Review – Supernatural 9×23 – Do You Believe In Miracles

Καλύτερα Επεισόδια του SPN

Τελευταία Σχόλια

deamon
Σχολιασμός και Review επεισοδίου – 9×23:

Σε ένα πραγματικά συγκλονιστικά σοκαριστικό επεισόδιο, το Supernatural έδωσε για μια ακόμη χρονιά ρεσιτάλ! Κατά την γνώμη μου δεν ήταν το καλύτερο Season Finale της σειράς, αλλά ήταν το πιο σοκαριστικό από άποψη συγκίνησης και ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ σκηνοθεσίας. Το άνοιγμα των ματιών του Ντιν στο τέλος του επεισοδίου, στην κυριολεξία σου σπάραζε/ράγιζε την καρδιά όσο σκληρός και να είσαι. deans locked upΟ Ντιν μετά το μαχαίρωμα με την Πρώτη Λεπίδα στον Γκαντριήλ, κλειδώνεται στο μπουντρούμι από τον Σαμ και τον Κας όπου του παίρνουν την Λεπίδα. Η οργή του Ντιν είναι ξέχειλη, ο οποίος βγάζει αίμα από το στόμα και δεν μπορεί να αντιληφθεί τι του συμβαίνει επικαλώντας τον Κράουλη για βοήθεια! Εν τω μεταξύ, ο Γκαντριήλ είναι ζωντανός, και ο Σαμ με τον Κας τον βρίσκουν, με τον άγγελο να τον γιατρεύει χάνοντας σημαντική δύναμη από την – ήδη – πληγωμένη Χάρη του.

metatron

 Την ίδια ώρα ο Μέτατρον έχει δημιουργήσει μια ειδική συχνότητα ραδιοφώνου, με την οποία μπορεί να μιλάει με τον κάθε άγγελο ξεχωριστά σε ολόκληρη την ανθρωπότητα. Ετοιμάζει να κατακτήσει την ανθρωπότητα, προσπαθώντας με απατεωνιές και ψευτιές να αποκτήσει την αγάπη του ανθρώπινου γένους και να γίνει και μαθηματικά ο νέος Θεός. Ο Γκαντριήλ όμως προδίδει τον Μέτατρον και είναι έτοιμος να βοηθήσει τον Κας.

deans needs to kill

Ο Ντιν εξομολογείται πλέον ότι δεν αντέχει άλλο και θέλει επειγόντως να σκοτώσει. Το Σημάδι του Κάιν τον επηρεάζει όλο και περισσότερο. Όσο πιο πολύ σκοτώνει, τόσο πιο ωραία νιώθει. Όσο λιγότερο σκοτώνει, τόσο λιγότερο ωραία νιώθει. Αν ο Ντιν δεν συνεχίσει να σκοτώνει, θα πεθάνει καθώς το σώμα του δεν θα αντέξει την δύναμη της Λεπίδας. Ο Κάιν τα είχε καταφέρει γιατί ήταν Δαίμονας. Ο Ντιν όμως, όχι! Ο Κράουλη τον βοηθάει να πάρει την Λεπίδα και δραπετεύουν ώστε να βρουν τον Μέτατρον και να τον σκοτώσουν!

metatron2

Ο Μέτατρον για να κερδίσει την εύνοια του ανθρώπινου γένους αρχίζει να κάνει θαύματα και τον αποκαλούν “Μαρβ“. Ο Κράουλη τον εντοπίζει και πλέον ο Ντιν είναι καθ’οδόν προς αυτόν. Με την βοήθεια όμως του Σαμ και όχι του Κράουλη ο οποίος φεύγει, ο Ντιν είναι έτοιμος να πάρει την μεγάλη εκδίκηση σκοτώνοντας τον Μέτατρον.

gadreel dies

O Γκαντριήλ οδηγεί τον Κας στην Πόρτα του Παραδείσου και μπαίνουν με κάποιο κόλπο του Κας, αλλά δυστυχώς συλλαμβάνονται από τον στρατό του Μέτατρον. Ο Γκαντριήλ είναι έτοιμος όμως να δώσει την ίδια του τη ζωή για να σώσει τον Παράδεισο, για να του δώσει μια δεύτερη ευκαιρία. Μπορεί να έκανε ό,τι έκανε στην σεζόν, αλλά έφυγε σαν πραγματικός ήρωας ελευθερώνοντας τον Καστιήλ.

rage dean

Ο Μέτατρον πιστεύει ότι μπορεί να γίνει ένας καλύτερος Θεός από τον ίδιο τον Θεό. Η μεγάλη μάχη με τον Ντιν ξεκινά. Ο Ντιν έχει γίνει πλέον πάρα πολύ δυνατός χάρη στην Πρώτη Λεπίδα. Ο Κας εν τω μεταξύ προσπαθεί να σπάσει την “σύνδεση” μεταξύ Μέτατρον – Αγγελικής Ταμπλέτας, έτσι ώστε ο άγγελος να έχει πλέον λίγες δυνάμεις.

dean dies

Όμως, η μεγαλύτερη ελπίδα του κόσμου ενάντια στον παντοδύναμο Μέτατρον κατανικάται. Ο Μέτατρον δολοφονεί εν ψυχρώ τον Ντιν μπροστά στα μάτια του μικρού του αδερφού. Του Σάμμυ. Ο Κας στον Παράδεισο καταφέρνει να σπάσει την Ταμπλέτα των Αγγέλων και ο Μέτατρον χάνει τις θεϊκές του δυνάμεις! Πηγαίνει πίσω στον Παράδεισο όπου εξομολογεί τα σχέδιά του στο ανοιχτό ραδιόφωνό του, χωρίς να το αντιληφθεί. Οι άγγελοι τον αιχμαλωτίζουν και είναι και πάλι υπό τις εντολές του Κας, ο οποίος επιλέγει να μην σκοτώσει τελικά τον Μέτατρον, αλλά να τον φυλακίσει. O Κας όμως πρέπει να ξαναπάρει πίσω την Χάρη του, διαφορετικά θα πεθάνει αργά ή γρήγορα.

metatron in prison

Και η στιγμή που περιμένανε 1 ολόκληρη σεζόν με την αδερφική αγάπη μεταξύ των Winchesters έφτασε! Δυστυχώς πλέον είναι πολύ αργά. Ο Σαμ εξομολογείται ότι όλα όσα είπε στον Ντιν και τον πλήγωσε ήταν ψέμματα και το μόνο που θέλει είναι να τον σώσει. Αλλά δεν τα καταφέρνει. Χάνει. Ο Ντιν Γουιντσεστερ κοίτεται νεκρός μπροστά στα μάτια της μοναδικής του οικογένειας. Του μικρού του αδερφού που έσωσε από τις φλόγες πριν περίπου 30 χρόνια. Του Σάμμυ…

dean i'm proud of us to sam 9x23

“Είμαι περήφανος για εμάς,” ήταν τα τελευταία λόγια του Ντιν πριν ξεψυχήσει στην αγκαλιά του μονάκριβου αδερφού του.

   deans death5 deans death6 deans death7

O Σαμ αποφασίζει να καλέσει τον Κράουλη για συμφωνία μαζί του ώστε να επαναφέρει στην ζωή τον Ντιν! Όμως ο Βασιλιάς της Κολάσεως, κρυφά από τον μικρότερο αδερφό Winchester, βρίσκεται στο δωμάτιο με τον Ντιν και του εξιστορεί κάτι συνταρακτικό, κάτι τελευταίο για τον Κάιν. Μια τελευταία ιστορία.

cain kills demons

O Κάιν πριν πολλά πολλά χρόνια, και πριν δολοφονήσει τόσους ανθρώπους και δαίμονες, αποφάσισε να αυτοκτονήσει στρέφοντας την Πρώτη Λεπίδα στον εαυτό του. Ο ίδιος πέθανε αλλά επέστρεψε πίσω! Το Σημάδι του δεν τον άφησε να πεθάνει. Ήταν αθάνατος. Ήταν Δαίμονας. Ήταν Ιππότης της Κολάσεως. Και έτσι ο Ντιν, ανοίγει τα μάτια του!!!

dead dean demon

Eκπληκτικές ερμηνείες απ’ όλους τους ηθοποιούς του φινάλε με τον Jensen να δίνει τα ρέστα του για μια ακόμη φορά! Ένα σοκαριστικό φινάλε λοιπόν που ράγισε τις καρδιές μας. 10 χρόνια παλεύουν ενάντια στο κακό, χωρίς προστάτες, χωρίς τον Θεό δίπλα τους, χωρίς να νιώθουν αγάπη όπως την αξίζουν. Μόνο με πόνο και αίμα κυλάει η ζωή τους. Γιατί saving people, hunting things. The family business! Αλλά ο Ντιν παρ’όλα αυτά γίνεται δαίμονας…

  1. Τι θα συμβεί πλέον στον Ντιν; Είναι δαίμονας; Είναι Ιππότης της Κολάσεως; Λογικά νιώθει ανθρώπινα συναισθήματα όπως και ο Κάιν άλλωστε.
  2. Θα θελήσει ο Ντιν να βγάλει από πάνω του το Σημάδι του Κάιν;
  3. Αν ο Ντιν κόψει το χέρι του τι θα συμβεί; Η λογική λέει πάντως ότι δεν θα συμβεί απολύτως τίποτα. Το Σημάδι είναι ολοκληρωτικά μέσα στο σώμα του.
  4. Μέχρι που θα φτάσει ο Σαμ για να σώσει τον αδερφό του;
  5. Τι θα συμβεί με τον Μέτατρον; Άραγε θα τον ξαναδούμε;
  6. Θα υπάρξει νέος Προφήτης ώστε να διαβαστεί η Αγγελική Ταμπλέτα και να έρθουν τα πράγματα στη θέση τους;
  7. Θα μπορέσει ο Κας να πάρει πίσω την Αγγελική του Χάρη;
  8. Ποιος θα είναι πλέον ο νέος διοικητής του Παραδείσου και ποιος θα προσπαθήσει να φέρει σε τάξη και πάλι τα πράγματα;
  9. Ποιος είναι ο μεγάλος κακός της 10ης σεζόν; Ο Ντιν; Ο Κράουλη; Ή μήπως θα δούμε κάτι καινούριο;
  10. ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ 10ου ΚΥΚΛΟΥ;;;
  11. Ο Ντιν δεν μπορεί (λογικά) να θεραπευτεί όπως ένας απλός δαίμονας.

Βαθμολογία επεισοδίου: 10/10
Quote επεισοδίου – Dean : “I got to say something. I’m proud of us…”

[yop_poll id=”8″]

 

270 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

270 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
pepe
pepe
21 May 2014 10:55

Πολυ φωναζανε για το φιναλε …Ενταξει ηταν μετριο προς το καλο. Εμενα προσωπικα μου φανηκε και ψιλοαναμενομενο. Αλλα δεν νομιζω οτι με αφηνει με το ωχ παναγια μου τι θα γινει τωρα .Δηλαδη Νομιζω εχουμε δει καλυτερα cliffhanger

Amalia
Amalia
21 May 2014 23:51
Reply to  pepe

Σίγουρα δεν ήταν το καλύτερο cliffhanger από την άποψη οτι ήταν αναμενόμενο. Αλλά σίγουρα ήταν το πιο συγκινητικό.

insideman75
insideman75
22 May 2014 00:00
Reply to  Amalia

βρε Αμαλια μου και εμεις αγαπησαμε αλλα δεν καναμε ετσι… που στο καλο ηταν η συγκινηση? ολο το επεισοδιο ενα κλισε και μια επαναληψη οσων εχουμε δει ΗΔΗ ηταν.. η δε σκηνη που πεθαινει ο Ντιν στην αγκαλια του Σαμ ηταν ταλε κουαλε με την σκηνη στο season finale της 2ης season αλλα αντιστροφα ε ημαρτον…και μαλιστα επειδη ο Ντιν ειναι καλυτερος ηθοποιος απο τον Σαμ (με διαφορα ομως) τοτε πραγματικα δακρυσαμε ολοι

Amalia
Amalia
22 May 2014 00:16
Reply to  insideman75

Σου έχω κάνει την ίδια ερώτηση σε 2 διαφορετικά σχόλια και δεν μου απαντάς όμως. Αφου απογοητεύτηκες απο όλη τη σεζόν και δεν σου άρεσε ούτε καν το φινάλε, γιατι το βλεπεις ακόμα;

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:40
Reply to  insideman75

Μα αν δεν συγκινήθηκες με αυτό το φινάλε τότε τι περίμενες να δεις για να το κάνεις;

Όσο γι’αυτό που λέτε συνέχεια κάποιοι ποιος είναι καλύτερος από ποιον, δεν το καταλαβαίνω. Δεν βλέπουμε μπάλα, ούτε τένις

insideman75
insideman75
22 May 2014 12:14
Reply to  Sawyer Orestis

Αγαπητε φιλε Ορεστη δεν καταλαβαινω την απορια σου.. Επειδη μας αρεσει η σειρα, επειδη ισως αν θελεις αγαπαμε την σειρα δεν παει να πει οτι δεν μπορουμε να κρινουμε και αλλα επιμερους σημεια της..Δλδ τι ειμαστε ? μια ομαδα (μεγαλη) απο προβατα χωρις κριτική σκέψη? ή παθιασμενοι και ερωτευμενοι με 2 φανταστικους χαρακτηρες οπως ενας φιλος (31 ετων)!!!! πιο κατω? Ο συμπαθής ας πουμε Jared σε γενικες γραμμες και μπροστα στον Mark Sheppard ας πουμε (αλλα και μπροστα στον Tζανσεν ) μοιαζει εντελος ατάλαντος , ακαμπτος και φλατ.. sorry αλλα αυτη ειναι αληθεια (και οχι η δικη μου.. ευτυχως σε τετοια θεματα υπαρχουν ΑΚΟΜΑ αντικειμενικά κρητιρια). Οκ στα 9 χρονια ειχε 2-3 αναλαμπες πολυ καλης ηθοποιιας αλλα αλίμονο αν σε 9 χρονια δεν ειχε και τετοιες. Οσο για την συγκίνηση που αναφερεις sorry αλλα για να λεμε την αληθεια θα σου ελεγα οτι συναισθηματικα το the original ας πουμε ειχε πιο γεματο finale οπως ειχε και σε πολλα επεισοδια ολη η σειρα αλλα εκει φυσικα παιζει ο Joseph Morgan που δεν εχει καμια σχεση με τον Jared.

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:13
Reply to  insideman75

Το ερώτημα μου εμένα πλέον είναι ένα:

Διαβάζεις τα υπόλοιπα άρθρα μου ή μόνο εκεί που λέω πόσο ωραίο είναι το τάδε επεισόδιο; Αν δεις τα Reviews μου σε επεισόδιο όπως το 9×20 ή το 9×19, κρίνω αυτό που βλέπω και εκεί. Λέω ότι δεν μου άρεσε, έχω άσχημη βαθμολογία. Άρα δε νομίζω ότι όταν μας αρέσει κάτι είμαστε και αυτόματα πρόβατα…

Για ποιο λόγο ξαναλέω να μην είμαστε παθιασμένοι με τους Winchesters. Κι όταν λέω παθιασμένοι εννοώ σε υγιή ρυθμό εννοείται πάντα. Αυτή η χώρα επιτρέπει σε χούλιγκανς να είναι ελεύθεροι, να σπάνε, να σκοτώνουν, επιτρέπεται σε αυτή τη χώρα να λατρεύουμε μια ομάδα (ποδοσφαιρική π.χ.), αλλά όταν παθιαζόμαστε με μια σειρά ή ταινία (που δεν ενοχλούμε και κανέναν στο κάτω κάτω) ξαφνικά είμαστε πρόβατα χωρίς σκέψη.

Όσο για τους ηθοποιούς που λες, προσωπικά τους θεωρώ αρκετά καλούς αλλά δεν μου αρέσει να μπαίνω σε συγκρίσεις. Το Originals δεν το βλέπω, αλλά π.χ. βλέπω πολλές άλλες σειρές δραματικές που ήταν καλύτερες από το SPN σε γενικές γραμμές, αλλά όχι και πιο συγκινητικές για φινάλε

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:39
Reply to  Amalia

Συμφωνώ απόλυτα. Ήταν το πιο σοκαριστικό μαζί με της 3ης σεζόν νομίζω..

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:38
Reply to  pepe

Η αλήθεια είναι ότι ήταν κάτι που περιμέναμε, αλλά η όλη σκηνοθεσία και το πως έγινε ήταν ΜΟΝΑΔΙΚΟ..

Xrhstos.X
Xrhstos.X
22 May 2014 19:37
Reply to  pepe

To pio siginitiko den htan …siginitiko gia emena htan sthn season 5 an den kanw la8os pou o sam pernei ton elenxo tou somatos tou apo ton lucifer kai peftei sto klouvi!

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:14
Reply to  Xrhstos.X

Τι επεισοδιάρα κι αυτή..

Gab.
Gab.
21 May 2014 10:59

Παρα πολυ ωραιο επεισοδιο 🙂 Ανυπομωνω να δω τι θα γινει με τον Ντιν στην 10η σεζον!!!!!!Αλλα μου εχει μεινει μια απορια…Ποιος θα ηγηθει του παραδεισου τωρα?

Katerina Mastora
Katerina Mastora
22 May 2014 00:34
Reply to  Gab.

stadar o kastiel!!:)

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:41

Ας κρατάμε μικρό καλάθι 😛

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:41
Reply to  Gab.

Πολύ πιθανό ο Κας, όπως λέει και η @katerinamastora:disqus αλλά δεν ξέρω κατά πόσο έχει τις δυνάμεις. Πρώτα απ’ όλα πρέπει να βρει τη Χάρη του αλλιώς θα πεθάνει

notice
notice
21 May 2014 11:49

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ PEPE.ΣΤΗΝ 13Η ΣΕΖΟΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΣ ΔΑΙΜΟΝΑΣ.

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:42
Reply to  notice

Κάτσε να ξαναγίνει φυσιολογικός άγγελος πρώτα…

Guest
Guest
21 May 2014 14:04

Επικό επεισόδιο!!!!!!! Έκλαψα με τον Σαμ όταν είχε τον Ντιν νεκρό στην αγκαλιά του και έκλαιγε… Στο μόνο σημείο που δεν συμφωνώ είναι που αφήσανε ζωντανό τον Μέτατρον.. Έπρεπε να τον διαλύσουν τον βλάκα.. Μακάρι στην 10η σεζόν να επιστρέψει ο Θεός (ο πραγματικός Θεός).. Όσο για τον Ντιν, την ώρα που τον σκότωσε ο Μέτατρον ήθελα να μπω μέσα στην σειρά και να τον κόψω κομματάκια.. Έγινε λοιπόν ο Ντιν δαίμονας, αν στην 10η σεζόν δεν υπάρχει γυρισμός για να ξαναγίνει άνθρωπος, θα ήθελα να μπορούσε να γίνει σαν τον Κάιν του σήμερα, δηλαδή να μπορέσει να κοντρολάρει τον εαυτό του και την επιθυμία του να σκοτώνει… Ίσως όπως τον “ταρακούνησε” τον Κάιν η γυναίκα που αγάπησε, να μπορέσει και ο Σαμ να “ταρακουνήσει” τον Ντιν μιας και είναι ο αδελφός του που τον αγαπάει. Αυτές ήταν οι σκέψεις μου για την επεισοδιάρα μας και για το τι θα ήθελα να ακολουθήσει στην επόμενη σεζόν!!! 🙂

Sonia
Sonia
21 May 2014 14:19
Reply to  Guest

Δικό μου είναι το σχόλιο και κατά λάθος πάτησα να μην φαίνεται ότι είναι δικό μου:P Και εκεί που λέω για την σκηνή του Ντιν με τον Μέτατρον, εννοείται πως τον Μέτατρον ήθελα να κάνω κομματάκια (γιατί όπως το γράφω πιο πάνω, φαίνεται σαν να εννοώ τον Ντιν)!!! 😛

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:45
Reply to  Sonia

Όλοι μας εκείνη την ώρα νομίζω κάτι σφίγγαμε με το χέρι για να μη φάει μπουνιά το πισι 😛

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:45
Reply to  Guest

Πάρα πολύ συγκινητικές στιγμές από τα αδέρφια. 1 ολόκληρο χρόνο το περιμέναμε! Έχει ενδιαφέρον να δούμε αν ο Μέτατρον θα χει κάποιο άλλο σχέδιο ή απλά θα είναι φυλακισμένος.

Ο Κάιν πάντως κατάφερε να το κοντρολάρει διότι έκρυψε κάπου μακρυά την Λεπίδα. Έτσι πρέπει να κάνει ο Ντιν, διαφορετικά θα θέλει να σκοτώνει συνέχεια. Η αδερφική αγάπη πρέπει να τον δυναμώσει 😉

Tasos
Tasos
21 May 2014 14:22

Το ότι ο Dean έγινε δαίμονας δεν νομίζω να το περίμενε κανείς.Αλλά εντάξει πιστεύω μπορούν να το αντιμετωπίσουν όπως κάνανε οι men of letters με άλλους δαίμονες,να τον ξανά κάνουν άνθρωπο…ελπίζω να κρατήσει μερικά επεισόδια σαν δαίμονας.Θα ταν ενδιαφέρον.
όσο και για Κράουλι τι μπορεί να σκαρώνει πάλι;
8/10 από μένα το επεισόδιο!

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:46
Reply to  Tasos

Το θέμα είναι ότι δεν είναι πλέον ένας απλός δαίμονας. Δε νομίζω να μπορούν να τον γιατρέψουν έτσι απλά. Ίσως ο Κράουλη να τον θέλει πλέον στο πλευρό του τον Ντιν. Ή απλά να μην τον έχει εχθρό.

Amalia
Amalia
22 May 2014 11:58
Reply to  Sawyer Orestis

Ο Κράουλι σίγουρα ακόμα επηρεάζεται απο τα ανθρώπιν’α συναισθήματά του, και μάλλον νοιώθει οτι δεν ταιριάζει πια στην Κόλαση (το άφησε να εννοηθεί και στο διάλογο που είχαν στο εστιατόριο). Κι ο Ντιν που τώρα θα είναι δαίμονας (ή Ιππότης, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων) και πάλι θα νοιώθει ανθρώπινα συναισθήματα. Δεν είναι κανονικός δαίμονας (επειδή το Σημάδι τον μετέτρεψε, κι όχι οι κακές πράξεις του), άρα δεν νομίζω οτι θα μπορέσουν να τον γιατρέψουν.

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:13
Reply to  Amalia

Αυτό ακριβώς! Δεν θα σταματήσει π.χ. να αγαπάει τον Σάμμυ. Ενδιαφέρον έχει πλέον και πως θα διοικεί ο Κράουλη την Κόλαση με τα συναισθήματά του

Amalia
Amalia
22 May 2014 12:19
Reply to  Sawyer Orestis

Αχ, σταμάτα να βρίσκεις ενδιαφέροντα πράγματα γιατι κάνεις την 5μηνη αναμονη ακόμα πιο δύσκολη! 😛

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:15
Reply to  Amalia

Μόνο και μόνο με τα ερωτήματα που έβαλα πάνω δεν αντέχω άλλο 😛

Vasilis Crete
Vasilis Crete
21 May 2014 14:26

Σιγουρα ολοι περιμεναμε τον Μετατρον νεκρο…και τελικα να που πεθανε ο Ντιν και επιστρεφει σαν δαιμονας….

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:47
Reply to  Vasilis Crete

Ειλικρινά δεν νομίζω κανείς να περίμενε τέτοια εξέλιξη με τον Μέτατρον…

Amalia
Amalia
22 May 2014 11:53
Reply to  Sawyer Orestis

Μπορεί το επεισόδιο να είχε αρκετά κλισέ λοιπόν και πράγματα που έχουμε ξαναδεί, αλλά αυτή η -μικρή έστω- απόκλιση απο τα κοινότυπα έκανε τη διαφορά για μένα. Το ότι δεν καταφύγαν στην λύση υπερνικώ-τον-υπερδυνατό-villain-στο-τελευταιο-λεπτό (αλα-season7), εμένα μου άρεσε πολύ σαν σεναριακή κίνηση!

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:14
Reply to  Amalia

Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά του τέλειου από του ήρεμου και καθαρά προβλέψιμου. Αν ο Μέτατρον πέθαινε θα ήμασταν στην ηρεμία. Τώρα όλοι είμαστε οργισμένοι και προσωπικά αυτό μ’αρέσει

Dimitris St
Dimitris St
21 May 2014 14:38

Με βάση την κατάληξη του επεισοδίου,στην επόμενη σεζόν θα μπορούσε ο Σαμ να ξανακάνει τις δοκιμασίες και να θεραπεύσει τον Ντιν(3η δοκιμασία)….

Tasos
Tasos
21 May 2014 14:41
Reply to  Dimitris St

Σωστό,αλλά δεν χρειάζεται να κάνει 3 δοκιμασίες για να θεραπεύσει έναν δαίμονα…εκείνες οι δοκιμασίες ήταν για να κλείσουν οι πύλες τις κολάσεως

Dimitris St
Dimitris St
21 May 2014 14:47
Reply to  Tasos

Σωστά,αλλά αν η 10η είναι και η τελευταία σεζόν(ελπίζω πως ΔΕΝ θα είναι)τότε θα ήταν ένα πιθανό τέλος στην ιστορία καθώς οι πύλες της κολάσεως θα έκλειναν(κάτι το οποίο επιδιώχθηκε στην 8η σεζόν)και ταυτόχρονα ο Ντιν θα γινόταν και πάλι άνθρωπος…Παρ’όλα αυτά ας κάνουμε υπομονή να δούμε τι πραγματικά θα γίνει…!!!

pepe
pepe
22 May 2014 01:33
Reply to  Dimitris St

ηδη φανταζομαι το τελευταιο της δεκατης σαιζον να πεθαινει ο σαμμυ απο την διαδικασια και να σωζεται ο Ντιν ..αχαχαχαχα.Δεν νομιζω οτι αρκει αυτο. Διοτι οι δαιμονες ηταν ανθρωποι που εχουν πουλησει τις ψυχες τους (εαν τα λεω σωστα,αλλιως σημειωστε με αδιαβαστο) . τωρα που πεθανε ο Ντιν δεν ειχε δωσει την ψυχη του καπου Οποτε μπορει να πρεπει να φερουν και τη νψυχη του καπως. εκτος και εαν μετραει οτι εκανε συμφωνια με δαιμονα ( Καιν) .

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:49
Reply to  pepe

Όχι σωστά τα λες. Ο Ντιν παραμένει ο Ντιν αλλά είναι Δαίμονας.

Νικολιο
Νικολιο
22 May 2014 21:48
Reply to  Sawyer Orestis

Πως γινεται να ειναι δαιμονας απο τη στιγμη που εχει το τατουαζ στο στηθος?

Dimitris St
Dimitris St
23 May 2014 00:31
Reply to  Νικολιο

Το τατουάζ αποτρέπει την κατάληψη του σώματος από δαίμονα που “εισβάλλει” σε αυτό….Τώρα ο Ντιν μάλλον έγινε ο ίδιος δαίμονας(δηλαδή από μέσα του),οπότε λογικά το τατουάζ δεν “δούλεψε”….

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:18
Reply to  Νικολιο

Θα συμφωνήσω με τον @dimitrisst:disqus. Το ταττου δεν επιτρεπει σε έναν δαίμονα να σε κυριεύσει.

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:49
Reply to  Dimitris St

Όπως όλα δείχνουν δεν θα είναι η 10η η τελευταία σεζόν…

Dimitris St
Dimitris St
22 May 2014 11:37
Reply to  Sawyer Orestis

Μακάρι να συνεχίσουν τη σειρά όσο ακόμα αντέχουν(ηθοποιοί και παραγωγοί)γιατί από ό,τι κατάλαβα οι περισσότεροι εδώ(αν όχι όλοι)γουστάρουν πολύ!!

Sawyer Orestis
22 May 2014 11:51
Reply to  Dimitris St

Εννοείται πως όλοι γουστάρουμε 😉

O Jared είπε ότι θέλουν πάντως! Οπότε αναμένουμε…

Xrhstos.X
Xrhstos.X
22 May 2014 19:40
Reply to  Tasos

Emena prosopika den me xalaei pou egine demonas isws na exei ta es8imata tou akoma apla na exei kai dunameis!

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:19
Reply to  Xrhstos.X

Σίγουρα έχει! Άλλωστε και ο Κάιν είχε συναισθήματα…

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:47
Reply to  Dimitris St

Όπως έγραψε και πιο πάνω, Το θέμα είναι ότι δεν είναι πλέον ένας απλός δαίμονας. Δε νομίζω να μπορούν να τον γιατρέψουν έτσι απλά.

Dimitris St
Dimitris St
22 May 2014 11:42
Reply to  Sawyer Orestis

Θα μπορούσε ο Ντιν να έχει πεθάνει ως άνθρωπος και να ζει μόνο ως δαίμονας ή μήπως η Λεπίδα δεν τον άφησε να πεθάνει ούτε ως άνθρωπο???

Sawyer Orestis
22 May 2014 11:48
Reply to  Dimitris St

Λογικα ζει και ως ανθρωπος. Η ψυχη του δηλαδη υπαρχει κανονικα μεσα του

tolitsuas
tolitsuas
22 May 2014 11:47
Reply to  Sawyer Orestis

Καλά τα λέτε μέχρι εδώ παιδιά…απλά ας κάνουμε λιγη ακόμα υπομονή και να δούμε τι θα γίνει σε αυτήν την 10η σεζόν…και όντως δεν θα είναι κάτι απλό να γιατρέψουν αυτόν τον δαίμονα Ντιν…!!

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:15
Reply to  tolitsuas

5 μήνες δεν μπορείς να περιμένεις χωρίς θεωρίες 😉

BlackBird
BlackBird
21 May 2014 15:08

<>
Έχω να γράψω Review από το περσινό εκπληκτικό φινάλε που -όπως έλεγα και τότε- έφτασε τη σειρά σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο. Τα μέτωπα που ανοίγονταν τότε στην 9η σεζόν ήταν πολλά και ενδιαφέροντα. Είχαμε (για μένα) ίσως τους πιο πλήρεις χαρακτήρες που είχαμε ποτέ σε μία σεζόν του SPN. Όλοι με τα προσωπικά τους βάσανα και τη διαδρομή του καθενός προς την εξιλέωση, Gadreel, Castiel, τα αδέρφια. Είχαμε δύο (ή τρεις? βλ. Crowley) πολύ ικανούς villains, Abbadon και Metatron. Προσωπικός μου αγαπημένος χαρακτήρας ο δεύτερος, μαζί με τον Lucy ο πιο πολύπλοκος και ενδιαφέρον “κακός” και ανακουφίστηκα που δεν τον ξεπάστρεψαν, έχει να μας δώσει κ άλλες στιγμές (όλες οι σκηνές Μέτατρον από την 8η σεζόν κουβαλάνε ίσως το καλύτερο γράψιμο).

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ η 9η σεζόν λίγο με απογοήτευσε, δεν ήταν κακή, ήταν όμως χλιαρή. Η βαρύτητα έπεσε στους βασικούς χαρακτήρες που ήταν πιο πολλοί κιόλας απότι συνήθως, οι οποίοι ήταν όλοι εξαιρετικά καλοδουλεμένοι, αλλά το storyline δεν έκανε το κάτι παραπάνω. Σε πολλά σημεία έκανε κοιλιά και κούρασε.

Επαναλήψεις (η κατάληψη του Σαμ από άγγελο,όσο αυτό και αν μας έδωσε τελικά έναν αξιομνημόνευτο χαρακτήρα),εύκολες λύσεις, μέτρια έως κακά αυτοτελή και ένας ανεκδιήγητος πιλότος #bloodlines.

Ούτε το story arc με τους αγγέλους με έπεισε τελικά, ούτε στην κόλαση είδαμε πιο μεγάλες εντάσεις, ούτε αλληλεπίδραση αγγέλων-ανθρώπων που θα είχε τρομερό ενδιαφέρον κλπ. Ήταν γενικά μια ευθεία γραμμή λίγο-πολύ, που σώθηκε και στηρίχθηκε απόλυτα στους χαρακτήρες, που ξαναλέω ήταν πολύ στιβαροί.

Στα συν της 9ης, τα επεισόδια με Cain, Henry, και το Metafiction.

Στα του ΦΙΝΑΛΕ τώρα.

Θετικό ότι δεν είχαμε επανάληψη του φινάλε του 7ου κύκλου με τον πανίσχυρο villain να σκοτώνεται απλά και εύκολα. Εκεί πήγε το επεισόδιο κόντρα στα κλισέ και λειτούργησε καλά.

Η αυτοθυσία του Gadreel ήταν highlight, τέλειο κλείσιμο για ένα ενδιαφέρον story arc.

Ο Crowley μοναδικός όπως πάντα, ανεβασμένοι ποιοτικά διάλογοι (ή…μονόλογοι μάλλον!) και πραγματικά δεν ξέρω πώς μπορεί να τον αντιπαθήσει κανείς, όντως μου φαίνεται ειλικρινής,μπορεί να είναι συνολικά ο πιο εξελίξιμος χαρακτήρας όλης της σειράς!

Επίσης η μεσσιανική δουλειά του Μέτατρον-Μαρβ,nicely done!

Να πω την αλήθεια μου, με όλο το βομβαρδισμό από δηλώσεις και συνεντεύξεις είχα επηρεαστεί και περίμεανα πράγματα και θαύματα, που ΔΕΝ έγιναν.

Το αρνητικό γενικά της σειράς είναι τα πολλά spoilers και οι συζητήσεις επί συζητήσεων των φανς και οι θεωρίες, που βλακωδώς δεν μπορώ να αντισταθώ και παρακαλουθώ λίγο. Έτσι αυτό το φινάλε ήταν εντέλει το πλέον αναμενόμενο από αυτά που είχα βάλει εγώ με το μυαλό μου.Και δυστυχώς αυτό επηρεάζει τα πάντα. Ούτε συγκινήθηκα που πέθανε ο Ντην και έκλαιγε ο Σαμμυ γιατί ήξερα ότι κάτι θα γίνει μετά έτσι κ αλλιώς(εξαιρετικές όμως ερμηνείες και δέσιμο των J’s, όταν το ξαναδώ θα με αγγίξει περισσότερο σίγουρα!).Ούτε συγκλονίστηκα με τα demon eyes του Ντην. Η σκηνή βέβαια με το λόγο του Crowley ήταν πανέμορφα γραμμένη και γυρισμένη. Δεν είναι πλην του σεναρίου το παραπάνω, αλλά της αίσθησης και των προσδοκιών που δημιουργούνται από τους έξω παράγοντες!
Μεγάλο μείον για μένα ο αναμενόμενος τρόπος της “αποκαθήλωσης” του Μέτατρον. Έλεγα όταν μιλούσε στον Κας, “άντε πότε θα γυρίσει η κάμερα να δούμε ότι είναι ανοιχτό το αγγελικό ράδιο”, μία εύκολη λύση που δεν ταιριάζει στο επεισόδιο, και ευτυχώς που αυτό δεν οδήγησε και στο τέλος του Μέτατρον.

Αναμένω τη 10η σεζόν με την ίδια ανυπομονησία και προσμονή που ανέμενα την 9η, σε κάθε περίπτωση και πάντα “i’m proud of spn” και ελπίζω να μας κρατάει παρέα για χρόνια ακόμα. Να δούμε, τι θα δούμε!

Έχω γράψει πολλά και μπορώ να γράφω για ώρα ακόμα αλλά θα σταματήσω εδώ! 😛

Σαν αντικειμενική βαθμολογία για το πόσο άξιζε πραγματικά και όχι για το κατα πόσο ικανοποίησε την φαντασία και επιθυμία μου,θα βάλω στο επεισόδιο 9.5/10.

BlackBird
BlackBird
21 May 2014 15:54
Reply to  BlackBird

Και φυσικά…. από τα αγαπημένα μου κομμάτια…
http://www.youtube.com/watch?v=3TyynO6O0kc

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:51
Reply to  BlackBird

ΤΙ ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ!!!

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:51
Reply to  BlackBird

Όμορφο Review μπράβο!

Διαφωνώ σε κάποια θέματα, συμφωνώ σε κάποια άλλα. Όντως η σειρά έκανε κοιλιά σε αρκετά σημεία και το επισήμανα στα Reviews κάθε φορά. Αλλά προσωπικά μου άρεσε το φετινό στόρι (χωρίς να τρελαίνομαι κάποιες φορές, αλλά ήταν πολύ ωραίο όμως). Όμως με τα τελευταία 3 π.χ. έδειξε ότι ήταν μια αρκετά δυνατή σεζόν και έχουμε πολύ μυθολογία να δούμε ακόμα.

Anonymous
Anonymous
21 May 2014 15:09

apisteutes ermhneies, ekplhktikh istoria, teleio finale, to mono pou me xalase htan h monoxnwth maxh me ton Metatron! den htan kai o samatas pou perimenan oloi nmzw..!! 9/10 ap mena!!!

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:53
Reply to  Anonymous

Νομίζω στη μάχη ήθελαν να δείξουν ότι ο Μέτατρον εκείνη την ώρα ήταν πραγματικά ανίκητος και ασταμάτητος. Ούτε ο Ντιν που διέλυσε την Άμπαντον δεν κατάφερε να τον κερδίσει!

Olga Ristani
Olga Ristani
21 May 2014 15:11

ΣΥΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ!!!!!ΕΠΙΚΟ!!!!!damn it!!!!πως θα περιμενουε τωρα μεχρι το φθινοπωρο;;;;;μαζι με την Abbandon επρεπε να σκοτωσει και τον βρωμοCrowley!!!ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ:ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο 10 ΟΣ ΚΥΚΛΟΣ;;;;;

Πανος Μπουλμετης
Πανος Μπουλμετης
21 May 2014 20:51
Reply to  Olga Ristani

Νομίζω πως είσαι το μόνο άτομο στον πλανήτη γη όπου θα ήθελε να δει τον Crowely νεκρό!!

Olga Ristani
Olga Ristani
23 May 2014 15:01

ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΤΗΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΝ;;;;;ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΛΕΠΙΔΑ ΠΑΝΩ ΡΟΥ,ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΜΥ,ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΕΠΑΣΤΡΕΜΑ ΤΗΣ ΑΜΠΑΝΤΟΝ…
ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΝΤΗΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΟΛΙΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ..ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΖΗΛΕΥΕ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΣ….ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΤΟΝ ”ΧΩΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ”….ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΣ….

Sawyer Orestis
28 May 2014 09:31
Reply to  Olga Ristani

Δεν ξέρω κατά πόσο τον ζήλευε τον Κας. Αλλά τώρα όπως όλα δείχνουν ο Κράουλη θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο ως πρωταγωνιστής της 10ης

Katerina Mastora
Katerina Mastora
22 May 2014 00:37
Reply to  Olga Ristani

απο φθινοπωροο!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:53

Το θέμα είναι πως περνάνε οι μέρες και οι μήνες 😛

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:53
Reply to  Olga Ristani

Έλα βρε γιατί; Τι θα κάναμε χωρίς Κράουλη μετά;

Christos Papachristos
Christos Papachristos
21 May 2014 16:17

Επικο φιναλε.. Αλλα γενα πολλα ερωτηματικα για την 10η σεζον.. Ηταν ενα φιναλε που δεν περιμενα.. Τωρα περιμενουμε με περισσοτερη αγωνια την επομενη σεζον..
Θα εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα σωθει ο Dean.. Αινιγματικο φιναλε..

Sawyer Orestis
22 May 2014 09:56

ΑΝ σωθεί είναι η αλήθεια. Ίσως μείνει όπως ο Κάιν τώρα. Δεν ξέρω πως άραγε θα μπορέσει να βγάλει το Σημάδι..Πραγματικά επικό συμφωνώ

Sofia.T.
Sofia.T.
21 May 2014 17:24

Και να που για μια
ακόμα φορά το SPN έκανε το θαύμα του.Μετά από μια……περίεργη σεζόν,ήρθε το
τελευταίο επεισόδιο να αποζημιώσει και με το παραπάνω.Υπομονή μέχρι τον Οκτώβρη
κι εύχομαι στην 10η σεζόν να μη χρειαστεί να περιμένω μέχρι το τέλος
για μου σηκωθεί η τρίχα.

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:16
Reply to  Sofia.T.

Όσο και να έκραξα πολύ κάποια παλιά επεισόδια για φέτος, ήμουν 100% σίγουρος ότι το φινάλε θα ήταν πραγματικά επος

SavvinaVvi
SavvinaVvi
21 May 2014 18:06

I’ve been Winchestered. (ΑΤΑΚΑΡΑ! Θεος ο Κραουλι τοσες σεζον πως και δεν το ειχαμε βγαλει εμεις αυτο? :Ρ )
Επειδη ειδα το επεισοδιο λαιβ, θα πω απλα οτι μολις τελειωσε ειχα μεινει για κανα 10λεπτο κοιτωντας την οθονη χωρις να ξερω τι να κανω. Μισησα τοσο πολυ το cw για τις διαφημισεις που εβαζε καθε 3 και λιγο – πως γλιτωσα το εγκεφαλικο δεν ξερω.
Το τελευταιο δευτερολεπτο ηταν αναμενομενο ολοι λιγο πολυ λεγαμε οτι θα συμβει…..αλλα ολο το υπολοιπο επεισοδιο μεχρι εκει ηταν απλα ενα ΕΠΟΣ!

Απο που να το πιασεις. Για ερμηνιες, σεναριο, σκηνοθεσια δεν μιλαω σπανια απογοητευομαστε σε τετοια θεματα σε αυτη τη σειρα. ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΤΡΟΝ #@$!&%# ΓΙΑΤΙ ΖΕΙΣ ΑΚΟΜΑ;;;;;;;;;;;;;
Η στιγμη που σκοτωσε τον Ντην ηταν η στιγμη που ενιωσα την καρδια μου να χτυπαει πιο δυνατα απο ποτε. Ειδικα μετα απο αυτο ηθελα τοσο πολυ να πεθανει αργα, βασανιστικα, ικετευοντας για ελεος, που νευριασα με τον Καστιελ που απλα τον φυλακισε. Οκ καταλαβαινω γιατι το εκανε, αλλα δεν εμπιστευομαι τον Μετατρον ουτε μεσα στη φυλακη καποιο τροπο θα βρει να κανει παλι την βλακεια…..ελπιζω στην επομενη σεζον να δουμε τον θανατο που του αρμοζει αλλιως δεν θα ησυχασω :Ρ

Κραουλι μοναδικος οπως παντα..ηθελα να εμφανιστει πιο πολυ στο επεισοδιο, αλλα η τελευταια ιστορια που ειπε στον Ντην εφτανε και περισσευε. Τρομερος και ο Σαμ, θελω πολυ να δω πως θα αντιμετωπισει οτι ερχεται στην 10η σεζον..

Και τωρα στον Ντην. Μην μπορωντας να κοιμηθω μετα το επ, το σκεφτομουνα ξανα και ξανα και κατεληξα στο συμπερασμα οτι ηταν απο παλια προορισμενος για αυτο. Ναι οκ ηταν το δοχειο του Μιχαηλ κτλπ, αλλα μονο και μονο επειδη ο αδερφος του ηταν πιο καταλληλος για δοχειο του Λουσι.
Οταν πεθαινει στην 3η σεζον και παει στην κολαση, προσπαθουσαν τοσο πολυ να τον κανουν να βασανιζει κοσμο, και τελικα οπως ειπε στον Σαμ υπεκυψε, και το εκανε. Και αν δεν τον εσωζε ο Καστιελ και το εκανε για πολλα χρονια ακομα, θα γινοταν δαιμονας.
Ομως σωθηκε. Ο Καστιελ εκανε μια προσπαθεια να τον παρει απο αυτο το μονοπατι και για λιγες σεζον τα καταφερε. Εν τελει ομως, οσο ο Κας ηταν απασχολημενος με τον παραδεισο, ο Ντην απεκτησε το σημαδι του Καιν και μπηκε ξανα σε αυτον τον δρομο. Και εγινε δαιμονας εν τελει.
Ναι οκ, το εκανε επειδη δεν ειχε αλλη επιλογη – οντως ομως? Απο παντα δεν ηταν ο πιο καταλληλος για να κανει κατι τετοιο?
Δεν ξερω αν βγαζουν νοημα αυτα που λεω, η αν θα βγαζουν σε μενα οταν θα ξαναδω το επεισοδιο, αλλα τωρα μου φαινεται σαν ο χαρακτηρας του να ολοκληρωνεται ακομα πιο πολυ. Ελπιζω να αξιοποιηθει σωστα ολο αυτο στην επομενη σεζον κ να μην βρουν μια ευκολη λυση σε 2-3 επεισοδια..

Αυτα τα λιγα :Ρ. Θα μπορουσα να γραψω πολλα ακομα, αλλα θελω να το ξαναδω μερικες φορες ακομα..
Υσ. 1. Ο παραδεισος μενει ακομα κλειδωμενος? Αν ναι ειναι αλλο ενα μετωπο για τον Κας στην επομενη σεζον..να παρει την χαρη του κ να φτιαξει τον παραδεισο για να μπαινουν οι ψυχεις – και οι αγγελοι – και παλι..
2. Ορεστη τι εννοεις στο 6? Την ταμπλετα δεν την εσπασε ο Κας? Με μπερδευειιις :Ρ
3. Απλα μια υπενθυμιση. Αν ο Μπομπι εβριζε τοσο τον Σαμ περυσι οταν τον εβγαζε απ την κολαση για οσα γινοντουσαν τοτε, φανταστειτε τι θα τους εσουρνε τωρα…..ΤΙΠΟΤΑ δεν θα τους εσωζε!! :Ρ

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:21
Reply to  SavvinaVvi

Μετά από τόσες ατάκες, μου ήταν τόσο μα τόσο δύσκολο να διαλέξω την καλύτερη του επεισοδίου!

Και εγώ ακριβώς αυτό έκανα. Κόλλησα στην οθόνη, έμεινα ρε παιδί μου για κανα τέταρτο 😛
Ήθελα να κάνω το ριβιου εκείνη την ώρα αλλά απλώς δεν μπορούσα από το σοκ!

Γι’ αυτό το 6 έχουμε ξαναδεί ταμπλέτα να σπάει (στην 7η σεζόν) και την είχε ενώσει ο Κέβιν… Όπως και στην 8η είχε σπάσει ο Κας μία.

SavvinaVvi
SavvinaVvi
22 May 2014 16:45
Reply to  Sawyer Orestis

Α ναι σωστα…..αλλα θα χρειαστει ενας προφητης για την ενωσει…….με τοσα που γινονται τωρα, αυτο μας ελειπε να ψαχνουμε και για προφητη :Ρ

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:21
Reply to  SavvinaVvi

Λογικά το πρώτο πράμα που θα δούμε είναι να ισορροπήσει η κατάσταση στον Παράδεισο.

Πύλες, φτερά, πνεύματα, διοίκηση, προφήτες κτλ.

Katerina
Katerina
26 May 2014 15:57
Reply to  SavvinaVvi

Με κάλυψε πλήρως όπως πάντα η αδελφή ψυχή μου! 😛 ..εγώ το έχω δει 3 φορές το επεισόδιο μέχρι στιγμής για να το χωνέψω (και θα το δω κι άλλες).. Την 1η φορά καραγούσταρα γιατί είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδει κι επειδή δεν διάβαζα θεωρίες και τέτοια τον τελευταίο καιρό ήταν εντελώς απρόσμενο.. Τις άλλες φορές όμως που το είδα σφιγγόταν το στομάχι μου… Ενώ μου αρέσει σαν ιδέα γιατί είναι κάτι διαφορετικό, είναι κρίμα.. Τόσο καιρό τους πολεμάει και τώρα έγινε αυτός… Έχω πολύ μεγάλη ανυπομονησία να δω και τη δική του αντίδραση όταν συνειδητοποιήσει ότι είναι δαίμονας.. Και πως θα είναι, θα νιώθει; Θα είναι πολύ κακός;; Θα βγαίνει τσάρκα με τον Κράουλι και θα κλείνει συμφωνίες με ανθρώπους;; Αυτό δεν θέλω με τίποτα να το δω… Θα μπορεί πλέον να τον επηρεάσει ο Σαμ και ο Κας;; Ποιες θα είναι οι αντιδράσεις αυτών των 2 όταν μάθουν τί έγινε;; Είναι τόσες πολλές οι απορίες μου για την εξέλιξη των χαρακτήρων και της σχέσης τους μεταξύ τους κι άλλες τόσες για την εξέλιξη της ιστορίας.. μ’έχει κάνει αυτό το επεισόδιο να το σκέφτομαι συνέχεια!!

SavvinaVvi
SavvinaVvi
26 May 2014 16:34
Reply to  Katerina

Εεεε τι τωρα! Με τετοια παραγραφο πως να μην σε καλυπτα πληρως? Μη νομιζεις για σενα τα γραφω γ να μην κουραζεσαι…. :Ρ <3
Ασε..θελω κ εγω να δω την αντιδραση του Ντην σε ολα αυτα…..κ πιστευω απ τη μια θα μισει τον εαυτο του για αυτο που εγινε, αλλα απ την αλλη θα γινει τοσο πρεζακι κ θα χρειαζεται να σκοτωνει π μπορει κ να του αρεσει….. :/
Παντως μεχρι την 10η σεζον εχουμε πολυ πραμα…..αν δεις τι κυκλοφορει σε tumblr, twitter κτλπ με αστειες καταστασεις τωρα που ο Ντην ειναι δαιμονας θα λιωσεις στα γελια!! Παλι καλα εχουμε τοσο τελειο fandom που οσο κι αν αγωνιουμε θα περασει ευχαριστα η αναμονη.. :')

Katerina
Katerina
26 May 2014 17:18
Reply to  SavvinaVvi

έχω δει μερικά 😛 😛 ..πάντως μόνο γι’αυτή τη σειρά ανυπομονώ τόσο πολύ να ξεκινήσει η επόμενη σεζόν!! Έχω ήδη σκάσει κι έχω 5 μέρες που είδα το επεισόδιο.. Αντε να συγκεντρωθείς να διαβάσεις, το μυαλό μου μόνο για θεωρίες είναι ικανό αυτή τη στιγμή 😛 (..εντωμεταξύ καταλάθος έκανα λάικ στο σχόλιό μου, θα με περάσουν για ψωνάρα 😛 )

SavvinaVvi
SavvinaVvi
26 May 2014 18:34
Reply to  Katerina

χαχαχαχχαχαχα σιγα μαρη… :Ρ
εγω να σου πω την αληθεια πιο πολυ ανυπομονω για το gag reel της 9ης αυτη τη στιγμη…..!!!!!!!

Katerina
Katerina
27 May 2014 01:05
Reply to  SavvinaVvi

χαχαχαχαχαχαχα Εγώ όταν το δω θα αρχίσω πάλι να πηγαίνω πάνω κάτω στο σπίτι και να σκεφτομαι τη 10η σεζόν.. Πρέπει με κάποιον τρόπο να ξεχάσω για λίγο καιρό τη σειρά 😛

Sawyer Orestis
28 May 2014 09:31
Reply to  Katerina

Το λεγόμενο Autolike 😀

G4F
G4F
21 May 2014 18:23

Προσωπική μου άποψη, δεν μου άρεσε και ούτε ανυπομονώ πολύ να δω τι θα γίνει όπως λέγανε. Σίγουρα θα περιμένω χαλαρά, να δω πως θα το συνδέσουν με την συνέχεια, αλλά μέχρι εκεί.

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:21
Reply to  G4F

Πάντως είναι πάρα πάρα πολλά τα ερωτήματα για την 10η σεζόν

G4F
G4F
22 May 2014 16:44
Reply to  Sawyer Orestis

Υπάρχουν σίγουρα πράγματα που θέλουν απαντήσεις, αλλά εμένα δεν με έκανε να περιμένω πως και πως για την συνέχεια… και ούτε με εντυπωσίασε το τέλος, το προέβλεψα κιόλας (στο προφίλ του site στο Facebook είχα σχολιάσει ακριβώς ότι θα γίνει αυτό). Επίσης, δεν μου αρέσει σαν villain ο Metatron καθόλου, είτε κάνει ότι θέλει, είτε μπαίνει φυλακή, είτε πεθάνει, θα μου είναι αδιάφορος, πες ο ηθοποιός δεν μου κάνει δεν ξέρω. Η σεζόν κατ’εμέ δεν είχε σπουδαίο “κακό”, την Abbadon την δείξανε ως “γατάκι”, τον Crowley ότι κι αν κάνει εγώ δεν μπορώ να τον αντιπαθήσω, ενώ ο Gadriel άλλαξε σε ήρωας. Αυτά από μένα, γνώμες είναι αυτές, ελπίζω να μην θέλει να μου πάρει κανείς το κεφάλι, γιατί διαβάζω και κάτι σχόλια, στυλ “σε όποιον λέει πως δεν άρεσε, δεν αγαπάει την σειρά” που φυσικά δεν είναι σοβαρά. Τέλος πάντων, θα ήθελα να δω κάτι άλλο γενικότερα στα τελευταία επεισόδια. Η 9η σεζόν για μένα δεν είναι καλή, ξεκίνησε σούπερ αλλά έπεσε πολύ. Και λέω συνέχεια το “για μένα” για να μην το παρεξηγούν αυτοί που πωρώθηκαν και δεν τους αρέσουν τα αρνητικά σχόλια, και θα ρωτήσουν γιατί βλέπω την σειρά… την σειρά την λατρεύω και είναι η μόνη που παρακολουθώ.

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:22
Reply to  G4F

Καλά εννοείται ότι δεν θα σου πάρουμε το κεφάλι. Άλλο είναι να λες σωστά τη γνώμη σου χωρίς να προσβάλλεις κανέναν κι άλλο να προσβάλλεις του υπόλοιπους…

G4F
G4F
23 May 2014 15:59
Reply to  Sawyer Orestis

Επίσης να σου πω ότι πιστεύω πως η σειρά έχει χαλάσει πολύ ως προς τα αυτοτελή της επεισόδια, που αν και χαλάνε την ροή, αναγκαστικά γιατί δεν γίνεται να υπάρχει η κύρια ιστορία επί 23 επεισόδια, μπορούν όμως να είναι καλά. Μου λείπουν από τα αυτοτελή επεισόδια, ιστορίες με πνεύματα και φαντάσματα, αλλά και άλλα ενδιαφέροντα πλάσματα. Κάτι καινούριο, κάποιος Θεός, κάποιος Μάγος, κάποιος σαν τον Χρόνο -με επεισόδια που να δείχνουν το παρελθόν με τους πρωταγωνιστές να ταξιδεύουν εκεί- να αποκτήσει λίγο ενδιαφέρον, να πει μια μικρή δική του ιστορία του επεισόδιο. Κι αυτό έλειψε πολύ από το Supernatural ιδιαίτερα φέτος.

JensenAckles
JensenAckles
21 May 2014 18:34

αν θυμασται σε ενα επεισοδιο ο ντιν ειδε το εαυτο του σαν δαιμονα και του ειχε πει πως “οτι και να κανει ετσι θα καταλήξει” και μαλλον ειχε δικιο:| ομως πιστευω οτι θα σωθει..! οπως παντα φυσικα! τι να πρωτο πω για το επεισοδιο; ειχα μεινει τουλαχιστον 5 λεπτα να κοιταω την οθονη και να ειμαι σαν χαμενη! εκλαψα παρα πολυ..ειδικα οταν εκλαψε ο σαμ πανω στον ντιν… ο κράουλι ηταν απιθανος ειδικα στο τελος! κ’o τζένσεν μοναδικος οπως παντα! να δω πως θα αντε3ω 5 μηνες! ηταν ενα ΕΠΙΚΟ επεισοδιο!

Luna Park
Luna Park
21 May 2014 23:15
Reply to  JensenAckles

Λες να το σχεδίαζαν απο τότε;! Σωστη παρατηρηση!

Amalia
Amalia
21 May 2014 23:48
Reply to  Luna Park

Η σύνδεση είναι τέλεια και μοιάζει σαν foreshadowing, αλλά σίγουρα δεν το σχεδίαζαν απο τότε. Σε εκείνο το επεισόδιο αντί για το Δαίμονα Ντιν ήταν να κάνει την εμφάνισή του ο Δαίμονας Τζον, αλλά ο Jeffrey Dean Morgan δεν μπορούσε να κάνει το γκεστ, γιαυτο και επέλεξαν τη λύση Δαίμονας Ντιν (που τους βγήκε πολύ καλό).

Luna Park
Luna Park
21 May 2014 23:57
Reply to  Amalia

Ολα για κάποιο λόγο γίνονται λοιπόν! Αυτό δε το ξερα για το Τζονι! Εχεις καλές πληροφορίες!

Amalia
Amalia
22 May 2014 00:10
Reply to  Luna Park

Άσε που το αρχικό σχέδιο για τη σειρά τελείωνε στο φινάλε της 5ης σεζόν (με την επική μάχη Λουσιφερ-Μάικλ την οποία σταμάτησε ο Σαμ με τη θυσία του). Όλα όσα έχουν συμβεί μετά ήταν μετέπειτα σχεδιασμός.

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:24
Reply to  Amalia

Παρ’ όλα αυτά είναι ωραίο όμως το πως συνδέονται όλα!

Luna Park
Luna Park
22 May 2014 18:06
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι έστω κι αν δεν ήταν στον σχεδιασμό όταν το διαβασα στο σχόλιο παραπάνω ανατρίχιασα με τη σύνδεση γιατί δένει απόλυτα με την εξέλιξη!
Πάντως δεν αντέχω 2 μερες πέρασαν κ ακόμα το Ντιν δαίμονα σκέφτομαι…! Μα δαίμονας;;;!!!

Υπήρχε και θέση για Προφήτη κενή! !

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:23
Reply to  Luna Park

Να δω πως θα τα περάσουμε όλα με τη ζέστη!!!

Luna Park
Luna Park
23 May 2014 19:46
Reply to  Sawyer Orestis

Άστα! Αυτό το καλοκαίρι θα ναι…Κόλαση..!!

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:23
Reply to  Amalia

Αχ αυτός ο Τζον… ΑΧ!!!

Amalia
Amalia
22 May 2014 12:28
Reply to  Sawyer Orestis

Για μένα καλύτερα που δεν ήταν ο Τζον στη σκηνή. Έτσι όπως κατέληξε, ήταν πιο δυνατή σκηνή νομίζω. Κατέστησε σαφές οτι ο χειρότερος εχθρός του Ντιν είναι ο εαυτός του. Γιατι όπως είπε και ο Κράουλι πρόσφατα “Dean, nobody hates you more than you.”

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:23
Reply to  Amalia

Τελικά ναι. Καλύτερα με το τέλος της 9ης τελικά ναι..

Kallia Leone
Kallia Leone
23 May 2014 02:58
Reply to  Sawyer Orestis

Μακάρι να γύριζε ο John με κάποιο τροπο!!! Μου έχει λείψει πολύ!!!

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:23
Reply to  Kallia Leone

Τον λατρεύω…..

Kallia Leone
Kallia Leone
23 May 2014 13:27
Reply to  Sawyer Orestis

Δεν είσαι ο μόνος! Κ εγώ το ίδιο!!!!!!!!

Guest
Guest
22 May 2014 10:42
Reply to  Luna Park

Δεν παίζει να το σχεδίαζαν από τότε διότι είχαν σχέδια για 5η season
οπότε…

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:23
Reply to  JensenAckles

Να δούμε αν ο Ντιν θα είναι ο μεγάλος κακός της 10ης σεζόν!!! Ή απλά θα μπορεί να ελέγχει τον εαυτό του…

Amalia
Amalia
22 May 2014 12:25
Reply to  Sawyer Orestis

Δεν μπορώ να φανταστώ το Ντιν ως Κακό! Πιστεύω όμως οτι η 10η θα πάει μισή μιση! Στο πρωτο μισό θα είναι ανεξέλεγκτος και μετά θα αρχίσει να το ελέγχει…

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:24
Reply to  Amalia

Λογικά δεν θα είναι κακός. Απλά υποθέτω ότι θα θέλει συνεχώς να σκοτώνει… Επίσης θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πλέον τι ένστικτα θα έχει ως Δαίμονας

Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
Μαρία Μαίρη Μαρούλιღ
30 May 2014 21:28
Reply to  JensenAckles

πιστεύω ότι η σύνδεση είναι πολύ καλή όχι σαν πρόβλεψη, αλλά σαν συμπέρασμα ότι ο Ντιν έγινε αυτό που φοβόταν πάντα, επειδή μισούσε τον εαυτό του πιο πολύ απ’ όλους…

natasa
natasa
21 May 2014 20:36

δεν ειμαι σε θεση ακομα να γραψω σχολιο…… οταν τελειωσε ειχα μεινει για μιση ωρα και κοιτουσα την μαυρη οθονη σχεδον χωρις να μπορω να ανασανω!!!!!! το μονο που εχω να π-ω ειναι οτι ο μετατρον πρεπει να πεθανει αργα και βασανιστικα!!!! δεν θα ηταν τελειο να τον βασανισει για πολλες ωρες ο ντιν πριν του δωσει την χαριστικη βολη???? ε ε ε εεε????? ναι το ξερω….. βγηκε η σκοτεινη μου πλευρα……

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:25
Reply to  natasa

χαχαχαχαχαχαχα.. Λογικά θα δούμε κι άλλο Μέτατρον στην 10η σεζόν! Αποκλείεται να μείνει έτσι!

Amalia
Amalia
22 May 2014 12:30
Reply to  Sawyer Orestis

Αλήθεια, είχα απορία. Μαθαμε ποιο ήταν ακριβώς το σχέδιο του Μέτατρον; Να γίνει Θεός; Απλά;

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:25
Reply to  Amalia

Ήθελα να γίνει κανονικά Θεός. Οι άνθρωποι να προσεύχονται σε αυτόν, ο Παράδεισος δικός του και να είναι ακατανίκητος και όλοι να τον φοβούνται…

natasa
natasa
21 May 2014 20:50

και Ορεστη, σου εχω αλλη μια ερωτηση. τωρα που ο Ντιν ειναι δαιμονας, θα αποκτησει δικο του hellhount????????????

Amalia
Amalia
22 May 2014 00:14
Reply to  natasa

Λες;; Και αναρωτιόμουν οτι η σκηνή με το hellhound στο νεκροταφείο στο 9.21 ήταν λίγο ξεκάρφωτη. Λες να την έβαλαν γιαυτο;; χαχα

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:25
Reply to  Amalia

Υποτίθεται ότι το Σκυλί στο 9×21 προστάτευε την Λεπίδα.

Amalia
Amalia
22 May 2014 12:55
Reply to  Sawyer Orestis

Ναι, προφανώς. Γενικά ήταν μια σκηνή που την έβαλαν για την πλάκα της κι όχι για κάτι ουσιαστικό. Πλάκα έκανα όταν είπα οτι την έβαλαν σαν foreshadowing.
Πάντως μια και αναφέρθηκε το hellhound, να παρατηρήσω οτι ο Κράουλι φάνηκε έκπληκτος που το σκυλί ήταν ακόμα εκει. Έχουν αρχίσει και δεν τον ακούνε οι υπηρέτες του;

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:26
Reply to  Amalia

Το σκέφτηκα κι αυτό! Δηλαδή πως άραγε θα αντιδράσουν οι Δαίμονες όταν καταλάβουν ότι ο Κράουλη έχει συναισθήματα;

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:25
Reply to  natasa

Δε νομίζω. Αλλά είναι πολύ πιθανό να μπορεί να τα βλέπει πλέον

Thanos Geronimos
Thanos Geronimos
21 May 2014 21:08

poly kalo episodeio…..ego to eixa brei oti tha ginei demon….apla den iksera pos…..anamenetai kamini i 1o me ton sam na psaxnei me garth kai kash kai me opoion allon broyn na ton sosoyn…pisteyo se kapoia σεζον το ειχαν καταφερει να κανουν καλο εναν δαιμονα…προς τις τελευταιες….εχει ψωμι μεχρι 15 σεζον…ερωτηση γενικη με το σουπερνατσουραλ…γιατι οοοοοοοοολα αυτα τα κουλα γινονται και καλα στην επαρχια της αμερικης…και οχι οπως το σικαγο που ειδαμε στο 20???χαχαχα…τεσπα..καλο Οκτωβρη

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:26

Δεν είναι επαρχία. Απλά είναι πολλές οι πολιτείες της Αμερικής.

Σοφια Π.
Σοφια Π.
21 May 2014 22:36

γιατι, απλα γιατι??? Τελειωσε το επεισοδιο και ειχα μεινει ποπ κορν. Πηγα μετα φροντιστήριο και είχα πριξει την διπλανη μο0 για το γεγονος οτι ο ντιν εγινε δαιμονας (δεν καταλαβε και πολλα αλλα δεν πειραζει) ο καιν ήταν ιπποτης της κολασεως?? δεν το ειχα καταλαβει… Δεν θα μπορο0σε αντι να δωσει ο Κράουλι την λεπιδα στον Ντιν και να γινει δαιμονας, πολυ απλα να καλεσουν καποιον αγγελο και να τον ζωντανεψουν??

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:27
Reply to  Σοφια Π.

Είχα μείνει ποπ κορν χαχαχαχαχαχα θεά!

Οι άγγελοι πλέον δεν έχουν φτερά για να έρθουν κατευθείαν. Αλλά και να ερχόταν κάποιος, δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να κάνει κάτι..

Σοφια Π.
Σοφια Π.
23 May 2014 23:30
Reply to  Sawyer Orestis

δεν με νοιαζει!!! :Ρ (μετα απο το σοκ, πηγαμε στο επομενο σταδιο πο0 ειναι η αρνηση)

και τωρα δηλαδη το αντιστρεψαμε το πραγμα?? ο ντιν το δοχειο του μαικλ να ειναι δαιμονας (και μαλιστα ιπποτης της κολασεως) και ο σαμ απο το δοχειο του λουσιφερ και αυτος με τον εθισμο στο δαιμονικο αιμα, να τον καταλαμβανει αγγελος…

Sawyer Orestis
28 May 2014 09:40
Reply to  Σοφια Π.

Όλα άλλαξαν και το Supernatural μας έδειξε ότι πλέον τίποτα δεν είναι δεδομένο

cas4ever
cas4ever
21 May 2014 23:07

ας μου πει καποιος κατι που δεν καταλαβα,οι δαιμονες δεν μπαινουν στους ανθρώπους και τους καταλαμβανουν?αν ναι στον Ντιν ποιος μπηκε?εγινε ο ιδιος δαιμονας?εγινε ο ιδιος ιππότης της κολασεως?πολλα ερωτηματικα…αναρωτιέμαι όταν το μαθει ο cas τι θα γινει…δηλαδή ο crowley τωρα πως τον ζωντανεψε?δεν πολύ καταλαβα

Amalia
Amalia
21 May 2014 23:43
Reply to  cas4ever

Δεν τον ζωντάνεψε ο Κράουλι ακριβώς, τον ζωντάνεψε η Λεπίδα μαζί με το Σημάδι (πακετάκι πάνε αυτά τα 2). Έγινε ο ίδιος ο Ντιν δαίμονας (το Σημάδι τον έκανε Ιππότη της Κολάσεως πιθανότατα, όπως έιχε κάνει και τον Κάιν).

Sawyer Orestis
22 May 2014 12:30
Reply to  Amalia

Πόσο πώρωση θα είναι να τον βλέπουμε να σκοτώνει δαίμονες με το χέρι του απλά και βγάζοντας αυτόν το κόκκινο χρώμα του Κάιν (9×11);

Amalia
Amalia
22 May 2014 13:00
Reply to  Sawyer Orestis

Πςς! Πόρωση! Αντε πάλι, μου θυμισες οτι έχουμε 5 μήνες αναμονής μπροστά μας! 😛

Sawyer Orestis
23 May 2014 11:28
Reply to  Amalia

Εγώ αυτό το καλοκαίρι πάντως θα τον κάνω τον μαραθώνιο (1-9). Δεν το έκανα το προηγούμενο αλλά πλέον ήρθε η ώρα…

Amalia
Amalia
23 May 2014 15:30
Reply to  Sawyer Orestis

Στην 1η-2η σεζόν θα πάθεις πολιτισμικό σοκ με το ποσο απλά ήταν τα πράγματα τότε… χαχα!

Sawyer Orestis
28 May 2014 09:41
Reply to  Amalia