Review – Supernatural 9×20 – Bloodlines

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

chicago

Review για τον πολυαναμενόμενο πιλότο του spin off Bloodlines και 20ο επεισόδιο της 9ης σεζόν – 9×20 –  του Supernatural:

Δυστυχώς, επτοχεύσαμεν! Μαύρα χάλια το νέο επεισόδιο που ήταν ουσιαστικά η “πίσω πόρτα” για την νέα Spin Off σειρά, Bloodlines. Αναμένουμε ανακοίνωση από το CW για το αν η σειρά θα ξεκινήσει από Σεπτέμβρη ή θα μείνει στα σκαριά.

ennis

Σε μια μίξη “παίρνω την ιστορία του Supernatural και βάζω μέσα το The Vampire Diaries”, ο -ουσιαστικά- πιλότος του Bloodlines φαίνεται να αποτυγχάνει. Κακός, με την σκηνοθεσία πολύ άσχημη (πράγμα που δεν μας συνηθίζει το Supernatural), το σενάριο φαίνεται να έμπαζε από παντού και τα τέρατα δεν σου γέμιζαν το μάτι. Οι ηθοποιοί ΟΛΟΙ πολύ νέοι και δεν μπορούν όπως όλα δείχνουν να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Πέρα του “Ντέιβιντ” και του “Έννις”, κανείς άλλος δεν σου κάνει το “κλικ”. Εμείς τα λέγαμε εδώ και καιρό αλλά πολλοί πήγαν να μας φάνε. Τελικά αποδεικνύεται ότι, δυστυχώς, είχαμε δίκιο για τους νέους ηθοποιούς που δεν μπορούν να κρατήσουν στις πλάτες τους μια σειρά. Το Supernatural πέτυχε, διότι οι Jensen και Jared αποδείχτηκαν ταλεντάρες. Σε μια σειρά όμως, που είναι 10-15 ηθοποιοί νέοι, δεν μπορείς να στηρίζεσαι ότι όλοι θα σου βγουν καλοί. Εδώ η σειρά απέτυχε πριν καν ξεκινήσει…

ennis

Πάμε τώρα στο στόρι. 5 οικογένειες τεράτων διοικούν την τεράστια πόλη του Σικάγου εδώ και χρόνια. Ο Σαμ και ο Ντιν κάνουν την εμφάνισή τους προσπαθώντας να βοηθήσουν τον Έννις, έναν άνθρωπο που δολοφονείται η κοπέλα του από κάτι υπερφυσικό. Οι ομοιότητες με το Supernatural πολλές όσον αφορά την κεντρική ιστορία. Όχι μόνο σε αυτό το σημείο (βλ. Τζέσσικα), αλλά και στο τέλος όταν μυστηριωδώς ο εξαφανισμένος πατέρας του πρωταγωνιστεί τον καλεί για λίγα δευτερόλεπτα και τον αποτρέπει από το να κυνηγά(Βλ. Τζον – Season 1).

villain

Μάχες μεταξύ των τεράτων, ποιος θα είναι ο… Βασιλιάς του Θρόνου και αντιζηλίες, έρωτες και κακίες μεταξύ των οικογενειών. Ο κακός της υπόθεσης εν τέλη είναι ένας άνθρωπος και ο Έννις τον σκοτώνει παίρνοντας εκδίκηση για την κοπέλα του, και έτσι αποφασίζει να γίνει κυνηγός.

dean

Ο Κας τηλεφωνεί στον Ντιν και του λέει ότι έχει κάποιο στοιχείο για τον Μέτατρον. Η αντίστροφη μέτρηση για το τέλος της 9ης σεζόν ξεκινά! Αλλά Supernatural χωρίς Winchesters, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!

Βαθμολογία επεισοδίου: 4/10

[yop_poll id=”5″]

40 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

40 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
sofia
sofia
30 April 2014 20:41

Συμφωνώ μαζί σου Ορέστη καθόλου δεν μου άρεσε ,εμένα ούτε και ο Ενις μου έκανε κλικ…. Μια απογοήτευση!

Harry Klmt
Harry Klmt
30 April 2014 22:59

Παιδιά δεν μου άρεσε καθόλου, πολύπλοκο και χωρίς ενδιαφέρον, δεν σε κάνει να πορώνεσαι να δεις την πορεία, οι ηθοποιοί σκέτα αγγούρια, μου θύμησε έντονα αυτές της ρομαντικές/teen σειρές, τύπου Vampire Diaries αλλά σε πολύ πιο χάλια φάση…δεν ξέρω ίσως να μου φάνηκε εμένα, αλλά για pilot έκοψα φλέβα δεν μπόρεσα να το δω με την μία, το πήγαινα με διαλείμματα…αν ήθελαν να κάνουν spin-off θα έπρεπε να διαλέξουν κάποιον άλλον ενδιαφέρον χαρακτήρα της σειράς, και όχι τους κουκλεντέδες…

nikosZl
nikosZl
1 May 2014 01:02

Προσωπικα η ιδέα μου άρεσε αρκετά αν και θα συμφωνησω ότι θα μπορούσε να έκαναν ένα καλύτερο casting. οταν, τουλάχιστον, ο κακός ενός back door pilot που πεθαινει στο τέλος, έχει περισσοτερο ενδιαφερον ως χαρακτηρας, κατι λαθος εχει γίνει. ελπίζω ομως να τα πανε καλυτερα αν συνεχιστεί η σειρά και οι χαρακτήρες να αποκτήσουν ένα μεγαλύτερο βαθος. από τους χαρακτήρες μόνο ο David φαίνεται να έχει κάποιο ενδιαφέρον και αυτό γιατί έχει τα λιγότερα κοινα στην ιστορία του σε σχέση με τους Winchesters ( ενώ αυτοί εμπιστεύονται , τον περισσότερο καιρό, ο ενας τον αλλον τυφλά, ο David έχει να προσέχει μη τον μαχαιρώσει πισώπλατα η ίδια του η αδερφή)

anonumous
anonumous
1 May 2014 02:53

Gt pane na katastrepsoun to fandom tou Supernatural?? Auto pou kanoun einai anentimo..prospa8oun na paraxwsoun stoixeia tou vampire diaries (vampiriki diaria) kai tou true blood (alh8inos 8rovmos gia thn thleorash) kai edw gia na travh3oun to “euais8hto gunaikeio koino”…Den mas noiazoun ta erwtika trigwna, tetragwna, kukloi kai grammes twn “teratwn” (mono terata den einai pleon, pio polu einai an8rwpoi me dunameis) Oso gia ton hunter “prwtagwnisth” einai mia kopia tou Dean Winchester se pio skoura apoxrwsh pou den pei8ei…mn deite auth th neroulh ahdia…mn ginetai corporate bitches tou CW…

Sawyer Orestis
1 May 2014 09:36
Reply to  anonumous

Εδώ διαφωνώ κάθετα. Το ότι πάνε να ξεκινήσουν μια Spin Off σειρά του Supernatural ΔΕΝ έχει καμία σχέση με την δική μας σειρά. ΚΑΜΙΑ απολύτως. Το fandom μας παραμένει για την δική μας σειρά όχι για το bloodlines. Δεν θα επηρεαστεί το Supernatural από το bloodlines.

anonumous
anonumous
25 May 2014 17:07
Reply to  Sawyer Orestis

me autes tis xazes kinhseis kai ta “peiramata” diwxnoun to koino..as elpisoume oti epomeno spin off 8a einai kapws kalutero..

Σοφια Π.
Σοφια Π.
1 May 2014 11:15

καλο ήταν, δεν μπορω να πω οτι ηταν και χάλια…
αλλα δεν ειχε τοσο αυτο το κατι όπως στο πρωτο επεισοδιο το0 supernatural πο0 σε εκανε να κολλησεις αμεσως

Bill Koum
Bill Koum
1 May 2014 14:08

Υπήρξαν κάποια λάθη του σκηνοθέτη(πχ στην αρχή που σκοτώθηκε η κοπέλα, δεν ήταν καθόλου πειστικό) αλλά αν τα εξαιρέσεις το επεισόδιο ήταν καλούτσικο..

Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
1 May 2014 14:12

Χάλια μαυρα . Στην αρχή κοιτούσα μηπως κατέβασα καποια αλλη σειρά και οχι το Supernatural . Στην συνέχεια έτρεξα την ταινία μέχρι να βγουν τα αδέλφια και μετά έκανα ελαχιστοποίηση το παράθυρο σε μια γωνία οπου έβλεπα λίγο το επεισόδιο απο την μια μεριά και απο την αλλη σε άλλο παράθυρο διάβαζα τα μπινελίκια που χώνανε οι οπαδοι ανα τον κόσμο της σειράς στο επίσημο Facebook του SN

Το Bloodlines αν βγει τελικά θα είναι μια απο τα ίδια με ξαναμασημένο σενάριο . Ουτε καν στο SN ταίριαζε καθώς δεν μπορει να έχουν γίνει τόσα γεγονότα στον εικονικό κόσμο της σειράς και τα τέρατα ενω όλα είναι πληροφορημένα για τα γεγονότα της Αποκάλυψης και της πτώσης , ενώ παλαιότερα κυνηγούσαν με την πρώτη ευκαιρία τα αδέλφια , τώρα να φαίνονται πως ζούνε σε ενα ξεχωριστό κόσμο της πόλης του Σικάγου και το μόνο που τους νοιάζει είναι το ποιος θα είναι κυρίαρχος ενώ απο την αλλη ο κόσμος χάνεται …. Ακυρο τελείως

Πολύ κρίμα για την σεζόν φέτος που ενώ είχε όλα τα εχέγγυα να ξεπεράσει τις σεζόν 4-5 , τους τελευταίους μήνες με τις συνεχείς διακοπές και τα ασχετα αυτοτελή καταστρέφουν το όλο σενάριο !! Λες και δεν έχουν ανοίξει πόσα κεφάλαια απο τους Ανθρώπους των Γραμμάτων μέχρι την ανθρώπινη φυση τους Κράουλι οπου μπορουν να επικεντρωθούν χωρίς να χάνει η σειρά τον χαρακτήρα της .

Και τώρα σε 2 επεισόδια θα πρέπει να συμπήξουν και να ξεκαθαρίσουν την όλη ιστορία και να μας βάλουν στο κλίμα της 10 σεζόν !! Λυπάμαι που χάσανε την μπάλα και χαίρομαι που διάβαζα στα σχόλια στο FB απο τους οπαδους της σειράς πως επιδείξανε ασέβεια προς το κοινό , πως μας χρωστάνε ενα επεισόδιο ακόμη τουλάχιστον και πως ότι έγινε με αυτό το έκτρωμα ήταν απαράδεκτο και δεν πρέπει να επαναληφθεί . Το Bloodlines το βλέπω απατο να πηγαίνει

Τέλος να θυμίσω παιδια πως ο Jared και ο Jensen δεν ήταν άβγαλτοι και νέοι ηθοποιοί όταν ξεκίνησε το SN . Ειχαν ήδη κάποια χρόνια εμπειρίες σε σαπουνόπερες και νεανικές σειρές

Bill Koum
Bill Koum
1 May 2014 14:14

Περνάς!!

Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
1 May 2014 14:15
Reply to  Bill Koum

ΛΟΛ 🙂

Spike Damon
Spike Damon
1 May 2014 15:29

Τα είπες όλα νομίζω! Συμφωνώ απόλυτα!

G4F
G4F
1 May 2014 16:14

Δεν διαφωνώ πουθενά. Πολύ κακογραμμένο, προσπάθησαν να χωρέσουν σε ένα τόσο δα -40λεπτο- επεισοδιάκι όλη την ιστορία που θέλουν να διηγηθούν και δεν τα κατάφεραν σε καμία περίπτωση. Έδωσα μεγάλη προσοχή στο επεισόδιο για να μην το κακολογήσω χωρίς λόγο -ήμουν προκατειλημμένος βέβαια εξ αρχής, κατά του- αλλά όσο κι αν προσπάθησα να το πάρω με καλό μάτι, δεν μου άρεσε τίποτα. Ο μόνος ηθοποιός που νομίζω πως έπαιξε λίγο καλά ήταν αυτός ο αλλαζόμορφος που πέθανε και για χάρη του πήγε να ξεκινήσει πόλεμος. Κρίμα που μας διέλυσαν μια σεζόν η οποία φάνηκε να ξεπερνά κάθε προσδοκία. Και ‘γω προσωπικά πήγα να ελπίσω για μια στιγμή ότι θα πωρωθώ όπως στην 4η και την 5η, αλλά μου έκοψαν τα φτερά. Εκτός από τις διακοπές κάθε δύο εβδομάδες, πετάξανε στο τέλος, όλα τα άσχετα επεισόδια που είχανε. Την ξεφτίλισαν την πλοκή και ξενέρωσαν τους περισσότερους από τους τηλεθεατές της σειράς. Έχουν αφήσει ανοιχτά τόσα μέτωπα, που θα μπορούσαν να έχουν εκτός των τριών τελευταίων επεισοδίων, άλλα τρία εξαιρετικά επεισόδια πάνω στο κεντρικό στόρι της 9ης σεζόν. Κρίμα γιατί ξενέρωσα, βλέπω εξ αρχής Supernatural και νοιώθω πρώτη φορά ότι το βαρέθηκα και δεν αγωνιώ για την συνέχεια. Επιστρέφοντας στο επεισόδιο αυτό, το μόνο που λίγο μου κίνησε το ενδιαφέρον και μου άρεσε, μάλλον γιατί είμαι μεγάλος φαν των πρώτων 5 σεζόν του Supernatural, το τελευταίο τηλεφώνημα στον συμπαθητικό πιτσιρικά πρωταγωνιστή, από τον πατέρα του. Όλες οι άλλες σκηνές με την αγάπη μεταξύ των τεράτων και λοιπά, απλά δεν έχουν κανένα μέλλον.

Angelous
Angelous
1 May 2014 14:28

Εμένα το μόνο που με ενοχλεί είναι που αλλάζουν τους κανόνες που έχει θεσπίσει το Supernatural τόσα χρόνια.. π.χ δεν γίνεται οι πολυμορφικοί να αλλάζουν έτσι μορφή πρέπει να βγάζουν το δερμα πρώτα όπως βλέπαμε στην 1η σεζόν, δεν γίνεται να τα αλλάζεις όλα. όπως και στο επεισόδιο Taxi driver με το καθαρτήριο.. έψαχνε όλη την 6η σαιζόν ο Crowley και τελικά ήξερε την τοποθεσία ένας random reaper. αυτά με ενοχλούν εμενα, continiouty errors.

Guest
Guest
1 May 2014 14:32
Reply to  Angelous

Ναι… ακριβώς! Δεν αλλάζουν έτσι οι πολυμορφικοί.. (αν και πιστεύω είναι καλύτερο έτσι)

Νικολιο
Νικολιο
1 May 2014 20:31
Reply to  Angelous

Error επισης για μενα ητανε η χαρη που ρουφηξε ο Κας απο εναν αγγελο.
Error οι τοσες διακοπες κ τα τοσα filler,κουραζουνε πως να το κανουμε…

Amalia
Amalia
2 May 2014 02:21
Reply to  Angelous

Σε κάθε σειρά υπάρχουν continuity errors. Και στη δικιά μας, απο την 1η σεζόν ακόμα (Δες ξανά τις πρώτες 2-3 σεζόν και θα πάθεις πολιτισμικό σοκ!) Αλλά, κατα τη γνώμη μου, δεν βγάζουν τόσο μάτι έτσι ώστε να μην μπορεις να τα παραβλέψεις.

BTW αυτό με τον random reaper που λες δεν είναι continuity error, είναι απλά μια παιδαριώδης σεναριακή διευκόλυνση για να πάει η ιστορία μπροστά. Όπως ήταν και η μεταβίβαση της “τρέλας” του Σαμ στον Κας, ή η ήττα των -υποτίθεται παντοδύναμων- Λεβιάθαν με το θάνατο του Ντικ. Αυτά δεν είναι ακριβώς λάθη, είναι αδύναμη σεναριογραφία. Αλλά σου λέω, μετά απο 10 σχεδόν χρόνια δεν μπορούμε να περιμένουμε να είναι όλα τέλεια. Και μόνο το οτι τα έχουν καταφέρει τόσο καλά μέχρι εδώ είναι αξιέπαινο. Ακόμα και με τα λαθάκια της, η σειρά μας είναι απο τις καλύτερες υπερφυσικές σειρές εκεί εξω!

DarthVader0000002
DarthVader0000002
1 May 2014 22:59

Διαβάζοντας όλα τα σχόλια σ’ αυτό το θέμα, ένα έχω να πω, κλασσικοί ελληναράδες!!! Όλοι σας! Από τον αρθρογράφο μέχρι τον τελευταίο σχολιαστή! Έχετε δει 10-20-30 σειρές, βλέπετε και 3-4 χρόνια supenatural και ξαφνικά έχετε γίνει ειδικοί κριτικοί τηλεόρασης με ειδίκευση στις αμερικάνικες σειρές! Ταυτόχρονα όμως, είστε και σεναριογράφοι, σκηνοθέτες, παραγωγοί κ.α.

Ας τα πιάσουμε όμως ένα ένα τα θέματα σας!

Το supernatural πάντα ήταν σειρά με αυτοτελή επεισόδια, έχόντας όμως και μια βασική ιστορία που έτρεχε από πίσω είτε για μία είτε για δύο season. Οπότε το να μιλάμε για filler επεισόδια, είναι άσχετο! Αυτό το κάνουν μόνο όσοι είδαν το supernatural “μονορούφι” σ’ ένα-δυο χρόνια. Αν το κάνουν και οι άλλοι που το βλέπουν για 3+ χρόνια… τι να πω, απλά έχουν χάσει ή δεν είχαν καταλάβει ποτέ το νόημα του spn.

Τα spin off, μπορεί να είναι της μόδας και να γίνονται για τα χρήματα, παρόλα αυτά όμως, σου δίνουν τη δυνατότητα να δεις κι άλλες πτυχές της θεματολογίας από την αρχική σειρά. (Πολυμορφικοί, Τζίνι, Βρικόλακες, Λυκάνθρωποι κ.α). Δε θυμάμαι να σας έβαλε κανείς το πιστόλι στο κεφάλι για να δείτε τη νέα σειρά.
Ήταν ένα εισαγωγικό επεισόδιο (pilot), τι περιμένατε; Να έχουμε και cliffhanger?
Μας παρουσίασε τα βασικά και όποιος θέλει, όταν γίνει σειρά το βλέπει.

Πάμε τώρα στα κόμπλεξ του αρθρογράφου. Λύσαξε με το νεαρό της ηλικίας των ηθοποιών, (προφανώς βλέπεις μόνο Clint Eastwood γιατί λόγο της ηλικίας του, είναι σίγουρη η επιτυχία). Να ξαναπώ, ότι ο Τζον στο spn ήταν ελάχιστα δίπλα στα παιδιά. Κι αυτό που εσύ βλέπεις ως ταλέντο σ’ αυτούς, άλλοι βλέπουν δύο άχαρους ηθοποιούς. Επίσης, ήταν το πρώτο επεισόδιο, κανένας δεν ξέρει κανέναν, δεν έχουν ξαναπαίξει μαζί, δεν έχουν βρει τα “πατήματα” τους! Δες ξανά το πρώτο επεισόδιο οποιασδήποτε αγαπημένης σου σειράς, και κρίνε το ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ! Στις περισσότερες θα δεις το ίδιο πράγμα με το Bloodlines!

Επόμενο, λέτε και ξαναλέτε για τις διακοπές που κάνει η σειρά, πάτε μια βόλτα μέχρι τη wikipedia και δείτε τη λίστα με τα επεισόδια του spn, άμα δείτε κάτι διαφορετικό στις προηγούμενες χρονιές, ελάτε να μου το πείτε. Αλλά όταν ξεκινάμε μια σειρά και βλέπουμε 10 επεισόδια τη μέρα, μετά μας κακοφαίνεται. Αλλά… έτσι είστε οι περισσότεροι, ανυπόμονοι χωρίς να ξέρετε τι σας φταίει. One word… Ελληναράδες!

Εμένα προσωπικά μου άρεσε κι αν γίνει σειρά, θα το δω.

Sawyer Orestis
1 May 2014 23:49

Ρε φίλε έλεος. Απόψεις είναι εδώ μέσα γραμμένες. Τι εξάπτεσαι; Γράψε και εσύ την δική σου και ηρέμησε. Πρέπει να εκφράζεσαι με τέτοιο τρόπο;
Το χειρότερο είναι ότι δεν μας λές ποιος/α είσαι, απλά κάνεις έμμεση επίθεση σε μένα κυρίως και στα παιδιά που σχολιάζουν με την προσωπική τους άποψη. Χαλάρωσε και απόλαυσε το επεισόδιο. Δεν θίξαμε κανέναν και δεν προσβάλαμε κανέναν. Αν παίρνεις τίποτα φράγκα από το CW πες το μας και τότε θα κατανοήσω τον επιθετικό σου τρόπο.. Relax Ελληνάρα..

Sawyer Orestis
1 May 2014 23:58

Τώρα πάμε να μιλήσουμε σαν άνθρωποι. Μου είπες να συγκρίνω πιλότους αντικειμενικά. ΟΚ. Πάμε, θα πως τους αγαπημένους μου:
1) Bates Motel
2) Lost
3) Prison Break
4) 24
5) Game Of Thrones
6) Vikings
7) Penny Dreadful
8) Sherlock
9) Doctor Who
10) Orphan Black
11) The Walking Dead
12) Salem
13) Black Sails
14) Harper’s Island
15) Fringe
16) Terra Nova
17) V
Μπορώ να συνεχίσω για όλες τόσες καλύτερες πρεμιέρες με αρχή μέση και τέλος.
Στο Bloodlines το σενάριο έμπαζε από παντού φίλε/φίλη μου και καλό θα ήταν την επόμενη φορά που θα μπεις στο site MOY για να με κρίνεις για το Supernatural, να έχεις διαβάσει και τα προηγούμενα reviews μου που τα λέω κάθε φορά αντικειμενικά και όπως τα βλέπω από την δική μου οπτική γωνία. Και βάλε και κανένα όνομα. Μην κρύβεσαι πίσω από ψευδώνυμα και τα συναφή.

Amalia
Amalia
2 May 2014 02:00
Reply to  Sawyer Orestis

Μήπως είναι λίγο άκυρο το να συγκρίνουμε κανονικούς πιλότους με έναν back-door pilot; Όπως το βλέπω εγώ (που δεν ξέρω και τα πολλά απο Hollywood) οι παραγωγοί διαλέγουν να γυρίσουν έναν back-door pilot όταν δεν έχουν κάτι σίγουρο και πάνε λίγο ψάχνοντας. Άρα η ποιότητα ενός τέτοιου “πιλότου” δεν θα είναι εξορισμού τόσο καλή. Γιατί πρέπει να εισάγει μια φρέσκια, πρωτότυπη ιστορία (για να μην τους κατηγορήσουν για αντιγραφή του πρωτότυπου – βλέπε όλα τα CSI πχ), αλλά πρέπει με κάποιο τρόπο (συνήθως ξεκάρφωτο) να την ταιριάξει και με την ατμόσφαιρα της πρωτότυπης σειράς. (Κι εδώ έχασε τη μπάλα το Bloodlines, κάνοντας τους Winchesters να μοιάζουν κομπάρσοι στην ίδια τους τη σειρά!)

Παραδείγματα κακών back-door pilots: 1) ο περσινός back-door pilot του The Originals ήταν οριακά αίσχος (η σειρά τα σπάει όμως φέτος), 2) το επεισόδιο του Arrow που εισήγαγε τον Flash φέτος για να τον πάνε για spin-off, καλό δεν το έλεγες, 3) πάμε και σε πιο παλιά τώρα, το επεισόδιο “The Coltons” της σειράς McGyver (τι θυμήθηκα τώρα ε;) αποτελούσε back-door pilot για ένα spin-off (που τελικά δεν έγινε ποτέ) κι ήταν απο τα χειρότερα εκείνης της σεζόν, 4) τα 3 επεισόδια του Ηρακλή που εισήγαγαν τη Ζίνα ήταν το ένα χειρότερο από το άλλο (αλλά ξέρουμε πόσο επιτυχημένη κατέληξε η Warrior Princess), 5) η 6η σεζόν του Highlander ήταν πήχτρα απο back-door pilots γιατι οι παραγωγοί προσπαθούσαν να κάνουν spin-off με μια γυναίκα Αθάνατη πρωταγωνίστρια (τελικά δεν τους έκατσε καμία απο τις guest stars και στράφηκαν σε δοκιμασμένα μονοπάτια)

Σόρι, πλατίασα αρκετά. Αυτό που θέλω να πω, και στον Darth και στον Ορέστη, είναι ότι ξεκινήσατε να συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Δείτε το Bloodlines σαν 1ο επεισόδιο, κριτικάρετέ το αλλά μέχρι εκεί. Και στο κάτω κάτω, δεν έχει και τόση σημασία πια αν δεν ήταν τόσο καλό, ή αν θα γίνει σειρά ή όχι. Στο Supernatural κακό δεν πρόκειται να κάνει περισσότερο απο όσο θα του έκανε οποιοδήποτε άλλο μέτριο επεισόδιο. Κι ΑΝ γίνει σειρά, όσοι γουστάρουν θα τη δούν, κι όσοι ΔΕΝ γουστάρουν ΔΕΝ θα τη δουν. Τόσο απλά.

Sawyer Orestis
2 May 2014 10:13
Reply to  Amalia

Κοίτα να σου πω την αλήθεια διαφωνώ στα ανόμοια πράγματα. Και οι παραγωγοί μίλησαν για πιλότο άλλωστε γι’αυτό είδαμε ελάχιστα τους Winchesters. Ουσιαστικά τι είναι ο πιλότος; Πιλότος είναι το πρώτο επεισόδιο της κάθε σειράς που σε εισάγει μέσα σε αυτή. Αυτό ακριβώς ήταν και αυτό το επεισόδιο. Ναι ήταν ένα back door, αλλά δεν παύει να είναι πιλότος.

Γενικά δεν έχω πρόβλημα να βλέπω κακούς πιλότους. Άλλωστε να πω και την πικρή μου αλήθεια δεν είχα τρελαθεί με τον πιλότο του Supernatural. ΑΛΛΑ ο πιλότος του SPN μπορεί να μην ήταν κάτι φοβερό, αλλά είχε ένα πλάνο σωστό, μια αρχή-μέση-τέλος. Δεν είναι τυχαίο ότι το 80% περίπου των σχολίων που έχω διαβάσει από παγκόσμια site αλλά και σε κοινωνικά δίκτυα(fb,twitter,tumblr) για το Bloodlines είναι για το πόσο τραγικό επεισόδιο ήτανε απ’όλες τις απόψεις. Προσωπικά δεν είναι ο πιλότος που με ενόχλησε, αλλά το όλο σκηνικό που είδαμε που -προσωπικά πάντα- δεν μου αρέσει. Εγώ σαν Supernatural Greece ήμουν υποχρεωμένος να κάνω το review μου γιατί ήταν επεισόδιο της σειράς μας. Άλλωστε εδώ και 3 χρόνια αυτό κάνω. Ενημερώνω τον κόσμο και λέω τις απόψεις μου για το κάθε επεισόδιο. Θεωρώ άδικο και ασέβεια προς τους αναγνώστες να γράψω κάτι ψεύτικο, κάτι που δεν το πιστεύω. Να πω ότι μου άρεσε ενώ δεν; Δεν είναι σωστό και προς εμένα. Κέρδος άλλωστε δεν έχω κανένα.

Και θα συμφωνήσω σε αυτό που λες. Όσοι ΔΕΝ γουστάρουν ΔΕΝ το βλέπουν.

Επίσης το μεγάλο λάθος τους πιστεύω ήταν ότι απλά μας εισήγαγαν χαρακτήρες και πάνω σε αυτούς βάλαν το Spin off. Συνήθως στο spin off παίρνεις έναν χαρακτήρα της παλιάς σειράς και τον κάνεις πρωταγωνιστή της νέας. Αν είχαμε π.χ. την Τσάρλι εδώ πρωταγωνίστρια και με διαφορετικό στόρι, θα ήταν αλλιώς τα πράματα. Έχεις αγαπήσει έναν χαρακτήρα δηλαδή και τον ακολουθείς μέχρι να δεις τι γίνεται και αν αξίζει η σειρά. Τώρα προσωπικά δεν θα δώσω 2η ευκαιρία στο spin off. Άλλωστε το bloodlines πλέον ακολουθεί τον δικό του δρόμο και δεν έχει σχέση με το Supernatural.

Ένα ακόμη fail: Εδώ γίνεται χαμός με αγγέλους και δαίμονες και το Σικάγο διοικείται από άκυρα τερατάκια που δεν έχει πάρει κανείς χαμπάρι!!! Πως γίνεται τόσοι κυνηγοί να μην το έχουν καταλάβει; Και να διοικούν τόσες οικογένειες πάει να πει ότι είναι εκεί πολλά πολλά χρόνια. Λίγα χρόνια πριν ο Ντιν πήγε πίσω στον χρόνο στο Σικάγο και δεν φάνηκε να διοικεί κανείς. Τόσα μα τόσα fail από τον back door πιλότο. Κάτι δεν πάει καλά λοιπόν.

Είδα π.χ. το Penny Dreadful τις προάλλες. Δεν θα μπω σε σύγκριση εφέ γιατί θα ήταν άδικο λόγω budget κάθε καναλιού αλλά θα πω ότι το σενάριο δεν το κάνει το budget(βλ. Terra Nova). Όπως και τους ηθοποιούς.
Και στο κάτω κάτω υπάρχουν ΤΟΣΕΣ ΜΑ ΤΟΣΕΣ ιδέες για spin off supernatural. Charlie, Garth, John/Mary Winchester, Man Of Letters(εκεί να δεις τι θα γινόταν και πόσες ιδέες υπάρχουν)

ΥΓ: Χαίρομαι που μπορώ και κάνω και πολιτισμένες συζητήσεις και ας διαφωνούμε…

Amalia
Amalia
2 May 2014 00:52

Dear Darth,Η εμπάθεια δεν έκανε ποτέ καλό σε κανέναν. Πολλά από αυτά που λες είναι σωστά αλλά ο τόνος σου είναι απαράδεκτος. Ουτε εγώ συμφωνώ με τον αρθρογράφο και κάποιους σχολιαστές αλλά δεν κάνω έτσι. Ο καθένας έχει τα γούστα του και το δικαίωμα της γνώμης του (ακόμα κι όσοι ξεκίνησαν τη σειρά χτες, ή όσοι την έχουν δει με ευλάβεια απο το 1ο επεισόδιο). Και μέσα απο ήρεμο διαλογο και επιχειρήματα θα πείσεις κάποιους να αλλάξουν γνώμη, όχι προσβάλλοντάς τους…

G4F
G4F
2 May 2014 01:14

Καταρχάς λες για “Ελληναράδες που σχολιάζουν” ενώ κάνεις το ίδιο πράγμα, και κατα δεύτερον όπως έχεις εσύ δικαίωμα να κράζεις κάποιους, έχουμε όλοι, (εκτός αν βρίζεις, που εσύ λίγο ήθελες, και ‘γω λίγο θέλω τώρα)… Κατα τρίτον αν είσαι ΕΣΥ κριτικός ταινιών και σειρών, δεν το ξέρω στα τέτοια μου κιόλας, αλλά χωρίς να ξέρεις κάποιον προσωπικά, πόσο γνώστης είναι, πόσο παρακολουθεί, δεν μπορείς να τον κράζεις. ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ …γκιόζης (τιμή αυτή η λέξη), αποδείχτηκες εσύ με το σχόλιό σου… Μπορούσες να διαφωνήσεις αλλιώς, πολύ πιο όμορφα και ουσιαστικά, αλλά εσύ επέλεξες να κράξεις αυτούς που λες ότι κράζουν. Κοίτα στον καθρέφτη σου να δεις έναν ΕΛΛΗΝΑΡΑ, μάγκα του πληκτρολογίου.

Egw
Egw
2 May 2014 23:57
Reply to  G4F

Να ρωτήσω εγώ τώρα, από πότε ο Έλληνας έγινε “βρισιά” και το χρησιμοποιείτε με αυτόν τον τρόπο;;

G4F
G4F
3 May 2014 02:58
Reply to  Egw

Καταρχάς, κακώς του απάντησα… Έμεινα στο ύφος του συγκεκριμένου, δεν είχα σκοπό να χρησιμοποιήσω ποτέ μου τον Έλληνα ως βρισιά, αφού το έκανα είναι λάθος μου. Οι γνώμες μας νομίζω σε αυτό το site πρέπει να μένουν στα των σειρών και μέχρι εκεί. Πραγματικά παιδιά είναι κρίμα να χαλάνε κάτι ωραίο μερικοί, κι αν σας χάλασα κι εγώ με το σχόλιό μου την διάθεση, ζητώ συγνώμη. Επειδή εγώ χαλάστηκα πολύ, και όταν βγήκα εκτός εαυτού χθες, αλλά και τώρα που μου έγινε παρατήρηση επειδή κάποιος με έκραζε ουσιαστικά, χωρίς λόγο, θα κάτσω απλός αναγνώστης στην ησυχία μου, αν και δεν αφορά και κανέναν σας αυτό.

insideman75
insideman75
3 May 2014 12:30

Το να σου αρεσει η οχι μια σειρα ειναι προφανος δικαιωμα και επιλογη σου. Αντικειμενικα ομως ειναι μια σειρα που κανει μπαμ απο μακρια οτι αφενος εχει πολλα κενα σεναριου (ενα παλικαρι πολυ σωστα γραφει παραπανω οτι δεν γινεται στο supernatural ολοι ξερουν οτι γινεται ΤΡΟΜΕΡΗ μαχη με αγγελους δαιμονες πτωσεις κακο το τελος του κοσμου να ερχεται για ακομα μια φορα και αυτοι να νοιαζονται μονο για το ποιος θα ειναι ο … ΑΡΧΙΜΑΦΙΟΖΟΣ στο Σικαγο σαν να ειναι μια πολη σε αλλο πλανητη η σε ενα παραλληλο συμπαν).Επισης σε ολο το supernatural τα τερατα αυτα (αλλαζομορφοι, λυκανθρωποι βρυκολακες κτλ) μας δειχνει να ζουν στις σκιες κρυμμενα και μακρια απ τους κανονικους ανθρωπους και ξαφνικα ΠΑΛΙ στο Σικαγο ειναι πλουσιοι εχουν το χεριου τους την αστυνομια και κυκλοφορουν κυριλε. Αφετερου ειναι προφανες οτι ειναι για μια αρπαχτη μπας και τους κατσει.. και με αλλο target group σχεση με το super. Επισης αγαπητε φιλε να σου πω οτι διαφωνω καθετα με αυτο που λες οτι ολες δλδ οι σειρες στο πιλοτο ειναι μετριες… παραδειγμα και μαλιστα τρανταχτο ειναι το THE ORIGINALS στο οποιο (ειδικα με τις παρουσιες των ΥΠΕΡΟΧΩΝ Joseph Morgan και Daniel Gillies καθηλωσε τους περισσοτερους και εδωσε κατευθειαν υποσχεσεις οτι θα αφησει πισω το μαμα vampire diaries οπως και εκανε.
Οσο για τα αλλα που λες για το supernatural αυτο καθ αυτο να σου πω οτι σε πολλα εχεις δικιο (ολες οι top σειρες κανουν πολλες διακοπες μεσα στη χρονια π.χ) και σε αλλα κανεις λαθος.. πολλα επεισοδια ειναι για γελια (π.χ επεισ. με τον ΔΙΑ με παγανιστικους θεους κτλ κτλ).
Υ.Γ την σειρα την βλεπω 7 χρονια σερι.. εγω μπορω να εχω γνωμη???

anonumous
anonumous
25 May 2014 17:23

mikre poso xronwn eisai…?

Amalia
Amalia
2 May 2014 00:32

Κι εγώ δεν ξετρελάθηκα για να πω “τι υπεργαμάτος πιλότος ήταν αυτός”, αλλά είχε και
αρκετά καλά σημεία και βλέπω μεγάλες προοπτικές στην ιστορία. Φαίνεται να μπορεί να
σταθεί άνετα και χωρίς τους αδερφούς Winchester και αυτό
είναι νομίζω το ζητούμενο σε κάθε spin-off : να καταφέρει να αποκοπεί
απο την αρχική σειρά και να φτιάξει ένα δικό του μικροσύμπαν.

ΥΓ Πολλοί έχουν αρχίσει να γκρινιάζουν ότι η ικανότητα του David να μεταμορφώνεται χωρίς να ρίξει το δέρμα του ήταν σεναριακή τρύπα. Κι όμως, εγώ πιστεύω οτι δεν ήταν! Θυμάστε στο 2ο επεισόδιο της 6ης σεζόν τον Άλφα Αλλαζόμορφο;;; Εκείνος άλλαζε μορφή με τον ίδιο τρόπο όπως ο David. Μήπως λοιπόν το “αγνό αίμα” που προσπαθούν να κρατήσουν οι φατρίες έχει πολύ περισσότερη σημασία από ότι του δώσαμε; (Κάτι σαν Αρία Φυλή τεράτων ένα πράμα) Μήπως η αλλαγή τίτλου απο Tribes σε Bloodlines δεν ήταν καθόλου τυχαία τελικά; Μήπως αυτό είναι το όλο point της ιστορίας και ο πιλότος δεν ήταν τόσο μαλακία όσο πιστεύετε;

Sawyer Orestis
2 May 2014 00:35
Reply to  Amalia

Εμένα προσωπικά δεν με πείραξε τόσο αυτό, άλλωστε ήταν το λιγότερο. Αλλά και έχει και νόημα γιατί εκείνος στο 6×02 ήταν Άλφα όμως άρα δικαιολογείται..

Amalia
Amalia
2 May 2014 00:42
Reply to  Sawyer Orestis

Πιστεύω οτι εκεί θα το πάνε αν ξεκινήσει η σειρά. Στην “καθαρότητα” του αίματος. Κι είναι πολύ ενδιαφέρον στοιχείο να εξηγήσουν γιατι υπάρχουν διαφορετικες παραλλαγές ενός είδους (όπως είδαμε πχ τα διαφορετικά Τζίνι στο “Pac-Man Fever”).

Sawyer Orestis
2 May 2014 10:14
Reply to  Amalia

Ίσως να έχει να κάνει και με το πόσο δυνατό είναι κάθε τέρας αλλά και πάλι λογική δεν έχει αυτό που έγινε στο Spin Off 😛

insideman75
insideman75
3 May 2014 12:50
Reply to  Amalia

καλη μου Αμαλια δεν δινω δεκαρα για το πως αλλαξε ο αλλαζομορφος.. η σειρα ομως εκτος απο bloodline λεγεται και SUPERNATURAL ειναι λοιπον ΑΠΟΛΥΤΑ λογικο να μπεις σε διαδικασια σύγκρισης.. οχι σαν ποιοτητα σειρας κτλ ΜΟΝΟ αλλα και ως φυσικη συνεχεια η γνωση που μας ”προσφερε” το supernatural. Οτι λοιπον μας ειχε μαθει η αγαπημενη μας σειρα ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ σε τουτο εδω το κακέκτυπο. Ο τροπος που ζουν τα τερατα ο τροπος που βρισκουν τα τερατα οι κυνηγοί οι βασικη ιστορια 9 σεζον που δινει η ΜΑΜΑ σειρα τα παντα… την κραζω την σειρα οχι γιατι ειναι κακη η καλη σειρα με καλο η κακο στορι.. την κραζω γιατι ειναι μια σειρα βασισμενη στο supernatural που ομως καταριπτει μονη της το supernatural και οτι βλεπουμε τοσο χρονια στο λεω παλι αν η σειρα ειχε τιτλο BLOODLINE ολα θα ηταν καλα (παλι δεν θα την εβλεπα οκ) αλλα εχει τιτλο SUPERNATURAL:Bloodline και εκει κανει λαθος… και μαλιστα μεγαλο… και εκτιμω (χωρις φυσικα να ειμαι σιγουρος) οτι η σειρα η δεν θα βγει τελικα καθολου και θα αντεξει μια σεζον το πολυ

Amalia
Amalia
3 May 2014 17:52
Reply to  insideman75

Δεν είναι ο τίτλος όμως αυτός που σε έκανε να είσαι τόσο αρνητικός με τη σειρά (και πολύ καλά κάνεις, δεν θα διαφωνήσω σε αυτό), είναι το ίδιο το στόρι που σε χαλάει, έτσι; Οπότε τι σημασία έχει ο τίτλος;

Τώρα όσον αφορά το περιβόητο στόρι (τέρατα βασιλεύουν στο Σικάγο και σε άλλες μεγάλες πόλεις, και κανείς δεν το είχε πάρει χαμπάρι). Κοίτα, εγώ όπως θα κατάλαβες δεν το βρίσκω και τόσο τραβηγμένο πιά ώστε να μην του δώσω έστω μια ευκαιρία. Ναι, το οτι δεν το είχε πάρει κανείς κυνηγός χαμπάρι πιο πριν είναι ένα εύλογο ερώτημα, αλλά δεν θεωρώ οτι καταρίπτει και ΟΛΑ όσα έχουμε δει στο παρελθόν, απλά τα παραβλέπει ελαφρώς. Έχουμε ξαναδει στο παρελθόν τέρατα να έχουν οικογένεια και να (προσπαθούν να) έχουν μια ‘ανθρωπινη’ ζωή (κύριο παράδειγμα η Amy του “Girl Next Door”), πολύ πριν παίξει καν σαν ιδέα το spin-off. Άσε που οι κυνηγοί άνθρωποι είναι, και μπορεί να τους ξέφυγε και κάτι ρε παιδάκι μου! 😛

Τεσπά, δεν μ’αρεσε και τόσο πολύ πια ο πιλότος έτσι ώστε να τον υπερασπιστώ κι άλλο. Απλά είπα οτι έχει κάποιες προοπτικές. Εγώ πιστεύω οτι πιθανότατα θα ξεκινήσει η σειρά, αλλά αν έχει τέτοια ποιότητα γραφής θα κοπεί γρήγορα…

anonumous
anonumous
25 May 2014 17:21
Reply to  Amalia

Ati8asa niata sta plaisia tou uperfusikou einai h suntagh ths apotuxias (vl. Twilight) auto…

Ionlydas
Ionlydas
2 May 2014 02:44

Eνοχλήθηκα λίγο απο αυτό το επεισόδιο…Ενταξει ειναι μόδα στην αμερική τα spin off αλλα σαν ξαναζεσταμένο φαγητό μου κάνει…η καλή μερα απο το πρωί φαίνεται…Αντιπαραβαλόμενη εναρξη Ιστορίας σαν να έβλεπα το S01e01του SPN οσο αφορά το story..Τόσα θεματα ειναι ανοιχτά στη σειρα θα μπορούσε να ειναι πιο δυναμικό……Ευχομαι μόνο μην επηρεάσει τη βασική σειρά

anonumous
anonumous
25 May 2014 17:16
Reply to  Ionlydas

oxi apla ths modas ta spin off genika alla ta spin off tou stul vampire diaries pou einai xartina senariaka kai mes thn upokrisia kai thn pozeria apo pleuras ais8htikhs..ekei einai to foul twn dhmiourgwn…

Antreas D. Exarhos
Antreas D. Exarhos
2 May 2014 13:49

Vlepontas to episodeio ego proswpika xarika pou evlepa SUpernatural MOno otan o Dean apokefalizei ton vlaka ton Arxiservitoro…apo ekei kai pera itan san na vlepeis alli seira…kamia sxesi me supernatural…kai giati o Dean kai o SAm na voithisoun ston Erwta tou SHifter me tin Werewolf?? mas douleuoun?? Apla eprepe na sfaksoun ta panta!!! MOnsters are MOnsters…tha mas valoun tora na doume atithasa niata me mikseis apo 5 monster families?? apotixia san idea…alla xeirotero itan oti o Sam kai Dean itan Komparsoi stin idia tous tin seira se auto to epeisodeio pou itan tragika fail.

Sofia.T.
Sofia.T.
2 May 2014 22:57

Η αλήθεια είναι ότι δεν ενθουσιάστηκα.Υπάρχουν,όμως,λόγοι γι αυτό και ο κυριότερος είναι ότι μου θύμισε λίγο τη φράση « λίθοι τε και πλίνθοι και ξύλα και κέραμος ατάκτως ερριμμένα».Ελεύθερη μετάφραση:τουρλουμπούκι.Ο άλλος λόγος είναι ότι πλην του David (νομίζω αυτό είναι το όνομα,αν κάνω λάθος συγχωρέστε με) κανείς άλλος χαρακτήρας δε μου έκανε αυτό το πρώτο κλικ.Ενας τρίτος,ότι μου φάνηκε ξαναζεσταμένη συνταγή.
Το ότι δεν εμφανίστηκαν αρκετά ο Dean και ο Sam δε με πείραξε.Δεν αφορά τ’ αδέρφια το όλο θέμα έτσι κι αλλιώς.Απλά κάνουν ένα πέρασμα για να συστήσουν τη σειρά.Κανένα πρόβλημα ως εδώ ..
Πέρα απ’ όλα αυτά όμως…ένα spin off ,οποιοδήποτε,έχει
τεράστιες δυσκολίες και η βασικότερη είναι το ότι δυστυχώς θέλει δε θέλει θα
συγκριθεί με τη μαμά σειρά.Κακώς κατά τη γνώμη μου αλλά έτσι είναι.Πρέπει να
έχει πολύ γερή δομή για σταθεί μόνο του.Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο την
έχει.Δεν το αποκλείω γιατί δε μπορώ να ξέρω πως θα εξελιχθεί η ιστορία αλλά…….το
Bloodlines μου φάνηκε λίγο.Και όταν λέω «λίγο» δεν εννοώ σε σύγκριση με
το SPN (δεν υφίσταται σύγκρισή ούτως ή άλλως) αλλά σαν pilot μιας ξεχωριστής σειράς.Ιδωμεν…

Harry Klmt
Harry Klmt
2 May 2014 23:30

Εμένα δεν πάει να με πει Ελληναρά ο καθένας, στο κάτω κάτω είμαι Έλληνας, δεν θα προσβληθώ για αυτό, το spin-off ήταν σκέτη βλακεία, το SPN προσπαθεί να μας διδάξει ότι το τέρας είναι τέρας και με μόνο ελάχιστες εξαιρέσεις βλέπεις φιλικά τέρατα, και το Bloodlines πάει να μας στο γυρίσει στο Έντουαρτ Κάλεν και άλλα γνωστά κοινότυπα που είναι της μόδας, ακόμα και ο Kripke που είχε βάλει το χέρι του στο Bloodlines δεν μπόρεσε να το σώσει.

*Σημείωση: Δεν ήξερα ότι χρειάζομαι διαπιστευτήρια για να πω την γνώμη μου για τις αμερικάνικες σειρές…

Latest

More Articles Like This

40
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x