αυτός τον υποτιμά λέγοντάς του ότι δεν μπορεί να τον πολεμήσει, ενώ δεν έχει ανακτήσει τις δυνάμεις του εντελώς. Ο Κας αμέσως μετά εμφανίζει τα φτερά του, όπως στο 4.01. Μία σημαντική διαφορά σε σχέση με το συγκεκριμένο επεισόδιο είναι ότι τα μάτια του λαμπυρίζουν έντονα μπλε, σαν να έχει αποκτήσει κάποια νέα ικανότητα. Θα μου άρεσε αν τον έκαναν Αρχάγγελο, το σκεφτόμουν από τον πέμπτο κύκλο και μετά απ’όλα όσα έχει περάσει, νομίζω ότι θα ήταν λογικό. Η Ναόμι δεν μπορώ να καταλάβω τι ρόλο παίζει, αλλά δε μου φαίνεται καλή. Φαίνεται να κρύβει κάτι για να μην αφήνει τον Κας να θυμάται, σαν να μην τη συμφέρει, ή μπορεί κάποιος άλλος άγγελος να δίνει τις διαταγές σ’αυτήν. Ίσως να κάνουν κατάσκοπο τον Κας, αφού είναι ο μόνος άγγελος που εμπιστεύονται τ’αδέρφια και μόλις πάρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, να τον “ξεφορτωθούν” (αν και δε νομίζω να συμφέρει τους σεναριογράφους). Εκτός κι αν είναι κάτι καλό, αλλιώς ,θα εναντιωθεί και θα σκοτώνει τους άλλους αγγέλους αν θέλουν το κακό των αδερφών. Ίσως, όμως, να θέλουν να επαναφέρουν την Αποκάλυψη, αν και δε νομίζω. Πρέπει να υπάρχουν κι άλλοι Λόγοι του Θεού. Ίσως έχει να κάνει με την ανεύρεση των υπόλοιπων πλακών. Ακόμη, νομίζω ότι έχουν να δείξουν κι άλλο καθαρτήριο, όσων αφορά το τι έκανε ο Κας όσο ήταν μόνος του μέχρι τη στιγμή που βρέθηκε έξω, όπως και με τον Σαμ από κει που σταμάτησε ο προηγούμενος κύκλος. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο Κας συνέχεια υποτιμάει τον εαυτό του και λέει ότι δεν του αξίζει να ζει ή ότι ανήκει στο καθαρτήριο, (λες και είναι τέρας), σαν να μην μπορεί να εξιλεωθεί ότι καλό κι αν κάνει, παρά τις άπειρες φορές που έχει σκοτωθεί, όσο κανένας άλλος χαρακτήρας στη σειρά, δεν ήθελε να σωθεί και εγκατέλειψε τις προσπάθειες, ακόμη και την τελευταία στιγμή. Τέλος, μου φαίνεται ότι ο Γκαρθ θα αποδειχθεί δυνατός σύμμαχος, αν ξαναεμφανιστεί και θα ήταν πολύ καλό πιστεύω να επιστρέψουν κι άλλοι όπως Τζον και Γαβριήλ. Αναμένουμε με αγωνία τη συνέχεια! Carry on guys! 😉

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
18 November 2012 21:12
Reply to  Maria Smith

Δυσκολο να χασουμε τον Κας δεν το νομιζω. Φαινεται ο Τζερεμυ να τον θελει πισω στην σειρα πολυ…

Vasilis Taxo
19 November 2012 01:54

για σας παιδια,εγω προσωπηκα πιστευω πως ο cas πλεον ειναι αρχαγγελος,αν θυμαστε οταν πεθανε και επανηλθε ανεφερε οτι επεστρεψε new and improve…καπως ετσι πιστευω πως επεστρεψε και απο το καθαρτηριο, αλλωστε και μονος του ανεφερε στο επισοδιο οτι ειχε την δυναμη να ακολουθηση τον Ντιν αλλα επελεξε να μεινει εκει για να μετανοησει και να ζητησει συχγωρεση για οτι ειχε κανει, πιστευω οτι τα καταφερε και πλεον γυρισε ακομα πιο δυνατος…οσο για την τελευταια σκηνη πιστευω οτι την εχετε παρει λαθος, στην αρχη ο Κραουλι του λεει οτι λειπεις καιρο και οτι ειναι εξασθενημενος αλλα μετα που πρωτα του λεει οτι μπορεσες να την σηκωσεις αλλα δυσκολα να την κρατησεις (προσωπικα πιστευω για την καινουρια του δυναμη)και στο τελος μου φενεται παρα πολυ τρομαγμενος οταν βλεπει την πραγματικη δυναμη του μ φενετε Κας και του λεει μπλοφαρεις,,,εμενα πιο πολυ μ φανηκε πως παρακαλουσε να μπλοφαρει…

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
20 November 2012 13:54
Reply to  Vasilis Taxo

Μμμμμ καλη ιδεα αλλα αν θυμασαι στην 5η σεζον ειχε πει οτι “new and improved” επειδη ειχε χασει ολες τις αγγελικες δυναμεις του πιο πριν..

Ionlydas
Ionlydas
19 November 2012 04:41

Νομίζω το καλύτερο επεισόδιο για εμένα μέχρι στιγμής….Μπορω να πώ συγκινήθηκα …ιδιαίτερα οταν ξαναείδα τον κας ανανεωμένο και back in action μέσα στο Impala μαζί με τα αδέλφια ξανά….Μεγάλες στιγμές… Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η Αγγελική του εμφάνιση…Σίγουρα παραπέμπει σε Αρχάγγελο…Σίγουρα έγινε Αρχάγγελος…Αν κρίνω και πως αντέδρασε ο Κράουλι Μόλις τον είδε….”Ξαφανίστηκε”….

Σκέφτομαι βεβαια και απο την άλλη, τελικά η μετάνοια του Κας και η παραμονή του στο καθαρτήριο καθαρά για λόγους Μετάνοιας για ότι τον Βάρυνε απο τα Προηγούμενα, ισως εκανε τον Θεό να τον Αναγάγει σε Μέτατρον….Ισως τελικά γίνει ο Κας ο Αρχάγγελος των Αρχαγγέλων…ο λεγόμενος Μεταθρόνιος Άγγελος( Μετατρον)…..Γιατί Πάντοτε ο Θεός Ξαναεπιστρέφει τον Καστιέλ απο όπου Μπλέκει και εχει εξελιχθει στον πιο μάχιμο Αγγελο που υπάρχει…Ισως τωρα Τον γυρισε πάλι για να ολοκληρώσει τον Λόγο Του γράφοντάς τον…..στις πλάκες που έπονται…Πω Πω χαμός θα γίνει απο δω και πέρα….Πολύ ενδιαφέρον….

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
19 November 2012 11:20
Reply to  Ionlydas

Προς το παρον αποκλειεται να ειναι Αρχαγγελος δεν ξερω αν γινει μετα ομως. Αποκλειεται γιατι ειδαμε δεν εχει δυναμεις τοσο τρομερες αλλα ειναι αποδυναμωμενος.

Αποτι ειδαμε παντως τον επανεφεραν οι Αγγελοι και δεν φαινεται να εχει βαλει το Χερι του ο Θεος.

Guest
Guest
20 November 2012 00:19

Κι αν ο Κας είναι όντως Αρχάγγελος;; [τον έβγαλε ο Θεός από το Καθαρκτήριο γιατί είδε πως μετανόησε και τον προήγαγε σε Αρχάγγελο γιατί είναι ο πιο μάχημος τον τελευταίο καιρό και εγώ πιστεύω από τους αγαπημένους του Θεού-σαν πολλές φορές δεν έχει σωθεί;] Απλά δεν έχει καινούριες δυνάμεις γιατί, είτε δεν τις έχει πάρει όλες ακόμα λόγω αδυναμίας [εδώ τις παλιές του δυνάμεις χρησιμοποιούσε με δυσκολία], είτε δεν τις του έχουνε δώσει ακόμη. Αυτή η Ναόμη [την οποία δεν την πάω μία..] με κάνει κάτι σαν γραμματέας του Θεού έτσι που την είδα. Μπορεί αυτή την φορά οι Άγγελοι να είναι με το μέρος μας!! Πολύ αισιοδοξία για το τελευταίο :Ρ

Guest
Guest
20 November 2012 00:22
Reply to  Guest

α!! ξέχασα να πω ότι κανονικά ο Καστιελ [Κασσιήλ] είναι Αρχάγγελος οπότε γι’αυτό και το βλέπω να ‘ρχεται άνετα :Ρ

ジJυdDorα❹ONYτsα✯
ジJυdDorα❹ONYτsα✯
20 November 2012 00:24

Κι αν ο Κας είναι όντως Αρχάγγελος;; [τον έβγαλε ο Θεός από το Καθαρκτήριο γιατί είδε πως μετανόησε και τον προήγαγε σε Αρχάγγελο γιατί είναι ο πιο μάχημος τον τελευταίο καιρό και εγώ πιστεύω από τους αγαπημένους του Θεού-σαν πολλές φορές δεν έχει σωθεί;] Απλά δεν έχει καινούριες δυνάμεις γιατί, είτε δεν τις έχει πάρει όλες ακόμα λόγω αδυναμίας [εδώ τις παλιές του δυνάμεις χρησιμοποιούσε με δυσκολία], είτε δεν τις του έχουνε δώσει ακόμη. Αυτή η Ναόμη [την οποία δεν την πάω μία..] με κάνει κάτι σαν γραμματέας του Θεού έτσι που την είδα. Μπορεί αυτή την φορά οι Άγγελοι να είναι με το μέρος μας!! Πολύ αισιοδοξία για το τελευταίο :Ρ
α!! ξέχασα να πω ότι κανονικά ο Καστιελ [Κασσιήλ] είναι Αρχάγγελος οπότε γι’αυτό και το βλέπω να ‘ρχεται άνετα :Ρ

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
20 November 2012 13:57

Ναι αλλά η Ναόμι μας είπε ότι οι Άγγελοι τν έβγαλαν. Εκτός και αν έχει βάλει το χεράκι του ο Θεός. Θα δειξει.. Μακάρι να είναι με το μέρος μας γιατί μου αρέσει καλύτερα έτσι αλλα πόσους ακόμα εχθρούς να εχουν τα αδέρφια; 😛

Ο Κασσιήλ όντως αναφέρεται έτσι αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ο Κας μας..

ジJυdDorα❹ONYτsα✯
ジJυdDorα❹ONYτsα✯
20 November 2012 22:30

Άνα γεια σου, αυτό θέλω να πιστεύω πως θα γίνει!! :Ρ Και το καλό που της θέλω της Ναόμι να κάτσει φρόνημα και να είναι αυτό που λέω γιατί αλλιώς.. Λίγα τα ψωμιά της!! Απορώ τόσα που έχουν γίνει, πώς τολμάνε ακόμα και είναι ενάντια στα αδέρφια μερικοί.. τς τς τς αδιόρθωτοι!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
20 November 2012 23:43

xaxaxaxaxaxa.. και φαντασου οτι ηταν κ Ραφαηλ εναντιον τους παρ’ότι σταμάτησαν κ την Αποκαλυψη!!!

ジJυdDorα❹ONYτsα✯
ジJυdDorα❹ONYτsα✯
21 November 2012 01:04

χαχαχ ε μα ναι!! Εδώ ξαποστήλανε τον Λούσιφερ και την θέση του που πήρε ο Κράουλι, αυτός Πόντιος πρέπει να ‘ναι και συνεχίζει :Ρ [πλακίτσα ε :)] μετά από το τέλος του Λούσιφερ!! Μα έχουν τον ίδιο κάλο στον εγκέφαλο όλοι τους πια;; χαζούληδες αλλά δεν πειράζει ας συνεχίσουν, να ‘χουμε να βλέπουμε εμείς για να σχολιάζουμε :Ρ

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
21 November 2012 01:57

xaxaxaxaxa ελα καλο ειναι για μας 😛

Leftos
Leftos
20 November 2012 10:26

Επικότατο επεισόδιο!!! Κάτι που δεν αναφέρθηκε όμως απ’ότι είδα είναι αυτό που είπε ο Κράουλι για το τι σκεφτόταν ο Θεός και έγραψε για το πως μπορούν να κλείσουν οι πύλες της κολάσεως και αυτό δεν πρέπει να πέσει στα χέρια της ανθρωπότητας!!! Ίσως τελικά να μην είναι και τόσο καλό αν κλείσουν οι πύλες της κόλασης…

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
20 November 2012 13:59
Reply to  Leftos

Σ’αυτο μπορει να χεις κ δικιο.. Γιατι οπως και το σκοτωμα του Ντικ ειχε το τιμημα του (Καθαρτηριο Ντιν-Κας), ετσι και αυτο να χει το δικο του τιμημα ποτε δεν ξερεις..

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
20 November 2012 13:04

Θεωρία ότι ο Crowley είναι άγγελος. Που βρήκε τη λεπίδα; η λεπίδα είναι επέκταση της χάρης,ευλογίας των αγγέλων, ακόμα και να την είχε πάρει από τον Samandriel, στη σκηνή στη photo που την βρήκε; η λεπίδα πάει πίσω στον άγγελο, οπότε έπρεπε να πάει στον Samandriel. και γιατί ο Castiel χρησιμοποιεί τη λεπίδα για να απειλήσει τον Crowley από τη στιγμή η λεπίδα είναι όπλο για να σκοτώσεις άγγελο και μόνο; γιατί να απειλεί τον “δαίμονα” crowley με τη λεπίδα; επίσης ας θυμηθούμε ‘οτι ο Crowley έχει κόκκινο καπνό, όλοι οι δαίμονες ακόμα και οι Lillith & Yellow Eyes Demon είχανε μαύρο καπνό. επίσης είναι ο μόνος δαίμονας που μπόρεσε να κρατήσει τη φωνή του όταν ήταν στο σώμα της μαμάς του Kevin. ναι σίγουρα είναι δυνατός δαίμονας αλλά υπήρχαν και δυνατότεροι δαίμονες από αυτόν. ο Crowley λοιπόν, πιστεύω ότι ήταν άγγελος που έπεσε. γιατί ας μη ξεχνάμε ότι έδωσε στον Bobby τα πόδια του, όταν ήταν στο καροτσάκι. κανείς μα κανείς δαίμονας δεν έχει τη δυνατότητα αυτή.

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
20 November 2012 14:05
Reply to  ♔Amal!a♔

Να πω την αληθεια διαφωνω..

1) ΑΝ ηταν Αγγελος δεν θα το καταλαβαινε ο Κας;
2) Γιατι να φοβοταν τον Κας τότε;
3) Η Μεγκ ειχε κ αυτη μια λεπιδα στο 7×21 😉
4) Νομιζω στην 5η σεζον εχουμε μαθει οτι τον Κραουλη τον εχει δημιουργησει ο Luci..
5) Στο βιβλίο “Bobby Singer’s Guide to Hunting”, διάβασα ότι η λεπίδα αυτή σκοτώνει κάθε πλάσμα..
6) Ισως ειχε αυτην την δυνατοτητα επειδη ηταν ο Βασιλιας των Σταυροδρομιων.

Σιγουρα παντως δεν ειναι απλα ενας Δαιμονας ο Κραουλη. Δηλαδη οπως ειπες εχει πραγματα που δεν ειχαν αλλοι! Ιδωμεν…

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
20 November 2012 14:23

ο lucifer δημιούργησε τους δαίμονες ναι αλλά δε θυμάμαι να είπαν συγκεκριμμένα για τον Crowley. μπορεί κ να ήταν άγγελος πριν αλλά επειδή έπεσε να μη θυμάται. έπεσε, έγινε άνθρωπος και μετά δαίμονας. δε παύει να ήταν άγγελος όμως. αχ δε ξέρω, στέκει αρκεί να το κάνουν σωστά…

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
20 November 2012 14:37
Reply to  ♔Amal!a♔

Βασικα τοτε που τους ειχε δωσει το Κολτ στα αδερφια, ειχε πει οτι “οταν σκοτωσει την ανθρωποτητα τι νομιζετε θα κανεις με μας τους Δαίμονες;”.. Οποτε ειναι σαν να το αφησε να εννοηθει..
Ωραια θεωρια ομως κ θα μπλεκε κ πολυ τα πραγματα.. Αν κ νομιζω κατι αλλο πολυ μεγαλο εχει ο Jeremy στο μυαλο του..

DemetBlu
DemetBlu
23 November 2012 13:58

Την οποία λεπίδα, η Μεγκ την έκλεψε από τον Κας όταν τον φίλησε!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
23 November 2012 15:48
Reply to  DemetBlu

οχι παραδεχτηκε η ιδια οτι ειχε την λεπιδα απο τοτε που εγινε χαμος κ πεθαναν πολλοι αγγελοι. Ο Κας την εχει την δικια του!

DemetBlu
DemetBlu
23 November 2012 23:25

αα, οκ, έτσι μου φάνηκε! Δεκτό 🙂

BlackBird
BlackBird
20 November 2012 16:31
Reply to  ♔Amal!a♔

Χμμ…Θα είχε κάποιο ενδιαφέρον αυτό,αλλά δε νομίζω.Καταρχάς έχουμε ήδη δει από που κρατάει η σκούφια του crowley,ότι έχει ανθρώπινη προέλευση,από τη Σκωτία,έχουμε δει το γιο του (το φάντασμά του μάλλον :-P),με όλα αυτά που είχαν παιχτεί με τα κόκκαλά του κλπ. Δεύτερον δε θυμάμαι πουθενά να αναφέρεται ότι η λεπίδα των αγγέλων είναι αποκλειστικά για να σκοτώνεις αγγέλους,προφανώς αφού μπόρει να σκοτώνει άγγελο θα σκοτώνει και κάθετι κατώτερο από αυτούς.Ο crowley θα έχει πάρει τη λεπίδα από κάποιον νεκρό άγγελο λογικά(δε θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο) όπως νομίζω και τη Μεγκ είχαμε δει στο παρελθόν να έχει. Όσον αφορά το bobby μπόρεσε και του έδωσε τα πόδια του γιατί πολύ απλά έκαναν συμφωνία με αντάλλαγμα τη ψυχή του (άλλωστε ήταν και king of crossroads) !

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
20 November 2012 16:46
Reply to  BlackBird

Σωστός! Αλλά θα μπορούσε π.χ. πριν χιλιάδες χρόνια να έπεσε ως Άγγελος και να έγινε άνθρωπος όπως και η Άννα 😉

BlackBird
BlackBird
20 November 2012 16:55

Σωστό είναι αυτό,αν και μου φαίνεται τραβηγμένο…Σε αυτή την περίπτωση άλλωστε δε θα είχε καμία ιδιομορφία ή κάποια έξτρα δύναμη..

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
20 November 2012 17:01
Reply to  BlackBird

Ναι αλλα ισως μεσα σε αυτον τον 1 χρονο να εμαθε οτι ειναι Αγγελος.. Παρατραβηγμενες θεωριες αλλα θεωριες χαχαχα 😛

BlackBird
BlackBird
20 November 2012 17:19

Έτσι!χεχε 😛

DemetBlu
DemetBlu
23 November 2012 13:57
Reply to  ♔Amal!a♔

Για την λεπίδα, δεν μου φαίνεται περίεργο να την έχει κλέψει από κάποιον. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ότι ήταν του Σαμάντριελ, που έτσι κι αλλιώς όντας αιχμάλωτος δεν μπορούσε να τη χρησιμοποιήσει. Δεν νομίζω να υπήρξε ποτέ άγγελος…. αφού δεν είναι απλός δαίμονας, αλλά “υψηλόβαθμο στέλεχος”… βέβαια κι ο Λούσιφερ άγγελος ήταν, οπότε δεν αποκλείεται! Όσο για τα κόκκινα μάτια, είναι χαρακτηριστικό των “crossroad demons”… όλες οι κοπέλες που εμφανίστηκαν στο σταυροδρόμι είχαν κόκκινα μάτια, άρα και ο Κράουλι, που είναι ο βασιλιάς τους. Μάλιστα οι παραγωγοί έχουν αναφέρει ότι θεώρησαν ότι τα χρώματα στα μάτια των δαιμόνων πρέπει να αλλάζουν ιεραρχικά… γι’ αυτό οι απλοί δαίμονες έχουν μαύρα μάτια και οι ανώτεροι κίτρινα ή άσπρα (βλ. Αζάζελ και Λίλιθ). Και ενδιάμεσα βέβαια ο Κράουλι. Τώρα γιατί ο καπνός των 2 πρώτων ήταν μαύρος… δεν εξηγείται! Ίσως επειδή πέθαναν μια και καλή… ο Κράουλι ζει και βασιλεύει (κυριολεκτικά) και παίρνει όποιο χρώμα θέλει!

Andrey Spn
Andrey Spn
29 November 2012 17:55
Reply to  ♔Amal!a♔

κοπελια,το οτι ο κραουλη εχι κοκκινο καπνο ειναι επειδη έιναι δαιμονας τον σταβροδρομιων… και όσον αφορα την λεπήδα πιστευω πωσ πιανει και στα δύο ειδη δλδ κ αγγελουσ κε δαιμονες ααα και ολοι οι δαιμονες μπορουν να κανουν κατι τετοιο οπος έκανε ο κραουλη στον μπομπη ,αφου η ψυχες είναι δυναμη για αυτους σρυ για τα ορθογραφικα RESPECT SPN ☮ PEACE ☮

ovelix
ovelix
20 November 2012 17:51

Τελικά ρε παιδιά ο άρχοντας της κόλασης είναι ο Crowley ή ο Lucifer? Όσο για τις πύλες της κόλασης δε νομίζω ότι θα τις κλείσουν εντελώς. Απλά ίσως καταφέρουν να παγιδέψουν τους δαίμονες. Για την αποκάλυψη που λέτε δε νομίζω ότι αυτό θέλουν οι σεναριογράφοι. Πάλι στα ίδια θα γυρνάνε; Ο Castiel πιστεύω ότι είναι ισχυρότερος όλων και θα βοηθήσει τα αδέρφια όπως άλλωστε πάντα έκανε. Αλλά μήπως παίζει κι αυτός το παιχνίδι του; Ίσως αυτός να είναι ο Θεός. Τραβηγμένο ίσως αλλά πιθανό; Τι λέτε;

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
20 November 2012 23:48
Reply to  ovelix

Ο Luci ειναι ο Διάβολος που όλοι ξέρουμε. Αλλά τώρα που φυλακίστηκε, Βασιλιάς της Κολάσεως είναι ο Crowley..
Δε νομιζω να ειναι ο Θεος αυτο κ αν ειναι τραβηγμενο σεναριο. Σε καμια περιπτωση.

THEO supernatural for ever
THEO supernatural for ever
22 November 2012 18:46

Εγω φιλοι μου πιστευω πως το κας τον εβγαλε ο θεος απο το καθαρτηριο και του εχει δωσει αλλη δυναμη και αυτη η ναομη(αχονευτη) του λεει ψεματα οτι τον εβγαλαν οι αγγελοι γτ ισως ξερει πως θα γινει αρχαγγελος(απλα ακομα δεν εχει ανακτησει ολες του τις δυναμεις η δεν ξερει πως τις εχει) και να φοβαται η να να σκεφτεται αλλα δικα της να κανει και θελει απλα να τον χειραγωγει για δικα της συμφεροντα και ισως να ειναι και αυτη αρχαγγελος και να φοβατε να τον αντιμετοπισει(πχ ραφαηλ που ειδαμε τι επαθε)και για αυτο το παει πλαγιως!!σιγουρα ο κας αντιπροσωπευει το καλο οπως και τα αδερφια και συγουρα τα συμφεροντα του καθενος ειναι τεραστια γιαυτο και θα υπαχουν μεγαλες ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ οπως και ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
23 November 2012 15:45

Δυσκολο γιατι δεν πιστευω οτι θα δουμε τον Θεο.. Θα δειξει βεβαια μην λεω κ μεγαλες κουβεντες 🙂

Irene Winchester
Irene Winchester
29 November 2012 18:06

Αν γραφτεί χαρακτήρας για τον Θεό θα φέρει πολλές αντιδράσεις στρατηγικά δν τους συμφέρει κάτι τέτοιο.Θυμόμαστε φυσικά το επεισόδιο της 5ης σεζόν Dark Side of The Moon που αναφέρθηκε η παρέμβαση του Θεού αλλά κάτι παραπάνω κατά την γνώμη μου δν θα έφερνε καλά αποτελέσματα για την υπόληψη της σειράς από άκρως θρησκευόμενα άτομα.Αλλά και πάλι διατυπώνω μια σκέψη 🙂

THEO supernatural for ever
THEO supernatural for ever
22 November 2012 19:08

Εγω φιλοι μου πιστευω πως το κας τον εβγαλε ο θεος απο το καθαρτηριο και του εχει δωσει αλλη δυναμη και αυτη η ναομη(αχονευτη) του λεει ψεματα οτι τον εβγαλαν οι αγγελοι γτ ισως ξερει πως θα γινει αρχαγγελος(απλα ακομα δεν εχει ανακτησει ολες του τις δυναμεις η δεν ξερει πως τις εχει) και να φοβαται η να να σκεφτεται αλλα δικα της να κανει και θελει απλα να τον χειραγωγει για δικα της συμφεροντα και ισως να ειναι και αυτη αρχαγγελος και να φοβατε να τον αντιμετοπισει(πχ ραφαηλ που ειδαμε τι επαθε)και για αυτο το παει πλαγιως!!σιγουρα ο κας αντιπροσωπευει το καλο οπως και τα αδερφια και συγουρα τα συμφεροντα του καθενος ειναι τεραστια γιαυτο και θα υπαχουν μεγαλες ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ οπως και ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ!!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
23 November 2012 15:50

ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΚ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; ΟΕΟ;

ジJυdDorα❹ONYτsα✯
ジJυdDorα❹ONYτsα✯
26 November 2012 00:25

έλα ντε;;;;;; κι εγώ απορία το ‘χω!! λέτε να την μάζεψε κανείς πάλι;;;

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
27 November 2012 12:30

Λογικά την βασανίζουν Δαίμονες..

ジJυdDorα❹ONYτsα✯
ジJυdDorα❹ONYτsα✯
28 November 2012 00:33

με το να την μάζεψε κανείς, αυτό εννοώ κι εγώ. 😉 Πάντως ψήνομαι να την ξαναδείξουν. Να δούμε τί θα παιχτεί και με τον Κας :Ρ

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
28 November 2012 10:12

Ναι γαμωτο κ εγω θα ηθελα να την ξαναδουμε ειναι ωραια χαρακτηρας!

Maria Smith
Maria Smith
26 November 2012 00:25

Το ίδιο πράγμα αναρωτιέμαι κι εγώ. Ίσως να μας δείξουν τι απέγινε στην πορεία. Τελευταία φορά που την είδαμε, ο Κράουλι έστειλε κάποιους δαίμονες να την πάρουν και να την πάνε στην κόλαση για να τη βασανίσει. Μήπως πάει ο Κας με τ’αδέρφια να τη σώσουν; Βέβαια δε θα είναι εύκολο. Ο Κράουλι θα πρέπει να θέλει να τους παγιδεύσει και ειδικά τον Κας. Δεν ξέρω, αλλά πιστεύω ότι τελικά η Μεγκ είναι καλή. Νομίζω ότι το έχει αποδείξει πλέον. Τι λέτε;

ovelix
ovelix
26 November 2012 01:05
Reply to  Maria Smith

Δεν απέδειξε ότι είναι καλή, απλά έκανε ότι μπορούσε για να σώσει το τομάρι της κάτι που τελικά δεν κατάφερε. Και δε νομίζω ότι θα θέλουν τα αδέρφια να τη σώσουν γιατί την πιάσανε εξ αιτίας τους. Μάλλον να τους εκδικηθεί θα θέλει και αυτό το ξέρουν τα αδέρφια. Στο κάτω κάτω είναι δαίμονας!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
27 November 2012 12:30
Reply to  ovelix

Συμφωνώ!

SupernaturalGreece
SupernaturalGreece
27 November 2012 12:30
Reply to  Maria Smith

Σίγουρα θα μας την δείξουν δεν γίνεται να μας την εξαφανίσουν έτσι. Άλλωστε είναι η μόνη χαρακτήρας (Guest) από την 1η σεζόν χαχαχαχα..
Δε νομίζω ότι τους ενδιαφέρει και πολύ αυτή την στιγμή τι κάνει η Μεγκ καθώς είναι Δαίμονας και παρ’όλο που τους βοήθησε, είναι Δαίμονας 😛
O Kας δεν φαίνεται να την έχει αναφέρει και πολύ οπότε τώρα που του έφυγε και η τρέλα δν θα κάνει σα μωρό.

Δεν την εμπιστεύομαι προσωπικά γιατί αν το καλοσκεφτούμε αυτή ξεκίνησε την Αποκάλυψη 😉

Latest

More Articles Like This