Supernatural Ιστορία: Κάμερες (Cameras)

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Iro
Iro
Από πάντα ήμουν fan των σειρών μυστηρίου αλλά στο Supernatural βρήκα το συνδυασμό που αναζητούσα: αγωνία, χιούμορ και πάλι αγωνία. Αυτό που με κέρδισε στην αγαπημένη μας σειρά είναι ότι τα απίθανα φαίνονται τόσο αληθινά και οι πρωταγωνιστές δεν είναι οι κλασσικοί σούπερ ήρωες, στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει από άλλες σειρές του ίδιου είδους. Από τότε (2007) η σχέση μου με το Supernatural είναι καρμική ιδιαίτερα όταν ανακάλυψα ότι αρέσει και σε κάποιον άλλο ο Bob Seger! (Dean)

Οι κάμερες βοήθησαν αλλά και εμπόδισαν τον Sam και τον Dean στα ταξίδια τους. Έχουν χρησιμοποιηθεί κάμερες, ενώ κυνηγούσαν, για τον εντοπισμό τεράτων. Όπως και οι καθρέφτες, έτσι και οι φωτογραφίες και τα βίντεο μπορούν να “συλλάβουν” τις πτυχές του υπερφυσικού, που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα ήταν ορατές. Κάποια φαντάσματα, όπως τελικά ανακαλύπτουν, μπορούν να τα δουν μόνο μέσα από ένα φακό κάμερας. Οι πολυμορφικοί εμφανίζονται με μια λάμψη στον αμφιβληστροειδή σε μια ταινία, κάνοντας τα μάτια τους να λάμπουν παράξενα. Πιο ισχυρά πλάσματα μπορούν να διακόψουν το σήμα, δημιουργώντας στατικές γραμμές, που τα καθιστούν σχεδόν αδύνατο να εντοπιστούν. Ακόμα κι αν δεν υπάρχει κάποια αναστάτωση, που να προκλήθηκε από ένα τέρας, σε μια εικόνα, ωστόσο μπορεί να έχει αξία.

Μια φωτογραφία ενός ατόμου, πολλές δεκαετίες πριν, που μοιάζει με ανθρώπινη μορφή, αλλά δεν έχει γεράσει από τότε που βγήκε η φωτογραφία, είναι ένα σημάδι για κάτι περίεργο και υπερφυσικό. Η μορφή ενός κυνηγού στο φόντο μιας φωτογραφίας δείχνει ότι κάτι έχει συμβεί λίγο πριν στην συγκεκριμένη περιοχή. Εφόσον βρεθούν τα απαραίτητα για να καλέσει κανείς έναν δαίμονα σε σταυροδρόμι, η εικόνα του ατόμου που πραγματοποιεί την τελετουργία  κλήτευσης του δαίμονα, είναι μέσα.

Άλλες φορές ο Sam και ο Dean έχουν εμφανιστεί στην κάμερα. Και για τους δυο υπάρχουν φωτογραφίες στην αστυνομία, όταν είχαν συλληφθεί, και θεωρούνται  επίσημα φυγάδες. Αυτό τους προκαλεί αμηχανία, όταν δηλαδή απροσδόκητα βλέπουν τον εαυτό τους στην κάμερα ή ανακαλύπτουν ότι κατά λάθος εμφανίζονται ως πρωταγωνιστές  σε ένα τηλεοπτικό σόου.

Sam: Έλεγξε αυτό. (Δείχνει το βίντεο)
Dean: Καλά, ίσως είναι απλά μια λάμψη στην κάμερα.
Sam: Αυτό δεν είναι σαν καμία λάμψη κάμερας που έχω δει ποτέ. Ξέρεις, πολλοί πολιτισμοί πιστεύουν ότι μια φωτογραφία μπορεί να αποτυπώσει μια αναλαμπή της ψυχής.
Dean: Σωστά.

Sam and Dean, 1×06 Skin

 Επεισόδια

2×12 Nightshifter

Τράπεζες ληστεύονται αλλά οι ύποπτοι τραπεζικοί υπάλληλοι επιμένουν ότι είναι αθώοι. Ο Sam και ο Dean μιλούν με τον Ronald Resnick, έναν φίλο ενός από τους υπόπτους. Ο Ronald πιστεύει ότι οι ληστείες είναι το έργο ενός Ανθρωποειδούς και δείχνει στα αδέλφια μια ταινία από μια κάμερα ασφαλείας, που αντέγραψε και δείχνει φανερά τα μάτια ενός πολυμορφικού, που λάμπουν. Ο Sam και ο Dean πηγαίνουν στην τράπεζα, που υποπτεύονται ότι θα πρέπει να είναι η επόμενη, την οποία θα ληστέψει ο ύποπτος. Εμφανίζονται ως τεχνικοί ασφαλείας, παρακολουθούν τις κάμερες ασφαλείας CCTV περιμένοντας να δουν την λάμψη στα μάτια του πολυμορφικού.

2×14 Born Under A Bad Sign

Ο Sam εξαφανίζεται για μια εβδομάδα και, όταν επιστρέφει, δεν έχει καμία μνήμη του τι έχει κάνει όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Ο Dean τον βοηθά να θυμηθεί τις κινήσεις του και οδηγούνται στο σπίτι του κυνηγού Steve Wandell, ο οποίος εντοπίζεται νεκρός μέσα σε αυτό. Είχε κάμερες ασφαλείας στο σπίτι του. Οι αδελφοί παρακολουθούν τις ταινίες και βλέπουν τον Sam να επιτίθεται και να σκοτώνει τον Steve. Ο Dean συνειδητοποιεί τελικά ότι ο Sam ήταν και συνεχίζει να είναι κατειλημμένος από κάποιο δαιμονικό πνεύμα.

2×18 Hollywood Babylon

Τα δύο αδέρφια διερευνούν μια σειρά ταινιών όπου οι θάνατοι προκαλούνται από κάποια υπερφυσική δύναμη. Ενώ παρακολουθεί τα στοιχεία της παραγωγής, ο Sam βλέπει μια γυναίκα στην ταινία, που δεν ήταν εκεί στο σκηνικό. Αντιλαμβάνεται ότι η κάμερα έχει “συλλάβει” το φάντασμα μιας νεκρής ηθοποιού. Αυτό το πνεύμα, μαζί με δύο άλλα, ελέγχεται από έναν εκδικητικό συγγραφέα σκοτώνοντας όσους έχουν καταστρέψει το πρωτότυπο σενάριο του. Επιτίθεται σε ένα στέλεχος της παραγωγής με αόρατα φαντάσματα. Ο Sam χρησιμοποιεί την κάμερα του τηλεφώνου του για να δει τα φαντάσματα, κατευθύνοντας τον Dean, ο οποίος τους πυροβολεί με το όπλο ρίχνοντας σφαίρες από αλάτι για να τα κρατήσει μακριά.

3×13 Ghostfacers

Ο Sam και ο Dean ερευνούν το Σπίτι του Μόρτον και βρίσκονται ξαφνικά πρωταγωνιστές στην πιλοτική ταινία των Ghostfacers, μια ταινία, που οραματίστηκε ο Harry Spengler και Ed Zeddmore. Οι ίδιοι έκαναν ακόμη και την εισαγωγή στην ταινία. Η κάμερα των Ghostfacer καταγράφει την εξερεύνηση του σπιτιού, τον τραγικό θάνατο του Corbett, του τροφίμου, στα χέρια ενός διαταραγμένου πνεύματος, και τις χρήσιμες συμβουλές του Dean σχετικά με τη χρήση του αλατιού. Ο Ed αντιλαμβάνεται την ηχώ του θανάτου του Corbett, που τον κάνει να συνειδητοποιήσει ότι είναι ένα φάντασμα, ιδιαίτερα αφού είδε τον Sam να επιχειρεί το ίδιο σε ένα άλλο πνεύμα. Ο Corbett αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει και νικά το κακό πνεύμα. Οι Ghostfacers στη συνέχεια δείχνουν στον Sam και στον Dean τα μονταρισμένα πλάνα τους. Ο Sam και ο Dean συγχαίρουν την εργασία τους ως “φόρο μνήμης” στον  Corbett – αν και αναίσχυντα εκμεταλλεύτηκαν τον θάνατό του – ενώ στην συνέχεια αφήνουν έναν ηλεκτρομαγνήτη δίπλα στον υπολογιστή που αποθηκεύει το βίντεο, διαγράφοντάς το από τον σκληρό δίσκο.

5×21Two Minutes Before Midnight

Ο Λοιμός χρησιμοποιεί ένα γηροκομείο ως έδρα και πειραματίζεται με τους ασθενείς. Ο Sam και ο Dean μπαίνουν κρυφά στο γραφείο ασφαλείας. Παρακολουθούν τις οθόνες, ελπίζοντας να εντοπίσουν τον Καβαλάρη. Θα δουν μια εικόνα σε ένα από τα μόνιτορ που στρεβλώνει την τροφοδοσία της κάμερας κάθε φορά που το δέρμα του είναι εκτεθειμένο. Μια δέσμη φωτός καλύπτει το πρόσωπο και τα χέρια του. Αφού  μαντεύουν σωστά ότι πρόκειται για τον Λοιμό, τον καταδιώκουν. Ο Crowley αποδεικνύει τη σφράγιση της συμφωνίας του με τον Bobby με μια φωτογραφία στο τηλέφωνό του με το φιλί τους.

6×16 …And Then There Were None

Τα δύο αδέρφια και ο Bobby ερευνούν μια σειρά από περίεργες δολοφονίες που μπορεί να σχετίζονται με την Εύα. Εντοπίζουν και παίρνουν συνέντευξη από έναν άνθρωπο, ο οποίος δολοφόνησε την οικογένειά του, αφού προηγουμένως πήρε μαζί του στο φορτηγό του ένα παράξενο κορίτσι, που τον πλησίασε σε ένα βενζινάδικο. Οι κυνηγοί, που εμφανίζονται ως πράκτορες του FBI, παίρνουν τα πλάνα από την  κάμερα ασφαλείας του σταθμού. Βλέπουν ένα κορίτσι στα λευκά, του οποίου το πρόσωπο παραμορφώνει φρικτά στην κάμερα.

7×18 Party On, Garth!

Ο Sam και ο Dean προσπαθούν να ανακαλύψουν τι είναι αυτό που δολοφονεί τα μέλη μιας οικογένειας, που έχει ένα ζυθοποιείο. Στο γραφείο του ζυθοποιείου, θα επανεξετάσουν τα πλάνα από την κάμερα ασφαλείας ελπίζοντας να πιάσουν μια αναλαμπή του τέρατος. Δεν βλέπουν τίποτα στην πρώτη προβολή αλλά δεδομένου ότι παρακολουθούν ένα σότζο, αποφασίζουν ότι πρέπει να μεθύσουν και να παρακολουθήσουν ξανά τα πλάνα. Μόλις μέθυσαν, βλέπουν το πλάσμα καθώς απελευθερώνεται από ένα μπουκάλι και στη συνέχεια ακολουθεί το πρώτο θύμα του.

Φωτογράφηση Πνευμάτων

Ο εμπνευστής της φωτογράφησης  των πνευμάτων  συνήθως φέρεται να είναι ο William H. Mumler, ένας φωτογράφος που εργαζόταν στη Βοστώνη στα μέσα του δέκατου ένατου αιώνα. Πιστεύεται από πολλούς ότι ήταν μια απάτη, ο οποίος δημιούργησε μια διπλή έκδοση για την ταινία του, το αποτέλεσμα της οποίας δίνει την ψευδαίσθηση του πνεύματος δίπλα στο κύριο θέμα. Μια από τις πιο διάσημες εικόνες που έδειξε το “φάντασμα” του Αβραάμ Λίνκολν πάνω από τον ώμο της χήρας του, Mary Todd.  Ο Mumler δικάστηκε αλλά αθωώθηκε το 1869. Πριν από το έργο του Mumler, ένας φωτογράφος, που ονομαζόταν Campbell, φωτογράφησε μια άδεια καρέκλα, και μόλις η φωτογραφία τυπώθηκε, έδειξε ένα αγόρι να κάθεται στην καρέκλα.

Ο Campbell δεν εμφάνισε άλλες φωτογραφίες πνευμάτων.  Η φωτογράφηση και η βιντεοσκόπηση συνεχίζει να χρησιμοποιείται από τους σύγχρονους ερευνητές, που προσπαθούν να “συλλάβουν” την απόδειξη του υπερφυσικού. Είναι δημοφιλή εργαλεία, που χρησιμοποιούνται σε τηλεοπτικές σειρές όπως σε αυτές με κυνηγούς φαντασμάτων. Οι φωτογραφικές μηχανές μπορούν να “συλλάβουν” το υπέρυθρο και το υπεριώδες φως, φάσματα, που δεν είναι ορατά με γυμνό μάτι, έτσι ώστε να θεωρείται ότι αποτελούν ένα καλό εργαλείο για την καταγραφή της παρουσίας ενός ενεργειακού όντος. Ορισμένες οργανώσεις προσφέρουν σημαντικά ποσά για μια αυθεντική εικόνα φαντάσματος, που ανέρχονται μέχρι το ποσό των 500.000 δολαρίων στις Ηνωμένες Πολιτείες  της Αμερικής.

 

Subscribe
Notify of
guest

0 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια

Latest

More Articles Like This

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x