Review – Supernatural 11×01 – Out of the Darkness, Into the Fire

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

Review – Supernatural 11×01 – Out of the Darkness, Into the Fire

the road so far season 11

Η εβδόμη του Οκτώβρη ήρθε και έφερε μαζί της και την 11η σεζόν του Supernatural. Η πρεμιέρα ήταν όχι απλά δυνατή, αλλά μας τίναξε τα μυαλά στον αέρα. Αναμφίβολα 10 φορές καλύτερη από αυτή της 10ης, και μία από τις καλύτερες της σειράς. Πάμε να δούμε αναλυτικά τι είδαμε στο 11×01…

the darkness woman

Το Σκοτάδι εξαπολύθηκε στη Γη μετά την καταστροφή του Σημαδιού του Κάιν. Σκέπασε την Ιμπάλα και απελευθερώθηκε σε όλον τον κόσμο. Στο αυτοκίνητο όμως βρίσκονταν τα αδέρφια Winchester. Ο Σαμ ξυπνά αλλά ο Ντιν είναι εξαφανισμένος. Όταν τον βρίσκει 1,5 χιλιόμετρο μακρυά, ο Ντιν τον ενημερώνει ότι το Σκοτάδι είναι γυναίκα και ότι τον έσωσε! Τον ευχαριστεί που τον ελευθέρωσε… Το νέο opening θυμίζει κάτι από την τρομακτική 1η σεζόν και… ΜΠΟΥΜ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!

11x01 sam and dean babay

Τα αδέρφια κατευθύνονται προς την κοντινότερη πόλη, η οποία θυμίζει σα να την χτύπησε ο ιός του The Walking Dead. Εκεί μια σερίφης είναι πληγωμένη και φοβισμένη, λέγοντάς τους ότι οι άνθρωποι είναι σαν μολυσμένοι και κινούνται αλλόκοτα και απειλητικά. Πολλοί έχουν πεθάνει, σε μια πόλη που έχει μετατραπεί σε φάντασμα. Οι μολυσμένοι έχουν στο λαιμό τους μαύρεςφλέβες. Πηγαίνουν στο νοσοκομείο την σερίφη, το οποίο είναι… πεθαμένο. Εκεί βρίσκουν έναν πατέρα με το νεογέννητο παιδί του.

Supernatural -- "Out of the Darkness, Into the Fire" -- Image SN1102B_0134.jpg -- Pictured (L-R): Jensen Ackles as Dean and Laci J. Mailey as Jenna Nickerson -- Photo: Diyah Pera/The CW -- © 2015 The CW Network, LLC. All Rights Reserved.

Ο Μάικ λέει ότι η γυναίκα του πέθανε στη γέννα, ενώ το παιδί είναι υγιέστατο. Ο ίδιος όμως είναι μολυσμένος και μένουν λίγες ώρες μέχρι να μετατραπεί και ίδιος. Το περίεργο στην υπόθεση είναι ότι οι μολυσμένοι άνθρωποι φαίνεται να πεθαίνουν μόνοι τους πριν καν πυροβοληθούν. Εν τω μεταξύ, ο Σαμ και ο Ντιν έχουν διαφωνία με το πως πρέπει να κινηθούν. Η σερίφης παίρνει το μωρό για να το σώσει και ο Σαμ μένει πίσω για αντιπερισπασμό όσο ο Ντιν σώζει και τους 2, καθώς τα… ζομποσκόταδια του επιτίθενται.

infected sam with the darkness 11x01

Ο Σαμ μολύνεται ενώ σκοτώνει έναν και κάποιοι τον στριμώχνουν για να του επιτεθούν. Δεν τον πληγώνουν όμως καθώς θα μετατραπεί σε λίγες ώρες.  Ο Ντιν σώζει την μικρή Αμάρα και την σερίφη, ενώ ο Σαμ θα προσπαθήσει να βρει μια θεραπεία. Και ενώ η σερίφης αλλάζει το μωρό, εμείς διαπιστώνουμε ότι φέρει το Σημάδι του Κάιν στο ίδιο μέρος που το έχει και το Σκοτάδι.

Dean and the Darkness…

amara darkness and dean winchester 11x01 smoke

Το Σκοτάδι την “πέφτει” κυριολεκτικά στον Ντιν. Αφού του λέει ότι τον έσωσε και τον ευχαριστεί που την απελευθέρωσε, αναφέρει ότι της αρέσει στη Γη και που βρίσκεται μαζί του. Λέει πως δεν γνωρίζει τον Θάνατο(άρα ψέματα έλεγε ο πουτανάκος ότι μπορεί να είναι πιο παλιός από τον Θεό) και ότι είναι δεμένη με τον Ντιν. Ο ένας δεν θα πληγώνει τον άλλον, και ό,τι και γίνεται ο ένας θα βοηθά τον άλλον. Το Σκοτάδι φέρει το Σημάδι του Κάιν αριστερά πάνω από το στήθος…

ΚαςΚράουλη

castiel under spell rowena bloody eyes 11x01

Ο Κας προσπαθεί και μαχαιρώνει τον Κράουλη, όμως ο Βασιλιάς της Κολάσεως ξεφεύγει ως καπνός. Ο άγγελος μας δεν μπορεί να συνέλθει από το ξόρκι της Ροβένας και στρέφεται σε σοκαριστικές λύσεις. Προσεύχεται στους αγγέλους να τον πάρουν στον Παράδεισο ώστε να υποστεί οποιαδήποτε τιμωρία του επιβληθεί και έτσι εμφανίζονται 2 κουστουμάτοι, ενώ ενημερώνεται από τον Σαμ και τον Ντιν ότι το Σκοτάδι ελευθερώθηκε και είναι γυναίκα. Οι άγγελοι όμως δεν τον πηγαίνουν στον Παράδεισο, αλλά κάπου για να τον βασανίσουν.

crowley red smoke 11x01

Ο Κράουλη μάλλον ευχαριστήθηκε το επεισόδιο περισσότερο από τον καθένα. Μπαίνει στο σώμα μιας γυναίκας, κάνει όργιο με… οικογενειακούς φίλους, τους σκοτώνει, καλεί τους δαίμονές του και επιστρέφει στο σώμα του. Μάλιστα Κινγκ…

SamLuciferCage fall

Και εδώ πέφτει η ΒΟΜΒΑ του επεισοδίου. Το ΚΕΛΙ στην Κόλαση… “μιλάει” για πρώτη φορά μετά την 5η σεζόν. Ο Μιχαήλ ή ο Εωσφόρος βρίσκονται σε κατάσταση πανικού και τρομερού φόβου. Ο ένας από τους δύο προσπαθεί να προειδοποιήσει(!!!) τους δαίμονες για την απελευθέρωση του Σκοταδιού.

ΘΕΩΡΙΑ

the mark of cain

Αν το καλοσκεφτεί κάποιος φαίνεται ξεκάθαρα ότι το Σκοτάδι είναι η Αμάρα, το μωρό. Αυτό που είδε ο Ντιν ήταν κάτι σαν όραμα και η γυναίκα δεν κυκλοφορεί με αυτή τη μορφή. Το μωρό θα μεγαλώσει απότομα και κάποια στιγμή θα πάρει την μορφή που είδαμε. Δεν είναι τυχαίο ότι μάθαμε το όνομα του μωρού. Ότι τα ζόμπια προσπαθούν να το πάρουν. Και δεν είναι τυχαίο ότι το Σκοτάδι είπε στον Ντιν “θα σώζουμε ο ένας τον άλλον” και λίγες ώρες μετά ο μεγάλος Winchester το έκανε πράξη.

Ερωτήματα:

  1. Είναι η θεωρία μας σωστή; Αν ναι γιατί το μωρό αυτό είναι το Σκοτάδι; Μπήκε στο μωρό, ή δημιουργήθηκε εκεί;
  2. Τι θέλουν οι άγγελοι με τον Κας; Γιατί τον βασανίζουν; Αν ήθελαν δικαιοσύνη γι’ αυτά που έκανε, θα τον πήγαιναν κατευθείαν στον Παράδεισο.
  3. Για πρώτη φορά, μετά την 5η σεζόν, βλέπουμε εξελίξεις από το Κλουβί της Κολάσεως. Ο Εωσφόρος ή ο Μιχαήλ (λογικά ο Διάβολος) είναι σοκαρισμένοι με την απελευθέρωση του Σκοταδιού. Δεν ήταν όταν απελευθερώθηκαν οι Λεβιάθαν, ούτε όταν οι άγγελοι έπεσαν. Είναι τώρα. Ο Εωσφόρος για πρώτη φορά φαίνεται να φοβάται… Άραγε θα επιστρέψουν;
  4. Τι θα κάνει ο Κράουλη με την Κόλαση;
  5. Ποιο το σχέδιο της Ροβένα;
  6. Που είναι ο Μέτατρον;
  7. Τι συμβαίνει μεταξύ Σκοταδιού και Ντιν; Άραγε θα μπορέσει ο Winchester να την πολεμήσει;
  8. Πως θα σωθεί ο Σαμ; Θα βρει θεραπεία;
  9. Ο Σαμ μολύνθηκε ενώ ήταν μέσα στην Ιμπάλα ή αργότερα όσο ήρθε σε επαφή με το αίμα από τα ζόμπι;

Βαθμολογία επεισοδίου: 10/10

[poll id=”142″]

123 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

123 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Amalia
Amalia
8 October 2015 16:57

Ωραία πρεμιέρα, άνοιξε πολλά μέτωπα για όλους τους πρωταγωνιστές.

– Ο Ντιν και η Σκοτάδω (Αμάρα; ) φαινεται να έχουν έναν βαθυ δεσμό λόγω του Σημαδιού. Και αναρωτιέμαι πόσο θα τον επηρεάσει αυτο; Ήδη είπε ψέματα στον Σαμ. (Παααααλι) BTW Η Σκοτάδω δεν γνωρίζει τον Θάνατο; Πως γίνεται; Ποιος λεει ψεματα απο τους 2;

– Μου άρεσε πολυ ο διαλογος που ειχε ο Σαμ με τον Ντιν, για το ότι
πρέπει να αλλάξουν συμπεριφορα. Να θυμηθούν το ξεκινημα τους που ηταν
“να σκοτωνουν τέρατα” ΚΑΙ “να σώζουν ανθρώπους”. Στην πορεία κάπου το
έχασαν και πρέπει να το ξαναβρουν. Για πρωτη φορα εδώ και καιρο
συμφωνησα με τον Σαμ κι οχι με τον Ντιν! Μέχρι να κανει την επόμενη μαλακια, θα τον συμπαθω! ^_^

– Ο Σαμ μολυνθηκε από τον σκοταδο-ιό. (Αλήθεια, μόνο σε εμένα θυμησε Κροατόαν η φάση; Και λίγο Λεβιάθαν.) Εντάξει, δεν ανησυχω πολύ γιατι ειναι ο πρωταγωνιστης… (σωστα κανω και δεν ανησυχω; ) Λογικά αυτος θα ειναι που θα βρει θεραπεια. Αλλά μέσα σε 4 ώρες ποτε θα προλάβει;

– Ο Κας ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ έχει λόγο ύπαρξης. Τι έχουν σκοπό να του κανουν οι άγγελοι; Υποπτεύομαι κάτι που έχει να κανει με τη χάρη του και το γεγονός οτι η χαρη του χρησιμοποιηθηκε στο ξορκι που έκλεισε τον Παράδεισο. Αλλά γιατι δεν τον πήγαν στον Παράδεισο; Μήπως είναι μετατρονικοί αυτοι που τον απηγαγαν και ο metadouche έχει σκοπο να του κανει τίποτα κακο;

– Κράουλι, θεος. Επιτέλους σταματησε να μυξοκλαίει και μπηκε ξανα στο παιχνίδι. Ωραιο το subplot με το όργιο. BTW παρατηρησατε οτι δεν μπορουσε να τηλεμεταφερθει; Τι παιζει; Σκεφτηκα οτι μπορει να φταει το Σκοταδι, αλλά δεν θα το ειχνε παρατηρησει και οι υπολοιποι δαιμονες; Οπότε μάλλον κατι το έκανε η Rowena; Αχ, μας έλειψε η μανουλα στο επεισόδιο… 😉

– Αλλά νομιζω το σοκ του επεισόδίου ήρθε απο το Κλουβι! Το Κλουβι ξαναρθε στο προσκήνιο, και μαζι ο Λουσι και ο Μιχαηλ! Πόσο, πόσο, πόσο ανυπομονω να δω τι θα γινει εκει!

– Και τελευταιο και καλυτερο σοκ το Σημαδι στο μωρο! Λογικά η Σκοτάδω και το μωρό είναι το ίδιο όν: η Αμάρα. Η θεωρια μου ειναι οτι η γυναικα που ειδαμε να συνομιλει στον Ντιν ειναι η Αμαρα στην άυλη μορφή της, και οτι χρειάζεται ένα σωμα, όπως οι άγγελοι και οι δαίμονες χρειάζονται “δοχειο”. Οπότε διάλεξε το μωρό για να μετενσαρκωθεί. Λογικά το μωρό δεν θα μείνει μωρό για πολύ. Θα μεγαλώσει πρόωρα, αλλιώς δεν έχει και πολύ νόημα το όλο εγχείρημα. Ωραία εξέλιξη και αυτο περιμένουμε ανυπόμονα τη συνέχεια.

Αυτά από μένα για το επεισόδιο. Δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω αριστούργημα (είχε κάποια σημεία αμήχανα/βαρετα) αλλά ήταν από τις πιο “ζουμερες” πρεμιέρες που έχουμε δει. 8/10 απο εμένα! 😉

Sofia
Sofia
8 October 2015 17:22
Reply to  Amalia

Ο Θάνατος λογικά θα “δημιουργήθηκε” αφού φυλακίστηκε το Σκοτάδι…

Βασίλης Κτ.
Βασίλης Κτ.
10 October 2015 00:32
Reply to  Sofia

Δεν νομιζω γιατι ο θανατος ειπε οτι ειναι μεγαλυτερος απο τον θεο…και οπως αναφερθηκε ο θεος και οι αρχαγγελοι εκλεισαν το σκοταδι…αρα ο θανατος ηταν καπου εκει…

Sofia
Sofia
10 October 2015 03:22

Ο Θάνατος είχε πει ότι δε θυμάται αν είναι μεγαλύτερος από τον Θεό

Sawyer Orestis
10 October 2015 12:39

Ή απλά είπε ψέματα ο Θάνατος..

Sawyer Orestis
8 October 2015 17:32
Reply to  Amalia

– Φακ, όχι Σκοτάδω. Μου θυμίζει κάτι γιαγιάδες από το χωριό. Αχλάδω ένα πράμα 😛

– Πολύ Κροατόαν φάση ναι και μένα θύμισε και μου αρέσει είναι η αλήθεια. Φαίνεται να είναι παγκόσμια απειλή.

– Συμφωνώ με Κράουλη-Κας. Επιτέλους έχουν όμορφο στόρι, τουλάχιστον για τώρα. Refresh επιτέλους

Angelous
Angelous
10 October 2015 18:43
Reply to  Sawyer Orestis

Eγω θα ηθελα να ρωτησω κατι που με τρωει, αφου για να βγει το σκοταδι χρειαζεται το σημαδι του καιν να μην υπαρχει σε κανεναν πως ελευθερωθηκε αφου υπαρχει πανω στον λουσιφερ? ο καιν είναι νεκρος ο ντιν δεν το εχει ο λουσι?? δεν το εχει ακομη?

Sawyer Orestis
10 October 2015 23:24
Reply to  Angelous

Δεν υπάρχει πάνω στον Λούσιφερ το Σημάδι

Angelous
Angelous
10 October 2015 23:50
Reply to  Sawyer Orestis

Δεν θα επρεπε να υπάρχει? 3ατομα είχαν το σημάδι ο Κάιν ο Λούσι καινούργια Ντιν το σημάδι του Λούσι που πήγε?

Amalia
Amalia
11 October 2015 02:50
Reply to  Angelous

Αν δεν κάνω λάθος, το Σημάδι το φερει ένας κάθε φορα. Ο Λούσι το έδωσε στον Κάιν κι ο Κάιν στον Ντιν.

Angelous
Angelous
11 October 2015 13:48
Reply to  Amalia

Χμμμ νομίζω δεν έχει διευκρινιστεί αν το σημάδι περνάει σε έναν κάθε φορά όταν ο Κάιν το μετέφερε στον Ντιν δεν μας έδειξε ότι βγήκε από τον Κάιν σωστά?

Sawyer Orestis
11 October 2015 13:59
Reply to  Amalia

Όταν ο Κάιν μετέφερε το Σημάδι, εξακολουθούσε να το είχε. Τώρα όσον αφορά τον Λούσι, είναι αρχάγγελος οπότε λογικά το μετέφερε χωρίς να το έχει ο ίδιος. Τουλάχιστον από τα λεγόμενα του Κάιν αυτό το νόημα βγάζουμε.

Amalia
Amalia
11 October 2015 14:15
Reply to  Sawyer Orestis

Νομίζω ότι ένας φέρει το Σημάδι κάθε φορά, ένας έχει πάνω του την κλειδωνιά. Απλά νομίζω ότι το Σημάδι ποτέ δεν σε αφήνει πραγματικά, αφήνει ένα κατάλοιπο μέσα σου. Γι’αυτο και η Σκοτάδω είπε στον Ντιν ότι είναι συνδεδεμένοι…

Sawyer Orestis
11 October 2015 16:07
Reply to  Amalia

Το Σκοτάδι το είπε γιατί ο Ντιν την απελευθέρωσε. Τώρα για τα κατάλοιπα θα φανεί.
Στην σκηνή που ο Κάιν μεταφέρει το Σημάδι στον Ντιν, όταν το κάνει, ο Κάιν παραμένει με το Σημάδι πάντως

Amalia
Amalia
11 October 2015 16:52
Reply to  Sawyer Orestis

To είδαμε πολύ φευγαλέα. Έχω την εντύπωση ότι ηταν επιτηδες αυτο. Στο Ντιν το Σημάδι ήταν ανάγλυφο, ενώ στην Σκοτάδω και στο μωρό το Σημάδι είναι ένα με το δέρμα. Μπορεί και του Κάιν να ήταν έτσι. Μπορεί και του Λουσιφερ να είναι έτσι. Που το πάω; Πιστεύω ότι και ο Ντιν έχει ακόμα το Σημάδι επάνω του αλλά δεν είναι ανάγλυφο πια. Τα κατάλοιπα που έλεγα πριν. Αρα όσοι είχαν ποτέ το Σημάδι, συνδέονται μεταξύ τους.

Και μόλις μου ήρθε μια ακόμα πιο τρελή θεωρία: τι λέτε αν η Σκοτάδω και ο Λουσι είχαν “κάτι”, τον διέφθειρε, και ήταν ο λόγος που έγιναν όλα τα υπόλοιπα; Γιαυτο και την φυλάκισαν και έδωσαν στον Λουσι την κλειδαριά σαν τιμωρια;

Angelous
Angelous
11 October 2015 21:35
Reply to  Sawyer Orestis

αχ αυτος ο καρβερ όλα στο φλου τα αφηνει και μισοτελειωμένα!! για αυτόν δεν τον γουστάρω, ενώ εχει τρομερες ιδες τα αφηνει όλα μπαχαλο και δεν μπορει να τις υλοποιησει

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
11 October 2015 14:18
Reply to  Sawyer Orestis

Ο Λούσι μπορεί να το έχει στο πραγματικό του “σώμα”, να μην εμφανίζεται δηλαδή στο εκάστοτε δοχείο του.

Sawyer Orestis
11 October 2015 16:06

Μπορεί. Αλλά δεν νομίζω ο Λούσι να έχει το Σημάδι καθόλου

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
11 October 2015 18:02
Reply to  Sawyer Orestis

Κι εγώ αμφιβάλλω αν το έχει..απλά αυτό που λέω είναι ότι αν όμως όντως το έχει, μπορεί να μη φαίνεται στα δοχεία του

Jim Chai
Jim Chai
8 October 2015 19:02
Reply to  Amalia

Για τον Κραουλι και την τηλεμεταφορα του , μαλλον ευθυνοταν το ξορκι της Rowenna γιατι κατι τετοιο του ανεφεραν και οι δαιμονες οταν τον βρηκανε μετα το orgy.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
9 October 2015 15:31
Reply to  Amalia

-Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Σκοτάδω, λέει! Είσαι θεά!
– Κι εμένα Κροατόαν και Λεβιάθαν μου θύμισαν :Ρ
– Επιτέλους ο Κας σταμάτησε να παίζει ρόλο αμπαζούρ! Να σου πω την αλήθεια κι εγώ το σκέφτηκα να είναι “μετατρονικοί” οι άγγελοι, αλλά, δεν ξέρω, νομίζω είναι πιο ιντριγκαδόρικο να είναι αυτή η γενική στάση του Παραδείσου απέναντι στον Κας.

-Νταξ, Κράουλι θεούλης γι’ ακόμη μια φορά, ακόμη και σε γυναικείο σώμα! Πρώτα τέλειωσε με το όργιο και μετά έκανε τη δουλειά του χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Το ότι δεν μπόρεσε να τηλεμεταφερθεί κι εμένα με προβλημάτισε. Ίσως έχει σχέση με το “δοχείο”, ίσως με το ξόρκι ακινητοποίησης που του έκανε η μανούλα, ίσως κάτι που θα μας αφήσει με το στόμα ανοιχτό όταν το μάθουμε! Ίδωμεν.

-Η Ροβένα μας έλειψε πολύ, αλλά λογικά θα τη δούμε πολύ σύντομα
-Συμφωνώ, το μεγάλο σοκ ήταν το κλουβί! Μέχρι εκείνη τη στιγμή έβλεπα το επεισόδιο χαλαρά και λάιτ(σαν ένα συνηθισμένο -καλό- επεισόδιο) και ξαφνικά ήρθαν τα πάνω κάτω!
Και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Ρίτσαρντ(βλέπε Γαβ) θα σκηνοθετήσει επεισόδιο στη φετινή σεζόν δε μου φαίνεται καθόλου τυχαία αυτή η αναφορά!

-Φοβερό κλιφφχανγερ το σημάδι…Αυτό το ότι το μωρό είναι το δοχείο της και ότι θα μεγαλώσει πρόωρα το΄σκέφτηκα κι εγώ.

Sawyer Orestis
10 October 2015 12:40

Πάντως αν ο Γαβριήλ είναι ζωντανός, είναι η μεγάλη ευκαιρία να εμφανιστεί! Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι είναι ίσως ο μοναδικός ζωντανός Αρχάγγελος!

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
10 October 2015 18:03
Reply to  Sawyer Orestis

Ε ναι, ο Γαβ δεν έχανε ευκαιρία να ανακατευτεί με τον -παγαπόντη- τρόπο του στην Αποκάλυψη, το Σκοτάδι θα τον αφήσει αδιάφορο(που είναι κάτι που φόβισε μέχρι και τον Λούσι);

Sawyer Orestis
10 October 2015 18:20

Πωρώνομαι κι άλλο έτσι όμως και δεν γίνεται δουλειά 😛

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
11 October 2015 02:52
Reply to  Sawyer Orestis

Τα ίδια κάνουμε κάθε χρόνο, πωρωνόμαστε μόνοι μας και μετά μένουμε με τη χαρά χαχαχαχαχαχαχαχαχα :Ρ

Amalia
Amalia
11 October 2015 02:48
Reply to  Sawyer Orestis

O Gabe ο μοναδικός ζωντανός Αρχάγγελος; Αφου ειναι ζωντανοι και οι Μαικλ & Λουσι. Μόνο ο Ραφ μας άφησε χρόνους…

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
11 October 2015 02:53
Reply to  Amalia

Νομίζω ο Ορέστης εννοεί ότι ο Γαβ μπορεί να είναι ο μόνος ζωντανός αρχάγγελος στη Γη..Λούσι και Μιχαήλ είναι κλειδαμπαρωμένοι

Amalia
Amalia
11 October 2015 02:55

Ε, ετσι, ναι. Αλλά όπου και να ειναι, ειναι ζωντανοι, αυτο μετράει, γιατι ανα πάσα στιγμή μπορούν να επιστρεψουν…

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
11 October 2015 02:57
Reply to  Amalia

Γιατί και να μην ήταν ζωντανοί είναι αδύνατον να επιστρέουν στο ΣΠΝ; :Ρ

Amalia
Amalia
11 October 2015 10:59

χαχαχαχα! Good point! 😛

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
11 October 2015 14:14
Reply to  Amalia

Στο ΣΠΝ οι νεκροί δε μένουν για πολύ καιρό νεκροί :Ρ

Sawyer Orestis
11 October 2015 13:53
Reply to  Amalia

Ναι γιατί οι υπόλοιποι δεν θα μπορούσαν; Για το Supernatural μιλάς ρε.

SavvinaVvi
SavvinaVvi
9 October 2015 21:24
Reply to  Amalia

Σκοταδω! ΚΛΑΙΩ! :Ρ

Το οτι δεν γνωριζει τον Θανατο δε σημαινει οτι καποιος λεει ψεμματα…. αν θυμαμαι καλα, οταν ο θανατος ελεγε την ιστορια στον Ντην, δεν εβαζε τον εαυτο του μεσα…. δηλαδη μπορει να μην πηρε μερος καν στην καταπολεμηση του σκοταδιου, και να εμαθε τα γεγονοτα μετα. Η τοτε με τοσες ανωτερες δυναμεις (το σκοταδι, τον Θεο κλπ) να μην ηταν κανενας ”σημαντικος” για να τον θυμαται η Αμαρα.. μονο αυτη η εξηγηση μου ρχεται για να μην υπαρχει τρυπα :/

Μην αναφερεις καν τον metadouche….. αν ειναι να εμφανιστει σε αυτη τη σεζον θελω να ειναι μονο για να πεθανει οσο πιο αργα και βασανιστικα γινεται! Αντε γιατι και πολυ εχει επιβιωσει! :Ρ

Sawyer Orestis
10 October 2015 12:45
Reply to  SavvinaVvi

Και τι έκανε ο Θάνατος ρε αν υπήρχε; Κρύφτηκε πίσω από κανα βαρέλι; 😛
Αφού υπήρχε μόνο Σκοτάδι τότε. Ούτε Γη, πλανήτες, nothing. Οπότε να ήταν εκεί ο Ντεθ και να μην τον κατάλαβε το Σκοτάδι λίγο ζόρικο το κόβω.

Τρύπα σίγουρα δεν υπήρχε. Ο Θάνατος απλά το παιξε ψιλομάγκας ότι είναι παλιός 😛

ovelix
ovelix
14 October 2015 03:45
Reply to  Sawyer Orestis

Χαχαχα! Μήπως κρύφτηκε μέσα στο βαρέλι;

ovelix
ovelix
14 October 2015 04:12
Reply to  Sawyer Orestis

Συμφωνώ για το θάνατο ότι το έπαιξε μάγκας. Και αυτός είναι και ο λόγος που πιστεύω ότι ο θάνατος δεν πέθανε. Δε νομίζω ότι θα έδινε στον Ντην το μοναδικό όπλο που θα τον σκότωνε. Άλλωστε τα αδέρφια του την είχαν φέρει αρκετές φορές στο παρελθόν και δεν τους εμπιστεύοταν. Ίσως γι’ αυτό να έψησε τον Ντην ότι πρέπει να σκοτώσει τον Σαμ και μετά να εξοριστεί. Για να ησυχάσει μια για πάντα από τους Winchesters! Οπότε δεν ξέρουμε και αν η ιστορία του σκοταδιού είναι έτσι, μια που ότι ξέρουμε γι’ αυτό είναι όσα έχουμε μάθει από τον θάνατο.

ovelix
ovelix
14 October 2015 03:43
Reply to  Amalia

Σκοτάδω, ζομποσκόταδια, και μόνο για κάτι τέτοια αξίζει να κάθεσαι μέχρι τις 3:00 για να διαβάζεις τέτοιες ομορφιές!

Eftihia Fiotodimitraki
Eftihia Fiotodimitraki
8 October 2015 17:01

εγω αρχικα νομιζα οτι τα ζομπι δεν του επιτεθηκαν γιατι και καλα ολο το θεμα με το δαιμονικο αιμα κλπ..

Sawyer Orestis
8 October 2015 17:25

Ίσως όμως να μην πεθάνει λόγω δαιμουνικού αίματος ή λόγω του ότι είναι δοχείο του Λούσι 😉

Eftihia Fiotodimitraki
Eftihia Fiotodimitraki
9 October 2015 14:27
Reply to  Sawyer Orestis

μαλλον κατι τετοιο θα παιξει..

ovelix
ovelix
14 October 2015 03:37
Reply to  Sawyer Orestis

Πολύ καλή η ιδέα σου για το δοχείο του Λούσι αλλά το δαιμονικό αίμα δε νομίζω ότι παίζει αφού με τις δοκιμασίες εξαγνίστηκε.

TheDoctor
TheDoctor
8 October 2015 17:12

Η σειρα ειναι πιο χαλια και απο το Ρετιρε. Καθε χρονο τα ιδια. Ο Σαμ σαν την Μαρθα Βουρτση κλαμα ολη την ωρα. Eχει καταστρεψει το συμπαν για να σωσει τον αδερφο του και στεναχωριεται για δεκα νοματαιους. Αλλη μια φορα αποκτουμε και ενα προβλημα να εχουμε να σωσουμε κανποιον (Σαμ) και ετσι πορευομαστε με εναν κακο που ειναι ξαδερφος των Λεβαιθανς και παιδι της Μανας των Τερατων (6η και 7η σεζον). Αντε και του χρονου. Αν εφευγε και ο Σεπαρντ η σειρα θα ηταν τελειως για τα πανηγυρια. Same shit different season…

Sofia
Sofia
8 October 2015 17:21
Reply to  TheDoctor

Supernatural βλέπεις, τι περίμενες να δεις; Οι ίδιοι άνθρωποι είναι με τα ίδια μυαλά.

Sawyer Orestis
8 October 2015 17:24
Reply to  TheDoctor

Είσαι υπερβολικά άδικος. Πρώτα απ’όλα ο Σαμ δεν έκλαιγε στο επεισόδιο. Είπε ότι πρέπει να βρει μια θεραπεία για να σώζει ανθρώπους. Όχι για 10 άτομα. Αλλά για πιθανή εξάπλωση του ιού. Έχουν περάσει πολλά και πλέον είναι έμπειροι στο πως να χειρίζονται πράγματα.
Όσο για τον κακό. Δεν τον είδαμε ακόμα πως ξέρει τι είναι; Ούτε ξάδερφος ούτε συγγενής. Είναι αναμφίβολα ο μεγαλύτερος εχθρός που έχουμε δει ποτέ. Εδώ ο Λούσι από το κλουβί έκανε λέει σαν τρομαγμένο ζώο…

Πως κρίνεις κάτι πριν το δεις;

Amalia
Amalia
8 October 2015 17:46
Reply to  TheDoctor

Το κακό ξέρεις ποιο είναι; Αν καποιος σου απαντήσει μετά απο αυτο που έγραψες “να πας να δεις ρετιρέ τότε κι ασε το supernatural σε εμάς που μας αρέσει”, θα τσαντιστεις.Οκέι, έχεις το δικαίωμα της άποψης σου, έχεις και το δικαίωμα να δημιουργείς ολοκληρωμένη άποψη πριν καν δεις τη σεζόν, αλλά γιατι ρε φίλε τόσο δηλητήριο; Υπάρχουν και πιο ήρεμοι τρόποι για να εκφράσεις μια αρνητική άποψη…

TheDoctor
TheDoctor
8 October 2015 19:01
Reply to  Amalia

Το θεμα της γνωμης που λες, οπως μπορει καποιος με ενθουσιασμο να λεει ποσο πολυ το αρεσε το επειδοσιο εγω εκανα το αντιθετο, δεν αναφερθηκα σε κανεναν προσωπικα και δεν ηθελα να προσβαλω. Αν το εκανα ζητω συγνωμη. Ολοκληρωμενη αποψη για την σεζον δεν εχω. Δεν εχει κανεις. Εχω αποψη για την σειρα μεχρι εδω και θεωρω πως εχει παρει την κατω βολτα, πλην καποιων συγκεκριμενων χαρακτηρων που κρατανε ακομα. Τωρα για το Ρετιρε το ειπα ως σαρκασμο αν θες μπορεις να μου πεις να παω να δω δεν θα θυμωσω 😛

pepe
pepe
8 October 2015 18:09
Reply to  TheDoctor

Ρε παιδια εχουμε παλι λεβαιθαν δηλαδη εναν βασικο κακο που ειναι ιδια νοοτροπια με την μητερα, εχουμε το στρατο της θα συμφωνησω λεβαιθαν,εχουμε εναν απο τα αδελφια να εχει ενα προβλημα που μπορει να ασχοληθουμε καιρο και το κας με τα κλασικια του προβληματα που θα μπορουσε να του τα λυσει και το cosmopolitan .Νομιζω οτι εχει δικιο το παιδι , και εμενα δεν μου αρεσε η εναρξη μου φανηκε γνωστγη συνταγη και απογοητευτηκα. Δηλαδη τιποτα καινουριο; Και καθε φορα ορεστη ο καθε καινουριος κακος ειναι ο μεγαλυτερος που εδχουμε δει για εκεινη την περιοδο. Ελπιζω να μου δειξει κατι καινουριο γιατι αλλιως με βλεπω να βλεπω την σειρα οταν δεν εχω τιποτα να δω. #αγαπη μονο

Sawyer Orestis
8 October 2015 18:33
Reply to  pepe

Δεν είναι Λεβιάθαν. Ποια νοοτροπία και ποια μητέρα; Δεν ξέρουμε καν τι θέλει να κάνει το Σκοτάδι. Μας παρουσίασαν τον κακό στο επεισόδιο. Μας έδειξαν ποιος είναι, μια μικρή δύναμή του και ότι χέστηκε πάνω του μέχρι και ο Λούσι γιαυτό. Από κει και πέρα ούτε ξέρουμε αν είναι τα ίδια και τα ίδια, ούτε αν είναι κάτι πρωτότυπο, ούτε αν θα είναι φιάσκο σαν του Λεβιάθαν. Μην βγάζουμε συμπεράσματα από τώρα. Μια σεζόν, δεν είναι η πρεμιέρα.

Ο Κας τι πρόβλημα έχει που είναι τόσο μικρό;
#ΑγάπηΜόνο

pepe
pepe
8 October 2015 18:40
Reply to  Sawyer Orestis

Για τον κας δεν εννοω το μαγικό της ραβινα (ραβινας χεχε) αλλα σχεσιακα προβλήματα με τους υπολοιπους αγγέλους. Καθε κακος ενα σκοπο εχει κυριαρχια. Λογικό. Εισαγουνε μεν καινούργιο αλλα εγω βλέπω ιδιο μοτίβο στο προφίλ των κακων. Επίσης η αρχή είναι το ήμισυ του παντος. Οπως για εσας εκανε σπουδΙα αρχη για εμενα εκανε μια επαναλαμβανομενη κακη. #αγαπη και ισως και κανενα πιτογυρο μονο

Sawyer Orestis
8 October 2015 19:01
Reply to  pepe

Στα προβλήματα νομίζω είναι καλό που προσευχήθηκε και είπε “Ας τιμωρηθώ”. Ουσιαστικά είναι σαν να θέλει να βάλει τέλος σε αυτά τα προβλήματα. Μένει όμως να μάθουμε τι τον θέλουν οι άγγελοι που τον αιχμαλώτισαν
#ΠανταΠιτογυρα

Μαρία
Μαρία
8 October 2015 19:31
Reply to  pepe

Δεν μπορώ να καταλάβω από πού βγήκε το συμπέρασμα ότι ο νέος κακός είναι ή έχει οποιαδήποτε σχέση με τους Λεβιάθαν ή τη μητέρα όλων των τεράτων. Σε κανένα σημείο του επεισοδίου φάνηκε κάτι τέτοιο. Αν αναφέρεσαι στις μαύρες φλέβες, πιστεύω πως απλώς οφείλονται στο μαύρο νέφος. Επίσης όταν πέθανε ο Μάικ και έκαναν κοντινό στο πρόσωπό του, νομίζω πως αυτό που βγήκε από το στόμα του ήταν μαύρο αίμα και όχι η μαύρη γλίτσα των Λεβιάθαν. Δεν ήταν πυκνόρευστο όπως αυτή.
Έχεις δίκιο στο ότι κάθε κακός θέλει να κυριαρχήσει στον κόσμο. Αυτό, άλλωστε, θέλουν όλοι οι κακοί. Όμως, στην προκείμενη περίπτωση, το μόνο που ξέρουμε για αυτόν είναι ότι υπάρχει, προς το παρόν, με τη μορφή ενός νεογνού και ότι φέρει το σημάδι. Τίποτε άλλο. Πιστεύω πως είναι πολύ νωρίς για να κρίνουμε τι ακριβώς θα συμβεί στην πορεία.

Sawyer Orestis
9 October 2015 01:33
Reply to  Μαρία

Η λογική λέει ότι και το Σκοτάδι θα θέλει να κυριαρχήσει σε Γή και Παράδεισο τουλάχιστον. Αλλά είναι ωραίο όμως να έχεις μια παγκόσμια απειλή. Και αν το καλοσκεφτούμε μόνο η 5η σεζόν είχε τέτοιο στόρι και καμιά άλλη. Γιατί οι Λεβιάθαν ναι μεν ήθελαν, αλλά το μόνο που έκαναν ήταν να φτιάξουν κάτι φαγητά – ναρκωτικά. Που επίσης οι Λεβιάθαν ουσιαστικά δεν ήθελαν να αφανίσουν την ανθρώποτητα. Σκλάβους μας ήθελαν…

Μαρία
Μαρία
9 October 2015 18:56
Reply to  Sawyer Orestis

Εννοείται πως το Σκοτάδι θα επιθυμεί να κυριαρχήσει. Υποτίθεται πως υπήρχε πριν από το Θεό. Δεν βρίσκω καθόλου άσχημη μία τέτοια εξέλιξη. Όσο για τους Λεβιάθαν έχεις δίκιο. Δεν μας ήθελαν μόνο για σκλάβους, αλλά και για φαγητό.

Sawyer Orestis
10 October 2015 12:47
Reply to  Μαρία

Το θέμα είναι πως θα θέλει το Σκοτάδι να κυριαρχήσει και πόσο εύκολο θα είναι γι’αυτό. Σύμφωνα με τον Ντεθ, λογικά θα θέλει κυριαρχία σε Παράδεισο – Κόλαση – Γη

Μαρία
Μαρία
10 October 2015 18:00
Reply to  Sawyer Orestis

Λογικά ναι. Το Σκοτάδι προϋπήρχε των πάντων και τώρα είναι πλέον ελεύθερο. Όμως, το πώς θα θέλει να κυριαρχήσει είναι ακόμη νωρίς για να το πούμε. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το γεγονός ότι, παρόλο που ο Ντιν είπε στον Σαμ πως το Σκοτάδι τού παρουσιάστηκε ως γυναίκα, στη συνέχεια ο Σαμ αναφέρθηκε σ’αυτό ως μία καταστροφική δύναμη.
Οι παλαιότεροι μεγάλοι κακοί (Κιτρινομάτης, Λίλιθ, Λούσιφερ, Λεβιάθαν), πέρα από το θέμα της κακίας τους, είχαν να εκπληρώσουν ένα συγκεκριμένο σκοπό. Ο κάθε ένας από αυτούς είχε και από ένα κίνιτρο, μία αιτία, για όσα έκαναν. Ο Αζάζελ και η Λίλιθ ό,τι έπραξαν ήταν καθαρά από αφοσίωση. Ο Λούσιφερ ήθελε να εξοντώσει όλους τους ανθρώπους από φθόνο, ενώ οι Λεβιάθαν ήταν απλώς αδηφάγοι.
Προς το παρόν, το μόνο γνωστό για το Σκοτάδι είναι πως καταστρέφει και διαφθείρει οτιδήποτε αγγίζει, είτε μέσω του σημαδιού του Κάιν είτε μέσω του νέφους που είδαμε στο επεισόδιο. Στη συζήτησή της με τον Ντιν, η Αμάρα δεν παραδέχτηκε πως είναι ή δεν είναι κακιά. Ίσως στην περίπτωσή της δεν παίζει τόσο ρόλο η κακία που διαθέτει ή ποιες είναι οι προθέσεις της, αλλά η καταστροφική της φύση. Αυτό που, στην ουσία, έφταιξε για να φυλακιστεί.

Ionlydas
Ionlydas
12 October 2015 02:08
Reply to  Sawyer Orestis

Και εγώ αυτής της άποψης είμαι….Εξάλου( μάλλον Βιβλικά) πρόκειται για το αρχέγονο σκότος που κάλυπτε τα πάντα και μετά εγένετο Φώς ως το πρώτο θαυμα…..

cas4ever
cas4ever
11 October 2015 19:23
Reply to  TheDoctor

Ξεκινησε η πρεμιερα μετα απο τοσους μηνες και μπηκα εδω και ολα ηταν καλα μεχρι που διαβαζω τις βλακειες που γραφεις,θα σου κανω μια ειλικρινεις ερωτηση και ελπιζω να δωσεις ειλικρινη απαντηση,αφου κατι δεν σου αρεσει(πλεον),δεν το γουσταρεις και εχεις ξενερωσει απο οτι φαινεται,1ον γιατι το βλεπεις?και 2ρον εχουμε ορεξη να ακουμε καθε φορα τα υποτιμητικα σου σχολια για την σειρα???εδω ξερεις ειναι φορουμ με την σειρα που αγαπαμε,ειμαστε κολλημενοι με την σειρα,γιατι μπαινετε εδω και μας χαλατε την διαθεση ρε παιδια μπορειτε να μου πειτε?

ovelix
ovelix
14 October 2015 00:58
Reply to  cas4ever

Πες τα Χρυσόστομε! Αν και νομίζω ότι σε κάτι τέτοια σχόλια όχι απλά δεν πρέπει να απαντάμε αλλά ούτε καν να τα σχολιάζουμε μεταξύ μας! (εμείς οι κολλημένοι εννοώ)

Fringe Freak_13
Fringe Freak_13
8 October 2015 19:47

Supernatural Freaks(Αμαλία, Ορέστη κ.α. ,το freaks καλοπροαιρετα παντα) καλό φθινοπωρο και μακάρι η 11η σεζόν να συνεχισει τοσο δυνατά σαν τη πρεμιέρα και να βελτιωθει ακομα(παντα υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης) ωστε η 11η να ειναι η νεα 5η σεζον. θα επισημανω καποια πραγματα:
1. Μου αρεσε η Emily Swallow ως Αμάρα/Σκοτάδι, και η συνδεση της και η αλληλοεξαρτηση της με τον Ντην. Το ότι ενας Big Bad εχει σχεση και χρωστα ευγνωμοσυνη για τη απελευθερωση της σ’ εναν απο τους βασικους χαρακτηρες ειναι θετικοτατο, Ο Big Bad πρεπει να εχει καποια σχεση με τους πρωταγωνιστες(Azazel,Lilith,Lucifer) για να εχει αντικτυπο στο στορυ, επισης ειναι άϋλη οντότητα και χρειαζεται ανθρωπινο δοχειο οπως οι Αρχαγγελοι και οι Ευα και ο αρχηγος των Λεβιαθαν.
2. Δοκτωρα και Πεπε πριν το βαφτισετε τη σεζον Λεβιαθαν 2.0 ver. περιμενετε να δουμε τι αναζητα πλην της εκδικησης απεναντι στον Θεο & τους Αρχαγγελους, μην ξεχνατε πως αν ο Θεος ειναι το φως και η δημιουργια το σκοταδι ειναι ακριβως το αντιθετο η μαυριλα το τιποτα, αρα πιθανως θα μας βγει ενας Εωσφορος Νο2 παρα ενας ακομα Λεβιαθαν και μια Ευα. Τι διαφορετικο κινητρο θελετε απο εναν Big Bad; το ολο ζουμι εναι οχι τη κινητρα εχει το σκοταδι αλλά ποσο δυνατο ειναι, και για να επιτυχει τους σκοπους του τι ειναι διατεθειμένο να κανει πλην του να μολυνει τους ανθρωπους μ’ εναν νεο ιο Crotoan και το να διαστρεβλωσει τη ψυχη του Λουσιφερ, να δω τι θα λετε οι δυο σας αν ανοιξει τις πυλες της κολασεως και του καθαρτηριου και καταληξουμε σε περιβαλλον 5χ04 The End
3. Περιγραφη Κας: Αρχαγγελοι ατρομητοι,απολυτοι το δυνατοτερο οπλο του παραδεισου και κλασανε μεντες με τη απελευθεωση του σκοταδιου, γουσταρω!!!!
4. Πιο παραπανω κακος απο το σκοταδι δεν παιζει βρε μαγκες επιασε ταβανι η σειρα μας, θα εχουμε 1-2 σεζον ακομα maximum και τερμα, γι’ αυτο απολαυστε τη διαδρομη….

Sawyer Orestis
9 October 2015 01:43

Και εγώ αυτό πιστεύω. Μάλλον στην 12η θα έχουμε φινάλε. Κάτι τέτοιο υποψιάζομαι..

Κατά τα άλλα συμφωνώ πάνω κάτω με αυτά που λες και μου αρέσε αυτό που είπες για την σύνδεση big bad- dean

IOANNA333
IOANNA333
8 October 2015 21:33

Είμαι στο κομμωτήριο στο Λονδίνο και διαβάζω Supernatural Greece.Αυτό θα πει εθισμός!

Sawyer Orestis
9 October 2015 01:33
Reply to  IOANNA333

RESPECT, σ’αγαπαμε 😀

IOANNA333
IOANNA333
9 October 2015 01:54
Reply to  Sawyer Orestis

Να ‘σαι καλά Ορέστη μου.Έχεις κάποιο προσωπικό e-mail;Θέλω να σε ρωτήσω κάτι για τα convention.

Sawyer Orestis
9 October 2015 02:09
Reply to  IOANNA333

Στείλε στο [email protected]

ovelix
ovelix
14 October 2015 00:52
Reply to  IOANNA333

Δεν ξέρω αν θέλεις να παρηγορηθείς για τον εθισμό σου, αλλά αν το θέλεις σου λέω ότι υπάρχουν και χειρότερα! Μπαίνω κάθε μέρα στο site, δεν περνάει μέρα που να μην κάνω έστω και μια αναφορά στο supernatural, Κάνω κάθε καλοκαίρι review όλη τη σειρά από την αρχή (μόνο φέτος όμως κατάφερα να το ολοκληρώσω) και δεν βγαίνω από το σπίτι αν δε φορέσω το Samulet! Και αυτά είναι απλά ένα δείγμα του εθισμού μου!
SPN και ξερό ψωμί!

Μαρία
Μαρία
8 October 2015 22:49

Πάρα πολύ ωραίο επεισόδιο!
Πάντως, με μπέρδεψε πολύ η συζήτηση ανάμεσα στον Ντιν και την Αμάρα. Έδειξε ξαφνιασμένη όταν ο Ντιν της είπε πως γνωρίζει τι είναι, αλλά ξαφνιάστηκε ακόμη περισσότερο όταν άκουσε ποιος τον πληροφόρησε για εκείνη. Ήταν σαν να μιλούσαν για διαφορετικά πράγματα. Δεν πιστεύω πως είχε λόγο να του πει ψέματα ότι δεν ξέρει το Θάνατο. Εκτός κι αν τότε, ο Θάνατος είχε άλλη μορφή και άλλο όνομα.
Επίσης, μου έκανε εντύπωση η συγκεκριμένη φράση που διάλεξαν για να ξεκινήσουν τον κύκλο. Σίγουρα υπάρχει σύνδεση μεταξύ τους λόγω του σημαδιού, αλλά φαίνεται τελικά πως ο Ντιν δε γλίτωσε εντελώς από αυτό, παρόλο που έφυγε από πάνω του. Η έντασή του σε όλη τη διάρκεια του επεισοδίου και η επιθυμία του να σώσει το μωρό, χωρίς φυσικά να γνωρίζει ακόμη την αλήθεια, επιβεβαιώνουν τα λόγια της Αμάρα. Ουσιαστικά, συνεχίζει να έχει άμεση σχέση με το Σκοτάδι.
Ελπίζω, τουλάχιστον, να πει στον Σαμ κάποια στιγμή πως η Αμάρα φέρει το σημάδι. Ο Σαμ έχει δίκιο. Θα πρέπει να σταματήσουν να κάνουν του κεφαλιού τους, χωρίς να σκέφτονται τα επόμενα βήματά τους ή τις συνέπειες των πράξεών τους. Ειδικά μετά από αυτό που απελευθέρωσαν, θα πρέπει να είναι πιο υπεύθυνοι από ποτέ, όπως και ενωμένοι.
Δεν μου άρεσε το γεγονός ότι το Σκοτάδι μετέφερε μακριά τον Ντιν. Υποτίθεται πως αυτό έγινε για να τον προστατέψει από το νέφος, αλλά δε χρειαζόταν. Ο Σαμ ήταν αρκετά ασφαλής μέσα στο αυτοκίνητο. Βέβαια, ο πραγματικός λόγος ήταν το ότι ήθελε να του μιλήσει, αλλά ήταν αρκετός, ώστε ο Ντιν να αρχίσει να κρύβει πάλι στοιχεία από τον αδερφό του.
Όσον αφορά στο ίδιο το Σκοτάδι, φανερώνεται, προς το παρόν, με τη μορφή ενός νεογέννητου κοριτσιού (τι γλυκό μωράκι!!!!). Φυσικά, ο Ντιν την έχει δει ήδη ως ενήλικη. Επομένως, η θεωρία ότι θα το μωρό θα μεγαλώσει απότομα είναι πάρα πολύ πιθανή. Νομίζω πως πήρε τη συγκεκριμένη μορφή, αναγκαστικά. Το νοσοκομείο βρισκόταν στην πρώτη πόλη που χτύπησε το νέφος (δεν ξέρουμε αν χτύπησε κι άλλες) και μάλλον πρέπει να ήταν η μοναδική γέννα που συνέβαινε εκείνη την ώρα. Μου θυμίζει κάπως την ιστορία της Άννας όταν ξερίζωσε τη Χάρη της. Έπεσε και μετά από 9 μήνες ξαναγεννήθηκε ως άνθρωπος. Ίσως έγινε κι εδώ κάτι παρόμοιο, αλλά με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά δε θεωρείται θαύμα.
Ο καημένος ο Σαμ πάλι έχει προβλήματα! Πιστεύω, πάντως, ότι θα τα καταφέρει. Η σκηνή που τον πλησίασαν και τον μύρισαν, χωρίς να του επιτεθούν, ήταν περίεργη. Ξέρω ότι ήταν τέτοια η αντίδρασή τους, επειδή κατάλαβαν ότι είχε μολυνθεί και ότι θα άλλαζε σαν αυτούς, αλλά αυτό δεν την έκανε λιγότερο παράξενη. Αναρωτιέμαι, όμως, πώς θα γίνει καλά.
Επίσης, λυπάμαι τον Κας. Πραγματικά, δεν αντέχει άλλο. Έχει φτάσει να ζητάει παραδειγματική τιμωρία για τα λάθη του, ενώ μέχρι τώρα έψαχνε τρόπο να τα διορθώσει και να εξιλεωθεί για αυτά. Τον κακομοίρη, θα τον βασανίσουν! Παρ’όλα αυτά έχω την αίσθηση ότι ο Άγγελος που είχε πέρυσι καταλάβει τη Χάνα, δεν τους έστειλε (αν τους έστειλε εκείνος) για να τον βασανίσουν. Ούτε για τον Μέτατρον ευχόταν κακό, πόσω μάλλον για τον Κας.
Ευτυχώς ο Κράουλι ξανάγινε ο παλιός “καλός” εαυτός του! Εννοείται πως εκείνος θα έβρισκε τρόπο να τη βγάλει “καθαρή” από μία τέτοια κατάσταση. Όμως, από την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω πώς, ένα πλάσμα σαν κι αυτόν που υπολογίζει κάθε λεπτομέρεια και κάθε βήμα που κάνει, ήταν τόσο απρόσεχτος και δεν έδωσε σημασία στον μύθο γύρω από το Σκοτάδι. Εφόσον ήξερε ότι ό,τι έλεγαν για το σημάδι ίσχυε, τότε θα μπορούσε να ισχύει το ίδιο και για το Σκοτάδι. Βέβαια αν όλη αυτή η κατάσταση τελικά δουλέψει υπέρ του, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Τέλος, η αναφορά στο κελί μετά από τόσα χρόνια, είναι πράγματι βόμβα!!! Κι ακόμη, μαθαίνουμε ότι υπάρχει επικοινωνία μεταξύ κόλασης και κελιού!

Sawyer Orestis
9 October 2015 02:12
Reply to  Μαρία

Μμμμ για ποιο λόγο όμως να πει ψέματα για τον Θάνατο; Άλλωστε είναι νεκρός, δεν νομίζω ότι έχει λόγο π.χ. να τον φοβάται. Εκτός αν θέλει να του πει ότι ο Θάνατος έλεγε ψέματα για το πόσο κακό είναι το Σκοτάδι…

A μαρεσει η θεωρια σου με το πως το Σκοτάδι μπήκε στο μωρό. Και η αλήθεια είναι ότι σπάω το κεφάλι μου όλη μέρα για το ερώτημα “γιατί σε αυτό το μωρό”

Μαρία
Μαρία
9 October 2015 19:37
Reply to  Sawyer Orestis

Μάλλον δεν εξέφρασα σωστά αυτό που ήθελα να πω. Συμφωνώ ότι η Αμάρα δεν του είπε ψέματα. Όπως λες, δεν είχε λόγο να το κάνει.
Ίσως το Σκοτάδι δεν μπορεί να κυριέψει κάποιον με τον τρόπο που το κάνει ένας δαίμονας ή ένας Άγγελος. Θέλει από την αρχή ένα σώμα και έτσι εκμεταλλεύτηκε τη γέννηση αυτού του μωρού. Ξανακοίταξα τις σκηνές που δείχνουν από κοντά το σημάδι. Στον Ντιν φαίνεται σαν κάψιμο, ενώ στην Αμάρα (στο μωρό και στην ενήλικη μορφή της) δείχνει σαν αποτύπωμα. Είναι ένα με την επιδερμίδα. Βέβαια μπορεί να είναι απλώς τεχνικό το θέμα και να μην έχει σχέση με τη σειρά.

Sawyer Orestis
10 October 2015 12:53
Reply to  Μαρία

Συμφωνώ σε αυτό και μου αρέσει. Γιατί θα είναι κάτι διαφορετικό και όχι το Σκοτάδι να μπαίνει σε όποιο δοχείο θέλει.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
9 October 2015 15:42
Reply to  Μαρία

Για τη φράση που λες ότι διάλεξαν να ξεκινήσουν τον κύκλο εννοείς το “I’m past saving” από τα προηγούμενα επεισόδια; Γιατί αυτό μου έκανε εντύπωση πώς ξεκινάει η σεζόν με την εικόνα του Ντιν να λέει ότι δεν υπάρχει σωτηρία γι’ αυτόν.

Μαρία
Μαρία
9 October 2015 19:40

Γι’αυτήν ακριβώς μιλάω και εγώ. Υποτίθεται πως όταν το σημάδι θα έφευγε από τον Ντιν, εκείνος θα γλίτωνε από το κακό που το συνόδευε. Όμως αυτή η φράση και όσα έγιναν στο επεισόδιο δείχνουν ακριβώς το αντίθετο.

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
9 October 2015 21:58
Reply to  Μαρία

Ναι ρε συ, φάνηκε σαν να είναι “καταραμένος” ακόμη και χωρίς το σημάδι, κυρίως όταν η Σκοταδο-Αμάρα του είπε ότι είναι συνδεδεμένοι και του έδειξε το δικό της σημάδι

Sawyer Orestis
10 October 2015 13:03

Μια ζωή καταραμένα αυτά τα παιδιά 😛

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
10 October 2015 18:00
Reply to  Sawyer Orestis

Έχεις ένα πόιντ

Μαρία
Μαρία
10 October 2015 18:15

Το να είναι κάποιος πρωταγωνιστής σημαίνει ότι θα πρέπει να υποφέρει για να φτάσει σε ένα αίσιο τέλος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση… την έχουν “κάτσει” τη βάρκα… δυστυχώς… όσο για το τέλος… φασκελοκουκούλωσ’τα!

Σοφια Π.
Σοφια Π.
8 October 2015 23:35

Αλλοι για να δειξουν την αγαπη τους κανουν τατουαζ, το σκοταδι ειναι πιο πολυ μπροστα, εχει το σημαδι ηδη πανω της. Αφου ειπα την βλακια μου παμε για το σχολιασμο.
Απλα επεισοδιαρα!! Παιζει να ηταν και η καλυτερη πρεμιερα σεζον γενικα!!! Ο Τζενσεν, ο Τζαρεντ, ο Μισα βασικα ολοι για την ακριβεια ηταν επικοτατοι. Για να πω την αληθεια, μαρεσε το ολο φλερτακι Ντιν-Σκοταδι. Μαρεσε πολυ που το ολο σκηνικο θυμιζει καπως walking dead. Ο Κράουλη την καλυτερη δουλεια εκανε.
Οσο για τις ερωτησεις:
1)Λογικα μπηκε, γιατι αν δημιουργηθηκε λογικα θα ηταν κατι που θα ειχε σχεση με την συλληψη του παιδιου
3) Βασικα ΜΑΚΑΡΙ να επιστρεψουν. Αυτη ειναι αλλωστε η ευκαιρια και να ολοκληρωσουν το ολο στορι με τον ανταμ
6) ελπιζω να μολυνθηκε απο το σκοταδι και να ψωφησε, αντε να ησυχασουμε και λιγο
7)Πιστευω οτι θα παρει αρκετοοοοοοοο καιρο για να καταλαβει ο Ντιν τι παιζει με το μπεμπακι (μονο καρδιακη προσβολη δεν με επιασε με την χαριτωμενια του μωρου) και μετα αλλο τοσο για το πως θα το σκοτωσει και αν θα βρει δυναμη να το σκοτωσει
9)Λογικα μετα με το αιμα, αλλιως θα ειχε ηδη αρχισει η ασθενεια να ξεσπα, αφο0 θελει 5 ωρες

Sawyer Orestis
9 October 2015 15:31
Reply to  Σοφια Π.

Αν η θεωρία μου είναι σωστή, τότε το μωρό θα μεγαλώσει απότομα. Άρα ο Ντιν θα το καταλάβει 😛
Από την άλλη επίσης, η σερίφης είδες το Σημάδι. Δεν θα το επισημάνει άραγε στον Ντιν;

ovelix
ovelix
14 October 2015 03:29
Reply to  Σοφια Π.

Χαχαχα! Φοβερό το σχόλιο για τον Μέτατρον! Συμφωνώ και επαυξάνω!

insideman75
insideman75
9 October 2015 00:19

Επιτέλους βρήκα χρόνο να το δω.

Εντυπώσεις. Δυνατό επεισόδιο (μάλλον το 4ο καλύτερο της σειράς μετα τα 1×4, 1×1, 1×10) κατά την γνώμη μου τουλάχιστον. Έδωσε αρκετά στοιχεία για το τι πρόκειται να δούμε φέτος. Ο ρόλος της Αμάρα δόθηκε με προσοχή σε μια απ οτι δείχνει καλή ηθοποιό και επίσης απ οτι μάλλον φάνηκε με καλή χημεία με τον Ντινάκο. Αναμφίβολα σου έδωσε αυτό το κάτι για να περιμένεις την συνέχεια με αγωνία. Ερωτήματα όπως , πιο το εύρος της δύναμης του σκοταδιου?, θα έχουμε εμφάνιση του Θεού? Το κλουβί θα ανοίξει τις πόρτες του για τους Μιχαήλ και Λούσιφερ? (ΑΝ ΝΑΙ ΕΛΠΙΖΩ Ο ΛΟΥΣΙΦΕΡ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛI Ο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΕΛΕΓΚΡΙΝΟ). Τι παίζει με τον Μετρατον? (εχω την εντύπωση οτι θα ειναι κλειδί για εξέλιξη της σειράς.)και τέλος ποια θα ειναι η πορεία του Κράουλη? Αυτα είναι τουλάχιστον τα ερωτηματα που έμενα με απασχολούν. Το γιατί ας πούμε θα βασανίσουν τον Κας για την ώρα τουλάχιστον με αφήνει σχετικά αδιάφορο.

Τα αρνητικά τώρα ηταν ελάχιστα και τα συνοψίζω σε 2 μόνο θέματα. Αφενός η όλη ιστορία με πόλη φαντάσματα στην οποία οι κάτοικοι έχουν για κάποιο λόγο μεταλλαχθεί σε κάτι αλλο απόκοσμο το έχουμε δει ΗΔΗ πολλες φορές και πολύ πολύ καλύτερα (ακόμα και στην ίδια σειρά με τον ιό Κροατόαν) και αφετέρου το είδα σαν κενο σεναρίου (μπορεί φυσικά στην συνέχεια της σειράς να το εξηγεί) ότι ο θάνατος του Θανάτου δεν έχει ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΑΜΙΑ επίπτωση ως τώρα αφού απ οτι είδαμε οι άνθρωποι συνεχίζουν να πεθαίνουν κανονικά.

Αυτά τα λίγα για το πρώτο επεισοδιο και καλή σεζον και καλο χειμώνα σε όλους.

Sawyer Orestis
9 October 2015 02:18
Reply to  insideman75

Σε αυτό που λες με τον θάνατο του Θανάτου, σίγουρα θα υπάρξουν συνέπειες και λογικά θα το δούμε σύντομα. Το θέμα είναι ποιες..

Dimitris St
Dimitris St
9 October 2015 00:55

Εκπληκτική πρεμιέρα!!!
-Πολύ ωραία η σύνδεση του Ντιν με το Σκοτάδι και η σχέση του Σκοταδιού με το μωρό(Αμάρα).Θα συμφωνήσω με τη θεωρία του Ορέστη.Ο Ντιν πιθανότατα έβλεπε κάτι σαν όραμα μέσω του οποίου το Σκοτάδι τον προσέγγισε για να του δείξει τη σύνδεση που υπάρχει μεταξύ τους λόγω του Σημαδιού.Λογικά,αμέσως μετά το ξόρκι της Ροβένα και την αφαίρεση του Σημαδιού από τον Ντιν το Σκοτάδι θα πήρε τη μορφή του μωρού,η γέννηση του οποίου συνέπεσε χρονικά με την απελευθέρωση του Σκοταδιού.Πιστεύω ότι το μωρό σαν “δοχείο” έχει συμβολικό χαρακτήρα,συμβολίζοντας την αρχή της δράσης/εξάπλωσης του Σκοταδιού και στη συνέχεια θα αποκτήσει τη μορφή που είδε ο Ντιν πιθανότατα μέσω ταχείας ανάπτυξης.
-Το όλο σκηνικό που θύμιζε The Walking Dead,με τους μολυσμένους ανθρώπους που μεταδίδουν τον ιό αλά Κροατόαν και η σχεδόν σίγουρη σχέση του ιού με το Σκοτάδι έδωσαν έναν κάπως διαφορετικό τόνο στη σειρά ανεβάζοντας παράλληλα το ενδιαφέρον στα ύψη.Θέλω πολύ να δω τι τρόπο θα βρει ο Σαμ για να σωθεί έχοντας μπροστά του μόνο λίγες ώρες πριν το μοιραίο και χωρίς να έχει πει στον Ντιν ότι μολύνθηκε.
-Κας και Κράουλι είχαν πολύ ενδιαφέροντα στόρι,με τον Βασιλιά να βρίσκεται σε πολύ κωμικές καταστάσεις βγαλμένες από τα παλιά.Καταλαβαίνω τον Κας που θέλει επιτέλους να δώσει ένα οριστικό τέλος στα λάθη του και η επίκληση στους άλλους αγγέλους για να τον τιμωρήσουν ήταν λογική θα έλεγα.Όμως εμένα τα βασανιστήρια για τα οποία τον αιχμαλώτισαν οι δυο άγγελοι μου μυρίζουν δουλειά του Μέτατρον.Όσο για τον Βασιλιά,δεν πίστευε πως ο μύθος του Σκοταδιού είναι αληθινός,μέχρι που έμαθε πως μέχρι και οι Μιχαήλ-Εωσφόρος τα έκαναν πάνω τους μετά την απελευθέρωσή του.Δεν φάνηκε να νιώθει ότι απειλείται αλλά δε νομίζω το Σκοτάδι να θέλει συμμαχία με τον Βασιλιά της Κόλασης.
-Η επανένταξη του Κλουβιού στο κόλπο σίγουρα αποτελεί βόμβα μεγατόνων!!!!Είναι η μεγάλη ευκαιρία για την επιστροφή δύο εκ των πιο ισχυρών χαρακτήρων της σειράς(Μιχαήλ και Εωσφόρο)και ίσως και για την εισαγωγή του Θεού(ή καλύτερα την φανέρωσή του).
-Τι να σκαρώνουν άραγε Μέτατρον και Ροβένα???Ο πρώτος με τη Δαιμονική ταμπλέτα στην κατοχή του και η δεύτερη με το Βιβλίο τον Καταραμένων θα φέρουν επιπλέον βάσανα πολύ σύντομα.

Πολύ δυνατή αρχή και η συνέχεια θα είναι ακόμα καύτερη!!!Καλό χειμώνα να ‘χουμε!!!

Anonymous Visitor
Anonymous Visitor
9 October 2015 03:04

H αλήθεια πάντως είναι πώς οι καλύτερες σεζόν είναι οι πρώτες 5 και εκείνη με την Πτώση των Αγγέλων. Άποψη μου. Οι άλλες ήταν κάπως βαρετές και με εξαίρεση λίγα επεισόδια τις έβλεπα έτσι απλά επειδή μιάς και ήμουν φαν της σειράς είπα να την τελειώσω. Προσωπικά πιστεύω ή με την 11η και βαριά την 12η σεζόν πρέπει να δώσουν ένα τέλος επιτέλους. Επίσης ήλπιζα η 11η να αποκτήσει αρκετό ενδιαφέρον ώστε να μας κρατήσει όλους και τελικά απ ότι φαίνεται το κάνει!! Ειδικά το γεγονός ό,τι αναφέρθηκαν και πάλι ο Διάβολος και ο Αρχάγγελος Μιχαήλ και το γεγονός ότι εισήγαγαν και έναν νέο μεταδοτικό ιό (μία απειλή μαζική επιτέλους που να την παίρνει χαμπάρι και ο υπόλοιπος πληθυσμός ρε παιδί μου και όχι μόνο μερικά άτομα) ήταν πολύ θετικά ! Αναρωτιόμουν μάλιστα πως και τόσα χρόνια δεν παίζει κανένα ρόλο το Κλουβί της Κολάσεως και απ ότι φάνηκε οι δαίμονες δεν το έχουν ξεγραμμένο αλλά δινουν σημασία σαυτό. Υποθέτω πάντως πως οι δυο τους εκεί μέσα φοβήθηκαν ίσως λόγω μιάς πιθανής εκδίκησης του Σκοταδιού καθώς οι Αρχάγγελοι (μαζί και ο Εωσφορός ακόμα τότε προφανώς) μαζί με τον Θεό (άραγε θα υπάρξουν παρεμβάσεις του όπως παλαιότερα) ήταν αυτοί που …..την φυλάκησαν. Κάτι μου λέει πως το Σκοτάδι θα είναι κοινός εχθρός όλων όσων έχουν εμφανιστεί στη σειρά μέχρι τώρα μιας και δεν νομίζω να πολυενδιαφερθεί στο να αναζητήσει συμμάχους ούτε καν στα “σκοτεινά” πρόσωπα των Κράουλι, Μέτατρον ή γενικά των δαιμόνων. Πολύ θα γουστάρουμε πιστεύω όλοι να επιστρέψουν οι δύο φυλακισμένοι του Κλουβιού λόγω της νέας απειλής. Καλά ο Καστιήλ κλασσικά όπως πάντα βασανίζεται, δεν είδαμε κάτι διαφορετικό, τα Πάθη του Χριστού περνάει μιλάμε σε κάθε σεζόν. Ο Κράουλι πάντως εντύπωση μου κάνει που υποτιμάει διαρκώς διάφορους κινδύνους και που είναι έτσι τόσο χαλαρός με το να κάνει σαν να μην υπάρχουν κάποιες απειλές, γενικά αποφεύγει να τα αντιμετωπίζει……και καλά κάνει σιγά τον Βασιλιά, μιά χαψιά τον έχουν οντότητες όπως το Σκοτάδι, ο Εωσφορος , Αρχάγγελοι κτλπ.

Όσον αφορά το χαριτωμένο μωρό πάντως όντως παίζει νάναι το Σκοτάδι προσωποποιημένο. Προφανώς αρχικά κάτι σαν μάνα του μωρού θάναι η νεαρή όμορφη αστυνομικίνα. Αναρωτιέμαι όταν μεγαλώσει η….Αμάρα πώς θα φερθεί απέναντι σαυτήν. Όσο για τα λόγια της περί του Θανάτου, δεν πιστεύω να έλεγε ψέμματα με την καμία. Παίζει να μην τον γνώριζε και εκείνος να δημιουργήθηκε μετά απ αυτήν.

Πάντως η αναθεώρηση που πρότεινε ο Σαμ στο να ρωτάνε και λίγο πρίν σκοτώνουν γτ τώρα τελευταία μόνο το κυνήγι είχαν στο μυαλό τους δίχως να υπολογίζουν παράπλευρες απώλειες καλά θα κάνουν και άλλοι να αναθεωρήσουν λίγο. Πχ οι Άγγελοι του Θεού καλά θα κάνουν να σταματήσουν να αναλώνονται στα….εσωκομματικά τους και να ξαναρχίσουν να εκτελούν την αποστολή τους, να προστατεουν τον ανθρώπινο κόσμο. Ιδού η ευκαιρία. Ενδιαφέρον θάχει και να δούμε τι σκαρώνει ο Μέτατρον πάλι και αν γνωρίζει τίποτα σχετικά με το Σκοτάδι από τα παλιά πάρε δώσε που είχε με τον Θεό.

Γενικά η σεζόν έχει υλικό. Αν το πάνε καλά μπορούν να δημιουργήσουν μια σεζόν που θα τα σπάει!

Harry Klmt
Harry Klmt
9 October 2015 12:26

Λοιπόν, θα πω τι δεν μου άρεσε, τι μου άρεσε και τι θεωρίες έχω, παρακαλώ να μην φάω βρίσιδι, αγαπώ την σειρά πάραυτα και για αυτό τονίζω κιόλας τι δεν μου αρέσει. Ξεκινάμε!

Τι μου άρεσε: Το 1ο επεισόδιο θύμιζε έντονα πρώτες season, μου άρεσε που επικρατούσε μια αβέβαιη ατμόσφαιρα, μου αρέσει που μας αφήνει να αναρωτιόμαστε αν το σκοτάδι είναι όντως κακό, και προσπαθώ να καταλάβω τι είδους σύνδεση έχει η Αμάρα με τον Dean. Crowley όλα τα λεφτά, επίσης η αναφορά στο κλουβί μου έδωσε ελπίδες για μια επική season!

Τι δεν μου άρεσε: Έτι μια ακόμη φορά ένας Winchester (ο Sam) χρειάζεται θεραπεία για κάτι, αρχίζει και μου θυμίζει Supernatural MD (House MD) όλο ψάχνουν θεραπεία για κάτι, έχει παραγίνει το κακό! και μάλιστα τώρα εις διπλούν, καθώς έχουμε και τον Castiel να ψάχνει να βρει θεραπεία για το ξόρκι της Rowena.
Επίσης για μια ακόμη φορά ο Castiel θα βρίσκεται μακριά από τους Winchester, είναι λες και τον κρατάνε στην σειρά με το ζόρι μόνο και μόνο για τους φαν, αλλά δεν έχουν ουσιαστικό ρόλο για αυτόν.

Θεωρία: Αν καθίσεις και σκεφτείς οι περισσότερες σειρές έχουν αλληγορικά στοιχεία, ακόμα και το Once Upon A Time μεταφράζει τα παραμύθια με τρόπο που εξηγούν ναι μεν το μύθο αλλά ο μύθος αντιστοιχεί σε μια ανθρώπινη αδυναμία. Έτσι και στο Supernatural, έχω την εντύπωση ότι εμείς είμαστε φαν των Winchesters, και βλέπουμε το story μέσα από αυτούς, όμως η Αποκάλυψη δεν έπρεπε να έχει αποτραπεί, διότι παρατηρήστε τι συνέβη μετά: 1) Ο Παράδεισος έμεινε ακυβέρνητος και έρμαιο του κάθε Αρχαγγέλου που επιζητούσε δύναμη 2) Οι Άγγελοι ένιωθαν να είναι χωρίς σκοπό πια, με αποτέλεσμα να δρουν με άσχημο τρόπο τις περισσότερες φορές, εφόσον δεν είχαν ΚΑΝΕΝΑΝ να τους οδηγεί παρά μόνο Αρχαγγέλους που είχε ο καθένας το δικό του σχέδιο 3) Το σκοτάδι απελευθερώθηκε 4) Ο Θάνατος πέθανε. Παρατηρούμε λοιπόν ότι η Αποκάλυψη μπορεί να αποτελούσε μια μεγάλη καταστροφή αλλά ήταν κατά κάποιο τρόπο ελεγχόμενη, ενώ τώρα που οι Winchesters την απέτρεψαν, επέρχεται το απόλυτο χάος!!! Απλά σκεφτείτε το, όχι σαν fan των Winchester, δείτε το αντικειμενικά, από την στιγμή που απετράπει η Αποκάλυψη, όλα έγιναν χειρότερα!!!

Με το Σκοτάδι τώρα, αν πιάσουμε την θεωρία μου περί αλληγορίας, Το Σκοτάδι μπορεί να εκδιωχθεί μόνο με το Φως, και ποιος έχει όνομα που παραπέμπει σε αυτό; Πολύ σωστά Ο Lucifer. Βέβαια μπορεί να επέμβει και ο Θεός στο τέλος, αλλά θυμάμαι ότι είχαν πει οι δημιουργοί ότι το να εμφανίσουν τον Θεό, είναι κάτι πολύ περίπλοκο και παρακινδυνευμένο και δεν σκέφτονται να το κάνουν. Να τι νομίζω ότι θα γίνει, ο Chuck θα επανεμφανιστεί για να δώσει στους Winchester την ιδέα για τον Lucifer, και μετά θα “σκοτωθεί” από κάτι, γιατί το να εξαφανιστεί πάλι θα κινούσε υποψίες. Θα έχουμε ένα reboot της Αποκάλυψης, και πιθανόν οι επόμενες season να αφορούν έναν κόσμο post-apocalyptic με όσους επέζησαν, μαζί και τα αδέρφια!!!

Παρατραβηγμένο; Ίσως, αλλά η σειρά αν και πηγαίνει καλά, δεν πηγαίνει ΤΕΛΕΙΑ όπως στις αρχές και χρειάζεται κάτι δυνατό για να αγγίξει κορυφή όπως παλιά!!!

Sawyer Orestis
9 October 2015 15:40
Reply to  Harry Klmt

Δεν νομίζω ότι έχουμε βρίσει κάποιον και πόσο μάλιστα κάποιον που μιλά σωστά, με επιχειρήματα και χωρίς να ειρωνεύεται..

Η Σύνδεση του Ντιν και της Αμάρα είναι το Σημάδι του Κάιν και το γεγονός ότι ο Ντιν την απελευθέρωσε…

Για τον Κας θα έλεγε μη βιάζεσαι. Στην πρεμιέρα φαίνεται ωραίο το στόρι του είναι η αλήθεια. Πιστεύω πως μόλις γίνει καλά θα ψάξει για τους Winchesters. Μη σου πω ότι ήδη στα 2 επόμενα θα βρεθούν κιόλας… Αλλά είναι λογικό να μην είναι συνέχεια μαζί τους γιατί έτσι δεν θα πρέπει να δικαιολογούν την απουσία του στα αυτοτελή…

Κοίτα δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες. Πρώτον δεν έγιναν χειρότερα τα πράγματα. ΟΚ δεν είναι και ιδανικα (το πιάνω μέχρι και την 10η σεζόν γιατί με το Σκοτάδι δεν ξέρουμε τίποτα ακόμα) αλλά σκέψου ότι όταν είχαμε την Αποκάλυψη, χιλιάδες άνθρωποι πέθαιναν κάθε φορά, Σκέψου κάτι σεισμούς όπως 9,4 ρίχτερ στη Ρώμη. Οπότε ναι μεν το κακό υπάρχει, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό. Από κει και πέρα, αν η Αποκάλυψη είχε συμβεί μέχρι τέλους, ο μισός πλανήτης θα είχε καεί.

Σε αυτό που λες με τον Λούσι συμφωνώ. Είναι πλέον η μεγάλη ευκαιρία για επανεμφάνιση. Το ερώτημα είναι μετά, πως ξαναμπαίνει στο κλουβί;

Amalia
Amalia
9 October 2015 17:34
Reply to  Sawyer Orestis

Το ερώτημα είναι ΓΙΑΤΙ να ξαναμπεί μετα; Μπορεί να τα βρηκαν με το αδερφάκι στο Κλουβί και βγαίνοντας να μην χρειαστεί να ξαναρχισει η Αποκάλυψη. Ίσως βγαίνοντας και ξεμπερδεύοντας με το Σκοτάδι να είναι οι δυο Αρχάγγελοι που θα ξαναβαλουν στο σωστό δρόμο τον Παράδεισο. I’m just spitballing here… 😛

Sawyer Orestis
9 October 2015 17:44
Reply to  Amalia

Το χω σκεφτεί και εγώ! Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν καλό μια σειρά που μας έδειξε έναν Εωσφόρο να θέλει να καταστρέφει τον κόσμο και την ανθρωπότητα γενικότερα στην 5η σεζόν, από την άλλη να τα γυρνάει ξαφνικά και να γίνεται καλός. Δεν νομίζω ότι θα ήταν και τόσο σωστό για την σειρά (λόγω αντιδράσεων) ο ίδιος ο Διάολος να γίνει καλός.

insideman75
insideman75
9 October 2015 17:52
Reply to  Sawyer Orestis

Εχω την εντυπωση οτι ο Λουσι θα βγει (ΚΑΝΕ ΤΣΑΚ ΜΟΥ. ΕΕΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΠΕΛΕΓΚΡΙΝΟ) θα βοηθησει της νικης επι του σκοταδιου (κορμαρα το σκοταδι ομως) και μετα απο αυτα ολα ο Θεος θα εμφανιστεί οι ισορροπίες θα αποκατασταθουν ο Λουσι δεν θα χρειαστει ουτε στο κλουβι να γυρισει αλλα ουτε και αποκαλυψη να προκαλεσει αφου ο Θεος θα ειναι πλεον παρων να κραταει τις ισορροπιες μεταξυ καλου και κακου.

Amalia
Amalia
9 October 2015 18:54
Reply to  insideman75

Ω, ναι αγαπάμε Πελεγκρίνο! Θα ξενερώσω αν είναι άλλος Εωσφόρος! :/
Αυτη η θεωρία σου μοιάζει με αυτο που λέω εγώ. Αλλά πιστεύω πως η εμφάνιση του θεού, ΑΝ συμβει ποτε στη σειρά, για να φερει ισορροπία όπως λες, θα είναι endgame, θα γίνει δλδ στο φιναλε φιναλε…

ovelix
ovelix
14 October 2015 03:24
Reply to  insideman75

Εννοείται ότι ΑΝ δούμε Λούσι θέλουμε Πελεγκρίνο!

Amalia
Amalia
9 October 2015 18:52
Reply to  Sawyer Orestis

Αν το καλοσκεφτείς, εξαρχής δεν ήταν απολύτως κακός, απλά ήταν υπερόπτης και θεωρούσε τους ανθρώπους κατώτερους, και είχε και τρελά daddy issues. Αυτο δεν λέω οτι θα αλλάξει. Θα συνεχίσει να θεωρεί την ανθρωπότητα κατώτερη και τους δαίμονες μιάσματα. Η θεωρία μου είναι οτι μέσα στο Κλουβί θα συμφιλιώθηκε με τον Μιχαήλ, ειδικά όταν έμαθε οτι ο πατέρας τους τους παράτησε όλους κι έφυγε (άρα δεν είχε θέμα μόνο με τον ίδιο). Βγαίνοντας δεν θα έχει πρόβλημα με τους αγγέλους. Θα βοηθήσει λοιπόν στο να νικηθεί το Σκοτάδι, για να βοηθησει τους αγγέλους, τα αδερφια του. Απλά μαζί με τον βασιλικό θα ποτιστεί και η γλάστρα.
Ξέρω ότι η θεωρία μου είναι πολύ τραβηγμένη, και μάλλον δεν θα είναι αυτο που θα συμβει, κυρίως λόγω αντιδράσεων που λες κι εσυ. Αλλά ξέρεις οτι εγώ προτιμω τις εξτριμ θεωρίές απο τις απλές! 😛

Sawyer Orestis
10 October 2015 13:08
Reply to  Amalia

Μα μ’αρέσει και μένα σαν θεωρία! 😀

Κ εγω την σκέφτηκα είναι η αλήθεια, αλλά και μόνο αν ακουστεί ότι μια σειρά έβαλε τον Διάολο να σώσει τους πάντες και στο τέλος έγινε καλός σώζοντας ανθρωπότητα και Παράδεισο, δεν το λες και ό,τι καλύτερο…

Εδώ είχε γίνει πανικός με το πως έδειχνε τους αγγέλους στην 4η σεζόν. Φαντάσου κάτι τέτοιο

insideman75
insideman75
11 October 2015 11:25
Reply to  Amalia

Αν εμφανιστεί τελικά ναι θα βοηθήσει στη μάχη για το σκοτάδι θα πολεμήσει δίπλα στους Αγγέλους και τα αδέρφια (και ισως και στον Κραουλη) αλλα οχι γιατι θα θελει να βοηθησει τα αδερφια του αλλα για να παραμεινει ο ενας και μοναδικος απολυτος κακος και να μεινει το αντιπαλο δεος του καλου και του Πατερα του. Οταν εννοω οτι θα θα εμφανιστει και ο Θεος δε, εννοω φυσικα οταν θα εχουν νικησει πλεον το σκοταδι και η εμφανιση σου θα εχει να κανει απλα και μονο για την αποκαταστση της ισορροπίας πραγμα που σωστα λετε οτι θα σημανει και το τελος της σειρας (μαλλον 12η season).

Sawyer Orestis
11 October 2015 14:02
Reply to  insideman75

Συμφωνώ πάνω κάτω. Επίσης ο Θεός π.χ. θα μπορούσε να κάνει μια συμφωνία με τον Λούσι, και να του πει να τον ελευθερώσει, αλλά στο τέλος μόλις νικήσουν θα κλειδώσει τις Πύλες της Κολάσεως και ο Εωσφόρος θα μείνει για πάντα εκεί με τους Δαίμονες.

Fringe Freak_13
Fringe Freak_13
9 October 2015 16:58
Reply to  Harry Klmt

Εντελως αντικειμενικα(παρόλο που ειμαι φαν των Γουιντσεστερς ειδικα του Ντην) αυτοι που φταινε για το αλαλουμ της φυσικης ταξης των πραγματων:
α. Ο μικρος διαολος Κράουλι(διεφθειρε τους Σαμιουελ Κάμπελ,Καστιελ, Ραφαήλ, βασανισε αγγέλους και προσπαθησε να ανακτήσει τις πλακες-λογους του Θεού και αυτός ηταν η αιτία ο Ντην απεκτησε το σημάδι του Κέιν).
β. Ο Καστιέλ που εχοντας ενα παλουκι στο κώλο συμφωνα με τα λεγομενα του Μπαλταζαρ με μια κινηση επερμετρη αλλαζονειας και ρεβανσισμου σκοτωσε τον αδερφό του Ραφαήλ και τους ακολουθούς του οπως και ανθρωπους και ηταν η αιτια που ελευθερωθηκαν οι Λεβιαθαν και σαν μην εφτανε αυτό με τη απιστευτη του αφελεια εδωσε εδαφος στον Μετατρον να παρει τη εκδικηση του.
γ. Μετατρον με το ξορκι του ολοι οι άγγελοι επεσαν στη Γη (καποιοι μαλιστα πεθαναν στη πτώση) και επισης σκοτωσε τον Ντην με αποτελεσμα να μετατραπει σε Δαιμονα.
Δ. Οι Αφοι Γουιντσεστερς 1.που ελευθερώσαν τον Εωσφόρο, 2.το σκοτάδι, 3.σκότωσαν τον Θάνατο(καβαλάρη) με αποτελεσμα σε Γη, παραδεισο, Κολαση να επικρατει ενα ανευ προηγουμενου μπαχαλο και να εχει ανεπανορθωτα πειραχθει η φυσικη ταξη των πραγματων.
ΥΓ. Ο Κραουλι που παρολο σε ισχυ ειναι κατωτερος των Μιχαηλ,Εωσφορου, Μεταλαγμενου Θεου Κας, του Αρχηγου των Λεβιαθαν,της Αμπαντον, του Αζειζελ και της Λιλιθ λογω της ευρηματικοτητας του, της εξυπναδας του και του γεγονοτος πως εκμεταλευεται τις ευκαιριες που του παρουσιαζονται στο επακρο ειναι ο κυριαρχος του παιχνιδου αλλα υπαρχει το ρητο που λεει πως θα κανεις τη μαλαγανια μια φορα αντε δυο αλλα θα ερθει καποια στιγμη που…

Μαρία
Μαρία
9 October 2015 20:59
Reply to  Harry Klmt

Νομίζω πως τα θέματα του Σαμ και του Κας θα λυθούν άμεσα. Στο κάτω κάτω της γραφής χρειάζονται και οι δύο ζωντανοί και κυρίως υγιείς.

Εννοείται ότι βλέπουμε την ιστορία μέσα από τα μάτια του Σαμ και του Ντιν. Σίγουρα, η Αποκάλυψη ήταν μία ελεγχόμενη κατάσταση, η οποία θα οδηγούσε σε καλύτερα και μόνιμα αποτελέσματα. Παρ’όλα αυτά, αν ολοκληρωνόταν, θα υπήρχαν ακόμη μεγαλύτερες ανθρώπινες απώλειες από αυτές που τελικά υπήρξαν, όταν τα αδέρφια τη σταμάτησαν. Ο Σαμ και ο Ντιν απλώς προσπάθησαν να διορθώσουν την κατάσταση που είχαν βοηθήσει να δημιουργηθεί και να σώσουν όσους περισσότερους ανθρώπους μπορούσαν. Σίγουρα έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης για ό,τι συμβαίνει τώρα ή συνέβη στο παρελθόν, αλλά είναι άδικο να κατηγορούμε μόνο αυτούς τους δύο.

Ωραία σκέψη για το άνοιγμα του κλουβιού!

ovelix
ovelix
14 October 2015 03:19
Reply to  Harry Klmt

Η Αποκάλυψη κατά την ταπεινή μου γνώμη καλά έκανε και αποτράπηκε. 1) Ο παράδεισος όντως έγινε έρμαιο του κάθε αγγέλου(και όχι μόνο των αρχαγγέλων) που ζητούσε δύναμη. Η αντιστοίχηση σε ανθρώπινη αδυναμία: Το χρήμα πολλοί εμίσησαν τη δόξα ουδείς.(για να δώσουμε και έναν χιουμοριστικό τονο). 2)Η αντιστοίχηση: Όταν υπακούς μονίμως σε εντολές χωρίς να έχεις το θάρρος της γνώμης σου γίνεσαι απλά ένα άβουλο πλάσμα που όταν σε αμολύσουν πια μόνο κακό μπορείς να κάνεις. Και εδώ παίρνουμε και ένα μηνυματάκι…
3)Το κακό υπάρχει παντού και θα υπάρχει για πάντα no mater what
4) Ο θάνατος πιστεύω δεν πέθανε απλά καταστράφηκε το δοχείο του.
Το απόλυτο χάος θα ερχότανε αν η αποκάλυψη δεν είχε αποτραπεί.
Η θεωρία σου για το σκοτάδι είναι καλή και σίγουρα ο Λούσι θα παίξει κάποιο ρόλο.

Ntina
Ntina
9 October 2015 14:59

εγω ενα θα πω .. Ο Κραουλι εδωσε ρεσιταλ με το οργιοοο <3

Sawyer Orestis
9 October 2015 15:29
Reply to  Ntina

Έκλαψα με τον Κράουλη

Mpety Ioannidou
Mpety Ioannidou
9 October 2015 15:14

Εγω θα διαφωνησω λιγο μαζι σας, διοτι δεν με τρελανε τοσο το επεισοδιο , και θα το αιτιολογησω… 1)Προσωπικα, περιμενα πως θα επιστρεψουμε στις “σκοτεινες” υπεροχες 4-5 σεζον, και απογοητευτηκα λιγο απο την “darkness”, οπως επισης και με το συνεργειο καθαρισμου και τον παραξενο αυτον ιο…μου θυμισε κατι απο leviathans…Περιμενα κατι καλυτερο, μορφες πιο επικινδυνες απο δαιμονες, και οχι να πεθαινουν μεσα σε 5 ωρες…βεβαια ειναι ακομα η αρχη, και μπορει να εξελιχθει σε κατι καλο…2) το ολο επεισοδιο μου θυμισε το παλιοτερο επεισοδιο 2×09 Croatoan…3) παλι μυστικα αναμεσα στα αδερφια?! δεν μαθανε απο τα λαθη τους?! κουραζει συνεχεια η ιδια και η ιδια κατασταση…τους περιμενα πιο δεμενους σε αυτη τη σεζον…
Υ.Γ. Εχουμε δει βεβαια μονο ενα επεισοδιο, εχουμε ακομα μελλον, και ελπιζω να μην μας απογοητευσει και παλι…

Sawyer Orestis
9 October 2015 15:29

Περισσότερο κροατόαν μου φάνηκαν παρά Λεβιάθαν. Δεν νομίζω ότι έχουν καμία σχέση με τους Λεβιάθαν και μην βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα. Ακόμα δεν έχουμε δει σχεδόν τίποτα 😉

Mpety Ioannidou
Mpety Ioannidou
9 October 2015 16:39
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι και γω μετα που ξαναθυμηθηκα το κροατοαν μου το εφερε πολυ…

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
9 October 2015 15:16

Ντααααξ, επεισοδιάρα! Κι επειδή κατάφερα τόσους μήνες χελλατους να μην διαβάσω ούτε ένα σπόιλερ με έστειλε αδιάβαστη! :Ρ
Μου άρεσε η σκοταδοαρρώστια επειδή μου θύμισε πολύ Κροατόαν και τους παλιούς καιρούς..
Καλά μόλις αναφέρθηκε το κελί του Λούσι πετάχτηκα τόσο απότομα που κόντεψα να πέσω στο πάτωμα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Προβλέπεται μια πωρωτική σεζόν

Sawyer Orestis
10 October 2015 13:10

Πως κατάφερες τόσους μήνες χωρίς Spoiler; 😀

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
10 October 2015 18:00
Reply to  Sawyer Orestis

Ακόμη δεν το πιστεύω ότι τα κατάφερα μάι φρεντ :Ρ
Δε με βλέπω να κρατιέμαι για πολύ ακόμα τώρα που άρχισε η σεζόν..

Sawyer Orestis
10 October 2015 18:20

Ευτυχώς δεν έχει βγει κάτι φοβερό

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
11 October 2015 02:54
Reply to  Sawyer Orestis

Τέτοια να μου λες, να το πιστέψω και να μην κοιτάω καθόλου τα σποιλερς :Ρ

Sawyer Orestis
11 October 2015 14:02

Αλήθεια δεν έχει βγει κάτι φέτος. Πάλι καλά δηλαδή 😛

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
11 October 2015 14:15
Reply to  Sawyer Orestis

πάλι καλά! είναι δύσκολο να αντισταθείς

ovelix
ovelix
14 October 2015 00:17
Reply to  Sawyer Orestis

Όπως τα καταφέρνω κι εγώ όσα χρόνια βλέπω τη σειρά. Το ξέρεις καλά ότι δε βλέπω και δε διαβάζω κανενός είδους spoiler. Και όπως είπα και στη Μαρία Μαίρη Μαρούλι αξίζει η αναμονή.

ovelix
ovelix
14 October 2015 00:14

Είδες πόσο μεγάλη είναι η ανταμοιβή? Μπορεί όπως είπες να ήταν χελλάτοι οι μήνες αλλά άξιζε η αναμονή! Εγώ δεν έχω δει ποτέ ούτε ένα spoiler όσα χρόνια βλέπω τη σειρά.

SavvinaVvi
SavvinaVvi
9 October 2015 21:19

Τι επεισοδιαρααααα!! Αν αυτη η σεζον ειναι εστω το μισο γαματη απ’οτι φαινεται οτι ειναι, θα ειναι μια απο τις καλυτερες τις σειρας!
Καιι παμε.. καταρχην μ’αρεσε απιστευτα η σκηνοθεσια σε αυτο το επεισοδιο…. που πχ βγηκε ο Σαμ απο το αμαξι και μετα οπως το θυμοταν μας εδειξε μετα τι εγινε….το ιδιο με τον Ντην… και με τον Κας που πρωτα σκεφτηκε 2-3 φορες τι εγινε με τον Κραουλι και μετα που το θυμηθηκε μας εδειξε τι εγινε….. πολυ ωραιος τροπος να πει την ιστορια!!

Οσο ο Ντην μιλουσε με το σημαδι, δε σας φανηκε λιγο περιεργο ο τροπος που του ειπε ”Am I saying that? Or you?” (οταν της ειπε κατι τυπου ”δηλαδη μου λες οτι δε μπορω να σε σκοτωσω εδω και τωρα;”)
Συμφωνω και μ’αρεσει πολυ η θεωρια οτι το μωρο ειναι το σκοταδι και αυτη ειναι η ενηλικη μορφη της, αλλα μηπως ειναι μονο για να επικοινωνει με τον Ντην? Η στην φαντασια του? Δεν την ειδαμε να μιλαει σε κανεναν αλλον ετσι (ειναι αρχη βεβαια, μπορει να το κανει μετα) αλλα μου φανηκε λες και ειχε εκεινη τη μορφη μονο οσο την εβλεπε εκεινος..

Κραουλι!!!! Θεος Κραουλι! Βασικα ΘΕΑ η τυπισσα που τον επαιζε στο γυναικειο δοχειο…. απιστευτη!!!!! Δε θα με χαλαγε καθολου να εμενε 2-3 επεισοδια ακομα! (πχ να επαιρνε λιγο παραπανω να αφερεθει το ξορκι της ακινητοποιησης απο το αλλο δοχειο κ να εμενε σε εκεινη).

Και κλασικα κατακαημενος Καστιελ….. τα θελει ο κωλος του ομως. Ξερει καλυτερα απ ολους οτι οι αγγελοι ειναι καθικια, οτι θα του επιφυλασσουν μεγαλη τιμωρια μετα απο αυτο που εκανε με τον Μετατρον, κι ομως τους φωναζει για βοηθεια….. τοσες σεζον τιποτα δεν εμαθε? Με ανησυχει οτι παλι μια απο τα ιδια θα ειναι η ιστορια του και ειναι κριμα γιατι ειναι απιστευτος χαρακτηρας και ηθοποιος και δεν τον χρησιμοποιουν σωστα.. :/

Ενω μ’αρεσε παρα πολυ η σκηνη που τα αδερφια (ο Σαμ βασικα) ελεγαν οτι πρεπει να κανουνε τα πραγματα διαφορετικα κλπ, παλι μια απο τα ιδια εκαναν… ο Ντην δεν ειπε ολη την αληθεια για τη συζητηση με το σκοταδι και ο Σαμ δεν του ειπε οτι μολυνθηκε…. ωρραια αλλαζουν! :Ρ
Επισης λετε ο Σαμ να ”σωθει” επειδη θα ζητησει ο Ντην απο την Αμαρα να τον σωσει; Δε μου φαινεται απιθανο….. αν το μαθει, και εφοσον η ιδια του ειπε οτι ειναι δεμενοι μεταξυ τους, δε θα τη φωναξει κατευθειαν για να ”γιατρεψει” τον Σαμ;

Τελος…. σε καποιο σχολιο πιο κατω (το εχασα τωρα για να απαντησω εκει) ειδα οτι λεγατε οτι αν γυρισει ο Λουσι δε θα ειναι ωραιο να ειναι ‘καλος’ κλπ…. ας μην ξεχναμε ομως κατι: το σημαδι τον εκανε κακο. Επειδη ετσι τον γνωρισαμε, δε σημαινει οτι ετσι ηταν. Ο θανατος ειπε οτι το σημαδι τον διεφθειρε και εξ αιτιας αυτου εγινε εκπτωτος…. μηπως τωρα που το σημαδι ”ανοιξε” να αλλαξε κατι; Δε μου φαινεται πολυ λογικο, αλλα δε το αποκλειω κιολας..

Sawyer Orestis
10 October 2015 13:17
Reply to  SavvinaVvi

Έχεις δίκιο για την σκηνοθεσία και δεν την αναφέραμε κιόλας. Ήταν σκέτο αριστούργημα!

Νομίζω πως ο Κας πλέον είναι στην απόλυτη απόγνωση. Δεν αντέχει άλλο και γι’αυτό προσευχήθηκε. Σου λέει ας με φυλακίσουν, ας με κάνουν ό,τι θέλουν αρκεί να ησυχάσω και να τελειώσουν όλα.

Τα ψέματα δεν νομίζω πάντως να μείνουν πολύ. Ίσως να το κάνουν για εκείνη τη στιγμή και μόνο για να δουν τι πρέπει να κάνουν για όλα. Ή τον Ντιν να τον επηρεάζει τόσο το Σκοτάδι που να μην έχει τόσο πολύ ελεύθερη βούληση όσο θα θέλαμε.

Δεν είπαμε ότι δεν θα είναι ωραίο. Είπαμε ότι μπορεί να έχει μεγάλες αντιδράσεις στον κόσμο το να γίνει ο Διάολος “καλός”

SavvinaVvi
SavvinaVvi
11 October 2015 13:40
Reply to  Sawyer Orestis

Ελπιζω να μην μεινουν γιατι αλλιως θα ειμαστε μια απο τα ιδια…
Τι εννοεις να τον επηρεαζει το Σκοταδι? Λες με καποιο τροπο να τον ‘ελεγχει’ και για αυτο ειχε λυσσαξει κιολας να σωσει το μωρο??

Ναι ρε, το καταλαβα…. απλα λεω, κακο το σημαδι τον εκανε :/

Sawyer Orestis
11 October 2015 14:03
Reply to  SavvinaVvi

Κοίτα υποθέτω για να του είπε ότι “πάντα θα σώζουμε ο ένας τον άλλον” ίσως ο Ντιν να μην μπορεί να την πολεμήσει όπως θα ήθελε…

xaramtzhs
xaramtzhs
10 October 2015 12:22

θα μου αρεζε να εβλεπα παλι τον σαμ να κατεβαζει με τα γαλονια το αιμα για να μην σκοτωθει απο την μολυνση οπως εκανε τοτε με τον lucifer

Sawyer Orestis
10 October 2015 13:11
Reply to  xaramtzhs

Μπα δύσκολο το κόβω. Κάποια άλλη πουστίτσα θα βρει…

Alex Pap
Alex Pap
11 October 2015 18:46

Θανατος, σκοταδι (αμαρα), μονο εμεις με το supernatural θα μπορουσαμε να τα προσωποποιησουμε και να χρησιμοποιησουμε αυτες τις λεξεις σαν ονοματα 😛

Κατι ασχετο με το επεισοδιο, πως γινεται να πεθανε ο θανατος ρε παιδια; και εφοσον πεθανε (που δεν το πιστευω) πως γινεται να πεθανει ο οποιοσδηποτε αφου θανατος δεν υπαρχει πια; Η μηπως το οτι πεθαινει κοσμος ειναι η απαντηση στο αν ζει η οχι ο θανατος;

Υ.Γ: οκ υπαρχουν διαφοροι reapers υποτιθεται, αλλα εδω μιλαμε για τον ιδιο τον Θανατο, τι να μας πουν τα γατακια…

ovelix
ovelix
14 October 2015 02:55
Reply to  Alex Pap

Εγώ δεν πιστεύω ότι ο θάνατος πέθανε. Απλά καταστράφηκε το δοχείο του.

Ionlydas
Ionlydas
12 October 2015 01:56

Καλή σεζόν λοιπόν…. Να μαστε τελικά και 11η σεζόν…( θυμαστε που τα λέγαμε πριν δυο σεζόν, και αν θα συνεχίσει και ποτε θα τελειώσει και οχι κλπ και να μαστε ευτυχείς στην 11η)
Κατα την γνώμη μου πολύ δυνατή πρεμιέρα ισως καλύτερη και απο την εναρξη της 10ης και αυτό γιατί εμπλέκει όλους τους χαρακτήρες με το καλημέρα …… πολλά τα ερωτηματικά..το σενάριο εχει πολύ δυνατό base story οπότε εχω υψηλές προσδοκίες …υπερνικώντας τις επιφυλάξεις μου μήπως τα ζομποσκόταδα (παρεπιπτώντος μου αρεσε πολύ ο χαρακτηρισμός ) εξελιχθούν σε φαση λεβιάθαν……ελπίζω….!!
Χαίρομαι που εχουμε Κας και Κράουλι….και περιμένω με αγωνία πως θα εξελιχθεί το θέμα Rowena…
Αλλά εκει που έμεινα άφωνος είναι η φάση με το κελί……..και αυτό δείχνει οτι θα έχουμε μια εμπλουτισμένη σεζόν αντλώντας ισως και ανοιχτούς λογαριασμούς απ ΄την 5η σεζόν………
κάτι μου λέει οτι αυτή η σεζόν θα μας απασχολήσει περισσότερο απο καθε άλλη……..ψήνομαι τρελλά και περιμένω….
ΚΑΛΗ ΣΕΖΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!

iwanna katri
iwanna katri
12 October 2015 14:02

Το επεισόδιο ήταν ένα απο τα καλύτερα!!!! Απλά εύχομαι να συνεχίσουν έτσι οι σεναριογράφοι και να μην γίνει καμια στραβή

Mic Kirk
Mic Kirk
13 October 2015 01:28

το παιδακι – μωρο πως απεκτησε το σημαδι του Καιν???

Amalia
Amalia
13 October 2015 16:02
Reply to  Mic Kirk

Ότι ξέρεις, ξέρουμε. Από το ένα επεισόδιο που έχουμε δει, η θεωρία ειναι ότι το μωρό είναι το ίδιο το Σκοτάδι, γι’αυτο έχει το Σημάδι. Το πως το απέκτησε θα το δουμε στην πορεία…

ovelix
ovelix
14 October 2015 02:54

Χαιρετώ όλη την παρέα! Καλή σεζόν σε όλους!
Επιτέλους άρχισε μια ακόμη σεζόν από την αγαπημένη μας σειρά. Η δική μου άποψη για το επεισόδιο είναι ότι ήταν ένα πολύ πολύ δυνατό επεισόδιο. Μου άρεσε πάααααρα πολύ και το ψήφισα ως τέλειο. Μας έλυσε κάποιες απορίες που μας άφησε το φινάλε της 10ης, αλλά μας δημιούργησε πολύ περισσότερες. Φοβερή η ιδέα με το κλουβί μου άρεσε πολύ όπως και στους περισσότερους από ότι είδα. Την πρεμιέρα αυτής της σεζόν την είδα με παρέα με κάποιες φίλες μου (ναι, μαζευτήκαμε εκεί κάποιοι λίγοι κολλημένοι και αφού φάγαμε την καταπληκτική πίτσα της Νατάσας είδαμε το επεισόδιο εις διπλούν παρακαλώ) και πολύ σωστά παρατήρησαν ότι είναι η μοναδική πρεμιέρα που ξεκίνησε από κει ακριβώς που μας άφησε το φινάλε της προηγούμενης σεζόν. Αυτό από μόνο του λέει πολλά. Επειδή πριν γράψω το δικό μου σχόλιο διάβασα όλα τα άλλα και αρκετοί με κάλυψαν δε θα επαναλάβω τα ίδια. Με λίγα λόγια όμως: Θεός ο Κράουλι και πάντα παμπόνηρος κατάφερε εν μέρει να ξεγλιστρήσει από το ξόρκι. Ο ίδιος αγαθοβιόλης Κας που αντί να πάει στους Winchesters να τον βοηθήσουν κάλεσε τους ανεγκέφαλους(βλέπε άγγελοι) για να τον σταματήσουν από το να κάνει άλλο κακό. Το σκοτάδι που πήρε τη μορφή γυναίκας για να μιλήσει στον Ντην ίσως γιατί γνωρίζει την αδυναμία του για το γυναικείο φύλλο. Η αναφορά στο κλουβί που μας ξάφνιασε όλους και ανοίγει τρελούς ορίζοντες για τη σειρά και τέλος ο διάλογος μεταξύ των αδελφών όπου βγήκαν συναισθήματα και μια ωριμότητα για το τι πρέπει να κάνουν και πως να κινηθούν για να αντιμετωπίσουν ένα τόσο μεγάλο κακό. Αυτά.
Η άποψή μου στα 9 ερωτήματα που έθεσε ο Ορέστης:
1. Μάλλον δημιουργήθηκε εκεί.
2. Οι άγγελοι αν δεν είναι του Μέτατρον απλά θέλουν εκδίκηση. Να τον τυραννήσουν πρώτα λίγο και μετά να τον παραδώσουν.
3. Θα έχουν ρόλο να παίξουν αλλά δε νομίζω ότι θα τους ξαναδούμε.
4. Ο Κράουλι μάλλον θα προσπαθήσει να κρατήσει την κόλαση και να παραμείνει βασιλιάς
5. Η Ροβένα πιστεύω πως κρύβει κάποιον άσσο στο μανίκι. Νομίζω ότι θα βοηθήσει τα αδέρφια με το ανάλογο αντάλλαγμα φυσικά.
6. Όπου και να ‘ναι εκε’ι να μείνει! Να τον ξαναδούμε μόνο να πεθαίνει!
7. Σίγουρα υπάρχει σύνδεση λόγω σημαδιού. Θα δυσκολευτεί ίσως αλλά στο τέλος θα καταφέρει να το πολεμήσει. Πιστεύω θα τον βοηθήσουν να ξεπεράσει όποιους ενδοιασμούς οι Σαμ-Κας.
8. Σίγουρα! άλλωστε είναι ένας Winchester!
9. Όταν ήρθε σε επαφή με το αίμα πιστεύω.

Latest

More Articles Like This