Review – Supernatural – 12×02 – Mamma Mia. 2ο επεισόδιο για την 12η σεζόν! Η κριτική μας:
Luci is back! Ποιος να μας το λεγε πριν 1 χρόνο ότι η αρχή της 12ης σεζόν θα είχε να κάνει κυρίως με την Mary Winchester και τον Εωσφόρο να ψάχνει πάλι για δοχείο. Η σειρά φαίνεται να είναι πιο φρέσκια φέτος, όχι πως η 11η σεζόν είχε χάσει την αίγλη της, παρ’ ότι το 2ο επεισόδιο δεν ήταν στα ίδια επίπεδα με το 1ο. Παρεμπιπτόντως είναι τόσο τέλειο το opening της 12ης σεζόν.
LUCIFER – CROWLEY – ROWENA
H Rowena έχει αφήσει πίσω της το Υπερφυσικό. Ή έτσι νόμιζε καθώς… you can’t escape the Supernatural. O Crowley βρίσκει την μητέρα του, η οποία κάνει διακοπές βγαίνοντας με έναν “κύριο”. Πρέπει όμως να νικήσουν τον Εωσφόρο, πρέπει να τον κλείσουν πίσω στο Κλουβί και μόνο η… μητέρα μπορεί να το καταφέρει. Ο Διάβολος, από την άλλη, έχει βρει νέο δοχείο – έναν αστέρα της Rock n Roll. O Κράουλη τον παγιδεύει και του προτείνει να αναλάβει ο ίδιος την Κόλαση και ο Λούσι να πάει στον Παράδεισο ως ο νέος ηγέτης. Τον κόλπο της μάγισσας δεν πιάνει και ο Εωσφόρος μας δείχνει την πραγματική του δύναμη. Ο Κράουλη φεύγει και γλιτώνει, ενώ η Rowena είναι φυλακισμένη στην Κόλαση.
Ωραίος φαίνεται ο Rick ως Εωσφόρος, εμένα μου αρέσει γιατί δίνει έναν άλλο τόνο στον χαρακτήρα. Πιο σοβαρός αυτή τη φορά. Μπορεί όμως να υπάρχει και λόγος γι’ αυτό. Φαίνεται πιο σκεπτικός, πιο ήρεμος αλλά χωρίς κάποιο σχέδιο. Είναι νωρίς βέβαια ακόμα αλλά για να δούμε. Τι έχει στο αγγελικό του μυαλό ο ίδιος ο Διάολος;
SAM – DEAN – MARY – CAS
Στο στρατόπεδο των… καλών ο Κας καταφέρνει και εντοπίζει το μέρος στο οποίο είναι φυλακισμένος ο Σάμμυ. Το μέρος είναι πολύ καλά προστατευμένο και δυστυχώς ο άγγελός μας δεν μπορεί να μπει και να σώσει τον μικρό Winchester. Ένας τρόπος υπάρχει για να σωθεί, ποιος άλλος; Να μπει ο Ντιν, τον οποίο ακολουθεί η Μαίρη. Μετά από μάχη με την Τόνι, η οποία βασάνισε πολύ τον Σαμ και στο σώμα και στο μυαλό, ένας συνεργάτης των Βρετανών βρίσκεται εκεί και ουσιαστικά λήγει την, ε πως να την πούμε, ας την πούμε παρεξήγηση. Οι 3 Winchesters επιστρέφουν στο καταφύγιο και ο Σαμ δεν μπορεί να πιστέψει ότι ο αδερφός του είναι ζωντανός, πόσο μάλλον η μητέρα του.
British Men of Letters
Η Τόνι δεν είναι η αρχηγός των Βρετανών. Αντίθετα, οι προϊστάμενοί της, δεν την έστειλαν στην Αμερική για να σκοτωθεί με τους Winchesters αλλά για να συνεργαστεί με τους κυνηγούς της περιοχής και να γίνει πιο ασφαλή η Γη. Η Τόνι όμως αποφασίζει ότι οι Ντιν και Σαμ είναι επικίνδυνοι και πρέπει να βγουν από την μέση. Θα υπάρξει μια ψεύτικη συνεργασία μεταξύ των 2 πλευρών; Για να δούμε αν η Τόνι θα είναι η κακός της σεζόν και αυτή που θα δημιουργήσει τα περισσότερα προβλήματα. Γνωρίζει άλλωστε τα πάντα για τους Winchesters, μέχρι και για τον Μπένι και την Ρούμπυ. Πως άραγε; Θα πρέπει λιγάκι να μας το αναλύσουν οι σεναριογράφοι; Και όλα αυτά ενώ ένας ψυχασθενής έρχεται για να κυνηγήσει τα αδέρφια…
Mary Winchester
Η Μαίρη έχει σώσει τους γιους της, ήδη, 2 φορές μέσα σε 2 επεισόδια. Έχει αναστηθεί 33 ολόκληρα χρόνια μετά τον θάνατό της και όλα έχουν αλλάξει. Οι Σαμ και Ντιν είναι κυνηγοί και έχουν ζήσει ανείπωτες τραγωδίες και πόνους. Ο σύζυγός της, Τζον, είναι νεκρός. Στο τέλος του επεισοδίου ο Σαμ της δίνει το ημερολόγιο του Τζον και η Μαίρη το διαβάζει, καταλαβαίνοντας όλα τα δεινά που πέρασε ο άντρας της ζωής της μετά τον θάνατό της.
Ο κόσμος έχει αλλάξει από τα πιο μικρά μέχρι και τα πιο μεγάλα. Από τον ρουχισμό, μέχρι το ίντερνετ και τους υπολογιστές. Η Μαίρη πρέπει να προσαρμοστεί αν θέλει να ζήσει “φυσιολογικά” στα νέα δεδομένα. Και το πιο δύσκολο; Πρέπει να το πάρει απόφαση ότι πλέον δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτή τη ζωή και ότι πλέον οι Winchesters είναι κυνηγοί. Κι ας λείπει ο Τζον…
Μπορείτε να διαβάσετε κομμάτια από το τραγικό ημερολόγιο του Τζον κλικάροντας εδώ, για να καταλάβετε πόσο άσχημα πέρασε ο Daddy και πόσο άσχημα περνάει η Μαίρη.
Fail του επεισοδίου: Η μία από τις φωτογραφίες που κοιτάζει το τέλος η Μαίρη δεν είναι καν αληθινή. Την είχαμε δει στο 5×04 – The End – και μάλιστα δείχνει τον Μπόμπι και τον Κας(!) στο μέλλον στο οποίο πήγε ο Ντιν. Εγώ λέω να σοβαρευτούμε λίγο γιατί τέτοια λάθη μπορεί να είναι μικρά αλλά η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά. Πάρτε εμένα αν είναι να σας κάνω κάνα Photoshop αν βαριέστε.
Βαθμολογία επεισοδίου: 8/10
Ατάκα επεισοδίου: “When Dad disappeared, Sam and I looked around, and something became very clear. That the only thing we had in this world — the only thing, aside from this car — was each other.”
[poll id=”175″]
Αρκετα καλο επεισοδιο αλλα οχι τοσο οσο το προηγουμενο.
Πρεπει να προσθεσω οτι αυτη η ξανθια καταφερε να μου την σπασει ακομα περισσοτερο.
Αν και την δικαιολογούσα την Τόνι στο πρώτο επεισόδιο, πλέον απλά θέλω να την βασανίσουν γερά
Απο περιεργεια και μονο, εσεις τα αγορια της παρεας ποιον “κακο” γυναικειο χαρακτηρα μπορουσατε να ανεχτητε ? Ειμαι η μονη απο τι βλεπω που αρχικα γουσταρα αυτο το επεισοδιο περισσοτερο απο της πρεμιερας και που δεν μου την εσπασε τοσο η αγγλιδα. Εχει τον δικο της κωδικα (κυνηγοι= αξεστοι μπλα μπλα) και της δικες της φιλοδοξιες οπως και καθε αλλος αμφιλεγομενος χαρακτηρας που εχει περασει απο την σειρα.
Α, και ενα σχολιο για τις εντυπωσεις καποιων απο το χθεσινο επεισοδιο. Αντεδρασαν πολλοι αρνητικα στον “ψυχολογικο βιασμο” του Σαμ και το γεγονος οτι πεχτηκε φαση μεταξυ τους αλλα ολα μελη γαλα, οτι ο την αφησαν να φυγει ετσι απλα. Θεωρω οτι οι γυναικειοι χαρακτηρες και κυριως οι αμφιλεγομενοι δεν ειναι ιδιαιτερα καλοδεχουμενοι.
Maxi Τη Αλάνα Χόφμαν(Άμπαντον) και τη Νίκι Αυκοξ(Μέγκ της 1ης σεζόν).
Κοίταξε εγώ γενικά δεν είμαι του “κακού”. Πολύ πολύ δύσκολα θα πω ότι ένας κακός μου αρέσει. Μόνοι κάποιοι μεγάλοι με τεράστιες ερμηνείες (Darth Vader, Moriarty, Lucifer). Σε γενικές γραμμές λοιπόν δεν μου αρέσουν οι κακοί χαρακτήρες. Από κει και πέρα, λάτρευα την Άμπαντον(το λένε και τα παλιά μου review), την Ruby 1.0 διότι η Gen δεν μου άρεσε σαν ηθοποιός, καθώς και την Μεγκ σε όλες τις versions της. ΛΑΤΡΕΥΑ επίσης και την Μπέλα!
Από και πέρα έχεις άδικο(τουλάχιστον για την ιστοσελίδα μας γιατί στο εξωτερικό το χεις το δίκιο σου, κυρίως με κορίτσια να το χουν το θέμα όμως) σχετικά με τους γυναικείους χαρακτήρες. Αγαπώ τρελά τις Έλεν/Τζο, την Μαίρη, την Άννα(αν και μετά η συμπεριφορά της μου την έσπασε), την Σάρα, την Τσάρλι αλλά και την Σερίφη μας. Αν συνεχίσω σίγουρα μπορώ να βρω κι άλλους γυναικείους χαρακτήρες.
Με δίχασε το επεισόδιο…
Από τη μια έχουμε τη διασωση του Σαμ. Ωραια εξελιχθηκε το σκηνικό με τον Τονι (την οποια συνεχίζω να μισώ θανασιμα), αποκαλυφθηκε οτι δουλευει μονη της κι οτι οι Βρετανοί MoL (εκτος του ότι έχουν ΠΟΛΛΑ κολπάκια) αποζητούν συμμαχία με τους Αμερικανούς κυνηγούς. Αυτό δεν αποκλείει βέβαια αυτο που ειχα πει την προηγουμενη εβδομάδα οτι έχουν σκοπό να επιβαλλουν καποιου είδους δικτατορία στους κυνηγους για να τους έχουν “υπαλλήλους”, όπως από ότι καταλαβα συμβαίνει στη Βρετανία. Αυτος ο Mr. Ketch τι ρολο να βαράει; Πόσο πιο παλαβος και αιμοδιψής πρέπει να ειναι σε σχέση με τις Βρετανιδες που εχουμε ήδη δει;
Το όλο σκηνικό έχει όμως ένα τεράστιο σεναριακό κενό. Υποτίθεται κανεις δεν γνωριζε την ύπαρξη των MoL, πριν την 8η σεζόν. Στο 21ο αιωνα βρισκομαστε ρε παιδια. Κανενας αμερικανος κυνηγός δεν έτυχε να μιλήσει με καποιον Άγγλο ή να πάει στην Ευρώπη; Καποιος, κάπου, με καποιο τροπο δεν θ μαθευόταν ότι “ρε παιδια, εμεις στην Αγγλια δινουμε λόγο σε μια οργάνωση, δεν κανουμε ότι μας κατεβει”. Αυτο ειναι τεραστιο προβλημα στο continuity. Τυχαίο που είχε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο σεναριακό προβλημα και το Βloodlines του Dabb?
Και μια και ανεφερα continuity, δυο μαλακιες μεγάλες έγιναν σε αυτο το επεισόδιο. Μια με τη φωτο που αναφέρει ο Ορέστης, η οποία τραβηχτηκε σε παράλληλο συμπαν που δεν ήταν ΚΑΝ αληθινο, γιατι αν θυμαστε το συμπαν του The End ηταν οραμα που έστειλε ο Ζαχαριας στον Ντιν, δεν ηταν ΚΑΝ κανονικο χρονοταξίδι. Ποιος πανηλιθιος επιμελήθηκε το επεισόδιο; Και άντε πες αυτο, να το παραβλεψω γιατι ηταν μια φευγαλέα ματιά σε μια φωτο… Το άλλο, που λεει η Ροβίνα στον Κράουλι “δεν μπορουμε να στειλουμε τον Εωσφόρο πίσω στο Κλουβι αν ειναι μεσα σε δοχειο”? Και στο φιναλε της 5ης τι ακριβως έγινε ρε φιλεναδα; Αυτά ειναι απαράδεκτα retconning τωρα στα πισω πίσω. Δεν ξεκινησαμε καλα Dabb, δεν ξεκινησαμε ΚΑΘΟΛΟΥ καλα… :/
Μια και πήρα φόρα με τα αρνητικά τώρα, ας πω και για τον Σπρινγκφιλντ που δεν μου αρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ! Κανένα συναίσθημα, κανένα δέος όταν τον παρακολουθείς. (Αααααχ, ρε Πελεγκρινο, που εισαι να βαλεις τα γυαλια στο γατι; ) Οπτικά είναι ωραιος για Εωσφόρος, αλλά όταν ανοιξει το στόμα του και βγαίνουν τα αρνάκια τα άσπρα τα παχια, ξενερώνω με τη μια. Δεν έχω ελπίδες να βελτιωθεί η κατάσταση, μονο ελπίζω να μην κρατήσει για πολύ αυτό το δοχείο, ή έστω να τον συνηθίσω καπως! 😛 Επική πάντως η σκηνή που ανοιγει τα φτερα του (αυτο τους το δίνω). Και αν καταλαβα καλά, ο Εωσφόρος έχει ανεπαφα τα φτερά του, άρα αυτο σημαίνει οτι μπορει να τηλεμεταφερθει;
Να κλεισω με τη Μερι και την επανενωση με τους γιους της. Τι γλυκεεεεεες σκηνες! Ο Σαμ τι κουτάβι! Αγκαλια ήθελα να το παρω το γουτσούνι! <3 Κοιτουσε τη μαμα του οπως οι fangirls τους celebrities! χαχα Και ο Ντιν τι καλος. Πολύ μου αρέσει που βλέπω αυτη τη γλυκιά πλευρά τους. Και η Μέρι είναι γαμάτος χαρακτηρας. Badass κυνηγός και γυναίκα που δεν μασάει πολύ. Μου θυμιζει την Ellen Harvelle αρκετά… Στη σκηνή που έσπασε στο ξύλο τη Βρενατίδα ζητωκραυγασα δεν το κρυβω! 😉
Γενικά το επεισόδιο δεν έφτασε τις προσδοκίες που είχε χτίσει η πρεμιέρα. Περιμένω πολλά περισσότερα από αυτη τη σεζόν, και σιγουρα να σταματήσουν τα γελοία σεναριακά λάθη.
8/10 από εμένα…
Εν μέρη συμφωνώ. Ναι μεν το επεισόδιο είχε κενά αλλά διαφωνώ σε αυτό που λες με το δοχείο. Άλλο πράμα έγινε στο τέλος της 5ης και άλλο πράμα θέλει να κάνει η Ροβένα. Στην 5η ανοίξανε το κελί και πέσανε. Εδώ απλά ήθελε ξόρκι για να τον στείλει πίσω. Άρα έχει λογική αυτό που είπε.
Επίσης δεν φταίει ο Dabb για το επεισόδιο. Φταίνε οι κύριοι Brad Buckner και Eugenie Ross-Leming. Οι τυπάδες έχουν προβλήματα δεν κάνουν για το Supernatural. Το χουμε ξαναδει παλιότερα ότι όταν αυτοί οι 2 κάπου μπαίνουν, έχουμε κενά. Ο Dabb επιμελεί για το πως θα συνεχίσει η ιστορία και πως θα κατευθυνθούν. Σε κάποια επεισόδια δεν έχει καν σχέση.
Τέλος οι Βρετανοί MoL ίσως να ήταν πολύ κρυμμένοι και δεν έχει έβγαινε τίποτα έξω. Ναι η αλήθεια είναι ότι δεν βγάζει και πολύ νόημα αλλά είναι αυτό που μπορείς να παραβλέψεις στο όλο στόρι.
Στα του Ρικ τα είπε και στο Review. Μου άρεσε γιατί βγάζει κάτι πιο τρομακτικό από τον (γελοίο, εννοώ πολύ χαβαλετζή κι έτσι, του Κας) Misha.
Οντως στην 5η ανοιξε το Κλουβί, ενώ τώρα θελει να τον στειλει με ξορκι ξανα πισω. Χμ, δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Διαφορετική διαδικασία, διαφορετικοί κανόνες. Αυτό αντε να το δεχτώ… 😉
Για τους Βrad Buckner και Eugenie Ross-Leming θα συμφωνήσω, δεν μας έχουν δώσει κανα φοβερό επεισόδιο (περαν του 10×21 που λατρεψα), αλλά οσον αφορά τους Βρετανούς MoL και το σεναριακό κενό που δημιουργηθηκε, αυτο δεν ειναι λαθος δικο τους. Αυτο εγκειται στα καθηκοντα του Dabb ως επιμελητη της ιστορίας. Εκεί κολλησα το Bloodlines, όπου υπήρξαν γκρινιες ακριβως για το ίδιο πράγμα. Αν θυμάσαι δεν ειχα ιδιαιτερο θεμα ουτε με το Bloodlines, οπότε και εδώ θα μπορέσω να το παραβλέψω στην πορεία το κενό, απλά ηθελα να το αναφέρω έστω μια φορά…
Στα του Ρικ δεν το εξεφρασα καλά. Σαν συμπεριφορά του Εωσφόρου αυτο που ειδαμε τωρα ειναι το ιδανικό: τρομακτικός, αινιγματικός κλπ. Οντως ο Λουσιφερ του Μισα ήταν πιο “παιχνιδιάρης” και δεν ταίριαζε πολύ στο χαρακτηρα. Η ερμηνεία του όμως ηταν πολύ ανώτερη . Ο Σπρινγκφιλντ για εμένα είναι πολύ “λιγος”, δεν μπορεσε να τα επικοινωνήσει σωστά όλα αυτά σε μενα. Με άλλα λόγια, ένοιωθα οτι έπρεπε να ειναι τρομακτικός βασει σεναρίου, αλλά εμένα δεν με έπεισε. Φαινόταν οτι έπαιζε, δεν ήταν φυσικός… Θα μου πεις τραγουδιστής ειναι ο άνθρωπος. Οκει. Αλλά όταν έχεις έναν πιασαρικο ρόλο σαν τον Εωσφόρο οφείλεις να τον υποστηριξεις και με καλό ηθοποιό. Και οι παραγωγοί δεν το έκαναν αυτο…
Εγω αντιθετος συμπαθισα πολυ τον Σπρινγκφιλντ,εφερε στον ρολο την καταλληλη δοση αναμεσα στο χαρισματικο και τρομακτικο χαρακτιρα του Λουσι.
Ανυπομονω να δω πως θα εξελιχθεί η ιστορια του.
@amalia2013:disqus Δώστου μια ευκαιρία παραπάνω του Ρικ. Τον είδαμε ελάχιστα στο επεισόδιο και γενικά στη σειρά. Σίγουρα θα φτάσει μέχρι το Mid Season. Σου θυμίζω ότι ούτε ο Μίσα σου άρεσε στο πρώτο του επεισόδιο ως Λούσι 😉
Ο Μισα περσι δεν ηταν κακος ερμηνευτικά, απλά μου ειχε φανει στην αρχή οτι κοπιαρε τον Πελεγκρινο. Μετά όμως ξεδιπλώθηκε το ταλέντο! 😉 Με τον Σπρινγκφιλντ εχω άλλο προβλημα, και δυστυχως δεν νομιζω να αλλαξω γνωμη εδώ. Θα του δωσω όμως ευκαιρία, μπορω να κανω κι αλλιώς? χαχα
Από τα αρνητικά, θα συμφωνήσω μόνο στη φωτογραφία. Όντως αυτό ήταν μέγα λάθος, γιατί η φωτογραφία προέρχεται, κατά τη γνώμη μου, από ένα από τα σημαντικότερα επεισόδια της πέμπτης σεζόν. Παρ’όλα αυτά, ο χρόνος στο μέλλον, στον οποίο ο Ζαχαρίας έστειλε τον Ντην, δεν ήταν όραμα. Ήταν πραγματικό. Ήταν μάλιστα το πιθανότερο μέλλον που θα είχαν ο Σαμ και ο Ντην εάν, στο 5.22, δεν επενέβαινε ο Κας με την μολότωφ και δεν έδινε αρκετό χρόνο στον Ντην να μιλήσει στον Σαμ. Ο Λούσιφερ στο 5.04 είπε στον Ντην ότι όλα θα τελείωναν στο Ντιτρόιτ και έτσι έγινε. Ο Σαμ είπε ”ναι” στο Ντιτρόιτ.
Επίσης, είναι λογικό να μην ξέρει κάποιος Αμερικανός κυνηγός για τους Βρεταννούς Ανθρώπους των Γραμμάτων. Εφόσον έχει να παρουσιαστεί οτιδήποτε υπερφυσικό στην Αγγλία από το 1965, τι δουλειά θα είχαν εκεί κυνηγοί άλλης χώρας και μάλιστα, άλλης ηπείρου; Άσε που οι ίδιοι οι Άνθρωποι των Γραμμάτων θα είχαν ήδη εξασφαλίσει την σιωπή όλων όσων ήξεραν γι’αυτούς. Έχουμε ήδη δει κάποιες από τις μεθόδους που ακολουθούν, οι οποίες προέρχονται από ανθρώπους που θεωρούνται φυσιολογικοί, πόσω μάλλον από τους ψυχοπαθείς σαν τον Κετς.
Τέλος, όσον αφορά σ’αυτό που είπε η Ροβένα για το ότι δεν μπορούν να ξανακλείσουν τον Λούσιφερ στο κλουβί όσο βρίσκεται μέσα σε δοχείο, νομίζω πως αναφέρεται στο ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν πια τον παλιό τρόπο. Όταν ο Σαμ πήδησε μέσα στο κλουβί, η πύλη άνοιξε χάρει στα δαχτυλίδια των τεσσάρων Καβαλάρηδων, όμως ο Θάνατος ξαναπήρε το δικό του πίσω στο 6.11, το οποίο, δυστυχώς, καταστράφηκε μαζί με τον ίδιο, στο 10.23. Η συγκεκριμένη πύλη δεν λειτουργεί μόνο με τα τρία δαχτυλίδια. Είναι ακριβώς το ίδιο με τις 66 σφραγίδες. Πέρυσι, βρήκαν άλλον τρόπο για να φέρουν πίσω τον Λούσιφερ. Αναγκαστικά, θα χρησιμοποιήσουν άλλον τρόπο και για να τον ξαναφυλακίσουν.
Το “μελλον” που ειδαμε στο The End ειναι ένα θέμα που διχάζει τους φανς από τοτε. Συμφωνα με το Super-wiki, πάντως, στο dvd commentary του επεισοδίου ο ιδιος ο Kripke και ο Ben Edlund επιβεβαιώνουν ότι ειναι εναλλακτική πραγματικότητα που δημιουργεί ο Ζαχαρίας κι όχι πραγματικό χρονοταξιδι. Η αρχική ιδέα ηταν οντως για χρονοταξίδι λεει αλλα επειδή φοβηθηκαν οτι θα μπερδευτεί το κοινο, το άλλαξαν. Οπως και να έχει βεβαια, και πάλι έχεις ένα δίκιο. Ετσι κι αλλιώς αυτο που του έδειξε ο Ζαχαρίας ηταν βασισμένο στο πιθανότερο μελλοντικό αποτέλεσμα της μέχρι τότε πορείας τους.
Και σε αυτο για τη μυστικότητα των Βρετανών και για τους τρόπους που μπορεί να έχουν για να την επιβάλλουν και πάλι έχεις ένα δικιο, αλλά μου φαίνεται τραβηγμένο. Τόσους αιώνες ένας αμερικάνος κυνηγός δεν ετυχε να βρεθεί στην Αγγλία και δεν αναρωτηθηκε “μα γιατι αυτοί δεν έχουν τέρατα εδώ;” 😛 Θα μου πεις μπορει όντως ν ναρωτηθηκε κι να εστειλαν τον Κετς ν καθαρισει! Οπότε, να τη η εξασφαλιση της μυστικότητας! 😉
Για το Κλουβί τα ειπαμε και με τον Ορέστη σε άλλο σχόλιο. Εχετε απόλυτο δίκιο, εγώ δεν το είχα σκεφτεί έτσι… 😉
Για να πω την αλήθεια, δεν ήξερα για όσα ειπώθηκαν στο DVD από τους σεναριογράφους, βασίστηκα περισσότερο σ’αυτά που είδα στο επεισόδιο. Αυτό που κατάλαβα είναι πως όσα είπε ο Λούσιφερ στον Ντην ότι θα γίνουν, έγιναν περίπου.
Συμφωνώ με όσα λες Αμαλία αλλά μήπως για το κλουβί εννοούν ότι δεν μπορούν να στείλουν κάποιον που δεν είναι το απόλυτο δοχείο ή έστω που να μην έχει αίμα Winchester?(Αυτή τη λογική βλέπω εγώ,αλλιώς έκαναν τεράστια πατάτα!)Επίσης το πουλί του θανάτου ξαναχτυπά!Έστω και σε φαντασιώση αυτή το έκανε με τον Sam οπότε λίγα τα ψωμάκια της.
Ο Ροβινα δεν ανεφερε πουθενα κατι για “αληθινο δοχειο”, οπότε δεν νομιζω οτι ειχαν αυτο στο νου τους οι σεναριογράφοι. Οι υπόλοιποι το εξηγησαν αλλιώς το προβλημα και με έπεισαν. Η μαγικη διαδικασία ειναι διαφορετική αυτη τη φορά, τωρα ηταν ξορκι, οπότε για να λειτουργήσει θα έπρεπε ο Εωσφόρος να μην περιοριζεται σε κάποιο δοχείο.
ΥΓ Εγω περιμένω το πουλι να κανει ολοκληρωμενη δουλεια όμως. Να τα τιναξει η βλαμενη! 3:)
Το επεισοδιο το γουσταρα πολυ περισσοτερο απο το πρωτο. Το πρωτο ηταν η βαση ετσι κι αλλιως. Πουτανακι η αγγλιδα… και ειχα ελπιδες οτι ειναι θα ειναι μια παρεξηγημενη γυναικα εξυπνη μπλεγμενη αλλα με αγνη καρδια και πιπες. Με λιγα λογια μαρεσει εκει που πανε την ιστορια με τους ανθρωπους των γραμματων.
Επισης γουσταρα και τον καινουργιο σατανα. Το σκοτεινο υφος, η βαθια φωνη, το ροκ-σταρ λουκ… εγκρινω!
Ναι, αυτο το επεισοδιο το ελεγες συγκινητικο. Οι σκηνες μανας και αδερφων, ναι, με επιασαν.
Τωρα τα λαθη που πολυ σωστα παρατηρησατε, τα εξηγησουν δεν τα εξηγησουν δεν με πολυ νοιαζει. Εκτος αμα βραχυκυκλωσουν το συστημα (αποτυχημενος παραλληλισμος). Καταταλα σε μια χρονια σειρα με θεμα το υπερφυσικο, κατανοω τα παραθυρακια και τις δυσκολιες για αυστηρη αποδοση των “υπερφυσικων κανονων”
Καλη αρχη καναμε. 9/10!
χαχαχαχα ισχύει αυτό που λες με το ερωτικό. Και ευτυχώς να σου πω την αλήθεια δεν πολυβλέπουμε κάτι τέτοιο. Η σειρά με αυτόν τον τρόπο μπορεί και ξεχωρίζει, αλλά δεν με χάλασε κιόλας στο συγκεκριμένο επεισόδιο
Φαντάσου να είσαι ο Σαμ, να νομίζεις οτι έχεις χάσει τον αδερφό σου και οτι είσαι πια μόνος στον κόσμο, και ξαφνικά να ανακαλύπτεις οτι οχι μόνο ο αδερφός σου ζει αλλα και η μητέρα σου έχει επιστρέψει απο τους νεκρούς! Christmas came early!
Καλό επεισόδιο αλλα κάπου εδω θα αρχίσουν και τα επεισόδια-φίλερ πιστεύω. Ωραίος και ο καινούργιος “φορέας” του Lucifer αλλα λογικά θα είναι προσωρινός όπως ήταν και ο χαρακτήρας του Pelegrino μιάς και ο Σαμ είναι το απόλυτο δοχείο του Διαβόλου.
xaxaxaxaxaxaxaxa όντως, είναι Χριστούγεννα για τον Σαμ!
Γιά σας παιδιά και καλό απόγευμα, είναι και Παρασκευή, ελπίζω να είστε όλοι καλά!! Λοιπόν όσον αφορά το επεισόδιο… Πράγματι, δεν με ενθουσίασε όσο το προηγούμενο, αλλά νομίζω πως ήταν καλό.
Αρχικά, έχουμε τις σκηνές που ο Σαμ έχει παραισθήσεις. Βλέπει πως κάνει έρωτα με την Τόνι. Καταλαβαίνω πως είναι λογικό, εφόσον αυτή τον ρωτάει τα διάφορα, να βλέπει πως είναι κάπου μαζί της. Αλλά το όλο κόνσεπτ, δεν μου άρεσε. Πως γίνεται να απολαμβάνει το να κάνει έρωτα με αυτήν?….Τέλος πάντων, πάμε παρακάτω…
Έπειτα, οι σκηνές του Ντιν με την Μαίρη, πριν την διάσωση του Σαμ. Αυτές μάλιστα, ήταν πολύ καλές και καλά παιγμένες. Η κορυφαία ατάκα του Ντιν, το ότι όταν ο Τζον εξαφανίστηκε, τα αδέλφια κατάλαβαν πως είχαν μόνο ο ένας τον άλλον, με έκανε να χτυπάω παλαμάκια! Ο χαρακτήρας της Μαίρη ξεδιπλώνεται πολύ όμορφα.
Και κάπως έτσι, πάμε στην περιβόητη διάσωση του Σαμ… Καλοστημένη, δεν λέω, αλλά περίμενα περισσότερο bromance. Ο λόγος είναι απλός. Ο Σάμ, βλέπει τον Ντιν ξαφνικά μπροστά του, ενώ νόμιζε πως πιά ήταν νεκρός για τα καλά… Και δεν έχουν ούτε μια σκηνή μαζι… Άλλες φορές αγκαλιάζονται, μιλάνε, τώρα τίποτα.
Αλλά, τα τελευταία λόγια του Σαμ, στο δωμάτιο της Μαίρη, ήταν πράγματι πολύ, πολύ συγκινητικά, και η αγκαλιά τους τόσο τρυφερή που σχεδόν έβαλα τα κλάματα…. Τελικά από ότι φαίνεται, όντως την χρειάζονται μαζί τους.
Στην μάχη Μαίρης-Τόνι, έκανα σαν χαζή, από την χαρά μου, καλά να πάθει, και λίγες έφαγε!!!!!!!!!!! Τώρα, για το αν θα είναι αυτή η κύρια κακιά τουλάχιστον για την μισή σεζόν, δεν μπορώ να είμαι σίγουρη, θα μου άρεσε πάντως.
Και μιας και λέμε για κακούς, ας πάμε και στον Λούσιφερ. Αμαλία, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου. Νομίζω πως ο ηθοποιός που υποδύεται τον Λούσι είναι καλός, και μάλιστα, πρόσεξα την αλλαγή, όταν είπε ‘Ναι’ στο ύφος και στον τρόπο που έπαιζε γενικότερα. Η φωνή και το σκοτεινό ύφος του, δίνουν καλή αύρα στο όλο θέμα.
Τώρα, για αυτό που είπε η Ροβένα για το κλουβί και το δοχείο, αν το σκεφτείς, έχει λογική. Ο Σαμ,(και ο Κας) γνώριζε με ποιόν είχε να κάνει, οπότε πάλεψε και πήρε τον έλεγχο, και πήδηξε στο κλουβί. Τώρα όμως, αυτό δεν γίνεται, ο Λουσι έχει πλήρη εξουσία πάνω στον τραγουδιστή. Οπότε, κανείς δεν μπορεί να τον αναγκάσει με κανέναν τρόπο να γυρίσει στο κλουβί. Ενώ, αν δεν έχει κάποιο δοχείο, υποθέτω πως η Ροβένα μπορεί να τον εξορίσει πίσω στην άβυσσο.
Όσον αφορά τον Κράουλη και την Ροβένα, μου άρεσε η δυναμική τους, ξαναγύρισαν στα παλιά, άντε πάλι να μισιούντε. Πάντως λυπήθηκα, που ο Λούσι αιχμαλώτισε την Ροβένα, αλλά υποθέτω πως έτσι, θα την βλέπουμε όποτε χρειάζεται μόνο. Άντε να δούμε τι θα βρούν να κάνουν με τον Κας φέτος…
Τέλος πάντων, πάλι την ιστορία της ζωής μου έγραψα, αμάν…. Σας αφήνω λοιπόν! Να έχετε ένα τέλειο ΣΚ!! Στο επόμενο ριβιού θα είμαι 21 χρονών, μιας και έχω γενέθλια αύριο, οπότε μιάς και θα έχω ωριμάσει (Λέμε τώρα… χαχαχα) θα γράφω λιγότερα!
Βαθμολογία, 8,5/10
οντως η επανενωση σαμ-ντιν ηταν χλιαρη. Αλλα απο τεχνικη πλευρα, δεν προλαβαν να χωσουν καπου μια αγκαλια και δρακρυβρεχτη σκηνη γιατι το επεισοδιο πλησιαζε στο τελος του και οταν τον ειδε ζωντανο ηταν δεμενος και αυτος κ ο ντιν. Ασε που επρεπε να δωσουν βαση σε μερι και σαμ
Ναι καλά λες! Απλά μου έκανε εντύπωση, αυτό είναι όλο! 🙂
Χρονια Πολλα!! Καθυστερημενα, ομως η καλοσυνη μου δεν φθειρεται απο τον χρονο 🙂
xaxaxaxaxaxaxaxa ναι σίγουρα!!
Ωραίο το επεισόδιο, αλλά όχι σαν την πρεμιέρα. Οι συγκεκριμένοι σεναριογράφοι, ακόμη κι σ’ένα πολύ καλό επεισόδιο θα κάνουν την κουτσουκέλα τους. Η φωτογραφία από το The End είναι μικρή λεπτομέρεια, όμως δεν γίνεται να περάσει απαρατήρητη. Ίσως ήθελαν να κάνουν γνωστή στην Μαίρη την ύπαρξη του Μπόμπι στη ζωή των παιδιών της, όμως και πάλι, υπάρχει κι άλλη φωτογραφία γι’αυτό.
Η σκηνή στο τέλος με τον Σαμ και την Μαίρη ήταν πολύ συγκινητική, όπως ακριβώς την περίμενα. Μου άρεσε το ότι ο Σαμ είπε στην μητέρα του ό,τι κι ο Ντην, δηλαδή ότι το κυνήγι είναι πλέον η ζωή τους. Είναι φυσιολογικό για εκείνη να αισθάνεται μπερδεμένη και να της είναι δύσκολο να αποδεχθεί τη συγκεκριμένη ζωή για εκείνους, αλλά δεν μπορώ να μην ευχαριστιέμαι στο γεγονός ότι μετά από τόσα χρόνια επιτέλους, ο Σαμ και ο Ντην βρίσκονται στην ίδια σελίδα και ξέρουν τι θέλουν. Εννοείται πως, απ’ό,τι είδαμε και σ’αυτό το επεισόδιο, η σύγκριση του Σαμ με την Μαίρη και του Ντην με τον Τζον συνεχίζεται, αλλά είναι κάτι που επίσης ισχύει. Επίσης, λατρεύω τις συνεχείς αναφορές στον Τζον.
Όσο για τον Λούσιφερ, παρόλο που κρατάω ακόμη τις επιφυλάξεις μου, ικανοποιήθηκα με όσα είδα. Θεωρώ πως έκαναν πολύ καλά οι σεναριογράφοι που έδειξαν πάνω-κάτω την ίδια διαδικασία με τα οράματά του στον Βινς. Η απώλεια του Νικ, τότε, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απάντησή του και το ίδιο ισχύει και τώρα στην περίπτωση του Βινς. Επιπλέον, μου έκανε εντύπωση αυτή η εκδοχή του Λούσιφερ. Τον έχουμε δεί αρκετές φορές σοβαρό, αλλά στο χθεσινό επεισόδιο, στην τελευταία σκηνή με την Ροβένα, έβγαλε προς τα έξω κάτι το επικίνδυνο/τρομακτικό, όπως, τουλάχιστον φάνηκε σ’εμένα, στο τέλος του 11.09.
Ο Κράουλι, κλασικά, κοιτάει την πάρτη του. Παράτησε την Ροβένα στα χέρια του Λούσιφερ. Όχι ότι η Ροβένα δε θα έκανε το ίδιο αν βρισκόταν στη θέση του, αλλά πραγματικά φοβήθηκα, για μια στιγμή, ότι θα κατέληγε πάλι με σπασμένο λαιμό. Πάντως, ήταν αναμενόμενο το ότι ο Κράουλι θα προσέγγιζε πρώτα την μητέρα του σαν λύση ενάντια στον Λούσιφερ.
Θα συμφωνήσω με τα παραπάνω σχόλια το ότι η Τόνι γίνεται όλο και πιο ανυπόφορη. Κι αυτός που εμφανίστηκε αργότερα είναι το ίδιο αντιπαθητικός και ”σιγανοπαπαδιά”. Πριν καν ”σώσει” τους Γουίντσεστερ από την κακομεταχείριση της Τόνι, είχε ήδη ειδοποιήσει τον εν λόγω ψυχοπαθή να πάει στην Αμερική. Αυτό που καταλαβαίνω απ’όλα αυτά τα γεγονότα είναι πως οι Κυνηγοί της Αμερικής από κυνηγοί θα γίνουν θηράματα.
Επίσης, όλα αυτά που φαίνεται να γνωρίζουν οι Άνθρωποι των Γραμμάτων για τον Σαμ και τον Ντην, νομίζω πως είναι όλα απλές αναφορές των κύριων γεγονότων της ζωής τους. Δεν πρέπει να γνωρίζουν όλες τις λεπτομέρειες. Αμφιβάλλω αν ξέρουν για το δαιμονικό αίμα ή ακόμη το ότι ο Σαμ και ο Ντην είναι τα πραγματικά δοχεία του Λούσιφερ και του Μιχαήλ, αντίστοιχα. Ούτε, φυσικά, για τον Τσακ και την Αμάρα, και την πραγματική τους φύση. Λένε πως οι ίδιοι είναι οι έξυπνοι και κρίνουν όλους τους άλλους σαν πιθήκους, αλλά δεν ξέρουν τίποτα πέρα από τον μικρόκοσμό τους. Λοιπόν, καλωσήρθαν στον κόσμο των Γουίντσεστερ και το πιθανότερο είναι πως θα τα βρουν σκούρα.
Άλλο ένα επεισόδιο που άφησε μια γλυκανάλατη αίσθηση και απορία.Η Μαιρη αναλαμβάνει δράση και κύρος με το να τους σώσει δεύτερη φορά στη σειρά(το ευχαριστήθηκα το ξύλο που φαγε η Τόνι)θέλοντας να μπει πιο βαθια στο νοημα του hunting.Κορυφαία σκηνή η τελευταία μεταξύ Σαμ-Μαίρης,ντάξει κάναμε σεναριακά λάθη ας μην τα αναφέρω κ εγω και έχουμε πάαααλι αναπαντητα ερωτηματα
1) Luci’s back,ΓΟΥΣΤΑΡΑ τρελά και ας λέτε μερικοί/ές για τον Springfield,σοβαρός badass Lucifer,άρα,what’s next?
2) Crowley – Rowena συνεργαζονται ξανα,θα παει με το μερος του Εωσφορου η Μάγισσα,τι θα κανει ο Κράουλι?
3) ΑΚΟΜΑ έχουμε το ερώτημα του κακού της 12ης? Τόνι,British Of Letters?Τι στο καλο παιζετε πως ήξερε αυτή όλο το παρελθόν των Winchesters? Μυριζομαι συνεργασια fake και καποια στιγμη να τους την κανει
4) CASTIEL…………Δεν είναι ΠΟΥΘΕΝΑ σεναριακά,θα εμπλακεί στην υπόθεση,θα ζητησει ισως ο Crowley τη βοηθεια του να στείλουν τον Εωσφόρο πίσω στο Κλουβί??
ΥΓ: ΠΕΘΑΙΝΩ για τη στιγμη που θα κάνουν παρόμοια βασανιστήρια στην Τόνι όποτε και αν την πιάσουν τα αδέλφια. Αρκετά καλά διαβασμένοι οι Βρετανοί των Γραμμάτων τόσο απο ξόρκια όσο και απο παγίδες……8/10
Ο Cas θα συμμαχήσει με τον Crowley στο επόμενο επεισόδιο όπως φαίνεται από την επίσημη περίληψη του επεισοδίου κάτι που περιμένω να δω με αγωνία
Lucifer είσαι Μέγας κακός και κακα τα πραγματα δεν αξιζει ο χαρακτηρας σου εξιλεωση, εισαι αυτος που εισαι πως να το κανουμε και επειδη περσι καπου στο τελος μας τα χαλασες(κλαψιάρης), φετος αρχιζεις να ξαναγινεσαι μεγαλη απειλή οπως ήσουν στο Abaddon All Hope, στο Hammer of the Gods και στο o brother where art thou? και εκει που νομιζαμε οτι τα εχουμε δει ολα στη αψεγαδιαστη 5η σεζόν είδαμε πραγματα περσυ και φετος στα πρωτα 2 επεισοδια που κακα τα ψεματα μας ανανεωσαν τη πιστη μας οτι υπάρχουν ακομα πράγματα να δουμε π.χ. στο στορυ του Lucifer και πιο πανω σχετικα με τους Big Bad, ανατροπες κ.α. τι εκανε το ατομο μωρε χτες, εδειξε τα φτερα του, και με τι ομορφο γιατρεψε το δοχείο του ο αδυναμος Εωσφορος και αφησε αγαλματα τον Κραουλι και τη Ροβενα.
ΥΓ. Προσωπικα ημουν απο αυτους που έλεγαν πως η σειρα επρεπε να τελειωσει στη 5η σεζόν, αλλα καπου στο τέλος εμεινα ανικανοποιητος δεν ειδα τη μεγαλη μαχη Michael Vs Lucifer οπως παλεψαν ο Ντην με τον Κολ(μια φοβερη χορογραφια για τα οικονομικα στανταρ της σειράς), και πέρσι ήθελα μια επική μάχη Θεού Vs Αμάρα που δυστηχως δεν συνεβη, παρολα αυτα οσο συνεχιζεται η σειρα ανακαλυπτουμε συνεχως νεα πράγματα, ερχονται νεες ιδεες και σιγουρα θα υπαρχουν καποια fails οπως στο χθεσινο επεισοδιο με τη φωτο απο το The End, αλλα η σειρα βαδιζει σε καλο δρομο!!!
Για μενα πολυ πιο ωραιο επεισοδιο απο την πρεμιερα….. γεματο, με ωραιες σκηνες και αλλαγες. Το μονο φειλ ειναι η φωτογραφια που αναφερει και ο Ορεστης στο ριβιου..
Ο Λουσιφερ φαινεται συμπαθητικος, το μονο που μενει να μαθουμε ειναι αν εχει καποιο σχεδιο η απλα βαριεται :Ρ
Μ’αρεσε που η ξινοαγγλιδα δρουσε μονη της, αυτο ηλπιζα απο το προηγουμενο επεισοδιο. Θα ηταν ωραια μια συνεργασια με τους Αγγλους men of letters – αφου φυγει αυτη απο τη μεση φυσικα….
Υ.γ Εγω εχω μια αλλη απορια….. αραγε σε αυτα που ειπε ο Ντην στην Μαιρη, να ηταν και το γεγονος οτι ο Χενρι ο μπαμπας του Τζον ηταν και εκεινος man of letters? Οτι συνεχιζουν μια κληρονομια που εξ αρχης ηταν δικη τους και οτι το κυνηγι περνουσε απο γενια σε γενια και στην οικογενεια του Τζον; Πιστευω σιγουρα θα απαλυνε (εστω και ελαχιστα) τον πονο της σε σχεση με τωρα, που πιστευει πως τα παιδια της εχουν αυτη τη ζωη εξ αιτιας της…. Επισης αφου οι Αγγλοι ξερουν τοσα για τα αδερφια δε θα ξερουν κι αυτο;;;;
Υ.γ. 2 Απλα λιωσιμο στις σκηνες με τον Σαμ και την Μαιρη…..
Πολύ ωραίο το επεισόδιο.Προσωπικά,μου άρεσε πιο πολύ από την πρεμιέρα.
Οφείλω να παραδεχτώ ότι οι Βρετανοί Men of Letters με έχουν μπερδέψει λίγο.Έχουν μια δομή και μια ιεραρχία σαν οργάνωση,έχουν περίεργες μεθόδους,ξέρουν πολλά πράγματα τόσο για τα αδέρφια όσο και για το υπερφυσικό γενικότερα,έχουν καταφέρει να εξαφανίσουν κάθε υπερφυσική απειλή στη Βρετανία για μισό αιώνα και παραπάνω και τώρα θέλουν να πετύχουν το ίδιο στην Αμερική,με τη συνεργασία των Αμερικανών Κυνηγών αλλά εξαλείφοντας κάθε εμπόδιο που θα συναντήσουν,ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σκοτώσουν κυνηγούς εάν αυτοί αμφισβητούν τις μεθόδους τους και στρέφονται εναντίον τους.Κάπου εδώ έρχεται η Τόνι,που έχει κάποιου είδους κόμπλεξ με τους Αμερικανούς Κυνηγούς τους οποίους θεωρεί τόσο κακούς όσο τα ίδια τα τέρατα που πολεμούν και παρακούει τις εντολές που τις είχαν δοθεί από τους ανωτέρους της,δηλαδή να προσεγγίσει φιλικά τους κυνηγούς με σκοπό να συνεργαστούν για έναν κοινό σκοπό.Αυτό τουλάχιστον ανέφερε ο Μικ ως σκοπό του ερχομού των British MoL στην Αμερική.Εγώ ρωτάω λοιπόν,εφόσον θέλουν να συνεργαστούν με τους Γουίντσεστερς και τους Αμερικανούς κυνηγούς γενικότερα,γιατί τους παρακολουθούν τόσο στενά λες και είναι θηράματά τους???Και κυρίως,γιατί ο Μικ λέει πως θέλουν να δουλέψουν με τα αδέρφια και τους αφήνει να σκεφτούν την πρότασή του,ενώ ταυτόχρονα έχει ήδη καλέσει τον ψυχοπαθή Mr Ketch να έρθει στην Αμερική και να αναλάβει αυτός???Περιμένω στην πορεία να ξεδιαλύνει λίγο το τοπίο.
Μου άρεσε πολύ ο Rick Springfield ως Εωσφόρος.Δίνει έναν άλλο τόνο στην απεικόνιση του χαρακτήρα,όπως είπε και ο Ορέστης,κάτι που βρήκα πολύ θετικό.Mark Pelegrino δεν είναι βέβαια,αλλά πιστεύω για αρχή φαίνεται καλή επιλογή της παραγωγής.Στην πορεία θα κριθεί εκ νέου αυτή η επιλογή.
Όσον αφορά,το στόρι Rowena-Crowley-Lucifer θα συμφωνήσω με όσους σχολίασαν τα λεγόμενα της μάγισσας πως δεν μπορεί να παγιδευτεί ο Εωσφόρος όσο έχει κάποιο δοχείο,λέγοντας ότι όταν παγιδεύτηκε στο 5×22 χρειάστηκαν το άνοιγμα της πύλης από τα δαχτυλίδια των Καβαλάρηδων της Αποκάλυψης και η ανάκτηση του ελέγχου από τον Σαμ,ενώ τώρα τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά καθώς έχουμε να κάνουμε με ξόρκι.Προς το παρών ο Εωσφόρος δε φαίνεται να έχει κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο,αλλά τώρα που λείπει(ξανά) ο Θεός κάτι μεγάλο θα ετοιμάζει.Μένει να δούμε τι θα κάνει με την Rowena και το Βιβλίο των Καταραμένων.Όσο για τον Κράουλι,ήταν υπερβολικά αισιόδοξος πιστεύοντας ότι θα παγιδευτεί ο Εωσφόρος με 2 ξόρκια και λίγο οξύ και μόλις είδε τη δύναμη του Λούσι την έκανε με ελαφρά.Θα στραφεί τώρα στον Κας για βοήθεια,καθώς η μανούλα είναι στα χέρια του Σατανά.
Highlights του επεισοδίου οι σκηνές των αδερφών με την Μαίρη.Μου αρέσει πάρα πολύ που βλέπουμε αυτή την πιο αγνή και ανθρώπινη πλευρά των αδερφών,καθώς και την αμηχανία που υπάρχει καθώς είναι περίπου σαν να έχουν τη μητέρα τους για πρώτη φορά στη ζωή τους.Ιδιάιτερα,οι σκηνές Σαμ και Μαίρη ήταν καταπληκτικές.
Για το fail του επεισοδίου,θα συμφωνήσω και θα πω ότι παρότι είναι μια μικρή λεπτομέρεια(μια φωτογραφία που φάνηκε για λίγα δευτερόλεπτα) δεν ήταν καθόλου ωραίο από πλευράς παραγωγής να γίνει αυτό το λάθος.Αυτά τα λάθη είναι παιδαριώδη και θα πρέπει να αποφεύγονται.Ήταν,μπορώ να πω,το μοναδικό πράγμα που δεν μου άρεσε στο επεισόδιο.Ας έδειχναν άλλη φωτογραφία του Μπόμπι και του Κας στο κάτω-κάτω.
Υ.Γ. Έκλαψα από τα γέλια στη σκηνή του Ντιν με την πίτα 😛
Ποια φωτογραφία;
Τελευταία φωτογραφία του review…Είναι μία από αυτές που κοιτάζει η Μαίρη προς το τέλος του επεισοδίου
A, οκ. Ευχαριστώ!
😉
Πολύ καλό επεισόδιο μου άρεσε πάρα πολύ ο χαρακτήρας της Mary Winchester μακάρι να την δούμε σε περισσότερα επεισόδια αν και λίγο απίθανο, δεν υπάρχει πιο badass woman σε όλη την σειρά!!!. Στα πολύ θετικά του επεισοδίου η επανένωση του Dean με τον Sam και η χαρούμενη οικογενειακή στιγμή με την μητέρα τους στο τέλος, η εμφάνιση του Crowley με τη Rowena και η φυσικά ο νέος Lucifer προς το παρόν είναι πολύ νωρίς να κρίνουμε αρνητικά τον νέο Lucifer αν είναι καλύτερος ή όχι από τους προηγούμενους το σίγουρο είναι πως θα δούμε κάτι διαφορετικό και αυτό πιστεύω ότι έχουν στο μυαλό τους οι σεναριογράφοι φέτος.