Review – Supernatural – 13×07 – War of The Worlds

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Orestis
Orestishttp://supernaturalgreece.gr/
Όλα ξεκίνησαν στις 22/04/11 όταν η απόφαση για ένα ήρεμο blog σχετικά με τη σειρά Supernatural πήρε σάρκα και οστά. Η συνέχεια γνωστή. Πρωτοπορία σε events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τις αγαπημένες μας σειρές και το Supernaturalgreece.gr είναι πλέον γεγονός. Γίναμε χιλιάδες, γίναμε η πιο όμορφη ιντερνετική οικογένεια. Το 2015 παρευρέθηκα στο συνέδριο της Ρώμης γνωρίζοντας από κοντά το cast του Supernatural.

BLACK FRIDAY ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ SUPERNATURAL. Σε ένα από τα χειρότερα επεισόδια στην ιστορία της σειράς, το nepotism – duo, όπως ονομάζουν τους 2 σεναριογράφους Brad Buckner & Eugenie Ross-Leming έκανε και πάλι την εμφάνιση του και διέλυσε κάθετί ωραίο έχτισε έως τώρα η 13η σεζόν. Γιατί ναι για 6 συνεχόμενα επεισόδια μιλούσαμε για μια από τις καλύτερες σεζόν του Supernatural και φτάνει το 7ο να τα ισοπεδώσει όλα. Ο-ΛΑ!!!

Και για να σας πω την πικρή μου αλήθεια, όταν βλέπω ένα επεισόδιο και πρέπει να γράψω την κριτική του αμέσως μετά, δε με νοιάζει ποιος το έγραψε ή ποιος το σκηνοθέτησε. Δεν με νοιάζει ποιος κρύβεται από πίσω και κρίνω με αυτά που βλέπω. Μόλις τελείωσε το συγκεκριμένο επεισόδιο, όμως, η όλη ιστορία βρωμούσε Buckner & Leming, όπως βρωμάει η σουπιά με το σπανάκι όταν τα βράζεις. Ήμουν σίγουρος ότι αυτοί οι δυό βάλαν το χεράκι τους (κι ας τους έχω πει μπράβο κάποιες φορές παλιότερα) και απλά μπήκα στο press release του επεισοδίου και το επιβεβαίωσα.

Στο εξωτερικό, για πρώτη φορά φέτος, το Supernatural κατακεραυνοβολήθηκε από σχόλια μίσους για το επεισόδιο. Το θέμα πήρε, και πάλι, τεράστιες διαστάσεις και ο κόσμος της σειράς είναι εξοργισμένος για το πως μια ολόκληρη σεζόν μπορεί να χαλάσει από 2 σεναριογράφους. Γιατί οκ ναι ας είναι τα υπόλοιπα επεισόδια καλά κι ας έχουμε αυτό για να θυμόμαστε τα χάλια μας. Αλλά οι εξελίξεις είναι τόσες πολλές που σίγουρα θα επηρεαστούν και τα επόμενα επεισόδια.

Για να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο, δε με χάλασαν οι εξελίξεις στο επεισόδιο παρά το πως οι σεναριογράφοι τις χειρίστηκαν. Μέσα σε ένα τέταρτο δεχθήκαμε του κόσμου τις πληροφορίες με συγκλονιστικές εξελίξεις, επιστροφές – καταστροφές και διάλογοι… του κώλου!

Ναι είμαι πολύ εκνευρισμένος και πάμε να τα πιάσουμε από την αρχή. Είπαμε. BLACK FRIDAY και για το Supernatural! ΜΑΥΡΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!

Ο Κέβιν επιστρέφει και μόνο χαρούμενοι είμαστε γι’αυτό, έστω κι αν είναι ο Κέβιν του εναλλακτικού σύμπαντος. Είναι φοβισμένος και υποχείριο του Μιχαήλ και στα χέρια του κρατάει κάποια ταμπλέτα. Εν τω μεταξύ ο κακός Αρχάγγελος του μεταποκαλυπτικού κόσμου έχει κάνει παιχνιδάκι του τον δικό μας Εωσφόρο και του αποσπά πληροφορίες για το σύμπαν μας. Γιατί ναι μας προετοίμαζαν όλη την 5η σεζόν για να δούμε μια τεράστια μάχη μεταξύ των 2 αδερφών που η μισή Γη θα καταστρεφόταν, αλλά εδώ σε 1 λεπτό ο Μιχαήλ κατανικά τον Λούσι. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!

Ο Κέβιν ετοιμάζει ένα ξόρκι για να ανοιχτεί η Πύλη(ναι τόσο εύκολα ανοίγουν οι Πύλες για εναλλακτικά σύμπαντα) και να έρθει στον κόσμο μας ο Μιχαήλ και το βασικό συστατικό που χρειάζεται είναι Χάρη από Αρχάγγελο. Έτσι την πληρώνει ο Εωσφόρος και όχι μόνο του παίρνουν λίγη από την Χάρη αλλά τον αποδυναμούν(!!!) κιόλας!! Ναι γιατί τον Διάβολο τόσο εύκολα μπορεί κάποιος να τον νικήσει.

Σα να μην έφταναν όλα αυτά, ο τελείως αδύναμος Λούσι ξεφεύγει από τα minions του αδερφού του και επιστρέφει στον δικό μας κόσμο. ΠΩΣ ΞΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΘΗΚΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!????

Εν τω μεταξύ βλέπουμε τα ίδια και τα ίδια που βλέπουμε και τόσα χρόνια με τον Κας. Οι άγγελοι προσπαθούν να τον κάνουν υποχείριο, αυτός αντιστέκεται, πολεμάει αλλά προσπαθεί να μην σκοτώσει και μπλα μπλα μπλα.

Στο ζουμί της υπόθεσης, μια άγγελος του εξομολογείται ότι οι το είδος του έχει αρχίσει να εξαφανίζεται. Σαν τις καρέτα καρέτα ένα πράμα. Του λέει λοιπόν ότι χρειάζονται τον ΓΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ(!) ώστε να μπορέσουν να γεννηθούν περισσότεροι άγγελοι. Πολύ λογικό λοιπόν. Οι άγγελοι θα πάρουν το διαβολάκι που ποτέ δεν έχουν γνωρίσει και θα του μάθουν να πλάθει κουλουράκια, εεεε αγγελάκια ήθελα να πω.

Κάπου εκεί κάνει την εμφάνισή του ο Εωσφόρος και πηγαίνουν σε ένα μπαράκι να τα πιουν με τον Κας. Οι Winchesters για μια ακόμη φορά δεν ειδοποιούνται για την επιστροφή του Διαβόλου και… Για καθίστε ρε παιδιά. ΓΙΑΤΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ Ο ΚΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙ; ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ!!! ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ!!! ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΜΑΧΟΥΝ; Δεν με ενδιαφέρει αν του λέει για κάποιον Μιχαήλ ότι θα καταστρέψει τα πάντα, ο Εωσφόρος πρέπει να πεθάνει και να πεθάνει ΤΩΡΑ!

Την ίδια ώρα ο Ασμοδαίος κάνει γιόγκα(!), μαλάκες ΝΑΙ ειλικρινά είδαμε τον Βασιλιά της Κόλασης να κάνει γιόγκα για να εντοπίσει τον γιο του Διαβόλου. ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ;! Τέλοσπαντων, αφού ο γιογκα τύπος εντοπίζει τον αδύναμο Εωσφόρο πηγαίνει και κάνει την εμφάνισή του και τους πιάνει αιχμάλωτους. ΑΥΤΟ…

Από την άλλη, ο Σαμ και ο Ντιν εντοπίζουν κάποιους νεκρούς που έχουν σχέση με μάγισσες; Μάγισσες νεκρές; Ωπ ο Κετς. Ώπα μισό, αυτός δεν πέθανε; Κάτσε κάτσε τι γίνεται; Έχει μούσια; Παιδιά ειλικρινά κατάλαβε κάποιος το “αυτοτελές” κομμάτι με τις μάγισσες; Α ο αδερφός του Κετς, όχι δεν είναι τελικά. Ναι είναι ο Κετς. Και συμμαχεί ξαφνικά με τον Ασμοδαίο. Ενώ τόσους μήνες απλά καθόταν στα αυγά του και τον “έπαιζε”. Και αναστήθηκε με την μαγεία της Ροβίνα; Και το ίδιο ΚΑΙ Η ΡΟΒΙΝΑ;! ΞΑΝΑ!!?? 3 ΦΟΡΕΣ Η ΙΔΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΗ; ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!??????


Και εδώ τραβάω μια γραμμή (κυριολεκτικά). Όσα έγραψα μέχρι τώρα(εκτός από την αιχμαλώτιση Κας-Λούσι και την τελευταία παράγραφο) έγιναν στα 16(!) γαμημένα πρώτα λεπτά του επεισοδίου. 16 λεπτά για τόσες πολλές εξελίξεις!!! Αυτό είναι ΚΑΚΟ γράψιμο επεισοδίου. Οι σεναριογράφοι δεν κατάφεραν να απλώσουν σωστά τις τόσες εξελίξεις, οι διάλογοι ήταν πολύ γρήγοροι και ασυνήθιστοι για το Supernatural, οι σεναριακές ευκολίες διαδέχονταν η μία την άλλη και το βασικό στόρι της σειράς μεγαλώνει επικίνδυνα χωρίς να ξέρουμε αν μπορούν οι παραγωγοί να το διαχειριστούν.

Ναι καταλαβαίνω ότι σας άρεσε το επεισόδιο λόγω πολλών εξελίξεων αλλά από πότε αυτό είναι καλό; Πως μπορείς να χώνεις τόσες εξελίξεις σε 16 λεπτά; Πως είσαι τόσο αδύναμος στο να χειριστείς καταστάσεις; Ειλικρινά τα fan fictions που διαβάζουμε είναι πολύ πιο καλογραμμένα. Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ για επαγγελματικά σενάρια. Δεν άπλωσαν το επεισόδιο, δεν έγραφαν σωστά τις σκηνές και το επεισόδιο ΙΣΩΣ σώθηκε(;) από την σκηνοθεσία του Richard Speight Jr..


Δεν μπορώ και δεν θέλω να γράψω άλλα για το επεισόδιο. Βλέπω τόσα πολλά αρνητικά σχόλια σε Twitter, Facebook, Tumblr που πραγματικά με στενοχωρεί που μια τέτοια σεζόν αμαυρώθηκε από αυτό το επεισόδιο. Καληνύχτα και περαστικά μας…


ΥΓ: Καταλαβαίνω ότι θέλετε να να δώσετε άλλο χρώμα στον Μεταποκαλυπτικό κόσμο, αλλά στη σκηνή όπου ο Λούσι ήταν αιχμάλωτος νόμιζα ότι το επεισόδιο ήταν ασπρόμαυρο. Αντίθετα, και πάλι η σκηνή σώθηκε από την σκηνοθεσία του Speight.

70 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

70 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Λου
Λου
24 November 2017 15:24

Από “πολύ γαμάτο” έως “πάρα πολύ γαμάτο”,πόσο γαμάτο θα χαρακτηρίζατε αυτό το γαμάτο επεισόδιο?

Ο τρελαμένος Κέβιν Τραν,ο Κετς που παριστάνει τον δίδυμο αδερφό του,σε ένα πιο-κλασσικό-μπαίνεις-σε-μουσείο πλοτ τουίστ,ξεφεύγει με την μηχανή μέσα στην νύχτα και δουλεύει για τον Ασμοδαίο,ο αποδυναμωμένος Λούσιφερ που κάνει “ααα” στους περαστικούς,το καθίκι ο Μαικλ του Άλλου Κόσμου,ο Ντην που-πάλι γαμώ τις βεβαιότητες-είχε δίκιο σχετικά με τον Κετς,η συνάντηση του Καστιέλ με τον Λούσιφερ που με έκανε να πατήσω παύση κάμποσες φορές από τα γέλια,η γαμάτη σκηνή μάχης στο τέλος,ο ενθουσιασμός του Κέβιν Τραν όταν ο Λούσιφερ “έκλεψε την αστραπή” από τον Μάικλ,ο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ Ρίτσαρντ Σπάιτ-Σπιτ-πως-στο-καλό-προφέρεται-στην σκηνοθεσία που έδωσε ρέστα,από που να το πιάσεις και από που να το αφήσεις αυτό το έπος το 7ο επεισόδιο!

Μάγισσες,μισθοφόροι,άγγελοι,δαίμονες,άνθρωποι και ένα χαμένο Νέφιλιμ,στήσανε χορό και με μαεστρία επιπέδου,ανέβηκαν στην πίστα και επέδειξαν τα καλοπροβαρισμένα βήματά τους υπό τον άρχοντα χορογράφο Ρίτσαρντ Σπάιτ-Σπιτ-πως-στο-καλό-προφέρεται.
Ήταν το προοίμιο ενός αληθινού Πολέμου των Κόσμων,τα πιόνια στήθηκαν και όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσει η μάχη.
Έχουμε τους στρατηγούς Ασμοδαίο και Μάικλ ετοιμοπόλεμους,έχουμε τους φυλακισμένους αρχηγούς Καστιέλ και Λούσιφερ,έχουμε τους στρατιώτες Σαμ,Ντην και κάθε άγγελο και δαίμονα στην πλάση,έχουμε τον “μάγο” Κέβιν Τραν και φυσικά ποια ιστορία είναι ολοκληρωμένη χωρίς έναν προδότη,τον Κετς.

Η συνέχεια αναμένεται με μικρές μάχες μεγάλης σημασίας και ένα γκανγκστερικό μιντ-σήζον φινάλε.

Ναι μωρέ Σουπερνάτουραλ,ΝΑΙ.

Petros Perperidis
Petros Perperidis
24 November 2017 17:11
Reply to  Λου

Και μια Ροβίνα να περιμένει κάπου για το Μπαμ…

Λου
Λου
24 November 2017 18:46

Η Ροβίνα,βέβαια,το φύλλο μπαλαντέρ,που δεν ξέρεις σε ποιανού το χέρι θα κάτσει.
Πολύ σημαντικό πιόνι στην σκακιέρα!

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
27 November 2017 15:01
Reply to  Λου

Δεν θα μπορουσα να τα παω καλυτερα! Συμφωνω σε ολα!! Θα απαντησω πολυ γαματο επεισοδιο 🙂 Δεν ξερω γιατι δεχεται τοσο μισος…ηταν τελειο.
ΡΟΒΙΝΑ ΜΟΥΥΥ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ.Το ειχα μαθει απο παλια οτι θα επιστρεψει βεβαια, αλλα χαιρομαι ακομα!

Amalia
24 November 2017 18:55

Επεισόδιο γραμμένο από τους Buckner & Lemming, με κερασάκι την επιστροφή-έκπληξη του πολυμισητου μου Ketch, δεν περίμενα ποτέ ότι θα το χαρακτήριζα εξαιρετικό! Και όμως συνέβη! Δεν ξέρω από που να αρχίσω να το παινεύω!

Ξεκινάμε με τον ημίτρελο Κεβιν της εναλλακτικής Γης που δίνει την τέλεια ευκαιρία στον Εωσφόρο να ξεφύγει από τον Μιχαήλ! Συνεχίζουμε με τον ίδιο τον Εωσφόρο που εξελίσσεται σε απολαυστικό αντιήρωα (καλύπτοντας επάξια τη θέση του Κράουλι). Οι σκηνές του με τον ξενερωμένο Cas ήταν απολαυστικότατες! Περνάμε στους Winchesters που δεν μπορούν να καθίσουν με σταυρωμένα χέρια οπότε ασχολούνται με μια υπόθεση που τους φέρνει αντιμέτωπους με τον Ketch! Πήγα να ξενερώσω αφάνταστα με την υπόνοια ότι μπορεί να πρόκειται για δίδυμο αδερφό (το οποίο θα ήταν ένα σεναριακό τερτίπι που βρωμάει “jump the shark” από χιλιόμετρα) και πολύ χαίρομαι που ηταν ο αληθινος Ketch! ( Did I just say that?? :Ο ) Αναπάντεχη επιστροφή, αλλά καθόλου αναπάντεχη η συμμαχία με τον Ασμοδαίο. Ο Κετς συνεχίζει να είναι το κυνηγόσκυλο κάποιου ισχυρού αφέντη. Πόσο θα χαρώ όταν θα (ξανα)πεθάνει! μουαχαχα! Τα τιζεράκια για την επιστροφή της Ροβίνα είναι επίσης κάτι πολύ ωραίο. Δεν ήμουν έτοιμη να πουμε αντίο στην αγαπημένη μου Σκοτσέζα! 🙂

Η σκηνοθεσία του Ριτσαρντ Σπέιτ επίσης φοβερή! (Σε αγαπήσαμε σαν Τρικστερ αλλα σε αγαπαμε διπλά σαν σκηνοθέτη ρε Ρίκαρε!) Αν έπρεπε οπωσδήποτε να βρω ένα μείον του επεισοδίου αυτό θα ήταν ο ηθοποιός που παίζει τον Μιχαήλ. Δεν μου βγάζει το δέος που θα έπρεπε να αποπνέει ένας big bad. Και δίπλα στον Mark Pellegrino κιόλας η σύγκριση τον τσάκισε! Στον αντίποδα όμως, ο Ασμοδαίος τα σπαει!

Φτάνουμε στο mid-season finale και η ιστορία κλιμακώνεται φανταστικά. Το λέω και το ξαναλέω ότι ο Τζακ ήταν ιδιοφυής ιδέα που έδωσε πνοή ζωής και φρεσκάδας στο Supernatural! Διάβασα κάποια σχόλια οτι ο Τζακ έχει πάρει πάνω του τους προβολείς της σεζόν, παραγκωνίζοντας τους Winchesters. Δεν με πειράζει καθόλου αυτό, η σειρά είχε απόλυτη ανάγκη μια ανανέωση. Εξάλλου δεν πιστεύω ότι οι Winchesters θα μείνουν παραγκωνισμένοι για πολύ. Θυμηθείτε τις προβλέψεις της Μπίλι 2 επεισόδια πριν. Η μοιρα (και οι σεναριογράφοι) έχουν μεγάλα σχέδια για τα αγόρια μας φέτος και ανυπομονώ απίστευτα για να τα ανακαλύψω!

Λου
Λου
24 November 2017 19:46
Reply to  Amalia

αα Σπέιτ διαβάζεται??χαχχαχαχαχαχ
απίστευτος ο παίχτης,δε θα με πείραζε καθόλου να είναι αποκλειστικός σκηνοθέτης της σειράς από τώρα και ως το τέλος της.

CB Punk
CB Punk
25 November 2017 19:32
Reply to  Amalia

Αυτό που λές με τα αδέρφια και το κάτι μεγάλο δε σου θυμίζει 5η σεζόν και Αποκάλυψη? Εκει που ο καθενας ηταν το δοχείο του Μιχαήλ και του Εωσφόρου? Μέχρι να δούμε ποιό θα ναι το έργο των αδερφών ο Τζακ πρωταγωνιστεί!!

Amalia
26 November 2017 01:18
Reply to  CB Punk

Αποκλειεται να έχουμε παλι αυτο το σεναριο παλι, τα αδερφια να ειναι τα δοχεια των Αρχαγγέλων. Κατι άλλο μεγάλο ετοιμαζουν για αυτους οι σεναριογραφοι πάντως! 😉

ncis merlin like
ncis merlin like
24 November 2017 19:12

ΑΠΑΙΧΤΟ επεισόδιο, μπορώ να πω ότι το καταευχαριστήθηκα!

Joanna
Joanna
24 November 2017 19:53

τα είπατε όλα εσείς παιδιά, πραγματικά, το επεισόδιο ήταν άπαιχτο. Κατα την ταπεινή μου άποψη, έχουμε στα χέρια μας μια απο τις καλύτερες σεζον εδω και χρόνια. Κανένα από τα 7 επεισόδια δεν έχει κάνει κύλια, είναι όλα πραγματικά το ένα καλύτερο από το άλλο. Ο Λουσι σκίζει και αν και δεν συμπαθώ τον Κετς σαν χαρακτήρα, ο ηθοποιός είναι απλά φοβερός. Απλά να πω πως ο Σαμ δεν έκανε κάτι τα τελευταία 2 επεισόδια, πράγμα που με στεναχώρησε. Βέβαια έχει την σκηνή που το έπαιξε τον ψυχολόγο/ δικηγόρο…
Παρόλα αυτά τα επεισόδια είναι απλά υπέροχα. Αντε πάμε και την επόμενη εβδομάδαααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iro
Iro
25 November 2017 02:53

Είμαι φαν του Supernatural χρόνια (κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια!) αλλά ότι θα με τρέλαινε έτσι η 13η σεζόν ειλικρινά δεν το περίμενα. Στο τελευταίο επεισόδιο παίχτηκαν πολλά και στους δύο κόσμους. Αρχικά, “μπαίνοντας” στον αποκαλυπτικό κόσμο ένιωσα μια μικρή ανατριχίλα με τους φωτισμένους σταυρούς να φιγουράρουν σαν creepy διακόσμηση κι έναν Μιχαήλ με αρχηγικές τάσεις να διακατέχεται από μια μάλλον διαστροφική άποψη για το τι είναι σωστό και τι όχι. Και στη μέση, οι άνθρωποι στη Γη, που ούτε στα τρελλά τους όνειρα δε θα φαντάζονταν έναν Αρχάγγελο τόσο ανελέητο, που θέλει να μας …εκκαθαρίσει όλους! Oh, Chuck τι παιδιά μεγάλωσες!? Και τα περίεργα συνεχίζονται. Γιατί ένας προφήτης, μα τι προφήτης έρχεται να κάνει το θαύμα του ξανά…Μα τι παίρνει και είναι τόσο σπιντάτος; Anyway, άθελά του βοήθησε τον Lucifer να μας επισκεφτεί ξανά και μάλιστα και αυτός ολίγον τι τρελλαμένος…Μα τι παθαίνουν όλοι στον κόσμο της αποκάλυψης; Μάλλον ο τρόμος του εναλλακτικού αυτού κόσμου, που μυρίζει θάνατο και μόνο, τους οδηγεί στην απόγνωση. Κράτα γερά Lucifer, μην χάνεσαι, έχεις κι ένα παιδί να μεγαλώσεις. Βέβαια, εδώ που τα λέμε, πως να μην απογοητευτεί ο αρχάγγελος αφού από κλουβί σε κλουβί τον πάνε. Έχει όμως και παρέα τον Castiel, που κάποτε είχε καταλάβει. Τυχαίο; Δε νομίζω. Σίγουρα η συνάντηση του πραγματικού με τον θετό πατέρα δεν έγινε κάτω από τις καλύτερες συνθήκες. Αλλά και πότε θα μου πείτε υπήρξαν “καλύτερες συνθήκες”…Η αλήθεια είναι ότι καιρό είχαμε να δούμε διαμάχες μεταξύ αγγέλων και δαιμόνων. Οι άγγελοι εμφανίζονται έτοιμοι να παγιδεύσουν ξανά τον Castiel (τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα!) και ένας Ασμοδαίος περισσότερο scary και αποφασιστικός από την τελευταία φορά που ιδωθήκαμε (το ότι διαλογίζεται ο Ασμοδαίος, αυτό με ξεπερνάει). Προσπαθεί και αυτός να κάνει υποτακτικό του τον Lucifer. Αχ! τα έκαναν κι άλλοι αυτά με άσχημα αποτελέσματα (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δαιμονικές δεν θίγουμε…). Για να δούμε αν θα του βγει σε καλό…Και τέλος, μιας και μιλάμε για δύο κόσμους, στους οποίους οι πρωταγωνιστές κάνουν βόλτες, τσουπ! να και ένα “αγαπημένο” πρόσωπο από τα παλιά…ο Mr. Ketch, χωρίς κουστουμάκι φινετσάτο αρχικά, σε μια ρέμπελη κατάσταση. Αλλά ο μεγάλος αδερφός δεν είναι χτεσινός. Ξέρει από ταξιδάκια στην Κόλαση…Γι αυτό δεν πέφτει στην παγίδα και καλά κάνει αφού γρήγορα ο πρώην Βρετανός Άνδρας των Γραμμάτων ξαναθυμάται τον παλιό, “κακό” εαυτό του, που επιδιώκει μόνο να πετύχει το σκοπό του. Δεν ξέρω τι ρόλο θα παίξει στο μέλλον αλλά δεν τα βλέπω και τόσο ευοίωνα τα πράγματα. Το μόνο σίγουρο τελικά είναι το ένστικτο του Dean…SUPERNATURAL= L.F.E.

Iro
Iro
25 November 2017 14:22

Επεισόδιο που επιβεβαιώνει πως τώρα αρχίζουν τα δύσκολα…Νέες αφίξεις παλιών γνώριμων (αγαπημένων και μη) με καταιγιστικό τρόπο, που δεν μπορείς να καταλάβεις από που σου ήρθε! Κι ανάμεσα στους δύο κόσμους οι Winchesters να βρίσκονται ξανά στην αρχή ενός νέου ταξιδιού. Από τη μια ο αποκαλυπτικός κόσμος με έναν Μιχαήλ με φανερά αρχηγικές τάσεις με μια μάλλον διαστροφική άποψη για το τι είναι σωστό μέσα σε ένα σκοτεινό περιβάλλον φωτισμένο με σταυρούς σαν μια creepy διακόσμηση ενός δυσοίωνου μέλλοντος.Α,ρε, Chuck, τι παιδιά μεγάλωσες;! Και ξαφνικά μπουκάρει ένας προφήτης μα τι προφήτης, ο Kevin, (τι παίρνει και είναι τόσο σπιντάτος;) να βοηθά άθελά του τον Lucifer να μας επισκεφθεί ξανά. Γιατί όλοι έρχονται τόσο τρελλαμένοι από τον αποκαλυπτικό κόσμο; Μην τα χάνεις, Lucy, έχεις ένα παιδί να μεγαλώσεις…Και ποιον βρήκε να συναντηθεί! Τον Castiel που κάποτε τον είχε “κατοικήσει”. Τυχαίο; Δε νομίζω.Η συνάντηση βέβαια μεταξύ του πραγματικού και του θετού πατέρα δεν έγινε και κάτω από τις καλύτερες συνθήκες αλλά…εδώ που τα λέμε μήπως υπάρχουν ποτέ στο Supernatural “καλύτερες” συνθήκες; Anyway, τα κόκκινα ματάκια του δεν μας αφήνουν να ξεχάσουμε ότι παραμένει ο Διάβολος. Ακόμη κι αν έχασε λίγη από τη χάρη του ωστόσο παρέμεινε το διαβολικό χιούμορ του…Thank Chuck! Και στον δικό μας κόσμο δεν είναι λίγες οι εκπλήξεις. Ένα “αγαπημένο” πρόσωπο από τα παλιά εμφανίζεται, ο Mr. Ketch. Χωρίς αρχικά τα φινετσάτα κοστουμάκια του, σε ρέμπελη κατάσταση, με διάθεση πάλι να δημιουργήσει ίντριγκες και μπερδέματα. Με ύφος μετανιωμένης περιστεράς αφήνει υπονούμενα ότι η Mama Mia είχε ακουμπήσει ευαίσθητες (;) χορδές…Ο Dean όμως δεν πέφτει εύκολα στην παγίδα. Ξέρει αυτός από ταξιδάκια στην Κόλαση. Ωστόσο μας φέρνει μια ευχάριστη (ή δυσάρεστη, θα δείξει…) είδηση ότι η κοκκινομάλα μάγισσα βγήκε νικήτρια για μια ακόμη φορά με τον θάνατο. Δε λέει να το βάλει κάτω τελικά η Rowena! Πολύ γρήγορα βέβαια ο απόκληρος της British Invasion θα ξαναβρεί τον παλιό “κακό” εαυτό και συμμαχεί με ποιον άλλο; Τον νέο αφέντη της Κόλασης. Το ότι ο Ασμοδαίος,βέβαια, διαλογίζεται αυτό με ξεπερνάει! Με πιο δυναμική παρουσία από την προηγούμενη φορά, μας ξανασυστήνεται με πιο scary διαθέσεις. Το γεγονός βέβαια πως θεωρεί ότι έχει “υποτάξει” τον Lucifer δείχνει άγνοια ή αφέλεια ή υπεροψία ή πονηρούς ελιγμούς. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι κι άλλοι προσπάθησαν να …ημερέψουν τον Διάβολο με πολύ δυσάρεστες συνέπειες (ονόματα δε λέμε, δαιμονικές υπολήψεις δεν θίγουμε…). Θα δείξει! Γιατί οι εκπλήξεις δε λένε να σταματήσουν.Α, και μιας και μιλάμε για εκπλήξεις, ο Castiel “ανασταίνεται” σιγά σιγά και δηλώνει πως είναι εδώ!! το καταλάβαμε ιδιαίτερα όταν αντιμετώπισε τους “αδερφούς” του στη γνωστή παιδική χαρά πάνω από τον γνωστό Κύβο του Μέτατρον. Οι άγγελοι έτοιμοι για δολοπλοκίες ξανά. Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα…Εμείς πάντως έχουμε Supernatural, Season 13 και μας αρέσει!!

Λου
Λου
25 November 2017 18:34

Θα υποθέσω ότι το κείμενο είναι σοβαρό και όχι απόπειρα τρολαρίσματος και θα απαντήσω κατάλληλα.

Προσωπικά ποτέ δε με απασχόλησε ποιος γράφει τα επεισόδια και κυρίως ποτέ δε με απασχόλησε η γνώμη των άλλων.Δε ‘πα να γκρινιάζουν όλοι για όλα,αν εμένα μ’αρέσει,τέλος,δε θα κάθομαι να επηρεάζομαι από την κλάψα του κάθε κατεστραμμένου που παίρνει τόσο σοβαρά μια τηλεοπτική σειρά ώστε να ποστάρει “σχόλια μίσους” όπως αναφέρεται στο ρηβιού.

Πάμε όμως στο ρηβιού το ίδιο.
Αρχικά,γιατί όλη αυτή η χολή?ΟΚ,δε σου άρεσε,αλλά θα έβλαπτε να είσαι πιο αντικειμενικός και στο τέλος να γράψεις την γνώμη σου?Αυτό δεν ήταν σοβαρό ρηβιού,ήταν ένα απίστευτα κακοπροαίρετο σχόλιο.

Ας δούμε τώρα τα παράπονα.
Ναι,ο Μάικλ του Άλλου Κόσμου νικάει εξαιρετικά εύκολα τον Λούσιφερ του δικού μας κόσμου.Σκέφτηκες ότι ίσως αυτός ο Μάικλ να είναι πιο δυνατός?Επίσης,δε σου φαίνεται λιγάκι κατεστραμμένος ο μεταποκαλυπτικός κόσμος?Αυτό δε δικαιώνει την διαφήμιση-ας πούμε-στον δικό μας κόσμο,για την μάχη μεταξύ Μάικλ και Λούσιφερ?Ναι,αποδυναμώθηκε αφού του κλέψανε την χάρη,γιατί είναι παράξενο αυτό?Ναι,ανοίχτηκε εύκολα η πύλη,αλλά αυτός ο Κέβιν,δεν αποσπάστηκε ποτέ από την δουλειά του ως Προφήτης,οπότε δούλεψε τέλεια σε σχέση με την πλακέτα.Ναι,ξέφυγε εύκολα από τα τσιράκια του Μαικλ ο Λούσιφερ,αλλά γιατί είναι παράξενο αυτό?Μέσα στον θαυμασμό που άνοιξε το πόρταλ,τους αιφνιδίασε και ξέφυγε.Γιατί δυσκολεύεσαι να το χωνέψεις?
Ο Κας,είναι κλασσικός και πιστός στον χαρακτήρα του,το γεγονός ότι κάνει τα ίδια λάθη δεν είναι αποτέλεσμα επανάληψης αλλά συμβατότητας.
Ο Τζακ δεν είναι το παιδί του Διαβόλου,αλλά το παιδί ενός Αρχάγγελου.Μας δίνετε η πληροφορία ότι ένα παντοδύναμο Νέφιλιμ μπορεί να δημιουργήσει αγγέλους και η αντίδρασή σου είναι “ναι,αλλά είναι το παιδί του διαβόλου”?Ο Κας έκατσε να ακούσει την πλευρά του Λούσιφερ γιατί είναι ανοιχτόμυαλος και καθόλου ηλίθιος να προσπαθήσει να σκοτώσει κάποιον που ενδεχομένως να φανεί χρήσιμος.Αυτό θα ήταν πραγματικά ξένο προς τον χαρακτήρα του.
Η γιόγκα του Ασμοδαίου πώς είναι πρόβλημα?Προσπαθούσε να συγχρονιστεί με τον Τζακ,ξέρεις,μιας και είναι πνευματικά όντα όλοι αυτοί και όχι καθαρή σάρκα και οστά.
Ο Κετς δεν συμμάχησε ξαφνικά με τον Ασμοδαίο,αναφέρθηκε μέσα στο επεισόδιο αρκετά νωρίς ότι ο Ασμοδαίος έχει έναν κυνηγό στο τσεπάκι του και γιατί όχι?γαμάτη ιδέα ήταν να τον ρίξουν πάλι μέσα στο παιχνίδι.
Η τεχνική ανάστασης γιατί είναι πρόβλημα?και επίσης δεν ξέρουμε ακόμα πως αναστήθηκε η Ροβένα,οπότε είναι νωρίς για καταδικασμούς.

Το επεισόδιο ήταν χορογραφημένο εξαιρετικά και με τόσες πληροφορίες και μέτωπα ανοιχτά,όλοι οι συντελεστές το χειρίστηκαν άψογα ώστε όλα να βγάζουν νόημα.

Τέλος για να κλείσω,αν όχι όλοι,τότε πολλοί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι τα άρθρα σας τα ξεσηκώνετε από ξένα σαιτ και απλά τα μεταφράζετε χωρίς να αποδίδετε κανένα κρέντιντ.Προσωπικά επιλέγω να το αγνοώ αυτό το γεγονός γιατί μ’αρέσει που έχω ένα βήμα να σχολιάζω.Όμως,αν είναι τα μόνα κείμενα που γράφετε με την δική σας πένα να είναι τέτοιοι εμετοί,ξανασκεφτείτε το.Φυσικά και έχετε δικαίωμα να μην σας αρέσει κάποιο επεισόδιο,αλλά λίγη αντικειμενικότητα δε θα ήταν κακή.

Επίσης,τα άρθρα που σας έστειλα,παρακαλώ να τα διαγράψετε.Δε θα ήθελα να δημοσιευτούν.Νόμιζα ότι ίσως ταίριαζαν εδώ μέσα,αλλά έκανα λάθος.

Sawyer Orestis
25 November 2017 19:05
Reply to  Λου

Φυσικά και τα σχόλια μίσους είναι κατακριτέα δεν είπε κανείς το αντίθετο..

Κάπου το χασες νομίζω. Γιατί τέτοια επίθεση προς εμένα; Επειδή έγραψα αυτό που είδα; Γιατί πρέπει να γράψω κάτι καλό για κάτι που δεν μου άρεσε; Ποια είναι η αντικειμενικότητα δηλαδή; Αυτή που πιστεύεις εσύ; Γιατί αντικειμενικά έγιναν όλα πολύ γρήγορα και αυτό δεν μου άρεσε. Αυτό έγραψα. Έχεις διαβάσει άλλα ριβιού ή απλά τα προσπέρναγες; Ξέρεις που βρίσκεσαι ή όχι;

Στενοχωρήθηκα με το σχόλιό σου γιατί τόσο καιρό μιλάγαμε όμορφα και κάναμε ωραίες συζητήσεις. Βλέπω ότι δεν σου αρέσει κατά κάποιο τρόπο το σαιτ μας αλλά παρ’όλα αυτά τόσο καιρό φαινεται να σου άρεσε και να μην είχες κάποιο θέμα. Τώρα ξαφνικά γίναμε εμετοί; Επειδή έγραψα εγώ μια γνώμη; Όπως θα είδες παραπάνω, η Αμαλία γράφει τα καλύτερα για το επεισόδιο.

Τα άρθρα μας και το τι είναι πρωτότυπο και τι όχι δεν θα κάτσω να σου τα αναφέρω. Όποιος μας διαβάζει, γνωρίζει τι γίνεται. Από κει και πέρα δεν ανέχομαι κανέναν να μην σέβεται τη (μη κερδοσκοπική) δουλειά μας και τους συντάκτες και το σχόλιό σου δεν μας τιμά.

ΥΓ: Ποτέ δεν περίμενα να ακούσω τέτοια πράγματα από σένα μετά από τόσες ωραίες κουβέντες που έχουμε κάνει. Δε νομίζω ότι πρόσβαλλα κανέναν λέγοντας την γνώμη μου.

ΥΓ2: Τα άρθρα σου σβήστηκαν..

CB Punk
CB Punk
25 November 2017 19:41
Reply to  Sawyer Orestis

Επειδή έγραψα το σχόλιό μου κ μετά διάβασα το ριβιού σου,εχεις ένα άδικο,όχι σε όλα όμως.Για τον Κας που γράφεις γιατι να μην τον σκοτώσει αφου τον μαχαίρωσε,θυμίσου ο Κας έπεσε στο Κενό μπορεί να μην ειναι ο Κας που ξέρουμε.Για Ροβενα συμφωνώ όπως και με Κετς,κουραστικό κ ποιντλεσ που τον έφεραν πίσω κ χωρίς αυτόν καλά πάμε.Όσο για την πύλη,ο Κεβιν χρησιμοποίησε τη χάρη του ΕΩΣΦΟΡΟΥ όχι κάποιου τυχαίου για να την ανοίξει,έστω κ αν ο Τζακ μπορεί,είναι Νεφελίμ έφερε πίσω τον Καστιελ. Τέλος θα συμφωνήσω και με Μιχαήλ,η αληθεια ειναι για Εωσφόρο – ΕΩΣΦΟΡΟ τον ξεπαστρέφει για πλάκα..αλλα ενταξει εχει κ τα καλα του η συνέχεια!

Sawyer Orestis
25 November 2017 19:54
Reply to  CB Punk

Για τον Κας πολλοί λένε ότι μπορεί να μην είναι ο ίδιος. Αλλά δεν το πιστεύω να σου πω την αλήθεια. Δύσκολο μου φαίνεται η Κοσμική Οντότητα να έχει έρθει στη θέση του. Από την άλλη, μπορεί αυτή η οντότητα να έχει μπει μέσα του και να ξυπνήσει κάποια στιγμή

Λου
Λου
25 November 2017 20:07
Reply to  Sawyer Orestis

Βρε Ορέστη,χαλάρωσε λιγάκι.Μ’αρέσει το σαιτ σας,μ’αρέσει που κάνετε μεταφράσεις ως επί το πλείστον,θα προτιμούσα να αποδίδεται ένα κρέντιντ όμως για την τιμή των όπλων έστω.
Αλλά δεν ήταν αυτό το θέμα μου.Το ανέφερα για να δώσω έμφαση στο ότι μιλάμε για ένα κείμενο που έγραψες εσύ προσωπικά.
Αντικειμενικό ρηβιού θα ήταν να κάνεις την ανάλυση που απαιτείται,να αναφέρεις τα κύρια σημεία του 40λέπτου και έπειτα να γράψεις και αυτά που δεν σου άρεσαν και πως ένιωσες.Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να τα βρίσκει όλα τέλεια.Όταν γράφετε ένα ρηβιού για ένα επεισόδιο που σας αρέσει,κάνετε ανάλυση,οπότε η αντικειμενικότητα επιτυγχάνετε.
Κάντε το ίδιο και γι’αυτά που δε σας αρέσουν.Κακώς χρησιμοποιώ τον πληθυντικό τώρα,γιατί η Αμαλία που έγραψε προηγούμενα ρηβιού για επεισόδια που δεν την ενθουσίασαν ,ήταν αντικειμενική.
Τελοσμπάντων,για μένα μια “πένα” πρέπει να κρατάει ουδέτερες στάσεις και να ξεχωρίζει τι πρέπει να αναλυθεί και τι πρέπει να δηλωθεί σαν προσωπικό γούστο και άποψη.
Το “εμετός” ήταν βαρύς χαρακτηρισμός,αλλά μου φάνηκε πραγματικά τόσο άσχημο το ρηβιού.
Έχω απαιτήσεις από εσάς εδώ μέσα και μαλώνω.
Όλα κι όλα.

Sawyer Orestis
25 November 2017 20:22
Reply to  Λου

Πότε τα άρθρα μας δεν έχουν credits ακριβώς;

Έκανα ανάλυση, έδωσα τα κύρια σημεία. Review σημαίνει κριτική επεισοδίου. Τι είναι η κριτική; Αυτά που μου άρεσαν και αυτά που όχι. Ε εμένα δεν μου άρεσε για τους λόγους που αναφέρω στο άρθρο. Από κει και έπειτα απ’ότι κατάλαβα τα άρθρα σου δεν ταιριάζουν στο site μας οπότε γιατί μπαίνεις στον κόπο;

Μαλώνεις; Δεν μαλώνεις, ούτε λες την άποψή σου. Δείχνεις ασέβεια και με προσβάλλεις και δεν σου έχω δώσει το δικαίωμα να με αναφέρεις ως εμετό!

Ούτε θα μου πεις πως θα γράφω κάποιο άρθρο. Καλοπροαίρετα πολύ ευχαρίστως να δεχτώ κριτική, όχι όμως με τον τρόπο που το κάνεις εσύ.

Αναφέρεις ότι η Αμαλία μιλά με αντικειμενικότητα ενώ εγώ όχι. Δηλαδή τι έπρεπε να κάνω; Ο κάθε αρθρογράφος γράφει με τον δικό του τρόπο..

Ανάφερα ότι η σκηνοθεσία ήταν καλή, το σενάριο όχι. Αυτό είδα! Να πω ψέματα; Να χαϊδέψω αυτάκια; Σε λάθος ιστοσελίδα ήρθες αν νομίζεις ότι το Supernatural θα είναι για πάντα τέλειο για μας. Το αγαπάμε, αλλά θα το κρίνουμε κιόλας.
Για πέρνα μια βόλτα από τα reviews μας τόσων χρόνων και μετά πες μου αν είμαι αντικειμενικός ή όχι..

Βαρύς χαρακτηρισμός αλλά ένα φιλότιμο συγγνώμη δεν βλέπω.

Λου
Λου
25 November 2017 20:46
Reply to  Sawyer Orestis

Απάντησα άσχημα στο ρηβιού σου επίτηδες για να συμβαδίσω με το δικό σου ύφος.
Ρωτάς τι πρέπει να κάνεις και νομίζω ήμουν ξεκάθαρη όταν έγραψα πως η κριτική πρέπει να είναι ουδέτερη και μετά να συμπληρώνεται από τις προσωπικές παρατηρήσεις.
Δε σου φαίνεται σωστό αυτό?
Δε θες να γράφεις έτσι γιατί δεν είναι το στυλ σου?
Νευριάζεις που σου λέω τι να κάνεις και τι να μην κάνεις?
Αν απάντησες ναι σε όλα,καλώς.
Ειδικά στο τρίτο ερώτημα και γω θα έπαιρνα ανάποδες αν μου έλεγε κάποιος πως να γράψω.
Στο εξής δε θα χαλιέμαι αν βλέπω τέτοια κείμενα,το υπόσχομαι.
Θα τα σχολιάζω βέβαια πατόκορφα,αλλά δε θα με χαλάνε αφού αυτό είναι η επιλογή σου/σας.
Πάσο.

Δεν υπάρχει φιλότιμη συγνώμη,είπα την γνώμη μου που ήταν κακιά όπως κακιά ήταν και η δική σου για το επεισόδιο.

Sawyer Orestis
25 November 2017 20:56
Reply to  Λου

Να συμβαδίσεις με το δικό μου ύφος γιατί;! Εγώ είπα τη γνώμη μου για το επεισόδιο και δεν αναφέρθηκα σε κάποιον ενώ εσύ απάντησες για εμετικά άρθρα, για άρθρα που δεν είναι αυθεντικά και στο ότι τα δικά σου άρθρα είναι ανώτερα για αυτήν την ιστοσελίδα και τους συντάκτες της.

Ένα review, μια κριτική και ένα προσωπικό άρθρο δεν έχει συγκεκριμένο τρόπο γραφής. Και κατά ένα περίεργο τρόπο τα προηγούμενα reviews μου σου άρεσαν, αυτό όμως που έκραζα τη σειρά σου φάνηκε εμετικό!

Γιατί να σε χαλάει που εγώ είπα τη γνώμη μου; Δεν το καταλαβαίνω αυτό.

Και ξαναλέω η γνώμη μου ήταν κακιά επειδή το θεώρησα κακό επεισόδιο; Στα επόμενα όλα θα βάλω σε όλα 5/5 για να είσαι ευχαριστημένη; Αλλιώς είμαι κακός;

Λου
Λου
25 November 2017 21:13
Reply to  Sawyer Orestis

Εν τω μεταξύ δεν είπα ότι εσύ είσαι εμετικός,ούτε με ενοχλεί που τα περισσότερα άρθρα δεν είναι αυθεντικά,ούτε ότι τα δικά μου είναι ανώτερα.
Σε νευρίασα πολύ προφανώς και μπερδεύτηκες.
Όπως είπα και πιο πριν,όταν ένα επεισόδιο σας αρέσει,γράφετε ωραία.Όταν δεν σας αρέσει,γράφετε άσχημα.
Και ρωτάω,δε θα ήταν γαμάτη μαγκιά να γράφετε ωραία,με ωραίο λόγο κ επιχειρήματα κτλ,ακόμα κι αν δεν σας άρεσε το επεισόδιο?
Να στο πω αλλιώς.
Σου απάντησα κυρίως με επιχειρήματα για τα σημεία που δε σου άρεσαν,αλλά τα προσπέρασες και στάθηκες στα άρθρα γενικά.Γιατί?μήπως επειδή και συ ο ίδιος κατάλαβες ότι ίσως ήσουν λίγο υπερβολικός με την κριτική σου?

Δε με νοιάζει ποια θα είναι η γνώμη σου για τα επόμενα επεισόδια.Με νοιάζει όμως να σε βλέπω και σένα και τα υπόλοιπα παιδιά,να γράφετε κειμενάρες.Να εκφράζεστε με άρθρα που θα μπορώ να λέω “διαφωνώ,αλλά τι γαμάτο κείμενο”.Ακούγεται παράδοξο,αλλά γίνεται όταν ο αρθρογράφος δε σε αφήνει να επηρεαστείς από το προσωπικό του γούστο.
Για να το πω πιο απλά.
Χαρακτηρισμοί “διαλόγοι του κώλου” είναι απαράδεκτοι και μη αντάξιοί σου.

Sawyer Orestis
26 November 2017 01:21
Reply to  Λου

Όταν γράφεις σε έναν αρθρογράφο ότι το άρθρο του είναι εμετικό, σημαίνει ότι εγώ είμαι εμετικός γιατί εγώ τα γράφω αυτά.
Ξαναλέω, ποια άρθρα δεν είναι αυθεντικά πέρα από τις συνεντεύξεις των ηθοποιών-παραγωγών;

Τώρα είδα το edit σου για την ποπ κουλτούρα. Τα συγκεκριμένα άρθρα είναι της @amalia2013:disqus και μαζί με τα fun facts τα θεωρώ τα άρθρα με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο σάιτ μας. Όπως είναι λογικό, από την στιγμή που υπάρχουν πηγές για ποιο λόγο να ψάχνουμε από την αρχή το όλο θέμα; Επίσης, αν κοιτάξεις δίπλα ή στο τέλος του άρθρου η Αμαλία αναφέρει τις πηγές της. Σου έγραψα και πριν ότι αυτό το σάιτ στο οποίο μπαίνεις κάποιες φορές μέσα στην εβδομάδα, είναι ένα σάιτ μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα το οποίο στηρίζεται στην αγάπη μας για τη σειρά. Δεν είναι για τα χρήματα (αντιθέτως δίνουμε κιόλας), δεν είναι για κάτι παραπάνω όπως ίσως να νομίζεις. Το να απαιτείς πράγματα(με αυτόν τον τρόπο) είναι το λιγότερο παράλογο. Κανείς δεν θα μου υποδείξει πως θα μιλάω ή θα γράφω γιατί πάντα έτσι μιλάω ή γράφω. Σε πείραξε που βρίζω στα άρθρα; Σε πείραξε το του κώλου; Σε πείραξε το ΜΑΛΑΚΕΣ; Καλώς ή κακώς έτσι είμαι σαν άνθρωπος και έτσι μιλάω. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι είμαι αποδεκτός από όλους όπως είναι λογικό. Αλλά δεν μπορώ να αλλάξω και να μην είμαι αυθεντικός σε αυτά που σκέφτομαι και γράφω. Ό,τι χτίσαμε εδώ μέσα τα τελευταία 7 χρόνια τα χτίσαμε γιατί κάναμε αυτό ακριβώς: ήμασταν αυθεντικοί. Ξέραμε που είναι το σωστό και το λάθος, και κρίνουμε τη σειρά με αυτό που βλέπουμε.

Δεν σου απάντησα στα επιχειρήματά σου γιατί δεν βρίσκω τον λόγο μετά από όλα τα άσχημα που είπες περί της ιστοσελίδας μας και των συντακτών της. Απαιτείς απαντήσεις όταν εν τέλει μου λες “Δε με νοιάζει ποια θα είναι η γνώμη σου για τα επόμενα επεισόδια”. Άρα για ποιο λόγο να πιάσω κουβέντα μαζί σου;

Δόξα τω θεώ έχω κάνει κάποια panels εδώ στην Ελλάδα και κάποια events στα οποία πάντα ήμουν αυθεντικός και έλεγα τα πράγματα με όνομά τους. Δεν θα αλλάξει τώρα αυτό.

Λου
Λου
26 November 2017 01:44
Reply to  Sawyer Orestis

Δηλαδή τώρα εσύ προσπαθείς σοβαρά να πείσεις ότι το να βάζεις μια πηγή που σε στέλνει στο imdb ή στη wikipedia και όχι το σαιτ από όπου πήρατε αυτολεξή το άρθρο,είναι σωστό.
Οκ.
Οι τελευταίες δικαιολογίες σου ήταν μακράν οι πιο διασκεδαστικές.
Εύχομαι να είστε πάντα τόσο αυθεντικοί όσο νομίζετε πως είστε.

Sawyer Orestis
26 November 2017 01:48
Reply to  Λου

Εσύ συνεχίζεις να μας προσβάλλεις. Κι όλα αυτά, γιατί εγώ είπα τη γνώμη μου για το επεισόδιο.
Και εγώ σου εύχομαι καλή συνέχεια.

Δόξα τω Θεώ έχουμε πετύχει πολλά και από το μηδέν. Οπότε θα συνεχίσουμε ναι να είμαστε αυθεντικοί.

CB Punk
CB Punk
26 November 2017 12:47
Reply to  Λου

Προσωπικά υποστηρίζω πιο πολύ Αμαλία γιατι τα άρθρα της έχουν ενα ενδιαφερον ένα στοχασμό και δε νομιζω τα παιδια να αντιγραφουν άρθρα(δεν το ξερω αυτο βεβαια) αλλα γράφουν ότι ειδαν απτο επεισόδιο και ο καθένας δίνει το δικό του ” άγγιγμα ” στο άρθρο,μάρεσε το άρθρο είπα τις διαφωνίες και τα λάθη του,σαρέσει το υπερφυσικό? Τέλος τι το ψάχνουμε ποιος τα γραψε,απο που,τι βρισιές έγραψε,με τι πλάγιο λόγο τα γραψε κλπ,κουραστικό καταντάει.Μπήκα να διαβάσω σχόλια για το επεισόδιο κ βλέπω αρπάζεσαι με το άρθρο,οχι με το επεισόδιο,ΜΕ το άρθρο.Βλέπω κ σ’άλλα σχόλια να λένε για τον Ορέστη τύπου ” ηρέμησε ” .Παιδιά γράψτε εσείς καλύτερα άρθρα απαυτούς κ συντηρήστε (και) εσεις το σάιτ όπως κάνουν αυτοί.Αγάπη και χόμπυ είναι απτο 2005 και σας ενδιαφέρει να βρείτε λάθος στο άρθρο κ όχι στο επεισόδιο.

Λου
Λου
26 November 2017 13:16
Reply to  CB Punk

Είπα για μεταφράσεις όχι αντιγραφές.Η μετάφραση είναι ωραία δουλειά.
Με το επεισόδιο γιατί να αρπαχτώ?λολ.
Όταν κάποιος γράφει κάτι δημόσια ,να είναι έτοιμος να ακούσει κ επαίνους και κράξιμο.
Με ενόχλησε το πόσο κακογραμμένο ήταν το άρθρο και εκφράστηκα κατάλληλα.
Απάντησα στα του άρθρου κυρίως,αλλά ο αρθρογράφος επέλεξε να σκαλώσει σε αυτό που θεώρησε προσβολή και να μην απαντήσει στο ζουμί.
Και τέλος,μια παρατήρηση για όλους τους επίδοξους αρθρογράφους,άλλο πράγμα είναι ο προφορικός λόγος,άλλο ο γραπτός.Όταν γράφουμε όπως μιλάμε,δείχνουμε σαν να μην κάτσαμε ούτε ένα λεπτό να σκεφτούμε τι θέλουμε να πούμε και γιατί.

Amalia
26 November 2017 18:42
Reply to  Λου

Δεν θα ασχοληθώ με την επίθεση προς τον αρθρογράφο επειδή έγραψε ένα ριβιου με το οποίο δεν συμφωνείς. Αντί να τον κράζεις και τελικά να φτάσετε να τσακωθείτε για μαλακίες, θα μπορούσες απλά να του πεις σε ποια σημεία διαφωνείς με το ριβιου και να τελειώνει εκεί το θέμα χωρίς χαλασμένες ζαχαρένιες και χαρακτηρισμούς που δεν τιμούν κανέναν…

Θα σου απαντήσω μόνο γιατί ανέφερες εμένα προσωπικά και τα άρθρα μου για τις αναφορές στην ποπ-κουλτούρα, για τα οποία με κατηγορείς ευθέως ότι δεν είναι παρά μόνο “λέξη προς λέξη μετάφραση” (!!!) από το Supernatural Wiki. Καταρχάς, με τα λεγόμενά σου υποβιβάζεις τη δουλειά της μετάφρασης που προφανώς δεν έχεις κανει ποτέ σου και δεν ξέρεις πόσο δύσκολη είναι. Επίσης, την επόμενη φορά που θα προσβάλλεις κάποιον αρθρογράφο για τη δουλειά που κάνει, καλό θα ήταν να δίνεις και συγκεκριμένα παραδείγματα. Τα συγκεκριμένα άρθρα είναι το καμάρι μου και ρίχνω πολλή έρευνα και πολλή δουλειά για αυτά. Και ΟΧΙ δεν είναι κατά λέξη μετάφραση από το Super-Wiki και οι πηγές που αναγράφω είναι πάντα οι πηγές που χρησιμοποίησα για την κάθε αναφορά. Προφανώς σου είναι πολύ δύσκολο να συνειδητοποιήσεις ότι μπορεί να υπάρχει άνθρωπος που πιάνει όλες τις αναφορές ενός επεισοδίου και έχει τις γνώσεις να γράψει άρθρο για αυτές, αλλά έλα που ισχύει. Όταν βλέπω ένα επεισόδιο κάθομαι και γράφω τις αναφορές σε ένα τετράδιο. Το Super Wiki είναι απλά ο μπούσουλας σε περίπτωση που χάσω καμία και τότε αποδίδω credit κανονικά. Σε παλιότερα επεισόδια, ας πούμε, που δεν τα έχω δει πρόσφατα και δεν θυμάμαι όλες τις αναφορές, τότε, ναι, κάνω απλή μετάφραση και αναγράφω ως πηγή το wiki. Αλλά τότε βάζω το credit κανονικότατα στο τέλος. (πχ. http://supernaturalgreece.gr/2×03-bloodlust-anafores-pop-culture/)

Κλείνω με δωράκι το πρόσφατο άρθρο με τις αναφορές όπου θα βρεις τουλάχιστον 4 που δεν υπάρχουν σε κανένα wiki και πολλά credits, έτσι για να χορτάσει το μάτι σου:
http://supernaturalgreece.gr/13×07-war-of-the-worlds-anafores-pop-culture/

-_-

Λου
Λου
26 November 2017 19:42
Reply to  Amalia

Στην “επίθεση” μου για το ρηβιού,ανέλυσα μια χαρά τις διαφωνίες μου,αλλά και εσύ και ο αρθρογράφος επιλέξατε να αγνοήσετε και κολλήσατε στο θέμα των άρθρων εν γένει.
Προφανώς εκεί σας έτσουξε.
Γιατί ξέρω και ξέρετε πολύ καλά ότι έχω δίκιο.Τα τσεκάρω κάθε φορά αυτά που γράφετε και είναι όντως μετάφραση.Δε ξέρω γιατί επιμένετε για το αντίθετο.Μάλλον εσείς οι ίδιοι υποβιβάζετε την αξία της μετάφρασης,γιατί στα δικά μου κείμενα τόνισα ήδη πολλές φορές ότι την θεωρώ υπέροχη.Και το πιο αστείο,που κάνει εσάς να φαίνεστε γραφικοί στο τέλος,είναι πως δεν είπα ποτέ ότι με ενοχλεί αυτό,ίσα ίσα που το θεωρώ αξιέπαινο.Γιατί στραβώσατε?Ας αναρωτηθείτε από μέσα σας.
Όσο για τα παραδείγματα με τις έξτρα αναφορές,είναι λιγάκι κατόπιν εορτής και πως να το πω αλλιώς,α ναι,”σεναριακή ευκολία”.Αφήστε το ,απλά.
Επίσης,καθόλου παράξενο δε μου φαίνεται ότι κάποιος πιάνει όλες τις αναφορές,αλλά αναρωτήσου ξανά γιατί έπρεπε να το τονίσεις με τέτοιο ύφος.

Τελοσμπάντων,θεωρούσα πως κάνετε καλή δουλειά εδώ μέσα γενικά,μεταφράσεις και μη.
Αλλά και η απάντηση της Αμαλίας τα ισοπέδωσε όλα.Ο-ΛΑ.
Ναι,ειρωνεύομαι.
Γιατί μέχρι χθες σκεφτόμουν οκ,τα παιδιά δεν ξέρουν να γράφουν,αλλά κάνουν τίμια δουλειά.Σήμερα δε μου αφήσατε περιθώρια να κάνω καμία τέτοια σκέψη.

Amalia
26 November 2017 21:06
Reply to  Λου

Νατος πάλι ο πληθυντικός και τα αντικρουόμενα λεγόμενα… Εγώ σου απάντησα για εμένα σε συγκεκριμένο πράγμα που είπες για τα άρθρα μου, και δεν θεώρησα απαραίτητο να σου εξηγήσω με λεπτομέρειες ότι ο τρόπος που σχολίασες την ομολογουμένως αυστηρή κριτική του Ορέστη ήταν αχρείαστα επιθετικός. Το ποιος ισοπεδώνει άτομα και καταστάσεις είναι νομίζω προφανές σε όλη τη συζήτηση. Η ειρωνεία σου φάνηκε από την πρώτη γραμμή του πρώτου σχολίου σου, οπότε δεν με εκπλήσσει τώρα. Τεσπα, θα κλείσω εδώ το σύντομο διάλογό μας γιατί βλέπω ότι δεν πρόκειται να βγάλει κάπου αλλού παρά μόνο σε περισσότερα κακεντρεχή σχόλια. Συνεχίζω να νοιώθω ότι με πρόσβαλες, χωρίς κανέναν λόγο κι αφορμή, αλλά παραδέχομαι ότι ήταν λάθος μου που μπήκα στη διαδικασία να σου απαντήσω εξαρχής ενώ διαφαινόταν ότι έχεις τις φιξαρισμένες απόψεις σου για κάποια θέματα, και κυρίως, που ξέχασα ότι στην εποχή του ιντερνετ δεν είναι και εύκολο να αποδείξει κάποιος ότι δεν είναι ελέφαντας…

Elias Winchester
Elias Winchester
27 November 2017 22:24
Reply to  Amalia

Δεν έχεις δικαίωμα να κρίνεις πόσο μάλλον να απαιτήσεις τίποτα από τα παιδιά που απλά κάνουν το χόμπι τους και μας κρατούν ενήμερους για ότι συμβαίνει,που έχουν δημιουργήσει ένα μέρος να μαζευόμαστε όλοι οι έλληνες φανς της σειράς.Ούτε τους πληρώνεις από την τσέπη σου ούτε έχουν καμιά υποχρέωση απέναντι σου.Αν θες να πεις τη γνώμη σου για το επεισόδιο και ν’ αντιτάξεις στα επιχειρήματα του αρθρογράφου δικά σου επιχειρήματα τότε εντάξει.Αλλά μόνο όσον αφορά τη σειρά όχι το έργο που κάνουν.Αν δεν σαρέσει το έργο τους μη το παρακολουθείς,απλά φύγε.Δε θα μας λείψεις κιόλας..

Λου
Λου
28 November 2017 10:42

Σε λάθος άτομο έστειλες την απάντησή σου,αλλά όκ,συμβαίνουν αυτά όταν θολώνεις.

Δε ξέρω πως βγάλατε το συμπέρασμα γενικά ότι δε μου αρέσει η δουλειά των παιδιών εδώ μέσα,δε μπορώ να διανοηθώ πως κάποιος διαβάζει τις απαντήσεις μου και προσπερνάει όλα όσα έγραψα για να καταλήξει να γαυγίζει σαν μαντρόσκυλο.
Ναι τα παιδιά κάνουν το χόμπι τους,όχι δε τους πληρώνω,ναι δεν έχουν καμιά υποχρέωση απέναντί μου.
Αν όμως επειδή τα παιδιά κάνουν το χόμπι τους,δεν τους πληρώνουμε και δεν έχουν καμιά υποχρέωση απέναντί μας,ισχύει 100%,τότε η όλη ουσία του σαιτ ισοπεδώθηκε αυτόματα.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να σχολιάζουμε.Τι,μόνο τα καλά θα λέμε?Αν κάτι δε μας άρεσε,πρέπει να κάνουμε τουμπεκί?Είμαστε εδώ για να τονώνουμε την αυτοεκτίμησή τους και να επιβεβαιώνουμε την ανάγκη τους για δημοσιότητα?
Αν απάντησες “ναι”,εσύ και όλοι όσοι συμφωνούν με αυτό το ναι,συμβάλλετε στον θάνατο ενός πολύ σημαντικού κομματιού του ελεύθερου ίντερνετ.
Σκεφτείτε το με την ηρεμία σας.

Sawyer Orestis
28 November 2017 11:22
Reply to  Λου

Δεν λες να σταματήσεις. Έχουμε από το Σάββατο ασχολούμαστε μαζί σου. Τέλος το θέμα. Σου έγραψα και παραπάνω ότι δεν με ενοχλεί που διαφωνείς μαζί μου, αλλά είναι ο τρόπος που το κάνεις και ότι ΝΑΙ μας προσβάλλεις. Πολλοί διαφώνησαν μαζί μου όπως βλέπεις αλλά δεν ειπώθηκαν όλα αυτά. Τέλος το θέμα, ειλικρινά δεν θέλω να συνεχιστεί, κοντεύουμε σε νέο επεισόδιο ήμαρτον

Λου
Λου
28 November 2017 11:48
Reply to  Sawyer Orestis

Ε όσο μου απαντάνε,απαντάω.Δε προσπαθώ να έχω την τελευταία λέξη,αφού είδες και με σένα και με την Αμαλία,σας άφησα να μιλήσετε τελευταίοι και δεν ξαναπάντησα.
Αλλά τούτο δω το είχατε κρυμμένο και είπα να του δώσω την σημασία που ζήτησε.
Είπαμε όμως,χαλαρά.
Οι άλλοι που διαφώνησαν μαζί σου,αλλά ήταν πιο ήρεμοι,είναι γιατί είναι ίσως καιρό εδώ μέσα.
Αν δεν φας,αν δεν πιεις και αν δεν ξεμαλλιαστείς με κάποιον,δεν τον γνωρίζεις.
Και όσο για αυτό με τις προσβολές,εγώ δε θεωρώ ότι σας προσέβαλα,αλλά αν το πιστεύετε εσείς,τότε λυπάμαι,δεν ήταν η πρόθεσή μου.

Sawyer Orestis
28 November 2017 11:55
Reply to  Λου

Επειδή κάποιος δεν σχολιάζει στο σάιτ δεν σημαίνει ότι είναι κρυμμένος και δεν νομίζω ότι ζήτησε σημασία ο άνθρωπος.

Λου
Λου
28 November 2017 12:11
Reply to  Sawyer Orestis

(……………..) <–this is me not answering.

CB Punk
CB Punk
28 November 2017 12:36
Reply to  Λου

Ρε Λου κόφτο λίγο σοβαρά τα βάζεις με το παιδί επειδή απάντησε στην Αμαλία καταλάθος κ όχι σε σένα,μπήκα να δω μπααας και γραφτηκε σχολιο για το ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ να δω άλλες γνώμες και συνεχίζεις,να ζητήσουμε να σε μπανάρουν άλλη φορά.Κοίτα κ κανόνισε αυτά να τα κρατάς για τον εαυτό σου,τα παιδιά και καλύτερα γράφουν απο σένα και εσύ η ίδια δε θα μπορούσες να συντηρήσεις ένα σάιτ χρόνων ή μπορείς? Σαρέσει η σειρά κ τελείωσε τα σχόλιά σου θα αφορούν το επεισόδιο κ ΜΟΝΟ,ασε τον Ορέστη κ την Αμαλία να κάνουν αυτό που κάνουν καλύτερα απτους οπαδούς της σειράς εδώ,αμαν πια!

Λου
Λου
28 November 2017 12:39
Reply to  CB Punk

“να ζητήσουμε να σε μπανάρουν ” make my day punk.

CB Punk
CB Punk
28 November 2017 12:42
Reply to  Λου

Δε νομίζω να αρέσει σε κανέναν αυτό που κάνεις kiddo!

Elias Winchester
Elias Winchester
29 November 2017 01:21
Reply to  Λου

Τουτο δω;
Οκ τωρα πειστηκα οτι το μονο που θελες ειναι να προκαλεσεις χαμο και ναι να χεις τον τελευταιο λογο και ναι να εκμεταλευτεις την ελευθερια που σου δινει το ιντερνετ.Αν ειχες πραγματικα αγαπησει και συ τη σειρα οπως εμεις και ειχες καταλαβει το πραγματικο νοημα για ομονοια και αλληλοσεβασμο ,αξιες που προβαλλει η σειρα,δεν θα καθοσουν να συνεχισεις τοσο πολυ την κουβεντα θελοντας να επιβαλλεις οτι εχεις δικιο σολά.Κοπελια δες την λιγο αλλιως γιατι μας τα πρηξες.

Λου
Λου
29 November 2017 02:42

Μετά από αυτή την απάντηση περιμένεις να σε πάρω σοβαρά?
Η πρόκληση δεν γίνεται δεκτή, cheers.
Θα σου πω εγώ τι θα κάνουμε.
Σε ΠΡΟΣΚΑΛΩ να μου απαντάς με ο,τι ύφος θες.

Elias Winchester
Elias Winchester
29 November 2017 03:57
Reply to  Λου

Ούτε εγώ σε παίρνω στα σοβάρα,άρα είμαστε πάτσι.Σου μιλάω όπως ακριβώς και εσύ,όπως ακριβώς το αξίζεις.Αντέ γεια τώρα..

CB Punk
CB Punk
25 November 2017 19:28

Πραγματικό αριστούργημα,απλά επικό αλλά με τα κακά του επεισοδίου που θα αναλυθούν στη συνεχεια.Επιτέλους Παράλληλο σύμπαν (αλλα όχι Μαίρη) ο Εωσφόρος βασανίζεται απο το νέο Μιχαήλ που ναι πιο δυνατός απο ποτέ,χαρακτηρίζεται ως Θεος του κόσμου αυτου,θα πληρώσει ο Εωσφόρος για οσα έκανε κ θα σταλεί πίσω στο κλουβί.Πόσα χρόνια ειχαμε να δουμε άγγελο/αρχάγγελο να κλέβει τη χάρη απο άλλον άγγελο? Απο εποχή ΜΕΤΑΤΡΟΝ που έκλεψε του Κας έτσι κ ο Μιχαήλ και εκεί που σχεδιάζει κάτι μεγάλο εμφανίζεται ο ΚΕΒΙΝ,ο διαφορετικός Κέβιν,ο προφήτης του Κυρίου,κάνει το ξόρκι και ο Λού φεύγει στον πραγματικό κόσμο.Δεν έχει τη χάρη του,δεν είναι πλεον ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ πιο πολύ για το Nick μου κανε αν κ μενει ακομα στο δοχείο.Ο Ασμοδαίος δεν έχει νεότερα του ΤΖΑΚ ενώ αισθάνεται μια παρουσία.Περνάμε στον Κας,καιρό είχα να δω Κας να τα βάζει με αγγέλους,να πέφτουν ψιλές και να προσπαθεί να τους σκοτώσει,νομίζω απο 4η και 5η σεζόν με Ουριήλ Ζαχαρία και Άννα(που τους θυμηθηκα?) και να λέει οτι δεν πρόκειται να βοηθήσει κ ότι θα προστατέψει το Νεφελιμ μέχρι να ρθει ο ΠΑΤΕΡΑΣ του κ να τον σώσει με τα κόλπα του(αφου βρε δεν εισαι πια ο Εωσφορος) κ οι 2 να συνεργάζονται και να απορούν πως γλυτωσανε και οι δυο(ελα ντε,ΠΡΕΠΕΙ να δειξουν τι εγινε οταν τον μαχαίρωσε,επιμένω,για μενα ειναι ένα κενό).Τα αδέρφια ερευνούν υπόθεση μάγισσας ή τρελού δολοφόνου όταν πιάνουν τον Κετς(έχω να πω γιαυτο το πράμα στο τέλος) κ πως η Ντανιέλα εμπλέκεται στην ιστορία.Φτάνει η στιγμή στο μπαρ,όλοι οι μεγάλοι εκεί,Κας – Λού(σι) – Ασμοδαίος και Δαίμονες,το ευκολονόητο την πατάνε ενώ οι Winchesters έρχονται όπως πάντα αργά ξεπαστρέφουν τους δαίμονες κ τους σώζει ο Κετς,τους λέει τα δικά του κ την κοπανάει με δώρο μια σφαίρα στην πλάτη.Ο ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ μπορεί να κανει πολλα πράγματα,όπως η αλλαγή της φωνής,το να πάρει μορφές,τι άλλο θα δούμε? Αμ δεν τελειώσαμε,ο αηδιαστικός μέχρι τη μέση του επεισοδίου και σπασμένος στο ξύλο Κετς επιστρέφει για τα καλά δυστυχώς στη σεζόν στο πλευρό του Ασμοδαίου ενώ Κας-Εωσφόρος είναι φυλακισμένοι.

1) Ποοοόσο Α-ΝΟ-Η-Τ-Ο να τον φέρουν πίσω έτσι,του ρίχνεις 2 σφαίρες και μετά λόγω Rowena να γυρνάει στα φυσιολογικά του.Δεν εχει νόημα για μένα μέεχρι να τον ξανασκοτώσουν.Η Rowena πιστεύω έκανε πάλι τααα μαγικά της και με άλλο ξόρκι τη γλύτωσε(όπως κ τότε που της έσπασε το λαιμό ο Κάσιφερ)

2) ΠΟΙΟΣ ρε παιδιά είναι ο κακός επιτέλους? Ασμοδαίος – Κετς? ΜΙΧΑΗΛ? Εωσφόρος? Όλοι μαζί? Πολύ εύκολα άνοιξε η πύλη τελικά για τον άλλο κόσμο,σκέφτομαι την περίπτωση αλλαγής δοχείου του Μιχαήλ,δεν ξέρω γιατί..θυμίζω στην 5η ήταν ο DEAN το δοχείο του,τι μπορει να συμβεί αν βρεθουν οι δυο τους(που θεμα χρονου ειναι) και μαζί με τον Κέβιν που σιγά σιγά όλο και παλιοί εμφανίζονται,αν δω Μπένυ και Μέτατρον δε θα μου κάνει καμιά εντύπωση

3) Το πράγμα περιπλέκεται ακόοομα πιο πολύ,τώρα τα αδέρφια πρέπει να σώσουν τον Κας αλλά και τον ΕΩΣΦΟΡΟ δυστυχώς απτον Ασμοδαίο, και σα να μην έφτανε αυτό έχουμε και έναν ανανεωμένο Μιχαήλ που δεν ξέρουμε τι σκοπεύει να κάνει

4) Αναρωτιέμαι ποια θα ναι η στάση των Αγγέλων στον παράδεισο μετά την άρνηση του Κας

ΥΓ: No Jack – No problems(λέμε τώρα)……………. 9,5/10

Joanna
Joanna
25 November 2017 21:06

Ορέστη, ηρέμησε λίγο, θα πάθεις τίποτα… Τρια χρόνια τώρα διαβάζω τα άρθρα σου, δεν νομίζω να σε έχω ”δει” πιο τσατισμένο. Πράγματι, η απίστευτη τρύπα με τον Κετς ειναι κακή αλλά κατα την ταπεινή μου άποψη ο ηθοποιός που παίζει τον Κετς έσωσε την όλη υπόθεση. BTW δεν νομίζω ποτέ να έκανε ο Κετς συμφωνία με μια μάγισσα. Ξανα βλέποντας το επεισόδιο και σκεπτόμενη τον τρόπο με τον οποίο ο Κετς συχαινόταν τα ”υπερφυσικά πλάσματα” είναι σχεδόν αδύνατο να έκανε ποτέ κάτι τέτοιο. Η Ροβένα όμως θα έκανε τα πάντα για το τομάρι της. Οπότε όντως εδώ έχουμε θέμα… Το οτι ο Κας δεν είπε στα αγόρια για τον Λουσι δεν το χα σκεφτεί…. Πάντως για το ότι οι άγγελοι θέλουν να του την στήσουν ντάξει λογικό είναι δεν είναι και η συμπάθειά τους. Αλλά και πάλι νομίζω πως σαν επεισόδιο δεν ήταν και τόσο χάλια… Ντάξει, αυτό με τον Λουσι και την χάρη του που του την πήρε ο Μηχαηλ είναι κάπως λογικό να συμβάλλει στο να αποδυναμωθεί ο Λούσι. Τώρα για την Ροβένα και το οτι δεν πέθανε, μην θυμώνεις τόσο. Πλέον έχουμε φτάσει σε σημείο που το να αναστήσουν έναν χαρακτήρα με τον ίδιο τράπο δεν μας κάνει κάμια εντύπωση. (Δεν είναι πάντα καλό αυτό.)
Γενικά τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πάντα είναι σκληρά. Πολλές φορές όμως φαίνεται πως ότι και αν κάνουν οι σεναριογράφοι και οι υπόλοιποι συντελεστές, οι φαν θα ζητούν κάτι άλλο.

Έχεις πολλά δίκια, απλά νομίζω πως ντάξει, πρέπει να καλμάρουν λίγο και στο twitter. Δηλαδή οκ, ήταν πολλά πράγματα μαζεμένα και είναι πιθανό να γίνει μπάχαλο. Ναι, δεκτό και όχι καλό. Σε άλλο κύκλο, έχουμε έναν μόνο κακό,οι φαν στο twitter λένε βαριούνται, είναι μονότονο πράγμα η σειρά λένε. Είναι ένας κακός που δεν ξέρουμε από την αρχή αν είναι καλός ή κακός, λένε ”αντε πείτε μας τι είναι”… Ποτέ κάτι δεν μπορεί να είνα αψεγάδιαστο….

Sawyer Orestis
26 November 2017 01:38
Reply to  Joanna

Οι fans πάντα θα ζητάνε κι άλλο. Όμως φέτος δεν είχαμε κρούσματα. Φτάσαμε όμως στο 7ο και έγινε ο χαμός. Όχι γιατί είναι κακοί οι fans. Αλλά θεωρώ ότι στην προκειμένη είχαν δίκιο. ΠΟΛΛΕΣ εξελίξεις ρε συ σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα. Δεν συμβάδιζε η όλη φάση με τα πρώτα 6 επεισόδια της σειράς. Λες και έβλεπες άλλη σειρά ήταν.

Για τον Κετς συμφωνώ! Εξαίρετος ηθοποιός!

Για τις αναστάσεις έχω ξενερώσει (ξανά). Είχαμε φτάσει στο σημείο να μην νιώθουμε τίποτα στους θανάτους και τελικά φτιάχτηκε κάπως το θέμα μετά την 8η σεζόν. Τώρα όμως το ξαναρήμαξαν το όλο στόρι με τις αναστάσεις και όποιος πεθαίνει επιστρέφει τόσο εύκολα.

Εγώ διαφωνώ με το κρούσματα hating. Δυστυχώς ο κόσμος ξεφεύγει και φτάνει σε άσχημες λύσεις βρίζοντας τους ηθοποιούς και τους παραγωγούς και πολλές φορές μέχρι και θανάτους εύχονται. Αυτοί είναι άρρωστοι προφανώς.

Stelios-Ther
Stelios-Ther
25 November 2017 22:55

Σε ένα review εννοείται πως κάποιος εκφράζει την γνώμη του. Όμως δεν βλάπτει λίγο και η αντικειμενικότητα. Σε όλο το review υπάρχει μια αρνητικότητα, που προσωπικά τη βρίσκω απαράδεκτη όταν πρόκειται για review. Ήταν σαν να διαβάζω κάποιο απλό σχόλιο και όχι review.

Για τον κας που λες, πως θα σκοτώσει τον Lusifer ? Ναι είναι πιο αδύναμος αλλά δεν πεθαίνει εύκολα. Επίσης ο κας φέρθηκε έξυπνα και κάθισε να τον ακούσει, μήπως του φανεί χρήσιμος. Α και για τον Michael που λες, αν παρατήρησες αναφέρουν ότι ο Michael από το παράλληλο σύμπαν, είναι πολύ πιο δυνατός από αυτόν που ξέραμε. Οπότε τελείως άκυρο. Και γενικά τα περισσότερα που αναφέρεις δεν βγάζουν νόημα.

Κατά τη γνώμη μου ήταν το καλύτερο επεισόδιο της 13ης σεζόν. Έγιναν πολλά που μου άρεσαν. Η σχέση cas-lusifer και το κλασσικό χιούμορ του. Επιτέλους οι σεναριογράφοι θυμήθηκαν τους αγγέλους και ανέφεραν ότι από την πτώση και μετά οι αριθμοί τους έχουν μειωθεί αρκετά. Ελπίζω να γίνει κάτι και να ξανά αποκτήσουν τα φτερά τους και γενικώς να γίνουν όσο δυνατοί ήταν κ στις παλαιότερες σεζόν. Ευτυχώς που επανέφεραν τον κετς γιατί είναι πραγματικά είναι ένας πολύ ικανός ηθοποιός και πολύ ενδιαφέρον χαρακτήρας. Ο κέβιν μου φάνηκε πολύ γαμάτος. Ελπίζω να τον κρατήσουν. Πάντως γενικά μου αρέσει πολύ εκεί που πηγαίνουν το σενάριο. Α και ας ελπίσουμε να μην μας γκαστρώσουν με τα filler episodes (αν και αυτό γίνεται συνήθως κ είναι ένα από τα αρνητικά της σειράς κατά τη γνώμη μου) μέχρι να δουμε την συνέχεια.

Sawyer Orestis
26 November 2017 01:29
Reply to  Stelios-Ther

Αντικειμενικότητα ποια είναι; Γιατί δύσκολο να βρεις αντικειμενικότητα σε κάτι τέτοιο. Ή αρέσει σε κάποιον το επεισόδιο ή όχι. Και εξήγησα τους λόγους για τους οποίους δεν μου άρεσε το επεισόδιο. Οπότε για ποια αντικειμενικότητα μιλάμε; Και δεν έχω καταλάβει γιατί είναι τόσο κακό να γραφτεί ένα review που να τρίζει τα δόντια των σεναριογράφων.

Για τον Κας δεν είπα γιατί δεν σκότωσε τον Λούσι. Είπα γιατί δεν το προσπάθησε. Ο Μιχαήλ υποτίθεται ότι είναι το πιο δυνατό όν μαζί με τον Λούσι(πέρα από Τσακ – Αμάρα εννοείται). Οπότε πως ξαφνικά είναι πιο δυνατός του άλλου κόσμου; Κι αν υπήρχε τέτοιος τρόπος γιατί δεν το έκανε και ο δικός μας στην 5η σεζόν ώστε να νικήσει τον Λούσι και παιδευόμαστε με την Αποκάλυψη;

Ποια άλλα δεν βγάζουν νόημα; Ότι το σενάριο δίδυμος αδερφός δεν είναι απίστευτα κλισέ; Μέχρι και σε ελληνικές σειρές το έχουμε δει αυτό. Φαντάσου 😛

Για τα fillers θα διαφωνήσω μιας και από πέρυσι τα θεωρώ φοβερά επεισόδια και συνδέονται με την κύρια ιστορία της σεζόν.

Stelios-Ther
Stelios-Ther
26 November 2017 16:27
Reply to  Sawyer Orestis

Όταν γράφεις ένα review, κανεις τα σχολια σου πιο διακριτικά. Ουσιαστικά αυτο δεν ειναι review, αλλα ενα σχόλιο που μου βγάζει μια τεράστια αρνητικότητα και με 0 επιχειρήματα

Γιατί δεν προσπάθησε ? Μήπως γιατί ειναι ο διάβολος και δεν μπορεί να του κανει τίποτα ? Επισης, πες οτι κατάλαβε οτι ηταν αδύναμος. Και παλι, ηταν έξυπνο απο την μεριά του να κάτσει και να ακούσει οτι εχει να του πει.

Sawyer Orestis
26 November 2017 20:59
Reply to  Stelios-Ther

Κι όλα αυτά που γράφω τι είναι; Δεν είναι επιχειρήματα;

Amalia
26 November 2017 21:14
Reply to  Sawyer Orestis

Επειδή είναι πολύ αυστηρά, και κυρίως επειδή διαφωνούν με την πλειοψηφία, φαίνονται πολύ υποκειμενικά. Ένα ριβιού είναι πάντα υποκειμενικό βέβαια, γιατί εξαρτάται από την οπτική γωνία αυτού που γράφει. Ενοιωσα πάντως οτι αυτή ήταν η μοναδική φορά που ήσουν τόσο μονοπλευρος, γιατι κατέφυγες σε υπερβολικούς χαρακτηρισμους όπως “ένα από τα χειρότερα επεισόδια της σειράς”. Δεν γίνεται να τα λες αυτά όταν υπάρχουν επεισόδια σαν το Bugs, το Red Meat, το Thinman, το Family Remains και το Sharp Teeth εκεί έξω ρε φίλε! 😛

Katerina Dep
Katerina Dep
25 November 2017 23:22

Θα συμφωνήσω με το review… τα προηγούμενα επεισόδια του κύκλου έφτασαν τη σειρά σε ένα επίπεδο που το συγκεκριμένο όχι μόνο δεν έφτασε, πέρασε και δεν ακούμπησε. Σκηνοθετικά και σεναριακά…ευθεία γραμμή…Πολλές ασυντόνιστες πληροφορίες και επιστροφές όπως αυτή του Κετς που προσωπικά δεν ξέρω τι εξυπηρετεί και γιατί να με ενδιαφέρει εντέλει. Θα κρατήσω μόνο τη σκηνή με τον Κέβιν που μου άρεσε ερμηνευτικά και ως άλλος μάγος του ΟΖ κατάφερε να ανοίξει την πύλη του εναλλακτικού έτσι απλά.. και επίσης η παρουσία και ερμηνεία του Λούσιφερ που απλά τον αγαπώ!!!!
Και να συμπληρώσω και κάτι. Χαίρομαι πραγματικά που μπορώ να εκφράζω τη γνώμη μου σε μια ομάδα που θεωρώ ότι κάνει εξαιρετική δουλειά και οι άνθρωποι που δουλεύουν σε αυτή, αφιερώνουν χρόνο απο την καθημερινότητα τους για να διαβάζουμε εμείς άρθρα, ιστορίες, reviews κλπ. Τόσο καλογραμμένα πραγματικά.Κι αν κάποια από αυτά θεωρούνται απλές μεταφράσεις, το να μεταφράσεις κάτι και να το αποδώσεις με συνοχή πιστεύω ότι δεν είναι εύκολο και αυτό μόνο ανεβάζει την αξία τους.

Sawyer Orestis
26 November 2017 01:33
Reply to  Katerina Dep

Οι ηθοποιοί είναι πραγματικά φοβεροί. Όλοι ένας κι ένας. Και ο Κετς είναι πάρα πολύ καλός ηθοποιός. Απλά δεν έχει νόημα η επιστροφή του. Έκλεισε ο κύκλος του πέρυσι. Κι όταν πάλι πέρυσι φώναζα ότι ο κύκλος του Mark Sheppard έκλεισε(μέχρι και ο ίδιος ο ηθοποιός το είπε) στο Supernatural, πέσαν πολύ να με φάνε αλλά ναι τελικά που 7 επεισόδια και δε νομίζω ότι έχει λείψει ο Κράουλη από τη σειρά.

Ο Κέβιν και ο Μπόμπι θέλω να μείνουν!! Μακάρι να μπορούσε να γυρίσει και η Τσάρλι αλλά δύσκολο το κόβω..

Katerina Dep
Katerina Dep
26 November 2017 02:23
Reply to  Sawyer Orestis

Για τον Κέβιν και την Τσάρλι θα συμφωνήσω, για τον Μπόμπι δεν είμαι σίγουρη. Όσο για τον Mark Sheppard μου λείπει ερμηνευτικά θεωρώ ότι ήταν τόσο δυνατη η ερμηνεία του που κάλυπτε ακόμα και το χαρακτήρα του (ως Κράουλη) στη σειρά…δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Δε μου λείπει ο Κράουλη ως δαίμονας μου λείπει ο Sheppard ως Κράουλη. Και κάτι ακόμα ο Γκαρθ που είναι??? Τον αγαπώ θα τον δούμε καθόλου σε αυτή τη σεζόν???

Sawyer Orestis
26 November 2017 13:55
Reply to  Katerina Dep

Ο Sheppard λείπει σε όλους. Μόνο και μόνο που άκουγες την προφορά αυτού του ανθρώπου γούσταρες άσχημα.

Δεν νομίζω να δούμε Γκαρθ. Θεωρώ ότι έκλεισε ο κύκλος του στη σειρά μιας και έγινε λυκάνθρωπος. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις εδώ γύρισε μέσα σε 6 επεισόδιο ο Κετς 😛

Amalia
26 November 2017 02:02

Ορέστη, τι έπαθες σε αυτό το επεισόδιο; Συνήθως εγώ τα ακούω για την αυστηρότητά μου! χαχα Όπως έγραψα και στο αρχικό σχόλιό μου, εμένα μου άρεσε πολύ το επεισόδιο. Οι Buckner & Lemming ειναι διαβόητοι για τις σεναριακές ευκολίες τους, και στο παρελθόν έχουν φαει τρελό κράξιμο από εμένα (θυμαμαι πέρσι σε εκείνο το επεισόδιο με την μόνιμη επιστροφή του Πελεγκρίνο είχα σηκώσει πίεση 155!), αλλά στο σημερινό επεισόδιο οι σεναριακές ευκολίες… καταπίνονταν εύκολα! 😛 Συνήθως δεν υπερασπίζομαι τα σενάρια των nepotism-duo αλλα αυτό πραγματικά δεν με χάλασε καθόλου. Το βρήκα ένα αξιοπρεπέστατο επεισόδιο!

To ξόρκι του Κεβιν δεν με εξέπληξε ούτε με ξένισε. Και ο δικός μας Κεβιν ήταν πολυμήχανος και έπαιζε τις Πλάκες στα δάχτυλα. Η Χάρη του Αρχάγγελου είναι λογικό να ανοίγει την ρωγμή. Εξάλλου και ο Τζακ Χάρη Αρχαγγέλου έχει μέσα του και άνοιξε τη ρωγμή. Επίσης λογικό ειναι να αποδυναμώθηκε ο Εωσφόρος χάνοντας λίγη απο τη Χάρη του. Δεν θα είναι όμως μόνιμο. Ανέφερε μέσα στο επεισόδιο ότι θελει λίγο χρόνο να ανακαμψει, να ξαναγεμίσουν οι μπαταρίες του ας πουμε. Το μονο κενό που μου άφησε η όλη φάση στην εναλλακτική γη είναι το αν είναι δυο οι Θεοί και λείπουν και οι δυο από τα αντίστοιχα σύμπαντά τους. Απο τα συμφραζόμενα δεν μπόρεσα να βγάλω νόημα.

Η φάση με τον Κετς δεν ήταν κλισέ. Αν όντως επρόκειτο για δίδυμο εκεί ναι, θα ήταν κατάπτυστοι οι σεναριογράφοι, αλλά τώρα οκ, τοσωσαν. Καπου ειδα αναφέρθηκε το ότι ο Κετς μισει τα υπερφυσικά πλάσματα και δεν θα έκανε ποτέ συμμαχία με μια μάγισσα. Τον Κετς που είδα εγώ πέρσι πάντως τον εχω απόλυτα ικανό να κάνει τα πάντα για να σώσει το τομάρι του.

Το να επιστρέψει η Ροβ ΠΑΛΙ με τον ίδιο τρόπο, ναι, αυτο είναι κλισέ, αλλά προσωπικά είναι ένα κλισέ που μπορώ να συγχωρήσω και να παραβλέψω.

Τώρα σε αυτό που αναφέρεις για την ταχύτητα του επεισοδίου, ίσως έχεις ένα δίκιο. Ήταν όντως καταιγιστικές οι εξελίξεις. Προσωπικά δεν με χάλασε βέβαια, αλλά αυτο είναι θέμα οπτικής γωνίας.

Το γιατί δεν επιτέθηκε ο Κας στον Εωσφόρο, δεν το βρήκα τόσο παράλογο. Το γιατι δεν είπε στους Winchesters ότι είναι με τον Εωσφόρο, αυτό είναι όντως απορίας άξιο. (Σεναριακή ευκολία για να τους πιασει ο Ασμοδαίος χωρις να το γνωρίζουν οι Winchesters)

To να θέλουν οι άγγελοι τον Τζακ για να δημιουργήσει νέους αγγέλους δεν το βρήκα τραβηγμένο γιατι πολύ απλά δεν αναφέρθηκε σαν θέσφατο, αλλά σαν ένας πειραματισμός, μια ύστατη προσπάθεια να σώσουν το είδος τους. Βέβαια, το γιατι να πιστευουν ότι είναι σε θέση ο Τζακ να δημιουργήσει αγγέλους είναι απορίας άξιο. Από που κι ως που; Θέλω να δω όμως που θα πάει αυτή η σεναριακή ιδέα. Ίσως ο Τζακ όντως μπορέσει να δημιουργήσει κάποια νέα πλάσματα στο μέλλον…

CB Punk
CB Punk
26 November 2017 12:54
Reply to  Amalia

Ο Κας δεν προλαβε να τους το πει,θυμίσου οτι ο Εωσφόρος τον πλησίασε όταν μίλαγε στο τηλέφωνο κ εκείνος το κλεισε,προφανως ο Εωσφορος δε θελει να το μαθουν!

Amalia
26 November 2017 13:01
Reply to  CB Punk

Θεωρητικά, ο Κας δεν έπρεπε να κανει το χατιρι του Εωσφόρου εδώ. Επρεπε να τους το πει. Βέβαια, βαθια μεσα του αναγνωρίζει οτι ο Εωσφόρος έχει δίκιο: ακριβως επειδή ειναι αυτος που ειναι οι Winchesters δεν προκειται να τον πιστεψουν σε όσα λεει, δεν προκειται να πιστεψουν οτι δεν σκοτωσε τη μητερα τους, και δεν θα τον βοηθησουν απο πίκα. Και έτσι θα χαθει ο κόσμος. Ο Κας δεν ρισκάρει να συμβει αυτο.

Sawyer Orestis
27 November 2017 13:37
Reply to  Amalia

Ένα μεγάλο ερώτημα που δεν έχουμε συζητήσει επίσης είναι το εξής:

Πολλοί Θεοί; Ή ένας; Πολλοί Τσακ; Ή ένας για όλα τα σύμπαντα; Θα προτιμούσα τον Έναν να σου πω την αλήθεια γιατί μετά περιπλέκεται πολύ το πράγμα. Ήδη είναι πολύ πολύπλοκο με τους πολλούς διαφορετικούς-ίδιους αγγέλους. Αλλα η λογική λέει αφού έφτιαξαν διαφορετικούς αγγέλους, θα φτιάξουν και διαφορετικους Τσακαδες 😛

Στο θέμα Λούσι VS Κας κουράστηκα πολύ. Συνέχεια βλέπουμε συμμαχίες που υποτίθεται δεν μπορούμε να φανταστούμε. Τώρα ήταν (ίσως) μια καλή ευκαιρία να ξεφορτωθούμε τον Λούσι. Ο Κας και πάλι κάθεται και τον ακούει. Πάλι πάει να την πατήσει. Ας μη γελιόμαστε, ο Κας απότι φαίνεται δεν θα αλλάξει ποτέ κι αυτό μου την σπάει. Σαν να θέλουν όλοι να τον χειραγωγούν. Από την 6η σεζόν και μετά αυτό βλέπουμε. Μας είπαν φέτος για έναν Κας α λα 4η σεζόν και μόνο κάτι τέτοιο δεν έχουμε δει – παρά μόνο στα ρούχα. Θέλω έναν δυναμικό χαρακτήρα, που όταν βλέπει τον δολοφόνο του σεληνιάζεται. Δεν λέω σώνει και καλά να τον σκότωνε, αλλά ήθελα να δω μια μάχη και πχ να τον κάρφωνε με την αγγελική λεπίδα ο Κας αλλά να μην μπορούσε να πεθάνει ο Λούσι παρ’όλα αυτά. Συν ότι τελικά ΠΑΛΙ ο Λούσι φυλακίζεται από τον Βασιλιά της Κολάσεως (12η σεζόν).

Για τον Κετς απογοητεύτηκα πάρα πολύ. Δεν βρίσκω λόγο επιστροφής. Κανέναν. Και ειδικά η τελευταία σκηνή που συμμαχεί με Ασμοδαίο με τσάντισε άσχημα.

Αν οι εξελίξεις και οι επιστροφές γινόταν με ρέγουλα και κατά τη διάρκεια όλου του επεισοδίου, θα φαινόταν πιο δουλεμένο επεισόδιο. Εκεί δηλαδή που ήσουν με ανοιχτό το στόμα για τον Κετς, σου πετάγεται ο Κέβιν και ξαφνικά ο Λούσι επιστρέφει σε εμάς και είναι αδύναμος. Δηλαδή μέσα σε 5-7 λεπτά δεν είχες τον χρόνο να επεξεργαστείς τα γεγονότα και να αφουγκραστείς την κατάσταση. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το υπόλοιπο 25λεπτο ήταν κάτι τελείως διαφορετικό καθώς συνέχισε σε διαφορετικό τέμπο, έγιναν πολύ αργά τα πράγματα και ήταν σαν να είχες μπει στο 8ο επεισόδιο χωρίς να το καταλάβεις. Με λίγα λόγια δεν υπήρχε συγγραφική συνοχή. Έχω δει πάρα πολλά επεισόδια σειρών και ειλικρινά τέτοια κακή συνοχή δεν θυμάμαι σε κάποιο άλλο επεισόδιο.

Για τον Τζακ βρήκα παράλογο το γεγονός ότι γεννήθηκε ο γιος του Εωσφόρου και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκαν ήταν να τον πάρουν με το μέρος τους για να γεννήσει αγγέλους! Η φυσιολογική αντίδραση θα ήταν να τον αιχμαλωτίσουν και από κει και πέρα να δούμε αν έχει κακούς σκοπούς ή όχι. Το ότι είδαμε εμείς ότι μπορεί να είναι καλός, δεν σημαίνει ότι το ξέρουν και οι άγγελοι. Γεννήθηκε ο γιος του Διαβόλου και εμείς τον παίρνουμε στον Παράδεισο; Είναι ολίγον τι παράλογο, κατ’ εμέ..

Το ότι επίσης ο Κας δεν είπε κάτι στους Winchesters είναι κάτι που έχουμε δει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ φορές στο παρελθόν. Ένα τεράστιο άλμα εξέλιξης της 13ης σεζόν είναι ότι οι Winchesters δεν κρατάνε μυστικά μεταξύ τους (βλ. 13×05). Ο Κας όμως κράτησε και μην μου πείτε ότι προσπάθησε και δεν τον άφησε ο Λούσι. Τον είχε του χεριού του ο Κας οπότε δεν ήθελε κιόλας να το κάνει.

Την Ροβίνα την βαρέθηκα, με κούρασε. Ελπίζω να πάει στο Wayward Sisters θεωρώ ότι ταιριάζει περισσότερο εκεί. Και ναι μεν ξέραμε στο 5ο επεισόδιο ότι αναστήθηκε, αλλά το να αναστηθεί ο Κετς με τον ίδιο τρόπο είναι πέρα για πέρα κάκιστη ιδέα. Και να τα λέμε όλα, τις αποφάσεις για το πως εξελίσσεται η σειρά δεν τις πήραν οι Buckner & Lemming αλλά γενικά οι showrunners. Απλά οι Buckner & Lemming δεν κατάφεραν να μας δείξουν όμορφα, σωστά, δομημένα και με λογική εξέλιξη τα πράγματα.

Λου
Λου
28 November 2017 10:51
Reply to  Sawyer Orestis

Αποκλείεται να έχουν βάλει ένα Θεό σε κάθε σύμπαν,θα περιέπλεκε τρομερά τα πράγματα και θα έκλεβε από την δεδομένη παντοδυναμία του Τσακ σαν δημιουργό όλης της πλάσης.
Εκτός κι αν πετάξουν καμιά ιδέα ότι μία είναι η πλάση και όλα τα άλλα είναι καθρεφτισμοί αυτής και στην ουσία δεν είναι ξεχωριστές οντότητες,αλλά μέρη μιας και μοναδικής και ζαλίστηκα μόνο που το σκέφτηκα.

Ο Κετς νομίζω γύρισε γιατί έχει τρομερή χημεία με τον Ντην.Και είναι ωραίο κόλπο για να έχεις τους Γουιντσεστερς στο τρέξιμο.Ο τύπος είναι ο μοναδικός που κατάφερνε να τους ξεγελάει πάντα.Και εννοείται θα ήταν πολύ ποιητικό στο τέλος να τον ξανασκοτώσει η Μαίρη.Μια και καλή.

Επίσης,το επεισόδιο ήταν όντως πολύ γρήγορο και επειδή παίχτηκε και το βράδυ των Ευχαριστιών,μήπως αυτό είναι ένα πολύ πολύ κακό σημάδι?
Μήπως βιάζονται να ξεπετάξουν την σειρά και να την στείλουν με άδοξο και βεβιασμένο φινάλε?

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
27 November 2017 15:48

Ουαου μου πηρε τοση ωρα να διαβασω ολα τα ασχολια, ειδικα μια συγκεκριμενη διαφωνια που υπηρξε. Στεναχοριεμαι οταν μαλωνουμε εδω μεσα😞 Εχω μαλωσει και ο ιδιος εδω μεσα και πηγα να φαω μπαν. Αλλα εχω μετανιωσει. Οχι για το οτι ειπα την γνωμη μου, αλλα για το οτι την ειπα με τετοιον τροπο. Απλα προσπαθηστε να ηρεμησετε και να μην ειναι τοσο εντονη η κατασταση😞 🙁
Για το επεισοδιο εχω να πω οτι το λατρεψα! Το χιουμορ το Λουσιφερ; Ο badass Ασμοδαιος; Η επιστροφη του Κετς;( οχι οτι τον συμπαθω αλλα ηταν απροσμενη!); Το στορυλαιν με τους αγγελους; Ο τρελος Κεβιν; Ολα τελεια!
Οσο αναφορα την επιστροφη της Ροβινας ηξερα οτι θα επιστρεψει επειδη εκανε κατι σαν συμβολαιο για αυτη τη σεζον. Αλλα ακομα ειμαι ενθουσιασμενος για την εποστροφη της! Η αγαπημενη μας Σκωτσεζα!
Εδω που τα λεμε ησουν λιγο εντονος και υπερβολικος στο ριβιου σου Orestis . Δεν το λεω για να σε προσβαλω😊

Sawyer Orestis
27 November 2017 15:56

Πλάκα πλάκα ο Ασμοδαίος φαίνεται πάρα πολύ ωραίος και όντως badass. Δεν έχουμε δει, θαρρώ, ακόμα την δύναμή του και κάτι μου λέει ότι τα πλάσματα που είδαμε στο 13×02 θα τα δούμε ξανά και μάλιστα αυτή τη φορά θα περπατήσουν στη Γη.
Υπέροχος και ο ηθοποιός με ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ προφορά. Το χει η θέση φαίνεται 😛

Marianna Winchester
Marianna Winchester
27 November 2017 21:57

Αντε να πω και εγω τα δικα μου για να ολοκληρωθει το crew. Καταρχας, τα γνωστα, τελειοτατο επεισοδιο, αναπαντεχες εξελιξεις και αγωνια για τη συνεχεια.
Οσο για τη φυση του review, τα παιδια παραπανω και εγω προσωπικα θεωρουμε οτι τα reviews εδω περα γραφονται για να διαβασουμε τι εγινε στο επεισοδιο και στη συνεχεια να διαβασουμε και τα σχολια του εκαστοτε αρθρογραφου. Οποτε, αυτο που περιμενουμε ειναι μια απλη περιγραφη, ή επαναληψη αμα θελετε, των οσων προβληθηκαν και στη συνεχεια κριτικη. Οταν αυτα τα δυο συγχέονται και προπαντων αν υπερτερήσει η κριτικη/το σχολιο τοτε ο κοσμος εκφραζει την αποψη του (στη συγκεκριμενη περιπτωση, δυσαρεσκια) επειδη αυτο που διαβασαν δεν ηταν παρουσιαση του επεισοδιου και σχολιο, αλλα μονο σχολιο.
Και κατι ασχετο, αλλα σχετικο, ΟΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ ΜΠΗΚΑΝ ΔΕΥΤΕΡΑ FOR GOD’S SAKE, ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΣΩ,εε οχι, ειμαι μια χαρα, ολα καλα, ηρεμησε…εφιουουου.

Sawyer Orestis
27 November 2017 22:48

Τα reviews δεν είναι περιλήψεις των επεισοδίων ή των ταινιών για όσους κάνουν. Είναι μια κριτική και από εκεί και πέρα όποιος θέλει περιγράφει με περισσότερη λεπτομέρεια το επεισόδιο(όπως εμείς συνήθως).

Amalia
28 November 2017 14:45

Review = κριτική, αξιολόγηση, ανάλυση
Recap = περίληψη, σύνοψη, ανακεφαλαίωση

Είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε αρθρογράφου το πως θα γράψει το κείμενό του, δεν ειναι απαραίτητο ότι θα κανει recap σε συνδυασμό με review. Βοηθάει βέβαια να υπάρχει συνδυασμός για καλύτερη ανάλυση, αλλά δεν είναι καποιος απαραβατος κανόνας αυτό. Εμείς συνήθως αυτο κάνουμε εδω, εκ πείρας όμως εχω δει οτι όταν σε έχει δυσαρεστήσει ένα επεισόδιο τόσο πολύ, δεν εχεις όρεξη να καθησεις να κανεις και περιληψη. Κι εγώ θα προτιμούσα ο Ορέστης να έχει κανει έναν πιο λεπτομερή και λιγότερο παθιασμένο σχολιασμό, αλλα, παιδιά, μην ξεχνάτε, ερασιτέχνες είμαστε, φανς όπως κι εσείς, και τα ορθογραφικά/γραμματικά λάθη μας θα κανουμε, και την αντικεμενικότητά μας θα χάσουμε, και θα παθιαστούμε, όλα μέσα στο παιχνίδι είναι! 😉

FuckingKingOfFuckingHell
FuckingKingOfFuckingHell
28 November 2017 19:48

Ασεε! Περιμενα μεχρι Δευτερα για να δω το επεισοδιο! Φυσικα δεν κατηγορω αυτους που βαζουν τους υποτιτλους. Εθελοντες ειναι τα παιδια, δεν πληρωνονται. Θα μπορουσαν να μην κανουν τιποτα και να μην μπορουμε να δουμε τη σειρα. Αλλα κανουν, οποτε δεν ειμαι αχαριστος. Απλα λιγο πιο γρηγορα δεν θα με χαλαγε 🙂 Σαββατο για παραδειγμα που εβαλαν την προηγουμενη φορα :’) Η τουλαχιστον Κυριακη.

Eitoants P. Tony
Eitoants P. Tony
28 November 2017 03:14

Καλό επεισόδιο. Είχε ωραία σκηνοθεσία. Το σενάριο είχε ωραίες ιδέες. Αλλά είναι σαν τη ζάχαρη και τον καφέ. Στους ανθρώπους μπορεί ν’ αρέσει ο καφές με ζάχαρη, αλλά αν έβαζες την ίδια ζάχαρη σε σφηνοπότηρο, θα το ‘βγαζες επιτόπου. Με λίγα λόγια, ωραίες ιδέες που δε χωράνε σε 42 λεπτά, προκειμένου να σου κάτσουν καλά. Αν αυτές οι ιδέες απλώνονταν σε 10 επεισόδια, θα ήταν από τα τα 10 καλύτερα επεισόδια της σειράς.

Ελπίζω, να εξελιχθεί καλά.

Eitoants P. Tony
Eitoants P. Tony
28 November 2017 03:15

Καλό επεισόδιο. Είχε ωραία σκηνοθεσία. Το σενάριο είχε ωραίες ιδέες. Αλλά είναι σαν τη ζάχαρη και τον καφέ. Στους ανθρώπους μπορεί ν’ αρέσει ο καφές με ζάχαρη, αλλά αν έβαζες την ίδια ποσότητα ζάχαρης σε σφηνοπότηρο, θα το ‘βγαζες επιτόπου. Με λίγα λόγια, ωραίες ιδέες που δε χωράνε σε 42 λεπτά, προκειμένου να σου κάτσουν καλά. Αν αυτές οι ιδέες απλώνονταν σε 10 επεισόδια, θα ήταν από τα τα 10 καλύτερα επεισόδια της σειράς.

Ελπίζω, να εξελιχθεί καλά.

Υ.Γ. : Σκέτο πίνω τον καφέ μου, αλλά ήταν το κοντινότερο παράδειγμα.

Λου
Λου
28 November 2017 10:59

παίζει να είναι το πιο γαμάτο σχόλιο που γράφτηκε ως τώρα
#λολ

Sawyer Orestis
28 November 2017 11:30

Συμφωνώ μαζί σου. Απλά και κατανοητά, έγιναν όλα πάρα πολύ γρήγορα..

Σάκης Ναούμ
Σάκης Ναούμ
30 November 2017 16:40

Είπα και εγω δεν θα την κανουν την μαλακια τους αυτοι οι δυο καθυστερημενοι…?? πληροφοριες 3 επεισοδιων σε ενα, βλακωδες διαλογοι, ο σατανας καταντησε πιο αδυναμος και πιο αξιολυπητος απο οτιδηποτε μπορω να φανταστω σε λιγο θα τρωει φαπες και απο κανα βρυκολακακι και για αλλη μια φορα ανασταινεται καποιος… Αυτοι οι δυο καθυστερημενοι καταφεραν να χαλασουν και αυτη την σεζον… Ετοιμαστειτε για σεναριακα κενα μεγαλυτερα απο ουρανοκυστη και επισης ετοιμαστειτε για τον βιασμο ολων των πληροφοριων και των δεδομενων που γνωριζαμε εως τωρα… Δεν κανουν ουτε για κουβαλημα κοπριας απο το μαντρι ποσο μαλλον για τετοια σειρα..

αυτα

spyrosrazatos
spyrosrazatos
30 November 2017 18:29

Taxi Driver Νο2 η Νο3 έχει χαθει το μέτρημα με το διδυμο της καταστροφής, οπως σωστά το ειπε και ο Σάκης Ναούμ, πληροφοριες 3 επεισοδιων σε ενα, βλακωδες διαλογοι, ο Εωσφόρος καταντησε πιο αδυναμος και πιο αξιολυπητος απο ποτέ, παρολα αυτα ειναι ο μονος που κραταει το σοου σε υψηλο επιπεδο μετα τη φυγη του Μαρκ Σεπαρντ, εκτος απο τους J2, Μισα Κόλινς, επειδη οι 3 τους ειναι πρωτοκλασσατοι σταρ και ο Πελεγκρινο ειναι γυρολογος που σε καθε σειρα δίνει ρέστα, αντιθετως η Σαμάνθα Σμίθ, o Αλεξάντερ Κάλβερτ και ο Τζέφρι Βινσεντ Πάρις ειναι εξαιρετικοι γκεστ σταρ. Οι δυο τελευταιοι εδωσαν ανασα ανανεωσης που χρειαζοταν η σειρα εδω και χρονια και η Κα Γουιντσεστερ εδωσε τη απαραιτητη οικογενειακη νοτα, γεμισε το κενο που χρειαζοντουσαν τα αδερφια εδω και χρονια, επειδη Saving people, hunting things. The family business, βεβαια ειναι μισητη απο μια μεγαλη μεριδα των φανς διοτι στη καρδια τους υπαρχει χωρος μοναχα για του Σαμ, Ντην, Κας, Κράουλι και Ροβινα (για καποιο ανεξηγητο λογο) και οι υπολοιποι να πανε να….
Τα σεναριακα κενα εδιναν και επερναν, μεγαλυτερα απο ουρανοξυστη, επισης αναμενουμε εναν ακομη βιασμο ολων των πληροφοριων, οπως τοτε με το Taxi Driver που τη βασικη σεναριακη πλοκη της 6ης & 7ης την κανανε σμπαράλια. Ο ηθοποιος που υποδυεται τον Μιχαήλ της εναλλακτικης Γης δεν γεμιζει το μάτι, ουτε εκπεμπει τα vibes του Ματ Κοέν, παρόλα αυτά ο χαρακτηρας του ειναι bad news και μαλλον θα τον εχουμε προσεχως στη πορτα μας, ο Ασμοδαίος ειναι ο κακός που είχαμε αναγκη εδω και πολύ καιρό.

Παμε τωρα στα χειρότερα μαντατα που ξεπερνουν σε αποηχο αυτο το φρικτο επεισοδιο που δικαιως ειχε τις χειροτερες ακροαματικοτητες στη ιστορία της σειράς λογω thanksgiving, αρα στο επομενο επεισοδιο θα εχουμε ακομα χαμηλοτερες ακροαματικοτητες λογο της πατατας War of the worlds. εσκασε σαν βομβα μεγατονων η ειδηση πως η η AT&T ζητα τη ακυρωση του Supernatural + το γεγονος πως η αρχικη πλοκη του επεισοδιου 13χ11 απορριφθηκε λογω Μπατζετ και προσεχως θα δουμε παρομοια φαινομενα.
Παντως ειναι αμαρτια οταν η σειρά μας εχει τις καλυτερες ιδεες και προοπτικες να κανει το big bang να αδυνατει να υποστηριχθεί αναλογα, μηπως αυτες τις φοβερες ιδεες επρεπε να τις δουμε νωρίτερα οταν η σειρα διανυε καλυτερες μερες;

Latest

More Articles Like This

Σε ένα από τα χειρότερα επεισόδια της σειράς, οι σεναριογράφοι κατάφεραν να μας δώσουν ένα αποτέλεσμα προχειροδουλειάς και με κανένα σεβασμό προς τους fans έδωσαν αυτό το πράμα στην τηλεόρασή μας.Review – Supernatural – 13x07 - War of The Worlds
70
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x