Review – Supernatural 9×01 – I Think I’m Gonna Like It Here

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΜΕ! Το Supernatural έκανε μεγάλο comeback και το 9×01 ήταν μία ακόμη επική πρεμιέρα. Παρακάτω διαβάστε review του 1ου επεισοδίου και πείτε μας πως σας φάνηκε!

sam

Βρισκόμαστε μέσα στο μυαλό του Σαμ. Για την ακρίβεια μέσα στην Ιμπάλα. Ο Σαμ πεθαίνει και παλεύει μέσα στο μυαλό του. Ο Ντιν παίζει το ρόλο του Σαμ που θέλει να παλέψει και να συνεχίσει, ενώ ο Μπόμπι που εμφανίζεται από το πουθενά παίζει τον ρόλο του Σαμ που έδωσε αρκετά, και ήρθε η ώρα να πεθάνει.

meteor

Στην πραγματικότητα, ο Σαμ είναι σε κώμα σε ένα νοσοκομείο. Οι γιατροί λένε στον Ντιν ότι ο αδερφός του βρίσκεται πλέον στα χέρια του Θεού αλλά αυτός δεν θέλει να το δεχτεί. Ζητά βοήθεια από τον Κας, ο οποίος δεν δίνει σημεία ζωής. Ζητά βοήθεια από τους αγγέλους και προσεύχεται σε όλους! Απεγνωσμένα πάει να ζητήσει βοήθεια από τον Κράουλη, τον οποίο έχει κρυμμένο στην Ιμπάλα, αλλά εκεί εμφανίζονται 2 άγγελοι. Ο πρώτος τον απειλεί, αλλά ο δεύτερος, ο Εζεκιήλ, τον βοηθά σκοτώνοντας τον πρώτο. Οι άγγελοι κυνηγούν τον Καστιήλ…

trap ezek

O Ντιν παγιδεύει τον Εζεκιήλ, και του λέει να σώσει τον αδερφό του. Ο άγγελος προσπαθεί, μάταια όμως. Σφοδρές επιθέσεις σε όλο το νοσοκομείο κάνουν διάφοροι άγγελοι που θέλουν τον Κας. Ο Γουιντσεστερ με έναν πανέξυπνο τρόπο τους στέλνει στον αγύριστο. Ο Εζεκιήλ του ανακοινώνει ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να σώσει τον αδερφό του. Ο Σαμ να γίνει το δοχείο του! Ο Ντιν με δυσκολία δέχεται και μπαίνει στο μυαλό του αδερφού του.

human cas

Εν τω μεταξύ, ο Κας χτυπάει. Ματώνει. Καταλαβαίνει ότι πλέον τα πράγματα δεν είναι καλά και δεν θέλει να δεχτεί ότι είναι άνθρωπος. Ένας τύπος του δίνει κάποια χρήματα και τον πηγαίνει στην κοντινότερη πόλη όπου εκεί συναντά μια άγγελο, την Χέιλ. Οι άγγελοι πλέον δεν έχουν φτερά. Δεν μπορούν να τηλεμεταφέρονται, αλλά έχουν όλες τις δυνάμεις του. Εκτός από τον Κας, ο οποίος πλέον είναι άνθρωπος. Ο “άγγελος” μας, τηλεφωνεί στον Ντιν και του λέει τι έχει συμβεί. Όλοι οι άγγελοι του παραδείσου ψάχνουν τον Κας, να του πάρουν το κεφάλι.

 

Η Χέιλ παγιδεύει τον Κας, και τον παίρνει μαζί της. Πιστεύει ότι μαζί πρέπει να πορευτούν και ότι η Χέιλ να μπει στο δοχείο που πλέον λέγεται Καστιήλ. Ο Κας ανατρέπει το αυτοκινήτο που βρίσκονταν μέσα, και η Χέιλ τραυματίζεται άσχημα. Τον απειλεί ότι θα πει στους αγγέλους το που βρίσκεται και ότι όλοι θέλουν να τον εκδικηθούν. Ο Κας φοβάται, νιώθει ανθρώπινα συναισθήματα και την σκοτώνει!

thristy cas

Πλέον διψάει, πρέπει να πλύνει τα ρούχα του αλλά πεινάει ταυτόχρονα. Κλέβει κάποια ρούχα, και πίνει ένα μπουκαλάκι νερό… μονορούφι! Είναι μόνος, χωρίς καμιά βοήθεια και μακρυά από τον Σαμ και τον Ντιν. Οι άγγελοι ψάχνουν να του πάρουν το κεφάλι…

sam bobby

Μέσα στο μυαλό του, ο Σαμ παλεύει για το τι είναι σωστό. Ο Μπόμπι στον ρόλο του “θανάτου” του λέει ότι ήδη έχει κάνει πολλά. Ότι έχει σώσει απίστευτα πολλές φορές τον κόσμο, έχει σώσει πολλούς ανθρώπους. Και ίσως ήρθε η ώρα να αφεθεί και να πεθάνει. Ο Ντιν όμως κάνει την εμφάνιση του “σκοτώνοντας” τον Μπόμπι και προσπαθώντας να συνεφέρει τον αδερφό του.

 

Επική μάχη μεταξύ Ντιν και Σαμ! Ο Ντιν προσπαθεί να συνεφέρει τον αδερφό του χτυπώντας τον. Ο Σαμ του λέει ότι όλα τελειώσαν, δεν υπάρχει κάτι για να συνεχίσει να παλεύει. Ότι έφτασε το τέλος. Μπαίνει στην δική του “πόρτα” (βλ. 7×10 Death’s Door), και εκεί τον περιμένει ο ένας και μοναδικός Death! Είναι ο reaper του και ο Σαμ είναι έτοιμος να πάει μαζί του. Κάνει συμφωνία μαζί του να μην μπορεί με κανένα τρόπο να επανέλθει στην ζωή! Κάπου εκεί όμως έρχεται ο πραγματικός Ντιν.

sam is a vessel

Του λέει ότι όλα θα φτιαχτούν, όλα θα γίνουν όπως πρέπει και ότι έχει σχέδιο. “Δεν υπάρχω, αν δεν υπάρχεις”. Ο Σαμ λέει το “ναι” και ο Εζεκιήλ μπαίνει μέσα του για να τον γιατρέψει! Ο Σαμ όταν ξυπνήσει δεν θα νιώθει ότι είναι μέσα του ο άγγελος, και δεν θα το ξέρει καν. Ο Εζεκιήλ λέει ότι αν ο Σαμ ξυπνήσει και μάθει ότι είναι δοχείο, θα απορρίψει τον άγγελο και θα πεθάνει. Ο Ντιν δέχεται να μην μάθει τίποτα ο Σάμμυ και έτσι γίνεται. Όταν ξυπνά, το τελευταίο πράγμα που θυμάται είναι η εκκλησία!

Quote Επεισοδίου: “Are you telling me there’s nothing? Huh? Are you telling there’s nothing to fight for? That there is nothing to hope for?”

Βαθμολογία επεισοδίου: 10/10

[poll id=”75″]

195 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

195 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Gregory Tsolakis
Gregory Tsolakis
9 October 2013 14:37

Ποιός περιμένει άλλες 6 ημέρες τώρα;;;;;

Nikoletta Nota
Nikoletta Nota
9 October 2013 14:48

Εδώ περιμέναμε μήνες…Στις 6 μέρες θα κολλήσουμε;

Ελευθερια66
Ελευθερια66
9 October 2013 15:14
Reply to  Nikoletta Nota

Σωστηη!!!Σε παρακαλω πολυ εαν γνωριζεις πες μου που θα μπορεσω να δω ολοκληρο το 1ο επεισοδιο της σεζον!Εψω τρελαθει που δεν το βρησκω :@

Sawyer Orestis
9 October 2013 15:44

Θα συμφωνήσω με την @nikolettanota:disqus από κάτω 😛

Natalia Spyridou
Natalia Spyridou
9 October 2013 14:46

ποιος μπορεί να ψήφισε χάλια?? είναι δυνατόν?? ήταν επεισοδιάρα!!

Spike Damon
Spike Damon
9 October 2013 15:02

Ε κλασικά Ναταλία πάντα θα υπάρχουν οι εξυπνάκιδες που θα ψηφίζουν χάλια ένα επεισόδιο γιατί δεν έχουν κάτι άλλο καλήτερο να κάνουν!

Sawyer Orestis
9 October 2013 15:24
Reply to  Spike Damon

Ουτε Life δεν εχουν αστο..

Sawyer Orestis
9 October 2013 15:24

Τρολολολ…

Olga Ristani
Olga Ristani
9 October 2013 17:15

TROLLS…..

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:18
Reply to  Olga Ristani

Μεγάλα!

Spike Damon
Spike Damon
9 October 2013 15:05

Επιτέλους επέστρεψε η αγαπημέμη μας σειρά… το επεισόδιο ήταν απλά φανταστικό!

Sawyer Orestis
9 October 2013 15:43
Reply to  Spike Damon

Να δούμε πόσες φορές θα το παρακολουθήσουμε ακόμα το επεισόδιο 😛

Spike Damon
Spike Damon
10 October 2013 00:26
Reply to  Sawyer Orestis

Πάρα πολλές! 😛

Sawyer Orestis
10 October 2013 10:49
Reply to  Spike Damon

Ήδη το χω δει 2, και κρατιέμαι πολύ να μην το ξαναδώ 😛

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
9 October 2013 15:15

Καταρχήν το επεισόδιο ήταν επικότατο! Από το opening το οποίο λάτρεψα μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Οι τόσοι μήνες αναμονής μας αντάμειψαν και με το παραπάνω….
Καταρχήν λάτρευα τις σκηνές με Κας που τον βλέπουμε σαν άνθρωπο! Κάτι μου λέει πως θα έχουμε πολλές αστείες σκηνές στην πορεία…
Κλασσικά για μένα, πώς θα μπορούσα να μην συγκινηθώ σε επεισόδιο; Η σκηνή που προσεύεχεται ο Ντιν ήταν υπέροχη!!!! Και από ότι είδα στο twitter που έγραψε ο Jared ήταν αρκετά συναισθηματικά φορτισμένη για τον Jensen… Πώς να μην τους λατρέψεις όταν βλέπεις ότι δίνουν όλο τους του είναι γι αυτή τη σειρά;;
Το όλο concept με το μυαλό του Sam και το κομμάτι που ήθελε να πεθάνει ήταν πολύ δυνατό!
Στην αρχή μπερδεύτηκα λίγο με το τι θα γίνει με τον Εζεκιήλ και ακόμα δεν ξέρω αν το έχω καταλάβει τελείως. Μέσα στο σώμα του Σαμ θα υπάρχει και ο άγγελος;
Φαντάζομαι την αντίδραση του Σαμ όταν το μάθει…. :/
Αλλά πώς μπορείς να κατηγορήσεις τον Ντιν για κάτι τέτοιο; Επίσης, ο Άγγελος Εζεκιήλ ήταν κάτι παραπάνω από συμπαθέστατος από την πρώτη κιολας σκηνή για μένα και χαίρομαι που θα τον έχουμε σε αρκετά επεισόδια… :)))
Και τέλος λάτρεψα τη φράση: “Ιf there ain’t no you there ain’t no me” :’)))

Sawyer Orestis
9 October 2013 15:43

Συμφωνώ!
Νομίζω το όλο θέμα με τον Κας ήταν πολύ τραγικό. Τον λυπήθηκα πολύ τον κακομοίρη. Αλλά θα έχει πάρα πολύ ενδιαφέρον νομίζω αυτός ο τομέας στα επόμενα επεισόδια και να δούμε πως θα προσαρμοστεί.

Μόνο και μόνο η αρχή μέχρι την προσευχή, σου ράγιζε την καρδιά από τα 5 πρώτα λεπτά το επεισόδιο!

Προσωπικά τρελάθηκα και με την σκηνή Σαμ-Ντιν όταν τον χτύπησε ο 2ος..

Ναι μέσα στον Σαμ θα υπάρχει ο άγγελος αλλά θα είναι κάτι σαν “ανενεργός” να το πούμε..

Τον ηθοποιό ίσως να μην τον ξαναδούμε βέβαια που υποδυόταν τον Εζ.

Ο Ντιν όμως ξεπέρασε τα όρια. Ο Σαμ ήθελε να πεθάνει και ο Ντιν έκανε κάτι που δεν θα αρέσει καθόλου στον αδερφό του νομίζω…

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
9 October 2013 16:33
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι τον λυπάσαι αλλά από την άλλη βλέπεις οτι το ευχαριστιέται που μπορεί να έχει ανθρώπινες εμπειρίες….
Ναι τα πρώτα 5 λεπτά είναι τόσο συγκινητικά…Που βλέπεις τον Ντιν να κατηγορεί τον ίδιο το Θεό για το ότι δεν μπορεί να σωθεί ο αδερφός του…Και μετά πηγαίνει στην εκκλησία για να προσευχηθεί..Ποιος ο Ντιν.. 😛
Ναι όντως μπορεί να μην τον ξαναδούμε…. Αλλά σαν χαρακτήρας φαίνεται πολύ ενδιαφέρον ο Άγγελος…
Ναι φοβερή σκηνή…!Και τον Σαμ λυπάμαι γιατί δείχνει πως έχει εγκαταλείψει κάθε ελπίδα..δεν έχει τη δύναμη για τίποτα πλέον….
Ναι ο Ντιν το παραεκανε…Δεν θελει να τον χάσει με τίποτα οποιοδήποτε το κόστος… Δεν θα αρέσει καθόλου στον Σαμ αυτό… Γιατί ήθελε να “φύγει” …. :/

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:39

Κι όχι τίποτε άλλο, αλλά μετά από αυτά τα 5 λεπτά με τι ψυχολογία συνεχίζεις το επεισόδιο; χαχαχαχα 😛

Μου άρεσε όμως που στο τέλος ο Σαμ είπε “We got work to do”! Άρα πιστεύω θα έχει πολλές δυνάμεις ακόμα!

Ηταν φραση κλειδι αυτο που ειπε “There ain’t no me if there ain’t no you”! Τα λέει όλα νομίζω. Δεν πρόκειται ποτέ να συνεχίζει χωρίς τον Σαμμυ!

Nikolio
Nikolio
9 October 2013 16:42
Reply to  Sawyer Orestis

Πληρης αντιθεση παντως η 4η με την 9η σεζον…Απο τη μια ο Σαμ που επινε αιμα δαιμονα κ στην ουσια ψιλοεγινε δαιμονας στο τελος κ τωρα εχει εναν αγγελο μεσα του… 😀

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:43
Reply to  Nikolio

Ελα ντε! Αλλα στην 4η σεζον εφταιγε, και τωρα πλεον οχι! Εχει εξαγνιστεί εντελώς πλέον νομίζω!

Nikolio
Nikolio
9 October 2013 16:49
Reply to  Sawyer Orestis

Γνωριζεις αν ξαναδουμε Μπομπυ ή αυτο ηταν μονο ? Μιας κ αναφερθηκες στον ηθοποιο Εζ

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:06
Reply to  Nikolio

Λογικα δεν θα τον ξαναδουμε τον Μπομπι. τουλαχιστον για τωρα

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
9 October 2013 18:40
Reply to  Sawyer Orestis

Χαχααχα ισχύει….Εγώ λέω για να κλαίω από τα πρώτα 5 λεπτά σκέψου τι έχει να γίνει μετά…Αλλά ντάξει…χαχαχα
Ναιιιι….αλλά έχει ξεχάσει κιόλας….Καλό από τη μία αλλά αν του έρθουν όλα πίσω φοβάμαι πως θα αλλάξει πάλι γνώμη….
Ναιιι..την λάτρεψα αυτή τη φράση που του είπεεε!!! 😀 😀 😀 😀 Αυτή η φράση πραγματικά είναι το νόημα όλης της σειράς… Ότι χωρίς να έχει ο ένας τον άλλο, δεν γίνεται τίποτα…

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
10 October 2013 02:03

Άσε ρε συ, κι εγώ στα 5 πρώτα λεπτά έριξα ένα κλάμα!
Ειδικά οι νέοι τίτλοι αρχής απλά επικοί! Μόνο που δεν τσίριξα όταν τους είδα! :ΡΡΡΡ Παίζει να είναι μια απ’ τις καλύτερες πρεμιέρες της σειράς(μετά την 4η που ακόμη -κατά τη γνώμη μου- παραμένει κορυφαία!)..
Το μόνο που με χάλασε λιγάκι στην αρχή(όχι ότι με ξενέρωσε, απλά μου φάνηκε “κάπως”) είναι ότι αυτή την “πάλη” μέσα στο μυαλό του Σαμ -που στην αρχή δεν ήξερε ότι είναι σε κώμα- γιατί είχαμε δει ξανά παρόμοια σκηνή στον 6ο κύκλο. Αλλά αυτή η σκηνή φέτος ήταν κλάσης ανώτερη από την άλλη και φυσικά από τη στιγμή που εμφανίστηκαν ο Μπόμπι και ο Θάνατος ήταν ολοφάνερο ότι θα εξελιχθεί εντελώς διαφορετικά..
Όσον αφορά τη φράση “There ain’t no me if there ain’t no you” ακριβώς αυτό το πράγμα σκεφτόμουν τη στιγμή που ο Σαμ έλεγε στο Θάνατο ότι αν τον πάρει δε θέλει να ξαναγυρίσει. Ότι ο ένας χωρίς τον άλλον είναι μισός, το ίδιο και η σειρά..
Λογικά ο Εζ θα είναι μέσα στον Σαμ σε flight mode, γι’ αυτό δεν τον κατάλαβε :ΡΡΡ Ας ελπίσουμε μόνο να μην έχει πάλι τίποτα αναλαμπές που θα τον στείλουν στο τρελοκομείο…
Συμφωνώ με τον Ορέστη σε αυτό που είπε για τον Σαμ, ότι πρέπει πλέον να έχει εξαγνιστεί πλήρως..

Ο Κράουλι προφανώς είναι ακόμη στο πορτ μπαγκάζ της Ιμπάλα, ε??? :Ρ

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:15

Προσωπικά οι καλύτερες για μένα είναι κατά σειρά: 4η-7η-8η-9η! Όλες βέβαια ΚΑΤΑΠΛΗΤΙΚΕΣ!

Τελικά αυτοί οι 2 ξέρουν ακριβώς τι πρέπει να πουν ο ένας για τον άλλον και πότε πρέπει να του πουν!

Ω ναι και κατι μου λεει οτι θα δουμε πολυ Κραουλη στο επομενο!!!

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
10 October 2013 17:36
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι ξέρουν ακριβώωως όμωςς! Και όταν τα λένε εμείς σερνόμαστε γιατί μας σπαράζουν την καρδιά 😛
Πωωωπωωω ναι και εγώ το περιμένωωω…! Πωω Αυτός ο Θεικός Κράουλιιι 😛

Sawyer Orestis
10 October 2013 17:38

Για οσκαρ παντως παλι οι ηθοποιοι!

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
12 October 2013 01:03
Reply to  Sawyer Orestis

Μπορείς να μου δώσεις μια καλή εξήγηση γιατί δεν τους βάζουν υποψήφιους στα Emmy??? 😛

Sawyer Orestis
12 October 2013 01:33

Ε μόνο τα μεγάλα κεφάλια πάνε εκεί! BrB, Homeland, GoT. Δεν λέω, πολύ ωραίες σειρές με φοβερές ερμηνείες αλλά ΕΛΕΟΣ! Δεν είναι οι μόνοι στη Γη

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
12 October 2013 12:19
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι δεν κατηγορώ αυτές τις σειρές αλοίμονο… Είναι όντως από τις καλύτερες σειρές… Απλά πιστεύω πως τουλάχιστον για την 8η σεζόν το άξιζε και το Spn

Sawyer Orestis
12 October 2013 15:34

Εγώ τις κατηγορώ! 😛
Όποιος έχει τα μέσα έτσι είναι. Δεν μπορούσε δηλαδή να πήγαινε για Έμμυ το Supernatural κ να μην πήγαινε το GoT στο οποίο έχουν ρίξει εκατομμύρια και είναι η πλέον μόδα σαν άλλο Sex and the City! Έχω βαρεθεί να ακούω την λέξη GoT. Ο κάθε άσχετος την ξέρει. Κατά την γνώμη μου υπερτιμημένη σειρά.

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
13 October 2013 13:52
Reply to  Sawyer Orestis

Χαχαχα…Δεν την έχω δει οπότε δεν μπορώ να ξέρω…
Αλλά όντως έχει γίνει “μόδα”…. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι άξιζε να είναι και το Supernatural και δεν το έβαλαν…. Ντροπή και αίσχος 😛

Sawyer Orestis
13 October 2013 14:48

Πολλά πρέπει για το SPN αλλά τι να κάνεις. Ας όψεται ότι παίζεται στο CW

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
14 October 2013 02:48
Reply to  Sawyer Orestis

…Στο CW που τους κάναμε και νούμερα που έχουν να δουν χρόνια από ότι διάβασα….:P

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
10 October 2013 17:35

Καλά ντάξει..! Το opening επικότατοοο!!
Καλά ναι της 4 είναι και εμένα το all time favourite… 😛
Nαιιι..Δεν γίνονται συχνά συναισθηματικοί για το brotherhood αλλά όταν το κάνουν μας σπαράζουν την καρδιά…!
Ναι αυτό φοβάμαι και εγώ μην τρελαθεί πάλι ο Σαμμυ…αλλά δεν το νομίζω…..
Ναι πλέον ο Σάμμυ πέρασε πολλά και εξαγνίστηκε….Εε καιρός ήταν ο κακομοίρης…:P
ναι ναιιι έχουμε κράουλι στην Ιmpalaaa hahahahaha!

Sawyer Orestis
10 October 2013 17:38

Μπα αποκλειεται να τρελαθει παλι. Οταν ανελαβε ο Καρβερ περυσι, ειχε πει οτι αυτο με την τρελα δεν του αρεσε καθολου και δεν προκειται να επιστρεψει σε αυτο. καλυτερα να σου πω την αληθεια

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
11 October 2013 02:11
Reply to  Sawyer Orestis

Eee ναι..θα κούραζε αν έκαναν κάτι τέτοιο…οπότε καλύτερα 😛

Sawyer Orestis
10 October 2013 10:57

Είχαμε να την ακουσούμε την φράση 7 χρόνια! 😉

Olga Ristani
Olga Ristani
9 October 2013 17:17

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!ΜΕ ΥΠΕΡΚΑΛΥΨΕΣ!

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
9 October 2013 18:41
Reply to  Olga Ristani

Χαχαχ…Είχα πολλά να πω…:P

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:16

Για αυτο το επεισοδιο, οσα και να γραψεις λιγα ειναι. Ολοκληρο Ριβιου εκανα και δεν σταματαω να μιλαω γιαυτο ακομα 😛

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
10 October 2013 17:34
Reply to  Sawyer Orestis

Χαχαχα….Πραγματικά σε θαυμάζω που κατάφερες να περιορίσεις το review σ αυτό…. Εγώ δεν θα ήξερα τι να πρωτοπώ…!

Sawyer Orestis
10 October 2013 17:46

Γιατί εγώ ήξερα; 😛
Το ξεκίνησα και λέω δεν γίνεται να γράψω όλο το επεισόδιο χαχαχαχα

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
11 October 2013 02:12
Reply to  Sawyer Orestis

Χαχαχαχα….Μπράβοο…όχι ΜΠΡΑΒΟ σου…! .Εκθεση στο λύκειο πρέπει να χες σίγουρους βαθμούς στην περίληψη, δεν παίζει διαφορετικά 😛

Sawyer Orestis
11 October 2013 12:45

Ντάξει έτσι κ έτσι. 15 είχα γράψει πανελλήνιες.

Αλλά όταν είναι για Supernatural έρχεται από μόνη της η έμπνευση 😛

chrisanthie_winchester
chrisanthie_winchester
12 October 2013 01:01
Reply to  Sawyer Orestis

Χαχαχα..ισχύειι! 😛

JuKi
JuKi
9 October 2013 15:16

Emena den maresei auto to Skiniko me Ezekihl.Min ksexname oti o Sam einai to Original Doxeio tou Luci Kai an enas aggelos einai se lathos Doxeio tote to doxeio me ton kairo Dialiete…Opws pathene o Luci otan itan sto allo Doxeio

Sawyer Orestis
9 October 2013 15:29
Reply to  JuKi

Εγω πιστευω οτι καποιο αλλο σχεδιο εχει ο Εζεκιηλ, δεν μπορει τοσο απλα να ειναι τα πραγματα.. Κατι εχει στο μυαλο του. Οποτε ας μην βγαζουμε βιαστικα συμπερασματα

JuKi
JuKi
10 October 2013 02:49
Reply to  Sawyer Orestis

Episeis twra pou thimithika kanonika Enas aggelos gia na mpei sto swma sou prepei ESU na tou peis Nai oxi o Aderfos sou ….

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:17
Reply to  JuKi

Ο Ντιν πήγε στον Σαμ και ο Σαμ είπε το ναι… Απλα του εστησε “παγιδα” ο Ντιν

disqus_eZZdLXJEeY
disqus_eZZdLXJEeY
10 October 2013 16:40
Reply to  Sawyer Orestis

πιστευω πως ο Juki εχει δικιο κατι πρεπει να παιζει…..δε λεω ωραιος ο Εζεκιηλ αλλα πολυ αγιος μας το παιζει ρε παιδι μου :Ρ
επισης εχω δει διαφορες υποθεσεις του τυπου οτι ο Εζεκιηλ ειναι στην πραγματικοτητα ο Λουσιφερ και ”μεταμφιεστηκε” για να τους ξεγελασει και να μπει μεσα στον σαμ……γιατι οπως φαινεται τωρα που οι αγγελοι επεσαν, οδευουμε σιγα σιγα στο 2014 και σε αυτα που ειχε δει ο Ντην οταν ειχε παει στο μελλον……αλλα πως θα μπορουσε ο Λουσι να βγει απ το κλουβι χωρις να παρουμε χαμπαρι????…….

JuKi
JuKi
10 October 2013 16:56

Den Eisai kakos … Exeis ena Point … Trelaneme oti epidi o Luci einai Aggelos eleutherothike Athela (Tou Metatron) me to 3orki …. An isxiei auto kapou Kukloforei kai o Mixalakis 😛 By The way o Metatron Emine Ston paradiso ? Autos aggelos den einai Logika den epese? Gt Kinigane Oloi ton Cas Anti gia ton metatron ?

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:58
Reply to  JuKi

Ο κερατάς ο Μέτατρον έμεινε κανονικά στον Παράδεισο 😛
Τον Μέτατρον δεν μπορούν να τον κυνηγήσουν γιατί βρίσκεται πάνω. Ενώ ο Κας πλέον είναι η εύκολη λεία.

Savvina_SpnDW
Savvina_SpnDW
10 October 2013 17:00
Reply to  Sawyer Orestis

ακριβως……επισης ο μετατρον ηταν κρυμμενος τοσα χρονια ολοι τον ειχανε χασει..κ οταν επεσαν κανεις δεν καταλαβε τι εγινε, κ οτι στην πραγματικοτητα το εκανε αυτος και οχι ο Κας.
οσο για το κλουβι δε ξερω…..οντως δυσκολο και μπορει να μην ξανα ασχοληθουν, αλλα οι θεωριες ειναι θεωριες και μεχρι να μαθουμε τι παιζει η φαντασια μας θα εχει καλυψει καθε ενδεχομενο!! (εκτος απο αυτο που θα συμβαινει πραγματικα :Ρ)

Sawyer Orestis
10 October 2013 17:13
Reply to  Savvina_SpnDW

Ου καλά οι θεωρίες πάντα θα υπάρχουν λογικά! Και όσο μας πωρώνουν αυτοί τόσο περισσότερες θα βγάζουμε εμείς! Κι άντε να πέσεις μέσα…

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:57

Συμφωνώ ότι κάτι δεν πάει καλά!

Αποκλείεται να είναι ο Λουσι. Πολύ πολύ δύσκολο. Δεν νομίζω να το ξαναγυρίσουν εκεί και οι παραγωγοί είχαν πει ότι δεν πρόκειται να ασχοληθούν με το κλουβί. Άλλωστε είναι αδύνατον να βγουν από κει μέσα πλέον.

Ελευθερια66
Ελευθερια66
9 October 2013 15:18

Παιδια οποιος γνωριζει σας παρακαλω να μου πει που θα μπορεσω να δω ΟΛΟΚΛΗΡΟ το 1ο επεισοδιο της 9ης σεζον γιατι θα τρελαθω!!!Εννοειται πως ανηπομονω για τα επομενα επεισοδια!!!!!!

Marilena Karastatira
Marilena Karastatira
9 October 2013 15:22
Gregory Tsolakis
Gregory Tsolakis
9 October 2013 15:22

http://kickass.to/supernatural-s09e01-hdtv-x264-lol-eztv-t7989883.html

Μπες στο link και πάτα DOWNLOAD TORRENT, για να το κατεβάσεις!

Marilena Karastatira
Marilena Karastatira
9 October 2013 15:22

pws ginetai o sam apo idaniko doxeio tou ewsforou-daimona na einai twra doxeio enos aggelou mporei kapoios na m to e3hghsei ???

Sawyer Orestis
9 October 2013 15:26

Η αληθεια ειναι οτι υπαρχουν μπολικα ερωτηματα!
Αλλα οπως ειδαμε, μπορουν να μπουν σε αρκετα σωματα οι αγγελοι οχι μονο στο ιδανικο τους.

Βεβαια υπαρχει και η θεωρια που λεει οτι αν εισαι δοχειο ενος αρχαγγελου, ισως εισαι κ δοχειο ολων των αγγελων. ποιος ξερει θα δειξει..

Nikolio
Nikolio
9 October 2013 15:28

Απο τη στιγμη που λες ναι σε εναν αγγελο , μπορει οποιος κ αν ειναι να μπει.οχι ομως για πολυ καιρο γτ μετα το δοχειο θα διαλυθει.
Στη περιπτωση του Σαμ ο Εζεκιηλ ειπε πως μολις γιατρευτουνε κ οι δυο , αυτος θα φυγει κ θα επιστρεψει στο αρχικο του δοχειο…

Sawyer Orestis
9 October 2013 15:45
Reply to  Nikolio

Κάτι μου λέει οτι ο Εζεκιήλ κάτι άλλο θέλει στην όλη ιστορία…

Nikolio
Nikolio
9 October 2013 16:26
Reply to  Sawyer Orestis

Εχεις ενα δικιο γτ τα λεγομενα πλεον του Κας δε με καλυπτουν ( μιας κ ειπε πως ειναι καλος στρατιωτης κτλ ).
Παντως εδειξε απο την πρεμιερα πως εχει πολυ ψωμι η σεζον

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:35
Reply to  Nikolio

Εχει παρα πολύ ψωμί. Αλλά το συμπαθήσαμε στην αρχή τον Εζεκιήλ. Εμένα το ερώτημα μου ειναι πως τον εμπιστευτηκε ο Ντιν ρε γαμωτο. Βεβαια ηταν κ η μονη επιλογη που ειχε πλεον, ηταν σε απελπισια..

Nikolio
Nikolio
9 October 2013 16:43
Reply to  Sawyer Orestis

Εδω εκανε συμφωνια με δαιμονα για χαρη του αδερφου του στη 2η σεζον , δε θα ελεγε ναι σε εναν αγγελο ? Μια η απελπισια του κ μια που ο Κας του ειπε καλα λογια γιαυτον 😉

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:06
Reply to  Nikolio

Έτσι πάει 😉

Chrysa Souli
Chrysa Souli
9 October 2013 15:44

ps kseroume ekato tois ekato oti o ezekihl einai autos p leei?monaxa tn logo t exoume

th mporouse n einai o opoiosdhpote

Sawyer Orestis
9 October 2013 15:45
Reply to  Chrysa Souli

Σωστή! Δεν ξέρουμε τίποτα γιαυτόν!

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 16:11

Το opening ηταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!
Το αγαπημενο μου απο ολες τις σεζον. Ποσο λυπηθηκα τον Κας. Ειδικα οταν ηθελε η αλλη να τον κυριευει. Ειναι γελοιο. Τραγικη σκηνη ο Ντιν να προσευχετε οπως επισης και ο Σαμ που ειπε στον Θανατο να μην επιστρεψει ποτε ξανα. Ο Ντιν ξεπερασε το ορια δε λεω, αλλα δε θα του το συγχωρουσα αν τον αφηνε να πεθανει.
Ο Εζεκιηλ δε μου φαινεται πολυ αθωος παντως. Ποιος θα ζηταγε κατι τετοιο χωρις να εχει καποιο σκοπο; Βεβαια ο Κας ειπε οτι ειναι καλος αλλα η ιστορια του σοου μας εχει δειξει να μην εμπιστευομαστε κατι τετοιους.
Αυτο που δεν καταλαβα ηταν στο νοσοκομειο μετα το περιστατικο με τους αγγελους και αφου ειχε μπει ο Εζεκιηλ στο σωμα του Σαμ το σωμα του Εζεκιηλ πως ηταν ξυπνιο; Ηταν ο ανθρωπος;

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:22
Reply to  Sof Mpiskou

Κατά την γνώμη μου, ίσως και το πιο συγκινητικό επεισόδιο του Supernatural και μάλιστα από πολλές απόψεις!

Ο άνθρωπος που ξύπνησε στο τέλος, ήταν το δοχείο του Εζεκιήλ. Ξύπνησε κανονικά ο άνθρωπος δηλαδή. Ο άγγελος έχει μπει μέσα στον Σαμ πλέον 😉

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 16:37
Reply to  Sawyer Orestis

Ειναι σιγουρα μεσα στα πιο συγκινητικα.
Μαζι με το Swan Song και το 2×21+22 με το θανατο του Σαμ
Γενικα για να συγκινηθουμε ιδαιτερα πρεπει να παθει κατι ο Σαμ
Και του φιναλε του 8ου ηταν φανταστικο

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:44
Reply to  Sof Mpiskou

Και εχουμε πολλα να δουμε ακομα ειμαι σιγουρος!
Αλλα αν θυμηθουμε ό,τι γαμάτο έχουμε δει στην σειρά, δεν θα σταματήσουμε ποτέ 😛

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 16:47
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι για αυτο σταματησα χδ

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:07
Reply to  Sof Mpiskou

χαχαχαχαχα.. ακομα και τα αυτοτελη επεισοδια ειναι συγκινητικα οπως εκεινη με την λυκανθρωπινα!

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 17:15
Reply to  Sawyer Orestis

ναι οποτε… εδω μεχρι και τα επεισοδια που κλαις μεχρι δακρυων ειναι συγκινητικα πχ changing chanels

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:19
Reply to  Sof Mpiskou

Τι επικο φιναλε ειχε κ αυτο!!!

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 17:32
Reply to  Sawyer Orestis

Γενικα ηταν και γαμω τα επεισοδια

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:36
Reply to  Sof Mpiskou

Εχουμε μπολικα τετοια καθε χρονο Δοξα τω Θεο 😛

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 17:38
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι. Μιλας και σε αρρωστημενη τωρα :Ρ

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:42
Reply to  Sof Mpiskou

Ολοι αρρωστοι ειμαστε εδω μεσα 😛

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 16:16

ρε παιδια ο Κας ειχε πει πως δε μπορει να γιατρεψει τον Σαμ μετα την δευτερη δοκιμασια και τωρα τον γιατρευει ενας αγγελος τοσο ευκολα? και που ειναι το τρομερο μυστικο που ελεγαν πως θα αποκαλυψει ο Ντιν? μαλλον ειναι το μυστικο που θα κρατησει ο Ντιν οτι μπηκε στον Σαμ ενας αγγελος, σιγα το πραγμα! και το γεγονος οτι ο Εζεκιηλ κοροιδεψε τον Σαμ τοσο ευκολα για να τον κυριευσει ειναι μεγαλη μουφα και καθηστα αχριστο τον ορο οτι πρεπει να εχει ενας αγγελος συγκαταθεση για να κυριευσει καποιον.. κριμα, αλλα ηταν λιγο ευκολη λυση για τον σεναριογραφο

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 16:28
Reply to  mitsosexilium

Δε μπορουσε να τον γιατρεψει απο εξω οπως οταν εχει απλα τραυματα. Ο Εζεκεηλ μπηκε μεσα του. Ο Κας δε θα ζηταγε ποτε κατι τετοιο. Ασε που δεν ξερουμε αν οντως ειναι για το καλο του Σαμ και ο Εζεκιηλ θα τηρησει τη συμφωνια η εχει κανα κολπο.
Το μυστικο ειναι οτι στον Σαμ μπηκε ενας αγγελος αλλα ειναι μεγαλο μυστικο ειδικα οταν ο Σαμ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να πει ναι οποτε δεν πρεπει αν το μαθει με τιποτα.
Επισης ο Σαμ ειπε ναι στον Εζεκιηλ οταν ειχε την μορφη του Ντιν στο μυαλο του.

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 16:35
Reply to  Sof Mpiskou

δε λες κατι περισσοτερο απο αυτα που εδειξε το επισοδιο. και γιατι να μη ζηταγε ποτε κατι τετοιο ο κας? για καλο ηταν.. και ο σαμ δεν ειπε ποτε οτι προτιμα να πεθανει απο το να τον κυριευεσει ενας αγγελος για λιγο. και το γεγονος πως πηρε τη μορφη του ντιν δε λεει κατι. ο υποτιθεμενος ντιν τον ρωταει να τον αφησει να μπει, τι ειναι να μπει? υποτιθεται πως ειναι ανθρωπος! ο σαμ γιατι δεν παραξενευτηκε οταν ο ντιν του εκανε τετοια ερωτηση? δεν ειναι κανας τυχαιος ωστε να τον κοροιδεψει ετσι ευκολα

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 16:43
Reply to  mitsosexilium

Οτι μορφη και να εχει ειναι αγγελος. Και απο τη στιγμη που λεει ναι μπορει να μπει. Ο σαμ επισης ειναι πιο επιρεπης με τον αδερφο του. Επισης αν δεν κανω λαθος δεν του ειπε “ασε με να μπω” ειπε “ασε με να σε βοηθησω” η κατι τετοιο.. Και ο σαμ ειπε οκ και τον ρωταει ο Εζεκιηλ “αυτο ειναι ναι;”

Επισης μπορει να μην εχει πει οτι δε θελει αγγελο μεσα του για λιγο αλλα απο τη στιγμη που ηθελε να πεθανει δε θα το δεχοταν. Θα σκεφτοταν και οτι ισως να ελεγε ψεμματα ο Εζεκιηλ. Ασε που αμα το μαθει με την πρωτη αντιδραση ο αγγελος θα πεταχτει απο μεσα του οποτε ο Σαμ θα πεθανει.

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 16:49
Reply to  Sof Mpiskou

δεν ειναι αναγκη να κανεις περιληψη του επισοδιου, το ειδαμε! δεν ειπα οτι δε μπορει να μπει επειδη εχει αλλη μορφη! ειπα πως δε γινεται να κοροιδεψει ετσι ευκολα τον σαμ γιατι κανεις λαθος, ειπε “you’ve got to let me in”

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:51
Reply to  mitsosexilium

Ναι οντως αυτο του λεει. κ ξαναλεω, ειναι λογικο να μην περιμενε κατι τετοιο ο Σαμμυ..

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 16:53
Reply to  Sawyer Orestis

ρε σεις δε βλεπετε οτι ειναι καπως υπερβολικα ευκολο? δε γινεται να σου πεταγεται ενας ανθρωπος και να σου λεει ασε με να μπω και να μη σου φανει περιεργο! ειδικα για τον σαμ που ειναι και εξυπνος! ελεο δλδ!

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:54
Reply to  mitsosexilium

Μα δεν πεταχτηκε ενας ανθρωπος! Ο αδερφος του ηταν!!!

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 16:54
Reply to  Sawyer Orestis

και τι ειναι ο αδερφος του? ανθρωπος δεν ειναι? πως θα μπει μεσα του? πας καλα?

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:56
Reply to  mitsosexilium

Μίλα πιο όμορφα καταρχάς αλλιώς σταματάει η κουβέντα εδώ. Μέσα στο μυαλό του ήταν του Σαμ. Κ προφανως του πε ετσι για να νομιζει ο Σαμ οτι θα τον βοηθησει να γινει καλα

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 16:58
Reply to  Sawyer Orestis

αν σου πουν εσενα “ασε με να μπω” θα σκεφτεις οτι σημαινει “θελω να σε βοηθησω”? δεν καταλαβαινω τη συνδεση σου

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:00
Reply to  mitsosexilium

Μην μεταφραζεις επι λεξη. Αυτο που ειπε ο Ντιν στον Σαμ στα αγγλικα μπορει να σημαινει π.χ. ασε με να σε βοηθησω, να μπω στη ζωη σου. Δεν μπορω να στο πω ακριβως δεν ειμαι μεταφραστης. Αλλα σημαινει ουσιαστικα οτι θελει να βοηθησει τον αδερφο του

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:02
Reply to  Sawyer Orestis

οπως ειπα και πανω, ο σαμ ειναι λογικο να ζητησει λεπτομερεις οπως κανει μεσα στο αμαξι στην αρχη

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:04
Reply to  mitsosexilium

Ναι αλλα στο αμαξι δεν ηξερα καν τι γινεται

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:06
Reply to  Sawyer Orestis

ναι και?

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:08
Reply to  mitsosexilium

Σου απαντησα παρακανω στο ερωτημα σου

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:11
Reply to  Sawyer Orestis

κι εγω απαντησα πως ο σαμ θα ζητουσε λεπτομεριες και θα του φαινοταν περιεργο που ο ντιν του λεει λεει “let me in”, ειδικα ξεροντας πως αυτο το ζητανε οι αγγελοι. για να μην πω πως ο θανατος θα μπορουσε να καταλαβει πως δεν ειναι ο ντιν αυτο και να το πει στον σαμ εφοσον του ειχε υποσχεθει πως δε θα γινεται να γυρισει πισω αν πεθανει (δειχνει πως ο θανατος θελει να βοηθησει τον σαμ)

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:20
Reply to  mitsosexilium

Και ξαναλεω. Let me in εννοει “ασε με να σε βοηθησω”

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:22
Reply to  Sawyer Orestis

ας πουμε πως σημαινει αυτο (που δε σημαινει σε καμια περιπτωση) δεν ειναι πολυ φθηνο κολπο? αν ηταν ετσι ολοι οι αγγελοι δε θα ειχαν προβλημα να μπουν σε οποιονδηποτε. (ασε που ο σαμ δεν ειναι ο οποιοσδηποτε)

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:27
Reply to  mitsosexilium

Δεν ειναι φτηνο κολπο. Εγινε με συγκαταθεση του Ντιν. Αγγιξε τον Ντιν και τον εβαλε στο μυαλο του Σαμμυ

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:30
Reply to  Sawyer Orestis

ελεος! λες και ειδες αλλο επισοδιο! ο,τι να ναι.. δεν εισαι αντικειμενικος οποτε χεστο..

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:31
Reply to  mitsosexilium

Σε καλυπτω και δεν σ’αρεσει.

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:33
Reply to  Sawyer Orestis

)χαχαχαχαχα! εδω παραδεχτηκες κι εσυ και η αλλη κοπελα ποιο πανο πως υπαρχουν κενα και μου λες οτι με καλυπτεις? ελεος! και δεν απαντας στο σχολιο μου που λεει “ας πουμε πως σημαινει αυτο (που δε σημαινει σε καμια περιπτωση) δεν
ειναι πολυ φθηνο κολπο? αν ηταν ετσι ολοι οι αγγελοι δε θα ειχαν
προβλημα να μπουν σε οποιονδηποτε. (ασε που ο σαμ δεν ειναι ο
οποιοσδηποτε)”

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:37
Reply to  mitsosexilium

Ρε φιλε ελεος. Μια σειρα δεν γινεται να μην εχει κενα μην μας ζαλιζεις αλλο. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΙΡΑ ΧΩΡΙΣ ΚΕΝΑ!
Μια χαρα σου απαντησα πριν ελεος

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:38
Reply to  Sawyer Orestis

βλεπεις? παραδεχτηκες πως εχω δικιο τελικα!χαχαχα! και υπαρχουν σειρες χωρις κενα! αντε γεια!

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:42
Reply to  mitsosexilium

Λογικα εισαι 12χρονο οποτε τελος η κουβεντα δεν ξερεις να συζητας

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:44
Reply to  Sawyer Orestis

χαχαχαχαχαχα! δε νομιζω να ειχε τετοια επιχειρηματα ενα 12χρονο

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:50
Reply to  mitsosexilium

Ναι εχεις δικιο, ετσι μιλαει μονο ενα 15χρονο

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:51
Reply to  Sawyer Orestis

σε ταπωσα γατακι! το παραδεχτηκες!

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 17:05
Reply to  mitsosexilium

Μα ειναι χαλια ψυχολογικα.
Και ειδικα αφου ειχε ξαναδει τον Ντιν και του ειπε οτι θελει να τον βοηθησει με καποιο σχεδιο

Nikolio
Nikolio
9 October 2013 16:51
Reply to  mitsosexilium

Μπορει γτ ο Σαμ ( πιστευω δλδ κ αποτι ειδα απο τη γλωσσα του σωματος του 😛 ) κατα βαθος δε θελει να φυγει,ασχετα με το τι ειπε στο θανατο.

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:52
Reply to  Nikolio

Αν ηθελε να φυγει θα το ειχε κανει. Στο τελος δεν ηθελε ομως να εγκαταλείψει τον αδερφο του!

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:49
Reply to  Sof Mpiskou

Σωστη!

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:49
Reply to  mitsosexilium

Είναι μέσα στο μυαλό του και μιλάει με τον ίδιο του τον αδερφό, δεν νομίζω ότι θα καταλάβαινε τόσο απλά ότι δεν είναι ο Ντιν. Και ο Ντιν ήταν, απλά όταν είπε το ναι πήρε τη θέση του ο Εζ. Δε νομιζω οτι ειναι για καλο που μπηκε μεσα του, καθως δεν ξερουμε τι σκοπους εχει.

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 16:50
Reply to  Sawyer Orestis

ειπε “you’ve got to let me in” αρα ο σαμ επρεπε να παραξενευτει. τελος! αν ηταν ετσι ολοι οι αγγελοι θα μπορουσαν να μπουν σε οποιονδηποτε

Nikolio
Nikolio
9 October 2013 16:53
Reply to  mitsosexilium

Εχεις δικιο,αλλα το ιδιο επρεπε να παρεξενευτει στο 4χ22 οταν ο Ντην εμφανιστηκε απο το πουθενα κ φωναζε Σαμ την ωρα που εξορκιζε την Λιλιθ…Πολλα μπορει,πολλα ισως πολλα πρεπει,τα εχει αυτα η σειρα 😛

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 16:55
Reply to  Nikolio

ε αυτο λεω, οτι υπαρχουν κενα που με ξενερωνουν. αρα μην το δενουμε σχοινι κορδονι οτι ηταν επισοδιαρα

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:57
Reply to  mitsosexilium

Δεν εχεις να κανεις με αστυνομικη σειρα παντως που ακομα κ εκει υπαρχουν κενα.
Δεν υπαρχει σειρα χωρις κενα! Αλλους τους ξενερωνουν αλλους οχι. Τι να κανουμε ετσι ειναι οι σειρες και οι ταινιες.

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:01
Reply to  Sawyer Orestis

αρα εφοσον εχει κενα δεν ειναι γαμματο επισοδιο. το sn ειναι η αγαπημενη μου σειρα και δεν επιτρεπεται να εχει τετοια κενα. πρεπει να κρινουμε ακομα αυτα που γουσταρουμε.

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:08
Reply to  mitsosexilium

Τα κρινουμε. Αλλα για μενα το συγκεκριμενο επεισοδιο δεν εχει κενα.

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:14
Reply to  Sawyer Orestis

εσυ ειπες πως ετσι ειναι οι σειρες, με κενα.. και εδειξα με λογικα επιχειρηματα πως το επισοδιο εχει οντως κενα! εγω απλα λεω τα πραγματα οπως εχουν και λυπαμαι γι αυτο

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:30
Reply to  mitsosexilium

Μα και το SPN εχει κενα σε παλαιοτερα επεισοδια..
Εγω δεν θεωρω οτι αυτο το επεισοδιο ειχε καποιο κενο!

Nikolio
Nikolio
9 October 2013 17:10
Reply to  mitsosexilium

Κοιτα αν ειχανε 1 ωρα στη διαθεση τους θα ειχε ληθει κ αυτη η απορια.οταν ομως καθε επισοδειο πρεπει να ειναι 45λεπτο αναγκαστηκα καποια πραγματα γινονται ετσι…Ισως αν τελειωνε σε αυτο το σημειο κ συνεχιζε το 9χ02 απο κει να ηταν καλυτερα,θα μας κρατουσε κ σε παραπανω αγωνια

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:15
Reply to  Nikolio

θα μπορουσαν να το φτιαξουν καλυτερα, αυτη ειναι η μαλακια και ειναι κριμα. ελπιζω να μη συνεχιστει η σειρα με τετοια κενα

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:54
Reply to  mitsosexilium

Τι τελος ρε φιλε σορυ κιολας αλλα μην εισαι απολυτως. Αυτη ειναι δικια σου αποψη! Μαθε να κανεις συζητηση

Nikolio
Nikolio
9 October 2013 16:57
Reply to  mitsosexilium

μηπως εννοουσε ομως you’ve got to let me in….to all this ?κ οχι you’ve got to let me in…side of you ?

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:58
Reply to  Nikolio

Φυσικά και αυτό εννοούσε! Μάλλιασε η γλώσσα μου τόση ώρα 😛

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 16:59
Reply to  Nikolio

το πρωτο ειναι πολυ γενικο, ο σαμ ειναι λογικο να ζητησει λεπτομεριες για το πως θα τον βοηθησει.. ας μην γενικολογουμε

Nikolio
Nikolio
9 October 2013 17:00
Reply to  mitsosexilium

οταν σε περιμενει ο θανατος απο διπλα , δεν εχει χρονο για κουβεντες 😛

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 17:02
Reply to  Nikolio

ο θανατος ειπε πως ειναι επιλογη του σαμ, αρα περιμενει..

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:04
Reply to  mitsosexilium

Εκει επιλεγεις αν θα ζησεις ή οχι. Δεν επιλεγεις μεταξυ ποιων τυριων θα παρεις 😛
Οταν εισαι ετοιμος να πεθανεις κ υπαρχει εστω μια σπιθαμη ζωης, επιλεγεις τη ζωη χωρις δευτερη σκεψη. Την ελπιδα δηλαδη!

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:47
Reply to  Sof Mpiskou

Και επίσης δεν ξέρουμε κατά πόσο μπορεί να βγει πλέον ή οχι από το σώμα του Σαμ ο Εζεκιήλ. Αυτό θα δείξει..
Αν και εδώ κατάφερε ολόκληρο Lucifer να ελέγξει ο Σαμ, εκεί θα κωλώσει; 😛

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 17:11
Reply to  Sawyer Orestis

Ε ναι καλα. Απλα δεν ξερω κατα ποσο θελουμε να βγει απο τον Σαμ

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:22
Reply to  Sof Mpiskou

Ε ναι αλλα καποια στιγμη σιγουρα θα τον κανει καλα!

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 17:36
Reply to  Sawyer Orestis

Ε ναι. Απλα αν ο Σαμ καταλαβει οτι ειναι αγγελος μεσα του θα του πει να βγει. Και δεν μπορει να μεινει μεσα του χωρις τη συγκαταθεση του

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:37
Reply to  Sof Mpiskou

Ναι αλλα οντως θα μπορεσει να βγει ή λεει ψεματα ο Εζ;

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 18:07
Reply to  Sawyer Orestis

Λογικα θα μπορει. Δε νομιζω σε αυτο να λεει ψεμματα

Sawyer Orestis
9 October 2013 18:18
Reply to  Sof Mpiskou

Μπορει και να λεει μονο αληθεια σε όλα.. Θα δειξει..

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
9 October 2013 19:18
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι μακαρι

Nikolio
Nikolio
9 October 2013 16:37
Reply to  mitsosexilium

Να τον γιατρεψει με ενα αγγιγμα εννουσε ο Κας.
Στο δευτερο σκελος κανεις λαθος.Αν θυμασαι κ ο Λουσι ειχε εφανιστει στον Pellegrino ως η γυναικα του πριν παρει τη συγκαταθεση του.Το ιδιο λοιπον και ο Εζεκιηλ.

mitsosexilium
mitsosexilium
9 October 2013 16:38
Reply to  Nikolio

θυμαμαι πολυ καλα! στην αρχη εμφανιστηκε σαν γυναικα αλλα μετα του ειπε ποιος ειναι πριν ζητησει να μπει! τσεκαρε το! αφου ο νικ του ειχε πει πως εχει ενδιασμους για το τελος του κοσμου και του λεει ο λουσι οτι θα ειναι η αρχη κτλ

Sawyer Orestis
9 October 2013 16:46
Reply to  mitsosexilium

Όχι και τόσο εύκολα. Πρέπει να μπει μέσα του. Και άλλωστε ο Κας εννοούσε ότι δεν θα τον αγγίξει για να τον κάνει καλά.
Είναι πάρα πολύ μεγάλο μυστικό κατά τη γνώμη μου. Ο Σαμ ήθελε να πεθάνει, και έχει καταντήσει πλέον να κατέχεται από έναν άγγελο που δεν γνωρίζει και οχι απλα δεν γνωριζει ποιος ειναι, αλλα ουτε καν οτι ειναι μεσα του!! 😛

Olga Ristani
Olga Ristani
9 October 2013 17:14

ΚΑΤΑΠΚΗΚΤΙΚΗ, ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΟΥΠΕΡΝΑΤΟΥΡΑΛ ΧΡΟΝΙΑ!!!!ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ:CARRY ON….

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:25
Reply to  Olga Ristani

Όντως αυτο δεν το παμε! 😛
Αντε καλη μας χρονια!!! 🙂

bill drosatos
bill drosatos
9 October 2013 17:32

Τρομερο! Δεν θα τολμησω να πω το καλυτερο opening season αλλα σιγουρα κατι που δεν περιμεναμε! Ξερει καποιος τον τιτλο τραγουδιου που παιζει στην αρχη;;;

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:35
Reply to  bill drosatos

Νομιζω καθε πρωτο επεισοδιο σεζον ειναι μοναδικο!
Θα το βαλω σε λιγο το τραγουδι εδω στο site

kelleso
kelleso
9 October 2013 17:47

ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ..για αλλη μια φορα το SPN απεδειξε ποσο επικη σειρα ειναι!το εχω δει 2 φορες εως τωρα και θα το ξαναδω…Να σου πω την αληθεια,λυπηθηκα τον Κας στο τελος,ουτε ρουχα δεν ειχε ο κακομοιρης.προβλεπονται δυσκολα τα πραγματα για εκεινον…Ο Θανατος για αλλη μια φορα τα σπασε(μονο σε εμενα αρεσει τοσο πολυ αυτος ο ηθοποιος?)..θα ηθελα να δω λιγο παραπανω τον Μπομπυ..Ο Εζεκιηλ δεν ξερω τι καπνο φουμαρει!!!!..Η τελευταια σκηνη,ολα τα λεφτα,cause we got work to do.Επιστρεψανεεε ειναι γεγονος!!:))
Αυτα απο εμενα,ps Τελεια η review σου Ορεστη:))

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:54
Reply to  kelleso

Ευχαριστώ πολύ !!! 🙂

Ο Θανατος πραγματικα ειναι ολα τα λεφτα αλλα πολυ ησυχος εκατσε τωρα χαχαχα 😛
Για μενα οπως ειπα και πιο πανω, ηταν ενα απο τα πιο συγκινητικα επεισοδια της σειρας. Σε πιανε η καρδια σου θελοντας και μη!

kelleso
kelleso
9 October 2013 17:50

α να και το τραγουδι που ακουστηκε στην αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=C5Aabx80gV4

Sawyer Orestis
9 October 2013 17:52
Reply to  kelleso

Κινητή μουσική εγκυκλοπαίδεια! Respect και ευχαριστούμε!

kelleso
kelleso
9 October 2013 22:37
Reply to  Sawyer Orestis

παρακαλω <3

George Kagioulis
George Kagioulis
9 October 2013 17:57

Η πρεμιερια ηταν γαματη

ΘΑΝΑΣΗΣ anarchy!
ΘΑΝΑΣΗΣ anarchy!
9 October 2013 18:08

τι σας κοφτει τι ψηφισαν οι αλλοι; ασχοληθειτε με το τι ψηφισατε εσεις και αφηστε τους αλλους ελευθερια υπαρχει…

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:42

Κουβέντα να γίνεται..

sofi74
sofi74
9 October 2013 18:52

Υπέροχο επεισόδιο!!!!!!!!!!!!
Συμφωνώ οτι ο Εζεκιήλ κατι σκαρώνει!!!!!!!!!
Ανυπομονώ για την συνέχεια!!!!!!!!!!!!

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:42
Reply to  sofi74

Το θέμα είναι τι σκαρώνει….

CB Punk
CB Punk
9 October 2013 18:53

Megalo mustiko menei krufo kai what the hell?Ti ginetai me Castiel?

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:42
Reply to  CB Punk

Ανθρωπος πλεον και προσπαθει να προσαρμοστει. Το αν θα μεινει για παντα αγγελος ειναι ενα μεγαλο ερωτημα!

GeoTeo
GeoTeo
9 October 2013 21:18

Ναταλία μια μεριδα θεατών είτε θέλει να δει συγκεκριμενα πράγματα στο Supernatural και όσο δεν συμβαινει αυτό απογοητεύεται, ειτε μενει προσκολλημένος σε προηγουμενες πιο επιτυχημενες πρεμιερες και του φαινεται οι Επόμενες ρηχές.
Για να πω την αλήθεια θα ήθελα να μας έδειχνε παραπάνω λεπτά απο τη πτώση των αγγέλων, αλλά είπαμε το Supernatural είναι low badget παραγωγή.
Όλα αυτά τα χρόνια είδαμε υψηλόβαθμους δαίμονες(Αζέηζελ,Λίλιθ,Άλασταρ),
Αρχαγγέλους-Αγγέλους, Θεούς,τους 4 καβαλάρηδες της αποκάλυψης,Δαίμονες που έφτιαξε ο θεός,μεταλλαγμενο Άγγελο,προφήτες κ.α. και τώρα ήρθε η ωρα να δουμε κάτι διαφορετικό(όπως οι διαφορετικές συμπεριφορές των αγγέλων στη γη και το origin story των ανθρωπων των γραμμάτων να ξετυλίγεται σιγά σιγά.)
Υ.Γ.1 Αυτό που έκανε ο Ντην είναι χοντράδα!!!!!
Υ.Γ.2 Για μια ακόμη φορα οι άνθρωποι δεν πήραν μυρωδιά απο ότι συνέβη(φαινεται πως ήταν απασχολημενοι με τη προκλητική συμπεριφορά της miley cirus)
Υ.Γ.3 Orestis ευχαριστώ για το site χτες ξαφνικα το απογευμα με έπιασε μια ανυπομονησία (ρε παίδες της παραγωγης,ξεκινηστε την έναρξη τον Σεπτεμβριο και ας υπάρξει παραπάνω χρόνος απο το mid season finale εως τη συνέχεια της σειράς Απο το Μαιο έως τον Οκτώβρη είναι τεράστια η αναμονή!!!!!)

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:49
Reply to  GeoTeo

Πάντως το γεγονός ότι κάποιοι προσκολλούνται και ή θελουν να δουν συγκεκριμένα πράγματα είναι λάθος. Μια σειρά δεν μπορεί να ικανοποιήσει τους πάντες. Λογικό άλλωστε. Κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του ιδέες. Οπότε καλό θα ήταν να βλέπουμε και να κρίνουμε και όχι να περιμένουμε κάτι.
π.χ. εγω θέλω πολύ να ξαναδώ Τζον. Αλλα δύσκολο να επιστρέψει. Δεν κρέμομαι όμως από εκεί. Υπάρχει και συνέχεια στην σειρά, δεν γίνεται να ευχαριστήσουν εμένα π.χ. και τον άλλον που δεν θέλει να ξαναδεί Τζον να μην τον απογοητεύσει αυτό. Ελπίζω να με πιάνεις…

1) Μεγάλη χοντράδα!!!
2) Μετεωρίτες… Ίσως να βαλαν και το χεράκι τους οι άγγελοι βέβαια και σβησαν κάποιες μνήμες ώστε να φαίνονται σαν μετεωρίτες.
3) Τίποτα!

cas4ever
cas4ever
9 October 2013 21:20

απο τα καλυτερα ξεκινηματα σε season…ειδαμε σχεδων τα παντα cas,death,ezekiel…εχει πολυ δρομο ακομα και πολυ ενδιαφερον η season…μου αρεσε πολυ το επεισοδιο…χαιρομαι που cas και dean τα ειπανε…γενικα απο μενα 10/10 στο επεισοδιο….μας ανοιξε πολλα ερωτηματικα…μας εβαλε πολλες σκεψεις…μας ικανοποιησε αλλα ταυτοχρονα μας εκανε να ανυπομονουμε ακομα περισσοτερο να μαθουμε την συνεχεια….γι αυτο λεγεται supernatural και ολοι οι fans ειμαστε εδω…ευχαριστω πολυ την ομαδα του supernatural greece που μας ενημερωνει διαρκως για οτι νεωτερο υπαρχει για ολη την δουλεια που κανουν και που εχουμε την δυνατοτητα να συζηταμε…keep going supernatural greece…….

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:50
Reply to  cas4ever

Εμείς ευχαριστούμε που μας στηρίζετε!

Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
9 October 2013 23:23

Ξεκινάμε όχι απλα καλα , ξεκινάμε Γ Α Μ Α Τ Α !!! ΕΠΙΚΟ !!!

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:50

Ξεκινάμε με… 1000!

John LowProf
John LowProf
10 October 2013 01:07

Πολυ δυνατο το επεισοδιο.Ο dean να καλει τον κας παρολο που ξερει οτι τα πραγματα δεν πανε καλα ουτε γιαυτον ακομα πιστευει σε αυτον μετα απ ολα αυτα.
Τωρα οσο για τον κας ανθρωπο δεν μπορω να πω πως τρελενομαι , μ αρεσει πιο πολυ αγγελος..Πιστευω τωρα θα τον δουμε να ερωτευται , να πληγωνεται συναισθηματικα και ολα αυτα.(προφανως)
Επισης η σκηνη που ο dean χτυπαει τον σαμ ηταν φοβερη.
Λογικα πιστευω πως ολη η 9η σεζον θα χει να κανει παρα πολλοι με τους αγγελους , συνεπως πολυ κας.!!!!!

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:51
Reply to  John LowProf

Θα έχει ενδιαφέρον πάντως να δούμε πως θα αντιδράσει σε όλο αυτό το ανθρώπινο και αν θα το αντέξει..

Πάρα πολύ Κας, άλλωστε έγινε και Series Regural.

ovelix
ovelix
10 October 2013 01:57

Καταρχάς παίδες καλή αρχή και καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι μας!!!!! Το επεισόδιο δεν θα μπορούσε να μην είναι καλό μια που είναι το πρώτο της σαιζόν και όλα τα πρώτα ήταν πάντα καταπληκτικά! Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε, ίσως γιατί το περίμενα πολύ καιρό…. δεν ξέρω. Πάντως μη λέμε και μ…..ς ήταν πολύ καλό! (αυτό ψήφισα άλλωστε). Λέω να μη σχολιάσω μια που με καλύψατε οι περισσότεροι με τα σχόλιά σας. Αυτό που έχω να πω όμως ρε παιδιά είναι ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΗΝ! Εδώ δεν μπαίνουμε να βγάλουμε χολή, μπαίνουμε για να πούμε την γνώμη μας και να περάσουμε την ώρα μας ευχάριστα! Να ΠΟΥΜΕ την γνώμη μας λέω. Όχι να την επιβάλλουμε!!! Αν κάποιοι διαφωνούν μεταξύ τους αυτό είναι επόμενο διαφορετικοί άνθρωποι είμαστε όλοι αποκλείεται να συμφωνούμε σε όλα. Θα ήταν βαρετό άλλωστε! Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να φτάνουμε σε τέτοια σημεία. Να μιλάμε άσχημα… Φαν τηλεοπτικής σειράς είμαστε όχι αντίπαλοι και ανταγωνιστές.
Αυτά!
Υ.Γ (άσχετο) πριν 20 περίπου μέρες μετακόμισα και δεν είχα τηλ και internet και σήμερα που βγήκε το επεισόδιο μου σύνδεσαν. Σημαδιακό; χαχαχαχα!!!

Sawyer Orestis
10 October 2013 16:55
Reply to  ovelix

Καλη σεζόν!

Κάποιοι δυστυχώς μπαίνουν ως αντίπαλοι. Το επεισόδιο ακόμα κι αν ήταν το καλύτερο όλων των εποχών, κάποιοι επίτηδες θα έβρισκαν ψεγάδια μόνο και μόνο για να μας την πουν. Οπότε μην το ψάχνεις καλύτερα..

Κωλοφαρδια λέγεται 😛

ovelix
ovelix
11 October 2013 00:37
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι!!!!!!!!!! Κωλοφαρδία χαχαχαχα!!!!

Savvina_SpnDW
Savvina_SpnDW
10 October 2013 16:54

ΤΡΟΜΕΡΟ επεισοδιο…….απλα……απο που να το πιασεις κ που να το αφησεις?
καταρχην εχω μια ερωτηση……αυτος που πηρε τον Καστιελ με το αμαξι στην αρχη και του εδωσε και καποια χρηματα….ηταν ο Θεος????? γιατι πολυ το εχω ακουσει..
επικη η σκηνη που ο Ντην προσευχεται, με την απολυτη ειρωνια πως ο Κας δεν μπορει να τον ακουσει πια γιατι δεν ειναι αγγελος..
και ακομα πιο επικη η σκηνη με τον Κραουλι στο Ιμπαλα. Απορια : πως θα χτυπουσε 2 φορες το καπο αν δεν ηταν ζωντανος? :ΡΡ
και τελος ο Εζεκιηλ πολυ περιεργος φαινεται…..δε γινεται ετσι απλα απ την καλη του την καρδια να τα κανει ολα……εχω δει μερικους να λενε πως ειναι ο Λουσιφερ και ”μεταμφιεστηκε” για να τους ξεγελασει και να μπει μεσα στον Σαμ….αλλα πως βγηκε απο το κλουβι???
πολλα τα ερωτηματα, και απο την εμπειρια μου αντι να μας απαντηθουνε συντομα θα δημιουργουνται κ αλλα……προσωπικα για εμενα ενα ειναι σιγουρο : οι αγγελοι επεσαν η αλλιως ”εφυγαν”, ο Καστιελ ειναι ανθρωπος χωρις δυναμεις, και ολα οδευουν στο 2014 οπως ακριβως τα ειχαμε δει στο 4ο επεισοδιο της 5ης σεζον που ο Ντην πηγε στο μελλον….. :/

Sawyer Orestis
10 October 2013 17:01
Reply to  Savvina_SpnDW

Δεν νομίζω. Ένας τυχαίος άνθρωπος ήταν εκείνος και απλά τον βοήθησε.
Ήξερε ο Ντιν ότι ήταν ζωντανός 😛

Σου απάντησα παραπάνω στα υπόλοιπα ερωτήματα 😉

Savvina_SpnDW
Savvina_SpnDW
10 October 2013 17:13
Reply to  Sawyer Orestis

χαχαχαχχαχχα ναι το ηξερε αλλα να του λεει ενα χτυπημα για ναι και δυο χτυπηματα για οχι γ το αν ειναι ζωντανος ειναι λιγο…..Winchester logic 😛
ναι το ειδα αλλα ειχα ηδη γραψει το review ^_^

Sawyer Orestis
11 October 2013 12:48
Reply to  Savvina_SpnDW

Η λογική των Winchester δεν είναι λογική 😛
Στο τρελοκομείο θα μας κλείσουν αυτοί!

GeoTeo