Review – Supernatural 8×22 – Clip Show

Must Try

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

8x22

To τέλος είναι εδώ! 22ο και προτελευταίο επεισόδιο της 8ης σεζόν!

Ο Σαμ και ο Ντιν ξέρουν πλέον ότι η τρίτη δοκιμασία είναι να θεραπεύσεις έναν Δαίμονα. Προσπαθούν να βρουν τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει κάτι τέτοιο και τα έγγραφα των Ανθρώπων των Γραμμάτων δεν βοηθάνε και πολύ. O Ντιν δείχνει ενοχλημένος με το όσα έχει κάνει ο Κας και είναι πολύ θυμωμένος μαζί του και αρνείται την βοήθειά του.

demon

Τα αδέρφια βρίσκουν μια παλιά ταινία στο πλέον σπίτι τους. Εκεί, κάποιοι ιερείς προσπαθούν να βρουν θεραπείες για Δαίμονες. Ένας Δαίμονας, κάποτε ήταν μια ανθρώπινη ψυχή η οποία πήγε στην Κόλαση και σταμάτησε να “νιώθει”. Έτσι ένας ιερέας προσπάθησε να βρει μια συγκεκριμένη θεραπεία ώστε να μπορέσει να ξανακάνει τους Δαίμονες ανθρώπους. Η 3η δοκιμασία αρχίζει να ξετυλίγεται. Βρίσκουν όλο το αρχείο του ιερέα και προσπαθούν να βρουν μια άκρη για το αν τα κατάφερε ή όχι.

demon-human

Μετά από πολλές δοκιμασίες και με τα κατάλληλα τελετουργικά, ο ιερέας καταφέρνει και κάνει τον Δαίμονα και πάλι άνθρωπο! Με συναισθήματα και τύψεις. Ο τρόπος λοιπόν για το πως θα γίνει η 3η δοκιμασία μόλις βρέθηκε. Το ερώτημα όμως είναι, πως γίνεται 2 ψυχές να είναι μέσα στο ίδιο δοχείο;

abbadon

Τα αδέρφια έχουν εύκαιρο έναν Δαίμονα και δεν είναι άλλος από την Άμπαντον την οποία είχαν θάψει και ακρωτηριάσει. Την ξεθάβουν και την “συναρμολογούν” αλλά την έχουν δεμένη και ετοιμάζονται να κλείσουν τις Πύλες της Κολάσεως. Ο Κράουλη τηλεφωνεί εκείνη την ώρα, με τον απίστευτο αριθμό 666(!), και λέει στους Winchesters ότι έχει ξεκινήσει να σκοτώνει ένα ένα όλα τα θύματα που έσωσαν ο Σαμ και ο Ντιν από την 1η σεζόν έως τώρα. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να του δώσουν την Ταμπλέτα των Δαιμόνων και αυτός θα σταματήσει τους φόνους. Τέλος, τους λέει ότι κάθε Δαίμονας θα μείνει μακρυά τους ώστε να μην μπορέσουν να ολοκληρώσουν την 3η και τελευταία δοκιμασία.

sarah

Τα αδέρφια αρνούνται και προσπαθούν να σώσουν το επόμενο θύμα το οποίο δεν είναι άλλο από την Σάρα, την οποία την έχουμε δει σε παλαιότερες σεζόν και ήταν ένα φλερτ του Σαμμυ. Η Σάρα έχει παντρευτεί και έχει μια κορούλα αλλά εκεί ποντάρει ο Κράουλη. Μόλις η ώρα πάει 12, η Σάρα αργοπεθαίνει. Ο Βασιλιάς της Κολάσεως έχει κρύψει ένα μαγικό σακούλι κάπου στο σπίτι και σκοτώνει την Σάρα. Ο Σαμ είναι πολύ απογοητευμένος και καταλαβαίνει ότι πλέον δύσκολα θα καταφέρουν να κερδίσουν και να κλείσουν τις Πύλες της Κολάσεως. Η Άμπαντον είναι ελεύθερη, ο Κράουλη αλωνίζει και η 3η δοκιμασία απέτυχε…

cas

Εν τω μεταξύ, ο Μέτατρον βρίσκει τον Κας και του λέει ότι πρέπει να κλείσουν οι Πύλες του Παραδείσου ώστε να σταματήσει η αιματοχυσία. Ο Κας πρέπει να είναι αυτός που θα εκτελέσει αυτήν την δύσκολη αποστολή ο οποίος δέχεται. Οι δοκιμασίες απ’ότι φαίνεται είναι και πάλι 3(;). Η 1η, να σκοτωθεί μία Νεφελίμ ένας απόγονος δηλαδή ενός αγγέλου και ενός ανθρώπου. Μόνο μία υπάρχει στην Γη την οποία πρέπει να σκοτώσει ο Καστιήλ.

nephilim

Το κορίτσι προσπαθεί να σώσει τον εαυτό της και μάχεται αλλά ο Κας την μαχαιρώνει με το σπαθί των αγγέλων. Η Νεφελίμ πεθαίνει και απ’ότι φαίνεται η 1η δοκιμασία έλαβε τέλος! Τι θα απογίνει ο Κας και ο Μέτατρον αν κλείσουν οι Πύλες του Παραδείσου; Θα τα καταφέρουν μέχρι το τέλος της 8ης σεζόν; Και αλήθεια, ο Κράουλη πως βρήκε την γυναίκα που έσωσαν τα αδέρφια στην 7η σεζόν; Σεναριακή ευκολία; Ο Τσακ ζει ακόμη; Ή βρήκε κάποιο άλλο κόλπο;

Βαθμολογία επεισοδίου :  9,5/10

[poll id=”60″]

- Advertisement -spot_img

199 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

199 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Μίστερ Κράουλι
9 May 2013 14:08

Δεν ξέρετε πόσο θέλω να γίνει η ανατροπή και να γιατρέψουν τον Crowley στο τελευταίο,αν και πιστεύω είναι δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο

Sawyer Orestis
9 May 2013 15:57

Πολύ πιθανόν. Και έτσι θα μείνει και ο ηθοποιός για την 9η σεζόν!

♔Amal!a♔
♔Amal!a♔
9 May 2013 14:33

τον μετατρον δεν τον εμπιστεύομαι. ή συνεργάζεται με τη ναομι, ή η ναόμι τον έχει του χεριού της ή θέλει ο ίδιος να πάρει στα χέρια του παράδεισο (μιας και κανείς δεν τον υποψιάζεται) και σίγουρα δεν είναι ειλικρινής απέναντι στον κας.
αν η δεύτερη δοκιμασία είναι να σκοτώσουν προφήτη, Carver βρες σπηλιά να κρυφτείς αν πάθει ο Kevin τίποτα.

Elias Bekiaris
Elias Bekiaris
9 May 2013 14:45
Reply to  ♔Amal!a♔

sigoura den to exei tou xeriou tis afou se kati foto vlepoume oti ton krataei apto laimo kai thelei na ton skotosei…rgo pistevo pos einai kalos kai thelei na stamatisei tin naomi kai loipous arxagelous klinontas tis piles tou paradeisou apla sto telos tis sezon tha pethanei//

Sawyer Orestis
9 May 2013 16:01
Reply to  Elias Bekiaris

Αν δεν κλείσουν οι Πυλες του Παραδεισου στο τελευταιο επεισοδιο, νομιζω δεν πεθαινει ο Μετατρον.

Sawyer Orestis
9 May 2013 16:03
Reply to  Elias Bekiaris

Ασε που φαινεται να τον κανει οτι θελει η Ναομι.. Τι σκατα δυναμεις εχει κ αυτη;;;

Ionlydas
Ionlydas
10 May 2013 02:17
Reply to  Sawyer Orestis

Απὀτι ανέφερε ο Ιων ειναι η διευθύντρια των secret service του Παραδείσου…σκέψου τι άπλυτα του καθένα ξέρει και τι εξουσιοδότηση έχει…τους εχει κάνει όλους format ρε η κου@@@λα

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:37
Reply to  Ionlydas

Ναι αλλά που έχει βρει τέτοια δύναμη ώστε να ελέγχει ακόμα και Αρχάγγελους; Βέβαια η δύναμη του Μέτατρον είναι η Γραφή του και όχι η “δύναμή” του.

Sawyer Orestis
9 May 2013 15:59
Reply to  ♔Amal!a♔

Για τον Μέτατρον και μένα μου μπήκαν υποψίες αλλά δεν ξέρω. Γιατί εκεί που καθόταν σε διακοπές, ξαφνικά να θέλει να γίνει ο κακός της υπόθεσης; Και το promo του επόμενου κάτι δείχνει (μην μπω σποιλερ και σε χαλασω αν δεν τον έχει δει).

Όσο για τον Κέβιν, θέλω να πιστεύω πως όχι για τον λόγο του ότι ο Κας δεν νομίζω να σκοτώσει έτσι κάποιον αθώο, πόσο κάποιον που έχει τόση αξία για τον Σαμ και τον Ντιν. Αν κάνει πάλι μαλακίες, δεν θα τον συγχωρήσουν τα αδέρφια και πάλι

Ionlydas
Ionlydas
10 May 2013 03:04
Reply to  Sawyer Orestis

Υπάρχει και περίπτωση να τον ταρακουνήσαν και τα αδέλφια στο 21…απο την απόλυτη αφασία που ήταν (και κανείς δεν ήξερε που ήταν..) τον παρακίνησαν..

1 του ειπε ο Ντίν είσαι μέσα είσαι μαζί μας

2 είπε στον κας εχουμε πολλά κοινα ..Είμαστε both freethinkers
and in a most wanted list
αρα οι δυό τους έπρεπε να βαλουν ενα τέλος στο χάλι που επικρατεί επάνω..a family meeting σύμφωνα με τον Κας

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:38
Reply to  Ionlydas

Το θέμα είναι μην του κάνει πλύση εγκεφάλου η Ναόμι. Εκεί να δεις!

JuKi
JuKi
10 May 2013 19:37
Reply to  ♔Amal!a♔

As skeftoume tin pithanotita na prepei na pe8anei profitis gia to klisimo tou paradisou. An graftike gia Kako Sigoura skotoneis profiti Alla poso eukola skotoneis profiti otan autos prostateuete apo arxaggelo?Oi pithanotites sou einai 0% Ektos an sinergazese me ton arxaggelo.An pali graftike gia na ton kleisei kapios kalos apokliete na ton bazei na skotosei profiti giati 1on einai kaki praksi kai 2on pios tha sou metafrasi tin upolipi tampleta? ase pou to kleisimo tis kolasis exei 1:Thanato skiliou tis kolasis 2: metafora kalis psixis apo kolasi->paradeiso 3:Therapeia enos daimona. Den tha prepei to kleisimo tou paradisou na exei kati tetio mesa… Twra tha mou peis Empros loipon kali mou tiletheasi.. opote sou apantaw Upomoni 5 meres 🙂

Sawyer Orestis
11 May 2013 01:18
Reply to  JuKi

Πολύ σωστά. Αλλά μόνο αν αυτός ο Αρχάγγελος έχει βάλει το χεράκι του για να γίνει αυτό. Κατα τ’αλλα δύσκολο. Αλλά το θέμα είναι γιατι ο Θεος να εχει φτιαξει μια ταμπλετα ωστε να σκοτωσει καποιον αθωο;

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
12 May 2013 17:22
Reply to  ♔Amal!a♔

συμφωνώ μαζί σου…και εγώ δεν τον εμπιστευομαι…γιατί λέει να τους κλείσει στον παράδεισο μέχρι να τα βρούνε μεταξύ τους..αλλά τι θα γίνει όταν τα βρούνε πώς θα ανοίξει πάλι;;πολύ απλά δεν μπορεί να ανοίξει αφού οι πλάκες το λένε καθαρά και σε όλη την σεζόν αυτό είναι το θέμα..το οριστικό κλείσιμο των πυλων της κόλασης και το ίδιο οριστικό κλείσιμο ισχύει και για τον παράδεισο…για αυτό η ναόμη κάνει έτσι…

Sawyer Orestis
13 May 2013 16:10

De nomizw na ksananoigoun oi Piles nomizw tha ta ligaki xazo..

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
13 May 2013 21:39
Reply to  Sawyer Orestis

συμφωνώ και εγώ αυτό λέω..σε όλη την σεζόν μηλάνε για οριστικό κλείσιμο και όχι προσωρινό…άρα οι κινήσεις του μέτατρον είναι ύποπτες..γιατί λέει στον Κας να τους κλείσουν για να τα βρούν μεταξύ τους,αλλά ουσιαστικά θέλει να τους φυλακίσει…εγώ δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται ο Κας να μην έκανε αυτή την σκέψη ότι κάτι τέτοιο να κλέισει οριστικά τον παράδισό..δεν μπορεί να μην ξέρει ότι το κλείσιμο δεν είναι προσωρινό…

Sawyer Orestis
14 May 2013 16:34

Το θεμα επισης ειναι, αν κλεισουν οι Πυλες και Παραδεισου και Κολασης, δεν ειναι σαν μένει μόνος του ο κόσμος; Σαν να παγιδεύεται μόνος του ένα πράμα

Leftos
Leftos
15 May 2013 02:03
Reply to  Sawyer Orestis

Το θέμα παιδιά είναι γιατί να μην ανοίγουν πάλι οι Πύλες του Παραδείσου και της Κόλασης, δεν νομίζω ότι θα είναι χαζό να γίνεται κάτι τέτοιο!!! Όπως μπορούσες ν’ ανοίξεις το Καθαρτήριο έτσι θα μπορείς ν’ ανοίξεις και τον Παράδεισο και την Κόλαση πάλι!!!

Sawyer Orestis
15 May 2013 10:59
Reply to  Leftos

Όπως είπα και πριν, θα είναι fail των σεναριογράφων κάτι τέτοιο και θα αναιρέσουν ότι μας έδωσαν 😉
Για Το καθαρτήριο όμως, ποτέ δεν έγινε κάποιο μεγάλο τελετουργικό ώστε να κλείσουν οι πυλες του

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
15 May 2013 03:13
Reply to  Sawyer Orestis

ναι και εγώ έτσι το σκέφτομαι…σαν να είναι κλεισμένοι και αυτοί…αυτό θα πεί ο καθένας στην θέση του!!!

Sawyer Orestis
15 May 2013 11:14

Και το θεμα ειναι τι μας δειξουν απο κει κ περα..

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
15 May 2013 15:26
Reply to  Sawyer Orestis

φαντάζεσαι να μην μπορεί κανένας να πάει ούτε κόλαση ,ούτε παράδεισο…να μην μπορεί να πεθάνει κανένας άνθρωπος…λολ δεν έχει νόημα :/

Sawyer Orestis
15 May 2013 16:25

Οχι αυτο δεν ισχυει. Οταν κλεισουν οι Πυλες της Κολασεως, σημαινει οτι κανενας μα κανενας δεν μπορει να βγαινει απο εκει. Αλλα καλλιστα ενας ανθρωπος θα μπορει να μπαινει στην Κολαση. Αλλωστε αυτο ειναι δουλεια των θεριστων.
Το ιδιο ισχυει και για τον Παραδεισο

Tasos
Tasos
9 May 2013 14:51

Πιστεύω ο Κέβιν δεν είναι χρήσιμος πια.Έχει τελειώσει το έργο του μιας και ξέρουν ποιες είναι οι 3 δοκιμασίες για να κλείσουν οι πύλες τις κολάσεως.
Η Ναόμι θα ξαναπάρει τον έλεγχο από τον Cass για να μάθει που βρίσκετε ο Μέτατρον επειδή γνωρίζει πολλά για τις ταμπλέτες μιας και αυτός τις έγραψε.
στο τέλος θα κλείσουν τις πύλες τις κολάσεως για πάντα και μετά το πρόβλημα τους θα είναι οι Αγγέλοι

Sawyer Orestis
9 May 2013 16:04
Reply to  Tasos

Λογικα οι Ναομι αυτο θα θελει απο τον Μετατρον, να μαθει τα παντα για την Ταμπλετα του Παραδεισο καθως και να τον ελεγξει και να τον σταματησει!

Tasos
Tasos
9 May 2013 16:32
Reply to  Sawyer Orestis

Πάντως δεν έχουμε δει πολλά από μεριά της Ναόμι.Ποιος είναι ο σκοπός της.Γιατί να σώσει τον Κας από το καθαρτήριο για να κατασκοπεύει τα αδέρφια;Θα μπορούσε πολύ εύκολα να βάλει άλλο Άγγελο να κάνει την δουλειά της

Sawyer Orestis
9 May 2013 17:34
Reply to  Tasos

Ναι αλλα κανεις αλλος Αγγελος δεν θα μπορουσε να ειναι τοσο κοντα στα αδερφια. Ο Σαμ και ο Ντιν τον Κας εμπιστευονται γιαυτο τον εβγαλε αλλωστε.

Νομιζω πως στο τελευταιο επεισοδιο θα μαθουμε τον πραγματικο της σκοπο. Ιδωμεν..

Αρχάγγελος Στεφ
Αρχάγγελος Στεφ
9 May 2013 15:30

Αν και ποτέ δεν πρόκειται να λησμονήσω τη σκηνή που ο Κας αγόραζε τα αγαπημένα πραγματα του Ντην… γιατί πολύ απλά, ήταν τέλειο…
Το επικό μέρος του επεισοδίου ήταν η σκηνή της Σάρα. Στο μονόλογο του Κράουλι, δεν σας το κρύβω καθόλου, έτρεμε το φυλλοκάρδι μου. Νομίζω πρέπει να γράπωσα την καρέκλα μου.
Εξαίρετο επεισόδιο.
Α, και να το θυμηθείτε: δεύτερη δοκιμασία της Αγγελικής Ταμπλέτας; Να σκοτώσεις έναν προφήτη…
Είναι κανείς έτοιμος για Carry on my Wayward Son την άλλη εβδομάδα;
Εγώ πάντως… bring it on.

Tasos
Tasos
9 May 2013 15:39

μπορεί να έχεις δίκαιο για την δεύτερη δοκιμασία επειδή στο Promo βλέπουμε τον Cass να αρπάζει τον Kevin

Αρχάγγελος Στεφ
Αρχάγγελος Στεφ
9 May 2013 15:46
Reply to  Tasos

Επίσης μίλησα με τον Osric Chau (τον ηθοποιό που παίζει τον Κέβιν) και μου λέει ότι όλα, μα όλα μπορούν να συμβούν στο φινάλε. Περιττό να σημειώσω ότι ακούστηκε κατήφης. Να το περιμένετε λοιπόν.
Α και κάτι άλλο… σημειώθηκε μεγάλη κίνηση τελευταία στα σκηνικά από τον Richard Speight Jr. Μόνο αυτό λέω.
Carry on.

Sawyer Orestis
9 May 2013 16:05

Τον ειχαμε δει και στα μεσα στην σεζον. Φαινεται ειναι συχνος επισκεπτης στα γυρισματα. Παντως (εκτος απο τον Κας) δεν εχουμε δει καποιον να επιστρεφει Άγγελο ή Αρχάγγελο

Tasos
Tasos
9 May 2013 16:12
Reply to  Sawyer Orestis

Μεγάλο μυστήριο οι επιστροφές του Cass…γιατί ο θεός τον φέρνει πίσω συνέχεια?(όχι ότι με χαλάει)ποιος ο ρόλος του;

Sawyer Orestis
9 May 2013 16:18
Reply to  Tasos

Ισως ο Θεος τον θελει για να κλεισει τις Πυλες του Παραδεισου. Ισως να ηξερε!

Αρχάγγελος Στεφ
Αρχάγγελος Στεφ
9 May 2013 16:31
Reply to  Tasos

Το είπε και η Ναομι… “ουτε δεν πεθαίνεις σωστά”. Ο Κας είναι ξεχωριστός. Αυτό σίγουρα το ξέρουμε. 😉

Sawyer Orestis
9 May 2013 17:35

Για να εχει αναστηθει τοσες φορες (μαλλον απο τον Θεό) ειναι σιγουρα. Αρα καποιο σχεδιο βλεπει ο Θεος γιαυτον

Nikolio Vassalio
Nikolio Vassalio
9 May 2013 17:48
Reply to  Sawyer Orestis

Cas is God !

Sawyer Orestis
9 May 2013 16:04

Πως και πως περιμενουμε να ακουσουμε νεο carry on επιτελους!!!

Sawyer Orestis
9 May 2013 16:06

Και κάτι άλλο που έχουμε ξεχάσει. Ποιος είναι ο κύριος που παρακολουθούσε τον Σαμ στο πρώτο επεισόδιο;;;;;;;;;;

Nikolio Vassalio
Nikolio Vassalio
9 May 2013 17:49
Reply to  Sawyer Orestis

το ιδιο ηθελα να ρωτησω 😀

Sawyer Orestis
9 May 2013 18:00

Το θεμα ειναι να το απαντησουν γιατι πιστευω ειναι μεγαλο μυστηριο

Charlie Scene Valantis Ampelid
Reply to  Sawyer Orestis

Mporei na einai o Gabriel(afou pigainei suxna sta gurismata isws na emfanistei sto finale)8a mporouse na einai o John i apla na itan o cass pou eixe vgei apo to ka8artirio kai apla parakolou8ouse

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:39

Εμένα μου χει κολλήσει ο Τζον από την αρχή χαχαχαχα

ovelix
ovelix
11 May 2013 04:21
Reply to  Sawyer Orestis

Κι εγώ αυτό πιστεύω

Sawyer Orestis
11 May 2013 10:41
Reply to  ovelix

Ετσι για να τρελαθουμε ολο το καλοκαιρι!!!

ovelix
ovelix
11 May 2013 21:38
Reply to  Sawyer Orestis

ναι, όντως! χαχαχαχα!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
12 May 2013 17:35
Reply to  Sawyer Orestis

καλά άμα είναι ο Τζόν θα βγώ έξω στην βεράντα μου με βεγκαλικά και το ματωμένο σεντόνι να πώ επιτέλους!!!αυτό είναι ο διακαής πόθος μου 🙁 να δώ ξανά τον Τζόν αλλά δεν τους βλέπω πρόθημους να μας ικανοποιήσουν σε αυτό το θεματάκι κλάψ

Sawyer Orestis
13 May 2013 10:47

Όλη η Ελλάδα θα βγει χαχαχα 😛

To θέμα είναι ότι ο ηθοποιός κάνει πολλές ταινίες και δεν έχει χρόνο δυστυχώς

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
13 May 2013 21:50
Reply to  Sawyer Orestis

ΑΧΧΧΧΧ και αυτός ο άνθρωπος δεν συμπονάει λιγάκι και εμάς τους φαν του Τζόν να κάνει κανένα περασματάκι…δεν του ζητάμε ολόκληρο επεισόδιο έστω 2 λεπτά παρουσίας…κάτι… αχχχχχχ

Sawyer Orestis
14 May 2013 16:35

Ειχε πει ο ατιμος περυσι οτι θελει να γυρισει παντως κ οτι ο κυκλος του Τζον δεν εχει κλεισει

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
15 May 2013 03:28
Reply to  Sawyer Orestis

ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΕΚΑΝΕ ΛΕΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
@$$$*&^%@#$%&^
Αυτό που άκουσες είναι το εγκεφαλικό μου από που έγραψες!
ΈΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ Τ-Ζ-Ο-ΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ
τα χάπια μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

Sawyer Orestis
15 May 2013 11:16

To ειχα βαλει αρθρο περυσι τσεκαρε : http://supernatural-greek.blogspot.gr/2012/03/john-supernatural.html

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
15 May 2013 15:31
Reply to  Sawyer Orestis

οοοο δεν το είχα δεί..είναι και πολλά τα άθρα τι να πρωτοδεί κανείς…άραγε αφού ο ηθοποιός δεν έχει θέμα να γυρήσει πίσω…οι σεναριογράφιοι γιατί αρνούντε να φέρουν τον σκληροπυρινικό πατέρα που μεγάλωσε τους θρυλικους γουιντσέστερ;;;όλοι γουστάρουν τον Τζόν αποφασηστικός,δυνατός,γεναίος,πανέξυπνος,μυστήριος…τα έχει όλα!πώς έκαν τέτοιο τραγικό λάθος..έχουνε φέρει την σάρα και την μάρα και δεν έχουν φέρει τον ΑΠΟΛΥΤΟ!

Sawyer Orestis
15 May 2013 16:29

Ειναι ενας απο τους μεγαλυτερους ηθοποιους. Στην κυριολεξια φερανε την Σαρα χαχααχχααχαχαχαχαχαχαχαχ…

Το θεμα του ειναι οτι ηδη πρωταγωνιστει σε μια σειρα, και παιζει κ πολλες ταινιες. Οποτε ισως ειναι παρα πολυ δυσκολο. Αν κ θα μπορουσε να κανει guest εμφανισεις νομιζω

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
15 May 2013 18:34
Reply to  Sawyer Orestis

χα χα χα είδες στα λόγια μου έρχεσαι..μετά από τόσες σάρες να δούμε λίγακι φώς…

Ναι αλλά ο ηθοποιός ήταν ξεκάθαρος είπε ότι θα ήθελε να επιστρέψει..το άν έχει πολλές δουλείες το ΄ξερει και ο ίδιος..αλλα παραόλα αυτά είπε ότι θα ήθελε…

άρα για όλα φταίνε οι σεναριογράφοι!
άνετα μπούν να κάνουν ένα με δύο guest εμφανίσεις…

γιατί είναι τόσο ανόητοι….;;;γιατίίίίίί (δείνω δραματική ένταση εδω) :-Ρ

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:39

Ο Γαβριήλ όμως γιατί να τον παρακολουθεί;

Nikolio Vassalio
Nikolio Vassalio
10 May 2013 21:06
Reply to  Sawyer Orestis

Μηπως ειναι ο αντρας της Αμαντα ( η πως την λεγανε τη γκομενα του Σαμ ) κ απλα παρακολουθουσε τις κινησεις του Σαμ ? γτ αν προσεξετε τα φλασμπακς ταιριαζουν ολα μεταξυ τους

Sawyer Orestis
11 May 2013 01:18

Της Αμελίας; Δε νομίζω για ποιο λόγο; Θα ήταν άκυρο λογικά

Ionlydas
Ionlydas
10 May 2013 03:08
Reply to  Sawyer Orestis

Πω Πω τι μας θύμισες τωρα!!!!! τι λες τώρα!!!
Ακόμη καμμία σύνδεση ..λές στην S09 να αποκαλυφθεί ???

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:40
Reply to  Ionlydas

Δεν θα το ήθελα. Ελπίζω στο τελευταίο να αποκαλυφθεί. Και νομίζω είναι κάποιο κρυφό χαρτί για να το κρατάνε έως τώρα!

Vasia Trada
Vasia Trada
9 May 2013 16:08

επικο επεισοδιο!!!ολο αθτο περι θεραπειας των δαιμονων πολυ μου αρεσε!!! αν γιατρεψουν τελικα τον κραουλι θα το ευχαρθστηθω γιατι δεν θα αναγκαστει να φυγει απο τη σειρα κ μ αρεσει πολυ!! πολυ τελειο επεισοδιο και το φιναλε μοιαζει να ειναι απο τα καλυτερα φιναλε ολων των σεζον!!

Sawyer Orestis
9 May 2013 16:10
Reply to  Vasia Trada

Ανατριχιαστικες οι σκηνες που μας δειχνουν με τους ιερεις! θύμιζε κάτι παλιες ταινιες με εξορκισμους

Vasia Trada
Vasia Trada
9 May 2013 20:37
Reply to  Sawyer Orestis

nai mou arese para polu!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
12 May 2013 17:39
Reply to  Sawyer Orestis

συμφωνώ εγώ σε αυτό το κομμάτι ψιλοχέστηκα να πώ την αλήθεια μου…

Sawyer Orestis
15 May 2013 11:16

Και έχει λείψει κάτι τέτοιο στο SPN

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
12 May 2013 17:38
Reply to  Vasia Trada

το κακό είναι πώς ο κράουλη ήταν κάκος έν ζωή και όχι μετάθάνατον ακόμα και ο ίδιος του ο γίος τον μισούσε…τόσο κακός ήταν που ούτε το παιδί του όταν ζούσε δεν τον ένιαζε μόνο να έχει μεγάλο πουλί…ο κράουλη δεν νομίζω να μπορεί να αλλάξει γιατί έτσι ήταν εν ζωή!

Vasia Trada
Vasia Trada
13 May 2013 10:25

ναι αλλα αν δεν γινεται ο κραουλι καλος τοτε δεν θα κλεισουν τις πυλες η θα βρουν αλλον δαιμονα??

Sawyer Orestis
13 May 2013 16:11
Reply to  Vasia Trada

Enas theos kserei 😛

Vasia Trada
Vasia Trada
14 May 2013 21:28
Reply to  Sawyer Orestis

as emfanistei k autos na mas apanthsei 😛

Sawyer Orestis
15 May 2013 11:17
Reply to  Vasia Trada

Ίσως στο τέλος χαχαχα.. Almighty!!!

Sawyer Orestis
13 May 2013 16:11

Swsti.. Opote mporei na kai na synexisei na einai kakos apla oxi me dynameis toy twra

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
13 May 2013 21:33
Reply to  Sawyer Orestis

Δεν ξέρω για να γίνει αυτό να πάψει να έχει δυνάμεις ,προυποθέτει μετάνοια για όσα έκανε ένας δαίμονας για να πάψει να είναι δαίμονας…και αυτό στην περίπτωση που έν ζωή δεν ήταν κακός…άν λοιπόν ένας δαίμονας σαν τον κράουλη που έν ζωή ήταν κακός και διεφθαρμένος δεν μετανίωσει δεν μπορεί να θεραπευτεί..αρά πώς ο κράουλη θα πάψει να είναι δαίμονας;; #$^@&^$#$ κάηκαν τα εγκεφαλικά μου κύτταρα δεν αντέχω άλλη σκέψη 😛

Sawyer Orestis
14 May 2013 16:36

Οχι κοιτα. Με τον εξορκισμο που θα κανει ο Σαμμυ, ο Κράουλη θα παψει να ειναι να ειναι δαιμονας και θα ξαναγινει ανθρωπος. οποτε το αν ειναι κακος μετα ή αν εχει μετανοησει, δεν σημαινει οτι θα παραμεινουν οι δυναμεις του 😉

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
15 May 2013 03:30
Reply to  Sawyer Orestis

εγώ κατάλαβα πώς για να θεραπευτεί πρέπει πρώτα να μετανοήσει;;;είσαι σίγουρος ότι είναι έτσι;; μάλλον πρέπει να δώ ξανά το επεισόδιο μου φαίνεται…

Sawyer Orestis
15 May 2013 11:17

Δες ναι. Γιατί στην ταινία ας πούμε που άκουγαν, είδαμε ότι δεν συνέβη κάτι τέτοιο

stavroula27
stavroula27
9 May 2013 16:15

Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα είναι το εξής , αφού έχουν ψάξει όλο το δωμάτιο της Sara και δεν βρίσκουν το πουγκί , κλείνει το τηλέφωνο ο Craouli και ο Dean πετάει το κινητό του και στην επόμενη σκηνή βλέπουμε το πουγκί στο πάτωμα.Πού στο καλό ήταν όταν έψαχναν ? Μέσα στο κινητό του Dean?

Sawyer Orestis
9 May 2013 16:19
Reply to  stavroula27

Ηταν μεσα στο τηλεφωνο που μιλουσε ο Ντιν

stavroula27
stavroula27
9 May 2013 16:21
Reply to  Sawyer Orestis

Αυτό κι αν είναι καινούργιο ποτέ πριν σε κανένα άλλο επεισόδιο το πουγκί δεν ήταν κρυμμένο μέσα σε κινητό!

Sawyer Orestis
9 May 2013 16:22
Reply to  stavroula27

Ηταν το σταθερο της Σαρα 😛

Chris Liatsi Mellark
Chris Liatsi Mellark
9 May 2013 18:10

Ε Π Ε Ι Σ Ο Δ Ι Α Ρ Α για ακόμα μια φορά….Δεν μπορώ να περιμένω για το τελευταίο τώρα…..
Πολλές ανατροπές και ο Κράουλι θα κάνει τα αδύνατα δυνατά να τους κάνει να αλλάξουν γνώμη…Ο Σάμμυ είναι που είναι χάλια από τις δοκιμασίες όλο αυτό τον έκανε χειρότερα πιστεύω….
Όσο για τις σχέσεις του Κας και του Ντιν δεν νομίζω να φτιάξουν στο επόμενο επεισόδιο…..Γιατί ο Σάμμυ πάλι τον έψαχνε και ο Κας είχε φύγει για αποστολή….Ο Ντίν είναι εξαγριωμένος…!!!
Η αποστολή τώρα….Είναι πολύ δύσκολη…και αν προσπαθήσουν για τον Κράουλι…Θα είναι πολύ δύσκολο ως και ακατόρθωτο για να τα καταφέρουν….Πολλή “πίσσα” αυτός….:P
Περιμένουμε για το τελευταίο..Αν και περιμένω να γίνει κάτι πολύ ανατρεπτικό γιατί γνωρίζουμε στοιχεία για τν 9η σεζόν που δήλωσε ο Jeremy…

Sawyer Orestis
9 May 2013 18:26

Δε νομιζω να κλεισουν οι Πυλες του Παραδεισου. Οσο για της Κολασεως δεν ξερω. Ειμαι πολυ σκεπτικος. Αν καταφερουν και κανουν τον Κραουλη ανθρωπο ειναι πολυ προβλεψιμο. Οποτε περιμενουμε για κατι συγκλονιστικο!

alex
alex
9 May 2013 23:44
Reply to  Sawyer Orestis

Η παραγωγη μας ειχε δωσει μια φωτογραφια της τελευταιας σκηνης με Σαμ και Κραουλη..Λογικα τοτε ο σαμ θα προσπαθει να τον κανει ανθρωπο—>κλεινουν οι πυλες της Κολασης!!

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:41
Reply to  alex

Πολύ πιθανόν! Απ’ότι φαίνεται η τελευταία σκηνή θα είναι το κλείσιμο των Πυλων!

Chris Liatsi Mellark
Chris Liatsi Mellark
12 May 2013 02:10
Reply to  Sawyer Orestis

Θα μπορούσε να είναι το κλείσιμο των Πυλών και ο ερχομός ενός κόσμου που θα είναι διαφορετικός όπως ανέφερε ο Jeremy για τν 9 σεζόν….

Sawyer Orestis
13 May 2013 10:46

Πολύ πιθανόν. Αλλά το θέμα είναι πόσο διαφορετικός μπορεί να είναι ο κόσμος τότε;

Ionlydas
Ionlydas
10 May 2013 02:29
Reply to  Sawyer Orestis

Και εγω συμφωνώ σ΄αυτό…Δεν νομίζω να προλάβουν να γίνουν όλα αυτά σε ένα επεισόδιο..Ηδη στο επεισόδιο αυτό τα πράγματα εχουν περιπλακεί πολύ…Ο κράουλι θερίζει αβέρτα η Αμπάντον το σκασε..Τα αδέλφια προβληματίζονται για την 3η δοκιμασία…Χαμός…Θεωρώ οτι η σεζόν θα τελειώσει με συγκλονιστικές αποφάσεις που θα πρέπει να πάρουν τα παιδιά και ο Κας…και θα δοθεί πάσα για την 9η οπου εκεί θα γίνει η τελική κάθαρση……Εξάλου αν κλείσουν ολα τα μαγαζιά μετά τί??

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:43
Reply to  Ionlydas

Το θέμα είναι ότι ήδη έχει γίνει η 1η δοκιμασία για τον Παράδεισο. Μένουν άλλες 2(;)! Οπότε και να πάμε στην 9η, δεν νομίζω ότι η 9η θα έχει κύριο στόχο το κλείσιμο των Πυλών του Παραδείσου.

Chris Liatsi Mellark
Chris Liatsi Mellark
12 May 2013 02:09
Reply to  Sawyer Orestis

Σκέφτομαι διάφορα σενάρια….δεν ξέρω…πάντα μας αφήνουν με το στόμα ανοιχτό σε κάθε season finale….Οπότε για να λένε πως θα είναι “μεγάλο καλοκαίρι” φαντάζομαι θα είναι πολύ μη-προβλέψιμο….

Sawyer Orestis
13 May 2013 16:15

Basika tis poutanas tha ginei 😛

Chris Liatsi Mellark
Chris Liatsi Mellark
13 May 2013 19:23
Reply to  Sawyer Orestis

Σιγουράκιιι….:P
Πραγματικά όλα τα περιμένω…!

Sawyer Orestis
14 May 2013 16:36

1 μέρα έμεινε……………..

Chris Liatsi Mellark
Chris Liatsi Mellark
15 May 2013 01:05
Reply to  Sawyer Orestis

Και όμως….δεν ξέρω από που αντλώ υπομονή…έχω δει όλα τα season finale…!!!

Sawyer Orestis
15 May 2013 11:28

Αποψε μαλλον θα κανουμε εκπομπαρα να περασει η ωρα!!!

Chris Liatsi Mellark
Chris Liatsi Mellark
15 May 2013 23:19
Reply to  Sawyer Orestis

Μέχρι τις 4 με το επεισόδιο….!

Olga Ristani
9 May 2013 18:55

ΥΠΕΡ ΤΕΛΕΙΟ(ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 99% ΤΗΣ ΟΓΔΟΗΣ ΣΕΖΟΝ!!)!!!ΑΔΗΜΟΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ…ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ”ΘΕΡΑΠΕΥΣΟΥΝ” ΤΟΝ ΚΡΑΟΥΛΗ;;;Ο ΚΕΒΙΝ ΠΟΥ ΚΡΥΦΤΗΚΕ;Ο ΓΚΑΡΘ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ;;;

Sawyer Orestis
9 May 2013 19:03
Reply to  Olga Ristani

O Garth ακόμα οδοντίατρο 😛

Nikos Capitano Saitis
9 May 2013 19:13

Πολυ ωραιο επεισοδιο , δεν αναφερεις ομως στο review οτι η Abadon το εσκασε . . οσο για αυτο που ρωτας στο τελος νομιζω πως εδειξε καπου στο επεισοδιο οτι εχει το βιβλιο που εχει ολα οσα εχουν κανει τα δυο αδερφια οποτε μαλλον απο εκει θα τους βρισκει ! Αναμενουμε το επομενο επεισοδιο με τρελα , εχει να πεσει πολυ φαπα σας το λεω ! Οσο για τον Μετατρον δεν πιστευω οτι τον εχει η Ναομι του χεριου της , εκτος και αν τον κανει στο επομενο επεισοδιο παντως μεχρι τωρα δεν τον βλεπω υποπτο , απλα ειναι λιγο ψυχρος ως προς τα Νεφελιμ οπως και ολοι οι αγγελοι απο οτι εχω διαβασει σε κατι βιβλια – μυθιστορηματα !

Sawyer Orestis
9 May 2013 21:39

Το γράφω κάτω από την φωτό της Σάρα.

Ναι αλλά για το βιβλίο που λες, ξέρουμε ότι τα έχει γράψει ο Τσακ. Ο οποίος εξαφανίστηκε στην 5η σεζόν. Η κοπέλα που σκότωσε ο Κράουλη ήταν από την 7η

Elias Bekiaris
Elias Bekiaris
10 May 2013 15:43
Reply to  Sawyer Orestis

η ξανθια λες ε?ναι οντως..ισως δεν εβρισκαν αλλους γκεστ σταρ απο προηγουμενες σεζον..εντωμεταξυ η ξανθια ουτε μιλησε ουτε τιποτα μαλλον δεν αποκλειεται κιολας να ηταν κουκλα και οχι η πραγματικη ηθοποιος το δηθεν πτωμα..γιατι αν ηταν τζαμπα τα λευτα που πηρε χαχαχα…οσο για το που βρηκε ο κραουλι την κοπελα απτην 7η σεζον μπορει να το διαβασε στην εφημεριδα το περιστατικο η μπορει απλα να ειναι σεναριακο ασημαντο λαθος.,..

Sawyer Orestis
10 May 2013 17:22
Reply to  Elias Bekiaris

Ασημαντο δεν θα το λεγα ειναι σοβαρο. Γιατι εδειξε τα βιβλια. Πραγμα που σημαινει ο Τσακ ζει. Εκτος αν μας αναλυσουν οτι αυτην την βρηκε αλλιως

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
12 May 2013 00:08
Reply to  Sawyer Orestis

ας μην ξεχάσουμε ότι μετά το φινάλε της 6ης σεζόν -που ο Κας πήρε τις ψυχές από το Καθαρτήριο- ο Κράουλι έφαγε μεγάλη ήττα(δεν του καθόταν και οι Λεβιάθαν για συνεργασία) και πολύ πιθανόν να έψαχνε τρόπο να βγει από πάνω..οπότε θα μπορούσε απλά να τους είχε παρακολουθήσει κι έτσι να έμαθε γι’ αυτήν -δεν θα είναι άλλωστε η πρώτη φορά.

Sawyer Orestis
13 May 2013 10:45

Αυτό ναι έχει μια λογική. Αλλά νομίζω πρέπει να αναφερθεί

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
13 May 2013 12:27
Reply to  Sawyer Orestis

Έχουν δείξει πολλή προσοχή στους προηγούμενους κύκλους φέτος για να είναι σεναριακό λάθος..το να τους παρακολούθησε είναι η απλούστερη εξήγηση. έτσι κι αλλιώς απ’ τα βιβλία του Τσακ μπορούσε να μάθει μέχρι την “κατάβαση” του Ντιν στην κόλαση, αφού μέχρι εκεί δημοσίευσε(το αναφέρει ο Τσακ στο convention στο “the real ghostbusters”). τώρα Κράουλι είναι αυτός, ποτέ δεν ξέρεις μ’ αυτόν :Ρ

Πάντως εγώ προσωπικά θα ήθελα πολύ να ξαναδώ τον Τσακ, οπότε δε με χαλάει καθόλου να έχει αντλήσει ο Κράουλι τις πληροφορίες απ’ αυτόν :ΡΡ

Sawyer Orestis
13 May 2013 16:24

Nai ontws to Supernatural exei ayto to megalo pronomio. Den exei senariaka lathi(basika toulaxiston) k de nomizw na kanoun kapoia apo dw k pera. Elpizw na to analysoun ligo sto teleytaio epeisodio mn mas meinei aporia.

Nai alla tha mporoyse kapoios allos na ta dimosieysei 😉
Allwste to teleytaio kefalaio to egrapse k meta eksafanistike opote k na ithele den prolabene xaxaxaxa. isws kapoios aggelos na anelabe kati tetoio.

egw na soy pw tin alitheia den trelainomai na ton ksanadw. bebaia den tha elega kai oxi einai basiko kefalaio tis seiras

Κατια Ξαγ.
Κατια Ξαγ.
9 May 2013 19:45

εχουν βγει ελληνικοι υποτιτλοι ;

Sawyer Orestis
9 May 2013 21:38

Όχι ακόμα

Anestis Diamantopoulos
9 May 2013 22:32

βγήκαν οι υποτλιτοι

Κατια Ξαγ.
Κατια Ξαγ.
9 May 2013 22:34

ευχαριστω !!

Irene Winchester
Irene Winchester
9 May 2013 22:09

Επιτέλους μάθαμε πως λέγεται το παιδί αγγέλου και ανθρώπου,σκληρός ο Μέτατρον με τις λέξεις του πάντως…Μάκαρι ο Κας να συμβουλευτεί ή έστω να ενημερώση τα αδέρφια.Έμενα κάτι μου βρώμαει στην αποστολή για το κλείσιμο του παραδείσου,ο Μέτατρον δεν ανέφερα μέτα πως θα τις ανοίξουν.Επίσης…όχι δλδ όχι και την Σάρα δεν έχουν αφήσει τίποτα 🙁 Μπόμπι,Τζον,Βαλταζάρ,Γαβριήλ,Μπεν αμάν!Θα εκραγούμε στο φινάλε την επόμενη βδομάδα όπως είχε γίνει με τον Κας είμαι σίγουρη!ΟΧ και τώρα με την Άμπαντον ελεύθερη και τον Κράουλη στα “κέφια” του να δούμε τι θα γίνει.Τι λέτε θα δούμε άλλους αρχάγγελους;Μια τελευταία ερώτηση μπορεί να μην το έχω καταλάβει γιατί δν γνωρίζω και πολλά περί θρησκείας όμως έχουμε δει κανά στοιχείο να το πω αποκλειστικά απο την ορθόδοξη εκκλησία;

Αρχάγγελος Μιχαήλ, Προστασία και Θαύμα.✓
Αρχάγγελος Ζοφιήλ, Ομορφιά και Εσωτερική Φώτιση.
Αρχάγγελος Καμουήλ, Αγάπη και Λατρεία.
Αρχάγγελος Γαβριήλ, ο Αγγελιοφόρος.✓
Αρχάγγελος Ραφαήλ, ο Θεραπευτής.✓
Αρχάγγελος Ουριήλ, Ειρήνη και Σταθερότητα.
Αρχάγγελος Ζακχιήλ , ο Άγγελος του Ελέους και της Συγχώρεσης.
Αρχάγγελος Κασσιήλ, του Πεπρωμένου και Προστάτης των ηλικιωμένων.✓ (Εάν το αποκαλύψουν επιτέλους ή θελήσουν να είναι αρχάγγελος)
Αρχάγγελος Μέτατρον, Υποστηρικτής της Ανθρωπότητας.✓

FeeLippas O Idios
FeeLippas O Idios
9 May 2013 23:10

Μια μικρή διόρθωση. Τον Ουριήλ τόν έχει ήδη φάει η Άννα !

Sawyer Orestis
9 May 2013 23:18

Ναι αλλά ο Ουριήλ στην σειρά δεν ήταν Αρχάγγελος

Nikolio Vassalio
Nikolio Vassalio
10 May 2013 00:05

Νομιζω υπαρχουν 2 Ουριηλ, ενας αγγελος κ ενας αρχαγγελος

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:44

Δεν γνωρίζω. Ίσως να μας αποκαλύψουν κι άλλους Αρχάγγελους στην συνέχεια

Sawyer Orestis
9 May 2013 23:19

Respect για το σχόλιο..

Για τον Κασσιήλ λένε πολλά. Εγώ έχω διαβάσει ότι είναι προστάτης των ταξιδιωτών.

Ionlydas
Ionlydas
10 May 2013 02:44

ειναι ακόμη Δανιήλ, Πυριήλ και άλλοι….απο διάσπαρτες πληροφορίες…Γενικά δεν υπάρχει βιβλιογραφία που να αναφέρεται συγκεκριμένα για τις στρατιές των Αγγέλων…απότι εχω ψάξει τουλάχιστον….Οτι γνωρίζουμε για αγγέλους σεραφίμ και χερουβίμ είναι απο τα πατερικά κείμενα και τα αποστολικά Ευαγγέλια…και περιγραφές γερόντων απο το Αγιο όρος …πάντως ο Αγιος Ιωάννης ο ευαγγελιστής ο συγγραφέας της αποκάλυψης αναφέρεται σε 13 στρατιές Αγγέλων με αρχηγό της 13ης τον Αγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο…
Αν γνωρίζει κάποιος Βιβλιογραφία επι του Θέματος να μας ενημερώσει…

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:48
Reply to  Ionlydas

Το ψάξιμο στο ίντερνετ αυτό το κακό έχει. Σε αποπροσανατολίζει και σου βγάζει άπειρες άχρηστες πληροφορίες πολλές φορές.
Το καλύτερο θα ήταν κάποιος γνώστης να μας ενημέρωνε σχετικά με το πόσοι είναι πραγματικά οι Αρχάγγελοι.

FeeLippas O Idios
FeeLippas O Idios
9 May 2013 23:02

ΠΩΣ αφήνεις απ’ τα μάτια σου, μια ιππότη της κόλασης, έστω και σ’
αυτή την κατάσταση? Δε μπορώ να το χωνέψω αυτο πραγματικά.. Αλλα τέλως
πάντων και πάλι όσο και να τους κρατάει τους δαίμονες ο Crowley, δεν
μπορούν να καλέσουν οποιοδήποτε δαίμονα? Εδώ μέχρι και τον ίδιο τον
Crowley έχουν καλέσει.. Καλα αυτό που διάβασα περι θεραπείας Crowley δεν
το πιστεύω με τίποτα. Εδώ έναν “μικρό” δαίμονα είχε καλέσει ο πάτερ
Thomson και έκανε 8 ώρες (αν δε κάνω λάθος). Τον Crowley πρέπει να τον
έχουν κανα 2 μήνες. Δυστυχως μόνο η Meg θα ήταν “βολική”.
Οσο αναφορά τους αγγέλους δε νομίζω να δούμε πολλά ακόμα στο 23. Του χρόνου σίγουρα.

Υ.Γ1: ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ SARAH? ΓΙΑΤΙ?
Υ.Γ2: Έπος τα ψώνια του Cas.

Sawyer Orestis
9 May 2013 23:20

Μέγα λάθος τους αλλά νόμιζαν ότι την είχαν του χεριού τους με την σφαίρα. Δεν ξέρουν μάλλον την πραγματική της δύναμη!

FeeLippas O Idios
FeeLippas O Idios
9 May 2013 23:28
Reply to  Sawyer Orestis

Ε μα ! Εδώ λέει οτι τους ιππότες της κόλασης τους διάλεγε προσωπικά ο Εωσφόρος. Αλλα μάλλον είναι απ’ αυτα του τύπου: “Γιατι ο Sam δε κράτησε το σφυρι του Thor” κλπ..

Τώρα που το ξαναβλέπω.. Όταν άκουσε οτι ο Crowley είναι ο βασιλιάς της κόλασης επαθε σοκ. Μήπως έχουμε ανταγωνισμό για το “στέμα” ? Δεν το βρίσκω και απίθανο !

Nikolio Vassalio
Nikolio Vassalio
10 May 2013 00:07

Ξανα λεω, μηπως εχουμε επιστροφη Λουσι ?μιας κ η Αμπαντον ειναι ιπποτης της

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:50

Δε νομίζω. Γιατί όλη η σεζόν θα έφευγε τζάμπα. Βέβαια ο Lucifer είναι ένας Αρχάγγελος οποτε και να κλείσουν οι Πύλες της Κολάσεως, ο lucifer ίσως να μπορούσε να ελευθερωθεί!

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:49

Αυτό με το σφυρί του Θορ ακόμα με πονάει χαχαχαχα..

Ναι, γιατί καταλαβε ότι ο Λούσι την πάτησε μάλλον! Άλλωστε αυτή είναι τσιράκι του Εωσφόρου

ovelix
ovelix
11 May 2013 04:12

Ο πάτερ Τόμσον δεν είναι Winchester!

Sawyer Orestis
11 May 2013 10:40
Reply to  ovelix

αχαχχααχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
12 May 2013 17:49
Reply to  ovelix

χα χα χα χα χα χα χα

ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΛΔΟΥΠΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΛΔΟΥΠΗΣ
9 May 2013 23:04

Χμμ…7/10 το επεισόδιο για μένα…Μου φαίνεται σχετικά χαζό που διάλεξαν για εξαγνισμό την βαρέων-βαρών δαίμονα abbadon…Προβλέψιμο είναι και το σενάριο η Naomi να έχει κάνει ήδη πλύση εγκέφαλου στον Metatron…Όσο για την Nefilim, άφησαν μια καλή ευκαιρία για ένα μελλοντικό χαρακτήρα…Τέλος έχω να διαπιστώσω ότι ο Cass είναι ακόμα υπερβολικά αφελής,πίστευα ότι θα ήταν εντελώς αντίθετος με την δολοφονία μιας αθώας γυναίκας και ότι είχε ωριμάσει λίγο σαν χαρακτήρας…Α!Όσο για τον Crowley έφτασε 11/10 σε κλίμακα κακιάς σε αυτό το επεισόδιο οπότε αμφιβάλλω ότι θα είναι αυτός που θα θεραπευτεί…Αν ήταν ζωντανή η Meg θα πόνταρα σε αυτή…

Sawyer Orestis
9 May 2013 23:21

Δεν νομίζω πάντως ότι έχει κάνει από τώρα πλύση εγκεφάλου στον Μέτατρον. Γιατί να το κανε άλλωστε; Δεν την συμφέρει να κλείσουν οι Πύλες του Παραδείσου, ενώ ο Μέτατρον αυτό θέλει.

cas4ever
cas4ever
9 May 2013 23:38
Reply to  Sawyer Orestis

λοιπον οπως ειπα και σε αλλο ποστ εγω πιστευω…για να κλεισουν οι πυλες του παραδεισου πρεπει να γινουν 3 δοκιμασιες…1 να σκοτωσουν εναν Νεφιλιμ 2 να σκοτωσουν εναν προφητη 3 να σκοτωσουν εναν εκπτωτο αγγελο…νομιζω στο τελευταιο επεισοδιο ισως…και τα παραπανω ισως γινουν….ισως ανοιξει το κλουβι και δουμε lucifer και παρουν ολα τον δρομο τους για το swan song

Sawyer Orestis
10 May 2013 11:54
Reply to  cas4ever

Το θέμα είναι, αν κλείσουν οι Πύλες της Κολάσεως για όλους τους Δαίμονες, μήπως βγουν από εκεί οι Luci και Michael; Γιατι να μην ξεχνάμε ότι είναι Αρχάγγελοι!

ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΛΔΟΥΠΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΛΔΟΥΠΗΣ
10 May 2013 22:09
Reply to  cas4ever

Καλη θεωρια,ο μονος λογος που δεν θα μπορουσε να γινει ειναι επειδη θα ηταν δυσκολο πολλοι φανς να φανταστουν στον ρολο του Lucifer οποιονδηποτε αλλο εκτος απο τον Mark Pellegrino.Προσωπικα δηλαδη οταν ακουω Lucifer στο μυαλο μου ερχεται αυτος. Και πιστευω οτι το ιδιο κραταει τους σεναριογραφους να τον επαναφερουν: Η νεα εμφανιση του θα πρεπει να θυμιζει τον Lucifer του Pellegrino.

Sawyer Orestis
11 May 2013 10:39

Γιατί να μην επαναφέρουν όμως και τον Pellegrino;

Βασίλης
Βασίλης
11 May 2013 13:07
Reply to  Sawyer Orestis

Ποια εξήγηση θα μπορούσε να δικαιολογήσει τον Lucifer να επιστρέφει στα υπολείμματα απ’ το κουφάρι του Nick?

Sawyer Orestis
11 May 2013 14:49
Reply to  Βασίλης

ΓΙατί για τον Luci δεν θα ηταν δυσκολο να επαναφερει εναν ανθρωπο

Βασίλης
Βασίλης
11 May 2013 20:50
Reply to  Sawyer Orestis

Μπορεί υποθέτω αλλά παραμένει και το πρόβλημα ότι δεν θα τον άντεχε για πολύ καιρό για να μπεί στον κόπο να τον επαναφέρει,ήταν μια προσωρινή λύση,μέχρι να τον δεχτεί ο Σάμ,πράγμα που μας φέρνει και στο επόμενο εμπόδιο,ότι πλέον ο Σάμ,ύστερα από τις δοκιμασίες,το αίμα του καθαρίστηκε από αυτό του Αzazel άρα δεν είναι πια κατάλληλος για “δοχείο”. Γενικά ακόμα και αν προσπέρναγαν τα εμπόδια και επανέφεραν τους Αρχαγγέλους η πλοκή θα γινόταν άνω κάτω.Αν και κάπως περίμενα τον Άνταμ να επανέρχονταν για να τους εκδικηθεί που αφενός πέθανε για τα “χρωστούμενα” της οικογένειας του,και αφετέρου που βασανίζεται στο κλουβί του Lucifer μέχρι τώρα.Παρόλο που είμαι από αυτούς που θέλουν αυτοί οι χαρακτήρες να επιστρέψουν φρενάρω στην προοπτική ότι αυτό μπορεί να γίνει σε βάρος της πλοκής.
Υ.Γ:Σορρυ που έγραψα ολόκληρη έκθεση για να απαντήσω…

Sawyer Orestis
11 May 2013 21:22
Reply to  Βασίλης

Πάντως όπως έχω ξαναπεί είναι πολύ δύσκολο να ξαναγίνει κάτι τέτοιο γιατί ήδη τα χουμε δει. Οπότε μια επανάληψη δεν θα ήταν και ότι καλύτερο για την σειρά

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
12 May 2013 17:59
Reply to  Sawyer Orestis

διαφωνώ…δεν είδαμε τίποτα όσο αφορά τον λούσιφερ…δεν τον είδαμε σε δράση..λίγα πράγματα…όταν βγήκε από το κλουβί το μόνο που έκανε ήταν να προσπαθεί να επιβιώσει στο σώμα του Νικ και να καταφέρει να μπέι στον Σαμ όπου θα μπορούσε τότε να έχει τις πραγματικές του δυναμείς…ουσιαστικά δεν είδαμε τι μπορεί να κάνει ο λούσι και πόσο μεγάλη είναι η δύναμη του…ο σαμ του πάτησε την αχίλλειο πτέρνα πριν κάν καλά καλά μπεί στο παιχνίδι.

Sawyer Orestis
13 May 2013 10:43

Ναι αλλά λογικά αν γίνει κάτι τέτοιο, τα ίδια θα δούμε και παλι

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
13 May 2013 22:02
Reply to  Sawyer Orestis

γιατί να δούμε τα ίδια;; μπορεί να εμφανηστεί και να κερδίσει το παιχνίδι..και έτσι η σειρά θα έχει ένα επισοδιακό δραματικό τέλος…δεν ξέρω για εσάς εμένα μου αρέσουν οι τραγωδίες 😀

Sawyer Orestis
14 May 2013 16:37

Ε σιγουρα γιατι και το Supernatural ειναι δραματικη σειρα κ μας εχει χαρισει πολλα δραματικα στοιχεια. Απλα δεν ξερω, θα προτιμουσα κατι καινουριο απο το να γυρισουν οι Μιχαηλ και Λουσι

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
15 May 2013 03:32
Reply to  Sawyer Orestis

αυτό είναι το θέμα ότι όποιο καινούργιο να να βγάλουν δεν μπορεί να είναι τόσο τρομερό όσο ο ίδιος ο σατανάς..ο πατέρας του κακού,ο δημιουργός όλων των δυστυχίων…ο αιώνιος εχθρός του ανθρώπου…τι χηρότερο από αυτό;;είναι σαν να μου λές ότι μετά την πίστα,τα μακαρόνια και την τάρτα υπάρχει κάτι κλύτερο;;;;;;;;;;;;;;;;; 😛

Sawyer Orestis
15 May 2013 11:29

Κοιτα ομως στην 8η σεζον. Δεν ειχαμε τον Σατανα κ ηταν μια υπεροχη σεζον! οποτε αν θελουν μπορουν να το κανουν 😉

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
15 May 2013 15:37
Reply to  Sawyer Orestis

ναι είχαμε μια υπ΄ροχη σεζόν γιατί μετά το σόκ της σέρας..είδαμε ξανά τον αδερλφικό δεσμό ξανά δυνατό που τον είχαν κάνει χάλια…και ήταν η ραχοκοκαλιά των αδερφών στην σειρά!

είδαμε πολλά αυτοτελή επεισόδια,νέα τέρατα,παλιούς χαρακτήρές και νέους…είδαμε αναφορά στην οικογενεια τους κάτι που θύμησε τότε με τους κάμπελ…με λίγα λόγια είχε μιά θετατολογία όπως οι πρώτες σεζόν…για αυτό ήταν μία τ’όσο υπέροχη σεζόν..γιατί είχε αυτά τα στοιχία που αγαπήσαμε εξαρχής…

Sawyer Orestis
15 May 2013 16:30

Μακάρι να συνεχιστεί έτσι η σειρά!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
12 May 2013 17:54
Reply to  Βασίλης

ναι αλλά ο Σαμ δεν ήταν ο μόνος που τον είχε ποτίσει ο azazel …μπορεί να υπάρχει κιάλος υποψήφιος…

Βασίλης
Βασίλης
12 May 2013 19:16

Αν θυμάσαι στην 5η σαιζόν,είπε στον Σάμ ότι δεν είναι το μοναδικό του “δοχείο” άλλα ήταν το αληθινό του “δοχείο”,δηλαδή ο μόνος που θα μπορούσε να τον αντέξει για χρόνια.

Guest
Guest
12 May 2013 22:17
Reply to  Βασίλης

Από την γενιά του σαμ είναι ο μοναδικός..γιατί μετά που θα περνούσαν τα χρόνια και δεν θα τον άντεχε πια θα πήγαινε σε άλλων…δεν μένουν αυτοί χωρίς ξενηστές να τους φιλοξενούν είναι αιωνόβιοι..δεν πεθαίνουν και πάντα θα υπάρχει ένας θποψήφιος για την θεση…όυτε θα ήταν ένας άνθρωπος το μοναδικό δοχείο όλων των επεχών…αυτό δεν ισχύει για κάνεναν..

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
12 May 2013 22:19
Reply to  Βασίλης

Από την γενιά του σαμ είναι ο μοναδικός..γιατί μετά που θα περνούσαν τα χρόνια και δεν θα τον άντεχε πια θα πήγαινε σε άλλον…δεν μένουν αυτοί χωρίς ξενηστές..εξάλου είναι και αιωνόβιοι πάντα θα έχουν κάποιον..δεν πεθαίνουν όπως οι άνθρωποι και πάντα θα υπάρχει ένας υποψήφιος για την θέση…όυτε θα ήταν ένας άνθρωπος το μοναδικό δοχείο όλων των επεχών…αυτό δεν ισχύει για κάνεναν..
και μην ξεχνάς πώς στην αρχή δεν ήταν ο σαμ ο μοναδικός αλλό ο άφροαμερικανός στρατιώτης..τον είχε σκοτώσει τον σάμ…αν δεν ήταν ο ντίν να τον επαναφέρει την θέση του θα την είχε πάρει εκείνος…

Sawyer Orestis
13 May 2013 10:42

Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι έτσι.
Κάθε άγγελος ή αρχάγγελος, θα έχει για πάντα ένα μόλις δοχείο. Σκέψου ότι ο Μέτατρον, είχε φύγει πριν χιλιάδες χρόνια και παραμένει με το ίδιο δοχείο.

Ο αφροαμερικάνος, δεν ήταν το δοχεί του Luci, απλά ήταν ο εκλεκτός που θα άνοιγε τις Πύλες της Κολάσεως

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
13 May 2013 21:58
Reply to  Sawyer Orestis

ναί αλλά άν δεν τον επανέρφενε στην ζώη ο Ντίν πώς θα γινόταν το δοχείο..αφού θα ήταν νεκρός..
και επίσης ο Κάς τριγυρνούσε στην γή χρόνια αλλά το σώμα του αυτό το πήρε αυτά τα 6 χρόνια πόσα είναι…πιό πρίν δεν είχε αυτό το σώμα…εγώ δεν νομίζω πώς ο καθένας τους έχει από έναν μόνο ξενηστή…δεν έχω δεί κάτι τέτοιο…όσο για τον μέτατρον δεν είπε πουθενά ότι έχει αυτό το σώμα όλα αυτά το χρόνια ,από την αρχή του κόσμου..ξέρουμε μόνο ότι εγκαταστάθηκε εκεί με τους ινδιάνους…δεν το έθιξαν αυτό το θέμα..εκτός και αν δεν το αντιλήφθηκα..

Sawyer Orestis
14 May 2013 16:39

Θα το εφερνε πισω ο Λουσι αλλωστε πολυ ευκολο γιαυτον 😉

Εχει αναφερθει παντως σε παλαιοτερες σεζον και στην 4η και στην 5η οτι καθε αγγελος/αρχαγγελος εχει ενα μοναδικο δοχειο. Δεν θυμαμαι επεισοδια συγκεκριμενα να σου πω

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
15 May 2013 03:34
Reply to  Sawyer Orestis

έχει αναφερθεί κάτι τέτοιο και δεν το θυμάμαι εε;;; ανησυχητικό δεν είμαι καλά μου φαίνεται…

Sawyer Orestis
15 May 2013 11:30

Επανάληψη το καλοκαίρι 😉

Sawyer Orestis
13 May 2013 10:35

Όλοι οι υπόλοιποι έχουν πεθάνει

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
13 May 2013 22:05
Reply to  Sawyer Orestis

αυτό δεν το θυμάμαι έχω να δώ τις παλιές σεζόν καιρό…αλλά θυμάμαι ότι πέθαναν όλοι από την γενιά του Σαμ…ο Αζάζελ του είχε πεί ότι έχει και παιδιά από άλλες γενίες..ηλικιακά μικρότεροι…

Sawyer Orestis
14 May 2013 16:39

Ναι αλλα μονο εκεινη η γενια ηταν ικανη για κατι τετοιο 😉

Nikolio Vassalio
Nikolio Vassalio
10 May 2013 00:09
Reply to  Sawyer Orestis

Πως ενα ναφελιμ ειναι πιο δυνατο απο εναν αρχαγγελο? Ο Κας ΟΚ ειναι τραυματιας…

Sawyer Orestis
10 May 2013 10:51

Ναι αλλά ο Μέτατρον σκέψουν το είπε και μόνος του. Δεν είναι πολεμιστής. Είχε την δύναμη να γράφει οπως κανείς δεν μπορούσε. Δεν έχει δηλαδή την δύναμη του Μιχαήλ ή του Luci

ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΛΔΟΥΠΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΛΔΟΥΠΗΣ
10 May 2013 12:11
Reply to  Sawyer Orestis

Ίσως…Να σου πω την αλήθεια,περνάνε καμιά δεκάρια θεωρίες από το νου μου,μα αμφιβάλλω ότι στ’ αλήθεια ο Θεός θα ζήταγε τη καρδιά του οποιουδήποτε για δοκιμασία.σε αυτή τη σαιζόν όλοι φαίνονται να έχουν απώτερο σκοπό…ανυπομονώ να δω πως θα καλυφθούν όλα τα ερωτήματα σε ένα επεισόδιο…Δεν νομίζω να αντέξω το τέλος της σαιζόν να είναι cliffhanger….

Sawyer Orestis
10 May 2013 12:16

Σε αυτό έχεις ένα δίκιο. Αλλά και η Νεφελίμ ήταν κάτι που δεν έπρεπει να υπάρχει αλλά ήταν όμως και αθώα δεν έφταιγε σε τίποτα. Άρα είναι και πιθανόν να ήταν ψεύτικη δοκιμασία.

Θα σε απογοητεύσω καθώς οι παραγωγοί είπαν ότι θα έχουμε παραπάνω από ένα cliffhanger

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
12 May 2013 00:16

είναι ολοφάνερο ότι θα είναι cliffhanger και μόνο από το γεγονός ότι έχουν αφήσει χίλιες εκκρεμότητες που δεν προλαβαίνουν να χωρέσουν σε 40′ επεισοδίου. έτσι κι αλλιώς, και οι παραγωγοί αυτό λενε να περιμένουμε

Sawyer Orestis
13 May 2013 16:27

Xwris Cliffhanger den tha mas arese k mas edw pou ta leme xaxaxaxa

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
12 May 2013 00:13
Reply to  Sawyer Orestis

και στο πρόμο, άλλωστε, αν το προσέξεις κάνουν στον μέτατρον αυτό το “ρισετ” με το καρφί στο δόξα πατρί :Ρ

Sawyer Orestis
13 May 2013 16:32

To eida nai. Alla tha piasei? einai arxaggelos o atimos

Nikolio Vassalio
Nikolio Vassalio
10 May 2013 13:09

Χαζο δεν ειναι που διαλεξαν την Αμπαντον, γτ αργοτερα αποκαλυφθηκε πως ο Κραουλι εχει αποσυρει ολους τους δαιμονες του κ οτι εχει σχεση με αυτους, για να προστατευτει απο την 3η δοκιμασια…

Sawyer Orestis
10 May 2013 19:30

Σωστός μόνο που τότε δεν το ήξεραν 😛

Nikolio Vassalio
Nikolio Vassalio
10 May 2013 21:03
Reply to  Sawyer Orestis

Σωστο, απλα οταν το επισοδιο ειναι μονο 40 λεπτα , αναγκαστηκα καποιες λεπτομερειες θεωρουνται αυτονοητες…
Βασικα η 8η σεζον ειχε αρκετο ζουμι ωστε να περιοριστουν τα αυτοτελη επισοδια κ να μη μας αφηνουν με τετοιου ειδους ερωτηματικα…
Μερικες φορες εχω την αισθηση πως ολα συμπιεζονται κ γινονται πολυ γρηγορα…

Sawyer Orestis
11 May 2013 01:19

Πάντως καλό είναι αυτό γιατί βάζουν πολύ φαντασία οι άτιμοι

Charlie Scene Valantis Ampelid

to episodeio itan teleio…alla kati mou vromaei sxetika me ton metatron 8elei na klisei tis pules tou paradeisou kai na tous kratisei olous mesa gia na lusoun ta provlimata?i 8elei me kapoion tropo na tous fulakisei gt isws apo ekei pou itan diakopes na ton vrike o crowley na ton apilise kai na ton vazei na ta kanei ola auta?…gt an klisoun oi pules tou paradeisou 8a epikratisei xaos stin gi

Sawyer Orestis
10 May 2013 11:55

Χάος επικρατεί πάντως ήδη και η Ναόμι φαίνεται να κάνει ότι θέλει δυστυχώς. Νομίζω πως ο Μέτατρον θα θελήσει να επικρατήσει στον Παράδεισο

alex
alex
9 May 2013 23:52

Διαβασα ολα τα σχολια και με εχετε καλυψει..Δεν μπορω να καταλαβω ομως γιατι Ο Κας και ο Μετατρον να θελουν να κλεισουν τις Πυλες του Παραδεισου αφου ειναι και οι ιδιοι αγγελοι..δλδ να οδηγηθουν προς την αυτοκτονια?!?!!

Sawyer Orestis
10 May 2013 11:56
Reply to  alex

Δεν θα πεθάνουν πάντως απλά θα κλειστούν στον Παράδεισο. Και νομίζω προτιμούν το καλό της ανθρωπότητας παρά του Παραδείσου. Άλλωστε αυτός ήταν ο αρχικός ρόλος των αγγέλων από τον Θεό. Να προστατεύουν τον άνθρωπο

Charlie Scene Valantis Ampelid

episeis otan egine to tilefwnima Crowley/Sam otan akouse i Abaddon Crowley leei ti o politis?kai o leei o Dean oxi vasilias tis Kolasis lete na upar3ei maxi meta3u Abaddon kai Crowley??

Sawyer Orestis
10 May 2013 11:57

Σίγουρα δεν συμπαθιούνται γιατί όπως είπα και πιο πάνω η Άμπαντον είναι τσιράκι του Λουσι. Άρα ίσως έχει πλέον κάποιο σχέδιο στο μυαλο της

JoMo_Lover
JoMo_Lover
10 May 2013 00:15

pou mporwn na dw online ta epeisodia me ellhnikous upotitlous?

Giorgos Roumpas
Giorgos Roumpas
10 May 2013 18:52
Reply to  JoMo_Lover
Sensei Konstantinos
Sensei Konstantinos
10 May 2013 01:59

ΕΠΙΚΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

το μονο αρνητικό ειναι πως θα μας σκάσουν στην αναμονή 4 μήνες για την νεα σεζόν !! Απλα επικό !!

Ο μονόλογος του Κράουλι , το σχεδιo του Μέτατρον για τον παράδεισο , το οτι ο Καστιελ αναλαμβάνει τις δοκιμασίες , ο χαμός στο τέλος !! Απλα επικο !! Ουτε το τραιλερ του τελευταίου επεισοδίου δεν εχω δει και υποθέτω οτι αν ειναι να τα καταφέρουν θα θεραπεύσουν τον Κραόυλι !! Εκει θα γινει χαμός !! Ανυπομονώ για το επόμενο !!

ΥΓ. Η ηθοποιός που έπαιξε την Σάρα , έγινε ομορφότερη !! Μου θυμίζει Krista Allen στα νιάτα της !!! LOL !!

Sawyer Orestis
10 May 2013 11:58

Είναι πολύ πωρωτικό το promo του επόμενου και τελευταίου επεισοδίου. Απλά περιέχει σπόιλερ όμως όποτε… ΠΡΟΣΟΧΗ!

Harry Klmt
Harry Klmt
10 May 2013 07:57

Το επεισόδιο το ψήφισα ως πολύ καλό, θα μου πείτε γιατί όχι τέλειο, και θα σας πω αμέσως, το επεισόδιο ήταν πράγματι πολύ καλό απλώς περίμενα περισσότερα, ίσως να τα κρατάνε για το τελευταίο, αλλά δεν απογοητεύτηκα κιόλας, απλώς τελείωσε και ήθελα περισσότερο…η Μέγκ σας έχει περάσει από το μυαλό; ίσως πάνε στο purgatory να την πάρουν, μιας και ο Crowley δεν επιτρέπει κανέναν δικό του δίπλα στα αδέρφια…η Μέγκ ρε παιδιά…μακάρι να γιατρέψουν αυτή!

Nikolio Vassalio
Nikolio Vassalio
10 May 2013 13:07
Reply to  Harry Klmt

Οι Δαιμονες που πεθαινουν δεν πανε στο καθαρτηριο…Βασικα δαιμονες που σκοτωνονται οπως η Μεγκ δεν εχω ιδεα που πανε, ξερω μονο για αυτους που εξορκιζονται πως πανε πισω στην κολαση…

Sawyer Orestis
10 May 2013 19:31
Reply to  Harry Klmt

Σωστός ο @google-3deb6c6c7c4fd5bc3d6747a039deb184:disqus δεν πάνε Καθαρτήριο ούτε οι Δαίμονες ούτε οι Άγγελοι. Οπότε μάλλον δεν θα ξαναδούμε Μεγκ

Τάκης 21
Τάκης 21
10 May 2013 15:58

Τη επεισοδειάρες και τη φοβερή σεζόν είναι η 8η ρε γαμώτο!!!!!!!!!!!!
Απο πότε οι δοκιμασίες του Θεού είναι τόσο απάνθρωπες και οι θυσίες τόσο σκληρές για να κλείσουν οι πύλες κολάσεως & παραδείσου;
Πολύ ύποπτος ο ρόλος του Μέτατρον όπως και το arc story λόγος του Θεού και κλείσιμο της κόλασης & παραδείσου.
Sawyer λες οι λόγοι του Θεού να είναι μαιμού και αντί να κλείνουν κάτι να ανοίγουν κάτι;
Η Άμπαντον είναι ένας συνδυασμός Μέγκ 1ης σεζόν & Λίλιθ και στην ιεραρχία των δαιμόνων πρέπει να είναι σε πολύ υψηλή θέση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φέτος η σειρά ανέβηκε επίπεδο μ’ αυτό το arc story που είναι ένα επίπεδο πιο πάνω της αποκάλυψης, επίσης πάνε οι αθώες εποχές “killing monsters, hunting things..family business” οι Winchesters είναι πια big “Players”

Sawyer Orestis
10 May 2013 17:25
Reply to  Τάκης 21

Για της Κολάσεως δεν είναι και απάνθρωπες εδώ που τα λέμε. Μόνο ο Σαμ ταλαιπωρείται αλλά νομίζω μόλις τελειώσει θα είναι καλά. Για του Παραδείσου ναι. Κάτι βρωμάει!

Δε νομίζω να είναι μούφα. Αλλά το θέμα είναι όπως είπε και ο Μέτατρον, ποιες θα είναι οι συνέπειες;

Giorgos Roumpas
Giorgos Roumpas
10 May 2013 18:43

Παιδιά για να πω την αλήθεια περίμενα περισσότερα από το προτελευταίο επεισοδιο…. Πιστεύω ότι όλα γίνονται πολύ γρήγορα και έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον άλλα 3 επεισόδια για να λυθούν όλες οι απορείες μας…. Πάντως υπήρχαν πολύ καλύτερα επεισόδια σε αυτή τη σαιζόν… Αναμένουμε για το τελευταίο που εύχομαι να μας εκπλήξει….

Sawyer Orestis
10 May 2013 19:31

Μην ξεχνάς ότι υπάρχει και 9η σεζόν πάντως 😉

Giorgos Roumpas
Giorgos Roumpas
10 May 2013 20:46
Reply to  Sawyer Orestis

Καλά εννοείται αλλά ποιός περιμένει μετά τόσους μήνες. 😛

Sawyer Orestis
11 May 2013 01:20

150 μέρες περίπου απ’ότι υπολογίζω χαχαχαχαχα

SpikeDamon
SpikeDamon
10 May 2013 18:45

Τρομερό επεισόδιο! Είναι από τα επεισόδια που όσο περνούσε η ώρα γινόταν
ακόμα καλύτερο μέχρι που έφτασε στην κορύφωση! Δεν περίμενα με τίποτα
μετά από τόσα χρόνια να ξανά δω την Σάρα που τόσο παρακαλούσαμε τότε τον
Σαμ να την πάρει μαζί του αλλά την άφησε ο χαζός… αφήνουν τέτοια
κοπέλα! 😀 Ο Κράουλι για άλλη μια φορά φοβερός και σ’ αυτό το επεισόδιο
ξέφυγε τελείως! Τώρα τι θα γίνει τελικά με το κλείσιμο ή όχι του παραδείσου δεν ξέρω… αλλά μάλλον πάμε για 9η season γι’ αυτό το θέμα! Θα συμφωνήσω επίσης ότι το να θεραπεύσουν τον Κραούλι είναι προβλέψιμο οπότε περιμένω κάτι άλλο μεγάλο να γίνει! Πως περνούν τώρα 5 μέρες για να δούμε το τελευταίο επεισόδιο μου λέτε?!!!