Review – Supernatural 9×14 – Captives

Καλύτερα Επεισόδια του SPN

Τελευταία Σχόλια

dean cries to ghost kevin

Επιστροφή μετά από 3 εβδομάδες για το Supernatural και 14ο επεισόδιο, The Captives…

kevin as a ghost

Επιστροφή στις… καλές εμφανίσεις για το Supernatural με ένα άκρως εντυπωσιακό επεισόδιο το οποίο μας έξυσε πληγές που πονάνε. Ο Κέβιν Τραν επιστρέφει και έχει “κολλήσει” ως φάντασμα στο καταφύγιο των ανθρώπων των γραμμάτων προσπαθώντας να επικοινωνήσει με τα αδέρφια. Η πόρτα του Παραδείσου έχει κλείσει δια παντός από τον Μέτατρον. Όποιος άνθρωπος πεθαίνει δεν μπορεί να περάσει τις Πύλες και μένει στην Γη ως φάντασμα. Ο Προφήτης ζητά μεγάλη χάρη από τους Σαμ και Ντιν, να βρουν την ζωντανή μητέρα του και να την σώσουν!

mrs tran

Η κυρία Τραν είναι φυλακισμένη από ακόλουθους του Κράουλη και ο Σαμ με τον Ντιν την βρίσκουν και την ελευθερώνουν. Της ανακοινώνουν ότι ο Κέβιν δεν είναι εν ζωή, και η Λίντα ζητά να την πάνε στον γιο της, σκοτώνοντας τον δαίμονα που την κρατούσε αιχμάλωτη.

cas kills barthalomew

Εν τω μεταξύ ο Κας ψάχνει τον Μέτατρον, αλλά αιχμαλωτίζεται από τον Βαρθολομαίο και τον στρατό του. Βαρθολομαίος και Κας είναι παλιοί φίλοι. Ο αρχηγός αυτής της ομάδας των αγγέλων, ζητά από τον Καστιήλ βοήθεια ώστε να πάρουν στα χέρια τους μαζί τον Παράδεισο σκοτώνοντας όσους αγγέλους βρεθούν στον δρόμο τους. Ο Κας σαν πραγματικός, όχι ηγέτης, αλλά σαν πραγματικός WINCHESTER αρνείται να πολεμήσει τα αδέρφια του. Έτσι, ο Βαρθολομαίος καταλήγει νεκρός και ο Κας ακολουθείται από μια νέα στρατιά αγγέλων που θέλουν την ειρήνη σε Παράδεισο και Γη. Με αρχηγό τον δικό μας Κας, μπορούν να ξαναπάρουν τον θρόνο; The Game Of Thrones, is on!

dean goodbye to kevin

H Λίντα αποφασίζει να πάρει μαζί της τον Κέβιν στο σπίτι μέχρι να βρουν λύση στο θέμα Παραδείσου τα αδέρφια. Ο Ντιν σίγουρα νιώθει πολύ καλύτερα, καθώς ο Κέβιν του λέει ότι δεν ήταν δικό τους λάθος ο θάνατός του. Ζητά από τους Winchesters να σταματήσουν τους καυγάδες και να ξαναγίνουν αδέρφια. Όμως ο Σαμ τους γυρίσει την πλάτη. Κλείνει την πόρτα στον αδερφό του.

Παραλήρημα: Ποιος είσαι εσύ κύριε Σαμ που θα κρίνεις τον Ντιν που έδωσε 30+ χρόνια από την ζωή του για να σε προστατεύσει; Εσύ που τον άφησες να σαπίσει στο Καθαρτήριο πέρυσι, βρίσκοντας γκόμενα και σταματώντας την οικογενειακή επιχείρηση που σου έμαθε ο ΤΖΟΝΑΡΟΣ; Ποιος είσαι εσύ που θα αποφασίσεις πότε πρέπει να είσαι δίπλα στην οικογένεια σου και πότε όχι; Ποιος είσαι ΕΣΥ που θα κρίνεις έναν Dean Winchester που το μόνο που ήθελε ήταν να σε σώσει;

Υ.Γ: Μην ξεχνάτε τελικά, ότι αν ο Ντιν δεν είχε σώσει τον Σαμ, ο 2ος θα είχε καταλήξει φάντασμα και τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα…

Βαθμολογία επεισοδίου: 9,5/10

[poll id=”96″]

52 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

52 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
sofia
sofia
10 years ago

Μπράβο Ορέστη άλλο ένα εξαιρετικό review και συμφωνώ μαζί σου για τον Σαμ μας τα έχει πρήξει πια……. Get over it already!!!!!!!!!!!

Sawyer Orestis
Reply to  sofia
10 years ago

Ευχαριστώ! 🙂
Εεεε μα δεν αντέχω και γώ άλλο τον Σαμ!

Μπαγερν Μοναχου 1900
Μπαγερν Μοναχου 1900
10 years ago

Όταν κάνετε review οφείλετε να είστε πιο φειδωλοί στα σχόλια σας ώστε να μην βγαίνει προς τα έξω η εικόνα της προτίμηση σας σε κάποιο απο τα δυο αδέρφια, ειδικά την στιγμή που και ο Dean έχει κάνει ασυγχώρητες πράξειςόπως:να αφήσει να σαπίζει στο κλουβί ο αδερφός του Adam,ο θάνατος της Amy Pont, και το γεγονός πως κοροιδεψε τον αδερφό του και μάλιστα δυο φορές: α.να μην κυνηγησει τον Benny
β.το όλο σκηνικο με τον Gandriel.
Στη τελική δικαίωμα του καθενός ειναι να εγκαταληψει τη θέληση για τη ζωή όποτε αυτος το θελήσει.Επειδή εσύ κύριε Dean δεν μπορείς στα 30αντα σου χρόνια να ωριμάσεις, και είσαι ανικανος να ζήσεις μια φυσιολογική ζωή π.χ. Ben,Lisa και σαν άτομο ήσουν ανέκαθεν ένα πιστο άβουλο στρατιωτάκι που ακολουθούσες πιστα της οδηγίες του πατέρα σου και εκανες copy-paste τις κινήσεις του John χωρις να εισαι σε θέση να δημιουργήσεις το δικό σου αυτόνομο χαρακτήρα, πρέπει ο αδερφός σου να ακολουθήσει το ίδιο κατήφορο μ’ εσένα;

Sawyer Orestis
Reply to  Μπαγερν Μοναχου 1900
10 years ago

Από πότε απαγορεύεται να γράφω στο ΔΙΚΟ μου review την άποψή μου;
Review = κριτική του επεισοδίου.
Πάτε καλά ρε κάποιοι ειλικρινά;;;

Μπαγερν Μοναχου 1900
Μπαγερν Μοναχου 1900
Reply to  Sawyer Orestis
10 years ago

Απλα διακρίνω όλο αυτό το καιρό μια επιθετικότητα σχεδόν απ’ όλους εδω μέσα απέναντι στον Σαμ, κατα τη γνώμη μου κάπως άδικη.Συγνώμη αν σε έθιξα δεν ήταν αυτό στις προθέσεις μου, σεβομαι το έργο σου σαν διαχειρηστη του σαιτ όπως και των υπολοιπων παιδιων εδώ μεσα, υστερα απο τη 5η σεζόν διακρίνω καποια αρνητικα στοιχεία στο χαρακτήρα του Ντην να μην τα αναφέρω;

Sawyer Orestis
Reply to  Μπαγερν Μοναχου 1900
10 years ago

Κοίτα εγώ γενικά δεν μ’αρέσει να παίρνω το μέρος κάποιου από τους 3. Και τα 2 αδέρφια είναι στην καρδιά μου και το ίδιο και ο Καστιήλ. Απλώς πιστεύω ότι είναι άδικος ο Σαμ. Έχει κάνει τα χιλια δυο και πλέον, δεν λέω να μην κρατάει μούτρα στον Ντιν. Αλλά και ο Ντιν είναι σε τραγικό άσχημο χάλι θα μπορούσε να του συμπεριφέρεται καλύτερα.

Καλά κάνεις που λες την γνώμη σου, εμένα αυτό που δεν μου άρεσε είναι αυτό που είπες για το ριβιου. Πέρυσι που είδαμε τον Σαμ να μην σώζει τον Ντιν, είχα γράψει στο ριβιού μου ότι είμαι με τον Σαμ και τον καταλαβαίνω σε όλο αυτό το θέμα τότε.Οπότε αναλόγως με το τι βλέπω κάθε φορά κρίνω.

Μπαγερν Μοναχου 1900
Μπαγερν Μοναχου 1900
Reply to  Sawyer Orestis
10 years ago

Δεν με πειραξε το review που το βρήκα άψογο(όπως πάντα)αλλά η τοποθέτηση σου στο παραλήρημα.Στο Supernatural ανέκαθεν ο Σαμ αντιλαμβανόταν κάπως διαφορετικά το θεσμό της οικογένειας σε σχέση πάντα με τον Ντήν και την ωρα που δεχεται τόσο αδικη αμφισβήτηση απο τον αδερφό του και απο αρκετους εδω μέσα επειδη με τη δευτερη ουσιαστικη ευκαιρία που του παρουσιάστηκε έριξε μαύρη πέτρα πίσω του ,άφησε το κυνήγι και βρήκε και γκόμενα(αυτή τη ξενέρωτη τη Αμέλια), οι ενέργειες του αυτές είναι οι πιο ώριμες και οι πιο σωστές.Με το να ψάχνεις συνεχώς τρόπο να επαναφέρεις στη ζωή το αδερφό σου κανοντας συνεχώς συμφωνίες και αλλοιώνοντας συνεχως τη φυσικη ταξη των πραγμάτων με ολέθριες συνέπειες ειναι ενας λανθασμενος δρόμος που καταλήγει στο αδιέξοδο!!!

Sawyer Orestis
Reply to  Μπαγερν Μοναχου 1900
10 years ago

Εν μέρη συμφωνώ. Και μάλιστα στο 9×10 στο Review είχα γράψει ότι για τον θάνατο του Κέβιν φταίει ο Ντιν! Αυτό όμως που δεν μπορώ να δεχτώ από τον Σάμ, είναι ότι τώρα που ο Ντιν είναι σε τραγικό ψυχολογικό χάλι δεν μπορεί να του γυρνάει έτσι την πλάτη. Αυτό ουσιαστικά είπε και ο Κέβιν.

Μπαγερν Μοναχου 1900
Μπαγερν Μοναχου 1900
Reply to  Sawyer Orestis
10 years ago

Πιστεύω χωρις να μπορώ να το πω 100% με σιγουριά πως το γυαλί στις σχέσεις των δυο αδερφων ράγισε με το θάνατο της Ειμι.Μετά απο αυτό το συμβάν ο Σαμ άρχισε να βλέπει διαφορετικά τον Ντήν και κατα βάθος μέσα του ποτέ του δεν πρόκειται να τον συγχωρήσει για το γεγονός που του είπε ψέματα και τελικά σκότωσε τη φίλη του, μια φίλη που έφτασε σε σημείο να σκοτώσει την ίδια τη μητέρα της για να τον σώσει.
υ.γ. δυστηχώς μετα απο αυτή του τη αψυχολόγητη και κατακριτέα ενέργεια του Ντήν να σκοτωσει εν ψυχρώ μπροστά στα μάτια του γιού της την Ειμι και μετα να απειλήσει εν ψυχρώ το γιο της πως αν αυτος σκοτώσει στο μέλλον θα… ο Ντην έβγαλε προς τα έξω μια πολλή άσχημη πλευρά του που επισκιαζει ότι καλό έχει κάνει μέχρι εκείνο το σημείο.

Elena Wonderland
Elena Wonderland
Reply to  Μπαγερν Μοναχου 1900
10 years ago

Και τα δύο αδέρφια έχουν κάνει τρομερά λάθη στο παρελθόν. Όμως ο Dean ΠΟΤΕ δεν έβαλε τον Sam στην άκρη για να κοιτάξει το δικό του συμφέρον. Θυσίασε επανειλημμένα τη σωματική του ακεραιότητα, την ευτυχία του και τελικά και την ίδια του τη ζωή. Φυσικά και επέλεξε να σώσει τον Sam και όχι τον Adam. Ο Dean δεν ένιωσε ποτέ τον Adam πραγματικά ως αδερφό του. Δεν είχε ούτε το χρόνο ούτε την ευκαιρία. Για τον Dean ο Sam καλώς ή κακώς είναι ο λόγος ύπαρξής του. Χωρίς το Sam νιώθει κενός, ψυχικά νεκρός και ακόμα και όταν ήταν με τη Lisa και τον Ben πάλι δυστυχισμένος ήταν γιατί του έλειπε ο αδερφός του. Δεν επικροτώ αυτό που έκανε με την Amy, ίσα ίσα είχα εκνευριστεί με αυτό που έκανε, αλλά ήταν το σωστό. Δεν υπολόγισε πως θα ήταν μάρτυρας και το παιδί της. Και το γεγονός ότι έκρυβε τη δολοφονία της από τον Sam τον βασάνισε πολύ καιρό. Συμφωνώ και στο ότι ήταν άσχημο αυτό που έκανε με την Amelia, που έστειλε το ψεύτικο μήνυμα στο κινητό του Sam. Ο Sam όμως θα σκότωνε τον Benny, ο οποίος όπως και είδαμε ήταν πραγματικός φίλος του Dean και δεν ήθελε να κάνει κακό σε κανένα παρά να ζήσει όσο πιο φυσιολογικά μπορούσε. ΔΕΝ κορόιδεψε τον Sam όμως στο να πει ναι στη ζωή. Ο Sam επέλεξε να ζήσει και έμμεσα είπε ναι στον Gadreel. Αν o Sam ήθελε όντως να πεθάνει και να τα αφήσει όλα πίσω του τότε απλά θα έφευγε με το Θάνατο. Δεν το έκανε. Ο Dean ήταν απελπισμένος. Δεν είχε που να στραφεί για βοήθεια. Όταν ΟΛΗ σου η ζωή είναι ένα άτομο δε θα κινήσεις γη και ουρανό για να το σώσεις?? O Dean έχει χάσει τα πάντα και νομίζω όλοι μπορούμε να συμφωνήσουμε πως θα ήταν θέμα χρόνου εάν πέθαινε ο Sam να πεθάνει και ο Dean. Είτε σε κάποιο κυνήγι είτε από το ίδιο του το χέρι. Ο ίδιος ο Sam δεν ήταν στο 8×23 που έλεγε ” δεν αντέχω να σε απογοητεύω άλλο” ? Τότε γιατί το κάνει τώρα? Γιατί γυρνάει την πλάτη του στον αδερφό του που τώρα τον χρειάζεται περισσότερο από ποτέ? Γιατί δεν του καίγεται καρφάκι τι συνέπειες θα έχει το σημάδι του Cain στον Dean? Γιατί σκέφτεται μόνο πως νιώθει ο ίδιος και αδιαφορεί για την ψυχική κατάσταση του Dean? Με ποιό δικαίωμα τόλμησε να πει ουσιαστικά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ. Εκείνος έχει το αλάθητο μήπως? Ξεχνάμε τα τέρατα που έχει κάνει και αυτός? Με τη Ruby? Το δαιμονικό αίμα! Το ότι παράτησε τον Dean στο Καθαρτήριο για να σεργιανίζει με την κτηνίατρο? Και πόσα άλλα. Αυτό που θέλω να πω είναι πως και οι δύο έχουν φτάσει στα άκρα. Τα έχουν ξεπεράσει κιόλας. Αλλά στο κάτω κάτω είναι ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, δεν έχουν κανέναν άλλο στον κόσμο και δεν πρέπει για κανένα λόγο να πετάνε στα σκουπίδια το δεσμό τους. Είναι τραγικό και ειλικρινά θλιβερό.

ovelix
ovelix
Reply to  Μπαγερν Μοναχου 1900
10 years ago

Δηλαδή τώρα με το σχόλιό σου για τον Ντην δεν βγήκε προς τα έξω η εικόνα της προτίμησής σου; Δικαίωμά σου βέβαια να έχεις προτιμήσεις αλλά και δικαίωμα όλων εδώ μέσα!

Sofia.T.
Sofia.T.
10 years ago

Οντως,πολύ δυνατό επεισόδιο!Ανυπομονώ να δω τι αποφάσεις θα πάρει ο Cas,όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα.Και τώρα στο προκείμενο.Η συμπεριφορά του Sam είναι όντως σκληρή αλλά είμαι σίγουρη οτι κάτι πολύ σοβαρό κρύβεται από πίσω.Και δεν εννοώ μόνο το γεγονός οτι ο Dean πήρε αποφάσεις γι αυτόν χωρίς αυτόν.Κάτι άλλο είναι.Οπως,επίσης,είμαι σίγουρη οτι το όλο θέμα της σχέσης των αδερφών θα πάρει στροφή 180 μοιρών μέχρι το τέλος της σεζόν.Ας μείνω,όμως,σ’ αυτά που έχουμε δει μέχρι τώρα.Υπάρχει κανένας απ’ τους δύο που έχει πράξει μόνο καλώς σε οτι έχει κάνει έως σήμερα?Υπάρχει κανείς τους να διεκδικήσει το αλάθητο??Οχι.Εχουν κάνει και οι δύο μεγάλα λάθη,ειδικά όσον αφορά τη διαχείριση της σχέσης τους ανεξάρτητα από την αγάπη την οποία νοιώθει ο ένας για τον άλλο.Ε,από μια πλευρά,ήρθε η ώρα να ξεσπάσει όλο αυτό πάνω στα κεφάλια τους και για να λυθεί θα πρέπει να κλειστούν και οι δύο στον εαυτό τους (όπως και γίνεται) και να σκεφτούν σοβαρά την πορεία τους.Αυτό είναι όλο.Δε φταίει ούτε ο Dean,ούτε ο Sam.Φταίνε και οι δύο.Τέλος πάντων,θα δούμε πως θα καταλήξει η ιστορία.

Kelly Weatherly
Kelly Weatherly
10 years ago

Τελεια review!!! Μολις το ειδα και εγω, πολυ καλό….συγκινηθηκα με τον Κεβιν και την μητερα του…Αααα Σαμ εχεις αρχισει να με εκνευριζεις ασχημα.. Αντε γιατι αντε 😛 ..Τεσπα αντε να δουμε πως θα τελειωσει αυτη η ιστορια, δεν αντεχω να τους βλεπω συνεχεια τσακωμενους.
Υ.Γ το τραγουδι στην αρχη και στο τελος λεγεται “Lonely is the Night” απο τον Billy Squier

Sawyer Orestis
Reply to  Kelly Weatherly
10 years ago

Αμ μπράβο ρε musicepedia 😀

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Reply to  Kelly Weatherly
10 years ago

έχω την εντύπωση ότι το τραγούδι έχει ξαναπαίξει στη σειρά, αλλά δεν είμαι και σίγουρη :Ρ

SavvinaVvi
SavvinaVvi
10 years ago

Τι ωραιο ριβιουυυυυ……
Αξιζε ο Κεβιν ενα τετοιο επεισοδιο πιστευω….και η μητερα του το ιδιο….απο τους πιο αθωους χαρακτηρες που εχουν περασει απο τη σειρα, δν γινοταν να τους αφησουν ετσι…..
Τρομερη η σκηνη που η Λιντα μαθαινει πως ο Κεβιν ειναι νεκρος…..πως σφιγγει τα δοντια, αντι να την πιασει υστερια, και συνεχιζει οσο ψυχραιμα μπορει με μονο αιτημα να την πανε στον νεκρο γιο της……απλα τρομερη..!!
Για τον Σαμ μην μιλησω…..συμφωνω με τα υπολοιπα σχολια, οτι εχουν κανει και οι δυο λαθη, παρα πολλα, αλλα τωρα εχει παραγινει το κακο…..ενταξει του κρατησε κακια 2,3,4 επεισοδια φτανει…..βλεπει σε τι κατασταση ειναι ο αδερφος του (αν ειναι δυνατον ο ΑΔΕΡΦΟΣ του) ειδικα μετα τον θανατο του Κεβιν, και συνεχιζει να τον χτυπαει κι αλλο εκει που ποναει πιο πολυ…ε φτανει ομως! Φτανει! Αν ολη αυτη η συμπεριφορα δεν οφειλεται στο σημαδι του Καιν οπως ειδα σε μια θεωρια (δηλαδη οτι κανει στα αδερφια οτι κακο εκανε στον Καιν και στον Αβελ….οπως ειπε ο Καιν οταν εδωσε το σημαδι στον Ντην ”πολλα ασχημα ερχονται μαζι του”….) και ειναι μονο ο Σαμ, φτανει πια! Ειδικα επειδη πλεον ειμαστε στην 9η σεζον και εχουν περασει τοσα και τοσα, επρεπε μετα απο τοσο διαστημα να τον συγχωρεσει. Ναι οκ, εφταιξε και ο Ντην, αλλα τοσα χρονια δεν εχει καταλαβει οτι το μονο που εχουν ειναι ο ενας τον αλλον? Την δικη τους μικρη, τσακισμενη οικογενεια? Την οποια το μονο που κανει ο Ντην τοσες σεζον μαζι με τα λαθη του, ειναι να προσπαθει να την προσταψει οπως μπορει..
Και ας ερθω τωρα στο δικο μου παραλληρημα….Καστιελ…..αχ Καστιελ!!
(Εχει ομορφυνει κι αλλο η εμενα μου φαινεται?)
Επιτελους πηρε μια πρωτοβουλια (μετα απο ωρα βεβαια, αλλα καλιο αργα) και ο Βαρθολομαιος ειναι πια παρελθον…..απορω πως κρατιοταν και αργησε τοσο να το κανει, βλεποντας τον να σκοτωνει μπροστα του εναν αλλο αγγελο…ναι οκ, δεν ειναι δολοφονος οπως ειπε κι ο ιδιος, αλλα αυτο δν θα ταν δολοφονια, χαρη θα μας εκανε.. :Ρ
Ας ελπισουμε να παρει λιγο τα πανω του και να αξιοποιησει τους ακολουθους που εχει…..γτ πολυ εχουμε ξεχασει Μετατρον και Γκαντριηλ, κ μονο αν φυγουν αυτοι απο τη μεση θα ηρεμησουν λιιγο τα πραγματα….

Υ.Γ. επρεπε να δειξει ενα στιγμιοτυπο με τον Κραουλι να κανει μακροβουτια για να βρει τη λεπιδα. :Ρ

Kωστας
Kωστας
10 years ago

Μπορειτε να μου πειτε απο απο βρισκω υποτιτιλους;;;

Kωστας
Kωστας
10 years ago

Υποτιτλους που βρισκω;;;

ovelix
ovelix
Reply to  Kωστας
10 years ago

subs4free

Olga Ristani
Olga Ristani
10 years ago

ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΝΑ ΠΩ..ΜΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕ!ΑΠΛΩΣ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΔΥΝΑΜΙΤΗΣ!ΤΟ ΡΕΒΙΟΥ ΣΟΥ ΤΑ ΣΠΑΕΙ,ΟΡΕΣΤΗ!

Kωστας
Kωστας
10 years ago

Μπορειτε σας παρακαλω να μου πειτε που μπορω να βρω υποτιτιλους;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Sof Mpiskou
Sof Mpiskou
10 years ago

Αγαπαω οποιον εγραψε την παρατηρηση (Hey Ορεστη xD )
Εχω θυμωσει τοσο πολυ με τον Σαμ…. πφφφ

Να πω την αληθεια μου δεν ενθουσιαστηκα ιδαιτερα (ισως γιατι ημουν στον ηλεκτρικο και το εβλεπα με το ταμπλετ και με αγγλικους υποτιτλους xD ) αλλα ηταν ενα πολυ καλο και δυνατο επεισοδιο που βοηθουσε πολυ στην εξελιξη της ιστοριας.
Λατρευω τον Κεβιν (ειδικα με οσα ειπε στο τελος στα αγορια) και λυπηθηκα τοοοσο την μαμα Τραν. Επισης νομιζω οτι ο Ντιν εχει αρχισει να γουσταρει πολυ τον Κραουλη… (ΩΩΩΩΩ ΝΑΙΙΙ! )
Εν το μεταξυ σοκαριστικα που οι πυλες του παραδεισου ειναι γενικως κλειστες. Περιμενα οι ανθρωποι να περνανε κανονικα. Οπως επισης σοκαριστικα οταν αγκαλιαστηκε ο Κας με τον Βαλθολομαιο. Περιμενα να αρχισουν να δερνονται. Εν το μεταξυ οταν πεθανε χοροπηδαγα. αλλα γουσταρα που ο Κας δεν ηθελε να παλεψει. Ξερεις… Ο δικος μας Κας… Και περιμενα η Λιντα με το Ghost-Kev να μεινουν στο καταφυγιο και καλα επειδη ειναι πιο ασφαλη αλλα λογικο να θελουν να φυγουν.
Στο τελος που απλα γυρισε πλατη ο Σαμ και εφυγε αλλα δισταξε να ανοιξει την πορτα ηθελα να βαλω τα κλαματα.

Σταματαω γιατι μπορω να γραφω ωρες και δεν ξερω καν αν βγαζουν νοημα αυτα που λεω. xD

Sawyer Orestis
Reply to  Sof Mpiskou
10 years ago

χαχαχαχαχα ευχαριστώ 😀

Ionlydas
Ionlydas
10 years ago

Τελικά αποζημιωθήκαμε μετά απο τόση προσμονή με δυνατό επεισόδιο….καλά για τη μουσική δεν χρειάζεται να αναφερθώ καθόλου …ανέκαθεν οι μουσικάρες του spn τεράστιες ..
Οσον αφορά το story line τελευταία μας τσιμπάει συγκινησιακά πολύ εντονα η σειρά και μας δίνει το formal αποχαιρετηστήριο του kevin με ενα μεγάλο gathering με την μητέρα του και αμβλύνοντας τισ τύψεις του sam και του dean…
Τώρα οσον αφορά τα αδέλφια δεν μπαίνω καθόλου στο τρυπάκι ποιος φταίει και τί…Ηδη απο την προηγούμενη σεζόν η θεώρηση των πραγμάτων διέφερε μεταξύ τους….αυτό που μένει είναι πως θα συγχρονήσουν τα θέλω τους, την εμπειρία που αποκτήσαν όλα αυτά τα χρόνια στη family buisines και τις ανάγκες των ….άντα που περπατάν πλέον και οι δυό!!!

Ionlydas
Ionlydas
10 years ago

Επίσης να προσθέσω για να μην περάσει απαρατήρητο το νέο ρευμα που ξεσηκώνει ο κας με την νοοτροπία του στις τάξεις των Αγγέλων……….

Μπαγερν Μοναχου 1900
Μπαγερν Μοναχου 1900
10 years ago

Sawyer Oresti θα ήθελα να σε ρωτησω κατι, και να μοιραστω μαζί σου καποιες σκεψεις μου για το Supernatural που ίσως να περιεχουν spoiler και να μου πεις τη γνωμη σου να ξεδιαλύνω κάποια πράγματα στο μυαλό μου.Ο Μέτατρον αναφέρθηκε στη σειρα πρωτη φορα προς το τέλος της 7ης σεζόν τότε που αφηνα τα ηνια του showrunner η sera και τα έπερνε ο carver αρα το πιο πιθανό ο Μέτατρον να είναι χαρακτήρας του carver σωστά;
Απο τα στοιχεία που εχουν ειπωθει και τα θεωρούμε αδιαμφισβήτητα είναι πως υπαρχουν 4 Αρχάγγελοι που με σειρα δυναμικότητας είναι(Μιχαήλ,ο Εκπτωτος Εωσφόρος, ο Γαβριήλ και ο Ραφαήλ) και το ότι στον Μέτατρον δόθηκε τιμιτικά ο τίτλος του Αρχαγγέλου όταν τελείωσε το γραψιμο του λόγου του Θεού(επι της ουσίας δεν είναι ισαξιος σε δυναμη παντα σε σύγκριση μ’ ενα Αρχάγγελο).Το μέγα ερώτημα μου και θα ήθελα σε παρακαλώ να μου πεις τη γνώμη σου “ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΘΕΟΣ(ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΝΙΚΗ)ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΜΟΧΛΟΥΣ(Π.Χ.ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΡΧΑΓΓΈΛΟΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΧΛΟ) ωστε αποφευκτεί το χάος.Πάντως ο Μέτατρον εκτος απο τρομερος μπαχαλάκης εχει αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνος και αν δεν σταματηθεί εγκαίρως ισως στο μέλλον να φαντάζει αδύνατο να συμβεί. Δεν είναι απίθανο πάντως να προκύψει σύντομα συμμαχία Μέτατρον και Άμπαντον αφου θα έχουν τον ίδιο εχθρό τους Γουίντσεστερ.
υ.γ. αυτή τη στιγμή η Αμπαντον φαντάζει ο πιο αδύναμος κρίκος και ολα δειχνουν πως θα έχει σύντομα τη τύχη του Βαρθολομαίου, κρατηστε όμως μια πισινη γιατί αυτος ο Showrunner αρέσκεται στις εκπλήξεις και ο νοων νοειτω!!!

Sawyer Orestis
Reply to  Μπαγερν Μοναχου 1900
10 years ago

Κοίτα αν το καλοσκεφτούμε δεν είναι τόσο εύκολο. Πρέπει να βρεθεί δηλαδή ο προφήτης, να βρουν την ταμπλέτα να μεταφραστεί και να μπορέσουν να κάνουν τις δοκιμασίες. Τώρα αυτό δεν έγινε γιατί ο Μέτατρον ήξερε από την αρχή τα ξόρκια..

Για τους υπότιτλους δεν γνωρίζω, προσωπικά το βλέπω με αγγλικούς..

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Reply to  Μπαγερν Μοναχου 1900
10 years ago

Πρέπει να σκεφτείς όμως και ποιος φταίει για την ιδιοσυγκρασία του Ντιν. Μπορεί ο Τζον να είναι ένας απ’ τους αγαπημένους μου χαρακτήρες στη σειρά, αλλά η ευθύνη είναι αποκλειστικά δική του. Από το πρώτο ακόμη επεισόδιο εναποθέτει στους ώμους ενός 4χρονου τότε αγοριού το βάρος να προστατεύει τον αδερφό του με κάθε τίμημα. Δε φταίει ο Ντιν που έμαθε να ζει κατ’ αυτόν τον τρόπο. Επί 30 χρόνια βασική του προτεραιότητα είναι ο Σαμ, φυσικά και δεν μπορεί να πράξει διαφορετικά. Άλλωστε ο Ντιν λάτρευε το χώμα που πατούσε ο πατέρας του(που αν το δεις λίγο και από ψυχολογική άποψη είναι αναμενόμενο καθώς -σε αντίθεση με τον Σαμ- πρόλαβε να αποκτήσει μνήμες από τη μητέρα του κι εκείνη τη ζωή και όταν έχασε τη μητέρα του και ήρθαν τα πάνω κάτω στην πραγματικότητα γύρω του προσκολλήθηκε στο μοναδικό κομμάτι εκείνης της εποχής που παρέμεινε στη ζωή του), ήταν λογικό να ενστερνιστεί οτιδήποτε του είπε ο πατέρας του.

Επιπλέον, σύμφωνα με τους συντελεστές της σειράς ο Τζον είναι ένας χαρακτήρας που ήξερε πολύ περισσότερα απ’ όσα είπε(σχετικά με τον Σαμ και το δαιμονικό αίμα, ίσως ακόμη και για τον ρόλο που έπαιξε τελικά στην αποκάλυψη) και αυτός ακριβώς θεωρώ ότι είναι και ο λόγος που ήταν πιο σκληρός με τον Ντιν απ’ ότι με τον Σαμ(συγκριτικά ήταν πιο καλομαθημένος απ’ τον αδερφό του). Ο Τζον προσπαθούσε να προστατέψει τον Σαμ από τους δαίμονες που τον περικύκλωναν συνεχώς, με αποτέλεσμα να επιφορτίζει τον Ντιν με την ευθύνη για τη σωματική ακεραιότητα του Σαμ.

Σίγουρα ο Ντιν έχει κάνει μεγάλες ανοησίες(όπως και ο Σαμ αντίστοιχα), αλλά δε μπορείς σε καμία περίπτωση να πεις ότι δεν έχει ωριμάσει ή ότι δεν έχει μάθει πράγματα από τα λάθη του. Και ξαναλέω ότι το ίδιο ισχύει και για τα δύο αδέρφια τα τελευταία 9 χρόνια. Ίσως να είναι κατεστραμμένος σαν χαρακτήρας, αλλά αυτό δε συνεπάγεται ανωριμότητα. Το αντίθετο, μάλιστα, ο χαρακτήρας είναι τέτοιος επειδή αναγκάστηκε να μεγαλώσει πριν της ώρας του.

Όσον αφορά το ότι δε μπόρεσε να κάνει οικογένεια, δεν έχει καμία σχέση με τον Ντιν ή τον χαρακτήρα του. Το πρόβλημα ήταν η επιστροφή πρώτον ενός κενού από ψυχή Σαμ(το πιο ηλίθιο κατ’ εμέ εύρημα της σειράς μετά τους Λεβιάθαν) και δεύτερον -και κυριότερο- το γεγονός ότι η δική του ζωή ως κυνηγός έθετε σε κίνδυνο τη ζωή της Λίσα και του Μπεν. Το ότι έβαλε τη δική τους ασφάλεια πάνω απ’ τη δική του ευτυχία δεν είναι ανωριμότητα, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Ίσως να φαίνεται ανώριμο το ότι άφησε τη ζωή που είχε ξεκινήσει μαζί του για να επιστρέψει στο κυνήγι, αλλά είναι φανερό ότι δεν έκανε αυτή την επιλογή ελαφρά τη καρδία. Εκτός αυτού, σε κάθε κύκλο της σειράς βλέπουμε το ίδιο μήνυμα: ότι όσο κι αν θες να ξεφύγεις απ’ αυτή τη ζωή, δε μπορείς(χαρακτηριστικό παράδειγμα το “it’s a terrible life” που παίζει αυτή τη στιγμή σε επανάληψη στο star). Αργά ή γρήγορα γυρνάς στο ίδιο σημείο.

Πιστεύω ότι γίνεσαι άδικος στη σύγκριση σου. Ο Σαμ είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος επειδή ο Αζάζελ έστρεψε πρώτος το βλέμμα του εκεί 10 πριν τη γέννηση του(και για τους σχετικούς με τον Τζον λόγους που προανέφερα). Σχετικά με τα λόγια του Θανάτου πρώτον η σκηνή εκείνη ήταν όνειρο -εξ ου και η παρουσία του Μπόμπι- και δεύτερον ο Θάνατος έχει δείξει την ύψιστη εκτίμηση που θα μπορούσε να τρέφει έναντι “κοινών θνητών” και στα δύο αδέρφια εξίσου(μην ξεχνάς τους διαλόγους του με τον Ντιν -ειδικά το ανατριχιαστικό τετ α τετ στο “Two minutes to midnight”). Το ότι τείνει περισσότερο στο πρότυπο Τζον και Μέρι απ’ ότι ο Ντιν μόνο σε καλό δεν του βγήκε. Επιπλέον, όπως ο Σαμ είναι το αληθινό δοχείο του Εωσφόρου, έτσι και ο Ντιν είναι το αληθινό δοχείο του Μιχαήλ. Ούτε αυτό τους βγήκε σε καλό -σε κανέναν απ’ τους δύο.
Τέλος, πρέπει να ορίσουμε ποιο ακριβώς είναι το πεπρωμένο του Σαμ. Αν το πεπρωμένο του είναι η “οικογενειακή επιχείρηση” και να σώσει τον κόσμο, βλέπουμε ότι κάνει αυτό ακριβώς. Αν αυτό είναι να αποκτήσει μια φυσιολογική ζωή(πεπρωμένο εκ διαμέτρου αντίθετο με το περιεχόμενο της σειράς) ο Ντιν ήταν ο τελευταίος που μπήκε ανάμεσα στον Σαμ και το “πεπρωμένο” του. Αν το εκλάβουμε σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο του Κρίπκι για τη σειρά, τότε συμπεραίνουμε ότι είναι να βάλει τέλος στην Αποκάλυψη, στο οποίο ο Ντιν μόνο τροχοπέδη δεν αποτέλεσε. Τουναντίον, έπαιξε και αποφασιστικό ρόλο στην εκπλήρωση εκείνου του πεπρωμένου. Μην ξεχνάς ότι σύμφωνα με τις γραφές(το λέει ο Κας στο επεισόδιο on the head of a pin) ο ενάρετος άνθρωπος που θα σπάσει την πρώτη σφραγίδα και θα ξεκινήσει την Αποκάλυψη “είναι ο μόνος που μπορεί να το σταματήσει” κάτι που μαρτυρά ότι η παρουσία του στο πεδίο της μάχης των Λούσιφερ και Μιχαήλ ήταν σημείο κλειδί για την έκβαση της. Δεν προσπαθώ σε καμία περίπτωση να μειώσω τη συνεισφορά του Σαμ, το εγχείρημα του ήταν σαφώς τεράστιο, αλλά να τονίσω πως αν δεν ήταν ενωμένα τα δύο αδέρφια το αποτέλεσμα θα ήταν τελείως διαφορετικό.

Κοίτα, εγώ μπορεί να έχω μια παραπάνω αδυναμία στον Ντιν, αλλά πιστεύω ότι και ο Σαμ είναι εξίσου σημαντικός(όπως καταδικάζω τα λάθη του, έτσι επαινώ και τα καλά που κάνει). Στο συγκεκριμένο θέμα καταλάβαινα τον Σαμ πριν ξεστομίσει τις γνωστές βαριές κουβέντες(στο “Sharp Teeth”) που έκαναν τους περισσότερους φαν έξαλλους. Πιστεύω ακράδαντα ότι το αυτό που έχει σημασία δεν είναι το ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο(και οι δυο έχουν τα δίκια τους) αλλά να αποκατασταθεί η μεταξύ τους σχέση. Ο ακρογωνιαίος λίθος της σειράς ήταν και θα είναι πάντα η σχέση των δύο αδερφών.

ovelix
ovelix

RESPECT!!!!!
Απλά!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Reply to  ovelix
10 years ago

χαχαχαχαχα ευχαριστώ! 🙂

Σοφια Π.
Σοφια Π.
10 years ago

πολυ ωραιο το επεισοδιο ξανα παλι στην πλοκη του εργου =D
εκει που η μητερα του κεβιν ζηταγε να παει στον γιο της και ο σαμ δεν μπορουσε να του το πει ηθελα να πεθανω
μπραβο ορεστη!! καλα τα λες για το σαμ!!! τωρα δηλαδη κραταει μυτρα στο ΙΔΙΟ του τον αδερφο μονο και μονο επειδη του εσωσε την ζωη για 1003 φορα; απαραδεκτος

ovelix
ovelix
10 years ago

Καλά, πολύ καλό επεισόδιο (όπως τα περισσότερα άλλωστε) με εξελίξεις αρκετές. Μας έλειψε ο Κράουλι ή είναι η ιδέα μου;
Ένα μεγάλο μπράβο στον Κας που α’ ότι φαίνεται μαθαίνει από τα λάθη του.
Επιτέλους έφυγε από τη μέση ο Μ@.@.@ς ο Βαρθολομαίος. Άντε να παίρνει σειρά και ο Μέτατρον.
Ρε παιδιά όταν βρήκαν τα αδέρφια την Κάντυ τους είπε ότι ήταν τρεις φυλακισμένοι. Αυτή η Λίντα και ένας Τζερόμ. Α’ ότι είπαν τα αδέρφια ο Κράουλι κρατούσε την Λίντα γιατί ήταν το πιο αγαπημένο πρόσωπο του προφήτη και την Κάντυ γιατί ήταν το αγαπημένο πρόσωπο ενός ισχυρού πολιτικού. Άρα κρατούσε αγαπημένα πρόσωπα σημαντικών ανθρώπων. Λέτε και αυτός ο Τζερόμ να είναι κάτι σημαντικό και να τον δούμε παρακάτω; Και γιατί δεν έψαξαν να τον βρούνε αυτόν για να τον ελευθερώσουν;
Όσο για την συμπεριφορά του Σαμ παιδιά έχω να πω τα εξής:
Όπως πολύ σωστά έθεσαν κάποιοι, έχουν κάνει και οι δύο αρκετά λάθη. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να κατακρίνουμε κανέναν από τους δύο. Μην απαριθμούμε πόσα έχει κάνει ο καθένας και πόσο σημαντικά είναι του καθενός σε σχέση με τον άλλον. Όλοι κάνουν λάθη το έχουμε ξαναπεί. Μέχρι και ο Κας που είναι άγγελος. Ο Σαμ που είπε στον Ντην ότι είναι αποφασισμένος να πεθάνει και ότι τον εμπόδισε πολλές φορές να το κάνει, ουσιαστικά δεν το πιστεύει γιατί αν ήθελε πραγματικά να πεθάνει θα το έκανε στο τέλος της όγδοης κλείνοντας και τις πύλες της κόλασης. Ίσως όλα αυτά είναι το πείσμα του μικρού παιδιού που μια ζωή ήταν υπό την σκιά του μεγάλου αδερφού. Ίσως ήξερε ότι ο Ντην θα βρει έναν τρόπο να επιστρέψει στην ενεργό δράση και ας μην ήξερε που βρίσκεται(καθαρτήριο). Ίσως πίστευε και στην θεϊκή ή αγγελική βοήθεια και γι’ αυτό και δεν ασχολήθηκε να τον βρει, σκεφτόμενος να εκμεταλλευτεί λίγο τον χρόνο του χωρίς τον μεγάλο αδερφό. Εγώ πιστεύω ότι ο Σαμ ουσιαστικά τον έχει συγχωρήσει τον Ντην απλά τον τσουρουφλάει λίγο. Εξ’ άλλου την ώρα που έμπενε στο δωμάτιό του (στο τέλος του επεισοδίου) έδειξε ότι είχε έναν δισταγμό. Θεωρώ σίγουρο, ‘οτι τα δυο αδέρφια θα τα βρουν και θα είναι πάλι “ο ένας για τον άλλο”.

Υ.Γ. Θα ήθελα να πω ότι εδώ μέσα(σ’ αυτό το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ και απόλυτα ενημερωμένο site) ο καθένας λέει την γνώμη του η οποία πρέπει να είναι σεβαστή απ’ όλους. Δεν πρέπει να κατακρίνουμε την γνώμη των άλλων όταν είναι διαφορετική από την δική μας! Και δεν πρέπει να προσπαθούμε να επιβάλλουμε την δική μας. Ο καθένας μας έχει τον δικό του τρόπο να εκφράζεται και αυτό δεν είναι κατακριτέο! Αν δεν αρέσει αυτό σε κάποιους μπορούν απλά να μην ξαναμπούν στο site. Αν διαφωνούμε με την γνώμη και το σχόλιο κάποιου μπορούμε απλά να δώσουμε μία αρνητική ψήφο.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Reply to  ovelix
10 years ago

Αυτό για τον Τζερομ το σκέφτηκα κι εγώ ότι θα είναι κάποιο σημαντικό πρόσωπο, βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να έχει σχέση με τα ανοιχτά μέτωπα του 9ου κύκλου ή με κάτι άλλο(κάποιο θέμα του Κράουλι δηλαδή).

Leftos
Leftos

Ένας εκ των παραγωγών της σειράς που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή τ’ όνομα του έγραψε στο twitter ότι τον Τζερομ τον σώσανε τ’αδέρφια απλά δεν μπόρεσαν να το χωρέσουν αυτό για να το δείξουν στο επεισόδιο! Νομίζω είναι φάουλ αυτό από τους παραγωγούς αυτό, τουλάχιστον να μην βάζαν και 3ο αιχμάλωτο στο σενάριο!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Reply to  Leftos
10 years ago

εντάξει, όλοι περιμέναμε ότι δε θα τον άφηναν τον άνθρωπο έτσι(αν δεν τον είχαν ήδη σκοτώσει όπως την Κάντι), αλλά αυτό που λέμε είναι ότι για να τον κρατούσε αιχμάλωτο ο Κράουλι κάτι θα σημαίνει γι’ αυτόν

Leftos
Leftos

Σίγουρα κάτι θα σήμαινε για τον Κράουλι απλά μας άφησαν εμάς τους τηλεθεατές να υποθέτουμε τι έχει γίνει με τον Τζερομ ( τον σκότωσαν οι δαίμονες; τον έσωσαν τ’αδέρφια; κλπ.) χωρίς να μας δείξουν κάτι ή ν’αναφέρουν έστω κάτι! Μ’αρέσουν πάντα πάντως τα σχόλια σου ( άσχετο αυτό 😛 ) ! 😉 🙂

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Reply to  Leftos
10 years ago

Όπως και να το κάνουμε κι αυτοί έχουν ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο που δε μπορούν να υπερβούν στο μοντάζ. Ίσως να επέλεξαν να το αφήσουν έτσι φλου για να συμπεράνουμε ότι είναι σημαντικός για τον Κράουλι αλλά όχι για την 9η σεζόν(άσε μ’ αυτούς ποτέ δεν ξέρεις!).

χαχαχαχαχα ευχαριστώ(τέτοια μου λέτε και θα γίνω πιο φαφλατού απ’ ότι είμαι :ΡΡΡ)

Leftos
Leftos

Σωστά έχεις δίκιο με αυτούς ποτέ δεν ξέρεις!

από την στιγμή που τα σχόλια και οι τοποθετήσεις σου είναι εύστοχες να γίνεις περισσότερο φαφλατού ( ωραία λέξη ) εγώ είμαι μαζί σου! 😛

ovelix
ovelix

Δε θα σε έλεγα φαφλατού, αλλά άτομο που ξέρει να μιλάει και να εκφράζεται. Χρησιμοποιείς βρε παιδί μου κάτι λέξεις που έχουμε ξεχάσει ότι υπάρχουν! Άσε που έχω και άγνωστες! “ενστερνιστεί”?????;;;;;

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Reply to  ovelix
10 years ago

Απλά είμαι φαφλατού με ωραίο λεξιλόγιο! χαχαχαχα :Ρ
Έχω συνηθίσει να γράφω έτσι 🙂

το ενστερνίζομαι είναι το ελληνικό αντίστοιχο του embrace: κυριολεκτικά σημαίνει αγκαλιάζω ενώ μεταφορικά σημαίνει αποδέχομαι κάτι με μεγάλη προθυμία και θέρμη, ότι ασπάζομαι πχ την ιδέα κάποιου

ovelix
ovelix

Μάλιστα! Τι να πω; Όσο ζεις μαθαίνεις…

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Reply to  ovelix
10 years ago

χαχαχαχα αυτό είναι αλήθεια 🙂

εγώ πρόσφατα άκουσα έναν ιστορικό σ’ ένα ντοκιμαντέρ να λέει μια λέξη που την είχα ξανακούσει στη ζωή μου όλο κι όλο μια ακόμη φορά κι εκείνη τυχαία, δε θυμάμαι κιόλας πώς την είπε

*Α ναι, θυμήθηκα! Εξανδραποδίζω

ovelix
ovelix
Reply to  Leftos
10 years ago

Ίσως να είναι φάουλ όπως λες, ίσως και να δούμε κάτι σε κάποιο από τα επόμενα επεισόδια γι’ αυτόν τον Τζερόμ. Μπορεί να είναι νεκρός ή να κατάφερε να δραπετεύσει και να κρύβεται χεσμένος από το φόβο του. Ίσως κιόλας να ξέρει και ποιος τον είχε φυλακίσει και απλά να κρύβεται για να μην το ξαναβρούν. Πάντως το σίγουρο είναι ότι τρία σημαντικά για τον Κράουλι πρόσωπα που κρατούσε κατάφεραν να ξεφύγουν ή δεν ζουν. Αυτό σίγουρα του χαλάει τα σχέδια που είχε κρατώντας τους. Και ακόμα δεν το ξέρει…

Leftos
Leftos
Reply to  ovelix
10 years ago

Ίσως ναι ίσως και όχι θα δείξει! Έτσι και αλλιώς όλα πρέπει να τα περιμένουμε σε αυτή την σειρά διότι όπως μας έχουν δείξει οι παραγωγοί όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι κάνουν πράγματα που δεν μπορεί να τα προβλέψει κανείς και μας εκπλήσσουν ευχάριστα! Πάντως έχω μεγάλη αγωνία για τα επόμενα επεισόδια και σε τι κατάσταση θα δούμε τον Κράουλι…

Elurnus
Elurnus
10 years ago

Καλό επεισόδιο αλλά αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν ο Παράδεισος έκλεισε και δεν μπορεί να μπει κανείς αυτοί που ήταν στον παράδεισο όλα αυτά τα χρόνια τι έπαθαν;Κλείστηκαν μέσα για πάντα ή πετάχθηκαν στο ενδιάμεσο;Τέλος πάντων,μου έχει κολλήσει στα 3-4 τελευταία επεισόδια πως όλο αυτό που γίνετε με τον Ντιν και τον Σαμ θα φέρει κάποια στιγμή στο προσκήνιο το σημάδι και θα δούμε τον επική μάχη μεταξύ τους(ίσως και εκεί να επιστρέψει ο Τζον).Τον Κέβιν δεν τον συμπάθησα από τα πρώτα επεισόδια οπότε δεν ενθουσιάστηκα και πολύ με την επιστροφή του.

ΥΓ: Περιμένω το ξέσπασμα του Ντιν πως και πως κάποια στιγμή θα σκάσει.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Reply to  Elurnus
10 years ago

όπως έγραψα στο σχόλιο μου για το προηγούμενο επεισόδιο μου δημιουργεί την εντύπωση ότι το σημάδι κατά κάποιο τρόπο θα διαφθείρει τον Ντιν και ότι η κατάσταση αυτή με τον Σαμ θα παίξει πολύ μεγάλο ρόλο έτσι ώστε να τον ωθήσει περισσότερο σ’ εκείνη την κατάληξη(ίσως επειδή τον βλέπουμε να νεκρώνει μέσα του όπως σε προηγούμενους κύκλους).

George Kagioulis
George Kagioulis
10 years ago

τελειο επεισοδιο ο σαμ αγαπάει τον αδερφο του ο εγωισμοσ δεν τον αφηνει ακομα να το δει

Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
10 years ago

Απο τα καλύτερα επεισόδια!! Θαρρώ πως θα ξαναδούμε τον Κέβιν καποια στιγμη ! . Πάρα πολυ ωραίο επεισόδιο !!

Σαμ ξεκόλλα παλικάρι μου αν θες να πεθάνεις , πάρε ενα όπλο και κάντο . Αν δεν θες μην μας τα ζαλίζεις που θίχτηκες τώρα που σε έσωσε ο Ντην και εσύ θα τον άφηνες να πεθάνει και μπούρδες !! Βλέπουμε και στις επαναλήψεις του Σταρ πώς κάνεις για αυτόν !! Σταμάτα να το παίζεις κουρασμένος ! Υπάρχουν πολύ σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθείτε απο τα κολλήματα σου !!

Ευτυχώς που ξέρουμε οτι θα υπάρξει και αλλη σεζόν , αλλιως τον είχα ικανό με τα μουτρα που κουβαλάει να μας την έκανε φέτος !!

Artemis Christidi
Artemis Christidi
10 years ago

Δεν θέλω να χαλάσουν πάλι την εικόνα του Σαμ τον είχαμε μισήσει στις πρώτες σεζών με το δαιμονικό αίμα,την ρούμπι,τα κόμπλεξ του και ο μίσος του για την οικογένεια του…επιτέλους τον κάνανε συμπαθή χαρακτήρα και πάνε πάλι να τον χαλάσουνε;;;;έλεος δεν λέει να αντιπαθούμε έναν απο τους πρωταγωνιστές!

Harry Klmt
Harry Klmt
10 years ago

Καλησπέρα, πρώτα από όλα να πω, ότι είναι ένα από τα καλύτερα επεισόδια της season μέχρι τώρα, μου άρεσε πολύ, οι σεναριογράφοι ελπίζω κάπου να το πηγαίνουν με τον καθικοsam γιατί αλλιώς δεν εξηγείτε μετά από τα τόσα που έχουν περάσει, να μην μπορούν να καταλάβουν ότι είναι δυνατότεροι μαζί, παρά χώρια, κάπου διάβασα (μάλλον από εσάς) ότι το σημάδι του Κάιν, είναι κατάρα να μένει μόνος όποιος το έχει, ίσως και θέλω να ελπίζω ότι για αυτό ο Sam κάνει σαν χήρα στο κρεββάτι…δεν εξηγείτε αλλιώς, καταρχήν στο φινάλε της 8ης σεζόν, ο Sam θέλει να πεθάνει αν είναι να κλείσει τις πύλες της Κόλασης, αλλά ο Dean του αλλάζει γνώμη και αγκαλιάζονται, και τώρα ο Sam θίχτηκε που ο Dean τον ήθελε ζωντανό; δεν ήταν αναμενόμενο να κάνει τα πάντα για να τον σώσει; Εφόσον στο τέλος της 8ης του είπε κάποια πράγματα και έδειξαν να τα βρίσκουν, αν ο Sam λοιπόν ήθελε να πεθάνει, γιατί δεν το έκανε στην 8η σεζόν να έκλεινε και την πύλη (με ένα σμπάρο δυό τριγώνια) άρα δεν νομίζω ότι ο Sam θέλει που είναι θυμωμένος, το σημάδι τον κάνει…μάλλον

Και για να λέμε του στραβού το δίκιο, ο Dean έκανε ότι έκανε όμως ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ για τον αδερφό του…(εξηγώ γιατί είμαι με το μέρος του Dean)

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Reply to  Harry Klmt
10 years ago

Νομίζω πως το ότι πήγε στη κόλαση για τον αδερφό του είναι και το βασικότερο επιχείρημα σε αυτό το θέμα. Αν όπως είπε ο Σαμ τα έκανε όλα αυτά από εγωισμό μόνο και μόνο επειδή δε θέλει να μείνει μόνος του τότε δε θα έβαζε τη ζωή του Σαμ πάνω από τη δική του, ούτε βέβαια θα επέλεγε να πάει στην Κόλαση για να τον σώσει.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
10 years ago

Έχω πάρα πολλά να πω για αυτό το εξαιρετικό επεισόδιο, αλλά επειδή έγραψα πολλά σε απάντηση άλλων σχολίων θα συμπληρώσω μόνο πως η καλύτερη ατάκα του επεισοδίου ήταν χωρίς αμφιβολία το “My mom’s taking home a ghost. But you two, you’re still here.”
Ειλικρινά, δάκρυσα! Μέχρι τώρα, παρόλο που συμπαθούσα τον Κέβιν, δεν ήταν ανάμεσα στους αγαπημένους μου ήρωες, αλλά μετά από αυτό το επεισόδιο μπορώ να πω ότι τον βάζω στην ίδια μοίρα με τον Μπόμπι

Τελευταία Άρθρα

Καλύτερα Επεισόδια The Winchesters

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

Περισσότερα Άρθρα