Review – Supernatural 10×15 – The Things They Carried

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

Promo Photos – 10×15 – The Things They Carried - dean cole

Review – Supernatural 10×15 – The Things They Carried

Ο Κόουλ επέστρεψε και αυτή τη φορά δεν ήθελε να σκοτώσει κάποιο από τα αδέρφια Winchester. Σ’ ένα επεισόδιο στο οποίο είδαμε παρομοιώσεις μεταξύ “κακού” και Ντιν και σ’ ένα επεισόδιο στο οποίο μάθαμε περισσότερο τον χαρακτήρα του Κόουλ, δέθηκε με τα αδέρφια, έμαθε και έζησε πως είναι να σκοτώνεις τον καλύτερό σου φίλο όταν έχει μετατραπεί σε τέρας, και είδε από πρώτο χέρι την εμπειρία του να πεθαίνεις…

Promo Photos – 10×15 – The Things They CarriedΤρεις περίεργες αυτοκτονίες μέσα σε έξι μήνες σε μια μικρή πόλη είναι αρκετοί για να κινήσουν το ενδιαφέρον των Σαμ και Ντιν. Στρατιωτικοί έχουν αλλάξει συμπεριφορές σκοτώνοντας τους κοντινούς τους και στο τέλος αυτοκτονούν. Ο Κόουλ κάνει την εμφάνισή του και αποφασίζει να βοηθήσει τα αδέρφια, καθώς ένα κολλητός φίλος του είναι ένα από τα θύματα και δεν θέλει να τον σκοτώσουν. Οι Winchesters προσπαθούν να του δώσουν να καταλάβει ότι κάποιες φορές ο μόνος τρόπος για να νικήσεις ένα τέρας είναι απλά να το σκοτώσεις. Ο Κόουλ αρνείται και τους απαγορεύει να πειράξουν τον φίλο του.

impala wheelsΟι φόνοι συνεχίζονται και κάποιος πρέπει να σταματήσει τον Κιτ. Ο Κόουλ πηγαίνει κρυφά σε μια καλύβα όπου και τον εντοπίζει. Ο Κιτ δεν μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του. Είναι αφυδατωμένος και δεν θέλει νερό. Διψά για αίμα ανθρώπων. Από το στόμα του βγαίνει το γνωστό μας σκουλήκι Khan και εισχωρεί στον Κόουλ. Το θέμα της ιστορίας όμως είναι ότι το σκουλήκι δεν είναι ένα. Αλλά τρία παρακαλώ!!!

Promo Photos – 10×15 – The Things They Carried - dean coleΟ Κόουλ δέχεται από τον Ντιν να του κάνει, την γνωστή πλέον (γιατί είμεθα και χάντερς, ολόκληρη ελληνική Supernatural Wikipedia θα σας έχουμε έτοιμη σε λίγο καιρό), ηλεκτροπληξία δίχως όμως αποτέλεσμα. Προς το παρόν είναι καλά αλλά προσπαθούν να επισπεύσουν την διαδικασία. Ο Ντιν ανάβει το τζάκι κλείνοντας και σφραγίζοντας όλα τα παράθυρα. Η αναπνοή τους δυσκολεύει και ο Κόουλ πλέον διψά για αίμα. Επιτίθεται στον Ντιν, αλλά ο Winchester αμύνεται. Το σκουλήκι δεν αντέχει άλλο και βγαίνει από το στόμα του, με τον (Κωνστα)Ντίν-ο – δεν γινόταν να μην το σχολίαζα – να σκοτώνει το τερατάκι.

Promo Photos – 10×15 – The Things They Carried - samΤην ίδια ώρα ο Σάμμυ έχει πάει στην γυναίκα του Κιτ για να την προστατέψει από τον σύζυγό της. Περιμένοντας νέα από τον Ντιν, ο Σαμ έχει δέσει τον στρατιωτικό. Αυτός “σπάει τα δεσμά” (ρεσιτάλ δίνω σε αυτό το review) και προσπαθεί να πιει το αίμα της γυναίκας του. Ο Σαμ, μη έχοντας άλλες επιλογές, σκοτώνει τον άτυχο άντρα.
Στενοχωριέται μεν ότι δεν μπόρεσε να σώσει τον Κιτ, από την άλλη όμως φοβάται ότι το ίδιο μπορεί να συμβεί και με τον Ντιν. Πως θα καταφέρει να τον σώσει; Κι αν δεν μπορέσει, μήπως χρειαστεί να σκοτώσει τον αδερφό του;

Promo Photos – 10×15 – The Things They Carried - cole

O Travis Aaron Wade(Κόουλ) φαίνεται ένας αρκετά αξιόλογος ηθοποιός. Έμπειρος και ο χαρακτήρας του αρχίζει σιγά σιγά να μαθαίνει να επιβιώνει στη σειρά. Άντεξε και διδάχτηκε πολλά από αυτό το επεισόδιο και ταίριαξε με τους Winchesters. Spin off is coming; Γιατί όχι; Προσωπικά δεν θα με χάλαγε καθόλου, αν και υπάρχουν πολύ καλύτερες ιδέες για μια νέα Supernatural σειρά. Με το κατάλληλο σενάριο όμως και ένα φυσιολογικό budget, νομίζω πως ο ηθοποιός μπορεί να κρατήσει μόνος του μια σειρά. Τον προτιμώ από τις Τζόντι-Ντόνα. Τι λέτε;

Βαθμολογία επεισοδίου: 8/10

[poll id=”129″]

37 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

37 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Amalia
Amalia
19 March 2015 14:03

Καλά, Ορέστη, ζωγράφισες σημερα στο ριβιου! Με τη Ντένη και το “Να πανικοβληθω” ακόμα γελάω! 😀 😀

Πάμε στα του επεισοδίου τώρα. Filler, αλλά δεν με χάλασε καθόλου. Δεν ήταν κάτι εξαιρετικό, αλλά όπως και τα περισσότερα αυτοτελή φέτος έμεινε σε επίπεδα αξιοπρεπή. Εγώ θα του έβαζα ένα 7αράκι! 😉

Ο Κόουλ είναι ωραίος χαρακτηρας τελικά. Δεν ξέρω κατα πόσο θα μπορούσε να κρατήσει ένα ολόκληρο spin-off μόνος του για να είμαι ειλικρινής, αλλά ο Travis ειναι καλός ηθοποιός και με την κατάλληλη ιστορία θα μπορούσε να τα καταφέρει.

Το μόνο παράπονο που έχω (δεν είναι για το επεισόδιο καθεαυτό αλλά για την εξέλιξη της αφήγησης φέτος) είναι ότι ο κίνδυνος για τον Ντιν από το Σημάδι είναι περισσότερο στα λόγια και δεν φαίνεται τόσο από το τι έχει πραγματικά συμβεί. Θέλω να πω οτι συγκριτικά με τι έχει πραγματικά κάνει ο Ντιν επηρεασμένος απο το Σημάδι δεν θα έπρεπε να ανησυχουν τόσο. Μια χαρά φαίνεται ότι το ελέγχει. Γιατι συμπεριφέρονται σαν να ειναι μαινόμενος; Και εδώ που τα λέμε, ΓΙΑΤΙ δεν είναι μαινόμενος;;; Περιμένουμε τόσο καιρό το μπαμ από τον Ντιν, και αν εξαιρέσουμε το μακελειό του 10.09, δεν έχει κάνει κάτι άλλο. Είναι ήρεμος. Ανησυχητικά ήρεμος ίσως…

Παρεμπιπτόντως, η σκηνή με την τούρτα είχε ενδιαφέρον. Ο Σαμ απέτρεψε τον Ντιν να φάει τουρτα. Συμβολική κίνηση; Το να υποκύπτει ο Ντιν στη λαιμαργία του είναι σαν να υποκύπτει στο Σημάδι;

Αυτό το επεισόδιο μας έβαλε την ιδέα οτι ο Σαμ μπορει να χρειαστεί να σκοτώσει τον Ντιν. Για μένα, αυτο από μόνο του σημαίνει οτι το φινάλε δεν θα τελειώσει έτσι με τον Σαμ να σκοτώνει τον Ντιν. Πάντα στο φινάλε γινεται κάτι που δεν το πολυπεριμένουμε. Έχω τρομερή περιέργεια να μάθω τι θα γίνει στο τέλος! Τι έχουν σκαρφιστεί φέτος που θα μας πεθάνει πάλι στο καλοκαιρινό hellatus!

Μαρία
Μαρία
19 March 2015 19:37
Reply to  Amalia

Νομίζω πως ο Ντιν προς το παρόν συμπεριφέρεται φυσιολογικά, επειδή έχει έρθει σε κάποιου είδους συμβιβασμό με το σημάδι. Πριν ακόμη σκοτώσει τον Κάιν, είχε αποφασίσει να μην νοιάζεται πλέον για αυτό και να βρει τρόπο να ηρεμήσει. Το κυνήγι τού εξασφαλίζει την ηρεμία που χρειάζεται. Από εκεί αντλεί τη δύναμή του. Σήμερα σώζει τον Κόουλ, αύριο θα σώσει κάποιον άλλο. Επίσης, ξέρει το πιθανό μέλλον του. Ξέρει ότι κάποια στιγμή θα τα “παίξει” και θα χάσει τον αυτοέλεγχό του. Γι’αυτό υπενθυμίζει στον Σαμ πως όσο και να προσπαθεί να σώσει κάποιον, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα, εκείνος να καταλήξει ούτως ή άλλως νεκρός. Μου θυμίζει αρκετά τα επεισόδια στον τρίτο κύκλο όταν ο Ντιν είχε κάνει τη συμφωνία και ο Σαμ προσπαθούσε να βρει τρόπο να την αντιστρέψει, αλλά ο Ντιν δεν τον άφηνε.
Όσο για τον Σαμ, πιστεύω πως είναι τόσο ανήσυχος, επειδή ήδη μία φορά ο Ντιν έχασε τον έλεγχό του και αυτό συνέβη εντελώς ξαφνικά. Από το πουθενά, τον είδε να ξεκοιλιάζει πέντε άτομα. Ακόμη, κρίνοντας από τη συμπεριφορά του Κάιν, περιμένει την ώρα που ο Ντιν θα ξαναξεφύγει. Είναι σαν μία βόμβα που ανά πάσα στιγμή μπορεί να εκραγεί. Το μόνο, που έχει στη διάθεσή του ο Σαμ, είναι ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα. Το πρόβλημα, όμως με αυτό, είναι ότι δεν ξέρει ακριβώς το χρόνο που διαθέτει. Ο Ντιν μπορεί να ξεφύγει σε λίγες μέρες, σε λίγες εβδομάδες ή λίγους μήνες. Κάποια στιγμή σε κάποιο κυνήγι, ίσως συμβεί κάτι που να τον ωθήσει ξανά στα άκρα και τότε ο Σαμ θα είναι ανήμπορος. Γι’αυτό ψάχνει απεγνωσμένα να βρει μία λύση.

Δεν νομίζω πως η τούρτα έχει σχέση με το σημάδι. Απλώς, ως συνήθως, ο Ντιν θέλει να δοκιμάζει το φαγητό που τους προσφέρουν. Ακόμη και σε παλαιότερα επεισόδια, όταν είχε την ευκαιρία, έτρωγε, παρόλο που ο Σαμ προσπαθούσε να τον αποτρέψει. Το ίδιο συμβαίνει κι εδώ.

cas4ever
cas4ever
19 March 2015 15:40

με τα τελευταια λογια επεισοδιου του αν και το σκεφτομουν κιολας πιστευω ο Σαμ θα χρειαστεί να σκοτωσει τον Ντιν…τωρα αν αυτό θα οφείλεται στο ότι ο Ντιν θα είναι τερας και θα εχει σκοτωσει τους παντες και θα παει να σκοτωσει και τον Σαμ αυτό δεν το ξερω

james
james
19 March 2015 16:00

wraio episodiaki.wraios xaraktiras o cole.alla tha symfwnisw me tn amalia sto thema tou simadiou.proswpika exei prooptikes k apo ta kalytera storyline alla den to travane oso tha prepe mono mikra ksespamata mas dinoun.gt ma gt???ego nmz oti o dean tha skotwsei kapoion (cas,sam) toulaxiston o kain ayto mas erikse san bomba.den pisteuw oti o sam tha skotwsei tn dean gia dyo logous.o dean pethainei sto finale tou enatou.k mexri stigmis fainetai n to elenxei to simadi k den einai maniakos wste n anagkastoun n tn skotwsoun

sofia
sofia
19 March 2015 17:11

Καλούτσικο το επεισόδιο, εμένα αυτό που με χάλασε είναι που ο Κόουλ φώναζε τον Σαμ Σάμμυ αφου έλεγα τώρα θα γυρίσει να του πει κάτι ο Σαμ αλλά ΔΕΝ…..

Amalia
Amalia
19 March 2015 17:45
Reply to  sofia

Ειχα παρακολουθήσει μια συνεντευξη του Travis Aaron Wade όπου έλεγε ότι η επιλογή να αποκαλεί τον Ντιν με υποκοριστικο (Deano) ήταν δική του, για να δείξει οτι ο χαρακτήρας νοιώθει οτι τον ξέρει επειδή τον μελετούσε καιρό.

Επίσης, πάλι σε συνεντευξη, ο Travis, μίλησε για τον περίεργο δεσμό που σχηματίζεται μεταξύ του βασανιστή και του θύματός του (Σύνδρομο της Στοκχόλμης λέγεται στην ψυχολογία). Όσο αρρωστημένο κι αν ακούγεται, αυτό έχει φέρει κοντά τον Κοουλ και τον Σαμ, και δικαιολογεί μέχρι ένα σημείο το “Σάμι”.

Γενικά, έχω να παρατηρησω πόσο σκέψη δίνει ο Τραβις στην ερμηνεια του, και πόσο τον εκτιμώ ως ηθοποιό. Είναι πολύ καλη προσθήκη στο καστ πιστεύω…

SavvinaVvi
SavvinaVvi
19 March 2015 19:24

Δεν ηταν οπως την περιμενα η επιστροφη του Κοουλ σα χαρακτηρα.. αλλα ηταν ωραιο επεισοδιακι.
Θα ξαναπω οτι μου φαινεται πως ”αλλαξε” πολυ γρηγορα..απο εκει που ηθελε να σκοτωσει τον Ντιν και προετοιμαζοταν για αυτο ΟΛΗ του τη ζωη, μεσα σε 1-2 επεισοδια που τον ειδαμε αρχισε να δενεται μαζι τους κιολας..καταλαβαινω οτι μπορει να θελουν να εξελιξουν τον χαρακτηρα του κι αλλο, και για αυτο ισως να πρεπει να ‘δεθει’ με τα αδερφια, αλλα μου φαινεται πολυ βιαστικη η αλλαγη του. Εδω ο καλυτερος το φιλος πεθανε και το πηρε τοσο χαλαρα..
Να πανικοβληθω;;;;;;;;;;;; :Ρ

Επισης σε αυτο το επεισοδιο μου φανηκε πολυ περιεργος ο Σαμ..ηταν πολυ του στυλ ”ξερεις οτι ο μονος τροπος να τελειωσει αυτο ειναι να πεθανουν και οι δυο” και ο Ντην ηταν εκεινος που τον επεισε να προσπαθησουν να τους θεραπευσουν πρωτα….wtf? Απο ποτε εγινε ο Σαμ shoot first ask questions later? Εφοσον ακομα ψαχνει θεραπεια για το σημαδι, δε θα επρεπε εκεινος να ειναι αυτος που θα θελε να το κοιταξουν λιγο ακομα πριν τους σκοτωσουν;

Ελιωσα στην σκηνη με την τουρτα..απο τη στιγμη που μπηκαν στο τμημα κοντευα να πεσω απο τα γελια με τις λοξες ματιες παθους που εριχνε ο Ντην στην τουρτα…..και οταν τους προσεφερε ο αλλος και ο Σαμ ειπε οχι ηταν σα κουταβι που του παιρνεις το παιχνιδι…… ειδικα εκει που πηρε λιγο με το δαχτυλο – Θεος απλα! χχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχ

Σημειωση : When I’m in trouble, Dean comes to me with words of wisdom : When in doubt, EAT! – ξανα Θεος!! :Ρ (Το ειπε στον Κοουλ στην καντινα λιγο πριν μαθουν για τον φονο που εκανε ο Κιτ)

Amalia
Amalia
19 March 2015 20:47
Reply to  SavvinaVvi

To ότι άλλαξε πολύ γρήγορα ηταν όντως προβληματικό σημείο στην προηγούμενη εμφανισή του στο “Girls Girls Girls”. Τώρα ήταν φυσιολογικό νομίζω το βήμα. Όσο ήταν στην καλύβα μονολογούσε για το τι σημαινει για τον Ντιν να ειναι κυνηγός. Περισσότερο τα έλεγε για να τα ακουσει ο ίδιος πιστεύω. Για να δικαιολογήσει στον εαυτό του γιατι ο άνθρωπος που κυνηγούσε τόσα χρόνια, τελικά αξίζει το σεβασμό κι όχι το μίσος του.
Όσο για τη χαλαρότητα που πήρε τα νέα του θανάτου του φίλου του, θα μπορούσε να οφείλεται στο ότι είναι στρατιώτης. Εχει εκπαιδευτεί να μην είναι τόσο συναισθηματικός.

SavvinaVvi
SavvinaVvi
19 March 2015 22:09
Reply to  Amalia

Δε ξερω ακομα βιαστικη μου φαινεται η ολη αλλαγη του. Για την καλυβα, απο τη μια εχεις δικιο και βγαζει λογικη αυτο που λες.. αλλα απο την αλλη, να τον ευχαριστει τοσο ευκολα..; Και να φτασει σε σημειο να του πει ”εγω πηρα μεταλλιο για αυτο που εκανα…Εσεις;; Κανεις δεν αναγνωριζει αυτο που κανετε” κλπ κλπ..
Τεσπα.. ιδωμεν. Ξερουμε αν θα γυρισει σε αλλο επεισοδιο μεχρι το φιναλε;
(Μπορει να το χετε πει ηδη σε αλλο αρθρο, αλλα προσπαθω να μη βλεπω σποιλερ για τα επομενα επεισοδια)

Amalia
Amalia
19 March 2015 22:41
Reply to  SavvinaVvi

Τον ευχαρίστησε γιατι του έσωσε τη ζωή. Εμένα λογικό μου φαίνεται…

Και χωρίς να ξέρεις σπόιλερ είναι προφανές οτι θα επιστρέψει από τη στιγμή που υπάρχει το αναπάντητο ερώτημα τι τερας ήταν ο πατέρας του. Δεν θα το εισηγαγαν το θεματάκι αν ήταν να χρησιμοποιήσουν τον Κοουλ σε 3-4 επεισόδια έτσι…

Dimitris St
Dimitris St
19 March 2015 23:47

Πολύ ωραίο ριβιού και αρκετά καλό επεισόδιο,για filler.Ο χαρακτήρας του Κόουλ εξελίσσεται πολύ καλά πιστεύω και δε θα χάλαγε ένα spin-off βασισμένο σε αυτόν.Η σχέση του με τα αδέρφια ακόμα διαμορφώνεται και κάθε φορά που συναντιούνται μαθαίνει και κάτι καινούριο από τον κόσμο του υπερφυσικού.
Ο Σαμ έδειχνε ιδιαίτερα προβληματισμένος για την κατάληξη της κατάστασης του Ντιν,δεδομένου ότι και ο ίδιος αναγνωρίζει πως ίσως μερικές φορές κάποιος πρέπει να σκοτωθεί προκειμένου να σωθεί από τα βάσανά του.Αν και πιστεύω πως είναι αρκετά δύσκολο να πεθάνει και πάλι ο Ντιν,καθώς το ίδιο συνέβη και στο περσινό season finale και ξέρουμε πως το Σημάδι και η Λεπίδα θα τον επαναφέρουν ως δαίμονα όσες φορές πεθάνει ενώ δεν έχει βρεθεί λύση ούτως ώστε να τα ξεφορτωθεί,ίσως οι παραγωγοί να ήθελαν να περάσουν αυτό το μήνυμα για να μας δώσουν μια απρόσμενη ανατροπή στο τέλος.Στα επόμενα επεισόδια πάντως θα επιστρέψει ο Μέτατρον και ίσως μάθουμε τι ακριβώς σήμαινε το “Ο ποταμός τελειώνει στην πηγή” αλλά και αν όντως μπορεί να συμβεί κάτι για να ξεφορτωθεί ο Ντιν το Σημάδι δεδομένου και του θανάτου του Κάιν.

james
james
20 March 2015 00:13
Reply to  Dimitris St

k go thewrw apithano na skotwsoun ton dean deyteri fora.auto pou aporrw einai enw einai toso iremos k fysiologikos pws tha skotwsei cas i sam?prepei n ksefygei arketa gia n symvei auto.gt den nomizw olokliri omilia peri moiras apo tn cain na mas dothike tzampa

Dimitris St
Dimitris St
20 March 2015 16:25
Reply to  james

Έχεις δίκιο….Παραείναι ήρεμος….Ίσως αυτό να οφείλεται στη μεγάλη προσπάθειά του να συγκρατείται και να ελέγχει τη δολοφονική τάση του.Εγώ πιστεύω πως είναι η ηρεμία πριν την καταιγίδα….

james
james
20 March 2015 17:34
Reply to  Dimitris St

makari gt oso ki an thelw n ts vlepw kala perimenw dramata k xamo na mas ftiaxkoun ligo.elpizw na mn periorisoun to mpam mono sto teleutaio ts sezon

Dimitris St
Dimitris St
20 March 2015 17:44
Reply to  james

Όντως καλό θα ήταν να αρχίσουμε να ψηνόμαστε από τώρα,αλλά είναι σίγουρο πως το season finale θα είναι επικό και θα έχει τεράστιο cliffhanger για το μεγάλο hellatus του καλοκαιριού…

james
james
20 March 2015 18:48
Reply to  Dimitris St

oxxxx tha klaine manouless!alla valte mas sto klima.dwste drama sto lao.k meta tesseris mines me to p**li sto xeri!!

Dimitris St
Dimitris St
20 March 2015 21:03
Reply to  james

Εδώ μια βδομάδα δεν αντέχουμε να περιμένουμε,πόσο μάλλον 5 μήνες μετά από cliffhanger….Τι έχουμε να πάθουμε και φέτος….

james
james
21 March 2015 17:28
Reply to  Dimitris St

akyro tr.oso ki an maresei i seira k vriskw eksairetika ta kyria storyline kathws k arketa filerakia tha mporousan n paiksoun ligo m ta autonoma episodia.px winchesters ws kathigites,na allaksoun metaksy ts swmata,na ginoun gynaikes,n ts tsalakwsoun i na tous dwsoun k kt allo pera apo ta topika kinigia.uparxoun apeires idees pou pragmatika tha tairiazan sto spn

Amalia
Amalia
21 March 2015 18:03
Reply to  james

Συμφωνώ απόλυτα. Μιλάμε για μια fantasy σειρά, οι παγκόσμιες μυθολογίες τους προσφέρουν αστειρευτη πηγή έμπνευσης. Φαίνονται όμως να φοβούνται να πάρουν σεναριακά ρίσκα πια. Ένα ρίσκο αποφασίσαν να πάρουν (να κάνουν τον Ντιν δαίμονα) και το πήραν πίσω σε 3 επεισόδια. Μέγα λάθος για μένα. Όσο αξιοπρεπής κι αν είναι η 10η σεζόν μέχρι τώρα, φαίνεται άτολμη. Μας έχουν πρήξει με ένα Σημάδι χωρίς να δείχνουν τίποτα ουσιαστικό που να δικαιολογεί τον τόσο πανικό. Σίγουρα θα έχουμε σαματά στα τελευταία επεισόδια, αλλά αυτη τη στιγμή η σειρά έχει κάνει ελαφρώς κοιλιά κατά τη γνώμη μου… Ο θάνατος του Κάιν ήταν ένα ‘ευχάριστο’ διάλειμμα, αλλά γενικά τα επεισόδια μετά το 10×09 ήταν πολύ πιο άνευρα από όσο θα έπρεπε να ειναι αν αναλογιστούμε το μακελειό που προκάλεσε τότε ο Ντιν, και ενώ θα έπρεπε να χειροτερέψει αυτός μένει στάσιμος εδώ και καιρό, και το μόνο που ακούμε είναι οτι θα χειροτερέψει… Ε, ποτε;;

james
james
21 March 2015 18:32
Reply to  Amalia

αμαλια κοπελα μου μπραβο μολις περιεγραψες σε δεκα σειρες αυτο που σκεφτομαι.δεν εχω παραπονο χιουμορ,δραμα,τρομος κ βια μας χαριζεται χρονια.αλλα ρε αδερφε περιμενα πως κ πως τον ντιν δαιμονα κ το περιορισαν σε τρια επισοδια (ακομα κ ο τζενσεν ηθελε παραπανω ).το σημαδι οπως τα λες…σαν ιδεα μας το παρουσιαζουν κ μας δινουν κομματια του κινδυνου.απο τα πιο ωραια στοριλινε για μενα κ δεν το εκμεταλλευονται.κ αυτο για τοπικα κυνηγια μπορουν να τα τραβιξουν κ ν τα κανουν οπως γουσταρουν οπως εχουν κανει κ σε προηγουμενους κυκλους.αλλα για ν μαστε δικαιοι φετος μας δωσαν τρια ωραια πρωτα επισοδια.το επετιακο,αυτο με τν ντιν εφηβο κ αυτο με τν καιν.αλλα μην συνεχισουν μωρε με απλα συνηθισμενα επισοδια του τυπου παμε,σκοτωνουμε,μιλαμε για τν φοβο του σημαδιου κ τελος….παραμιλαω το ξερω αλλα δεν μπορω πρεπει ν τα πω

Dimitris St
Dimitris St
21 March 2015 19:02
Reply to  james

Έχεις δίκιο,το είδος της σειράς δίνει απεριόριστες ιδέες και πλαίσια στα οποία μπορούν να κινηθούν οι παραγωγοί,αλλά όπως είπε και η Αμαλία φοβούνται να πάρουν ρίσκα και ο ακριβής λόγος δεν είναι γνωστός.

james
james
21 March 2015 19:34
Reply to  Dimitris St

το επετιακο ηταν ρισκο ,ο ντιν ν γινει δαιμονας εγω το θεωρω “καιρος ηταν” .οπως ειπε η αμαλια “Όσο αξιοπρεπής κι αν είναι η 10η σεζόν μέχρι τώρα, φαίνεται άτολμη. Μας έχουν πρήξει με ένα Σημάδι χωρίς να δείχνουν τίποτα ουσιαστικό που να δικαιολογεί τον τόσο πανικό. Σίγουρα θα έχουμε σαματά στα τελευταία επεισόδια, αλλά αυτη τη στιγμή η σειρά έχει κάνει ελαφρώς κοιλιά κατά τη γνώμη μου… Ο θάνατος του Κάιν ήταν ένα ‘ευχάριστο’ διάλειμμα, αλλά γενικά τα επεισόδια μετά το 10×09 ήταν πολύ πιο άνευρα από όσο θα έπρεπε να ειναι αν αναλογιστούμε το μακελειό που προκάλεσε τότε ο Ντιν, και ενώ θα έπρεπε να χειροτερέψει αυτός μένει στάσιμος εδώ και καιρό, και το μόνο που ακούμε είναι οτι θα χειροτερέψει… Ε, ποτε;; ” αυτοοοοοο ακριβως……..μα γτ??με αυτο το παραπονο θα μεινω…συμβιβαζονται με απλες ιδεες..οπως ξανα ειπα δωστε πονο στους σουπερνατσουραλιστς!

Amalia
Amalia
21 March 2015 21:08
Reply to  Dimitris St

E, είναι άτολμοι. Φοβούνται να βγάλουν τη σειρά από το καλούπι της, πιθανότατα λόγω των στενόμυαλων φανς. Πήραν ένα πολύ δυνατό στοριλαιν (Σημάδι του Κάιν), αλλά το έχουν τραβήξει πολύ, όπως έκαναν πέρσι με την Άμπαντον και τελικά κούρασε… Με τέτοιο στόρι δεν μπορείς να έχεις τέτοια φίλερ σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Και μετά άντε πάλι ο Ντιν να χάνει τον έλεγχο.

Dimitris St
Dimitris St
21 March 2015 21:41
Reply to  Amalia

Συμφωνώ απόλυτα.Ενώ storylines σαν και αυτά που ανέφερες είναι πολύ δυνατά,τα τραβάνε από τα μαλλιά για να αποφύγουν αντιδράσεις στενόμυαλων φανς σε περίπτωση που κάποιο ρίσκο δεν τους βγει.Βέβαια,εδώ που έχουμε φτάσει,νέες ιδέες είναι πολύ σημαντικές και μπορούν να δώσουν πολύ ωραία επεισόδια,αλλά όλοι έχουμε γίνει μάρτυρες πολλών ανόητων αντιδράσεων από υποτιθέμενους φανς της σειράς με το παραμικρό μέτριο επεισόδιο,οπότε οι παραγωγοί έχουν και ένα δίκιο,αν και το ότι είναι άτολμοι στερεί από τη σειρά καινοτομίες,διαφορετικότητα και καλά επεισόδια.

james
james
21 March 2015 21:49
Reply to  Amalia

pisteuete oti oi fan einai stenomualloi?k go nmz oti eimaste treloiii.pios mporei na nai stenomyalos me to spn?ase pou oi paragogi ts exoun parei riska se proigoumenes sezon

Dimitris St
Dimitris St
21 March 2015 23:35
Reply to  james

Αναφερόμαστε σε ορισμένους που θεωρούνται “φανς” οι οποίοι επισκέπτονται fan sites σαν αυτό εδώ μόνο και μόνο για να κράξουν και να πουν ότι η σειρά έπρεπε να είχε τελειώσει προ πολλού μετά από ένα μέτριο επεισόδιο.

james
james
21 March 2015 23:45
Reply to  Dimitris St

symfwnw thelw na tous xastoukiswww.gt apla einai anideoi,kraxtes xwris logo.alla den to kanw gt apla den m noiazei.goystarw toso tin seira poy pleon adiaforw gia tis gkriniares gomenes(paromoiwsi)

Amalia
Amalia
22 March 2015 00:03
Reply to  james

Εγώ ακόμα το κρατάω στους παραγωγούς για ένα ακόμα ρίσκο που δεν είχαν πάρει. Στην 8η σεζόν έφεραν τον Ντιν πίσω νωρίς νωρίς “επειδή δεν αρέσει στους φανς να είναι τα αγόρια χωριστά” (λογια του Κάρβερ). Και αντί να μας δείξουν λίγο Καθαρτήριο, είχαμε τον Ντιν να’ναι μουτρωμένος με τον Σαμ για μιση σεζόν επειδή δεν τον έψαξε…
Αυτο που θέλω να πω είναι ότι οι παραγωγοί αναλώνονται πολύ περισσότερο από οσο θα έπρεπε στα θέλω των φανς που χάνουν την ελευθερία της αφήγησης νομίζω. Δεν λέω ότι είναι κακό να μας παίρνουν υπόψιν, αλλά όχι και να είναι δέσμιοι και να φοβούνται να πάρουν ρίσκα μην μας κακοκαρδίσουν.
Διότι αρνούμαι να πιστεψω οτι έχουν στερέψει από ιδέες. Σε μια σειρά φαντασίας (με την παγκόσμια μυθολογία στα πόδια σου) πρέπει να εισαι ηλιθιος για να στερέψεις από ιδέες!

james
james
22 March 2015 00:19
Reply to  Amalia

sovara milas twra???ti mlk pigan k kanan.pragmatika an einai etsi na stamatisoun n akoun tous fan se tetoia themata.gt sigoura koritsakia katw tn 20 exoun ena kollima me tn sxesi tn aderfwn.k go thelw na ts vlepw kala alla oxi pada.ligo drama,ligo xwria,ligo aderfiki via k riska sta storyline den vlaptoun.exw dei synedeukseis paragogwn t spn k kouvala trela oi anthrwpoi.as min tn periorizoun epidi fovoudai.as to traviksoun k apo ta mallia ama theloun

Dimitris St
Dimitris St
22 March 2015 16:44
Reply to  Amalia

Το Supernatural είναι μια σειρά με ένα πολύ δυνατό fanbase και γι’αυτό οι παραγωγοί επηρεάζονται πάρα πολύ από τα θέλω και τα σχόλια των fans.Το γεγονός αυτό ελαττώνει πολύ τα πλαίσια στα οποία μπορεί να κινηθεί η ιστορία κάθε σεζόν και έτσι δυνατά storylines που μπορούν να επιφέρουν μεγάλες ανατροπές δεν κρατούν πολύ(π.χ. Καθαρτήριο,Σαμ στο Κλουβί,Δαίμονας Ντιν).Θα ήταν καλό οι παραγωγοί απλά να συμβουλεύονται τις απόψεις των fans και να μην αποκλείουν stories τα οποία μπορούν να δώσουν άλλο αέρα στη σειρά γιατί το είδος της σειράς μπορεί να δώσει πολλές ιδέες.

†Legion†
†Legion†
20 March 2015 00:12

1 λέξη : μέτριο……….τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο………περίμενα την επιστροφή να είναι πολύ καλύτερη…..αυτό που έσωσε το επεισόδιο από την καταστροφή πιστεύω ήταν ο κόουλ γιατί αν στη θέση του ήταν ένας απλός χαρακτήρας εγώ νομίζω ότι το επεισόδιο θα ήταν εντελώς αδιάφορο….μ’αρέσει πολύ σαν χαρακτήρας ο κόουλ και μακάρι να τον ξαναδούμε……αυτό που λείπει από την 10η σεζόν είναι μια βόμβα και λογικά θα γίνει στο τελευταίο επεισόδιο από ότι κατάλαβα γιαυτό δεν ανησυχώ 😀

AstroDragon
AstroDragon
20 March 2015 16:44

Ήταν πολύ ωραία η πλοκή και αφήνει υπονοούμενα για μετέπειτα σχέσεις μεταξύ των παιδιών και του Κολ. Επίσης, στο τέλος που δεν έσωσαν τον Κιτ, το βλέμμα του Σαμ τα έλεγε όλα! Αλλά, ρε παιδιά, αυτά τα σκουλήκια!

Romar Moria
Romar Moria
20 March 2015 19:50

Μετα απο τρεις βδομαδες αναμονης και το πρωτο επεισοδειο που βλεπουμε ειναι ενα filler??
Απογοητευτικο ναι,τραγικο οχι.Αν θα το βαθμολογουσα θα του δινα ενα 7/10.
Αν και χαιρομαι οτι αυτη φορα ο Cole δεν προσπαθησε να σκοτωσει τα αδελφια,οποτε αλλο ενα θετικο.Εχω περιεργεια να δω εαν στο μελλον θα γινει και αυτος ενας hunter,οχι οτι μ’αρεσει ο χαρακτηρας του αλλα εχει potential να γινει ποιο ενδιαφερων. Εαν κανενας δαιμονας του σκοτονε την οικογενια θα ειχε καλο λογο να γινει hunter.Μ’αρεσε επισης η ατακα που ειπε στο τελος του επεισοδιου ο Cole στα αδελφια “Να μη σας ξαναδω μπροστα μου” κατι παρομοιο τους ειπε και η Claire στο επεισοδιο που πρωτοεμφανιστηκε,στο σεζον εφτα.

Amalia
Amalia
20 March 2015 20:30
Reply to  Romar Moria

Η Charlie εννοείς μάλλον ε; Ναι, όποιος το λέει αυτο, τελικά δεν ξεφεύγει! χεχε Πλάκα πλάκα, η Τσάρλι έγινε κυνηγός τώρα, στον ίδιο δρόμο φαίνεται να οδεύει και ο Κολ. Είναι η αλήθεια πως την οικογένειά του δεν την βλέπω πολύ καλά. Αν όντως τον πάνε για να γίνει κυνηγός, γυναίκα και παιδί δεν τους βλέπω να επιβιώνουν…

Romar Moria
Romar Moria
20 March 2015 23:27
Reply to  Amalia

Οποιος μπλεκετε με τους Witchensters δεν θα εχει χαρουμενο τελος,αλλα απο ολους τους χαρακτηρες που πεθαναν μου λειπει ο Bobby.Ας ελπιζουμε να γυρισει στην επομενη σεζον,δεν μπορουν μονο τα αγορια να εχουν την πολυτελεια να ανασταινονται xD

james
james
22 March 2015 20:32

na rwtisw ta figourinia tn xaraktirwn spn pou mporoume n ta agorasoume k times ama kserete

Ionlydas
Ionlydas
26 March 2015 02:50

Ομορφο επεισόδιο…αν και Filler είχε ιδιαίτερη σημασία γιατί ηταν γεμάτο συμβολισμούς….και προφανώς προμηνύματα για ενδεχόμενες αποφάσεις που ….ενδέχεται να χρειαστεί να πάρει προσεχώς ο…..Σαμ!!!!!
ΥΓ : η εμπλοκή κόουλ πολύ ενδιαφέρουσα…..οτι πιο καλό εχουμε δεί ως βάση για spin off……

Latest

More Articles Like This

37
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x