Fun facts & Trivia | 15×03 The Rupture

Καλύτερα Επεισόδια του SPN

Amalia
Ανακάλυψα το Supernatural το 2008 και ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Άρχισα να γράφω για το Supernatural Greece το καλοκαίρι του 2014. Δυο πράγματα που πρέπει να ξέρετε για εμένα: λατρεύω τον Dean Winchester και τις αναφορές στην ποπ-κουλτούρα!

Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε όλες τις αναφορές που (πιθανότατα) δεν παρατηρήσατε στο τρίτο επεισόδιο της τελευταίας σεζόν του Supernatural:

ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ (CONTINUITY)

To επεισόδιο αυτό γράφτηκε ως το κλείσιμο της τριμερούς πρεμιέρας της τελευταίας σεζόν, και πιάνει τα γεγονότα ακριβώς εκεί που τα άφησε το προηγούμενο.


Το μεγαλύτερο μέρος του επεισοδίου λαμβάνει χώρα στο νεκροταφείο του Harlan, στο οποίο είναι ακόμα διασκορπισμένα τα πτώματα των νεκρών που κυρίευσαν οι ψυχές των κολασμένων, όταν άνοιξε ο Θεός τις Πύλες της Κόλασης — γεγονότα που είδαμε στο Moriah και στο Back and to the Future.


Belphegor: She never needed to use it. When she ruled, it was enough for us that we knew she could. And then when Crowley took over, he had other forms of discipline endless lines, endless paperwork. Not that he liked to spend a lot of time down there, anyway, with us.

Ο Belphegor μας θυμίζει τις αλλαγές που έκανε ο Crowley στα βασανιστήρια της Κόλασης, που είδαμε στο 6×20 The Man Who Would Be King. O Crowley είχε μια πιο… γραφειοκρατική προσέγγιση στην αιώνια τιμωρία, βάζοντας τους κολασμένους απλά να περιμένουν σε μια ατέρμονη ουρά. Ο Bel αναφέρει και τη δυσαρέσκεια του Βασιλιά για την Κόλαση.


Η κίνηση της Ardat να χρησιμοποιήσει το τηλέφωνο του νεκρού Ketch για να μάθει από τον Dean που βρίσκονται, καθρεφτίζει αυτό που έκανε ο ίδιος ο Ketch στο 12×18 The Memory Remains μετά τη δολοφονία του Mick Davies.


Η θυσία της Rowena έχει κοινά στοιχεία τόσο με τη θυσία του Sam στο 5×22 Swan Song και με τη θυσία του Crowley στο 12×23 All Along the Watchtower. Τα τελευταία της λόγια ήταν “Goodbye, boys”, και καθρεφτίζουν τα τελευταία λόγια του Crowley: “Bye, boys.”. Επίσης, το ροζ φόρεμά της και η θανάσιμη πληγή στην κοιλιακή χώρα θυμίζουν τον θάνατο της Mary Winchester στο πιλοτικό επεισόδιο.

ΣΕΝΑΡΙΑΚΕΣ ΜΙΚΡΟΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ (TRIVIA)

Αυτή ήταν η πρώτη φορά στη σειρά που ακούσαμε ξόρκι στα ιταλικά. Το πρώτο μαγικό που δοκιμάζει η Rowena, το ονομάζει “Rafforza l’incantessimo” που σημαίνει “ενισχύει το ξόρκι”.


Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε να πεθαίνουν στο ίδιο επεισόδιο ο Arthur Ketch και η Rowena McLeod. Στο διπλό φινάλε της 12ης σεζόν, τον Ketch τον είχε σκοτώσει η Mary Winchester, ενώ τη Rowena την έκαψε ζωντανή ο Εωσφόρος. Και οι δυο επέστρεψαν στη ζωή μέσω μιας μαγικής σφραγίδας αναγέννησης.

Σε αυτό το επεισόδιο, η δαιμόνισσα Ardat σκοτώνει για δεύτερη φορά τον Ketch, ξεριζώνοντας την καρδιά του, όταν εκείνος αρνείται να της ‘δώσει’ τους Winchesters. Δεν υπήρξε κάποια υπόνοια στο προηγούμενο επεισόδιο ότι η Rowena του έδωσε νέα σφραγίδα αναγέννησης, οπότε υποθέτουμε ότι ο θάνατος του Ketch είναι οριστικός.

Οριστικός είναι κι ο τρίτος (και ηρωικότερος) θάνατος της Rowena, αφού την βλέπουμε να αφαιρεί τη τελευταία της σφραγίδα αναγέννησης, πριν αφήσει τον Sam να την μαχαιρώσει θανάσιμα, για να μπορέσει να σώσει τον κόσμο.


Όταν ο Castiel πατάσσει τον Belphegor, το σώμα του γίνεται κάρβουνο, καταστρέφοντας ταυτόχρονα και το Κέρας της Λίλιθ. Δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ ξανά στη σειρά τόσο ισχυρή πάταξη που να καταστρέφει ολοσχερώς το δοχείο. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους:

  • Θεωρία #1 : η χρήση των αγγελικών δυνάμεων στην Κόλαση, μπορεί να έχει πιο καταστροφικές συνέπειες.
  • Θεωρία #2 : το σώμα του Jack ήταν ήδη νεκρό, άρα και πιο ευτελές, όταν το κυρίευσε ο δαίμονας.
  • Θεωρία #3 : το σώμα ενός νεφελίμ αντιδρά διαφορετικά στην πάταξη από ένα ανθρώπινο.
  • Θεωρία #4 : οι δυνάμεις του Castiel υπολειτουργούν, κατά δική του ομολογία, άρα υπήρξε μια ‘υπερφόρτωση’, πριν σβήσουν για πάντα.
  • Θεωρία #5 : ήταν ένα… κουλ οπτικό εφέ κι άρεσε στον σκηνοθέτη και το έβαλε!

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΑ FUN FACTS

Ο τίτλος του επεισοδίου είναι σχεδόν πανομοιότυπος με αυτόν του 4×20 The Rapture. Συμπτωματικά, και τα δυο επεισόδια σκηνοθετήθηκαν από τον Charles Beeson.


Η Sharon Taylor (Ardat) είχε παίξει μια δαιμόνισσα του Σταυροδρομιού στο 6×04 Weekend At Bobby’s.


Αυτή είναι η δεύτερη φορά στην ιστορία της σειράς, μετά το Heaven Can’t Wait, όπου ο Misha Collins τραγουδά. Και τα δυο επεισόδια τα υπογράφει ο Robert Berens. Μάλιστα, σύμφωνα με τον σεναριογράφο, το να κοπεί το τραγούδι του Castiel ήταν στο σενάριο, αλλά οι παραγωγοί έβαλαν τον Misha να το τραγουδήσει ολόκληρο! (Περιμένουμε το gag reel με ανυπομονησία!)


Στη σκηνή που ο Castiel ανακοινώνει στον Dean ότι φεύγει από το καταφύγιο παίζει το “Winchester Family Theme”. (*λυγμοί*)

Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι η σκηνή αυτή πέρασε από πολλές διορθώσεις και αυτοσχεδιασμούς, και πολλές αλλαγές στο μοντάζ, μέχρι να φτάσει να γίνει το αριστούργημα που είδαμε.


Ο σεναριογράφος Robert Berens και το καστ έκαναν live-tweeting κατά τη διάρκεια της πρώτης προβολής του επεισοδίου:

πηγές: 1/2

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τηλεθέαση

Αναφορές στην ποπ-κουλτούρα

Subscribe
Notify of
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια

Τελευταία Άρθρα

Περισσότερα Άρθρα