Supernatural Season 13: Εικασίες για τη συνέχεια της σειράς

Καλύτερα Επεισόδια του Supernatural

Amalia
Amalia
Με θυμάμαι να βλέπω ξένες ταινίες και σειρές πριν μάθω καλά-καλά να διαβάζω τους υπότιτλους. Αγαπημένο είδος ήταν πάντα το fantasy/sci-fi (βλ. μαγισσούλες, φαντασματάκια, υπερδυνάμεις, και τα συναφή). Ανακάλυψα το Supernatural το 2008 και ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Άρχισα να γράφω για το Supernatural Greece το καλοκαίρι του 2014. Δύο πράγματα πράγματα που πρέπει να ξέρετε για εμένα: λατρεύω την ποπ-κουλτούρα και τον Dean Winchester!

Το φινάλε της 12ης σεζόν του Supernatural είχε ένα εντυπωσιακό αριθμό νεκρών, δυο εκ των οποίων ήταν κύριοι χαρακτήρες, το οποίο -μεταξύ άλλων- σημαίνει ότι  μιλάμε για ένα επεισόδιο “game changer”, που λένε. Έχουμε ακόμα πάνω από 3 μήνες αναμονής μέχρι να δουμε την επιστροφή της σειράς – και τουλάχιστον 1 μήνα πριν μάθουμε οποιοδήποτε πραγματικό spoiler για τη συνέχεια. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε σε αυτή τη φάση είναι εικασίες και θεωρίες.

Ό,τι διαβάσετε, λοιπόν, από εδώ και πέρα στο άρθρο είναι 100% δικές μου σκέψεις και είναι πολύ πιθανό να πέσω εντελώς έξω στις εικασίες μου. 

Με αυτό ως δεδομένο, πάμε να δούμε τι μάθαμε από το φινάλε της 12ης σεζόν και τι μπορούμε να περιμένουμε για τη συνέχεια… 

Οι Βρετανοί Άνθρωποι των Γραμμάτων ξεκληρίστηκαν στην Αμερική. Όλα τα μεγάλα κεφάλια των Βρετανών που είχαν μεταφερθεί στις ΗΠΑ (Dr. Hess, Ketch, Toni Bevell, Mick Davies) είναι νεκροί.

Είναι ξεκάθαρο ότι η οργάνωση είναι τεράστια και ένα κομμάτι της έχει επιζήσει στην Βρετανία, αλλά υποπτεύομαι ότι δεν θα τους δούμε ξανά, ή έστω δεν θα παίξουν κάποιο σημαντικό ρόλο στη συνέχεια. Θεωρώ ότι αυτό το storyline ολοκληρώθηκε. Στο μέλλον, ίσως δούμε κι άλλα παρακλάδια των ΑτΓ από άλλες χώρες, αλλά όχι σε κύρια ιστορία. Το πιθανότερο είναι να τους δούμε σε κάποια αυτοτελή επεισόδια, όπως συνέβαινε μέχρι φέτος.  

Η Rowena είναι νεκρή. Δεν είδαμε τον Lucifer να τη σκοτώνει, αλλά φαίνεται ότι έχει πεθάνει σίγουρα.

Το γεγονός ότι την είχε ήδη σκοτώσει μια φορά ακόμα στο παρελθόν και του την έσκασε, μου λέει ότι αυτή τη φορά θα σιγουρεύτηκε λίγο καλύτερα. Από την άλλη, το ότι δεν έφεραν πίσω την Ruth Connell, για να δείξουν τον θάνατο ενός τόσο σημαντικού χαρακτήρα, είναι ελαφρώς ύποπτο. Σε αυτή τη φάση λοιπόν, θα πω ότι υπάρχει μια περίπτωση να δούμε με κάποιο τρόπο τη Rowena στο μέλλον. Κι αν δεν γίνει αυτό, το παραδέχομαι, θα απογοητευτώ. 

Ο Crowley είναι νεκρός. Κατά κάποιον τρόπο, ο χαρακτήρας του εξιλεώθηκε, ολοκληρώνοντας έτσι τον κύκλο του. Έφυγε… αλά Clrowley: έχοντας αποδείξει την “αφοσίωσή” του στους άσπονδους φίλους του, τους Winchesters, χωρίς να επιτρέψει στον Εωσφόρο να τον νικήσει για άλλη μια φορά – ακόμα κι αν αυτό σήμαινε την αυτοκτονία του.

Ο Crowley έφυγε με τους δικούς του όρους, λοιπόν, κι αν πάρουμε γραμμή από την επιμονή του Mark Sheppard για την αποχώρησή του από τη σειρά, αυτή πιθανότατα ήταν η τελευταία φορά που είδαμε τον Βασιλιά εν δράσει. Βέβαια, παίζει πάντα το ενδεχόμενο οι συντελεστές να προσπαθούν να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια, οπότε μείνετε μαζί μου γιατί θα επανέλθω στο θέμα παρακάτω…

Ο Castiel είναι νεκρός. Σε αντίθεση με του Crowley, ο θάνατος του Cas ήταν πιο τραγικός, γιατί συνέβη απότομα και χωρίς λόγο. Θα μου πείτε σπάνια ο θάνατος έχει λόγο. Όμως, επειδή μιλάμε για μυθοπλασία, ένας χαρακτήρας (πόσο μάλλον κάποιος τόσο σημαντικός) ΠΡΕΠΕΙ να έχει σεναριακό λόγο που πεθαίνει. Έγινε ξεκάθαρο στο φινάλε ότι τελικά δεν τον ήλεγχε νοητικά το έμβρυο Νεφελίμ και το μέλλον που του έδειξε ήταν κάτι στο οποίο πίστευε αληθινά, και ήταν ένα μέλλον που ελπίζαμε να δούμε. Στο τέλος όμως πέθανε προσπαθώντας να σταματήσει τον Εωσφόρο, κάτι που δεν κατάφερε, και αυτό κάνει τον θάνατό του τόσο τραγικό. Ο θάνατος του Cas δεν θα προχωρήσει την ιστορία μπροστά, οι Winchesters έτσι κι αλλιώς είχαν λόγο να μισούν τον Εωσφόρο. Η σκηνοθετική επιλογή να δούμε με πλάνο από ψηλά τα καμένα φτερά του αγγέλου δεν ήταν καθόλου τυχαία. Μας επιβεβαιώνει τον θάνατο, αλλά ίσως κλείνει και το ματάκι ότι κάποιος είναι εκεί ψηλά και βλέπει…

Αχ, εδώ θεωρίες και ελπίδες γίνονται ένα. Ευτυχώς (για τους απανταχού φανς), είναι δεδομένο ότι ο Misha Collins θα επιστρέψει για την επόμενη σεζόν στη σειρά. Και να μην το αποκάλυπταν ( κατά λάθος; ) οι συντελεστές σε ένα πρόσφατο Supernatural convention, η λογική αυτό έλεγε. O Misha και ο Cas είναι εξαιρετικά δημοφιλείς για να τους ξεφορτωθείς πριν το series finale. Άρα, οι θεωρίες μας επικεντρώνονται στον τρόπο με τον οποίο θα επιστρέψει. Η πιο λογική εξέλιξη είναι ο Cas να αναστηθεί (πάλι) από τον Θεό. Αυτό, όμως, είναι το προφανές και, αν θέλετε την γνώμη μου, βαρετό σενάριο. Η άλλη πιθανότητα είναι να δουμε μια εναλλακτική βερσιόν του χαρακτήρα. Κάντε λίγο ακόμα υπομονή και παρακάτω θα σας εκθέσω τη δική μου εικασία πάνω στο θέμα. Θέλω πρώτα να δούμε κανα-δυο άλλα πραγματάκια…

Μέσα στο σύμπαν του Supernatural υπάρχει ένα “πολυσύμπαν” (multi-verse).  Χαίρομαι πάντα όταν βλέπω τον Jim Beaver να επιστρέφει στη σειρά, αλλά ποιος ήταν ο σκοπός αυτού του εναλλακτικού κόσμου; (Ας τον ονομάσουμε Γη-2, για να μην μπερδευόμαστε) Ήταν απλά ένα μέρος όπως όλα τα άλλα (Κλουβί, Καθαρτήριο, κλπ.) για να παγιδευτούν η Mary με τον Εωσφόρο; Αν ισχύει αυτό, γιατί να μας δείξουν την εναλλακτική βερσιόν ενός πολυαγαπημένου χαρακτήρα; Μόνο για το exposition του θέματος; (Φάση “Κάποιος πρέπει να εξηγήσει τι συμβαίνει, ας είναι ο Bobby 2”; ) Ή μήπως οι δυο κόσμοι θα αρχίσουν με κάποιο τρόπο να ενώνονται; 

Ο Bobby-2 ήταν σαφής: δεν υπάρχουν εναλλακτικές βερσιόν των δυο πρωταγωνιστών μας, του Sam και του Dean στη Γη-2. Γιατί να αναφερθεί αυτό αν δεν οδηγήσει πουθενά; Νομίζω εδώ κρύβεται το ζουμί των όσων προσπαθώ να σας αναλύσω σήμερα. Από τα λίγα που γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή για τη Γη-2 είναι ότι υφίσταται (και ίσως δεν είναι η μόνη εναλλακτική εκδοχή της πραγματικότητας) και ότι εναλλακτικές βερσιόν κάποιων χαρακτήρων που έχουν πεθάνει στη Γη-1 μπορεί να είναι ζωντανοί στη Γη-2, όπως ο Bobby-2.

H Mary και o Lucifer είναι παγιδευμένοι στη Γη-2. Κανένας από τους δυο δεν είναι νεκρός, αλλά δεν διαφαίνεται πως υπάρχει ελπίδα να επιστρέψουν στη δική τους Γη, εκτός αν ο Jack ανοίξει ξανά μια πύλη. Ξέρουμε επίσης ότι δεν υπάρχει εναλλακτική βερσιόν της Mary στη Γη-2, αλλά υποθέτω ότι θα μπορούσε να υπάρχει Εωσφόρος-2. (Μην ξεχνάμε ότι είναι το κεντρικό πρόσωπο της Αποκάλυψης, έτσι; ) 

Η Kelly είναι νεκρή και το Νεφελίμ (ο Jack) έχει γεννηθεί. Το αν ο Jack είναι κακός ή όχι, θα το δούμε στην πορεία. Ο απώτερος σκοπός του είναι άγνωστος – θέλει να καταστρέψει τα πάντα σαν τον πατέρα του ή να δημιουργήσει έναν ειρηνικό κόσμο όπως ήλπιζε ο Cas; Άγνωστες είναι και οι δυνάμεις που κατέχει. Κάτι μου λέει ότι δεν είδαμε ούτε καν την κορυφή του παγόβουνου όσον αφορά τις δυνάμεις του. Αν υποθέσουμε όμως ότι η ανάσταση νεκρών δεν είναι μια από αυτές, αυτό σημαίνει ότι ο Θεός συνεχίζει να είναι ο μοναδικός που θα μπορούσε να επαναφέρει στη ζωή τον Castiel – και όλοι ξέρουμε ότι ο Chuck αυτή τη στιγμή… διακοπάρει με την αδερφή του και δεν έχουμε ιδέα που είναι και αν ξέρει τι συμβαίνει στου Σύμπαν του.

Ας κάνουμε μια μικρή παρένθεση εδώ, γιατί ξέρω τι σκέφτεστε όλοι σας: “Αφού οι άγγελοι μπορούν να επαναφέρουν νεκρούς“. Όντως, το έχουμε δει να συμβαίνει ουκ ολίγες φορές με τους Sam και Dean, με την Charlie, τον Adam… Όλοι τους ήρθαν πίσω στη ζωή χάρη στους αγγέλους. Εδώ, όμως, έγκειται η τεράστια διαφορά με την περίπτωση του Cas: όλοι οι προαναφερθέντες είναι άνθρωποι και αναστήθηκαν όταν οι άγγελοι επανέφεραν την ψυχή τους στο (θεραπευμένο) σώμα τους. Ο Castiel, όμως, είναι άγγελος και η σειρά μας έχει κάνει λιανά πως οι άγγελοι δεν έχουν ψυχή. Δεν ξέρουμε, λοιπόν, τι συμβαίνει με τη Χάρη των αγγέλων όταν πεθαίνουν. Υποθέτουμε ότι όταν ένας άγγελος πεθαίνει, εξαφανίζεται, και η Χάρη του ανακυκλώνεται στο Σύμπαν, ή κάτι τέτοιο. Ο Θεός, ως δημιουργός του Σύμπαντος, έχει τη δύναμη να επαναφέρει έναν άγγελο, αλλά δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι ένας άγγελος, ένας αρχάγγελος, ή ένας αρχάγγελος-υβρίδιο (όπως ο Jack) μπορεί να κάνει κάτι αντίστοιχο. Άρα, δεν έχουμε κάπου να βασίσουμε την ελπίδα ότι ο Jack θα μπορούσε να αναστήσει τον αγαπημένο μας άγγελο, καθώς αυτό θα ήταν κατάφωρα ενάντιο στο εδραιωμένο canon της σειράς μέχρι στιγμής. 

Από την άλλη, οι δαίμονες είναι ελαφρώς διαφορετική περίπτωση από τους αγγέλους. καθώς κατέχουν ψυχές, αν και διαστρεβλωμένες στην Κόλαση. Θεωρητικά, λοιπόν, ο Crowley θα μπορούσε να αναστηθεί, αν και νομίζω πως η ιστορία της σειράς υποδεικνύει πως αυτό είναι απίθανο. Πρέπει να υπάρχει λόγος που μας έδειξαν ολοκληρωμένο τον θάνατο και του Castiel και του Crowley, τόσο με τα ηχητικά όσο και με τα οπτικά εφέ που συνοδεύουν τους αντίστοιχους θανάτους των ειδών τους, που επιβεβαιώνουν ότι οι “ουσίες” του -όσα τους καθιστούν “ζωντανούς”- έχουν απαλειφθεί, κι ότι είναι όντως, 100% νεκροί.

Και περνάμε τώρα -επιτέλους- στο κομμάτι της καθαρής εικασίας… Για να σας εξηγήσω τη θεωρία μου, πρέπει να δεχτούμε κάτι ως δεδομένο: ο Crowley και ο Castiel που ξέραμε είναι πραγματικά και ολοκληρωτικά νεκροί και, το κυριότερο, ΔΕΝ θα επιστρέψουν. Ναι, ξέρω, σνιφ, κλαψ, λυγμ, και όλα τα σχετικά. Ήταν σοκαριστικό, ήταν επίπονο, δύσκολα το χωνεύει κάποιος… Παρόλα αυτά πιστεύω, πως είναι απίθανο και ο Mark Sheppard και ο Misha Collins να έχουν φύγει από τη σειρά τόσο οριστικά όσο οι χαρακτήρες τους. (Ίσως ο ένας να έχει φύγει όντως οριστικά, αλλά όχι και οι δυο μαζί.)

Οπότε, τίθεται το ερώτημα, πώς φέρνουμε πίσω τους χαρακτήρες, αφού έχουν πεθάνει και ο ένας ηθοποιός δήλωσε ότι “τελείωσε με το Supernatural“; Πριν σας ξετυλίξω τη θεωρία μου, πάμε πρώτα να δουμε τι δήλωσε ο Andrew Dabb στο EW πριν το φινάλε:

Συμβαίνουν κάποια πράγματα που επηρεάζουν άμεσα τους αδερφούς Winchester, καθώς, ταυτόχρονα. ξεκινούμε ένα νέο κεφάλαιο στη σειρά, χωρίς να διαγράφουμε όσα προηγήθηκαν. Νομίζω θα είναι μια φυσική εξέλιξη όσον έχουμε κάνει, αλλά θα είναι cooll και διαφορετικό, κι ελπίζω θα μας δώσει ώθηση μπαίνοντας στην 13η σεζόν.”

Πώς μπορεί κάποιος να ξεκινήσει ένα ολοκαίνουργιο κεφάλαιο αν Castiel ή/και ο Crowley απλά αναστηθούν με κάποιον τρόπο; (Ακόμα κι αν χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια για να επιτευχθεί αυτό…) Εμένα μου φαίνεται μια ανακύκλωση των προηγούμενων κεφαλαίων πάντως και δεν θα ήταν κάτι που θα ήθελα να δω, όσο κι αν αγαπάω τους χαρακτηρες κι όσα μας έδωσαν τόσα χρόνια…

Τι θα λέγατε, λοιπόν, αν αυτό το νέο κεφάλαιο στο οποίο αναφέρεται ο Dabb περιλαμβάνει τις εναλλακτικές βερσιόν του Castiel ή/και του Crowley; Αναγνωρίζω ότι είναι τραβηγμένο σε έναν τόσο διαφορετικό κόσμο αυτά τα δυο υπερφυσικά όντα να έφτασαν κυρίευσαν τα ίδια ακριβώς δοχεία, αλλά σε σειρά που κυριολεκτικά ονομάζεται “Υπερφυσικό” είναι δεδομένη μια μεγάλη δόση άρσης της δυσπιστίας! (Στην περίπτωση του Βασιλιά, μάλιστα, η εισαγωγή του Crowely-2 θα μπορούσε να σημαίνει και την ερμηνεία του από άλλον ηθοποιό, αν όντως ο Mark Sheppard δεν ενδιαφέρεται να επιστρέψει ούτε για ένα cameo.) Οπότε, δεν θα μου φαινόταν παράλογο οι παγιδευμένοι Mary και Lucifer να συναντήσουν κάποια στιγμή εναλλακτικές βερσιόν των δυο πεσόντων χαρακτήρων, και, γιατί όχι, αν οι Winchesters βρουν τρόπο να ανοίξουν ξανά πύλη προς τη Γη-2 (με ή χωρίς τη βοήθεια του Jack) να φέρουν πίσω μαζί τους τον Cas-2 ή/και τον Crowley-2. 

Μια τέτοια κατάσταση θα άλλαζε δραστικά τη δυναμική της σειράς, και, αν το δείτε ψύχραιμα και αντικειμενικά, η σειρά το έχει ΜΕΓΑΛΗ ανάγκη αυτό. Υπάρχει ένα ρητό, που αποδίδεται στον William Faulkner, το οποίο ωθεί τον κάθε συγγραφέα να “σκοτώνει τους αγαπημένους του”, με άλλα λόγια να μην εμμένει σε πράγματα που του αρέσουν ή είναι βολικά, αλλά κάνουν την ιστορία του επαναλαμβανόμενη και προβλέψιμη. Τα τελευταία χρόνια οι δυο fan-favorite χαρακτήρες είχαν σε πολλά σημεία της αφήγησης ρόλο διακοσμητικό και αυτό βάραινε την πλοκή. Μήπως ο Dabb, λοιπόν, επέλεξε να ακολουθήσει αυτή τη συγγραφική τακτική και να σκοτώσει τους αγαπημένους μας — αλλά ταυτόχρονα αποφάσισε να μην τους απαρνηθεί και εντελώς; 

Οι εναλλακτικές βερσιόν του Castiel και του Crowley θα μπορούσε να είναι εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες, κάτι που δεν είδαμε ούτε με τον Δαίμονα Dean, ούτε με τον Άψυχο Sam. Είναι πιθανό οι νέοι χαρακτήρες να έχουν κάποιες μικρές ομοιότητες με αυτούς που ξέραμε, αλλά θα έχουν περάσει τόσο διαφορετική ζωή, που θα έχουν εξελιχθεί εντελώς διαφορετικά. Ζουν σε έναν κόσμο όπου συνέβη η Αποκάλυψη, σε έναν κόσμο όπου ποτέ δεν γνώρισαν τον Sam και τον Dean και δεν επηρεάστηκαν ποτέ από τη φιλία μαζί τους. Αυτός θα είναι ένας τρόπος να εισάγεις εντελώς νέους χαρακτήρες, χρησιμοποιώντας όμως τους ίδιους (αγαπημένους) ηθοποιούς – αν αυτοί το θέλουν. Με αυτή την εξέλιξη, λοιπόν, όσα ξέρουμε για τους Castiel και Crowley της Γης-1 δεν θα διαγραφεί (θυμηθείτε τι είπε παραπάνω ο Dabb), αλλά με αυτόν τον τρόπο θα ξεκινούσαμε ένα νέο κεφάλαιο στη σειρά με ημι-καινούργιους χαρακτήρες. 

Πριν αρχίσετε να κλαίτε για τους νεκρούς ξανά και να αναρωτιέστε πώς γίνεται η σειρά να συνεχίσει χωρίς αυτούς… (Όχι, δεν είμαι σκληρή, εγώ ξέρω πόσο πόνεσα με τους θανάτους, ειδικά του Cas) …να σας θυμίσω πως, είτε μας αρέσει, είτε όχι, το Supernatural οδεύει προς το τέλος του. Μπορεί να είναι σε ένα χρόνο, σε δυο, ή σε πέντε, αλλά κάποια στιγμή θα ρίξει αυλαία. Είναι αναπόφευκτο. Αν υποθέσουμε λοιπόν, ότι κάπου στο γραφείο του Dabb υπάρχει ένα ρολόι που μετράει αντίστροφα, ο showrunner είχε δυο επιλογές. Η πρώτη, και η πιο ‘ασφαλής’, ήταν να συνεχίσει με το γνώριμο status quo, για όσο τραβήξει η σειρά, δίνοντάς μας ‘μια από τα ίδια’ για ακόμα μια φορά. Όμως, εγώ έχω μια μικρή υποψία/ελπίδα ότι ίσως διαλέξει τον δύσκολο δρόμο, αυτόν που κατηγορούσα τον Jeremy Carver ότι ήταν πολύ κότα για να ακολουθήσει – τον δρόμο του ρίσκου! Και υπάρχει άραγε μεγαλύτερο ρίσκο από το να σκοτώσεις δυο από τους κύριους πρωταγωνιστικούς χαρακτήρες σου και να μην τους επαναφέρεις; Αν όντως διάλεξε αυτό, εγώ θα του βγάλω το καπέλο. Ο τύπος έχει… cojones! 

Κλείνω εδώ λοιπόν, αφήνοντάς σας αρκετή τροφή για σκέψη και την υπενθύμιση ότι όσα διαβάσατε είναι δικές μου θεωρίες που προσωπικά τις βρίσκω ιδανικό τρόπο να δοθεί νέα πνοή στη σειρά και να ανανεωθεί λίγο το υποστηρικτικό καστ. 

Το Supernatural θα επιστρέψει το φθινόπωρο με τη 13η σεζόν του. Ελπίζω όταν φτάσει η στιγμή του Comic-Con τον Ιούλιο θα έχουμε κάποιες ενδείξεις για το αν οι εικασίες μου είναι εντελώς άστοχες ή αν έχουν βάση.

Στο μεταξύ, πείτε μου, ποιες είναι οι δικές σας σκέψεις πάνω στο θέμα; Έχετε κάποια άλλη δική σας θεωρία να προσθέσετε; 

42 COMMENTS

Subscribe
Notify of
guest

42 Σχόλια
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Andreas Goudelis
Andreas Goudelis
18 June 2017 16:06

Μια δική μου θεωρία λέει ότι ο Τζακ οντας μόνος και χωρίς να γνωρίζει κανένα θα ψάξει τον κας γιατί είναι ο “μέντορας” του αλλά δεν νομίζω να μπορεί να τον αναστήσει θα είναι πολύ εύκολο και βαρετό όπως είπες αλλά να σου πω και κάτι όλο και κάποιο καμπανάκι θα έχει χτυπήσει και στον τσακ με την γέννηση του δεν νομίζω να μείνει αμέτοχος
2.Επίσης ο τσακ θα έχει άραγε εναλλακτική ύπαρξη στην γη 2? Θα ψάξει μήπως η Μαίρη με τον μπομπι να τον Βρούνε εκεί? Μην ξεχνάτε είναι ο Θεός μπορεί να πάει σε όποια ενναλακτικη διάσταση θέλει χωρίς να ανοίξει πύλες
3ο ο κραουλι πιστεύω ότι έκλεισε τον κύκλο του στην σειρά τουλάχιστον για την 13η σεζον αν και να σας πω την αλήθεια δεν ήταν λίγο περίεργο το ότι στην 12 είχαμε επεισόδια βασισμένα στην ιστορία τους ειδικά του κας? Σαν να ήθελαν να μας τους γνωρίσουν παραπάνω πριν μας τους Πάρουν
Μια λογική εξέλιξη για μένα θα ήταν οι γουιντσεστερ με την βοήθεια του Τζακ να περνάνε από την μια διάσταση στην άλλη και να κυνηγούν το Εωσφόρο
Και νομίζω κάπως έτσι θα μπλεχτουν και με τον σκουμπι ντου που είχατε πει

Amalia
18 June 2017 16:27

Θεωρώ οτι ο Τσακ/Θεός ειναι ένας, αυτος δημιουργησε το συμπαν (ή το πολυσύμπαν εν προκειμενω). Αρα, είναι μοναδικός και έχει τη δυναμη να πηδαει απο τον έναν κόσμο στον άλλο. Για κάποιο λογο όμως δεν νομιζω οτι θα ειναι αυτός που θα βοηθησει στην κατασταση. Αν γινει κατι τέτοιο θα χαθει η μαγεία της σειράς. Το θέμα είναι να βρουν εναν ενδιαφεροντα περιπλοκο τροπο να σωσουν τη Μερι (και ισως τον Κας), όχι να βασιζονται παντα στον Παντοδυναμο (απο μηχανης θεο, κυριολεκτικά)

Για τον Κράουλι στο άρθρο ήμουν πιο διαλλακτική γιατι ποτέ δεν ξέρεις, αλλά κι εγώ το ίδιο πιστεύω, οτι έκλεισε ο κύκλος του και ότι πιθανοτατα δεν θα τον ξαναδουμε. Ισως τον δουμε σε άλλο δοχείο, αλλά και αυτό πολύ χλωμό το κόβω. Ο Μαρκ Σεπαρντ ειναι ασυναγωνιστος.

Τα επεισόδια βασισμένα στην ιστορία τους δεν ήταν καθόλου τυχαία, σιγουρα. Ακριβως αυτο που λες έγινε. Και για αυτο εμμενω στη θεωρια μου οτι μαλλον τους αποχαιρετησαμε και τους δυο οριστικά και αν δουμε καποιον απο τους δυο ξανα θα ειναι η εναλλακτική βερσιόν του απο τη Γη-2.

Περιμενω να δω πόσο ρόλο θα παιξει η ύπαρξη του πολυσυμπαντος της επόμενη σεζόν. Θα το παμε έτσι δλδ, όπως λες, οι Winchesters να κυνηγουν τον Εωσφόρο στις παραλληλες διαστασεις; Δεν ξέρω κατα πόσο εφικτο θα ηταν αυτο για να δομηθει η σεζόν και με τα αυτοτελή της. Αν γινει κατι τέτοιο θα αλλαξει παρα πολύ η σειρά παντως!

Andreas Goudelis
Andreas Goudelis
19 June 2017 16:23
Reply to  Amalia

Πιστεύω ότι η 13η σεζον θα είναι συνεχής και προσηλωμένη σε ένα σενάριο και σε μια συγκεκριμένη ιστορία δεν θα έχει αυτοτελή επεισόδια θα ακολουθούν ένα μοτίβο από την αρχή ως το τέλος που θα κάνει την σειρά πιο γεμάτη και με ποιο σύνθετο σενάριο (μακάρι να γίνει έτσι) όσο για τον τσακ συμφωνώ μαζί σου δεν πρέπει να επέμβει στην αρχή θα χαλάσει η φάση αλλά εξακολουθω να πιστεύω ότι θα κάνει το πέρασμα του από την σεζόν που έρχεται και κάτι τελευταίο όταν έκλεισε η σεζόν είχατε πει ότι ανακοινώθηκαν κάποια ονόματα για την επόμενη σεζόν και μέσα σε αυτά ήταν και του misha οπότε πιστεύω ότι μας περιμένει μια μεγααααλη έκπληξη

Amalia
19 June 2017 16:48

Δεν βγαίνουν 23 επεισόδια σε μια σεζόν αν δεν έχει αυτοτελή.. Δεν γίνεται. Πρέπει λοιπόν να βρουν μια φόρμουλα που να τους βολεύει η κυρια ιστορία για να υπάρχουν και αυτοτελή.. Σε αυτή τη φάση δεν ξέρουμε ποια θα είναι η κυρια ιστορία και πως σκοπευουν να τη διαχειριστούν, οποτε δεν μπορούμε να πούμε κ πολλά. Αν επικεντρωθουν στο κυνήγι του Εωσφορου από τη μια Γη στην άλλη και στο δρόμο αναλαμβανουν κ υποθέσεις σε κάθε Γη ίσως λυνοταν κ το πρόβλημα των αυτοτελών, αλλά μου φαίνεται μονότονο να γίνεται αυτό για 23 επεισόδια.. Κάτι άλλο θα παίξει πιστεύω…

Agent Constantinos
Agent Constantinos
18 June 2017 21:08

Καλό καλοκαίρι…Εγω όπως είπες και συ κρατάω και μια πισινή,θα βαζα ερωτηματικο στο θάνατο του Κράουλη. Όσο για τον Κας,που ξέρουμε ότι μεσα του δεν εχει τη χάρη του Νεφελιμ και αυτόματα θα επανέρθει?? όοοπως ακριβώς η Κέλλυ όταν έκοψε τις φλέβες της.Μαίρη και Εωσφόρος δε θα μείνουν πιστεύω για πολύ στον άλλο κόσμο εκτός και αν έχουμε επεισόδια ανάμεικτα,δηλαδή μισά στον έναν και μισά στον άλλο κόσμο,γιατί να μην ενωθούν κιόλας? Ο Τσακ όμως δεν πρέπει ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ναγυρίσει? Το ίδιο και η Αμάρα,δεν τελείωσαμε μαυτούς έτσι εύκολα,είναι και αυτό μια ατελής συνέχεια….όοπως και η χάρη του Gadreel στο Σαμ,γιατί να μην το χτίσουν καλύτερα και αυτό? Τέλος θα ξαναματαθέσω το ερώτημα των επιπτώσεων της Μπίλυ. Δεν είναι λίγο ξενέρωτο αυτες οι επιπτώσεις να ναι ενας απλος θάνατος? (θα μπορούσε να ναι η δημιουργία αυτού του άλλου κόσμου?) #Κολαση…τι θα γίνει με το θρόνο??? Θα κλείσουν κάποια στιγμή οι πύλες της κολασης? Θα αναλάβει ο Τζακ την αρχηγια?

Nick Bach
Nick Bach
18 June 2017 23:07

Καταρχήν το τέλος θα έρθει τουλάχιστον στα 300 επεισόδια, όπως έχουν αναφέρει και οι ίδιοι και το ‘χουμε συζητήσει άπειρες φορές. Αυτό σημαίνει μια ακόμα γεμάτη σεζόν και μια κουτσουρεμένη 14η, ότι πρέπει για φινάλε.
Κατά δεύτερον, νομίζω ότι έχοντας και το σκουμπι σκουμπι ντου επεισόδιο υπόψιν, είναι ξεκάθαρο ότι τα αδέρφια θα αρχίσουν τις τράμπες από το ένα σύμπαν στο άλλο, για να βρουν τουλάχιστον αυτή που ξέρουν ότι είναι εκεί έξω και ίσως ζει, την μάνα τους. Λογικά (και λόγω σκούμπι ντου), δεν υπάρχει μόνο η earth-2, υπάρχουν κι άλλες πραγματικότητες.
Τώρα αν υποθέσουμε ότι Κράουλι και Κας είναι νεκροί, και μας τους επαναφέρουν με διαφορετικές βερσιόν από άλλα σύμπαντα, τότε θα είναι τεράστια ξενέρα. Δεν θα είναι ούτε ο Κράουλι ΜΑΣ ούτε ο Κας ΜΑΣ. Είμαι πολύ αρνητικός σε αυτό το ενδεχόμενο. Ναι να μας δείξουν όσες βερσιόν θέλουν, αλλά δεν θα είναι ούτε στο ελάχιστο ισάξιοι αντικαταστάτες.
Και επειδή μάλλον το θέμα Κράουλι έχει λήξει, μένει μόνο ο Κας. Αν τον θέλουν στην σειρά, να βρουν τρόπο να τον επαναφέρουν. Αυτόν τον Κας, της δικής μας γης, που τσόντα θεωρεί έναν πιτσαδόρο ντελίβερη και που δεν έχει ιδέα ποια είναι αυτή που του λέει ότι δεν έχει μονάδες στο κινητό.
Ο Κράουλι πέθανε ιδανικά, πέθανε πολύ ωραία, όπως του άξιζε, ίσως μάλιστα ως χαρακτήρες έχει τον καλύτερο θάνατο στην σειρά.
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ με τον Κας (όπως και με την Ροβένα), που πέθανε πολύ άγαρμπα, πολύ άκυρα – ενώ όντως μας έδειξαν κάθε σκηνή που μπορούσαν, για να μας κάνουν να καταλάβουμε ότι όντως είναι νεκρός. Ε κάτι βρωμάει εδώ.
Ναι οι άγγελοι δεν μπορούν να αναστήσουν κόσμο και αγγέλους, αλλά ο Τζακ δεν είναι όποιος κι όποιος ε. Εγγόνι του Θεού είναι 😛
Η Ροβένα είναι πολύ μουχρίτσα (περισσότερο από τον γιόκα της), για να ‘χει πεθάνει έτσι απλά. Γενικά πολλά ερωτηματικά για αυτήν. Βέβαια εδώ ολόκληρος Θάνατος πέθανε, και το μόνο που κάναμε ήταν να αλλάξουμε την βάρδια στους θεριστές, παίρνοντας η Μπίλι την θέση του. RIP κι αυτήν βέβαια και καλά να πάθει, αλλά κι αυτή πέθανε έτσι χωρίς τίποτα. Βέβαια είχε πει κάτι για μια συμφωνία, η οποία αθετήθηκε, ίσως έχουμε εκρεμμότητα εδώ.
Κλείνοντας, η αντίθεση σε σχέση με πέρσι είναι τεράστια. Πέρσι τα αδέρφια τα ‘χαν όλα (οκ ο Σαμ ήταν ο γκαντέμης της υπόθεσης, but still), και φέτος τα ‘χουν χάσει όλα, με ένα κωλόπαιδο -σόρρυ για την έκφραση αλλά το χαμογελάκι του στο τέλος με νευρίασε :P- να νταντέψουν.

Οπότε έχουμε τα εξής θέματα για την έναρξη της επόμενης σεζόν, που είναι σίγουρο ότι θα είναι η αρχή για τα αδέρφια
-Ψάχνουμε την μαμά
-Θρηνούμε τον Κας

Από ‘κει και πέρα ΟΛΑ παίζουν, όλα είναι ωραία, όλα πάλι σε αναγκάζουν να δεις με προσμονή το κάθε επόμενο επεισόδιο, κι αυτό φτάνοντας στην 13η σεζόν. Γιατί το Σουπερνάτουραλ δεν είναι απλά η αγαπημένη μας σειρά ή η ζωή μας, αλλά είναι κυρίως η ζωή των Jared και Jensen και των υπολοίπων και αυτό φαίνεται. Και τους ευχαριστούμε.

maria papadopoulou
maria papadopoulou
19 June 2017 10:02

Όπως έχω δηλώσει και στο σχόλιο μου για το φινάλε της 12ης σεζόν είμαι τελείως αρνητική στο ενδεχόμενο ενός σεναρίου που θα περιλαμβάνει έναν Castiel του εναλλακτικού σύμπαντος ο οποίος δεν έχει γνωρίσει ποτέ τους winchester άρα έχει εξελιχθεί σε κάτι τελείως διαφορετικό, ναι μεν θα είναι μια ευκαιρία να δούμε το μεγάλο ταλέντο του Misha collins να ξεδιπλώνεται σε μια ακόμη σεναριακη πρόκληση που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα και μια προσπάθεια από τους σεναριογράφους να “φρεσκαρουν” λίγο τα πράγματα αλλά για τους φαν του Castiel όπως εγώ θα σημαίνει και τον οριστικό θάνατο του αγαπημένου μας χαρακτήρα και αυτό είναι κάτι που δεν νομίζω ότι οι φαν θα το πάρουν τόσο ” ελαφριά την καρδιά” σαν να μη συμβαίνει τίποτα αφού θα έχουμε μεν τον Misha αλλά όχι τον castiel που αγαπήσαμε και τόσο πολύ λατρεύουμε.

Marianna Winchester
Marianna Winchester
19 June 2017 11:46

ενδιαφεροντα αυτα που ειπες, Αμαλια. Προσωπικα δεν εχω σκεφτει καποιο σεναριο αλλα μιας που δεν εχω και ΤΙΠΟΤΑ να κανω αυτον τον καιρο, θα κατσω και θα φτιαξω πιθανα σεναρια. (Προκειται να ακουσετε μεγααααλες μπουρδες στο μελλον…).

ΥΓ.
Εχω παει την πορωση σε ΑΛΛΟ επιπεδο. Εκτος απο τις κυριολεκτικα 50 φορες που εχω δει το επεισοδιο (ιδιως το φιναλε-εχω μαθει ολους τους διαλογους απ’ εξω), χτες εκανα κατι καινουριο, το ακουσα δεν το ειδα. Σοβαρα, εχετε ΑΚΟΥΣΕΙ ποτε απλα ενα επεισοδιο χωρις να εχετε εικονα; Το ξερω τα ‘χω παιξει τελειως……..

ΥΓ2.
Η Κελλυ τραβηξε ενα μικρο βιντεακι που ελεγε ποσο αγαπει τον γιο της. ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ. ΣΕ ΠΟΙΑΝΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ; ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΘΕΙ; ΜΗΠΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΛΑΠΤΟΠ ΚΑΘΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΙΑ “ΤΡΥΠΑ” ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ;;;;;;;;;;ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fantastic *να διαβαστει με την προφορα του Doctor*

maria papadopoulou
maria papadopoulou
19 June 2017 12:29

Πολύ Doctor who σενάριο!!!

Marianna Winchester
Marianna Winchester
20 June 2017 10:01

😉

Castiel Lover
21 June 2017 22:55

What??? Λατρεύω τις θεωρίες σου!!!

πανος αμορανιτης
πανος αμορανιτης
19 June 2017 17:40

Το Supernatural αυτή τη στιγμή με τους θανάτους Καστιέλ, Κράουλι, τη γέννηση του Νεφελίμ και τις εναλλακτικές Γαίες ακροβατεί σε λεπτές ισορροπίες μεταξύ Masterpiece και υπέρτατης μπαρούφας, εαν τα καταφέρουν οι Showrunners η σειρά θα πάει σε εντελως νεο επίπεδο, αλλά αμα αποτυχει, ξεπερνοντας τις ισορροπιες με πολλά multi-universe θα μιλάμε για ταφοπλακα της σειράς και θα δικαιωθούν ολοι αυτοι που για χρόνια υποστηριζουν πως η σειρά επρεπε να τελειώσει: α) στη 5η σεζόν, β) στη 7η σεζόν.
Καλά θα κανουμε να ειμαστε λιγουλάκι επιφυλακτικοί, διοτι δεν πρεπει να διαταραχθουν πολύ οι ισορροπιες,
πάντως οι σεναρειογράφοι, με τα στόρυ τους τον Θεό και τη αδερφή του, τι εναλλακτικες εκδοσεις της Γης, τα λεγόμενα-αναφορες του Χάρου για το συμπαν και η προταση του στον Ντην να τον απομακρυνει απο τη Γη και να τον πάει κάπου αλλού με το σημαδι του Κάιν στο μπράτσο του, το ολο θεμα κανει perfect match φέτος, πάντως θα διαφωνησω με κάποιους εδω μεσα που κάνετε λόγο για Αποκάλυψη Νο2, ειναι εντελώς κατι νέο αυτό που συμβαινει, λες και η μοιρα, το πεπρωμενο που ηθελε ολα να τελειωσουν στη 5η σεζόν, και τη τελευταια στιγμη ανατραπηκαν τα σχεδια του, εχτισε σιγα σιγά ενα νεο ραντεβού, πολύ χειρότερο όμως!!!

Amalia
19 June 2017 19:42

Οπως τα λες, ακροβατει μεταξύ αριστουργηματος και πατατας η ιδέα του “πολυσυμπαντος”. Αν το διαχειριστουν σαν το Flash την κατσαμε τη βαρκα, αλλά αν μας δωσουν κατι τυπου Fringe, θα’ναι θεικό. Εχω ελπίδες ότι θα είναι καλό. Ο Dabb έχει δώσει σημάδια ότι είναι διατεθειμένος να ρισκάρει, κάτι που ο Καρβερ δεν το έκανε ποτέ (όλα αυτα που αναφέρεις ειναι στην Καρβερ εποχή).

Κάποιοι χαρακτηριζουν το όλο σκηνικό ως Αποκάλυψη Νο2 λόγω Εωσφόρου. Προφανώς και δεν είναι ίδια φάση, και ευτυχώς που δεν είναι. Οπως ανεφερα και στο άρθρο, στη φάση που βρισκόμαστε η σειρά έχει τεραστια ανάγκη από ανανέωση και αυτή η ιδέα, αν τη διαχειριστούν σωστά και με τόλμη, έχει τα φόντα να μας δώσει πολλά!

Nick Katsoulis
Nick Katsoulis
21 June 2017 15:34

Καταρχήν το τέλος θα έρθει τουλάχιστον στα 300 επεισόδια, όπως έχουν αναφέρει και οι ίδιοι και το ‘χουμε συζητήσει άπειρες φορές. Αυτό σημαίνει μια ακόμα γεμάτη σεζόν και μια κουτσουρεμένη 14η, ότι πρέπει για φινάλε.
Κατά δεύτερον, νομίζω ότι έχοντας και το σκουμπι σκουμπι ντου επεισόδιο υπόψιν, είναι ξεκάθαρο ότι τα αδέρφια θα αρχίσουν τις τράμπες από το ένα σύμπαν στο άλλο, για να βρουν τουλάχιστον αυτή που ξέρουν ότι είναι εκεί έξω και ίσως ζει, την μάνα τους. Λογικά (και λόγω σκούμπι ντου), δεν υπάρχει μόνο η earth-2, υπάρχουν κι άλλες πραγματικότητες.
Τώρα αν υποθέσουμε ότι Κράουλι και Κας είναι νεκροί, και μας τους επαναφέρουν με διαφορετικές βερσιόν από άλλα σύμπαντα, τότε θα είναι τεράστια ξενέρα. Δεν θα είναι ούτε ο Κράουλι ΜΑΣ ούτε ο Κας ΜΑΣ. Είμαι πολύ αρνητικός σε αυτό το ενδεχόμενο. Ναι να μας δείξουν όσες βερσιόν θέλουν, αλλά δεν θα είναι ούτε στο ελάχιστο ισάξιοι αντικαταστάτες.
Και επειδή μάλλον το θέμα Κράουλι έχει λήξει, μένει μόνο ο Κας. Αν τον θέλουν στην σειρά, να βρουν τρόπο να τον επαναφέρουν. Αυτόν τον Κας, της δικής μας γης, που τσόντα θεωρεί έναν πιτσαδόρο ντελίβερη και που δεν έχει ιδέα ποια είναι αυτή που του λέει ότι δεν έχει μονάδες στο κινητό.
Ο Κράουλι πέθανε ιδανικά, πέθανε πολύ ωραία, όπως του άξιζε, ίσως μάλιστα ως χαρακτήρας έχει τον καλύτερο θάνατο στην σειρά.
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ με τον Κας (όπως και με την Ροβένα), που πέθανε πολύ άγαρμπα, πολύ άκυρα – ενώ όντως μας έδειξαν κάθε σκηνή που μπορούσαν, για να μας κάνουν να καταλάβουμε ότι όντως είναι νεκρός. Ε κάτι βρωμάει εδώ.
Ναι οι άγγελοι δεν μπορούν να αναστήσουν κόσμο και αγγέλους, αλλά ο Τζακ δεν είναι όποιος κι όποιος ε. Εγγόνι του Θεού είναι 😛
Η Ροβένα είναι πολύ μουχρίτσα (περισσότερο από τον γιόκα της), για να ‘χει πεθάνει έτσι απλά. Γενικά πολλά ερωτηματικά για αυτήν. Βέβαια εδώ ολόκληρος Θάνατος πέθανε, και το μόνο που κάναμε ήταν να αλλάξουμε την βάρδια στους θεριστές, παίρνοντας η Μπίλι την θέση του. RIP κι αυτήν βέβαια και καλά να πάθει, αλλά κι αυτή πέθανε έτσι χωρίς τίποτα. Βέβαια είχε πει κάτι για μια συμφωνία, η οποία αθετήθηκε, ίσως έχουμε εκρεμμότητα εδώ.
Κλείνοντας, η αντίθεση σε σχέση με πέρσι είναι τεράστια. Πέρσι τα αδέρφια τα ‘χαν όλα (οκ ο Σαμ ήταν ο γκαντέμης της υπόθεσης, but still), και φέτος τα ‘χουν χάσει όλα, με ένα κωλόπαιδο -σόρρυ για την έκφραση αλλά το χαμογελάκι του στο τέλος με νευρίασε :P- να νταντέψουν.
Οπότε έχουμε τα εξής θέματα για την έναρξη της επόμενης σεζόν, που είναι σίγουρο ότι θα είναι η αρχή για τα αδέρφια
-Ψάχνουμε την μαμά
-Θρηνούμε τον Κας
Από ‘κει και πέρα ΟΛΑ παίζουν, όλα είναι ωραία, όλα πάλι σε αναγκάζουν να δεις με προσμονή το κάθε επόμενο επεισόδιο, κι αυτό φτάνοντας στην 13η σεζόν. Γιατί το Σουπερνάτουραλ δεν είναι απλά η αγαπημένη μας σειρά ή η ζωή μας, αλλά είναι κυρίως η ζωή των Jared και Jensen και των υπολοίπων και αυτό φαίνεται. Και τους ευχαριστούμε.

Castiel Lover
21 June 2017 22:53

Όχι ρε παιδιά. Από το Νεφελείμ θα αναστηθεί ο Castiel. Αφολυ τον ήθελε προστάτη. Είναι πιο λογικό.

Sawyer Orestis
22 June 2017 11:50
Reply to  Castiel Lover

Και το πιο ξενέρωτο

Castiel Lover
23 June 2017 18:24
Reply to  Sawyer Orestis

comment image

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
24 June 2017 22:24
Reply to  Castiel Lover

1) Σε βρίσκει σύμφωνη αυτη η σεναρειακή ευκολία;

2) Προτιμάς ο Καστιέλ να αναστηθεί απο τον Γιο του Εωσφόρου, και ποσο σίγουρη είσαι ο Αναστημενος Καστιέλ θα ειναι 100% ο γνωστος Κας (γαμώτο λες και έχουμε deja vu με τη 3η σεζόν);

3) Δεν σε ανησυχεί το όλο φέρσιμο του Κας με το Νεφελίμ φέτος και το ελπιδοφορο(;) αύριο που του δείχνει;

ΥΓ.1 Για να πώ τη αληθεια είναι τρομακτικο το μέλλον που τάζει το Νεφελίμ (Τζάκ) όσο και το μέλλον που έδειξε η Αμάρα πέρσι στον Ντήν, ετσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.

ΥΓ.2 Ο Κας ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ έχει καρδιά κουταβιού και έχει πάντα τις καλύτερες προθέσεις, αλλα βρε γαμώτο φέτος με ΤΡΟΜΑΞΕ με το όλο φέρσιμο του και οι ανησυχίες και οι φοβίες των Σαμ & Ντήν κάθε άλλο παρά ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ τις θεωρώ, μιλάμε στη τελική για το παιδί του Εωσφόρου!!!!

ΥΓ.3 Castiel Lover εσύ δεν μπορείς να αντέξεις ουτε λεπτο τη μη εμφάνιση του Κας, εγώ απευχομαι οσο τίποτα άλλο, ύστερα απο οσα περάσαν Σαμ, Ντήν & Κας η μοίρα να τους βρεί αντιμέτωπους και ο Κας να είναι το υποχειριδιο του Γιου του Διαβόλου, σαφώς και υπάρχουν χειρότερα απο τον Θάνατο!!!

Castiel Lover
25 June 2017 01:18
Reply to  GeorgeBest_37

Απ. 1) Δεν πιστεύω πώς είναι ευκολία, απλά το όλο φέρσιμο του Juck (όσο σίγουρη και να είμαι πώς είναι κακό το Νεφελείμ) θα έχει κάποιο λόγο.

Απ. 2) Το έχω σκεφτεί, και θα τσατιστώ πάρα πολύ.

Απ. 3) Με ανησυχεί πάρα πολύ. Και ο ίδιος ο Dean είπε πως δεν τον αναγνώριζε. 100% τον χειραγωγούσε το βλ@μένο.

Απ. ΥΓ.1 Και εγώ το βρίσκω τρομακτικό, αλλά πού αναφέρεσαι με την Amara???

Aπ. ΥΓ.2 Ο Castiel σαν να μην ήταν ο εαυτός του κατά την γνώμη μου σε αυτήν την σεζόν (άσχετα με το Νεφελείμ). Απλά με πείραξε που ο Dean τον στρίμωξε στον τοίχο. Σε χειρότερες φάσεις, δεν τον κολλούσε στον τοίχο.

Απ. ΥΓ.3 ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ!!! ΜΗΝ ΜΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΙΔΕΕΣ!!! ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!!! Γενικά, αν ξαναδώ τον Castiel να μην είναι ο εαυτός του στην επόμενη σεζόν (καταντά κουραστικό, μου λείπει το Castielάκι μου!!!) π.χ. Να τον ελέγχει το “μωρό” ή να είναι του εναλλακτικού σύμπαντος, θα τσατιστώ πολύ.

Γενικά το δεύτερο μισό της 12ης μου άφησε άσχημη γεύση, σεναριακά. (πολλές τρύπες στους διαλόγους και στους χαρακτήρες)

archangelstefos
25 June 2017 16:14
Reply to  Castiel Lover

πολλές τρύπες(;) στους διαλόγους(;) και στους χαρακτήρες(;), μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένη;;;

Castiel Lover
25 June 2017 17:19

Έχω παραπονεθεί σε κάθε review ξεχωριστά. Είναι η μόνη σεζόν που δεν μου κολλούσε με τους χαρακτήρες. Θα σου πω λίγα, αλλά όχι πολλά γιατί δεν τα θυμάμαι κιόλας.

Αρχικά στο επεισόδιο με τους βρικόλακες που τους ξεπάστρεψαν όλους, μετά που ο Sam συμφώνησε να βοηθήσει τους BMoL, είπε πώς “κάνουν τον κόσμο καλύτερο”. Κάτι που ο Sam δεν θα έλεγε ποτέ, ή και πολύ σπάνια.

Μετά, στο επεισόδιο που ο Castiel κλέβει το Colt, όταν το δίνει στους αγγέλους, μιλάει πολύ, κάτι που ο Castiel δεν κάνει. Είναι λακωνικός και μιλάει με τα μάτια. Αυτό μου την έσπασε ΠΟΛΥ. Επίσης, στο ίδιο επεισόδιο που ο Dean τον στρίμωξε στον τοίχο. Ο Dean δεν τον έχει στριμώξει για μεγαλύτερες “βλακείες” του Castiel, και τον στρίμωξε τώρα. Επίσης όταν ο Castiel, στο ίδιο επεισόδιο επανάλαβε τις χαζοφράσεις της μάνας :”Έχω πίστη”, και κάτι άλλο που δεν θυμάμαι (αν τελικά τοον έλγχε το μωρό, γράψε λάθος).

Επίσης, στο προτελευταίο που ο Sam βγάζει αυτόν τον χαζοαμερικάνικο λόγο (sorry, πολύ μπαρούφα μου έκανε εμένα και πολύ αμερικανιά) και που ο Dean τον αντιμετώπισε τύπου: ο μικρός αδερφός μεγάλωσε. Αυτό το θέμα περί ωριμότητας του Sam, το έχουν λύσει σε προηγούμενες σεζόν.

Αυτά τα βασικά, θα μου πεις είναι λεπτομέρειες της λεπτομέρειας και δεν το παρατήρησες καν (τουλάχιστον έτσι μου είπαν άλλοι) αλλά και κάποιοι άλλοι συμφωνούν μαζί μου, πως άφησε μια πικρή γεύση, καθώς κατά την γνώμη μου απομάκρυνε τους ήρωες από τους χαρακτήρες τους (με εξαίρεση τον Sam). Και για πρώτη φορά, εδώ και 5 χρόνια που βλέπω την σειρά, κάτι δεν μου έκατσε καλά.

Με εξαίρεση πάντα τον θάνατο Castiel και Crowley, που σεναριακά ήταν ότι χειρότερο μπορούσαν να κάνουν για εμένα, αλλά μιλώντας τώρα για τους χαρακτήρες και τους διαλόγους.

archangelstefos
26 June 2017 03:57
Reply to  Castiel Lover

1.Ο Σαμ είπε πως με τα στοιχεια που είχε εκεινη τη στιγμη οι BMoL, “κάνουν τον κόσμο καλύτερο, ειδικα οταν βλεπει ενα γκρουπ υπερφυσικών μαχητών να χτυπανε το κακο όχι random αλλα στη ριζα του, οργανωμενα και το αποτελεσμα αυτου, ο Alpha Vampire τέλος.

2. Ο Κας έχει αγνη-αφελή καρδια, αλλα το ενστικτό του του λεει κατα βαθος πως είναι λάθος, γι αυτο κανει περιτες κινησεις, με βαση οτι εχει συμβει στο παρελθον(συμμαχια με κραουλι, αφησε τη ψυχη του Σαμ στο κλουβί) ο Ντην έχει καποιο δικιο να ειναι θυμωμενος με τον Κας έτσι δεν είναι; και στη τελικη μιλαμε για τον Γιο του Εωσφόρου, και ενα τρομερο deja vu η συμπεριφορα του κας.

3. “O χαζοαμερικάνικος λόγος του Σαμ” ήταν ενας ώριμος λόγος με στοιχεια αυτοκριτικής και που βγηκαν επιτελους στη επιφανεια τα ηγετικά στοιχεία του Σαμ, ο μικρός αδερφός δεν μεγάλωσε απλα αλλά προχωρησε και ενα μεγαλο βημα μπρος, καιρος να το πραξει και ο Ντην γιατι είναι ΑΜΑΡΤΙΑ γι’ αυτον τον καλυτερο χαρακτήρα του Supernatural κατα προσωπική μου αποψη πάντα, να προσεχει μοναχα το μικρο του αδερφό Σαμι, και να ειναι το καλο προσκοπακι που ζει στη σκια του πατερα του ακομα και τωρα στα 30+ .

Castiel Lover
26 June 2017 20:29

1) Το “κάνουν τον κόσμο καλύτερο” μου φάνηκε πολύ ψεύτικο και ανούσιο.

2) Δεν λέω πως έκανε περιτές κινήσεις, λέω πως μιλούσε ΠΟΛΥ για τον χαρακτήρα του.

3) Εμένα δεν μου φάνηκε ποτέ ο Sam ανώριμος, απλά θεωρώ πως δεν χρειάζονταν από πλευράς σεναριογράφων να μας κάνουν ένα τόσο μακρύ μονόλογο που έχει και ανούσια μηνύματα, ενώ ο Dean δεν μου φάνηκε να προσέχει τον ΜΙΚΡΟ αδερφο αυτό το διάστημα, αλλά τον απλά αδερφό. Κατά την γνώμη μου, ο Sam μας έχει αποδείξει πως “έχει μεγαλώσει” εδώ και πολύ καιρό.

Γενικά όπως είπα, δεν είχα ΠΟΤΕ ούτε ένα παράπονο για οποιοδήποτε επεισόδιο (με εξαίρεση τους ghostfacers) ενώ φέτος π΄ρωτη φορά δεν μου έκατσαν αρκετά. Ξέρω πως λέω πράγματα που μπορεί να μην σου φαίνονται λογικά (και μάλιστα ανούσια), αλλά πραγματικά φέτος οι διάλογοι μου έκατσαν κάπως και δεν μπορώ να πω πως ξετρελάθηκα. Από την οπτική μου, τα πράγματα που προανέφερα μου έκατσαν κουφά. Η οπτική του καθένα βέβαια, αλλά ευτυχώς αρκετοί γνωστοί συμφωνούν μαζί μου, πως κάποια πράγμτα στους διαλόγους ήταν πρωτόγνωρα για τους χαρακτήρες.

archangelstefos
26 June 2017 22:12
Reply to  Castiel Lover

Μου ακούγεσαι εντελώς ΞΕΝΕΡΩΜΕΝΗ μ’ αυτη τη σεζόν, προφανώς θα την θεωρεις βδέλυγμα και σαν τη χειρότερη όλων. Εαν ηταν στο χέρι σου τι θα αλλαζες;;;

Castiel Lover
27 June 2017 19:44

Πράγματι, έχω σπαστεί με το δεύτερο μισό της σεζόν, αλλά δεν είναι και η χειρότερη μου (η 7η είναι χειρότερη), ούτε θα μπορούσα να πω πως είναι βδέλυγμα 😜. Απλά, την θέωρησα λίγο άσχετη σεναριακά με άλλες σεζόν. Θα άλλαζα αυτά που προανέφερα, και τίποτα άλλο, με εξαίρεση ότι δεν θα σκότωνα Crowley και Castiel, αλλά rowena, mary και ίσως jody, ενώ θα τραυμάτιζα λίγο τον Crowley και πάνω απ’όλα θα σκότωνα τον Lucifer από τα χεράκια του castiel. 😆😆😆

Sawyer Orestis
28 June 2017 12:54
Reply to  Castiel Lover

Κλαίω

Castiel Lover
30 June 2017 22:40

Λοιπόν, θα γράψω τις πιο τρελές θεωρίες που μπορώ να σκεφτώ σχετικά με την ανάσταση του Castiel. @marien_winchester_cas_probably:disqus Πρόσεχε, μία δεν θα πιάσουν οι δικές σου μπροστά στις δικές μου!!! 😜😜😜

1) Αρχικά ο castiel θα αναστηθεί ως άνθρωπος, γιατί το Νεφελείμ δεν είναι αρκετά δυνατό για να τον αναστήσει ως άγγελο.
2) Το Νεφελείμ θα αναστήσει τον Castiel, γιατί εξ’ αρχής τον ήθελε για δοχείο του.
3) Το Νεφελείμ θα αναστήσει τον Castiel ώς αρχάγγελο για να μπορέσει να τα βάλει με τον πατέρα του, γιατί έχει προβλήματα μαζί του (και ποιος δεν έχει προβλήματα με τον πατέρα του στις μέρες μας;)
4) Θα εμφανιστεί μια συννεφόσκαλα και θα κατέβει ο Chuck, ενώ από πίσω θα τραγουδούν ¨Αλληλούια” και εκεί θα πει ο Chuck: “Γιε μου!!! Πάλι!!!” Και θα τον αναστήσει.
5) Ο Dean προσπαθεί να ανοίξει τα μάτια του castiel, σαν μια φάση απελπισίας, και η κάμερα κάνει zoom στο γαλανό του μάτι (τύπου 3ης σεζόν φινάλε) και βλέπουμε δαίμονες να βασανίζουν τον Castielάκο. ( το γιατί δεν το έχω βρει ακόμα). Και όταν ανστηθεί, σηκώνεται αγκαλιάζει τον Dean και από τα πολλά τραύματα από την Κόλαση, ξεσπά σε κλάματα.
6) ο castiel είναι στο κλουβί του Εωσφώρου, γιατί ήταν παλιό δοχείο του, και βρέθηκε αυτόματα εκεί. Και έχουμε τον Castiel να ουρλιάζει, με τον τρελό Μιχαήλ σαν θεριό.
7) Ο Castiel ζει, και είναι στην άλλη διάσταση μαζί με την mary και τον Lucifer, ενώ αυτός που πέθανε είναι του εναλλακτικού σύμπαντος.
8) Το νεφελείμ, ανασταίνει τον Castiel ως μωρό και έχουμε τον Dean πατέρα και τον Castiel να μεγαλώνει σε ταχύτητα Amara.
9) Ο Castiel ξυπνά με αμνησία.
10) Το Νεφελείμ ελέγχει τον castiel και φεύγουν μαζί στο άπειρο.

Bonus: Τα δάκρυα του Dean στο νεκρό σώμα του Castiel, και η δύναμη της αγάπης τον ανασταίνουν (σκηνή φινάλε από τα Μαλλιά Κουβάρια)
Bonus 2: Θέλω μια επική μάχη μεταξύ Lucifer και Castiel. Θέλω να γίνει του φωτοστέφανου. Φτερά, φώτα, φωτιές και ότι μπορούμε να φανταστούμε. Με νίκη του castiel βέβαια.

@ncismerlinlike:disqus @disqus_kyvrUQTbKQ:disqus Ελπίζω να σας άρεσε, γιατί έβαλα όλη την φαντασία που δεν έχω.

ncis merlin like
ncis merlin like
30 June 2017 23:23
Reply to  Castiel Lover

Το 6 το έχω πολύ πιθανό. Το 7 το έχω σκεφτεί κι εγώ (ελπίζω να ισχύει αυτό). Το 1ο Bonus είναι πολύ κλισεδιά (αν θες Destiel). Το Νεφελίμ ν’αναστήσει τον Cas, γιατί τον θέλει για δοχείο του… Τώρα αυτό, δεν είμαι σίγουρη αν γίνεται. Μόνο οι άγγελοι και οι δαίμονες έχουν αυτή την ικανότητα (απ’όσο θυμάμαι), άντε και τα φαντάσματα, σε ακραίες περιπτώσεις. Τα Νεφελίμ είναι μισά άνθρωποι, μισά άγγελοι. Απλά έχουν τις ικανότητες των αγγέλων, δεν είναι καθαρή ενέργεια, ύλη, τι στον κόρακα είναι, όπως οι άγγελοι. Το 9 θα ήταν ωραίο, πολύ ωραίο (αλλά έχει ξαναγίνει, λες να το ξανακάνουν;) Κατά τ’άλλα, θα δείξει. Άντε να δούμε… 😀 😀

Castiel Lover
1 July 2017 18:25

Το Bonus 1 το έγραψα για πλάκα. Ό,τι τρελό σενάριο μου ήρθε το έγραψα. Προσπάθησα να ανταγωνιστώ την @marien_winchester_cas_probably:disqus 😜😜😜

ncis merlin like
ncis merlin like
1 July 2017 19:26
Reply to  Castiel Lover

Α, καλά… XD XD XD XD

GeorgeBest_37
GeorgeBest_37
1 July 2017 01:09
Reply to  Castiel Lover

It’s your lucky day kid, επειδη έρχομαι φορτσατος εχοντας διαβασει τη επικαιροτητα απο το iefimerida:
3) Το Νεφελίμ δεν θα αναστησει τον Κας σαν Αρχάγγελο.
4) Θα εμφανιστεί μια συννεφόσκαλα και θα κατέβουν οι Chuck & Amara ενώ από πίσω
θα τραγουδούν ¨Αλληλούια”, μαλιστα η Αμαρα θα σκοτωσει καποιον απο τη χορωδία διοτι ηταν παράφωνος και εκεί θα πει ο Chuck: “τι θα γίνει βρε μακάκα με τη παρτη σου, σκοπευεις να πεθανεις πιο πολλές φορές και απο τον ηθοποιό Σον Μπίν; και τοτε φανερα αγανακτησμενος θα τον κανει Αρχάγγελο.
6) ο castiel πηγαίνει στο κλουβί του Εωσφώρου, για να σπασει τη μονοτονια και να αλλαξει παραστασεις, ο τρελό Μιχαήλ του λεει Hey Assbutt welcome to the party, ο Κας βγαζει απο τη καπαρντινα του ενα dvd της 5ης σεζόν του prison Break και ο τρελό Μιχαήλ εκπληκτος τον ρωτάει ακομα παιζεται αυτη η σειρα; και υστερα τον ξαναρωταει τι εχασε ολα αυτα τα χρονια και ο Κας τον ενημερωνει,Ο Μιχαηλ εχει μεινει καγκελο απο τις εξελιξεις(τελείωσε το TVD, ΓΑΠ & Τσιπρας πρωθυπουργοί, ο Κιμ απειλει να πατησει το κουμπι,Τραμπ ο νεος προεδρος της Αμερικής), μετα απο λιγο καιρο, παρνει σαρκα και οστα it’s the beginning of a beautiful friendship(casablanca) παιζουν συνεχως ταβλι, τα τσουζουν(ο Κας νωριτερα εχει προμηθευτει good stuff απο κάβα),κανουν ωραιες συζητησεις, ωσπου ο Μιχαήλ ξαφνικα αναπτυσει τασεις φυγης τωρα που ειναι αναστημενη και η Μαιρη, και μια μερα τους χαιρετα, ο Ανταμ του λεει πως δεν θα με παρεις μαζί σου; ο Μιχαηλ του απαντα πως θα το ηθελα αλλα θα το πραξουν τα αδερφια σου διοτι ειναι το πρωτο πραγμα στη λιστα τους, και τοτε ο Κας θα αρχισει να γελα σπαστικά οπως τοτε που τον ειχαν κυριευσει τα Λεβιαθαν, και του χτυπα τη πλατη φιλικα (του Ανταμ) και προσπαθει ατσαλα να τον εμψυχωσει λεγοντας του πως οι Σαμ και Ντην ολα αυτα τα χρονια τον σκεπτονται, και τον Ανταμ τον πιανει ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ διοτι ο Κας στο τομεα της εμψυχωσης βλεπετε (Swan Song) παίρνει μηδεν εις το πηλικον.

Castiel Lover
1 July 2017 18:37
Reply to  GeorgeBest_37

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!!!!!! ΕΧΩ ΚΛΑΨΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
ΕΠΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΙΟ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΤΡΕΛΟ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΣΕΝΑΡΙΟ!!!!!!!!! ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ!!!! 😂😂😂😂

comment image

comment image
comment image
comment image

maria papadopoulou
maria papadopoulou
1 July 2017 18:52
Reply to  Castiel Lover

Μου αρέσουν οι θεωρίες σου, κάποιες δεν θα μου περνούσαν καν από το μυαλό, έχεις πολύ φαντασία!!!. Το 7ο το έχω σκεφτεί και εγώ και το έχουν αναφέρει και άλλοι, το 9) δεν μου αρέσει δεν θα θελα να δω ξανά τον Cas με αμνησία, και τα 1) και 5) είναι οι καλύτερες για μένα θεωρίες.

Castiel Lover
1 July 2017 19:55

Ούτε και εμένα μου αρέσουν όλες, αλλά έκατσα να γράψω ότι πιο τρελό μπορούσα να σκεφτώ.

Marianna Winchester
Marianna Winchester
2 July 2017 20:52

Με προκάλεσες @disqus_4zYBnaOc8J:disqus και αυτο ισως να ηταν το μεγαλυτερο λαθος που εχεις κανει….
comment image

Παρακατω παρουσιαζω θεωριες και σκεψεις για τη συνεχεια μιας σειρας που αποκαλείται Supernatural:
**Μικρες σκεψεις**:
1.Δε θα ξανα υπαρξουν αλλες νεκραναστασεις (what’s dead, stays dead)
2.Οι Winchesters προχωρανε χωρις να επιχειρησουν να επαναφερουν καποιον πισω (χα,χα)
3. Οι Winchesters δεν ξανα συνεγαζονται με κανενα ον και προχωρουν σε brotherly hunting (ανα τα χρονια εχουν συνεργαστει με δαιμονες, Crowley κλπ)
4. Χαρακτηρες απο τη Γη-2 ερχονται στον κοσμο μας.
5. Η Mary ειναι εγκυος απο τον Κετσς (!)
6.Οι winchesters ενωνονται με αλλους κυνηγους και κυνηγουν ομαδικα μονιμα (δεν παιζει, γιατι αυτοι οι δυο συνεννοούνται ΜΟΝΟ μονοι τους)
6 1/2 συνεργασία με κυνηγους αλλων χωρων -> δημιουργια ομοσπονδιας ή/και δημιουγια σχολης κυνηγων (προσοχη! σχολη κυνηγων, οχι MoL)
7. Νεες ομαδες κυνηγων εμφανιζονται και διεκδικουν τον “πτωταγωνιστικο ρολο” αυτον που 12 χρονια οι Winchesters εχουν..οι καλυτεροι κυνηγοι του κοσμου μπλα,μπλα)
7 1/2 (οι νεες ομαδες κυνηγων) διωκουν τους Sam & Dean γιατι εχουν προξενησει μεγαλο κακο και μπλα, βλακειες,μπλα.
8. Συνεργασια με ολα τα οντα για καταπολεμιση του Jack (μπορινγκ αζ φακ, εχει γινει και 11η).

**Σεναριο 13ης σεζον**
1.Οι W. παλευουν με Jack και το σκαει/ καταλαμβανει ή ελεγχει τον Sam.
2. Ο Jack ανοιγει και αλλα ρηγματα στο χωροχρονο -> i. και εχουμε ταυτοχρονη δραση πολλων και ιδιων χαρακτηρψν (οι αυθεντικοι και αυτοι απο τα παραλληλα συμπαντα) ii. δημιουργουνται παρεμβολες στο χρονο (?)
3. Ο Jack συνομιλει με S&D και του ζητανε να επαναφερει τον Cas -> Ο Jack ζηταει τη μητερα του -> i. (αμεση συνεπεια) προσπερναι το γεγονος οτι ειναι νεκρη ii. εχουμε ενα θυμωμενο Νεφελιμ που θελει να παρει εκδικηση για τη μητερα του (αν και αυτο φταει που ειναι νεκρη) και/ή ψαχνει να βρει τον πατερα του.
4. Ο Cas (ή καποιος αλλος?) ειχε φυλαγμενη λιγη Χαρη καπου και μολις πεθανε ενεργοποιηθηκε και εψαξε για το κοντινοτερο δοχειο ή κατελαβε την Claire ή κατελαβε παλι το γωνστο σωμα.
5. Ο Jack δεν μπορει να ανοιξει παλι ρηγμα στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ συμπαν (δεν γινεται ή δεν ξερει πως) -> η σεζον εξελισσεται με κυνηγητο στις διαστασεις μεχρι να βρουν αυτην που θελουν.
6. Υποθετωντας οτι στη Γη-2 υπαρχουν χαρακτηρες που εχουν πεθανει στον κοσμο μας, ο Λουσι συναντα τον Λουσι-2 -> i.συνεργασια, ii. μεγαλη κοντρα.
7. Το ξορκι δεν εκλεισε το συμπαν αλλα επανεφερε τη Rowena (μαλακια)
8. Ο Παραδεισος και η Κολαση δραστηριοποιουνται κατα του jack -> i.συνεργασια (λιγο boring) ii. διενεξεις (επισης boring).
9. Οι Winchesters βρισκονται σε τετοιο αδιεξοδο που εκτος απο τα παρακαλια στο Θεο, επιδιωκουν την επαναφορα του Adam/Michael για να τους βοηθησει και σαν αδερφος τους και σαν ο τελευταιος Αρχαγγελος (η πιο κοντινη δυναμη στο Θεο)
10. Εμφανιζεται ο Gabriel και φανερωνει οτι δεν ηταν νεκρος και τον εστειλε ο Chuck γιατι οι Winchesters τα ΄χουν κανει (ξανα) σκατα -> επαναφερει τον cas (but this is the last time) (με τη δυναμη του Θεου ή με τη δικη του).
11. (εχει λιωσει το πληκτρολογιο……)
Ο Chuck ο ιδιος ή μεσω Αγγέλου αποκαλυπτει στους W. οτι δεν μπορει να κανει κατι για τον Κας (εχει “χαλασει” τοσες πολλες φορες που ειναι εναντια…..στους κανονες του συμπαντος και αλλη μια επαναδγημιουργια/επανορθωση).
Εχοντας χασει μανα, Cas και τα παντα ολα, οι W. αποφασιζουν να εγκαταλειψουν τον κοσμο αυτο αφου δεν εχει πια νοημα για εκεινους. Επειδη δεν μπορουν ομως να μεινουν με σταυρωμενα χερια, πηγαινουν -με τη βοηθεια του Jack- στη Γη-2 οπου ολιμερις ειναι σε Purgatory mode και τουλαχιστον κανουν παλι αυτο που εκαναν κι παλια χωρις βεβαια να σωζονται ανθρωποι (γιατι δεν υπαρχουν ανθρωποι). Εκει εχουν και τον Bobby και παλιους κι αγαπημενους φιλους….
Ο Cas ομως (που τον εχουν αφησει στη Γη-1 ξυπναει (Νεφελιμ? , Αγγελικα μαγικα?) και συνειδητοποιωντας οτι ειναι μονος του αρχιζει να κυνηγαει και να κανει οτι θα εκαναν και οι Winchesters.
Εντωμεταξυ, στη Γη-2 οι W. κανουν παρεα με τους εναλλακτικους Cas-Crowley- Mary(?) κλπ κπλ). Σε καποια φαση ομως χρειαζεται τελικα να αντιμετωπισουν τον Λουσι (ή ΤΟΥΣ Λουσιδες) και για να τα καταφερουν i. πρεπει να επιστρεψουν στην Γη-1 ii. καταλαθως ξανα επεστρεψαν στη Γη-1 . Ενωνονται με Cas-1 και ΟΛΟΙ μαζι πολεμουν τον/τους Λουσι/Λουσιδες ΚΑΙ οταν τον εχουν σχεδον αποτελειωσει, ο Jack [που ηταν καλος ολον αυτον τον καιρο και i.βοηθουσε τον Cas (κατεστρωνε τα σατανικα του σχεδια στη Γη-1) ii. ή στη Γη-2 βοηθουσε τους Winchesters (απευθειας συνεργασια με τον Λουσι)] μπαινει αναμεσα ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ τον πατερα του που ποτε δεν επαψε να λατρευει και να εργαζεται για αυτον. =>
i. Λουσι/Λουσιδες πεθαινει/πεθαινουν
ii. ο Jack πεθαινει
iii. ΑΓΓΕΛΙΚΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ ΗΓΕΤΗ ΤΟΝ CHUCK ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΜΕ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΑ ΞΙΦΗ ΚΑΙ ΡΟΜΦΑΙΕΣ ΜΥΡΙΑΔΕΣ ΟΡΔΕΣ ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΟΔΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥ. (****αν και καπως ετσι θα φανατζομουν το φιναλε της σειρας οχι μιας απλης σεζον, εκτος κι αν…….***)

Δεν παιζει να εχω ξανα γραψει τοσο μεγαλο σχολιο.
Φυσικα, μπορουν καλλιστα να εφαρμοστουν οι παραπανω σκεψεις και θεωρειες σε συνδυασμο.
Λυπαμαι Castiel Lover. Αληθεια πιστεψες οτι θα με νικουσες;! (παντα στα πλαισια της πλακας, μην εχουμε καμια παρεξηγηση!!!)

Αυτα απο μενα.
Περιμενω την πληρωμη μου απο την παραγωγη……

Castiel Lover
3 July 2017 14:08

Είσαι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!! Χαίρομαι πού ο αστείος αυτός ανταγωνισμός (καλά και εγώ, με εσένα βρήκα να τα βάλω) έβγαλε από μέσα σου, τα καλύτερα σενάρια των σεναρίων. Σοβαρα, να βρούμε κάπου τους σενριογράφους, να στείλουμε τα σενάρια!!! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!

Καλά, αυτό με την Mary να είναι έγκυος, δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ, αλλά δεν το αποκλείω. Την αντίδραση της @amalia2013:disqus θέλω να δω. Αν θα ασπρίσει ή θα κοκκινίσει!!!

Καλά, το 4ο με τον cas και την χάρη, είναι απίστευτο!!! (όλα βασικά είναι, αλλά τι να πρωτοπω;;;;)

Καλά, το 12ο…να κάτσεις να γράψεις κανένα βιβλίο εσύ…

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ!!!!!!!!!!!!

comment image

Marianna Winchester
Marianna Winchester
3 July 2017 16:15
Reply to  Castiel Lover

σε ευχαριστωωωωωω για τα καλα σου λογια!!!!!!!
Παντως, να την πω την πικρη αληθεια….αν συμβει κατι απο ολα αυτα (και κυριως τα μεγαλα σεναρια που εγραψα) απο τη μια θα χαρω παρα πολυ επειδη καταφερα και μπηκα στο μυαλο των σεναριογραφων αλλα απο την αλλη….θα ξενερωσω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γιατι……θα ξερω (κι εγω κι εσεις) τι ακριβως θα συμβει και…nah…..
ΥΠΟΜΟΝΗ! ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΠΟΛΥΣ ΚΑΙΡΟΣ!! (λεμε τωρα) 😀

Castiel Lover
3 July 2017 18:32

Εγώ καθόλου. Το μόνο που θέλω είναι να αναστηθεί ο Cas. Κατά τα άλλα …σκασίλα μου…

Marianna Winchester
Marianna Winchester
3 July 2017 17:38
Reply to  Castiel Lover

Ο,τι θέλει ο καθένας….😃

Amalia
4 July 2017 12:03
Reply to  Castiel Lover

Οταν ειδα τη θεωρια περι εγκυμοσύνης κόλπος μου ηρθε! χαχαχαχα comment image

Castiel Lover
4 July 2017 18:59
Reply to  Amalia

Αυτή την αντίδραση περίμενα!!!

comment image

Agent Constantinos
Agent Constantinos
24 July 2017 14:56

Συμφωνώ απόλυτα με όλα…Η δική μου γνώμη είναι ότι όλα αυτά κακώς πιστεύω πως η 13η θα ναι κ η τελευταία σεζόν του Supernatural.Ο Κας μίλησε για εναν κόσμο χωρίς υπερφυσικό,πλάσματα,δαίμονες,κακό κλπ,ο Κράουλη ΕΦΥΓΕ(εγώ ο τεράστιος οπαδός του Σέπαρντ λυπάμαι που το γράφω) ΓΙΝΕΤΑΙ επεισόδιο χωρίς Κράουλη? Ο Κας πέθανε και θα τον δούμε στο παράλληλο σύμπαν?? ΑΡΑ στον κανοννικό,αμμ λάθος στον ” κανονικό ” κόσμο οι WINCHESTERS θα ναι ΑΒΟΗΘΗΤΟΙ χωρις καμια αγγελική ή δαιμονική παρέμβαση,θα χουν να κανουν με εναν ΤΖΑΚ που η υπόθεση είναι να μείνει μόνο η ανθρώπινή του χάρη.Μοιάζουν απλά τα πράγματα και μπορεί να μην είναι αλλά έτσι το βλέπω εγώ.Δεν ξέρω,θα χουμε εναλλάξ επεισόδια μεταξύ των 2 κόσμων? Θα ταν συναρπασιτκό αυτό να δουμε πως οργανώνεται ο κάθε κόσμος τώρα μετά τη γέννηση του Νεφελίμ.Ο Εωσφόρος θα κανει τα δικά του με τη Μαίρη ενώ τα αδέλφια θα ναι μόνα τους,και ίσως θα χει ενδιαφερον μια φορα να τους δουμε να αυτοσχεδιάζουν . Πιστεύω στο τέλος θα χουμε και παρέμβαση του Θεού και γιατί όχι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να μάθουμε τι απέγινε ο Μιχαήλ??

Latest

More Articles Like This

42
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x